Virenzuola

Obama: Az erőszak nem oké, ha nők az áldozatok

Virenzuola - 2015. február 11. szerda 11:48 - 41 hozzászólás

Obama az idei Grammy-n videó üzenetet mondott el az “It’s On Us” kampány részeként, melyben kifejtette, hogy véleménye szerint úgy lehet jobbá tenni a kultúrát, ha véget vetünk a nők és a lányok elleni erőszaknak. Igen, ez nem tévedés: nem az erőszaknak, hanem kifejezetten a nők és a lányok elleni erőszaknak szeretne véget vetni.

Tulajdonképpen a feminista retorika szokásos forgatókönyve zajlott le: az elnök az egyik mondatában még általában az erőszakról beszélt, aztán hirtelen áttért a nemi erőszakra és a családon belüli erőszakra, vagyis az erőszakos bűncselekmények azon formáira, ahol nagyobb számban találhatóak női áldozatok. Előhozta a már jól ismert statisztikát is, amely szerint minden ötödik nő volt szexuális erőszak vagy szexuális erőszak kísérletének az áldozata.

 

Azonban ezzel a gondolatmenettel számos súlyos probléma van:

- ha minden fizikai erőszakot figyelembe veszünk, akkor az Egyesült Államokban a férfiak gyakrabban válnak áldozattá, mint a nők, így Obama figyelmen kívül hagyja az erőszakos bűncselekmények áldozatainak többségét egy kisebbség érdekében

violent-crime-rates-by-gender-of-victim

(És természetesen ne feledkezzünk el a fiúgyermekek nemi szerv csonkításáról sem, ami az Egyesült Államokban igencsak elterjedt procedúra és hivatalosan nem képezi a férfiak elleni erőszakos bűncselekmények részét.)

- a központi témává tett szexuális erőszak, valamint családon belüli erőszak esetében jelentős a férfi áldozatok száma (ez utóbbi esetében közel fele), ezek most sem kerültek megemlítésre

- a családon belüli, illetve a szexuális erőszak folyamatos hangsúlyozásának eredményeként nem csak a férfi áldozatok, de az erőszak többi formáját elszenvedő nők sem kapnak kellő figyelmet

- a nemek közti egyenlőséget ez kicsit sem segíti elő, épp ellenkezőleg, hiszen jelenleg sem a nők bántalmazása az elfogadottabb – ha egy férfi panaszkodik vagy sír, akkor közröhej tárgya lesz (különösen ha egy nő bántalmazta), ráadásul ebben igen nagy felelőssége van a hollywoodi filmeknek is, amelyek mindezt vicces dologként mutatják be

obama-feministAz ilyen szexista nyilatkozatok és az erőszak férfiáldozatainak kirekesztése egyébként olyan gyakoriak, hogy szinte minden nap írhatnék cikket ilyenekről. Ami miatt most mégis megtettem az Barack Obama személye.

Ő ugyanis az Egyesült Államok elnöke és a világ egyik legbefolyásosabb embere. Ennél nagyobb bizonyíték szerintem nem is kell ahhoz, hogy belássuk: a politikát a feminista érdekek uralják, nyilvánvalóan nem az egyenlőség a fontos, hanem bizonyos csoportok érdekképviselete, akár azon az áron is, hogy más csoportokat diszkriminálnak.

Nyilván nem volna nehéz nők helyett emberekről beszélni általában, vagy hozzáfűzni a mondandójához a férfiak elleni erőszakot is. És ezt valószínűleg meg is tenné, ha nem állnának burkolt szándékok az ilyen kijelentések mögött, hiszen igen nehéz megfeledkezni arról, hogy vannak olyan férfiak, akik erőszakos bűncselekmények áldozatai.

Minden látszat ellenére itt nem azokról a nőkről van szó, akik áldozattá váltak; ők csak a politikai propaganda eszközei. A politikai demagógia szempontjából tulajdonképpen jó is, ha minél több a női áldozat, mert annál nagyobb számokat lehet a sajtó elé tárni, ezzel igazolva azt, hogy bizonyos lobbicsoportok tevékenységére szükség van. Arra is láthattunk már példákat, hogy a nők áldozati helyzetének, hátrányos helyzetének erőltetett bizonygatása miként vezetett el nem csak a nőszervezetek propagandájában, hanem akár nemzetközi szervezetek ügymenetében is az adathamisításig.

