Felhasználó profilja

Alter Ego

Alter Ego
Érdekelnek az emberek. Érdekelnek a közösségek. Mindez a pszichológia és a társadalomtudomány nagyítója alatt is. Mindig is meghökkentettek és lenyűgöztek az egyéni- és a közgondolkodás paradoxonjai. Emellett van személyes véleményem is a világról, sőt nem átallom néha le is írni. Elismerem, hogy az elemző énem felett néha a privát szenvedélyességem győzedelmeskedik, ezért a kedvenc műfajom a publicisztika.

Alter Ego 121 cikk szerzője, ebből a legfrissebb 25 írás:

Alter Ego utolsó hozzászólásai:

  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-19 16:01:47 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    Ez csak azért van, mert azt várnád el a férfimozgalomtól, hogy sűrűn bólogasson a feminista, genderista baromságokra...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-19 15:25:54 - Bedő Imre: Férfienergia (recenzió) »
    Nem, dehogy, semmi "kőbunkóság" nincs a karikatúra szereplőben, bár nehéz ezzel szembenézni, ő a szexi férfi. :D A "meg foglak baszni" egy felettébb hatásos udvarlási formula szűzlánytól a kurváig. :D A nők mindig is hazudtak arról, hogy mi indítja be őket  valójában. (Már amelyikük képes bármitől is beindulni, mert jó sok frigid nő is van.) Bár konkrétan ezzel nem rúgtak fel társadalmi szerződést, ahogyan Razide fogalmazott, viszont jól megtévesztették-megtévesztik a férfiakat, amikor inkább a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-19 15:03:55 - Bedő Imre: Férfienergia (recenzió) »
    Nehéz kérdés, hogy mi is a "köpködés" valójában. - "Te nem vagy valódi nő!" - Ez egy sértés ("köpködés") vagy sem? :) Például egy ilyen alaptételre lehetne népszerű nőknek szóló mozgalmat  kezdeményezést alapítani? Szerintem azonnal láncfűrésszel esnének a feministák és átlagnők egy olyan kezdeményezésnek, amely a nők önazonosságát, igaziságát tagadja. Szerintem egy ilyen alaptétel alkalmas a férfiak egy önérzetesebb részének az antipátiájának a felkeltésére.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-19 12:43:39 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    Érdekes én egyetlen férfi ismerősömtől sem láttam, hogy szarna a gyerekeire, ha családban neveli, ha elvált... Rossz körökben mozogsz... de hát ezt tudjuk is... Sosem vitattam, hogy a nők akarnak főleg gyereket, azt meg már magad mondtad, hogy "apai ösztön nincs"... az apa szerepe nem is ugyanaz, mint az anyáé... ha tetszik neked a konzervatív családmodell, ha nem... És ha még azt a szükségszerűen alacsonyabb kötődést is elcseszi a rossz anya, akkor csak önmaga ellen dolgozik... Mert megy ám...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-19 12:03:19 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    Ízléstelen férfiellenes sztereotípiákat okádsz ide. De mondjuk nem csodálkozom, mert egy lelki nyomorék vagy. A férfiak egy jelentős része mélyen kötődik a gyerekeihez, ezt bizonyítja az is, hogy a leghamarabb alapult és legintenzívebben működő férfiszervezetek az apajogi szervezetek. Egy férfi a családalapítással komoly kockázatot vállal. Azt az otthont nem csak a gyerekének építi, vásárolja egy férfi hanem önmagának is. És nem azért hogy egy hülye picsa egyszer csak ellehetetlenítse az...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-19 06:42:39 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    Nem fog úgy dönteni a bíróság; Lierin csak vetít itt összevissza. Ha a fele lakás ára nem alkalmas arra, hogy önálló lakást vegyen belőle a nő, akkor a bíróság úgy fog dönteni, hogy a nő maradjon benne a gyerek(ek)kel, mert az ő lakhatásukról kötelező gondoskodni. Kisebb lakások estében ez történik, és vegyük észre, ezekből van igazán sok. Az esetek jelentős részében csak rajtaveszthet a férfi a váláson.