Férfihang.hu

Mit kiván a magyar nemzet

Férfihang.hu - 2018. március 15. csütörtök 16:00 - 36 hozzászólás

Címkék:

Legyen béke, szabadság és egyetértés.

  1. Kivánjuk a’ sajtó szabadságát, censura eltörlését.
  2. Felelős ministerium Buda-Pesten.
  3. Évenkinti országgyülést Pesten.
  4. Törvény előtti egyenlőséget polgári és vallási tekintetben.
  5. Nemzeti őrsereg.
  6. Közös teherviselés.
  7. Urbéri viszonyok megszüntetése.
  8. Esküdtszék, képviselet egyenlőség alapján.
  9. Nemzeti Bank.
  10. A’ katonaság esküdjék meg az alkotmányra, magyar katonáinkat ne vigyék külföldre, a’ külföldieket vigyék el tőlünk.
  11. A’ politicai statusfoglyok szabadon bocsáttassanak.
  12. Unio Erdélylyel.

Egyenlőség, szabadság, testvériség!


4 votes, average: 5,00 out of 54 votes, average: 5,00 out of 54 votes, average: 5,00 out of 54 votes, average: 5,00 out of 54 votes, average: 5,00 out of 5 4 olvasó átlagosan 5,00 ponttal értékelte ezt a cikket.
Regisztrált felhasználóként te is értékelheted a cikkeket!

A cikk megjelent a +Alkalmi cikkek rovatban.


Hasonló témájú cikkek:




36
Szólj hozzá!

Bejelentkezés szükséges a hozzászóláshoz!
9 Egyéni hozzászólás
27 Válasz hozzászólás
0 Követők
 
Legtöbbször megválaszolt hozzászólások
Jelenleg legvitatottabb hozzászólások
13 Hozzászólások szerzői
INewtonzombigyilkoswittukindReszet Elekhunbagira Legújabb hozzászólók
  Feliratkozás  
legújabb legrégebbi legnépszerűbb
Visszajelzés
Csuzi Attila
Szerkesztő

Törvény előtti egyenlőséget polgári és vallási és nemi tekintetben.

rumospiskóta
Újságíró

A nemi áltudományok és hazugságok eltörlését.

Naooo
Olvasó
Naooo

Ezekből mi az ami most megvan, és mi nincs? Nemzeti bankunk nincs, hadsereg sincs, unió van, de az inkább ne lenne.

ulomenen
Újságíró

1. Kivánjuk a’ sajtó szabadságát, gender-censura eltörlését.

2. Az országért felelős ministerium Buda-Pesten.

3. Évenkinti  többszöri népszavazást.

4. Törvény előtti egyenlőséget polgári, vallási és nemi tekintetben.

5. Nemzeti őrsereg.

6. Minden állampolgárra érvényes közös teherviselés.

7. Az EU- val szembeni urbéri viszonyok megszüntetése .

8. Esküdtszék, képviselet nemi egyenlőség alapján.

9. A nemzet érdekeit szem előtt tartó Nemzeti Bank.

10. A’  külföldieket vigyék el tőlünk.

11. A’ politicai gazemberek bezárassanak.

12. Unio erdélylyel.

Pash Cutter
Olvasó

Szerintem a mai magyar viszonyok között nem realizálható a 12 pont. Meg félek, hogy a mai magyar nemzet (többsége) egészen mást kívánna, ami a 12 pontban szerepel.

http://boszorkanyvadasz.blogspot.hu/2017/03/magyarorszagnak-annyi.html

Botond
Olvasó
Botond

Ezt a hivatkozást máris kilőtték …nem található.

Botond
Olvasó
Botond

Valószínű, hogy a kutyasimogató (természetesen gyermektelen, öregedő, a piacról kikopó), feminista “csak az olvassa” blogger (Éva) is benne lehetett az oldal kilövetésében, mivel különösen pikkel K.Z.-re. Szinte már röhejes, amilyen szinten alázza, pocskondiázza … mintha 20 évvel ezelőtt K.Z. jól meg “meeee too”-ta volna.

Hunn
Olvasó
Hunn

Az “Erdéllyel”-t nagy E-vel mint kezdőbetűvel, ha kérhetném így nyelvtan-náciként.

Amúgy a magyar nyelvtan-náci az a nyelvtan-nyilas?

Utóirat: köszönöm a javítást!