Úgy tűnik a terep már elő van készítve a 2016-os elnökválasztás leendő jelöltje, Hillary Clinton számára, aki kampányát vélhetően arra fogja építeni, hogy a Republikánusok háborút folytatnak a nők ellen, illetve hogy az Egyesült Államokban milyen elnyomott helyzetben vannak a nők. Nem kétséges, hogy Hillary erre teljes mértékben alkalmas. Mióta kijelentette, hogy a háborúk legnagyobb áldozatai a nők, mert egyedül maradnak, nem hiszem, hogy bárki kétségbe vonná a képességét, amivel a legkisebb kínálkozó lehetőséget is képes megragadni a nők áldozatszerepben való feltüntetésére. A kérdés csak az, hogy a választók mennyire lesznek majd vevők erre a színjátékra.


Címkék: , , , ,

Az egyéni szerzői név alatt megjelenő cikkek nem a Férfihang.hu szerkesztőségének egységes állásfoglalását, hanem elsősorban a szerzők egyéni véleményét hivatottak kifejezni, bemutatni; céljuk sok esetben mindössze a vita, párbeszéd kezdeményezése a művészi provokáció eszközével. Az írások közlésére a véleményszabadság és a médiapluralizmus érvényre juttatásának igényével kerül sor. A Férfihang.hu szerkesztőségének, moderátorainak elsődleges feladata a vonatkozó törvényi keretek és a jóízlés kívánalmainak betartatása.
10 votes, average: 5.00 out of 510 votes, average: 5.00 out of 510 votes, average: 5.00 out of 510 votes, average: 5.00 out of 510 votes, average: 5.00 out of 5 10 olvasó átlagosan 5.00 ponttal értékelte ezt a cikket.
Regisztrált felhasználóként te is értékelheted a cikkeket!

A cikk megjelent a Feminizmus - Antifeminizmus, Hírek - Politika, Társadalom - Pszichológia rovatban.


Hasonló témájú cikkek:


A férfijog nem emberi jog?

Megdöbbentő jogtiprással és agresszióval találták szembe magukat "testvér lapunknak" az avoiceformen.com-nak az aktivistái, amikor egy plaká...
Bérkülönbség - A kiirthatatlan feminista hazugság

“A nők férfiakkal szembeni hátránya az egész világon ismert jelenség, belénk van nevelve. Ezt az illúziót a bérekkel kapcsolatban is elfogadjuk, ezért...
Nők és férfiak

Nem olyan régen találtam egy számomra új feminista oldalt, amely kíváncsivá tett azzal, hogy nem moderálták ki azonnal az ellenvetéseimet, illetve érv...
Piros Pirula Férfiaknak

Az alábbi cikk egy Reddites aranyrög Deansdale angol nyelvű blogja nyomán. Rengeteg férfi problémákba ütközik, ha a testi és lelki intimitás megélésé...
A férfigyűlölet buborékja (The Misandry Bubble) - 1. rész

A következőkben a férfiak társadalmi szerepének értelmezésével foglalkozó "Red Pill" irodalom egyik meghatározó darabját adjuk közre több ré...


Hozzászólások a Facebook-on keresztül
Hozzászólások (41) Hivatkozások (0)
    • Az egyik leghasznosabb cikk amit az utóbbi időben láttam ezen az oldalon, megérdemli az 5 sárga csillagot. Cikk rávilágít mennyire tévúton járnak a vezető politikusok. Vajon Putyin is ennyire feminista lenne?

      2     0
      • Kurvára nem szerencsére. Volt is nyilatkozata a többség elnyomásáról meg a természetes emberi vonzalmak és értékek elleni médiaháborúról. Hörögtek is miatta…

        0     0
        • Lehet, hogy volt már, de sosem elég belőle:

          http://www.tomatobubble.com/putin_obama.html

          1     0
          • Szoffy véleményére lennék kíváncsi…

            0     0
            • Itt vagyok :) Nem titkolom, hogy demokrata vagyok, és Obama nagyon sok mindent elért az utóbbi években, amiről a média nem szeret beszélni, de akik itt élnek, pontosan tudják.

