George Herceg

Miért menekülnek a feleségek a hálószobából?

George Herceg - 2016. december 11. vasárnap 00:23 - 57 hozzászólás

sexually-dissatisfied-woman-in-bed-with-manSzerintem mindenkinek van olyan férfi ismerőse, aki arra panaszkodik, hogy a felesége elhanyagolja szexuálisan. Bár nincsenek statisztikáim, de a fordított eset szerintem ritkább. A jelenségnek több oka is van, melyek kisebb-nagyobb mértékben össze is fonódhatnak. Vegyük sorra ezeket, és próbáljunk rájuk megoldásokat találni:

  1. A férj a feleség számára már nem vonzó szexuálisan

Az eltelt évek nemcsak a női testet, de a férfi szervezetét is átalakítják. A modern életforma, az elhízás, az ülő életmód a férfiak vonzerejét is erodálja. Nem csoda, ha a feleségek nem indulnak be, a sörhas látványától. A megoldás természetesen az életmódváltás és az igényesség. Önmagában azonban a külső nem elég, azokat a tulajdonságokat kell továbbfejleszteni és megmutatni, ami a kapcsolat elején a nő számára vonzó volt. Ne felejtsük, azonban el, hogy a külső bár fontos a női vágy kialakulása szempontjából, nem az egyetlen és nem is a legfontosabb momentum.

  1. A férfi elkényelmesedett

Az egyik leggyakoribb női vád, hogy a férjek belekényelmesednek a házasságba mind érzelmileg, mind szexuálisan. Ugyanakkor, nagyon sok esetben a férjek ilyen irányú viselkedése, csupán reakció a feleség megváltozott hozzáállására. Akit a házasságában sokszor utasítottak vissza szexuálisan, az egy idő után nem fektet be több érzelmi és szexuális energiát a kapcsolatába. Az elkényelmesedés oka lehet még az is, hogy a férj nem tudja kiélni fantáziáját a feleségével, mivel annak szexuális gátlásai nem teszik ezt lehetővé, ami viszont frusztrálja a férfit. A megoldást ezen gátlások tudatos és hosszú távú feloldása jelentheti, amihez mindkét fél kísérletező hajlamára szükség van. Ehhez a nőnek nyitottságra, a férfinek türelemre van szüksége.

  1. A feleség fáradt és leterhelt

Szintén gyakori magyarázat a női libidó csökkenésre, azonban élek a gyanúperrel, hogy a legtöbb esetben ezt a nők kifogásként használják, hiszen ha vonzódik egy nő egy férfihoz, akkor akármilyen fáradt és akármennyire nincs ideje, nem mond le az aktusról. A feleségek a szeretőikkel nagyon jól tudnak fáradtan dugni, két fontos feladat elvégzése között is. Ebből következik, hogy nem az a megoldás, hogy a férjek még többet átvállalnak a nő feladataiból (csak abban az esetben, ha ennek más oka is van), hanem megpróbálják kideríteni a libidó csökkenés valódi okát. Természetesen törekedni kell arra, hogy a házasságban a felek közel megegyező mértékű szabad idővel rendelkezzenek, és kellően kipihentek legyenek a szexhez, de mint tudjuk a vágy sokszor független attól mennyire fáradt az ember.

  1. Monogámia ártalom

A nők, akár bevallják akár nem, ugyanúgy vágynak a szexuális partnerek sokféleségére, azonban bár egyre kevésbé, még mindig tartanak a szűkebb környezetük rosszallásától. A férj szempontjából, ebben az esetben nincs optimális megoldás, maximum a nyitott házasság bevállalása, azonban ez az esetek döntő többségében váláshoz vezet, mivel az új partner iránt a nők érzelmeket kezdenek táplálni, és az összehasonlítás során a férjek húzzák a rövidebbet.

  1. Megroppant egzisztencia.

Mivel a nők alapvetően biztonságra vágynak, ezért a család pénzügyi megroppanása általában negatívan hat a szexuális életre. A megoldás kézenfekvő. Rendbe kell tenni a pénzügyeket.

  1. Párkapcsolati problémák

Akármilyen egyéb probléma merül fel a házasságban, az mindig kihat a szexuális életre. A nők nem tudják külön választani a szexet a párkapcsolat aktuális állapotától. Veszekedés, vita, frusztráció esetén nem tudnak szexuális üzemmódba gombnyomásra átváltani, mint a férfiak többsége. Amíg az alap probléma nincs megoldva, a szexuális probléma is fenn fog állni. Ráadásul, mivel a nők szexuális késztetése alapból alacsonyabb, mint a férfié, ezért a szex mindig is fegyver a feleség kezében, amelyet belátása szerint fordíthat a férje ellen. Megoldás, az alap probléma kiiktatása.

  1. A feleség számára sosem volt a szex fontos

Ez talán a legdurvább ok. Elsősorban azért mert ezt jelenti, hogy a házasság előtt a nő csak elhitette partnerével, hogy szeret vele szeretkezni, de valójában csak az elköteleződés kicsikarása volt a célja. A szex ebben az esetben nem közös örömforrás, hanem manipulációs eszköz a nő kezében, amire a cél elérése után már nincs szükség. Megoldásként a gyors válást tudom csak javasolni.

Amennyiben ti más okokat is tapasztaltatok, írjátok le!


Címkék: , , , ,

Az egyéni szerzői név alatt megjelenő cikkek nem a Férfihang.hu szerkesztőségének egységes állásfoglalását, hanem elsősorban a szerzők egyéni véleményét hivatottak kifejezni, bemutatni; céljuk sok esetben mindössze a vita, párbeszéd kezdeményezése a művészi provokáció eszközével. Az írások közlésére a véleményszabadság és a médiapluralizmus érvényre juttatásának igényével kerül sor. A Férfihang.hu szerkesztőségének, moderátorainak elsődleges feladata a vonatkozó törvényi keretek és a jóízlés kívánalmainak betartatása.
4 votes, average: 4.50 out of 54 votes, average: 4.50 out of 54 votes, average: 4.50 out of 54 votes, average: 4.50 out of 54 votes, average: 4.50 out of 5 4 olvasó átlagosan 4.50 ponttal értékelte ezt a cikket.
Regisztrált felhasználóként te is értékelheted a cikkeket!

A cikk megjelent a +18+, Csajozás - Szex, Életmód - Egészség rovatban.