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-19 05:27:32 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    “…arról nekik fogalmuk sincs, mert a fizikai munkások többsége nem az eszéről híres.” A fizikai munkák zömét, a különösen nehéz fizikai munkák szinte 100 százalékát férfiak végzik, mindeközben a férfiak az intelligencia tesztekben általánosan jóval magasabban teljesítenek a nőknél. Amíg a férfiak átlag IQ-ja 100, addig a nőké kb 90. Tudományos tény, nyugodtan utánanézhetsz. Mintha lenne némi ellentmondás… Amíg az átlag 10 ponttal értelmesebb férfiak fizikai munkásként robotolnak, addig a nők...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-17 21:02:28 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    Isten ments! Valójában öröm nézni, ahogyan megtalálja a zsák a foltját. :D
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-17 20:31:48 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    Nem ugyanazt csináljuk, mert én a te közléseidre alapozok és az emberismeretemből extrapolálok. Te viszont információ nélkül próbálsz vaktában revansot venni, mert sért a nyers és kíméletlen értékítéletem. Őszintén szólva nem láttam eddig semmi olyat, ami meggyőzött volna arról, hogy téves lett volna bármely prekoncepcióm. Szeben ezzel a te ügyetlen próbálkozásaid meg azt jelzik, hogy nem sok emberismereted van.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-17 20:20:05 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    És olyat is sűrűn látsz, hogy "izgat, hogy más nővel dug a férjem" és aztán izgatottan készülnek rá? Hmmm? És ha nem, akkor vajon miért nem?
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-17 20:13:18 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    Látom tényleg nem érted, szóval segítek. Amit a nők egyedül maradásáról mondtak itt neked fentebb, az többnyire arról szól, hogy azok a nők, akik huszonéves korukban egyre csak válogatnak, egyre nagyobb elvárásokat támasztanak (a feminizmusnak is köszönhetően) vagy éppen megpróbálnak a legtöbbet kifacsarni minden útjukba kerülő faszból, azok a végén addig-addig válogatnak, követelődznek, amíg a választásuk (valahol a 30-as éveik derekán) végül már csak egy perzsamacskára eshet. A másik történet...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-17 19:57:41 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    Az egyik "személyeskedés" az egy általad közölt "életrajzi információ", hogy kurválkodásból élsz. A másik személyeskedés mire alapoz? Mondtam én olyat, hogy nincs nőm?
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-17 19:47:11 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    Balfasz balpina módon próbálsz személyeskedve manipulálni, pedig halványlila fingod sem lehet, hogy van e nőm és hogy pontosan hány. Bizalmasan elárulom neked: ez a próbálkozásod sem jött be, mert egyáltalán nincs miért sírnom; 18 éves korom óta talán összesen hat hónapot sem töltöttem egyedül, pedig az nem tegnap volt. Ebből kifolyólag aztán nem is volt sok dolgom a magadfajtával, inkább legfeljebb csak félprofi ribancokkal. De, de, pontosan tudom, hogy külön választható a nő teste és a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-17 19:30:15 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    "De ez még nem jelenti, hogy bizonyos kérdésekben ne látnám én tisztábban a képet, mint aki szemellenzős." Kár hogy a méretes szemellenzőktől nem látod a szemellenzőidet. "nagyon rövid ideig jártam “a magam útját”, egyébként mindig volt társam" Úgy érted stricid? "A boldog, közös életnek a megfelelő partnerrel az alappillére, hogy mindketten legyenek függetlenek, sose döntsön az egyetlen szituációban sem, hogy nincs hova mennem, nincs semmim nélküle." Kár hogy olyan messzire vagy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-17 19:15:41 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    "A férfi nem az oroszlántól fél, hanem hogy nem lesz nője." Majd ha jól kisírták magukat, akkor elmennek és megvesznek téged egy héten kétszer. Te  csak szeretnéd, hogy a férfiak a nőkért rettegjenek, mert ez elégíti ki legjobban a kontroll mániádat, ami jó sok csorbát szenved folyamatosan, miközben nap mint nap húscafatként kilóra felvásárolnak téged. A megkeseredett, elbaszott életed miatt érzet dühödet és az ebből táplálkozó férfiellenes vágyálmaidat ne keverd össze a normális emberek...