Zaklatás = ha nem Brad Pitt próbálkozik

Richter András - 2017. október 22. vasárnap 22:18 - 134 hozzászólás

Vásári komédiába fulladt az a kezdeményezés, amit Alyssa Milano amerikai színésznő indított a Facebook-on annak érdekében, hogy az emberek érezzék át a szexuális zaklatás problémáját. A metoo-hashtaggel ellátott vallomások azóta valósággal elárasztották az internetet, de a televízióban is óránként jelentkeznek be azok az elhasználódott celebek és levitézlett politikusok, akik most azzal próbálnak újra rivaldafénybe kerülni, hogy bizony, őket is zaklatta már valaki.

bad-date-3A „szexuálisan zaklatottak” egy része egészen furcsa történettel állt elő. Csak egy példa: legutóbb Gurmai Zita MSZP-s politikus állította azt, hogy régebben egy szállodában egy diplomata egyszer csak berontott a fürdőszobájába fésülködni, majd rávetette magát. A történetek másik része szexuális zaklatásnak próbál bemutatni olyan eseteket, amelyeknek semmi közük nem volt ehhez. Így például számos #metoo-felirat alatt olvashatjuk, hogy az illető hölgyet egyszer elhívta kávézni egy ismeretlen férfi, vagy a buszon megdicsérte valaki az öltözetét. De ma már gyakran előfordul olyan kifakadás is, amelyben azokra a férfiakra panaszkodnak, akik a Tinderen megpróbálják elhívni a lányt egy randira. Hogy itt nem csupán fogalmi zavarban szenvedő lányok írogatnak, azt leginkább a tévés Bombera Krisztina válasza bizonyítja, melyet Hont András újságírónak címzett egy közösségi oldalon. Ebben a magyar celeb azt írja, hogy a nyomulásokat és a bókokat nem lehet elválasztani a szexragadozók cselekedeteitől. „Ezek azonos tőről fakadnak, foglalkozni kell mindegyik esettel, feltárni, beszélni róla, nem hagyni következmény nélkül egyiket sem” – írja. Vagyis innentől kezdve mindennemű tetszésnyilvánítást úgy kell kivizsgálni, mintha szexuális erőszak történt volna.

bad-date-2Ha alaposan megvizsgáljuk ezeket az írásokat, sokszor magunkra ismerhetünk. Akár el is indíthatnánk az #Itoo kampányt, hiszen a részletezett „zaklatásokat” már mind elkövettük. Melyik férfi nem hívott még el egy nőt sem találkozni? Melyik férfi nem bókolt még egyetlen nőnek sem? Ki nem próbált még rámenősen testileg is közelebb kerülni egy nőhöz minél előbb? Vagy kit ne utasítottak volna még vissza nők? Ezek a világ legtermészetesebb dolgai, egy férfi sem olyan tökéletes, hogy minden nőnek tetsszen, akinél próbálkozik. De hallgassunk meg bármilyen romantikus dalt (például ezt), azt láthatjuk, hogy értelmezhető lenne szinte mindegyik zaklatásként is, ha férfiak szájába adnánk a szövegüket – pedig ezek csak szerelmi vallomások. Így ha a #metoo-sok által kriminalizált cselekményeket betiltanánk, nem maradna többé romantika, de még férfi-nő interakció sem a földön.

Sőt, ha visszatekintünk az életünkre, bizony akadhatnak nők, akiket mi is megvádolhatnánk. Engem például többször is követett egy nő, egy másik pedig hosszú ideig bombázott üzenetekkel. Mégsem jutott volna eszembe szexuális zaklatással vádolni őket, inkább udvariasan jeleztem nekik, hogy most nem szeretnék kapcsolatot. Ilyen története minden férfinek van. Sok nőt meg lehetne szégyeníteni nyilvánosan, mégsem tesszük. Nem kívánt szexuális közeledéssel is találkoznak a férfiak és ezek között természetszerűen akadnak olyan esetek is, amikor egy homoszexuális férfi szeretne kapcsolatot kezdeményezni. A férfiak jelentős része ilyenkor egyenesen megmondja, hogy nem szeretne melegkapcsolatot, és ha esetleg morcosabb kedve van, akkor talán rossz arcot is vág, esetleg keresetlen szavakat is fűz hozzá. De ezzel a téma le is van zárva, és mindenki megy tovább, de az biztos, hogy soha nem fognak férfiak #metoo kampányt indítani a „melegzaklatás” ellen.

bad-dateA #metoo kampányban a nők által előadott történetekben sokszor kilóg a lóláb, ugyanis kritikájukban legtöbbször a férfiak külsejét, vagyis a „kopaszságát” vagy a „sörhasát” veszik mindenek előtt célba. Ha nem annak kell ezt betudnunk, hogy androfóbiájukat, férfigyűlöletüket élik meg ilyen módon, akkor az az alapos gyanúnk támadhat, hogy a valódi problémájuk leginkább az, hogy nem Brad Pitt próbálkozott be náluk felhorgadt férfiassággal, hanem egy korosodó úr a szomszédból („vén szatír”) vagy egy csendes, esetlen („béna kocka”) kolléga a munkahelyről. Ellenben: ha a zaklató egy „alfahím” lenne, már rég eldicsekedtek volna a fodrásznál, hogy micsoda férfi-istennel fognak vacsorázni aznap este. Ők valahogy sosem kerülnek célkeresztbe. Nem mellékes az sem, hogy itt a nők elvárják már a gondolatolvasást is a férfiaktól, vagyis ha ők nem találnak vonzónak minket, akkor ezt találjuk ki próbálkozás, kezdeményezés nélkül is, de ha bejövünk nekik, akkor mielőbb kezdeményezzünk, mert különben rögtön mulyának kiáltanak ki minket, és különben is, hol vannak az igazi férfiak?

A #metoo-kampány keretében így semmi más nem történt, minthogy a zaklatás fogalmát a végtelenségig elinflálták. Itt fontos megjegyezni, hogy a „szexuális zaklatás” nem büntetőjogi fogalom, nem létezik ilyen vétség, csak „zaklatás”, amelynek viszont központi eleme a szándékosan háborgató, ismétlődő (!) interakció. A leírt esetek többségében szó sincs erről. Legalább ennyire fontos, hogy most sokan abba a pszichológiai természetű tévedésbe esnek, hogy (szexuális) zaklatásnak vélik azt, amikor nekik nem tetsző ember kezdeményez náluk. Valójában sokszor nincs is valódi zaklató jellege ezeknek a próbálkozásoknak, pusztán az „zaklatja fel” őket, hogy nem tetszik nekik a kezdeményező fél. Kitűnő példa erre Nyáry Krisztián Facebook-posztja is: ő férfiként esik bele ugyanabba a hibába, amibe a nők. Őt sem zaklatták, csak kezdeményezett nála egy meleg férfi, vagyis egy kettesben töltött este során megpróbálta elcsábítani. Ez egyszerűen nem zaklatás. Aki ezt állítja, képtelen elfogadni, hogy azoknak az embereknek is lehetnek vágyaik, akikkel mi nem akarunk kapcsolatot.

Így ha a #metoo nevű hisztériakampány keretében áldozati szerepben tetszelgők kicsit toleránsabbak lennének, gyorsan belátnák, hogy nem háborogni kellene mások vágyai miatt, hanem meg kellene tanulni udvariasan nemet mondani. Ha mindez már jól menne, talán kevesebb düh maradna bennük amiatt, hogy nem olyan férfi próbálkozott be náluk, amilyet (szerintük) megérdemeltek volna.


Címkék: ,

Az egyéni szerzői név alatt megjelenő cikkek nem a Férfihang.hu szerkesztőségének egységes állásfoglalását, hanem elsősorban a szerzők egyéni véleményét hivatottak kifejezni, bemutatni; céljuk sok esetben mindössze a vita, párbeszéd kezdeményezése a művészi provokáció eszközével. Az írások közlésére a véleményszabadság és a médiapluralizmus érvényre juttatásának igényével kerül sor. A Férfihang.hu szerkesztőségének, moderátorainak elsődleges feladata a vonatkozó törvényi keretek és a jóízlés kívánalmainak betartatása.
6 votes, average: 5.00 out of 56 votes, average: 5.00 out of 56 votes, average: 5.00 out of 56 votes, average: 5.00 out of 56 votes, average: 5.00 out of 5 6 olvasó átlagosan 5.00 ponttal értékelte ezt a cikket.
Regisztrált felhasználóként te is értékelheted a cikkeket!

A cikk megjelent a Beszédtéma - Bulvár, Csajozás - Szex, Társadalom - Pszichológia rovatban.


Hasonló témájú cikkek:


Az egyetemi feminizmus diadala – az ELTE vezetése felállítja a dzsendőrséget

"Általános figyelemfelhívó kampányt indítunk az ELTE kampuszain az előítéletesség és a szexizmus ellen, egyúttal az ELTE-n belül rendelkezésre ál...
Fesztiválhiszti

Minap adtunk hírt arról, hogy a Svédországi Bravalla zenei fesztivált azzal a nyilvánvalóan fals indokkal szüntetik be, hogy ott alkalmanként szexuáli...
Gurmai Zita: Én is!

A szocialisták nőtagozatának elnöke, Gurmai Zita a hétvégén az MSZP Facebbok oldalán közzétett egy videót, amelyben arról beszél, hogy ő is szexuális ...
Tovább tombol a férfigyűlölet: Fábián Anita minden "bak" kiherélésére szólított fel

Elképesztően undorító, a teljes férfinem kasztrálását felvető, köznyugalmat megzavaró videóüzenetet tett közzé Facebook oldalán Fábián Anita, a 'Jóban...
Mit adott nekünk a #metoo?

A metoo egyaránt felzaklatta az átlag nőt és az átlag férfit (mindkettőt jogosan), de végül megkerülhetetlen, hogy tényszerűen, érzelemmentes tekintsü...


Hozzászólások a Facebook-on keresztül
Hozzászólások (134) Hivatkozások (0)
  1. “legutóbb Gurmai Zita MSZP-s politikus állította azt, hogy régebben egy szállodában egy diplomata egyszer csak berontott a fürdőszobájába fésülködni, majd rávetette magát.”
    Ezt a tudósítást pont láttam. Ő csak szeretné, hogy valaki rávesse magát. Gondolom 2003-ban sem volt valami szépségkirálynő.

    1     0
  2. Vásári komédiába fulladt …..

    Hát igen, ebben minden benne van:

    - a nők gold digger életvitele, mondjuk ki, ribanc életmódja miatt
    - a társadalmi baromság – itt megint javarészt a nők részéről – ami arról szól, hogy legyünk a társaság középpontjában, ne maradjunk ki mi sem a figyelemből.
    - politikai célok
    Mindenki túltolta ezt, a nő tettek és tesznek arról, hogy az ilyen jellegű dolgok ma már ne legyenek hihetőek, a politikusok meg mindenkor képesek hiteltelenné tenni az egészet, amikor rárepülnek egy témára és a saját céljukra kezdik használni…
    0     0
  3. “Mégsem jutott volna eszembe szexuális zaklatással vádolni őket, inkább udvariasan jeleztem nekik, hogy most nem szeretnék kapcsolatot. Ilyen története minden férfinek van.”

    A csúnya csóróknak is?

    0     0
  4. “Ebben a magyar celeb azt írja, hogy a nyomulásokat és a bókokat nem lehet elválasztani a szexragadozók cselekedeteitől. „Ezek azonos tőről fakadnak, foglalkozni kell mindegyik esettel, feltárni, beszélni róla, nem hagyni következmény nélkül egyiket sem” – írja. Vagyis innentől kezdve mindennemű tetszésnyilvánítást úgy kell kivizsgálni, mintha szexuális erőszak történt volna.”
    Akkor ezzel az erővel a gyerekszeretetet sem lehet elválasztani a pedofíliától. Vagyis ha valaki kedves egy gyerekkel, az úgy kell vizsgálni mintha el akarná csábítani azt a gyereket.