Hasonló témájú cikkek:


A multiorgazmusos férfi - Gondolatok egy könyvajánló apropóján

A minap a kezembe akadt Doug Carlton Abrams és Mantak Chia "A multiorgazmusos férfi" című könyve. Az alábbiakban e könyv ajánlója, illetve a...
Bevezetés a piros pirulába 8. - Pareto-elv

A közgazdaságtan egy meglehetősen izgalmas áltudomány, ugyanis vagy racionális módszerekkel, számokkal és adatokkal kíván reflektálni teljesen irracio...
Az Én MGTOW* évem

Hadd meséljem el életem azon egy évének történetét amikor MGTOW-ként éltem, bár a fogalmat akkor még nem is ismertem. Úgy gondolom az eddigi cikkeimtő...
Női sors?

A nagy olvasottságot kapott "Férfisors?" című írás után a valóéletből merített, szomorú párkapcsolati történet női szereplőjével is többször...
Michael története

"Sziasztok, a nevem Michael, és ez a 3. napja, hogy olvaslak titeket. Lenyűgöző ennyire pontosan leírva látni a saját tapasztalataimat. A blo...


Hozzászólások a Facebook-on keresztül
Hozzászólások (57) Hivatkozások (0)
  1. “A feleségek a szeretőikkel nagyon jól tudnak fáradtan dugni, két fontos feladat elvégzése között is. Ebből következik, hogy nem az a megoldás, hogy a férjek még többet átvállalnak a nő feladataiból” – Szeretem az efféle szellemesen hiperrealista férfilogikát; szóval szerintem tényleg így fest a jó, működőképes szexuális tanácsadás… :)

    5     0
  2. Nem kell megnősülni. Problem solved.

    8     0
  3. http://velvet.hu/randi/2016/12/11/expornosbol_feleseg

    Egy újabb kékpirulás, aki hagyja magát megkakukkolni…

    5     0
    • Nem értek egyet.

      Pont, h tisztában van a lehetőségeivel, és ha az élete utolsó éveit egy harminciksz évvel fiatalabb, kapós, friss pipivel akarja tölteni, akkor “villantani kell”. Azért építészként nyugaton sem lesz valaki agy nélkül, véletlenül multimilliomos, ráadásul gondolom szokott tükörbe is nézni, és tudja, hogy a pénze nélkül milyen nőknél lenne esélye. Ráadásul, ha nincs családja, gyereke, a pénzét, vagyonát a síron túlra úgyse viheti magával, akkor meg nem mindegy kire hagyja itt?

      Semmi mást nem csinált, csak élete utolsó éveire vásárolt egy kellemes társaságot. Sokkal közelebb van a redpillhez.

      2     0
  4. Át kell programozni a nőket. Eddig a széparcú homokóra alakú nő volt a csúcson. A fogamzásgátlás korszakában azonban a sokat szexelő nő a kurrens termék. Vagy megértik és haladnak a korral, ( a fiatalok egész jól haladnak) vagy nagyon hamar sokmacskás nővé válnak.

    1     0
  5. “Természetesen törekedni kell arra, hogy a házasságban a felek közel megegyező mértékű szabad idővel rendelkezzenek”

    A faszt, arra kell törekedni, hogy a nőnek sose legyen szabadideje, mindig utasításokat adni neki, különben megy megcsalni.

    2     1
  6. Annyira tipikus, olyan hörcsögös: http://velvet.hu/randi/2016/08/14/delelott_a_szeretommel_este_a_szerelmemmel/

    Te is mondtad: “A feleségek a szeretőikkel nagyon jól tudnak fáradtan dugni, két fontos feladat elvégzése között is.”

    Itt pörög a hörcsög: Évek óta éltem egy se túl rossznak, se túl jónak nem mondható párkapcsolatban, olyan átlagos volt az egész… …szerettem a párom és sosem akartam volna elhagyni, ráadásul nálunk nem volt különösebb gond a szexuális életünkkel sem, viszont teljesen ellaposodott a kapcsolatunk.

    Mindent elmagyaráz, az a jelző hogy különösebb, valami volt csakhát azt a poszterina se tudja hogy mi. Vagy semmmi, de azt se tudja hogy jó a jó, vagy rossza a rossz. A szerencsétlen férj-apuka meg a munkából hazaérve otthon talált egy citromfejű asszonyt, majd amikor meg kivirágzott akkor nem gondolta volna hogy más locsolja alulról az Ibolyát…

    Itt mi lehetett az ok? Az unalom+hörcsög*hipergámia=félrelépés. Szerintem a férfi az se tudta gond van otthon, teljes erőből egzisztenciát tolva/túlórázva hogy több jusson a kisgyereknek meg az asszonynak. Kiváncsi vagyok mi lett volna, ha asszonyka robbantja a kapcsolatot, vajon milyen gyorsan vált volna köddé a szívszerelmes amorózó.

    2     0
    • “folyamatosan bókokkal halmozott el, bombázott a szebbnél szebb és kedvesebbnél kedvesebb megjegyzéseivel. Nem csoda, hogy totál levett a lábamról.”

      Az is ostoba, aki bedől az ilyen talpnyalóknak.

      “az autója hátsó ülésén lettem az övé”

      Idióta.

      “de amikor este hazaért a párom és benyögött valami überbunkóságot”

      Jól tette.

      “több órás beszélgetés után sikerült megértenie az egészet”

      Kár, hogy nem végzett ki.

      7     0
    • Mi lehetett az ok?

      Szerintem nem az unalom, hanem csak ‘egyszerűen’ az alaphelyzet+lehetőség+alkalmas partner volt az ok, ami férfi/férj szempontból még rosszabb verzió, mint az unalom.

      Alaphelyzet: Nem tudhatjuk a pontos körülményeket, de egy fiatal anyuka, aki a saját megfogalmazása szerint  “anyasággal ugyanakkor kiteljesedtem, igazán nővé váltam“  ha szexuálisan is vonzódik a férjéhez, kizárt, hogy megcsalja azt az embert, akinek ezt köszönheti. Valószínűleg sosem kívánta ösztönösen a férjét, csak racionálisan ő volt a jó választás. Volt egy átlagos kapcsolat, egy tipikus béta férj, ígéretes karrierrel, jó anyagi körülményekkel. Szerencsétlen megcsalt gyerek évek hosszú sora alatt -még a kapcsolatuk rózsaszín ködös szakaszában se tudta szexuálisan úgy kielégíteni a nőt, mint Marcell az első alkalommal egy kocsi hátuljában.  “Ennél fantasztikusabb élményem sosem volt még férfival! ” Erre mondják, h a jó szex fejben dől el a nőknél- ráadásul az első alkalom igazán ritkán fantasztikus egy kocsi hátsóülésén… Milyen vágy kell ehhez a nőben. Ez a később elejtett mondat is arra utal, h otthon sose volt meg a lepedőgyűrős szex.  “Nem értettem, hogy miért nem lehetséges, hogy egy férfitól kapjam meg mindazt, amire szükségem van: törődést, becézgetést, bókolást, amitől gyönyörűnek, szexinek és nőnek érzem magam, valamint vad, forró és buja szexet.