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-17 18:21:54 - Hogyan kerüljük el az aranyásókat? – Ismerkedési tippek milliárdos férfiaknak »
    Attól tartok, nem fogunk sokra jutni a Budapesti arisztokrácia "legfelsőbb szintjeivel" kapcsolatos jólértesültségeddel. Szerintem a cikk valójában nem kíván tanácsokat adni "legfelsőbb szinteken" élő embereknek, hogy hogyan keressenek "magukhoz illő" nőt. Sőt, én azt hiszem, még a cikk humora sem nekik szól. Akinek az a nő nem aranyásó, aki maga is a "legfelsőbb szintekről" származik és aki előtt elve kötelező villantani az udvarlás során, az talán ne a Férfihangon keresse a válaszokat saját...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-17 18:03:22 - Hogyan kerüljük el az aranyásókat? – Ismerkedési tippek milliárdos férfiaknak »
    Elnézve itt fentebb a bennfentes Budapest-belvárosi népek értékrendjét ismerő hozzászólásokat, amelyek szerint még egy belvárosi ingatlan birtoklása is kevés egyéb extrák nélkül, hogy valaki igazi nagymenőnek számítson és igazán jó nőre lehessen esélye... Hát, érdekes pérhuzamos világok léteznek... Ennél többért hajtani eleve értelmetlen dolog, csak azért, hogy legyen valakinek egy "jó családból származó", "fullextrás", öntelt huszonéves barátnője, akivel együtt élhetik a maguk procc életét... ...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-17 17:52:55 - Hogyan kerüljük el az aranyásókat? – Ismerkedési tippek milliárdos férfiaknak »
    Szerintem ezt így alaptételként kellene tanítani a férfifilozófiák között.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-17 17:41:43 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    Kontroll mánia; igény az anyagi és érzelmi vezérlésre és kizsákmányolásra. Ez a probléma oka. Feminista és női mentálhigiénés alapbetegség. Azért bassza fel őket minden a férfiak önérvényesítését célzó gondolkodási irányzat, mert erős alkupozícióba helyezi a férfiakat, feltuningolja az önbecsülésüket és magabiztossá teszi őket. Egyetértek a fentebb megfogalmazott véleményeddel: az ellenséges hiszti csak egyel több ok az örömre. A férfimozgalom  nem csak működik, hanem még halálra is idegesíti...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-17 15:50:05 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    Akkor viszont már csak az a kérdés, hogy kinek mik a "tények". http://www.ferfihang.hu/2012/08/04/a-vakok-es-az-elefant-hindu-mese/
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-17 14:36:03 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    Szerintem meg a prostitúciót kivonni az erkölcsi szemlélet hatálya alól szintén "mértéktévesztés", mégpedig jókora. Habár egy USA-ból eredő egyezmény (a New Yorki egyezmény, a szokásos amcsi emberjogi baromságokkal) hatására kisiklott a dolog a jog hatálya alól, de attól még erkölcsi véleménye lehet róla bárkinek. És nyugodtan érezhet bűntudatot is az, aki prostitúciós szolgáltatásokat ad el, és az is aki igénybe veszi. Ha nem érezné senki ennek a morális problematikáját, akkor lenne csak igazán...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-17 02:44:07 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    Világos, a drogdíler, meg a méregkeverő egy kereskedő, amíg a bérgyilkos, a védelmi pénzes maffiózó és a kurva egy szolgáltató... Ha a kiszolgáltatottságot kihagynánk az érvelésből, akkor is még bőven immorális olyasmivel üzletelni, ami egyébként a szerelem vagy minimum a kölcsönös vonzalom kifejeződése.  