    “Mégsem jutott volna eszembe szexuális zaklatással vádolni őket”
    Pedig lehet, hogy el kéne kezdeni megvádolni őket szexuális zaklatással. Nehogy azt higgyék már, hogy nekik mindent lehet.

    “inkább udvariasan jeleztem nekik, hogy most nem szeretnék kapcsolatot.”
    Hányszor buziztak le egy ilyen visszautasítás után?

    “Sok nőt meg lehetne szégyeníteni nyilvánosan, mégsem tesszük. “
    Ideje elkezdeni.

    “de az biztos, hogy soha nem fognak férfiak #metoo kampányt indítani a „melegzaklatás” ellen.”
    Mert ez automatikusan homofóiának számítana.

    “ugyanis kritikájukban legtöbbször a férfiak külsejét, vagyis a „kopaszságát” vagy a „sörhasát” veszik mindenek előtt célba.”
    Most szembesülnek, hogy az átlagjani szintjén vannak és ez nem tetszik nekik. Ez van.

    “Ellenben: ha a zaklató egy „alfahím” lenne, már rég eldicsekedtek volna a fodrásznál, hogy micsoda férfi-istennel fognak vacsorázni aznap este.”
    Erre írtam egy másik bejegyzés kapcsán, hogy ilyen esetben az se baj, ha a pöcsödet lóbálod.

    “nők elvárják már a gondolatolvasást is a férfiaktól, vagyis ha ők nem találnak vonzónak minket, akkor ezt találjuk ki próbálkozás, kezdeményezés nélkül is, de ha bejövünk nekik, akkor mielőbb kezdeményezzünk, mert különben rögtön mulyának kiáltanak ki minket”
    Ezek után emeljék fel a picsájukat és takarodjanak oda ők a férfiakhoz.

    “különben is, hol vannak az igazi férfiak”
    Hol vannak az igazi nők?

    0     0
  5. “a televízióban is óránként jelentkeznek be azok az elfeledett celebek és levitézlett politikusok, akik most azzal próbálnak újra rivaldafénybe kerülni, hogy bizony, őket is zaklatta már valaki”

    Ettől függetlenül az tény, hogy ráirányította a figyelmet a szexuális zaklatásra is. (Sajnos a férfiellenesség is megjelent vele együtt, de ennek nem az az oka, hogy beszélünk a szexuális zaklatásról, hanem az, ahogy az, hogy ezt nyomják folyamatosan a feministák). A celebek, politikusok mindent kihasználnak a saját céljaikra, jogos a kritika e téren.

    “Melyik férfi nem hívott még el egy nőt sem találkozni? Melyik férfi nem bókolt még egyetlen nőnek sem? Ki nem próbált még rámenősen testileg is közelebb kerülni egy nőhöz minél előbb? Vagy kit ne utasítottak volna még vissza nők?”

    Azért ne említsük ezeket egy lapon. Más az, ha valaki bókol, vagy testileg próbál közeledni egy nő/férfi felé és még nem érkezett visszajelzés és más az, ha valaki egy elutasítás után közeledik testileg.

    “Nem mellékes az sem, hogy itt a nők elvárják már a gondolatolvasást is a férfiaktól, vagyis ha ők nem találnak vonzónak minket, akkor ezt találjuk ki próbálkozás, kezdeményezés nélkül is, de ha bejövünk nekik, akkor mielőbb kezdeményezzünk, mert különben rögtön mulyának kiáltanak ki minket, és különben is, hol vannak az igazi férfiak?”

    Ezen kell változtatni.

    “Aki ezt állítja, képtelen elfogadni, hogy azoknak az embereknek is lehetnek vágyaik, akikkel mi nem akarunk kapcsolatot.”

    Csakhogy Nyáry korábban egyértelműen jelezte neki, hogy ezt nem tartja kívánatosnak és ő nem értett ebből. Felnőtt esetén se helyes, de itt ráadásul egy felnőtt férfiről és egy 17 éves gyerekről van szó. Nyilván nem említhető az ilyen fajta kéretlen közeledés se egy lapon a szexuális erőszakkal, de ezt akkor se kéne. Nem arról van szó, hogy büntetőjogi felelősségre kéne vonni az illetőt, hanem arról, hogy szükség van bizonyos normákra egy társadalomban. Ha jelenleg nincs egyezményes határ a bók és a zaklatás között, akkor itt az ideje, hogy legyen. Szükség van bizonyos keretekre, hogy mindenki számára egyértelmű legyen, hogy mi számít bóknak és mi zaklatásnak.

    “Így ha a #metoo nevű hisztériakampány keretében áldozati szerepben tetszelgők kicsit toleránsabbak lennének másokkal, gyorsan belátnák, hogy nem háborogni kellene mások vágyai miatt, hanem meg kellene tanulni udvariasan nemet mondani.”

    Valóban vannak túlzások, de én azt gondolom, hogy a kritikusoknak is toleránsabbnak kéne lennie velük szemben, ők ugyanis a saját nézőpontjukból elmondják azt, hogy milyennek élték meg. Ez az ő saját nézőpontjuk, nem egy általános igazság. Az emberek különbözően látnak bizonyos dolgokat, ez természetes. És az nem rossz beszélnek róla, az sokkal rosszabb lenne, ha el kéne hallgatniuk, mert meg lennének bejegezve az által, ha felvetnek ilyen problémákat. Így legalább elindul erről egy társadalmi vita, megismerjük a másik szempontjait is, ez szükséges ahhoz, hogy kölcsönösen toleránsabbak legyünk egymás iránt.

    Egy cikket javasolnék, a témával kapcsolatban:

    http://mindset.co.hu/mindenki-erintett-megis-sokan-nem-ertik-metoo-pszichologus-szemmel-aldozat/

     

    0     0
    • “Más az, ha valaki bókol, vagy testileg próbál közeledni egy nő/férfi felé és még nem érkezett visszajelzés és más az, ha valaki egy elutasítás után közeledik testileg.”

      Értem én, hogy jószándékú emberként te is szeretnéd megragadni azt a momentumot, amelynek segítségével tetten érhető, hogy mikor is kezd el valóban zaklatni valaki. A probléma összetettségét jelzi, hogy ez most sem sikerült, neked sem. Szerintem ha soha nem kezdeményeztem volna többé, amikor szépen lefejtette a kezemet a fenekéről egy-egy hölgy, akkor valószínűleg még ma is szűz lennék… A nők egy jelentős része a szexuális görbéje miatt, valamint a “jó híre” és az emberi értékének kifejezésre juttatása kedvéért sem adja olyan könnyen magát…

      “Csakhogy Nyáry korábban egyértelműen jelezte neki, hogy ezt nem tartja kívánatosnak és ő nem értett ebből.”

      A csábítást azért hívják csábításnak és nem azonnali egymásnak esésnek, mert egy folyamat, amelynek a lényege a másik fél szexre hangolása, “csábítása”… Ezt aligha lehet egyetlen próbálkozással, egyetlen szóval, egyetlen érintéssel elérni. A történet szerint (ha jól emlékszem) egyszer megfogta a combját és később egyszer javasolta az este során, hogy vegye le a farmerját, de egyáltalán nem erőszakoskodott. Ez zaklatás szerinted?

      “És az nem rossz beszélnek róla, az sokkal rosszabb lenne, ha el kéne hallgatniuk, mert meg lennének bejegezve az által, ha felvetnek ilyen problémákat.”

      Igazad van, nyugodtan elmondhatják, hogy ők mennyire szenvedtek (“saját megélt tapasztalat” – tipikus egzisztencialista feminista szöveg a pszichológiai torzszülött Simone De Beauvoir nyomán) attól, amitől az emberek 95 százalékának nem omlik össze az élete, de nekik igen. És aztán persze sírhatnak is, hogy a “szemét rohadék férfiak, mindet kasztrálni kéne” és új törvényeket is követelhetnek a herélés érdekében.

      A pszichológusnő ömlengése sem hatott meg egy kicsit sem, szerintem ha az ő “szakértelme” alapján kellene definiálni a szexuális zaklatást, akkor hamarosan kihalna az ibolyalelkű emberiség. Léteznek neurotikus, rossz idegzetű, szorongó, félelmekkel teli, sőt rettegő emberek, (tényleg őszinte együttérzésem) csakhogy a hétköznapi fogalmainkat nem hozzájuk kell szabnunk, még akkor sem, ha nekik azok a megélt tapasztalataik.

      Ez egy tenyérbemászóan férfigyűlölő és durván számító kampány rengeteg gusztustalan politikai felhanggal, amely egy kicsit sincs valójában tekintettel a lényegre: a pszichés betegek speciális(!) lelkiéletére, és a létező legrosszabb álmegoldást (mások hibáztatását és közéleti zaklatását) kínálja azoknak, akiknek másfajta tanácsokra illetve kezelésre lenne szükségük. A neurotikus, alexitímiás, agorafóbiás vagy poszttraumatikus szorongást sem azzal akarjuk kezelni, hogy mindenkit legéppuskázunk az utcán, hogy az “áldozat” végre nyugodtan sétálhasson egyet!

      0     0
      • Értem amit mondasz, de gondolom látod te is, hogy itt 2 szempont van, az egyik az, hogy vannak akik úgy érzik, hogy kellemetlen helyzetbe hozták őket, hogy megalázták őket a rámenősségükkel, az erőszakosságukkal, a másik szempont pedig, amit te említesz, hogy a párkapcsolatok kialakulásában fontosak a közeledésnek bizonyos formái. Én most az előbbire próbáltam rávilágítani, azt gondolom, hogy szomorú, hogy ilyen van, főleg hogy ennyi. Ezt párbeszéddel lehet feloldani. Szerintem az a bizonytalanság ami most van, az a párkapcsolatok kialakításának se kedvez, hiszen nem csak az fordulhat elő, hogy az egyik fél közeledését a másik zaklatásnak gondolja, hanem az is, amit te említesz, hogy az egyik fél elvárná a másik “nyomulását”, de ő viszont nem teszi meg, mivel azt már túlzásnak tartja. Nagyon különböző vélemények vannak, valaki már a bókot is zaklatásnak tartja, valaki szerint pedig minden belefér, meg kell találni a középutat.

        A megélt tapasztalatoddal kapcsolatban teljesen igazad van, vannak akik ezt felhasználják egy férfigyülölő kampányra. De ha jobban megnézed, akkor azt láthatod, hogy minden ügyet, ami nemekkel függ össze erre használnak. De lássuk azt is, hogy voltak, akik kifejezetten kiálltak a férfiak mellett és azt mondták, hogy tegyék ki ők is. És ez nagyon távol áll azoktól, akik férfiellenes új törvényeket követelnének. (Nekem egyébként több ismerősöm is közzétett metoo bejegyzést, és egyik se volt férfiakkal szemben ellenséges.)

        “A történet szerint (ha jól emlékszem) egyszer megfogta a combját és később egyszer javasolta az este során, hogy vegye le a farmerját, de egyáltalán nem erőszakoskodott. Ez zaklatás szerinted?”

        Ha ez így történt volna, azt nem tartanám annak. A takaró alatt elkezdte fogdosni a combját, ő már ekkor jelezte, hogy nem kér ebből. A ház felé a fenekét fogdosta, utána a haját simogatta és utána kérte meg, hogy vegye le a farmert. Ezt már inkább, főleg úgy, hogy itt felnőttről és egy gyerekről volt szó. Igen, nem tudok egzakt határt én se meghúzni, ezért is tartanám jónak, hogy beszélünk ezekről a kérdésekről.

        Látom, hogy a férfiakra van helyezve egy ilyen nyomás, ezért is írtam fentebb, hogy jó lenne ezen változtatni. És nem csupán emiatt a probléma miatt, ilyen elvárások mellett (nem csak ez, van még egy pár) a férfiakon túl nagy a teher, ráadásul a hierarchiában alacsonyabb pozíciót betöltő férfiak még rosszabb helyzetbe kerülnek a párkeresésnél, hiszen a rámenősség a hatalommal erősen összefügg. Az tud rámenős lenni, akinek ehhez meg van a hatalma, önbizalma, lehetősége.