              Ugyanakkor minden amerikai elnök a rendszer bábja valamilyen szinten és ez ebben a témában nagyon jól látszik. Szeretném látni, hogy Obama kiáll a humanizmus mellett. Az igazság azonban az, hogy van elég baja enélkül is. Tehát ilyen kérdésekben követni fogja a feminista nép akaratát.

              0     0
              • Viszont ez a második ciklusa szóval elvileg leszarhatná a jópofizást.

                0     0
              • De a feministák akarata nem egyenlő a nép akaratával, ugye? A közvélemény-kutatások szerint (http://www.huffingtonpost.com/2013/04/16/feminism-poll_n_3094917.html) se a nők, se a demokraták, se a függetlenek többsége nem vallja magát feministának. Nem értem, hogy akkor mégis kiket akar így megszólítani. Nem hinném, hogy bárki tiltakozna az ellen ha az elnök az erőszakot általában ítélné el és nem így. Ez ellen elvileg még a feministáknak se lehetne kifogása (hiszen azzal magukat járatnák le).

                0     0
                • A nép közhangulatát és társadalmi értékeit akkor is a feminizmus eszméje hatja át. Ne hidd, hogy nem értek veled egyet, csak próbálom elmagyarázni, hogy mi lehet a háttérben…szerintem.

                  0     0
                  • Egyetértek, a feminizmus eszméje már régóta áthatja a társadalmat. Viszont én úgy vettem észre hogy az elmúlt években jóval több lett a hasonló kampányok száma, szerinted nem? Nem emlékszem arra, hogy például Obama az első ciklusában ennyit foglalkozott volna ilyen feminista témákkal.

                    És nem ő az egyetlen, én számos európai politikai pártnál ugyanezt a tendenciát látom. Ugye nálunk most itt van Szél Bernadett, aki folyamatosan ezzel foglalkozik, vagy Svédországban a kormány “feminista kormányként” deklarálta magát. a brit Munkáspárt rózsaszín busszal kampányol, feminista témákkal, azért hogy a nők rájuk szavazzanak. Szerintem emögött kell lennie valamilyen politikai szándéknak/nyomásnak, az emberek gondolkodásmódja és a közhangulat nem változik ilyen gyorsan, mint amennyire most előtérbe kerültek ezek.

                    0     0
              • Feminizmus melegágyát demokráciának hívják.

                0     0
              • Az USA médiájának 80-90 %-a Obama pártja mögött áll. Obama nem a népakaratnak akar megfelelni [ilyen az USA-ban nincs, csak egymással harcoló lobbicsoportok], hanem az amerikai balliberálisokkal szimbiózisban élő agresszív médiaelit gyűri maga alá az államot minden lakosával.

                Egy amerikai elnök támogatottságát sohasem a sajtó imázsépítése alapján kell megítélni, gondolj arra, hogyan viszonyult liberális-urbánus keleti parti értelmiség [akik érdekes párhuzamba állíthatóak Bel-Pest népével] Reagan elnökhöz.

                 

                0     0
          • Obama kifejezetten egy nem túl értelmes, sőt kifejezetten műveletlen alak, de ez nem csupán őt minősíti, hanem teljes amerikai politikai kultúrát.

             

            0     0
  1. Úgy, úgy, Balázs! Kiseózni a feminfó cikkeket a getszibe! Jól nyomod, Pista bácsi is alkalmazza a módszert! :D :D :D

    1     0
  2. “Az ilyen szexista nyilatkozatok és az erőszak férfiáldozatainak kirekesztése egyébként olyan gyakoriak, hogy szinte minden nap írhatnék cikket ilyenekről…”

    Minden nap kellene valakinek cikkeket írnia ilyenekről… Írjon minden egyenes gerincű, írástudó férfi életében legalább egy cikket a férfiakat sújtó szexista megkülönböztetés, diszkrimináció ellen!