Ehhez képest vált ki belőlem zsigeri irritációt, amikor ilyen alapokról kritizálsz valakit a háztartási munkamegosztásról alkotott konzervatív véleménye miatt, amikor panaszkodsz, hogy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-17 01:06:36 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    Velem nem fogsz semmire sem jutni  ezzel a személyeskedő shaming language-el, mert én nem is vagyok kiszolgáltatva senkinek sem, de azok a szerencsétlenek, akiknek a... ööö... vérét szívod, azok igen. Neked. Ha nem úgy lenne, akkor nem tudnál hasznot húzni belőlük. Szóval remélem lassan megérted, hogy neked semmilyen etikai alapod nincs arról moralizálni, hogy bárki is "húsdarabként" kezeli a nőket, mert ha nem lennének olyan szerencsétlen férfiak, akik hajlandóak értéktárgyként kezelni a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-17 00:51:49 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    Egy normális nőnek, aki nem csinál üzletet a testéből, annak semmilyen módon nem értéktárgy a pinája. Aki meg férfiak szexuális kiszolgáltatottságát, nyomorát meglovagolva pszichopata módon keresi a pénzét, az ne szónokoljon másoknak morálról és arról, hogy ők a pszichopaták. Te nem bort iszol és vizet prédikálsz, hanem este azon a szemléleten élősködsz, ami ellen éjjel itt moralizálsz férfihibáztató módon. Pedig az csak a saját hülye döntésed, hogy húscafatot csináltál magadból. Vesszek meg, ha...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-17 00:37:10 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    Annál nagyobb közröhejt még nem hallottam, minthogy egy kurva feminista módon veri az asztalt, hogy a pina nem értéktárgy. "Húscafat, aki maximum arra alkalmas, hogy szolgálatot teljesítsen." Eszem megáll, hogy a világ működését a saját aljamunkáddal kevered össze. Esküszöm, szakadok a  röhögéstől. A feminizmus pszichológiájának állatorvosi lova vagy. A kurvában és a feministában a legerősebb közös vonás, hogy mindkettő, áldozatnak képzeli magát, és azok is; saját téveszméik és hülyeségük...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-16 23:57:42 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    Ha nem lenne érzelmi életem, akkor nem lenne morálom és érzelmi intelligenciám sem ahhoz, amit rólad gondolok. Szóval ez logikai alapon is mellé ment. Én nem olvasok azon az ágon, amihez hozzászóltál semmi olyat, hogy valaki húscafatot akarna, aki kiszolgálja őt. Nem keverted össze a szituációt a munkáddal? Tudod, ennél jobban és ennél gyorsabban nem is bizonyíthattad volna, hogy az élethelyzetedből kifolyólag alkalmatlan vagy erre a vitára. :) Ide vezet, ha a kurvák moralizálni próbálnak. :)...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-16 23:46:36 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    Tényleg csak közbevetőleg: én személy szerint diszkvalifikálnálak teljes egészében a párkapcsolatokról és egészséges elvárásokról szóló vitából, mert egyfajta pszichopata az, aki a szexuális életét pénzre váltja. Ha valakinek édes kevés köze van az egészséges párkapcsolatok és egészséges elvárások világához, akkor az pont te vagy.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-16 23:33:05 - Hogyan kerüljük el az aranyásókat? – Ismerkedési tippek milliárdos férfiaknak »
    A sok pénz nyilván megnyitja a lehetőségeket és kikezd néhány morális gátat, de az aligha igaz, hogy valaki, akinek amúgy van érzéke az emberi értékekre, csakis státuszszimbólumként kezeljen minden nőt. Ez egy olyan általánosítás, ami azt jelenti, hogy a morál, tisztesség, egyéb emberi értékek és a gazdagság eleve összeférhetetlenek. Ha éppen figyelne a kapitalizmus fanatikusok Férfihangos szekciója, akkor meglehet, hogy most téged kapásból lekomcsiznának és akasztani való gazembernek neveznének...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-16 23:15:51 - Hogyan kerüljük el az aranyásókat? – Ismerkedési tippek milliárdos férfiaknak »