        0     0
        • Bocs, de szerintem naív vagy: akik azt javasolták a férfiaknak, hogy ők is álljanak elő a történeteikkel #metoo hashtag alatt, azok egy tudatos pszichológiai manipulációt hajtottak végre a férfiak kárára, mert pontosan ki tudták számítani, hogy alig van olyan férfi, aki azzal akarna, merne előhozakodni, hogy nem fogadta el egy nő kezdeményezését. Pontosan megjósolható, hogy inkább a férfiak egy jelentősebb részében viszolygást kiváltó homoszexuális kezdeményezések fognak előkerülni, és akkor a következő lépésben elő lehet állni azzal, ami megtörtént a Nyáryféle Facebook poszt alatt is: meg lehet magyarázni, hogy íme ez is azt igazolja, hogy habár a “szexuális zaklatásnak” lehetnek nő és férfi áldozatai is, de “az elkövetők mindig a férfiak”.

          “…felnőttről és egy gyerekről volt szó.”

          Tévedés; a 17 éves nem gyerek, hanem fiatalkorú, egy évre van a nagykorúságtól és három éve hagyta el a törvényes beleegyezési korhatárt. Nehéz erőszak nélkül valakinek úgy simogatni a haját vagy bármijét, ha az faképnél hagyja a másikat. Hacsak nem egy totál mulya, cselekvésképtelen, lelkibeteg csávó volt ez a Nyáry 17 évesen, majdnem felnőtt férfi korában (és nem tűnik affélének), akkor szerintem sántít a sztori.

          “Látom, hogy a férfiakra van helyezve egy ilyen nyomás.”

          Tudom, hogy látod, hiszen írtál egy cikket, ami kifejezi ezt a felismerést. Csak közben elkezdtél arra koncentrálni, hogy “Szükség van bizonyos keretekre, hogy mindenki számára egyértelmű legyen, hogy mi számít bóknak és mi zaklatásnak.” Szerintem bevitt a sűrű sötét erdőbe a nagy feminista kampány és a személyes jóindulatod (ami amúgy nyilvánvalóan szép és tisztességes dolog), és megfeledkezel róla, hogy megvannak ennek a jól tisztázott jogi keretei; elég elolvasni a BTK-t, ami a zaklatást, a szexuális kényszerítést, a szexuális erőszakot egyaránt definiálja és büntetni rendeli. Csak éppen nem úgy, hogy ha egy férfi megfogja valakinek a kezét vagy esetleg más testrészét, vagy szóban kifejezi a vágyait, akkor azt rögtön a tömlöc sötét mélyére lehessen vetni, mint rohadt hímállat zaklatót, és a lelki sérelmekért kártérítésért perelni. Aki ezeken a kereteken akar változtatni, az azt a jövőt szánja nekünk, amit meg lehet szemlélni a maga működő valójában az USA-ban.

          Aki jót akar tenni pszichés zavarokkal küzdő emberekkel vagy valódi áldozatokkal, az nem hülye hashtagekkel manipulál, hanem ha van miért, akkor elküldi a rendőrségre az illetőt és ajánl egy jó pszichológust. Az egész mizéria haszna az erősen férfigyűlölő felhangok nélkül is kétséges lenne, hát még így… – Így egyenesen botrányos. A férfiak kollektív “zaklatása”!

          1     0
          • Itt most nem olyan emberekre gondoltam, akiknek ilyen nagy hatalma lenne, hanem átlagos emberekre, akik a Facebook-on leírták a véleményüket. Azért vannak jóindulatú, nem férfigyűlölő emberek is. A legtöbben nem is látják át, azt, ami emögött politikailag van.

            Igen, fiatalkorú, de akkor se beszélhetünk egyenrangú helyzetről, ezt én különösen problémásnak tartom.

            Csak éppen nem úgy, hogy ha egy férfi megfogja valakinek a kezét vagy esetleg más testrészét, vagy szóban kifejezi a vágyait, akkor azt rögtön a tömlöc sötét mélyére lehessen vetni, mint rohadt hímállat zaklatót, és a lelki sérelmekért kártérítésért perelni. Aki ezeken a kereteken akar változtatni, az azt a jövőt szánja nekünk, amit meg lehet szemlélni a maga működő valójában az USA-ban.

            Ez már továbbgondolása annak, amit én írtam. Én nem is jogszabályváltozásra gondoltam, hanem arra, hogy konszenzust kéne kialakítani arról, hogy mik a közeledésnek a szabályai (mi illik, mi nem illik). Azok között, akik felhívják a figyelmet a kampány hibáira és azok között, akik kampányoltak.Te viszont itt egy olyan helyzetet feltételezel, ahol nem konszenzus van, hanem az egyik szempont totálisan átveszi az uralmat és annak is a férfigyűlölő változata. Én nyilván egy ideális helyzetről írtam, nem arról, hogy minek van politikai realitása.

            0     2
            • Tényleg egy merő idealizmus, amiről beszélsz, mert lehetetlen összehozni egy ilyen konszenzust.

              Egyrészt azért, mert a vita egyik oldalán állók eleve egy olyan rosszindulatú feltételezéssel és kezdeményezéssel indítanak, hogy “gyerünk mutassuk meg, hogy milyen sokan vagyunk, mennyire “rendszerszintű” probléma az, hogy a férfiak zaklatják a nőket” és jó sokan sietve máris zaklatássá minősítenek mindent, amikor valakinek nem tetszik a szexuális kapcsolatot kezdeményező fél vagy egy kellemetlen szituáció. Én, és a velem egyetértők meg azt mondjuk, hogy elő a realizmussal: az élet nem olyan, hogy mások mindig udvariasan úgy tesznek és olyan kedvesek, ahogyan a feministák szeretnék, és ahogyan az nekik tökéletesen komfortos lenne. Ebből a szögesen ellentétes álláspontból konszenzust elérni lehetetlen.

              Másrészt azért, mert a kampányolók és annak részben vagy egészben helyet adó aggályoskodók egész jogintézményeket vonnak kétségbe, mint ahogy te teszed ezt éppen a beleegyezési korhatár megkérdőjelezésével vagy teszi az LMP a törvénymódosítási javaslatával. Emiatt is elve lehetetlen a konszenzus.

              Ha tényleg nem jogszabályváltozásra gondolsz, akkor neked sem lenne szabad kétségbevonnod, “különösen problémásnak” nevezned egy hatályos jogrendből következő helyzetet. Ha szerinted “problémás”, akkor máris felsejlik hogy a következő álláspontod csakis az lehet, hogy fel kell emelni a beleegyezési korhatárt. Vagy ha nem azt pártolod, akkor logikusan el kell ismerned, hogy nincs okod és jogod problémázni. Ugyanez vonatkozik a “zaklatás” fogalmára.

              Ha nem vonod kétségbe a jogot, akkor nincs miről beszélgetni, mert az udvariassági szabályok nem kötelező érvényűek, tehát meddő (rosszindulatú és kártékony) szófosás arról elégedetlenkedve társalogni, hogy ki milyen udvariasságban hisz vagy nem hisz és ki milyen udvariassági szabályokat akarna másokon vádlón számon kérni.

              Szerintem nincs semmi, amiről beszélni lehetne… Csak rosszindulatú feltűnősködés, hisztikampány, feminista rendszabályozási igény és újabb felesleges, kártékony jogalkotási igény van.

              3     0
              • A joghoz semmi köze annak, amit írtam erről.

                0     0
                • Az a baj, hogy tényleg semmi köze nincs hozzá, holott a párbeszédre egyetlen valóban objektív, értelmes mezsgye létezik a hisztérikus össznépi őrjöngés helyett; és az a joggal kezdődik és azzal is ér véget.

                  1     0
                  • Az össznépi örjöngés nem ugyanaz, mint a normális véleménynyilvánítás. Ha a vita arról, hogy mi helyes csupán a jogi dolgokra vonatkozna, akkor nem alakultak volna ki erkölcs, tisztelet és más íratlan szabály.

                    Nagyon sokféle történet került elő, hogy egy kalap alá vegyük ezeket. A férfiellenességért, az örjöngésért, a túlzásokért nem azokat terheli a felelősség, akik kiírták a történetüket bármiféle rossz szándék nélkül vezérelve, hanem azokat, akik ezeket az indulatokat szítják.

                    0     0
                  • Alter, úgy teszel, mintha a szélsőséges feminista, férfigyűlölő vélemény létezne csak az üldözött férfiakéval szemben. A hétköznapi emberek szemében én úgy látom, nem ezt jelenti mindez. Leszűkíted az egészet radikális feminista kontra férfiak háborúra.

                    0     0
              • Egyetértek, hogy kritizáljuk a kampányt, van miért, én azt mondom, hogy ne csak a rossz oldalát lássuk. Itt egy egy másik cikk ami ugyancsak kritikus a kampánnyal, de egyben megértő is azokkal, akik kiítrák és kisérletet tesz arra, hogy neghúzza, hogy hol van a határ az bók és a zaklatás között.

                http://mandiner.hu/cikk/20171019_szilvay_gergely_metoo_minden_ferfi_seggfej

                0     0
              • A beleegyezési korhatár szerintem is problémás, a 14 nagyon kevés, 16-ra fel kéne emelni.

                0     1
                • Mások szerint meg a 14-nek sincs már realitása, ezért le kellene szállítani 12-re és vele együtt a büntethetőség korhatárát is.

                  0     0
                  • Én nem így látom. Sokat számítana az a plusz 2 év. 14 évesen már lehet akarni és önként belemenni, de tök hülye hozzá, teljesen éretlen. A 14 év szerintem még az ismerkedés időszaka, elkezd érdeklődni iránta, olvasgat, beszélgetnek. Egy huszonéves, aki 14 évest akar dugni, azért nem normális, hiába fejlett már gyakran testileg egy 14 éves (egy fejletlen 14 éves a legjobb célpont, már nem büntetik, mégis kislánynak néz ki). És itt szerintem van különbség lány és fiú között is. Nagy kárt nem tesz egy fiúban fizikailag, ha valaki “megszexeli” 14 évesen, egy lányban azért könnyebben. Persze, tudom, ezt a jog nem ismeri, és lejjebb is fogják vinni, én személy szerint ezzel nagyon nem értenék egyet.

                    0     3
                    • Ha az éretlenség számítana akkor 18 lenne a korhatár. De már 16-os korhatárral is sitten lenne a fiatalok fele. A lányok háromnegyede, a fiúk negyede.

                      0     0
                    • Miért épp a csajok háromnegye? Ők nem fiatalabbakkal szoktak szexelni, hanem éppen hogy idősebbekkel. :)
                      A huszonéves pasik szeretnek még mindig a tinicsajokra vadászni, mert akkor pótolják be, ami kimaradt a gimis éveikből. Minden gimis osztálytársnőm huszonéves pasikkal járt, ahogy én is, és ez mindenhol így van. Nem adja ki ez sem. :D

                      0     1
                    • Saccra a lányok ilyen hányada szűztelenítteti magát erre az életkorra. A srácoknál meg jóval kisebb az arány éppen az általad leírtak miatt.

                      0     0
                    • És azért jár börtön? :)

                      0     1
                    • Ha ide kanyarodott ki a párbeszéd, akkor erről is szól a párbeszéd: a fiúk kerüljenek a börtönbe, a lányok ne. Ezért kellene a magadfajtának az asszimetrikus beleegyezési korhatár is… Valld be, hogy általában is valahogy zsigerileg felháborít téged, hogy a férfiak kortól függetlenül fiatal nőket kívánnak. Az élvhajhász mocskok, igaz? Nehogymár jó érezzék magukat a hímálatok, és milyen rossz ez szegény átvert fiatal nőknek, mert biztos csak aljas átverés lehet, szegény kis butus, nem tudja megkérni az árát(!), ajjajajjjj!