      Alkalmas partner: Hiába a sok dicséret, bók, nem mindegy, hogy kitől kapja azt az ember.  “Sok ismerőstől kaptam a visszajelzéseket, hogy milyen jól nézek ki, szinte sugárzok a boldogságtól, de igazából Marcell volt az első, aki felnyitotta a szememet a saját nőiségemmel kapcsolatban“  Persze hogy Marcell volt a befutó, hisz  “Megremegett a lábam, amikor először megláttam Marcellt. Mosolya, kisugárzása fantasztikusan körberagyogta, és zöld szemeivel egy olyan égető pillantást vetett rám, amit soha nem fogok elfelejteni, amíg élek. Olyan férfias és határozott volt, amitől lecsúszott a bugyim.“  Vagy egy kicsit később:  “Elképzeltem, hogy az üzletben csak ketten vagyunk és ő nekinyom a falnak, erős karjaival átfog, felhúzza a szoknyám és vadul szeretkezik velem. Végtelenül izgatott ez a férfi.” -> Mikor erről fantáziált, még a nevét se tudta!!!

      Ilyen alaphelyzettel mindenkinek menne a csajozás és a legeslegjobb szexuális élmény. A nő már a pillantásra benedvesedik…

      Lehetőség:  Egy üzletben dolgozott, ahová sokszor jártam vásárolni.“  Azért ez mégse egy ismerős, akivel komoly kockázata van a lebukásnak, ráadásul később kiderült, hogy Marcell szintén   “nős, két nagy gyerek apja. Szereti a feleségét és a családját, semmiképpen nem akarja elhagyni őket.”  Két fél, akinek ugyanúgy van veszítenivalója, nem akarja egyik se robbantani az életét, ráadásul nincs közös kapcsolati hálójuk, ha nem teljesen idióták, csak akkor buknak, ha saját maguk vallják be otthon a dolgot.

      A többit a hörcsög már pörgette magában:

      - “Egyszerűen nem bírtam magammal, muszáj volt jobban megismernem, mert még a nevét sem tudtam! Egy alkalommal olyat tettem, amit sosem gondoltam volna magamról: elkértem a telefonszámát.“  (Megjegyzés: ennyit arról a bullshit kamuról, h a nők nem kezdeményeznek.)

      -”ő észrevette, hogy NŐ vagyok, és folyamatosan bókokkal halmozott el, bombázott a szebbnél szebb és kedvesebbnél kedvesebb megjegyzéseivel. Nem csoda, hogy totál levett a lábamról.“  Persze, csak éppen ne felejtsük el, h mit írtam az alkalmas partner résznél- “Megremegett a lábam, amikor először megláttam…” Elképesztő azért, az ilyen logikai bukfencek akkor se tűnnek fel a nők számára, mikor egy levélben fejtik ki. Logikailag, időrendileg se jön ki a dolog. Már az első látásra megkívántad kisanyám, hol voltak még akkor a bókok?

      -”Elmondta azt is, hogy nagyon tetszek neki és szívesen találkozgatna velem; csak szex lenne, semmi érzelem. Először elutasítottam. Még a gondolattól is rosszul voltam, hogy szeretőm legyen! Aztán ahogy teltek a napok, egyre jobban izgatott a gondolat, és nem hagyott nyugodni. Hajtott a vágy, hiányzott egy kis felüdítő kaland az életembe.“  Csak egy kis kaland, kis szex, nem ártunk vele senkinek, ráadásul megérdemlek egy kis törődést, mégiscsak itthon vagyok egész nap a gyerek mellett elhanyagolva…  “A gyermekünk születését követően sok anyához hasonlóan én is „beszorultam” a négy fal közé a kicsivel, ami minden anya számára egy nagyon szép, mégis nehéz időszak.

      A hipergámia pedig ott jelentkezik, hogy a férjét sose akarta elhagyni, így kezdett a kalandba is “szerettem a párom és sosem akartam volna elhagyni,“  vagy  “Az mindenesetre egyértelmű volt, hogy a szexen kívül semmi más nem lehet köztünk Marcellel.“  Persze, hisz a férj garantálja az anyagi biztonságot, a lakást, nyaralást etc. a presztízst, a nyugodt életet, vele lehet felvágni a barátnők előtt, egy bolti eladóért (nem megbántva senkit) azért mégse fogja ezt feladni.

      A végén azért nem bírja tovább a lelkiismerete és “bevallja” otthon a dolgot. Bár, már ugye ez se megy ‘korrekten’, lásd:  “rájöttem: én a páromtól szeretném mindezeket (szerk: törődős, bókolás buja vad szex részre utal) megkapni, hiszen ő az, aki fontos nekem és akit nagyon szeretek, az ő Istennője szeretnék lenni. Elhatároztam, hogy elmondom neki a dolgok állását. Persze a teljes igazságot nem mondtam el neki, és remélem, hogy soha nem is fogja megtudni!

      Itt még abban se lehetünk biztosak, vajon a szeretőt, a konkrét megcsalást bevallotta-e, vagy csak maga a lehetőséget (megkívánt valakit), megcsalás esélyét vázolta fel? Elég homályos ez a rész,  “Aztán változtatott a viselkedésén, belátta, hogy valóban nem fordított rám kellő figyelmet és nem kezelt eléggé nőként, nem értékelt engem, ezért nem csoda, hogy valaki elcsavarta a fejem.”   Ennyiből nem derül ki, h mégis mennyit vallott be a sztoriból. Ha tippelnem kellene, akkor azt mondanám, ilyesmi hangzott el: -találkoztam valakivel párszor, sokat beszélgettünk, bókolt, dícsért, de semmi nem történt (max egy kis csókot beismer), mert ellenálltam végül, nem tudtam megtenni… Arra viszont a nyakamat is rá merném tenni, h az biztos nem derült ki, hogy élete legjobb dugása a Marcellel volt, ahogy utal is erre -teljes igazságot nem mondtam el-. Az a ‘Persze’ közbeszúrás külön bicskanyitogató. Egyébként egészen bravúros, hogy pár óra beszélgetés után is sikerült ebből a sztoriból kihoznia a férje felelősségét, aki elhanyagolta és most  “közösen dolgozunk azon, hogy kapcsolatunk újra a régi legyen.”

      A tanulságot meghagyom, mindenki vonja le magának.

      2     0
      • Egyébként az “Istennője akarok lenni, bók törődés simi simi” vs. “falhoz nyom és megdug” vágyból fakadó ellentmondás is igen beszédes azt illetően, mennyire képes őszintén / világosan megfogalmazni, mit is szeretne…

        1     0
        • Szerintem nagyon is őszinte és világos amit akar.