    0     0
    • Nem tudunk ilyen jó cikkeket írni mert nagyon pontosnak kell lenni és rengeteg munka a fordítás, ráadásul a süllyesztőbe kerül sok írás, mert nem olvasnak az emberek igazságot, félnek saját maguktól, a felismeréstől. Hozzászoktak a bulvárhoz és a minőségi kultúra is hanyatlik a fészbukk miatt. Én is úgy vagyok vele, hogy majd más ír aki jobb mint én. Meg valahogy mint a férfi merevedése nekünk csak állnunk kell a sarat ha ütnek akkor is és ezt jobban bírjuk a nőknél. Az a férfias aki erős és valamit véd. Például a hazudozó, de szép nőket. Korábban meghalunk, de az se érdekel senkit, mert nem vagyunk képesek utódot szülni. Az utódnemzés a lényeg szerintem az államnak, nők a fontosak a férfi meg mehet majd biztonsági őrnek vagy majd meghalni az oroszok vagy arabok ellen, hogy a védett nőktől meg hisztit és követelőzéseket kapjanak. Mikor használják már fel a mesterséges méhet meg emlőt, hogy a férfiak baja is számítson?

      0     0
      • No látod! Ezért kell az erekcióval is foglalkozni! Csakis erektált pénisszel tudjuk szétverni ezt a pokoli béklyót! Nem véletlen hogy a faszunknál fogva próbálnának buta bivalyként vezetni minket…

        1     0
        • Nem kéne ilyen alpárian beszélni, mert lehet néhány politikus is felnéz erre az oldara, pl dajcs tomi vagy újvári akik tudják mi az internet. Fontos lenne ezeket a jó cikkeket kimelten kezelni, hogyha valaki idetéved az végig is olvassa az írást. Te Reszet nem vagy egy faszozó én meg nem vagyok tapló csak néha eljátszom, képviselem az átlagot :) Tanulom a panaszkodást annak ellenére, hogy itt fekszik mögöttem az asszony félmeztelenül és nincs most sok bajom, de bánt a férfitársaim baja akiket neveletlen nők zsigerelnek ki. De amúgy igazad van a péniszünknél fogva vezetnek, hogy több gyerek szülessen. Nem fog, a nyugati társadalom hanyatlik.

          0     0
          • Szerintem a fasz szép szó. Nem szeretem a finomkodó kukizást meg pöcsözést ha férfi szervéről van szó. Az hogy lerontották a renoméját nem az én bűnöm, igyekszem visszaállítani. Szóval korántsem alpári. Van a pina meg a fasz, oszt’ annyi. Érdekes a pina szalonképesebb a médiában gyakran nem szelidítik kislányos puncivá. Szóval kimondom: fasz, fasz fasz!

            Asszonyt csókoltatom, ne a billentyűzettel babrálj…

            0     0
            • Különbözőek vagyunk. Én inkább az anyázást preferálom, mert leginkább az anyádon múlt, hogy fejedre ejtettek -e, könyvmollyá vagy mindent kibíró férfivá váltál -e. A fallosz alpári megfeleltetését rendre a kocsmatöltelékek és intim környezetben a nők szokták használni, így inkább én meghalok minthogy preferáljam a köznyelvben való használatát. Valahogy túl liberálisnak, szabályszegőnek tartom azokat akik ilyen szavakkal vezetik le a feszültségüket.

              0     0
  3. Offtopic: Aki lemaradt a Karácsonykor általam megosztott Puzsér előadásokról, most végighallgathatja, ugyanis visszakerültek a helyükre:

    1. rész (feminizmus-antifeminizmus, kvóta, nemi szerepek): https://www.youtube.com/watch?v=ZdIsbGNRn7Y
    2. rész (MGTOW): https://www.youtube.com/watch?v=lUCpkkhwdc4

    Az MGTOW részben Puzsér Huffnágel és az én cikkemből is idéz egész bekezdéseket. :) Az anyagokat most lementettem, úgyhogy ha véletlenül megint törlésre kerülnének, felpakolom őket a saját csatornámra.