                      Magára a latolgatásra is illetéktelen vagy, hogy minek néz ki és minek nem egy beleegyezési korhatárt átlépett nő és hogy kinek miért tetszik és neki esetleg miért egy idősebb tetszik. Nem a te dolgod.

                      Esetleg mit szólnál egy olyan jogszabályhoz, hogy egy férfi ne szexelhessen olyan nővel, aki 2 évnél többel fiatalabb nála? Az tetszene, igaz? :D

                      6     0
                    • Mit nem értesz azon, Alter, hogy nem a nők szoktak 14 éves kisfiúkra hajtani, hanem felnőtt férfiak szoktak 14 éves kiscsajokra? Akármennyire is tagadod, ez így van. Miért a 14 éves kiscsaj jusson börtönbe ez esetben, ne a 23 éves felnőtt? :)
                      Nem fogod fel azt az egyszerű tényt, hogy a 14 éves beleegyezési korhatár a pedofilokat segíti? Képzeld, a 14 éves kisfiú esetén is, akik ugye jóval inkább célpontjaik, mint a kislányok.
                      Miért is akarsz mindenképpen 14 évesekre vadászni, mi bajod származik abból, ha 16-ra emeled? Ezen a pedofilok rugóznak egyedül, egészséges szexualitással rendelkező, felnőtt férfi vagy nő nem, azok nem várják remegve, hogy végre betöltse a 14-et, hanem az érettebbekre gerjednek eleve is.
                      Azt sem érted, hogy egész más, ha tizenévesen van két ember között 5-10 év, mint ha a huszonéveiben? Egy 20 éves egy 30 évessel teljesen egyenrangú, de ne akard már nekem bemesélni, hogy egy 14 éves a 24 évessel igen. Gyönyörűen ki is használják ezt a pedofilok, “hát felnőtt”. Szerintem 16 év alattira, legyen az lány vagy fiú, ne nézegessen felnőtt, a tinik maradjanak egymás között, tapasztalják ki egymással. De hát te ezen felháborodsz, ne mondja meg senki egy pasinak, hogy ő dughat 14 évest!

                      0     0
                    • Te  mit nem értesz azon, hogy semmi közöd hozzá, hogy beleegyezési korhatáron túl ki kivel akar szexelni?

                      Ez a pedofilezés is egy jellemző szamárság. Eleve butaságokat beszélsz, mert a pedofileknek nem tetszenek a serdült, fiatalos nőiségtől duzzadó tinédzserek, ők serdületlen gyerekeket akarnának. Aki kifejezetten a tinikre buknak, azokat  ephebofilnek hívják, de azt semmilyen törvény nem bünteti.

                      1     0
                    • Hogy értve közöm? Véleményem lehet arról, hogy szerintem a 14 év kevés, nem?
                      Ahhoz képest a pedofilokat gyakran 13 évesek segítségével csalják tőrbe, pontosan, mert a pedók se hülyék, igyekeznek minél fiatalabbnak látszót, de lehetőleg már nem büntethetőt felszedni. Voltak már ebből nemzetközi botrányok, hasaltak el ezen startupok is, hogy kiderült, a tiniknek szánt alkalmazásokat leginkább a pedofilok használták, hogy becserésszenek 14 év alattiakat.

                      0     0
                    • Azért nincs semmi közöd hozzá, mert beleegyezési korhatáron túli, serdült nőkkel kapcsolatot tartó férfiakat pedofilezel le éppen szemrebbenés nélkül, ostobán.

                      Véleményed az lehet a beleegyezési korhatárról, csakhogy pedofilezni nincs jogod.

                      És nem is a pedofil téma volt a téma, és kérném is hogy ne is keverjük ide. Hány százaléka pedofil az embereknek? 0.2-0.9% ? Akkor mit foglalkoztat téged ez ennyire?

                      2     0
                    • Amiből azt látjuk, hogy a magyar 14 “eurokonform” és egyébként a 12 és a “must be married” között nagyon sokféle szabályozást gondolnak jónak világszerte.

                      0     0
                    • Úgy látom, ez inkább közép-európai, lévén a nyugati országok szigorúbbak.

                      0     0
                    • “14 évesen már lehet akarni és önként belemenni, de tök hülye hozzá, teljesen éretlen.”

                      A nők még 30 évesen is éretlenek hozzá.

                      0     0
                    • “Minden gimis osztálytársnőm huszonéves pasikkal járt, ahogy én is”

                      Mert azok jobban nyomták nektek a lóvét.

                      1     0
                    • “Szerintem 16 év alattira, legyen az lány vagy fiú, ne nézegessen felnőtt”

                      Akkor a kis picsák leállnak az oltári kurvás öltözködésükről is?

                      0     0
                    • Ugyan, Naoooci, csórók voltak azok. :)
                      Az első pasimat mindig én hívtam meg kávéra, a másikkal meg mindig csak sétáltunk, mert beülni nem volt pénz, ittunk a kutakból, ha megszomjaztunk. Az elsőtől egyszer kaptam virágot, pont Valentin-napon, mert találta a földön, kicsit megtaposott volt, de értékeltem a gesztust. :)
                      Ezekben az időkben még pont az volt a jó, hogy nem volt pénz, de ugyanúgy elvoltunk, megoldottunk mindent, és szex helyett voltak más programjaink is. :D

                      0     0
                    • Csóróbbak, mint az osztálytársaitok?
                      Milyen meséket tudsz még?

                      0     0
                    • Minden gimis osztálytársnőm huszonéves pasikkal járt, ahogy én is, és ez mindenhol így van.

                      Még, jó hogy nem létezik szerinted hipergámia…ahogy írtad valahol. :D

                      1     0
                    • Bagirám, ez nem hipergámia, csak ők jobban néztek ki. :) A korosztályunkat egy idő után már idétlennek és fejletlennek láttuk. Nézz végig a gimis srácokon, hát később érnek, ritka, ha valamelyik kinéz valahogy, és nem csak a számítógépes játékok érdeklik. :)

                      Utolsó évben jártam is már az egyik osztálytársammal, sose hittem volna előtte, hogy mellette kötök ki, annyira gyerekagya volt, aztán összeszedte magát. :) Szóval a végére újra összetalálkozott a két korosztály, több házasság is lett belőle. :)

                      0     2
                    • Végiggondoltad ezt, mielőtt leírtad? Mert gondolom cáfolni szerettél volna, de csak megerősítetted :)

                      2     0
                    • “Egy huszonéves, aki 14 évest akar dugni, azért nem normális, hiába fejlett már gyakran testileg egy 14 éves”
                      Az a 14 éves se normális, aki 20-on évesekkel dugatja magát. Vagy ilyenkor csak egy ártatlan kislány, de ha baszni kell akkor már felnőtt nő?

                      “És itt szerintem van különbség lány és fiú között is. Nagy kárt nem tesz egy fiúban fizikailag, ha valaki “megszexeli” 14 évesen, egy lányban azért könnyebben.”
                      Ja. Ha egy 14 éves fiúval dugatja magát a 25 éves tanárnő, akkor mindenki csak röhög. Ha egy 14 éves lányt dug a 25 éves tanár, akkor mindenki felháborodik.
                      Amúgy meg a sok lepra diszkó mögött szopó-baszó 14 éves picsát nem hiszem, hogy annyira megviselné, hogy megkúrják. Elvégre a ribanckodást nem lehet elég korán elkezdeni.

                      2     0
                  • És ha a 14 éves születésnapja előtt 1 nappal álló lányokat/fiúkat dugókat pedofilozom le? Vagy a 13 és fél éveseket? Vagy a 13-at? Vagy a 8-at?
                    Mi nagy különbség van, ha egy felnőtt férfi 13 évest akar, nem 14-et?
                    Ezért is kéne eltörölni, ugye? :)
                    Pedofilozhatom egyébként, az USA-ban, Spanyolországban, Ausztráliában, UK-ben, Írországban, Oroszországban stb. annak számít.

                    Amúgy nem is fontos ez, hogy pedofília, a 14 éves a saját érdekében ne éljen szexuális életet, ha lehet. Önmaga nem áll készen még rá, függetlenül attól, hogy a jognak nincs vele baja, de nem bánnám, ha ösztönözné a szüleiket sem arra, hogy jobban odafigyeljenek, mert a tini nem fog.

                    0     0
                    • Szóval van a törvény az megszabja ,hogy ki számít pedofilnak.De tudtommal(bár nem vagyok szakértő) a pedofilok a még serdületlenekre buknak ,egy kifejlett nővel(férfival) nem is tudnak mit kezdeni.

                      1     0
                    • Azért hívják beleegyezési korhatárnak, mert joga van eldönteni. Ösztönözheti a szülő, de döntési joga csak neki van. Én történetesen zokon vettem volna, ha a személyes szexuális szabadságomban korlátozni akartak volna 14 évesen.

                      Tudod: “az ő teste, az ő döntése”. – Akkor most vegyük úgy, hogy visszaüt a feminista jelmondat? És már nem is annyira pártolnád?

                      Jellemző a feminizmusra minden területen a konzekvencia teljes hiánya.

                      3     0
                    • Ne vagdalkozzál már hülyeségekkel. :)

                      Én azt mondom, hogy még a 14 éves ne döntse el, hanem a 16. Mi a francról döntesz magad 14 évesen? Esetleg, hogy éhes vagy-e vagy sem. De nem dönthetsz róla, milyen kezelést kaphatsz betegség esetén, nem vezethetsz autót, nem ihatsz, nem cigizhetsz, nem szavazhatsz, hivatalosan semmiről. Kivéve, hogy basszál, mert ez olyan logikus. :D
                      Inni, cigizni akkor miért nem lehet? Nem a te tested, te döntésed? :)

                      0     0
                    • Én úgy érzem, te vagdalkozol hülyeségekkel. Aki egyenlőségjelet akar tenni a hormon rendszer által vágyottá tett, teljesen természetes, egészséges szexuális élet és a drogfogyasztás (az alkohol és a cigaretta egy drog) közé és egyformán tilalmasnak tekinteni, az súlyos fogalomzavarban van.

                      Lehet, hogy foglalkozási ártalom, hogy valami egészségtelen, mocskos, bűnös dolognak gondolod a szexet és ezért tiltanád el a fiatalokat, hogy megéljék, megvalósítsák a saját vágyaikat? A mostani belegyezési korhatárt sem kívánja sok fiatal betartani, mert a vágyai mást mondanak… Ha felemelné a társadalom, akkor szerintem a természetet kriminalizálná.

                      2     0
                    • Elképesztő, hogy nem szégyelled magad, amiért képes vagy ilyen szinten kiforgatni a szavaimat. Nehogy véletlenül körülnézz, és meglásd, hogy teljesen logikátlan, hogy semmi más, csakis a szexualitása felett rendelkezhet egy gyerek is, és nehogy elgondolkodj azon, hogy talán ez nem jó. Csak, mert te 14 évesekkel dugsz, azért állsz ki mellette ennyire? Sőt “mások 12-re levinnék”, hát nem nehéz kitalálni, “kik” lehetnek azok azok a “mások”.
                      Szerinted a szex nem jár felelősséggel? Nagyobb felelősséggel jár meginni egy doboz sört? Tényleg?
                      U.i.: és már megint átírtad utólag, persze, hogy át. :D

                      0     0
                    • Nem értem a dühöd SS. A pedofília pszichiátriai mentális betegség. Mint ilyen pontos meghatározással bír, serdülőkör előtti gyermekek iránti szexuális vágyat jelent.

                      A 14 éves határ egyfajta gyakorlatias kompromisszum és csak jogi kategória. Egy szülő nincsen aki úgy gondolná hogy a gyereke 14 évesen készen állna a szexre. Ami azt illeti szerintem még 16 évesen sem egyszerűen azért mert felelősség nélkül, megfelelő társadalmi szerep nélkül egy mai 16 éves még egy száz évvel ezelőtti 14 évessel sem ér fel.

                      Ami meg az egyéb korhatárokat illeti hiba lenne összevetni őket. Az USA háborúba küldi és ölni tanítja 18 évesen a fiait, de kocsmában csak 21 évesen ihat meg egy pohár sört.