          Alapjában véve az idézet jól leírja a nők legalapvetőbb párkapcsolati konfliktusát, amit már ezer formában megfogalmaztunk itt.

          1. Szükséglet: Találjon az átlag fölé emelkedő hímet aki iránt erős szexuális vonzalmat érez. Aki erős, független, öntörvényű, más nők is kívánják, akinek az utódja valószínűleg ugyanilyen kapós lesz.

          2. Szükséglet: A “befogott” alfa manipulálása a megfelelően gondoskodó, ellátó, támogató szerepkörbe, hogy a megfelelő utód számára a körülmények biztosítottak legyenek.

          Következmény: A szexuális vonzódás csökken majd megszűnik. A partnerét “szereti”, ő a “legjobb barátja”, de nem kívánja sőt egy idő után már nem is tiszteli mert nem kívánja.

          1     0
          • Ó, az nagyon is világos, hogy AFBB. Arra gondoltam, hogy úgy tesz, mintha végre a férjétől akarná azt, amit eddig se,  de továbbra sem :)

            0     0
    • Semmi mást nem tett,mint a házasságban élő férfiak jókora része (nem tudnám megsaccolni mekkora része) tesz nap,mint nap. Ettől még elítélem,akár nő,akár férfi az illető aki csal. Nekem ez nem fér bele egy házasságba/párkapcsolatba. De ugye az vesse rá az első követ…(én biztos próbálkoztam volna többet a férjemmel feldobni a szexuális életünket-ha már szeretem ugye,de én amúgy sem vagyok az a meglátom-megkívánom fajta.)

      1     0
      • “ha már szeretem ugye”

        Ez a kulcs része a mondatnak… a velvetes cikk esetében ez fel se merült.

        1     0
        • Nem tudom,nyilván többféle szeretet létezik és eltérően szeretünk,de számomra ez a rész azt feltételezi,hogy valamilyen szinten szereti a férjét és tőle várná azt,amire vágyik. (nekem nem úgy jött le,hogy csak anyagilag van szüksége a férjére).

          “  Ahogy ezen gondolkodtam, rájöttem: én a páromtól szeretném mindezeket megkapni, hiszen ő az, aki fontos nekem és akit nagyon szeretek, az ő Istennője szeretnék lenni.

          0     0
          • Félretéve egy pillanatra azt a kellemetlen tényt, hogy teljesen mindegy, mit mond a nő, a tettei sokkal beszédesebbek (megcsalta a férjét, pedig “nagyon szeret és fontos neki”, csak éppen mindenért őt hibáztatja), legyünk már felnőttek és ne tegyünk úgy, mintha kérdéses, milyen “fajta” szeretetet akar egy férj a feleségétől: szexuális töltetűt, amilyen egy férfi és egy nő között lenni szokott. Szóval felejtsük el a relativizálást, nyilvánvaló, hogy ilyenről szó sincs (elég könnyű olvasni a sorok között).

            1     0
            • Ha a nő tisztelte volna a férjét nem csalja meg. Ha női részről nincsen tisztelet, nincsen valódi szeretet sem, pláne nem szerelem.

              Forgolódhat a hörcsög ahogy akar, de tisztelet nélkül sosem fogja ezt megkapni a férjétől ill. sosem fogja azt érezni hogy ezt kapta volna.

              Ez már game over kategória.

              4     0
            • Mint jeleztem,én elítélem ezt a nőt és szerintem sem szereti “igazán” a férjét-csak valamilyen szinten (ami nekem férfiként nem lenne elég),de rengeteg férfi csalja meg szemrebbenés nélkül a feleségét,miközben “nagyon szereti őt”.

              “teljesen mindegy, mit mond a nő, a tettei sokkal beszédesebbek”. Tökéletesen egyet értek.Csak ugyanígy gondolom férfi részről is…(nyilván ezek az én elveim,véleményem).

              0     0
      • Igen tudjuk mindig a férfi a hibás…

        1     0
      • A kettő nem összehasonlítható.

        0     0
  7. 1-es a lényeg, gyakran ez igaz már a kezdetekkor is, főleg, ha olyan nőről beszélünk, aki elmúlt 30, amikor emberünk megismerkedett vele – eleve nem szexuális vonzalom a kapcsolat alapja, hanem az egzisztencia, anyagi háttér, stb. A kezdetben jól működőnek tűnő nemi élet is inkább a hal kifogására használt csali. 2-4 és 6-7 csak ennek racionalizálása, amit naiv, fiatal férfiak még néha elhisznek sajnos.

    5-ös az egyetlen, ami egy korábban jó / tényleg működő kapcsolatban is okozhat problémát (beindítja a hipergám ösztönöket, ha a férfi lejjebb kerül).

    1     0
  8. Egy dolgot nem tud “legyőzni” sem isten, sem ember…Mégpedig a monotóniát, a mindennapiságot… (Heidegger is utalt rá..”Két démona van az embernek. A monotónia, és a névtelenség. Ezt legyőzni nem lehet. A kérdé az: Hogyan tudnunk ezzel megbékélni, hogyan tudjuk ezt elviselni – egyébként- rövid kis életünkben..”  Valami ilyesmi..)

    Mindenkinek van (egy, vagy több) kedvenc étele… Ok..? Na most.  Ha két hétig mindennap ezt kell enned…valószínű meg fogod utálni…. Kérdésem:  AZ A BIZONYOS ÉTEL MIRŐL TEHET…??????

    Miért kell valakit valamiért MINDIG HIBÁZTATNI…?   Az “alapéletünk” gyárilag nem tökéletes…Ez kellene elfogadni..!!

    1     0
  9. A mai világban amikor a férfi csak pasi és a nő csak csaj a tartás, egyenesség, őszinteség, bizalom, érték egész egyszerűen elvesztek, nincsenek már.

    Véget ért egy jól müködő férfi-női kapcsolat rendszer, ami elsősorban a házasságot és a gyermekeket jelentette, ezt hívták családnak, nem jött helyette új, jobb, ezért egy hosszú átmeneti vészterhes korszakot élünk, ha így marad az európai ember kihal és a helyét betöltik a migránsok és a leszármazottaik.

    Történelem könyvekben tanítanak majd, hogy volt egy idióta faj, amely belharcaiban elvérzett.

    0     0
    • Egyetértek azzal, hogy átmeneti korszakot élünk, és valóban véget érni látszik az a férfi-női kapcsolatrendszer, amibe mi még beleszülettünk és amiben felnőttünk. Effajta régimódi embereknek, mint mi, ez nagyon tud fájni. Pedig, ha belegondolunk, ez az átalakulás már sokkal korábban elkezdődött, mert a kétkeresős családmodell általánossá válása, és a nők tömeges munkába állása már a 19. század végén, 20. század elején elkezdődött és a  múlt század közepére végbe is ment. Tehát már nagyapáink sem abban a házasságban éltek, amilyet a szüleiktől, nagyszüleiktől láttak.