    2     0
    • A másodikat hallgatom. Ki az a hoki akivel beszélget? Kijárna egy faszkorbács neki.

      Szerk.: egyre nehezebben bírom a káromkodását annak a parasztnak. Iszonyat erőltetett. De erőt veszek magamon…

      0     0
    • Sajna mono és csak a centeremen jön az 5.1-emen. Ilyenkor recseg és érthetetlen úgyhogy ez kimarad az életemből.

      0     0
  4. OFF:

    Nem akartok valami Disqus vagy ilyesmi kommentrendszert bevezetni? Tök jó lenne látni valahol ha válasz érkezik.

    0     1
  5. “Ő ugyanis az Egyesült Államok elnöke és a világ egyik legbefolyásosabb embere.”

    https://www.youtube.com/watch?v=LYZD4kX6uFc

    0     0
    • PR bohóc. Talán az ottani TB-vel kapcsolatos intézkedése volt az egyetlen érdemleges az egész elnöksége idején. Szoffy gondolom jobban képben van.

      0     0
      • Nehéz pontos adatokat találni, mert mindkét oldal hamisítja…az tény hogy nem csak az egészségügy, de az oktatás, és a gazdaság területein is javulás mutatkozik az utóbbi években. Más kérdés, hogy Obamának rengeteg más ötlete is van (új adórendszer), amit nem tud megvalósítani, mert a republikánusok leszavazzák.

        0     0
    • a bankrendszer, meg a cionistak csicskaja. mingyart jon naooo es megmondja, hogy a ketto ua. : )

      0     0
  6. Magyarországon 36 civil szervezet ügyködik a nők képviseletében, amint ennek a linknek a címéből kitűnik. Sajnos ez a 2013.04.12. 07:33 keletű link eltűnt a netről:

    http://atv.hu/videotar/20130412_36_civil_szervezet_a_nok_kepviseleteben

    Ugyancsak eltűntek az U.S. Department of Health and Human Services oldaláról ezek a linkelt tartalmak, ahol közölték azokat a kutatási eredményeket, amelyek szerint : A nők (anyák) az összes a gyerekekkel szemben elkövetett családon belüli erőszak 63.8%-ban (majdnem két harmadában) egyedüli vagy résztettesek.

    http://www.acf.hhs.gov/programs/cb/pubs/cm06/figure3_5.htm

    Ugyanakkor a partnerek közötti, nem viszonzott családon belüli erőszak 70%-ában nők az elkövetők, a férfiak pedig csak a maradék 30%-ban.

    http://pnhw.psychiatryonline.org/content/42/15/31.2.full

    Meg tudná vki keresni az eltűntetett tartalmakat?

    1     0
  7. Áthoztam a csetről:   “szerintem egyenlőre az lehet a cél, hogy minél több embert győzzünk meg a valós adatokkal arról, hogy a feminizmus egy férfiellenes ideológia és hogy szükség van arra, hogy a férfiaknak legyen érdekképviselete.”

     Az érdekképviselettől megfosztott, kisebbségi helyzetben lévő férfitársadalom egészét sújtja a nemi alapú elnyomás. Ez alól csak a politikai hatalmat birtokló, feminizmust támogató férfiak a kivételek.

    Az elnyomás nyilvánvaló és intézményesített formája, h. a férfiaknak nincs érdekképviselete, jogvédelme. Ez további bizonyítást nem igényel.

    Amig ez így van, addig a nők elleni erőszak nem bűntett, hanem a törvényenkívüliségből eredő, ösztönös lázadás az elnyomás ellen.

    Amíg nem harcoljuk ki, h. a férfiaknak is legyen érdekképviselete, addig Mo-on nem lesznek érdemi vizsgálatok a férfiak valós helyzetéről, igényeiről és problémáiról. Hiába gyűjtögetjük az adatokat a diszkrimináció megnyilvánulásairól, ezeket lesöpri az intézményesített, és nagy összegekkel fenntartott feminista hálózat.

    Az első feladat az érdekképviselet kiharcolása.

    1     0

Szólj hozzá Te is! Minden hang számít!