                      0     0
                    • Nem vagyok dühös, eredetileg annyit írtam, én felemelném 16-ra. Ami egy vélemény. Aztán Alter megint rám szállt, és a többi történelem – már, ha át nem írja addig sunyiban a kommentjeit, ahogy szokta. :)

                      0     0
                    • Attila ravasz vitázó, résen kell lenni.

                      0     0
                    • Előbb még azt mondtad, hogy jogod van a beleegyezési korhatárról azt gondolni, amit akarsz, most meg úgy látom, hogy dühödten elvitatnád ugyanezt a jogot tőlem, miközben ráadásul én vagyok az, aki az egyébként is hatályos jogot képviseli. Konzekvens gondolkodás megint zéró.

                      Annyira nem tűröd az én véleményszabadságomat, hogy még a hatályos joggal sincs lehetőségem egyetérteni. Nyilván úgy gondolod, hogy csakis te lehetsz olyan mindenki feletti bölcs, aki az összes számításba vehető körülményt  képes figyelembe venni. Azt tulajdonképpen értem, hogy én nyilván csak egy hülye fasz lehetek a szemedben, aki nem képes erre-arra gondolni, de az már sokkal elborzasztóbb, hogy szerinted a szakértők is mind hülyék, akik pedig pont a pszichológiai felelősségvállalási képességre (és a hormonkésztetésekre) alapozták eddig is a korhatárt (európa szerte).

                      Abban is tévedsz, (mert halálosan tudatlan vagy), amikor azt mondod, hogy a 14 éves “gyerek”, hiszen nem az, hanem fiatalkorú a jog szerint, és ennek megfelelően önálló személyiségi jogokkal rendelkezik, számos dologban dönthet, egyáltalán nem csak a szexben, sőt még büntethető is. Tanulj, tájékozódj, és tiszteld a fiatalkorúakat annyira, hogy nem vitatod el a jogaikat és a képességeiket.

                      Ha az mégjobban felbosszant, akkor örömmel rábólintok, hogy 14 évesekkel szexelek, de amúgy már megérthetnéd végre feminista létedre is, hogy nincs jogod mások szexuális életében, magánéletében vájkálni és másokat rendszabályozni.

                      2     0
                    • Előbb még azt mondtad, hogy jogod van a beleegyezési korhatárról azt gondolni, amit akarsz, most meg szépen elvitatnád ugyanezt a jogot tőlem, miközben ráadásul én vagyok az, aki az egyébként is hatályos jogot képviseli. Konzekvens gondolkodás megint zéró.

                      Ott kezdődik, hogy te kötöttél belém, mint mindig, most meg vered a segged a földhöz, hogy én vitatom el a véleményedet. :) Te kezdtél személyeskedni is, mint mindig, de az már nem tetszik, ha arra én is személyeskedéssel reagálok, sőt fel se tűnik.

                      Ha jól látom, annyira nem tűröd az én véleményszabadságomat, hogy még a hatályos joggal sincs jogom egyetérteni. Nyilván úgy gondolod, hogy csakis te lehetsz olyan mindenki feletti bölcs, aki az összes számításba vehető körülményt  képes figyelembe venni, én nyilván csak egy hülye fasz lehetek a szemedben, aki nem képes erre-arra gondolni, de az már sokkal elborzasztóbb, hogy szerinted a szakértők is mind hülyék, akik pont a pszichológiai felelősségvállalási képességre alapozták eddig is a korhatárt.

                      Máshol meg 12 év, sőt a házasság szükséges a beleegyezéshez. Szóval milyen szakértők? Melyik ország szakértői a hülyék vagy okosabbak? A magyar szakértő a legokosabb? :)
                      Hogy fasz vagy a szememben, nem ezért van, hanem mert agresszív és sunyi vagy. Alapesetben ez csak egy vélemény lenne bárki mástól.

                      Abban is tévedsz, (mert halálosan tudatlan vagy), amikor azt mondod, hogy a 14 éves “gyerek”, hiszen nem az, hanem fiatalkorú a jog szerint, és ennek megfelelően önálló személyiségi jogokkal rendelkezik, számos dologban dönthet, egyáltalán nem csak a szexben. Tanulj, tájékozódj, és tiszteld a fiatalkorúakat annyira, hogy nem vitatod el a jogaikat.

                      Sorolnád?

                      Ha az kellőképpen felbosszant, akkor örömmel rábólintok, hogy 14 évesekkel szexelek, de amúgy már megérthetnéd végre feminista létedre is, hogy nincs jogod mások szexuális életében vájkálni és másokat rendszabályozni.

                      Nem kell ahhoz az, hogy bosszantani akarj, Alter, vállald már be: te leszállítanád 12 évre. Az is csak egy vélemény. :) Amúgy meg a más szexuális életében való vájkálás tiltását magadra is alkalmazhatod ezentúl, tartsd hozzá szépen magad. :)

                      Ezentúl bemásolom, mit hordtál össze eredetileg, hogy feltűnő legyen a különbség, hogy finomítgatsz utólag a mondandódon sunyiban. :D

                      0     0
                    • “Ott kezdődik, hogy te kötöttél belém”

                      Légyszíves mutasd meg, hogy hol kötöttem beléd.

                      “Melyik ország szakértői a hülyék vagy okosabbak?”

                      Már felhívtam a figyelmed rá, hogy Európában nagyjából egységesen gondolkodnak erről az államok. 14 év. Biztosan nagyon képzett lehetsz, ha megkérdőjelezed őket.

                      “Sorolnád?”

                      Örömmel:

                      A 14 évet betöltött személy büntethető és

                      a) tehet olyan személyes jellegű jognyilatkozatot, amelyre jogszabály feljogosítja;
                      b) megkötheti a mindennapi élet szokásos szükségleteinek fedezése körébe tartozó kisebb jelentőségű szerződéseket;
                      c) rendelkezhet munkával szerzett jövedelmével, annak erejéig kötelezettséget vállalhat;
                      d) köthet olyan szerződéseket, amelyekkel kizárólag előnyt szerez; és
                      e) ajándékozhat a szokásos mértékben.

                      De szerinted nincs joga kedve szerint szexuális életet élni… Nem vicces?

                      “Ezentúl bemásolom, mit hordtál össze eredetileg, hogy feltűnő legyen a különbség, hogy finomítgatsz utólag a mondandódon sunyiban.”

                      “Sunyiban” - Neked üldözési mániád van? Egy plusz bekezdéstől nem fog semmi ellentétes értelművé változni. De hasonlítgasd nyugodtan… Kérd számon…. persze…

                      0     0
                • A 14 mihez kevés,mikor a 15 éves már 1 éve rendszeresen fogamzásgátlót szed? Te nem düllesztetted büszkén a formás kis melleidet amikor 13 évesen két 17 éves srác is neked csapta a szelet?

                  0     0
                • igen ezt hívják hipergámiának, hogy csak a életkorban/testben/vagyonban/tapasztalatban stb fentebb lévő pasik jöhetnek szóba, “per definitionem” :D pontosan.

                  1     0
              • Alter, szerintem teljesen elmész sok ember érzelmi igénye mellett, és valós szüksége mellett. Mereven jogi síkon értelmezed a helyzetet és sajátos logikáddal kizárod, hogy másképpen is lehessen látni a helyzetet, mint ahogy te látod. Mármint a Viruenzola vitádra értettem.

                0     0
        • “Értem amit mondasz, de gondolom látod te is, hogy itt 2 szempont van, az egyik az, hogy vannak akik úgy érzik, hogy kellemetlen helyzetbe hozták őket, hogy megalázták őket a rámenősségükkel, az erőszakosságukkal, a másik szempont pedig, amit te említesz, hogy a párkapcsolatok kialakulásában fontosak a közeledésnek bizonyos formái”           Nem 2 szempont van hanem 3! Harmadikként vannak azok akik össze vissza hazudoznak, történeteket találnak ki ,próbálnak a kampány hatására még nagyobbat mondani mint az előző “áldozat”.Akiknek legjobban ártanak ezzel azok a valódi áldozatok! Ezek után a dolgokat mérlegelve inkább a férfiak leigázása a cél mint bármilyen áldozatsegítés.

          0     0
      • Ez a cikk kritikus a kampánnyal kapcsolatban (főleg a túlzásai, illetve a káros következményei miatt), viszont ami miatt különösen tetszik, hogy mégis összhangba hozza azt a 2 szempontot, amit az fentebb említettem:

        http://mandiner.hu/cikk/20171020_jeszenszky_zsolt_metoo_a_ferfi_no_kontaktusok_halala_fele

        “Az előbb említettem a józan észt és az egészséges lelkületet. Még nem halt ki teljesen, és remélhetőleg a többség még mindig rendelkezik ezekkel. Mert egy egészséges nő igenis szereti, ha flörtölnek vele, ha megdicsérik, ha visszajelzést kap a férfiaktól, ha „bejön” nekik. Az utcán hangosan füttyögést általában nem szeretik, és ebben teljesen igazuk van. Sőt, abban is, hogy ha valaki nem tetszik nekik, előállhat a legártatlanabb, legszebb bókkal is, joguk van elküldeni a ’csába.

        De ne kreáljunk Damoklész kardját a természetes emberi viselkedésekből,

        ne teremtsük meg a joggal, törvénnyel való visszaélés „kultúráját”, ne tiltsuk meg a férfiaknak azt, amit ők adni, a nők pedig kapni szeretnek. Persze, ha miután a nő értésére adta, hogy nincs pálya, és a férfi valóban zaklatni kezdi, bátran álljon elő, mondjon nevet, tegyen feljelentést.”

        0     0
        • Ezzel egyet lehet érteni. Ha valamilyen cselekedet kimeríti a BTK szerinti zaklatás fogalmát, akkor tegyen feljelentést az illető.

          A hashtagező férfigyűlölők, feltűnési viszketegek, levitézlett politikusok, előnytelen külsejű önigazolók, pszichológiai kezelés helyett hisztériázók, elhasznált celebek, feministák meg szintén menjenek a ‘csába, mert nekünk meg őket van jogunk elküldeni!

          4     0
    • Tetszik, ahogy türelemre intesz a metoo kampányolók irányában. Az idézett cikk mondanivalójával nagyon tudok azonosulni.

      0     0
  6. Ez az új ice bucket challange. Mindenki kiírja, mert akkor őt is sajnálni fogják. Annak legalább értelme volt. Még ha itthon nem is, de külföldön igen.

    1     0
  7. Azt hiszem, a férfiaknak szánt szexuális segédeszközök piaca nagy boom előtt áll, ideje utánanéznem a befektetési lehetőségeknek.

    Már most röhögök a három-öt év múlva elkerülhetetlenül megjelenő olyan szalagcímeken, mint: “Miért nem kezdeményeznek a férfiak” és “Hová tűntek a párkapcsolatok”. Természetesen az is garantálható, hogy ezen cikkek szerint minden a férfiak hibája, és a megoldás érdekében azonnal be kell tiltani a pornó mellett a videojátékokat, és a férfiak közötti barátságot.

    Egyre gyorsabban szalad a szekér az elkerülhetetlen végkifejlet felé. Az a társadalom, amelyik nem tudja kordában tartani a nőit, megérdemli azt, hogy kihaljon, és életképesebb népek vegyék át a helyét. Én csak egy sört kérek, és megnézem a díszpáholyból.

    4     0
    • De azok nem életképesek, évmilliók óta a fehéreken élősködésből léteznek.

      0     0
    • Azt hiszem, a férfiaknak szánt szexuális segédeszközök piaca nagy boom előtt áll, ideje utánanéznem a befektetési lehetőségeknek.

      Már most röhögök a három-öt év múlva elkerülhetetlenül megjelenő olyan szalagcímeken, mint: “Miért nem kezdeményeznek a férfiak” és “Hová tűntek a párkapcsolatok”. Természetesen az is garantálható, hogy ezen cikkek szerint minden a férfiak hibája, és a megoldás érdekében azonnal be kell tiltani a pornó mellett a videojátékokat, és a férfiak közötti barátságot.