Heil Grammar!

Kalman
Újságíró

Nem sok valósult meg, és ami igen, az is inkább csak papíron. De azért nem panaszkodom, mert még mindig élünk és ameddig élünk, addig küzdünk és bízva bízunk.

hunbagira
Újságíró

Ugyan vikidálról is kiderült, hogy egy vamzer 3/3-as patkány, de ez tényleg az ő szerepe volt.

https://www.youtube.com/watch?v=w9n5MZmpJ2g

Kalman
Újságíró

Ide tartozik, mert azóta van idegen uralom, de legalábbis befolyás Magyarországon. Addig mindig külső ellenséggel háborúztunk, azóta vannak belharcok. Gyanítom, hogy ugyanazon érdekkör volt már akkor is. Ki tudja, talán tényleg gyíkemberek és többezer évig élnek?

Ma volt egy cikk talán az Indexen, hogy Merkel elfelejtett öregedni. Csak nekem jutott egyből eszembe, hogy biztos gyíkember? :-)

hunbagira
Újságíró

Pontosan! Vajk/István választhatott volna, hogy egy pusztai birodalomnak lesz a kagánja vagy lett, ami lett. És választ egy saját ideológiát- mondjuk a gnosztikus-“mágushitet”- és így önálló póust képez róma-bizánc-iszlám között. Ellenben ő azt válaszolta, hogy kultúrálisan -legalábbis- behódol nyugatnak

Viszont itt azért ki kell emelni a különbséget- amit mai “ejrópér” áruló köcsögeink szoktak elcsúsztatni- ugyanis István kultúrálisan választotta CSAK nyugat-európát, de nem fogadta el ő sem a birodalomi függést. Ezért a pápától kért koronát, nem a császártól, tehát közjogi függés nem játszott.  És amikor  bepróbálkozott a császár, szarrá verte többször- ld vértes.

Reszet Elek
Szerkesztő

A döntést már az apja meghozta. Ha nem teszi már nem lennénk itt, max a népnevünk marad meg, mint a poroszoknak.

hunbagira
Újságíró

Vagy igen, egy kárpát-medencétől a csendes-óceánig terjedő pusztai birodalom polgáraiként.

wittukind
Olvasó
wittukind

Nem rossz ötlet csak a zsidókat és a fekákat kell innen kiirtani.

hunbagira
Újságíró

sztyeppén nincs sok zsidó. :) még a blöffbe is berakták “ismerem ezeket a fifikás antiszemita üzbégeket”…:)

Reszet Elek
Szerkesztő

Semmi realitása.

hunbagira
Újságíró

Most már, valóban.

De akkor lett volna a mongolok össze is hozták- ahogy előtte hun őseink- csak nem jöttek rá arra, hogy egy birodalmat nem lehet, csak kard által összetartani. Hanem kell egy habarcs- egy ideológia- egy álom, ami összetartja birodalmat. Ami az adott korban a vallás volt. Erre egyébként az újgurok és kazárok rájöttek, csak nekik meg a kard hiányzott, hogy az összes testvérnépre kiterjesszék a dolgot.

zombigyilkos
Olvasó
zombigyilkos

Tökéletesen alkalmasak lettünk volna István erőszakossága nélkül is életben maradni. A fennmaradásunk a pozsonyi csatában dőlt el. István baromkodása csak visszavetette az egészet. (Mikor is mernek a németek újra nekünk támadni? Nem tán István alatt? Ja de. :) Ennyit a nagy szükségéről a kereszténység átvételének.) Szépen-lassan magunktól is átvettük volna és csodásan meg tudtuk védeni magunkat a nyugattól. Semmi szükségünk nem volt a korábbi kultúránk kiirtására.

Pláne, hogy a népéességünk jelentős része egyáltalán nem sztyeppei volt, hanem megtelepült népesség. Mint ahogy a népünk jelentős része egyáltalán nem keletről jött ember, hanem mindig is itt élt Európában:
http://www.ferfihang.hu/2013/02/15/a-magyarsag-genetikaja/
http://www.ferfihang.hu/2013/09/25/a-magyarsag-tortenete/
http://www.ferfihang.hu/2017/10/01/na-mar-megint-a-magyar-ostortenet/
Nálunk európaibb embert nem sokat lehet találni errefelé.
Ha évszázadok-ezredek viharaiban meg tudtunk maradni, nyilván nem holmi jöttment német csapatocska fog minket kiirtani. (Olyan csapatocska, ami előtte is meg később is nem egyszer menekült vissza véres fejjel tőlünk.)

hunbagira
Újságíró

Ezt megint nem tudom vitatni. Inkább kiegészíteni, tehát a helyzet az, hogy a sztyeppei népek is európaiak voltak génjeik szerint. Szóval ez megint egy álháború.