Ha hozzá szeretnél szólni, akkor be kell jelentkezned!
Nem vagy még regisztrálva? Csak egy 2 perces művelet és Te is részt vehetsz a beszélgetésekben!

A hivatkozások nincsenek engedélyezve.

Támogatóink

A tárhely támogatója a Webonic.hu

Saját virtuális szerver már 2850 Ft-tól a Webonic.hu-tól

Keresés

Cikkajánló

Tavasz: a Nő dicsérete

Kivirágzott a pesti poros utca. A lányok, kisasszonyok, asszonyok kinyíltak, de még a 100 ...
FEMINIZMUS - Antifeminizmus
A férfijog nem emberi jog?

Megdöbbentő jogtiprással és agresszióval találták szembe magukat "testvér lapunknak" az avoice...
FEMINIZMUS - Antifeminizmus
A genderről

Szívem szerint dzsendert írnék - ugyanúgy mint több más nehezen honosítható progresszív angol ...
FEMINIZMUS - Antifeminizmus
Gyermeteggé váltak a férfiak?

Egyre több könyv és tanulmány szól arról a társadalmi jelenségről, amely a nyugati országo...
BESZÉDTÉMA - Bulvár
Szexuális bűnözők

Ez a legundorítóbb téma a világon, de amíg a feministák erőltetik, addig sajnos a normális emb...
HÍREK - Politika
Férfiak fognak tiltakozni a nők elleni erőszakot tiltó egyezmény ellen a Parlamentnél

Fenti címmel adott hírt a Parlament előtt az Isztambuli Egyezmény törvénybeiktatása ellen szer...
FEMINIZMUS - Antifeminizmus
Mi a fene az a MGTOW?

Bár a MGTOW (ejtsd: migtáu) az utóbbi évek Google-kereséseinek trendje alapján a világ egyik l...
BESZÉDTÉMA - Bulvár
Visszaélés a feministák által kiharcolt jogi helyzettel és közvélekedéssel

Feministáktól számtalanszor hallottam már, hogy azért kell a nők kezébe több hatalmat adni...
BESZÉDTÉMA - Bulvár
Megúszta a börtönt a "nyelvtanárnő"

Kristle Vandever az oregoni angoltanárnő sokak megdöbbenésére mégsem kerül börtönbe. A nő mu...
FEMINIZMUS - Antifeminizmus
Varga István vs Halász Pálma

Elsőként idézzük fel a napokban lezajlott és még mindig jelentős utórengéseket produkáló p...
TÁRSADALOM - Pszichológia
Férfisátor

Tehát a "Nagy Öreg", a Férfisátor. Ők ezt írják magukról: "A férfi-sátrat öt éve 1998-ban h...
CSALÁD - Otthon
Szemléltessük mit ért az Európai Unió nemek közötti egyenlőség alatt!

Az Európai Parlament nemrégen elfogadott egy állásfoglalást a nemek közti egyenlőségről a 2015...
FEMINIZMUS - Antifeminizmus
Az abortusz "emberi jog"? - EU botrány

Az Európai Parlament plenáris ülése újraszavazásra visszaküldte a Nőjogi és Esélyegyenlősé...
ÉLETMÓD - Egészség
A férfi, a nő, és a depresszió

Az alábbi írás a Kineziológia magazin 2013/6. számában jelent meg. A cikk írója dr. Jed D...
CSALÁD - Otthon
Bántalmazott férfiak

Igen, férfiak is lehetnek áldozatok. Lelki terror, időnként pedig fizikai bántalmazás is kijut...


androfóbiaApai jogokApaságCsajozáscsaládCsaládon belüli erőszakCSBEEgészségFemenfeminizmusFeminizmus - AntifeminizmusférfiférfiakférfiasságFérfigyűlöletférfimozgalomférfi szerepekGender-ideológiagyereknevelésHipergámiaházasságIsztambuli EgyezményKvótaMGTOWNemek harcaNemi diszkirminációnemi erőszaknemi szerepeknyugdíjNőzésOktatásPiros pirulapolitikapszichológiaPUApárkapcsolatRandizásRed PillszerelemszexszexualitásTársadalomVendégcikkÉletmódÖnismeret