      Ez már itt is van, pár hónapja linkeltem és írtam erről, hogy a kapuban van az újabb agymenés a férfiak ellen:

      Dr. Ian Pearson idén szeptemberben publikált tanulmánya szerint ez már nincs is olyan messze: Davecatnek, ha addig szorgalmasan spórol, még tíz évet kell várnia, 2050-re pedig már nem csak a leggazdagabbak számára lesznek elérhetők a szexrobotok. A tudós kijelentései nyomán vita robbant ki: az egyik tábor, és maga Pearson szerint a robotokkal való szex elterjedése jótékony hatással lesz a magányos emberekre és felválthatja a prostitúciót, mások szerint azonban, az élen Dr. Kathleen Richardsonnal, aki a robotika etikájának szakértője a De Monfort Egyetemen, ez a jelenség inkább még hozzátesz majd a társadalmi egyenlőtlenségekhez és a nők eltárgyiasításához. Az ember-robot kapcsolatok aszimmetrikusak, jellemzően a férfi ember – nő robot nemi mintára épülnek, és a nemek közti jelenlegi alá-fölérendeltségi viszonyokat „visszatükrözik és népszerűsítik” majd. A robot, bármennyire is képes lesz az arckifejezésekre és az érzelmek, élvezet mutatására, nem fog a birtoklójával (!) ellenkezni, nem fog semmire nemet mondani – arra lehet számítani, hogy az ehhez hozzászokó férfiak hasonló viselkedést várnak majd el a nőktől. Ha arra gondolunk, hogy sok kliens azt nyilatkozza, hogy azért jár prostituálthoz, mert az nem utasítja vissza, és megtehet vele bármit, amit akar, és hozzávesszük azt, hogy a pornográfia sem bizonyult, ahogy védelmezői állították, elvezető csatornának, és egyáltalán nem csökkentette a nők és a gyermekek elleni erőszakot – hanem egyre extrémebb ötleteket mutatva a közönségének, sokkal inkább gerjesztette azt! –, hajlamosak vagyunk egyetérteni a Campaign Against Sex Robots célkitűzéseivel. Az ellentábor viszont azzal kontráz erre, hogy megjelenésükkor a technika egyéb vívmányai (internet, okostelefon, közösségi oldalak) is indokolatlan félelmeket váltottak ki, melyek végül nem valósultak meg – elvégre ezeket is az emberi kapcsolatok megkönnyítésére, és nem a helyettesítésükre fejlesztették ki.

      Valószínűleg mindezen kérdéseket tárgyalták volna októberben Malajziában, a második „Szerelem és szex robotokkal” című konferencián, ám a rendezvényt a helyi rendőrség, arra hivatkozva, hogy „nevetséges” és „illegális”, betiltotta. A szervezők most kénytelenek új helyszínt keresni, így jövőre kerül sor az eseményre.

      https://nokert.hu/h-20170807-1300/2106/6/szexbabak-szexrobotok-hus-ver-tars-helyett

      Már most elkezdődött tehát a férfiak elleni fellépés ebben a kérdésben(is).

      0     0
      • Minek olvasol ilyeneket?

        A kurvákkal sem lehet mindent megtenni. Legfeljebb a legkiszolgáltatottabb, szabadságától megfosztott és valóban bűncselekményi módon kényszerített nőkkel. Ilyenből meg nem nagyon van nálunk. Az emberkereskedelemnek nem célországa vagyunk, legfeljebb egy bizonyos etnikum esetében az ellátója. Aki ilyesmit állít nem ismeri az itthoni viszonyokat. Ja most látom, Antoni Rita az illető…

        2     0
  8. Jut eszembe, na de bredpitt egy gagyi, egy felfújt senki.

    0     0
    • Naooo – bocsánat Naoooci, véged van: be lettél cukisítva SS által! :O Vége a házitroll státuszod dicsőséges és vidám korszakának! :D

      0     0
  9. “Vásári komédiába fulladt”

    Ez ugyan egy tényszerű megállapítás ám ezen a vásáron mi férfiak vagyunk a bazári majmok. A következő idézet maga a lényeg, a cikk többi része már ezerszer áttárgyalt téma.

    “A #metoo-kampány keretében így semmi más nem történt, minthogy a zaklatás fogalmát a végtelenségig elinflálták. Itt fontos megjegyezni, hogy a „szexuális zaklatás” nem büntetőjogi fogalom, nem létezik ilyen vétség, csak „zaklatás”, amelynek viszont központi eleme a szándékosan háborgató, ismétlődő (!) interakció.”

    Pont az a lényeg, hogy már mindent amit a nők zaklatásnak vagy erőszaknak ítélnek azt akként is kezeljék törvényileg. Már be is ért a fáradozásuk első gyümölcse. Franciaországban elfogadtak egy új törvényjavaslatot miszerint a továbbiakban a férfiak nyilvános helyeken (Utcák, terek, szórakozóhelyek, közintézmények) nem szólíthatnak le nőket és nem fütyülhetnek utánuk. Aki ezt megszegi azt szabálysértési eljárás keretében pénzbírsággal sújtják. Most még csak szabálysértés de ebből automatikusan büntetőjogi törvény lesz ha tovább hisztériáznak a nők.

    Vajon hol lesz a vége? Halálos ítélet ha egy férfi egyáltalán rámer nézni egy nőre?

     

    2     0
    • Rokapapa, még meg is érteném a nők felháborodását ha többségben lennének a szolid rendes nők akiket férfiak galád módon zaklatnak. De tapasztalható hogy milyen verseny helyzetben vannak a nők, tehát állandóan villantani kell, mindig a figyelem központjában akarnak lenni. Rengeteg művelt okos értelmes nő (!) van de csodálkozom hogy nem tudják hogy ok és okozat összefügg. Ez egyszerű logika nagy végzettség se kell hozzá. Ha én azt akarom észrevegyenek hogy vonzónak találjanak akkor úgy öltözködök .Persze tudom mindig azt mondják a nők nehogy már ne vehessenek fel bármit ! Saját döntés, de akkor ne hőzöngjenek a reakciók miatt. De írták már többen a megfelelő férfit várják, a többi  ne lásson, ne beszéljen hozzájuk.

      A média is tele van a testét kínàló nőkkel hol itt mutogatnak hol ott és ők a példaképek. Akkor tulajdonképpen nem-e nőknek kellene felvilágosítást adni hogy mi illik és mi nem?

      2     0
      • De bizony. És ezt leginkább csak egy nő láthatja át ilyen kereken és összefüggően.

        1     0
      • lady!

        Teljes mértékben igazad van sőt ezt meg is lehet fejelni azzal, hogy a nők azok akik szexuálisan zaklatják a férfiakat méghozzá tömegével.

        A nők jelenlegi hisztijéből kiindulva gyakorlatilag szexuális zaklatás a szoknya is ha nem ér bokáig, a dekoltázs is az, de még a testhezálló ruhák is azok kivétel nélkül.

        0     0
    • “Franciaországban elfogadtak egy új törvényjavaslatot miszerint a továbbiakban a férfiak nyilvános helyeken (Utcák, terek, szórakozóhelyek, közintézmények) nem szólíthatnak le nőket és nem fütyülhetnek utánuk. Aki ezt megszegi azt szabálysértési eljárás keretében pénzbírsággal sújtják.”

      Szórakozóhelyre eleve baszótársat fogni járnak, majd így bólogatni fognak?

      0     0
  10. Nagyon egyszerű a képlet. Ha egy férfi EGYSZER, és NAGYON KULTURÁLTAN “próbálkozik” egy nőnél az NEM ZAKLATÁS…  És – ezt már a nőknek üzenem – ne tegyenek különbséget hogy ki az illető férfi.. Alfa-e, vagy Béta…

    Ha viszont – és ezt már kérdem a nőktől – egy Alfa, és Béta férfi nyomul nagyon erőszakosan, újra, és újra..akkor vajon a nők egyformán bírálják-e el a két férfitípust…?

    Egyszeri, és kultúrát próbálkozás az nem zaklatás… Többszöri, és primitív (pláne fizikai) az pedig igen…!!!

    0     0
    • “Ha viszont – és ezt már kérdem a nőktől – egy Alfa, és Béta férfi nyomul nagyon erőszakosan, újra, és újra..akkor vajon a nők egyformán bírálják-e el a két férfitípust…?”

      Hahaha, persze:)

      1     0
  11. Az egyszer nagyon kulturáltan és az újra és újra erőszakosan között van a nagy valóság.

    https://www.youtube.com/watch?v=6O-D_ta2li0

     

    0     0
  12. Egy katonatársam a múlt évezredben úgy határozta meg: ha télen a havas udvaron kimegy a vödörrel a kerekes kúthoz, egyedül föl tudja húzni a vizet,és egy kézzel beviszi a házba az a lány már alkalmas.

    0     0
  13. Inni, cigizni akkor miért nem lehet?  Mert az káros az egészségre a szex meg nem.

    0     0
    • Elvileg napi egy pohár bor nem káros, sőt. :)
      A szex is lehet káros, pláne még egy idétlen gyereknél. Pont, hogy egyetlen alkalom után is életre szóló sérüléseket, egyéb következményeket okozhat, csak hát az nem téma, de sört ne igyon.
      14 évesen semmiről sem dönthet az életében, kivéve a szex, pont az, ami az egyik legnagyobb felelősséggel járó döntés. :D

      0     0
  14. Remek kis teszt ismét arról, h ha modellalkat fickó nyomul a Tinderen, mennyi a match és miket mondhat “büntetlenül”.

    (az egész videó jó, de a téma 5:32-től kezdődik)

    https://www.youtube.com/watch?v=hFxxlc6pRQ4

    0     0
  15. “ sose hittem volna előtte, hogy mellette kötök ki, annyira gyerekagya volt” na pont ezért jöjjön össze  a 14 éves Kim Basingerrel.

    0     0
  16. Sziasztok.

    Még soha nem írtam cikket az internetre. Semmilyen véleményt nem nyilvánítottam, mert azt gondolam, hogy hagyni kell az embereket gondolni, amit gondolni akarnak. De most muszáj beszélnem.

    Színésznő vagyok. Soha nem akartam az lenni. Művész családban nőttem fel, színészekkel körülvéve, meg persze színházzal, zenével, filmekkel, stúdiózással. Megszokod. A tiéd lesz és elkezdesz benne lubickolni. Aztán megtanulod élvezni és szeretni. És utána már imádod és nem létezik más szakma a világon. Ez vagyok én.

    Negyven éves voltam idén. Soha nem fordult elő velem, hogy egy fiú, egy férfi, egy szakmabeli, egy rendező, egy producer, egy blablabla, hímnemű egyén erőszakoskodott volna velem. Én nem tudom kiírni a falamra, hogy “Me too”, mert sosem éltem meg ilyesmit. Mindig is – valahogy – tudtam kezelni a helyzetet. Végtelenül egyszerű. Ha egy férfi tiszteletlenül közeledik és elkezdi a nyomulós dumát, ott kell hagyni, ahol van. A férfiak mondanak dolgokat, de nem kell meghallani. Bólogatni kell, hogy jólvan, hallom, amit mondasz, de nem hallom meg. Az ember elmegy a helyszínről, befejezi a beszélgetést. “Mert ez nem tetszik”.

    Olvastam egy cikket a múlt héten. Nem ismerem a lányokat, de nem is ez a lényeg. Filmes asszisztensek voltak, régesrég történt az eset, kis halak voltak egy nagy tóban. Ha egy “főmufti” meginvitál a szobájába, ami egy lakás gyakorlatilag – fürdőszoba zuhannyal mindenképp van benne -, nem megyek oda és főleg nem megyek be. Nem megyek be!!! Ha már bemész “tiszteletből”, mert a “főnököd” és nem akarsz “tiszteletlen” lenni, majd a pasi levetkőzik és azt mondja, hogy menjünk a zuhanyba hancúrozni, miért maradsz ott? Vagy ha ott találod magad, mert ténylegesen hiszel abban, hogy az ember alapvetően jó, akkor is nevetsz, mert egy vadbaromról van szó és elmész onnan. Mi az, hogy valaki ott marad és végighallgatja, ahogy a főnöke és egy másik asszisztens “hancúroznak” a zuhanyban? Állj fel csajszi és menjél el onnan!!!!