      Ami napjainkban csúcsosodik ki az az, hogy a családok nemcsak hamar szétesnek, hanem egyáltalán létre sem jönnek. 

      Én azt gondolom, hogy a család egy olyan életszövetség, amely az utódok sikeres felnevelése érdekében jött létre. Tehát, ha a világban zajló folyamatok a család létrejötte ellen hatnak, annak az az oka, hogy nincsen szükség utódokra, legalábbis nem abban a számban, mint eddig. Nagy kérdés, hogy mi lesz az életprogramja azoknak az embertömegeknek, akik még a sikeres utódnevelés szellemében szocializálódtak, és teljesen ennek a célnak a teljesítésére vannak berendezkedve. Gyanítom, hogy fájdalmasan nehéz jövő előtt állnak.

      0     0
      • Ez nem csak szocializáció de ösztönszerű késztetés is. A szocializációs közeg változhat, de az ösztönök nem fognak (rövid távon legalábbis). Arra vagyunk huzalozva hogy küzdjünk, túléljünk, gyereket csináljunk. A ma emberének a boldogtalansága éppen abban leledzik hogy ezeknek a késztetéseknek nem tud eleget tenni. Nem olyan környezetben működik, mint amire kifejlesztették. Pótlékként kitalálta a sportokat, az extrém turizmust meg hasonlókat, de ezek nem sokat érnek.

        1     0
        • “Ez nem csak szocializáció de ösztönszerű késztetés is.”  Igen, így igaz. És az is igaz, hogy a környezetünk nem teszi lehetővé az ösztöneink szerinti működést. Az ösztöneink szerinti működésünk korlátozása azonban már jóval régebbi keletű. Lásd kereszténység. A keresztény elvekben bőséggel találni olyan írott és íratlan törvényeket, amelyek látszólag az emberi ösztönökkel nem összeegyeztethetőek. Miért fogadta el ezeket az elveket mégis mára az emberiség vezetőjeként magára tekintő fehér emberek túlnyomó többsége? Valószínűleg azért, mert egy felsőbbrendű létezés lehetőségét látta meg benne. Ebből kiindulva felteszem most azt a kérdést, hogy az újabb korlátozásunk, nevezetesen a szaporodásunk leállítása egy új, felsőbbrendű létezés lehetőségét szolgálja?

          0     0
          • “Valószínűleg azért, mert egy felsőbbrendű létezés lehetőségét látta meg benne.” – A társas együttélésnek mindig voltak szabályai. Ez ugyanúgy igaz a legtöbb csoportban élő faj egyedeire is. A társas együttélés is az ösztöneink része lévén a közösség az egyén túlélésének az érdekeit is szolgálta. Valójában az egyéni és közösségi érdekek egyensúlya az ami igazán működőképes.

            “a szaporodásunk leállítása egy új, felsőbbrendű létezés lehetőségét szolgálja?” – Az élet alapvető ismérve a folytonossága. Ebben éppenséggel alacsonyabbrendűség tükröződik. Az a kultúra amely nem képes generációról generációra reprodukálni önmagát az nem az élet, hanem a halál kultúrája és ki is irtja magát.

            0     0
            • “A társas együttélésnek mindig voltak szabályai.” Nyilván voltak. De itt most ne ragadd ki a szabályrendszert, mint a túlélés eszközét, mert együttélési szabályok léteztek a kereszténység előtt is. A kereszténység már sokkal több, mint a túlélést szolgáló eszmerendszer. A kereszténység szerintem egyrészt a szaporodás és sokasodás eszmerendszere, ami nem egyenlő az egyszerű túléléssel. Mert ugye túlélhet egy populáció úgy is, hogy egyedszáma nagymértékben nem növekszik. Az emberiség egyedszáma azonban többszörösére nőtt az időszámításunk szerinti időszakban. Nemcsak a keresztényeké, viszont a keresztény emberiség mondhatja csak el magáról, hogy a világ javainak legnagyobb részét birtokolja. Tehát a kereszténység nemcsak az egyedszám-növekedés, de a gazdasági növekedés eszmerendszere is. A nyakló nélküli gazdasági növekedés azonban bolygónk feléléséhez vezet. Kérdés még mindig, hogy mi lesz a következő nagy újítás a kereszténység után, amely az emberiséget felsőbb pályára állítja?

              0     0
              • Ez nem a kereszténység következménye, hanem fajunk alapvető sajátossága. Az ember öszötneiből adódóan nem képes egyensúlyt kialakítani környezetével. Eszmerendszertől, vallástól függetlenül az adott terület eltartóképességén túl szaporodunk.

                Egészen a XVIII.sz-ig a klimatikusan rossz évek, az elégtelen táplálkozásból eredő elhalálozások (járványok) voltak az alapvető szabályozói a népesség növekedésének. A kereszténység tanításai éppenséggel az első kísérletek voltak arra hogy a születések számát szabályozzák. A házasulás életkorának feljebb tolása, a tilalmas napok nagy száma, a monogámia stb. mind ezt is szolgálta.

                “a gazdasági növekedés eszmerendszere is” – Ez legfeljebb a polgári, reformált irányzatok kereszténységére igaz. Ezeknél pedig ez inkább következménye, mint oka a gazdasági fejlődésnek. Asszem megint Max Webert kellene olvasgatnom.

                A nagy népességrobbanás akkor következett be, amikor a tudományos- és technikai fejlődéssel újabb erőforrásokat lehetett becsatolni (gépek, gőz) és megszervezni.

                A jelen állapot szerint globális szinten kihasználjuk, sőt túlhasználjuk, azaz feléljük a bolygó erőforrásait. Az extenzív növekedés lehetőségei jobbára bezárultak. Azt kell látni, hogy mindeddig a történelemben mindig valamilyen technikai felismerés lökte tovább a “fejlődés” szekerét. Öntözés, szügyhám, vízimalmok, gőzgépek, gépesített tömeggyártás stb. A jövő technikájába nem látunk bele. Extenzív jövőt tenne lehetővé újabb erőforrások bekapcsolása (űrutazás, hidegfúzió, “nullponti energia” mittomén), míg intenzív jövőt eredményezhetne (végre) valamiféle ésszerű, a meglevő erőforrásokkal való gazdálkodás elterjedése. Az utóbbival “csak” az a gond, hogy a társadalom alapjait kellene hozzá átszervezni. Akár így, akár úgy a jövő társadalma és embere ennek a berendezkedésnek a terméke lesz (vagy szó szerint nem lesz).