A szkíta- temetők genetikai állománya is kelet-eruópai tipúsok. A köznép felé haladva R1a sokasodik az elit az leginkább a Q,G és az N haplotípus inkább az első kettő. A szláv népekre is ez a jellemző azzal kitétellel, hogy a N helyett a várégok miatt az elitnél inkább az R1b játszik.

Szóval a genetika lényegében nemcsak ugor-török mesterséges háborút (magyarországon kívül mindenütt urálaltáji -andronovoi népekről beszélnek nem elválasztva) hanem az árja-turánit is zárójelbe tette. A szkíta örökséget egyébként a szláv népek nagyrésze is tartja.

zombigyilkos
Olvasó
zombigyilkos

Egyetértek. Igazából én is csak kiegészítésként írtam. :)
A Honfoglalásunk jó eséllyel valójában csak annyi volt, hogy egy korában kiment csapatunk újra visszajött az őshazába az ottmaradottak közé.

Kalman
Újságíró

Szerintem a kereszténységet a koheniták találták ki, az egész arra épül, hogy merjünk kicsik szolgák lenni.

Még ma sem lenne késő ezt felismerni és visszatérni az ősi hitünkhöz, vagy bármi máshoz, ami egészséges nacionalizmusra épül. A hitnek nem az a lényege, hogy valójában van-e Isten, vagy hány van, vagy mi a neve. A lényege az, hogy összetartja a társadalmat.

A kereszténység úgy tartotta össze, hogy közben függővé tette a nemzetközi hierarchiától, tehát aláásta a függetlenséget.

hunbagira
Újságíró

Isten, vagy hány van, vagy mi a neve. A lényege az, hogy összetartja a társadalmat.

Erről beszéltem.

zombigyilkos
Olvasó
zombigyilkos

Így van! Bár a hittel nem teljesen értek egyet, mivel semmiben nem hiszek. De az alapgondolattal igen.

hunbagira
Újságíró

Viszont itt volt vicces a turánisták hurroptimizmusa, hogy III. Béla kapcsán kimutatták, hogy R1a csoportban tartozik, ugyanis az valóban nem a szűken vett uráliakhoz tartozó “N” haplocsoport, de nem is szűken vett turáni elithez tartozó “Q’ és nem is szkíta elithez tartpozó “G”, hanem az R1a-t leginkább kelet-európai köztemetőkhöz kötjük ott fordulnak elő legnagyobb arányban.

zombigyilkos
Olvasó
zombigyilkos

Lókukit!

Akkoriban Európa nagy része rohadtul nem volt keresztény. Lengyelország velünk együtt kezdte átvenni, Dánia szintén, több mai német terület majd 1 évszázaddal később, a svédek, norvégok majd 200 év múlva, Itália déli része muszlim, Ibéria muszlim, Anglia nagy része nem keresztény, az ír és skót terület még kevésbé, délre tőlünk a bolgárok nem keresztények még, keletre besenyők és úzok hozzánk hasonlóak, a finnek meg majd 1400 körül. A kijevi Rusz és Bizánc keleti keresztény (100 év múlva már el is szakad a nyugatitól), amiből az egyik akkor még jelentéktelen állam, a másikat meg délről az arabok, északról meg éppen mi csesztetjük.
Az égvilágon semmi de semmi haszna nem volt a kereszténység átvételének, és nem is volt rá semmilyen kényszer. Senki nem tudott vagy mert volna ránk erőltetni ilyet. A kereszténységet pedig egyébként szépen-lassan ugyanúgy átvettük volna, ha van István, ha nincs. Hiszen már sokan akkorra enélkül is átvették. De nem volt szükség a korábbi vallás és kultúra tiltására, magyar emberek ezreinek/tízezreinek elpusztítására, stb.