    NIncs az a karrier, pozíció, szerep stb, amiért egy nőnek bármit is adnia kellene a foglalkozásán kívül.

    Amióta a pályán vagyok, én vagyok az ügyeletes “szőke bombázó”. Megint el kell, mondjam, nem az én szerepköröm szerintem, de boldogan csináltam. Az a lány/nő tudtam lenni, aki sosem voltam. Eljátszhattam bármilyennek. Le kellett vetkőznöm néha, de – bármennyire is introvertált alkatnak tartom magam – meg akartam oldani a szerepeket. Musicalekben dobáltam a lábaimat, énekeltem, táncoltam miniruhában, szteppcipőben, jöttem le tollakkal a hátamon a lépcsőn, stb. Adod azt, amit egyébként nem csinálnál, bevállalva egy csomó mindent, amit egyébként nem vállalnál, csak mert színész vagy és bármit megtehetsz. Bármi belefér és ez fenomenális. Miközben én egy baromi konzervatív csaj vagyok.

    Dolgoztam Marton Lászlóval, négy éven keresztül. Egyetlen, harmadéves “zenés osztályos”-ként odavett a Vígbe gyakorlatra. Többször ültem mellette a nézőtéren, voltam az irodájában négyszemközt vele, szakmáról beszélgetve. Soha, semmilyen “üzenetet” nem küldött felém, amitől rosszul éreztem volna magam, mint nő, egy férfi társaságában.

    Ebben a világban, ahol most divat a női emancipáció, most épp meg vagyunk sértődve férfiakra. Most ki lehet adni, bátrak leszünk és lázadunk. De ez csak minket stresszel. Nem ettől leszünk emancipáltak és erős nők, hanem az önmagunkba vetett hitünktől.
    Igenis tehetünk róla, ha egy férfi félreért minket.

    Nem érdekes, hogy mit gondol rólunk a Világ.

    Oroszlán Szonja

    3     0
    • Csajszi tökösebb, mint a rakás mangina aki ezzel kapcsolatban a mainstreamben cikkez. Le a kalappal! Arrafelé ritka az ilyen. Remélem nem teszik tönkre hogy leírta az őszinte vélményét.

      1     0
  17. Legfrissebb:

    Stohl András a Class FM Morning Show-jának vendégeként mondott merészeket kedd reggel  Marton László szexuális zaklatásairól. Stohl mindkét érintett felet ismerve fejtette ki a véleményét a témában, de hangsúlyozta: eddig ő sem tudta, hogy mi történt.

    “Engem tudod hányan jelenthetnének fel szexuális zaklatásért? Hát neked állandóan megsimogatom a válladat, vagy a hátadat, vagy a fenekedet is megfogtam már” – mondta Pataki Zitának, aki erre válaszolva megjegyezte, hogy ezeket valóban nem tartja zaklatásnak.

    Gondolom, itt sem számít, h a seggfogdosót Stohl-nak hívják… :)

    https://index.hu/kultur/2017/10/24/stohl_andras_marton_laszlo_class_fm_morning_show/

    2     0
  18. Hogyan kerüljük el a munkahelyi zaklatásti pereket – vicces “oktatóvideó” :)
    https://www.youtube.com/watch?v=PxuUkYiaUc8

    0     0
  19. Nem tudom, ismeri-e valaki a SZARPALÁNK fogalmát?

    Szarpalánkkal akkor találkozunk, amikor átlagon aluli férfiként megpróbáljuk felfele tornászni a húspiaci értékünket: fogyózunk, gyúrunk, drága ruciba öltöztetjük magunkat, drága verdát veszünk. Nem kevés energiát feccölünk abba, hogy a másik nem megfelelő tagjainak figyelmét felhívjuk magunkra.

    Amikor ezen az úton elindulsz, akkor adja az élet az egyik legnagyobb pofont, amit adhat: elkezdenek a nők irántad érdeklődni. DE! Elsőre érthetetlen, de természetesen legelőször CSAK a kis húspiaci értékű nők fognak érdeklődni. Komoly fejlődést kell elérni ahhoz, hogy az átlagos nők is felfigyeljenek rád. Ez annyira demoralizáló tud lenni, hogy csak nézegettem jobbra balra, amikor megtapasztaltam. Tudom, hogy valakinek mindegy, csak luk legyen, de én minőségi nőre vágyom, és ehhez négyszeres minőséget kell nyújtanom.

    Lehet épp ugyanez van a másik oldalon is?

     

    1     0
    • Hiába lesz hirtelen ( mondjuk 1 év alatt ) jobb a húspiaci értéked, egyrészt a piacnak is kell idő hogy korrigálja az áradat, másrészt, a küsőségek az egy dolog, a legfőbb dolog a kisugárzás, amin értem a testbeszédet, viselkedést, sármot, beszédet, azaz hogy az első pillanat után is látszódjon hogy talpig alfa vagy. Én is anno kigyúrtam magam, de szart se ért, mert látszott rajtam hogy egy bluepilles jófiú béta vagyok ennek ellenére is. Sokkal többet számít a hozzáállás és a viselkedés a másik nemmel. Na meg, a sok, sok pénz :D

      +1: Ha valakit az ismerősi köre ( a nők) elkönyvelt egy alja bétának, onnan nagyon nehéz változtatni. Hiába ismersz meg hidegen, full spontán egy csajt, mikor baráti körbe viszed, onnan nagyon hamar kiderül mennyire vagy társadalmi szinten topon.

      1     0
      • A nők párválasztásánál (a férfi adottságai mellett: kinézet, egzisztencia, magabiztosság, stb.) rengeteget nyom a latban, hogy a többi nő mit gondol egy adott férfiról. A nőnek a párválasztás millió éveken keresztül döntő volt, hiszen neki jóval nagyobb kockázat a szex, mint nekünk. Ezért muszáj jól választania.
        Ebben segít neki a többi nő véleménye:

        - Menj be egy (szórakozó)helyre egyedül. Majd figyeld a nők reakcióit.
        - Utána menj be ugyanoda egy (esetleg dögös) csajjal az oldaladon.

        Látni fogod, hogy az utóbbi esetben sokkal több nő (jóformán az összes – főleg ha jó nőd van) megnéz téged. Hiszen ha téged már egy jó nő kiválasztott (alkalmasnak talált a párkapcsolatra), akkor nyilván átestél már egy szűrőn és megfeleltél. Míg az a férfi, akinek nincs nője, nem bizonyított.
        A veled lévő nő a te referenciád arra, hogy alkalmas vagy a párkapcsolatra.
        /Persze fontos az is, hogy a nővel hogyan viselkedsz – ha bétán, akkor gyorsan elmúlik a varázs./
        A nőknek is emeli a státuszát a mellette lévő férfi. (Persze nem a mi szemünkben, mert nekünk az nem számít, hanem a rivális nők szemében, akik sárgulnak az irigységtől, ha a barinőjük egy alfával van együtt.) A miénket ennél sokkal jobban emeli a mellettünk lévő nő (de szintén csak a nők szemében).

        Olyan ez, mint amikor terméket/szolgáltatást választasz:
        - Ha valamit sokan ajánlanak, azt hamarabb veszed meg.
        - Ha valamelyik gyártónak jók a referenciái, hamarabb veszed meg.
        Tiszta marketing. :)

        2     0
        • Ugyanaz van a férfi karikagyűrűjével is.

          0     0
        • “A veled lévő nő a te referenciád arra, hogy alkalmas vagy a párkapcsolatra.”

          És itt az ördögi kör, amiből nehéz kitörni, amolyan 22-es csapdája. Erre jók e fent említett kis húspiaci értékű nők.

          0     0
        • “Ezért muszáj jól választania”

          De nem választ jó, mert akkor nem a gengsztermajmoló cigányt választaná.

          “Ebben segít neki a többi nő véleménye”

          Ha lenne esze, nem dőlne be a többi nőnek.

          0     0
      • Hiába lesz hirtelen ( mondjuk 1 év alatt ) jobb a húspiaci értéked, egyrészt a piacnak is kell idő hogy korrigálja az áradat, másrészt, a küsőségek az egy dolog, a legfőbb dolog a kisugárzás, amin értem a testbeszédet, viselkedést, sármot, beszédet, azaz hogy az első pillanat után is látszódjon hogy talpig alfa vagy. Én is anno kigyúrtam magam, de szart se ért, mert látszott rajtam hogy egy bluepilles jófiú béta vagyok ennek ellenére is. Sokkal többet számít a hozzáállás és a viselkedés a másik nemmel. Na meg, a sok, sok pénz :D

        Ez a legfontosabb, amit én úgy hívok, hogy férfias gondolkodáson alapuló férfias viselkedés. Igazából nulla forinttal és lepusztult külsővel is vigyázzba kell tudni állítani a csajokat, mert ha ez nem megy, azon nem segít sem a pénz, sem a bicepsz. Vagyis a dolog lelki, vagy pszichológiai oldala ugyanannyira nem elhanyagolható, mint a fizikai és anyagi oldala. A kettő együtt működik csak, de szerencsére az egyik oldal húzza magával a másikat.

        +1: Ha valakit az ismerősi köre ( a nők) elkönyvelt egy alja bétának, onnan nagyon nehéz változtatni. Hiába ismersz meg hidegen, full spontán egy csajt, mikor baráti körbe viszed, onnan nagyon hamar kiderül mennyire vagy társadalmi szinten topon.

        Ahogy mondják, “frame is everything”. Nem mindegy, hogy kinek a frame-jében operálsz, és ez társaságban, vagy barátok közt is nagyon fontos. Egy dolog, hogy a lényeg az, hogy elsősorban és mindig a nőkkel szemben  viselkedünk alfaként, ami nem ugyanaz, mint hogy a férfiak közötti rangsorban hol a helyünk, ezt nem szabad összekeverni. Mert attól, hogy elkezdtünk csajozni, a többi csávó még nem fogja azt gondolni, hogy innentől te vagy nekik is a nagy ember. De ha olyan a társaság, hogy elkezdenek veled baszakodni a nőd előtt, akkor nyugodtan jöhet a bunyó, nem?

        1     0
    • Nem tudom, ismeri-e valaki a SZARPALÁNK fogalmát?

      Szarpalánkkal akkor találkozunk, amikor átlagon aluli férfiként megpróbáljuk felfele tornászni a húspiaci értékünket: fogyózunk, gyúrunk, drága ruciba öltöztetjük magunkat, drága verdát veszünk. Nem kevés energiát feccölünk abba, hogy a másik nem megfelelő tagjainak figyelmét felhívjuk magunkra.

      Amikor ezen az úton elindulsz, akkor adja az élet az egyik legnagyobb pofont, amit adhat: elkezdenek a nők irántad érdeklődni. DE! Elsőre érthetetlen, de természetesen legelőször CSAK a kis húspiaci értékű nők fognak érdeklődni. Komoly fejlődést kell elérni ahhoz, hogy az átlagos nők is felfigyeljenek rád. Ez annyira demoralizáló tud lenni, hogy csak nézegettem jobbra balra, amikor megtapasztaltam. Tudom, hogy valakinek mindegy, csak luk legyen, de én minőségi nőre vágyom, és ehhez négyszeres minőséget kell nyújtanom.

      Lehet épp ugyanez van a másik oldalon is?