                0     0
                • “Ez nem a kereszténység következménye, hanem fajunk alapvető sajátossága.” Ha fajunk alapvető sajátossága ez, akkor mivel magyarázod azt, hogy nem szaporodtunk fel 7 milliárdra, vagy többre, még időszámításunk előtt, hiszen fajunk sajátossága volt már akkor is?!  Most mondhatod, hogy nem voltak meg a technikai feltételek. De miért van az, hogy szinte az összes technikai fejlesztés a keresztény világban zajlott le jóval később? Nem gondolod, hogy az emberi együttélés teljes újraszabályozása szükségeltetett a technikai újítások ezen sorozatához, és ezen újraszabályozást hívták úgy, hogy keresztény eszmerendszer? Nekem itt kilóg a lóláb.

                  “Az ember öszötneiből adódóan nem képes egyensúlyt kialakítani környezetével.” Szerintem az ember igenis képes egyensúlyban élni, mint ahogyan sok százezer évig élt is egyensúlyban a környezetével. Megszületett, reprodukálódott többé-kevésbé sikeresen, majd meghalt anélkül, hogy észrevehető nyomot hagyott volna környezetében. Pláne olyan nyomot, amely veszélyezteti a következő generációk életét. Mert a mai fehér ember ezt teszi. Veszélyeztet.

                  Valaminek történnie kellett az emberi történelemben, ami kizökkentette az embert a “gyerek” korszakából, melyben úgymond Isten tenyerén pihent, sok vizet nem zavart. Aztán röpke kétezer év alatt meg odáig jutott, hogy másik bolygóra van szüksége, ha úgy akar tovább élni, mint most. Mi zökkenthette ki az embert?

                  0     0
                  • “mivel magyarázod azt, hogy nem szaporodtunk fel 7 milliárdra, vagy többre, még időszámításunk előtt, hiszen fajunk sajátossága volt már akkor is?!” – “a klimatikusan rossz évek, az elégtelen táplálkozásból eredő elhalálozások (járványok) voltak az alapvető szabályozói a népesség növekedésének”

                    “az összes technikai fejlesztés a keresztény világban zajlott le jóval később” – Nem mind, de itt válhattak társadalmat is átformáló lehetőséggé. Ennek az okairól meg lehetne beszélgetni, de nem hinném hogy ez egy ismérves történet lenne és hogy nagyon történelmi lenne “visszakövetni” a dolgokat. Sokan sok helyütt pedzegetik, találgatják, mi volt a kultúránk sikere, de ezekre a kérdésekre sosem születik egyszerű válasz. Szerintem több jellemző kedvező találkozása lehetett és ebből max. csak egy a kereszténység. Ott vannak a kedvező földrajzi adottságok, ásványkincsek, a kontinens sokszínű népessége stb.

                    Gyakran mondják, hogy ez a terület az amely elég távol van az egyenlítői bőségtől hogy a megélhetésért küzdeni kelljen (szükséges találékonynak lenni), de nem annyira közel a arkokhoz, hogy a napi túlélés minden energiát igénybe vegyen. A déli féltekén ez a terület jobbára tenger, míg itt északon összefüggő (ahol az információk, népek akadálytalanul áramolhatnak) szárazulat.

                    “Mert a mai fehér ember ezt teszi. Veszélyeztet.” – A “mai ember” helyesebb megfogalmazás lenne. A túllegeltetett területek elsivatagosodása nem a fehér ember műve, ahogy az sem hogy a Sárga folyó ma már valóban sárgába hajlik, stb.

                    Mi zökkentette ki? Szerintem semmi. A fejlődés (vagy amit annak mondanak) leginkább ugrásokban történik és egyre rövidülő ciklusai vannak. A fejlődés ugrászerű jellege mindig egyfajta minőségi változás eredménye, amikor a civilizáció az addigi elterjedt tudást hirtelen, ugrásszerűen haladja meg. Az új tudások elterjedése pedig egyre gyorsabban történik.

                    0     0
                    • Amiket itt a mi kulturális sikerünk összetevőiként felsoroltál, nevezetesen a földrajzi adottságok, ásványkincsek, sokszínű kontinens, találékonyság az életben maradáshoz, stb., már mind-mind rendelkezésre álltak sokezer éve is. Mégsem történt semmi emlékezetes százezer évekig. De jött egy pont! Kétezer éve történt valami, ami kiugrasztotta a nyulat a bokorból. Az embereket meg kellett szervezni, és ez a szervező erő a kereszténység lett. A kérdésem még mindig az, hogy kik és miért találták ki a kereszténységet, mert számomra nehezen hihető az, hogy jött egy ember, akit megváltónak hívtak és elmondta a nagy titkokat.

                      0     0
                    • Semmi ilyesmi nem történt kétezer éve. A világtörténelem egyik leghatalmasabb birodalma még évszázadokig fennállt, majd további évszázadokba került hogy új keretek között a térség meghaladja az egykori szintet. Talán valahol a XI-XII.sz. környéke körül volt ez a forduló.  Tudományos szempontból meg rá legalább egy évszázaddal. Ha már társadalmi okokat keresünk a kereszténység mellé odatehetjük pl. a germán társadalmi szerkezetet meg a szokásjogukat, vizsgálhatjuk a középkori városok szerepét meg hasonlók.

                      0     0
      • Úgy gondolom, ennek a fajta változásnak nem csak a feminizmus az elindítója, nem a világháború során kényszerből munkába álló nők, a szavazati jog kiterjesztése vagy bármi egyéb. Ezek önmagukban még nem rombolnák szét a hagyományos családmodellt, amelynek az alapja a felek kölcsönös egymásra utaltsága. A fogamzásgátlás és a futószalagon végzett ezernyi, tízezernyi abortusz miatt  szabadulhattak el a dolgok.

        Csak játékból: képzeljük el a mostani helyzetet, de mindenfajta fogamzásgátlás és abortusz lehetősége nélkül. Nem betiltva, hanem nincs rá lehetőség sehogy sem. Nem életszerű, oké, de ez csak egy gondolatkísérlet. Szóval se fogamzásgátlás, se abortusz.

        Vajon merrefelé haladnának a dolgok?

        0     0
        • “Úgy gondolom, ennek a fajta változásnak nem csak a feminizmus az elindítója…” A feminizmus nem elindítója, hanem erősítője annak a folyamatnak, amit én a fehér ember születésszabályozásának hívok. Azért csak a fehér emberé, mert úgy tűnik, hogy hatása a nyugati típusú társadalmakban érezhető legerősebben. Ez a születésszabályozás egy komplex rendszer, sok összetevővel, köztük a feminizmussal és nyilván még sokféle izmussal, célzott gazdaság- , kultúr- és társadalompolitikával. Engem inkább az érdekel, hogy miért kell leállítani a fehér ember szaporodását? Mit gondoltok?