A kereszténység erőszakos átvételének egyetlen oka, hogy István hatalmat akart.
Ugyanazt játszotta el, mint Kádár. Idegen segítséggel szerzett hatalmat.
Ahogy Kádár becsicskult az oroszoknak, ugyanúgy István a németeknek.
A különbség csak annyi, hogy Kádár esetében ha nem ő csicskul be, akkor lesz más. És ugyanúgy a nyakunkba kapjuk az oroszokat. István annyival rosszabb volt, hogy ő pusztán csak a saját hatalmáért áldozott be egy nemzeti identitást és annak komplett kultúráját.
Augusztus 20-át gyásznappá kellene nyilvánítani.

hunbagira
Újságíró

Pontos!

Hunn
Olvasó
Hunn

Tartok tőle, hogy az I.(Szent) István királyunkról alkotott mai képünket és elképzeléseinket legfőképpen a Kádár-rendszer aczéli kultúrpolitikája idején megalkotott, “István, a király” című rockopera alapozza meg.

Félreértés ne essék, nincs bajom ezzel a szép művészeti alkotással, sőt, a kedvenceim közé tartozik. De szükség lenne egy ennél azért objektívabb képre is.

hunbagira
Újságíró

Mi az,  ami nem tény Pista királlyal kapcsolatban amit zombi kifejtett?

Nem csinált egy kultúrsokkot? De…

Az, hogy pozsonyi csata óta az ő idejében mernek először berpóbálkozni a nyugatiak? De..

Annyi hamis a kialakult összképben. 1 Hogy ugyan bevezeti a kereszténységet államvallásként, de sámánokat, táltosokat és mágusokat ő nem üldözi. Ezt majd András teszi meg a Magyar Törvénytár a Corpus Iuris Hungarici szerint. Még pedig a fehérvári pogánylázadás után. 2. Az, hogy politikailag nem tagozódik be a nyugatba- ahogy írtam- hiszen a pápától kér koronát, nem a császártól. Henriket tönkreveri a Vértesben. Szóval eme téves történelemszemléletben egy frakcióba kerül a szélsőséges európér a szélsősges “nácival”.

Hunn
Olvasó
Hunn

Mi az,  ami nem tény Pista királlyal kapcsolatban amit zombi kifejtett?

Épp ez az, hunbagira, hogy nem tudom. Én olvastam már legalább kétféle történelem-értelmezést arról a korról, és fogalmam sincs, melyik a helyes. Az egyik az, hogy István német segítséggel, brutális erőszakkal kényszerítette rá a kereszténységet a pogány magyarságra. A másik az, hogy a kereszténység mindenütt, így Magyarországon is integrálta a pogány hagyományok jelentős részét, illetve az ősmagyarok is régóta ki voltak téve a keresztény hatásnak, így már Géza fejedelem alatt gyakorlatilag keresztény ország voltunk, tehát főleg politikai, és nem vallási vita volt István és Koppány között. És mindkét okfejtés meggyőzőnek tűnt.

Ami engem illet, mind a pogány ősmagyarság, mind a keresztény középkori magyarság közel áll a szívemhez, hisz mindkettő az én ősöm. Ezért számomra nem jelenik meg úgy a választás, hogy: István vagy Koppány? Mert a válaszom az, hogy mindkettő.

Egyvalamiben viszont biztos vagyok: vallásilag nem tudunk visszatérni az ősmagyarok hitéhez, hiszen ez a gyakorlatban nem maradt fenn az elmúlt ezer év során. De miért kellene eldobnunk ezt az ezer évet? Őseink az elmúlt ezer évben egy keresztény királyságban éltek – folytassuk hát ezt tovább. Mi értelme lenne eldobni magunktól a Kárpát-medencében letelepedett magyarság ezeréves, keresztény kultúráját?

zombigyilkos
Olvasó
zombigyilkos

“Mi értelme lenne eldobni magunktól a Kárpát-medencében letelepedett magyarság ezeréves, keresztény kultúráját?”
Hát tudnék mesélni… :)

Reszet Elek
Szerkesztő
hunbagira
Újságíró

LÁJK :D

Hunn
Olvasó
Hunn

+1 like :)

hunbagira
Újságíró
INewton
Olvasó
INewton

Mit kiván a magyar nemzet? Magyarkodást :P

Támogatóink

A tárhely támogatója a Webonic.hu

Saját virtuális szerver már 2850 Ft-tól a Webonic.hu-tól

Keresés

Ajánlott írások

,,,

Cikkajánló

+Alkalmi cikkek
Adjon Isten, ami nincs, Ez új esztendőben.