      Szedd már le a piedesztálról azokat a szerencsétlen puncusokat, bro! Nem félsz, hogy leszédülnek, aztán feljelentenek szándékos veszélyeztetésért? Oké, tehát gyúrsz, gazdagszol, növeled az SMV-det, király. Node onnantól kezdve, hogy ráléptél erre az útra, azon onnantól kezdve már nem kell agyalni, hogy mekkora az SMV-d, és ez hogyan viszonyul az 1-től 10-ig terjedő skála adott helyein elhelyezkedő nőkhöz, meg ilyen faszságok. Az nem úgy van, hogy mittudomén 40-es bicepszhez és havi 400,000 nettós fizetéshez összejöhet egy 8-as nő, de a 10-eshez már nettó kétmillió és 44-es kar kell. Ez nem így működik. Vagyis nem úgy van, hogy most ez az SMV-m és ehhez 6 pontos nőt kapok, és ha elérem a kitűzött célt gyúrásban és gazdagodásban, akkor jönnek a 10-esek.

      Mit foglalkozol azzal, hogy kinek a figyelmét kelted föl, meg ki érdeklődik irántad? Nem páva vagy aki a színes farktollait csillogtatja. Mész, és azt figyeled első körben, hogy NEKED ki tetszik, aztán igyekszel azokat elcsábítani. bátran leszólítod, eszkalálsz. Férfi vagy, alapból meg tudsz adni mindent egy nőnek, amit egy férfi adni tud, alapból megfelelsz nekik. Neked azt kell nézned, hogy NEKED melyikük felelne meg, nem pedig azt, hogy így érzésre te melyiküknek felelsz meg SMV alapján. Az SMV-det azért növeled, hogy tényleg a maximumot nyújtsd nekik, hogy tényleg nagyon vonzódjanak hozzád.

      Hogy miért beszéltem a piedesztálról? Mert az jött le, hogy a minőségi nők ott vannak fent, elérhetetlenül a magasban, te töröd magad, hogy a “reálisan” magas elvárásaiknak megfelelj de sajnos, sajnos még nem vagy ott, és csak a csúnyácskák elvárásainak felelsz meg. Csakhogy az, hogy egy nő vonzódik-e hozzád az SMV-d alapján, az TELJESEN FÜGGETLEN attól, hogy az adott nő hogy néz ki, érted? Itt van a kutya elásva, bro.

      Küldetésed innentől a következő: 1. SMV növelést (gyúrást, gazdagodást) folytat 2. Kinézed a neked legjobban tetsző nőt, odamész, leszólítod, eszkalálsz. Ha nem jött be a dolog, mész tovább, kinézed a következőt, leszólítod, fűzöd, eszkalálsz. Hónap végén jelentést kérek.

      0     0
  20. Van egy észrevételem a – vélt vagy valós – zaklatással kapcsolatban:
    A kevésbé jó nők sokkal agresszívebben állnak a témához.

    Nemrég hosszú idő után elmentem baráti társasággal diszkóba (bár nem szeretem ezeket a helyeket, de születésnapozás volt, nem akartam lelépni). A következő jelenetnek voltam szemtanúja:
    Az egyik cimborám mögött elhaladt egy csaj, aki mondjuk úgy, nem volt éppen a legszebb. Mivel a diszkóban tömeg volt, ezért eléggé esélyes, hogy ilyenkor az emberek egymáshoz érnek, ha el akarnak jutni egyik pontból a másikba. Itt is ez történt, amikor a csaj (legyen kb. 4 pontos), elhaladt a haverom (átlagos férfi) mögött. A haverom véletlenül hozzáért talán a hátához, vagy a derekához. Teljes bizonyossággal kijelenthetem, hogy semmi szándékosság nem volt a mozdulatában, elvégre a tarkóján amúgy sincs szeme.
    A csaj hatalmas patáliát csapott. Hogy őt, milyen jogon tapogatják, amúgy is „ki vagy te, hogy csak így fogdosol!” Ebből a teljesen véletlen semmiségből percekig tartó erősen agresszív verbális támadás lett.
    Felmerült bennem a kérdés: vajon, ha erre a 4 pontos nőre már rányomult volna egy alfahím a diszkóból, akkor is ilyen agresszív lett volna?

    Az eset szerintem hűen tükrözi ezt a mostani zaklatásos agyrémet. A mai nők „stratégiáját” ismerjük: alfahímeknek aláfeküdni, a maradék nyolcvan százalékát a férfiaknak pedig megvetéssel kezelni. Csakhogy bármennyire csodálatosnak is tartják magukat a nők, bizony számosan vannak köztük, akiknek a szexpiaci értéke nem elegendő ahhoz, hogy ezeknek a csúcspasiknak a célkeresztjébe kerüljenek. Ebből pedig frusztráció keletkezik – ez fokozottan igaz, ha esetleg vannak barátnőik, akik náluk jobb nők, és azt látják, hogy ők bizony megkapják ezeket az alfahímeket.

    A folyamat innentől egyszerű: teleszívják magukat frusztrációval, mivel bármennyire is úgy gondolják, hogy nekik is járnak ezek az alfa férfiak, azok csak nem akarják őket felszedni. Erre most itt van ez a zaklatásos komédia, amitől aztán még inkább felszívják magukat, és jó alaposan ki tudják élni a frusztrációikat. Ha nekik nem tetsző férfi akárcsak rosszul néz rájuk, máris lehet jó hangosan károgni, csapni a cirkuszt, és ehhez még a társadalom helyeslését is megkapják. Na és ez az, ami számomra a legundorítóbb. Nem kapják meg azoknak a vonzó alfa férfiaknak a figyelmét, ami szerintük nekik jár, ezért bosszúból a többi férfi életét keserítik. Ráadásul az a legtragikusabb (vagy inkább tragikomikusabb) az egészben, hogy ezek közül az átlagférfiak (5-6 pont mondjuk) közül szerintem a legtöbbje teljes mértékben elégedett lenne, ha egy 4-5 pontos átlagnővel léphetne egy szerető monogám kapcsolatba.

    0     0
    • Nem biztos. a 4-5 pont az a bottal se kategória, egyszerűen nem áll fell rá. 6-tól felfele számít vonzóbb nőnek. Egyébként sztem egy átlagos csaj megüti a 6-7 et simán, átlagos alatt a nem szarrá hízott, nem túl magas de nem törpe, és nem feltűnően randa arcút értem. Minden más plusz. Azaz ha nem genetikai hulladék, akkor külsőre már jó.

      0     0
      • De azért az átlag fogalmát már tanultátok matekórán, ugye?

        0     0
        • Jogos, így visszagondolva eléggé elszubjektivizáltam, természetesen az átlag 5 pont, valami olyasmit akartam kinyögni, hogy ha mindenben veri az átlagot, akkor az hiába 5 pont, az összhatás valamivel jobb számomra. Pl. egy 5 pontos csaj már inkább 6 és így tovább. ( Bocs ha így is baromságnak tűnik )

          0     0
      • Bocs, hogy bele vau vau de a 10/4 azt jelenti, hogy az átlagosnál kicsit rosszabb. 6-tól felfele számít vonzó nőnek? Ó dehogy is. 3-tól lefele lesz olyan a teste, amit már nem valószínű, hogy a személyiségével tud kompenzálni. Bár mivel ugye mind tudjuk, h a gonosz férfiaknak csak a külső számít, ezért ugye még az is lehetséges, hogy tudja. Csak valószínűtlen.

        0     0
  21. Hé ribanc! Ha minden férfit kinyírtok ki fog eltartani benneteket?

    0     0
  22. Itt a riporter csaj mehetett bugyit cserélni a riport után az biztos majdhogynem remegett! :)

    https://m.youtube.com/watch?v=1WhQ-AEZovE

    0     0

Szólj hozzá Te is! Minden hang számít!

Ha hozzá szeretnél szólni, akkor be kell jelentkezned!
Nem vagy még regisztrálva? Csak egy 2 perces művelet és Te is részt vehetsz a beszélgetésekben!

A hivatkozások nincsenek engedélyezve.

Támogatóink

A tárhely támogatója a Webonic.hu

Saját virtuális szerver már 2850 Ft-tól a Webonic.hu-tól

Keresés

Ajánlott írások

,,,

Cikkajánló

MŰVÉSZET - Kultúra
Human

A „Human” (2015) Yann Arthus-Bertrand, francia rendező filmje. A világ hatvan országából való ...
Szexuális bűnözők

Ez a legundorítóbb téma a világon, de amíg a feministák erőltetik, addig sajnos a normális emb...
CSAJOZÁS - Szex
A sokat szapult férfi szexualitás

A férfiak szexualitásáról alapvetően két csoport szokott beszélni: a feministák, akik szerint ...
BESZÉDTÉMA - Bulvár
"Égjenek a boszorkányok!" - Tűz a Femen párizsi szálláshelyén

"Burn witches", magyarul: "Égjenek a boszorkányok". - Ennyi állt abban a szöveges üz...
BESZÉDTÉMA - Bulvár
És újra, és megint, és ezredszer is: csúsztatás és kivetítés közpénzen.

Nem tudom, idehaza övezi-e komolyabb figyelem azt a kampány-plakátsorozatot, ami véletlenül üt...
ÉLETMÓD - Egészség
Amikor a férfi az áldozat - Kérdőíves kutatás a férfiakat érintő családon belüli erőszakról

Egy kedves olvasónk kérésének eleget téve egy kérdőíves kutatás lebonyolításához szeretnénk se...
BESZÉDTÉMA - Bulvár
Elmélkedés elnyomásról és szabadságról

"Nekem nincsenek tanaim; semmit sem adhattam az embereknek, nagyot, értékeset, aminek visszavo...
BESZÉDTÉMA - Bulvár
Őrségváltás az Akadémián - a feminizmus újabb frontot nyit

A Férfihang hasábjain többször szóba került már a politikai szféra, a szellemi szektor, a fels...
BESZÉDTÉMA - Bulvár
A tavalyi év legpikánsabb feminista aranyköpései

Rövid összeállítás következik tengeren túli testvéroldalunk nyomán, kommentár nélkül. 1. Am...
BESZÉDTÉMA - Bulvár
Szita Bence halott - A gyilkos a nevelőanya

A nyugalom megzavarására alkalmas riport. Saját nevelőanyja gyilkolta meg Bencét, a néhány...
FEMINIZMUS - Antifeminizmus
Humorterror nemi erőszak fronton

Az elmúlt hónapokban  csúcsra járatott nemi erőszak hisztéria újabb fázisához érkezett, amihez...
BESZÉDTÉMA - Bulvár
Börtönbüntetést kapott a "testnevelő" tanárnő

Stacy Schuler 33 éves Ohiói egészség és torna tanárnő a szokásosnál tágabb értelmet adott a ...
CSALÁD - Otthon
Ranschburg Jenő: A meghitt erőszak III. rész

A recenzió I. része itt olvasható. A recenzió II. része pedig itt olvasható. A könyv neg...
BESZÉDTÉMA - Bulvár
Visszaélés a feministák által kiharcolt jogi helyzettel és közvélekedéssel

Feministáktól számtalanszor hallottam már, hogy azért kell a nők kezébe több hatalmat adni...
BESZÉDTÉMA - Bulvár
Sétálj a Gyermekekért és Apákért – 2015. szeptember 17.

Az Apák az Igazságért Egyesület szervezésében az alábbi rendezvényre kerül sor: Ha szim...
TÁRSADALOM - Pszichológia
Nemek háborúja: valós probléma?

Lehetséges-e, hogy a férfiak és a nők megértsék egymást? Lehetséges-e, hogy ne „nemi háború” é...


androfóbiaApai jogokApaságCsajozáscsaládCsaládon belüli erőszakCSBEfeminizmusFeminizmus - AntifeminizmusférfiférfiakférfiasságFérfigyűlöletférfi szerepekGender-ideológiagenderfeminizmusgyereknevelésHipergámiaházasságHázasság 2.0Isztambuli EgyezményKvótametooMGTOWNemek harcaNemi diszkirminációnemi erőszaknemi szerepekNőzésOktatásPiros pirulapolitikapszichológiaPUApárkapcsolatRandizásRed PillszerelemszexszexualitásSzexuális zaklatásTársadalomválásÉletmódÖnismeret