          0     0
          • A feminizmus nem elindítója, hanem erősítője annak a folyamatnak, amit én a fehér ember születésszabályozásának hívok.”

            A feminizmus keze már a harmadik világba is betette a lábát…  Afrikában és Indiában folyamatosan beszélik rá a lányokat, hogy ne menjenek férjhez, hanem tanuljanak, dolgozzanak, legyenek önállóak.

            Ennek van egy jó következménye: a túlnépesedés esetleg lassul, később meg is állhat. Viszont Európában inkább az ellenkező propagandára volna szükség, a feministák viszont itt is ugyanazt szajkózzák, körülményekre való tekintet nélkül…

            0     0
            • “a feministák viszont itt is ugyanazt szajkózzák, körülményekre való tekintet nélkül…”  Igen, ugyanazt szajkózzák, mert a feminizmus ugyanaz ott is, mint itt.  A feminizmus egy univerzális irányzat, azaz mindenhol bevethető, ahol férfiak és nők együtt élnek. Bevethető izmus a társadalomszabályozás eszköztárából, és be is vetik, holott a harmadik világ országaiban erre nagyon csekély még a fogadókészség, lévén a polgárosodás és iparosodás jóval alacsonyabb fokán állnak. De öles léptekkel haladnak ezen az úton, és belátható időn belül fel is zárkóznának a nyugathoz életszínvonalban, ha a nyugat nem akadályozza ezt meg. Pl. egy kis feminizmussal. Mert ha egy indiai is annyit akar majd fogyasztani, mint egy amerikai, akkor három Föld sem lesz elég.

              De megint csak leragadtunk egy apró részletnél, a feminizmusnál, amely a problémahalmaz sok-sok alkotóeleméből csak egy, még ha nem is a legkisebb.

              0     0
        • Érdekes meglátás. Az biztos hogy a társas kapcsolatok másképpen néznének ki ha az egyesülés nagy valószínűséggel gyereket is eredményezhet. Ennek pedig rendkívül hosszú távú  és mélyreható következményei lennének…

          0     0
        • “Szóval se fogamzásgátlás, se abortusz. Vajon merrefelé haladnának a dolgok?”

          Nem olyan nehéz ez, vissza kell nézni abba a korba, amikor még nem voltak ezek, vagy csak fusiban. A misandry bubble-ban elég jól ki van fejtve, hogy akik jól jártak ezekkel a találmányokkal, azok az alfák, és a csinos fiatal nők, mindenki más csak sz*pott vele.

          Ez a dolog megfordulna. Persze az alfák meg a csini csajok még így is egyfajta előnyt élveznének, de hát ez természetes. De nem borulna fel ennyire a dolog, a 80-20 elkezdene kiegyenlítődni.

          0     0
          • DennisVT: Olvastam egy angol nyelvű blogon egy, a “hagyományostól”  eltérő megfogalmazást alfára, omegára,stb. Talán ismered, nekem nagyon megragadta a figyelmemet és elgondolkodtatott. Valami ilyesmi:

            alfa: olyan férfi, aki a nők szexuális vonzalmát és a férfiak társadalmi megbecsülését egyaránt bírja (adott közösségben magas státusz és magas smv). Képes megszerezni és párkapcsolatra meg is tartani a legmagasabb státuszú nőt. A cikk példának a gimis focicsapat sztárját említi: a legnépszerűbb mind a férfiak, mind a nők körében, a legjobb csajjal jár, őket választják meg az érettségi bálon bálkirálynak és bálkirálynőnek.

            omega: ideiglenesen fel tudja kelteni a nők vonzalmát, alkalmi szexkapcsolatok erejéig, de képtelen arra, hogy hosszabb távra, párkapcsolatra megtartson egy magas státuszú nőt. A férfiak társadalmi megbecsülését nem bírja, “a haver nőjét is megharapja”, általában se felesége, se gyerekei, sokszor maga is alacsony státuszú (maffiózó, zűrős alak). Folyamatos promiszkuitásban éli ki magát. (a “hagyományos” megközelítés szerint ő lenne az alfa.)

            zéta: sem társadalmi megbecsülés, sem szexuális sikerek se rövid, se hosszútávon. Párkapcsolatot építeni képtelen, vagy csak nagyon alacsony státuszú nővel.

            béta: az összes többi, a nagy többség.

            +

            Asszem, a no ma’am blogon olvastam. Egyelőre ezeket találtam meg:

            http://no-maam.blogspot.hu/2001/01/what-is-alpha-male.html

            http://no-maam.blogspot.hu/2001/01/omega-traits-are-not-alpha-traits-but.html

            3     0
            • Végülis érdekes ez az alpha-omega megkülönböztetés. Egyre kevésbé tudom magam hova besorolni:)

               

              1     0
            • Ja és felvetett ez egy új dilemmát is. Eddig ugye csak egy alfa-béta kétpólusú skálán értelmeztük a dolgokat, és gondolom a ffiak nagyobb része egyetértett abban, hogy az előbbi felé jobb eltolódni a mai világban. És nyilván egy alfa-omega összevetésben is jobb az előbbinek lenni.

              De mi van egy béta-omega választásban?

              1     0
              • Ilyenkor eszembe jut a Holt költők társasága: van-e értelme a kvantitatív méricskélésnek?

                Ritkán hangsúlyozzuk, de akadnak társadalmilag elismert és magas státuszú férfiak, akik tudatosan kerülik a nők társaságát. Ilyen volt pl. Newton.

                http://www.origo.hu/alk/origo/20161026-szuz-hiressegek-akik-soha-eletukben-nem-szexeltek-nem-voltak-egyutt-massal.html

                Hibát követünk el, amikor a nőies viselkedésmintákat: magamutogatást, bájcsevegést, felszínes szociális kapcsolatok kialakítását tekintjük a férfipalánták esetében követendőnek. Az aktusok száma és a nőkkel eltöltött idő sem perdöntő alfaság/bétaság kérdésében. És itt jön képbe az agglegénység kérdése. Jellegzetes női probléma, hogy “jaj, kivel menjek el a bálba” – egy sikeres feltaláló, milliomos vagy focista értékéből semmit sem von le, ha egyedül látogat el valahová.

                1     0
                • Szerintem eltér a definíciótok a kérdést illetően. Nem ugyanarról beszéltek.

                  0     0
                  • “Semmi ilyesmi nem történt kétezer éve.”  Valami csak történt, ha onnan számítjuk történelmünket. De igazából mindegy, hogy mikor történt, lényeg, hogy a kereszténység lett az uralkodó vallási irányzat nyugaton. Azt szerettem volna igazából megtudni, hogy kinek mi a véleménye a kereszténység mint szervező eszme és a gazdasági felemelkedés közötti összefüggésről, mert ez a gazdasági felemelkedés vezetett a feminizmus és egyéb nemkívánatos jelenségek elterjedéséhez. Reszeten kívül valaki? Reakció?