Arany János: Alkalmi vers Az új évet (ócska tárgy!) Kell megénekelnem, Hálálkodva, ahog...
Karácsonyi ajándék

Ismét karácsony van! Minden évben, ahogy közeledik az idő, egyre többször hallok beszélgetése...
+Alkalmi cikkek
Esti mese Galileiről

A közkeletű verzió szerint Galilei távcsövét az égre irányította, és megállapította, hogy a ...
+Alkalmi cikkek
A Férfihang Civil Társaság üzenete a Nemzetközi Nőnap alkalmából

A férfiak érdekképviseletére alapított Férfihang Civil Társaság elismerve a nők családi- és tá...
+Alkalmi cikkek
Félreértések elkerülése végett

Sok figyelmet szenteltünk az utóbbi hetekben az MGTOW filozófiának, ami ritkán látott mért...
+Alkalmi cikkek
Férfinapi körinterjú

A Férfihang Civil Társaság a Nemzetközi Férfinap apropóján körkérdést intézett a magyar fé...
+Alkalmi cikkek
A Férfihang olvasóinak önálló találkozója

Önálló szervezésbe kezdtek lapunk olvasói. Április 21-én, pénteken 17.30 - tól tartják tal...
+Alkalmi cikkek
A patriarchális család védelmében - II.

Az alábbi cikk és előzménye a Konzervatóriumról származik, angol eredetit lásd itt. &nb...
+Alkalmi cikkek
2012, a változások éve

BÚÉK, BÚÉK! Órák vannak már csak hátra ebből az évből, de sebaj, előveszünk egy újabbat a zsák...
+Alkalmi cikkek
Születésnapi köszöntő

Pontosan egy évvel ezelőtt ezernyi ötlettel és tervvel indítottuk útjára a Férfihang.hu Antife...
+Alkalmi cikkek
Nemzetközi nőnap

A nemzetközi nőnap a nők iránti tisztelet és megbecsülés kifejezésének napja, amelyet 1917 óta...
+Alkalmi cikkek
Egy új sötét középkor felé - II.

  Apró időbeli kiesés után azért végül nekiültem a szövegnek, hogy ne álljon be huzamo...
+Alkalmi cikkek
Szolgálati közlemény

A Férfihang alapvető célja mindigis az volt, hogy a feminizmus miatt felbillent társadalmi hel...
+Alkalmi cikkek
Karácsony van!!!

Charles Dickens Karácsonyi ének (részletek) Fordította: H. László Éva   "Egyszer...
+Alkalmi cikkek
Egy olvasói levél

Az alábbiakban egyik olvasónk levele kerül közreadásra (akit hívjunk mondjunk Gábornak), amely...
+Alkalmi cikkek
Agymosás

Megjelent egy cikk az Indexen a Politikai nézetekkel születünk? címmel, mely cikk azt ecse...

Ajánlat korábbi cikkeinkből

Szita Bence halott - A gyilkos a nevelőanya

Tovább tombol a férfigyűlölet: Fábián Anita minden "bak" kiherélésére szólított fel

Merre lejt a pálya? - Nők vs. férfiak

NeNI

Férfiak klubja - Böjte Csaba, ferences rendi szerzetes

Szex és erkölcs

Miről suttognak az "ellenség" táborában?

Miért vagy 25 évesen is szűz

Egy kényszerű cölibátusban élő újjászületése

Mark és Lauren példázata

Movember Hungary idén 6. alkalommal

Ne Szívj Tovább! - népegészségügyi kampánysorozat



androfóbiaApai jogokApaságCsajozáscsaládCsaládon belüli erőszakCSBEfeminizmusFeminizmus - AntifeminizmusférfiakférfiasságFérfigyűlöletférfi szerepekGender-ideológiagyereknevelésHipergámiaházasságHázasság 2.0IsmerkedésIsztambuli EgyezményKvótametooMGTOWNemek harcaNemi diszkirminációnemi erőszaknemi szerepeknőknőnapNőzésOktatásPiros pirulapolitikapszichológiaPUApárkapcsolatRandizásRed PillszerelemszexszexualitásSzexuális zaklatásTársadalomÉletmódÖnismeret