                    0     0
              • De mi van egy béta-omega választásban?

                Egyértelműen béta, ebben a megközelítésben. Bétából lehet alfa, vagy alfa- közeli, omegából soha.

                0     0
            • “A cikk példának a gimis focicsapat sztárját említi: a legnépszerűbb mind a férfiak, mind a nők körében”

              Hát nekem ez csak ostoba szarjankó.

              0     0
  10. Mindenki elkezd menekülni a hálószobából egy idő után. Arra vagyunk programozva, hogy minél több, az adott igényeink kielégítésére legalkalmasabb partnerekkel kopuláljunk, a gond csak az, hogy a vágyaink idővel változnak és X ember már nem tud olyan szintű kielégülést nyújtani, mint előtte, szóval ösztönösen elkezdjük keresni azokat, akik képesek arra, amire X már nem, csak épp a kulturális cukormáz megakadályozza a legtöbb embert ebben. Ez nem a nők problémája, ez nemtől és szexuális identitástól függetlenül mindenkit érint, sőt ha valakiket, akkor a férfiakat sokkal inkább érinti, ugyanis a hím párzási stratégia alapvetően sokkal nagyobbra törő. mint a nőstény, hisz a hím arra van programozva, hogy minél többet, míg a nő arra, hogy minél jobbat, ergo itt a mennyiség áll szemben a minőséggel, szóval amíg egy házas nőt kb. a férfiak 20% indít be és az ő kedvükért hajlandó a megcsalásra, addig ez a szám a férfiaknál legalább 80%, szóval statisztikailag a férfiak fejében többször megfordul a megcsalás gondolata, azonban a becsület a legtöbb férfi esetében ilyenkor megkongatja a vészharangot. A becsület egy kulturális vívmány, ami tudat alatt büntet és jutalmaz az adott közösség szabályainak a betartása és megszegése esetén és ez az a pont, ahol az ember elválik a csimpánzoktól meg a bonobóktól, ugyanis csakis mi vagyunk hajlandóak a saját magunk által alkotott szabályokat az ösztönvilágunk fölé rendeli és minekutána a társadalmat jobbára a férfiak építik és tartják fent, így az úgynevezett becsület náluk erősebb visszatartó erő, hisz az ő tetteiknek hathatósabbak a következményeik, ehhez mérten pedig a becsület erősebben munkálkodik bennük, hogy a társadalom továbbra is fennmaradjon és fejlődjön..

    0     0

Szólj hozzá Te is! Minden hang számít!

Ha hozzá szeretnél szólni, akkor be kell jelentkezned!
Nem vagy még regisztrálva? Csak egy 2 perces művelet és Te is részt vehetsz a beszélgetésekben!

A hivatkozások nincsenek engedélyezve.

Támogatóink

A tárhely támogatója a Webonic.hu

Saját virtuális szerver már 2850 Ft-tól a Webonic.hu-tól

Keresés

Ajánlott írások

,,,

Cikkajánló

ÉLETMÓD - Egészség
Gyermekvállalás az utolsó perc után

Deandsdale A feminizmus árt a nőknek című cikkében igyekszik felhívni a figyelmet a feminista ...
A gyereknevelés hét főbűne

Eredetileg a felelős gyereknevelésről szóló írásom mellékletének szántam eme kis szemelvényt, ...
CSAJOZÁS - Szex
Hová lettek az igazi férfiak?

A tegnapi cikkben Alter kellően kivesézte a Hymowitz által leírt jelenség társadalmi oldal...
CSAJOZÁS - Szex
Miről suttognak az "ellenség" táborában?

Egy kedves olvasónk, Kiniskel egy hosszabb hozzászólást tett közzé Don Qujon: "Alfalány? Talán...
CSAJOZÁS - Szex
A női természet

Régen a fiatal fiúkból lovagokat neveltünk, a lányokból pedig hölgyeket. Manapság a lovaggá ne...
BESZÉDTÉMA - Bulvár
Csere Csak Csajoknak

A Kék Pont Drogkonzultációs Központ és Drogambulancia Alapítvány a Fővárosi Önkormányzat támog...
CSAJOZÁS - Szex
Hipergám Hanna esete Félalfa Ferivel - Matematikai és evolúciós pszichológiai szatíra

Régi vesszőparipám, hogy a világon bármit kifejezhetünk számokkal. Akár a párkapcsolati mozgat...
CSAJOZÁS - Szex
Sokat akar a szarka, de nem bírja a felesége

A Velvet randiblogján újrafelfedezték a megunhatatlan témát: a férj többet akar, a feleség vis...
CSAJOZÁS - Szex
A 10 legfontosabb dolog amit a házasságod megjavítására tehetsz

[ ... Figyu! Ez a cikk pasiknak szól! Némelyik tanács nők számára kifejezetten ellenjavallt! ....
CSAJOZÁS - Szex
Dominancia

Azt hittem a fogalom magyarázza önmagát, de úgy látszik tévedtem. - Miben nyilvánul meg számo...
CSAJOZÁS - Szex
Én szóltam

Egy norvég felmérés szerint másfélszer akkora az esély a válásra, ha a felek megosztják a házi...
CSAJOZÁS - Szex
A szexuális erőszak bizonyíthatóságáról

A minap egy rendkívül tanulságos vitába keveredtem egy radikális feministával. A kiindulóp...
ÉLETMÓD - Egészség
Rövidhír a tesztoszteronról

Okt. 10-én egy orvosi szaklapban közzétett kutatás eredményei szerint a tesztoszteronszint eme...
CSAJOZÁS - Szex
Min tapodnak a pesti nők?

A kérdés minőségileg különbözik attól a másik kérdéstől, hogy mitől tapadnak a pesti nők? Meg ...
CSAJOZÁS - Szex
Szex és erkölcs

Amikor Mózes komótosan leballagott a Sínai-hegyről kezében két kőtáblával, majd felolvasta az ...


androfóbiaApai jogokApajogApaságCsajozáscsaládCsaládon belüli erőszakCSBEFemenfeminizmusFeminizmus - AntifeminizmusférfiférfiakférfiasságFérfigyűlöletférfi szerepekGender-ideológiagenderfeminizmusgyereknevelésHipergámiaházasságHázasság 2.0Isztambuli EgyezményKvótaMGTOWNemek harcaNemi diszkirminációnemi erőszaknemi szerepekNőzésOktatásPiros pirulapolitikapszichológiaPUApárkapcsolatRandizásRed PillszerelemszexszexualitásTársadalomválásÉletmódÖnismeret