    Tehát úgy értsük ezt, hogy manapság egy értelmes, jól öltözött, ízlésesen berendezett, 3 szobás önálló lakással, autóval rendelkező férfi szóba sem jöhet egy vonzó huszonéves nőnél? Akkor tényleg nagy bajban lennének a férfiak...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-10 22:25:47 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    Az ostobaság és ellenségesség természetesen irritáló tulajdonság, és alkalmanként óvatlanul átültetheti az ember tudatalattija ezt az irritációt minden nőre, de egy feminista aligha képes ilyen komplex tervek kivitelezésére. :) Eléggé kellemetlen mellékhatása lehet ez a nőkre irányuló indulat a témával való foglalkozásnak. A személyiséged, a nőkkel kapcsolatos  attitűdöd megóvása érdekében koncentrálja arra, hogy annak a szerzőnek van saját neve és saját, egyedi módon idegesítő személyisége,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-10 20:30:02 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    "Senki sem mutogathat a másikra, mert mindannyiunk szülei pontosan egyformán voltak csórók, reménytelenek, kilátástalanok." Ez így pont nem igaz, mert az én szüleim sem voltak csórók, sem reménytelenek, sem kilátástalanok, pedig egyik sem volt párttitkár. Viszont a párttitkárok milliárdos vagyonokat privatizáltak szét, a híres kárpótlás pedig száz évvel korábbi arisztokráciát igyekezett visszaállítani leszármazási jogon. A rendszerváltás óta folyamatosan, egyre nagyobb tempóban romlik a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-10 17:50:22 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    Oké, nem kell osztályharcot és lövészárkokat emlegetni, de azért csak-csak felelős valaki-valami azért, hogy fiatalok tömegei nem csak a gyermekvállalásra, hanem már az önálló életvitelre is képtelenek anyagilag, és mert olyan szinten szakadt ketté a társadalom, hogy egy nagyon jelentős részüknek a helyzete már össztársadalmi problémává növekszik. Szóval ha a felsoroltakat nem lehet felelőssé tenni, akkor ki a felelős? Mert nekem meg az a magyarázat nem tűnik logikusnak, hogy mondjuk kb 5 millió...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-10 14:01:40 - Már megint a férfiakat nem találja valaki »
    Freddy, nem fogom már többször leírni: közösségellenes, sértő, a moderátorok megítélése szerint nem kívánatos módon használtad módszeresen a szolgáltatást, és a vitatott időpontban már jogosultságod sem volt a rendszerben tartózkodni. A tolerancia maximuma, hogy nem lettél azonnal végleg kihajítva, hanem csak viccelődtem veled. Nincs semmilyen "kicsinyes személyes bosszú", hanem játékos, humoros kapcsolatépítési kísérlet volt kritikával fűszerezve, miközben te éppen jogosulatlanul behatoltál a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-10 04:45:56 - Újabb hiszti a háztartási munkamegosztással kapcsolatban »
    Tegyük hozzá, hogy a férfiak és a nők által munkaidőben végzett munka a párok egy nagyon jelentős részében egymással össze sem hasonlítható fizikai megterhelést jelent. Afféle "magától értetődő" társadalmi konszenzus volt az előző rendszerben is, és azóta sem túl sokat változott, hogy a nőknek tartotta fenn a társadalom a fizikailag kímélőbb munkákat. Nem csak erejükhöz mérten kímélőbb, hanem azon túlmenően is. Ráadásul közismert adat, hogy a férfiak sokkal több túlórát vállalnak a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-10 00:36:56 - Már megint a férfiakat nem találja valaki »
    Hülye Freddy, mielőtt félrevezetnél bárkit is, tisztázzuk: Szabályzat ellenesen használtad a szolgáltatást, majd akadályoztad a moderációt, amihez még egy másodlagos profilt is felhasználtál, amelynek az életrajzi információ mezőjében még gunyorosan üzengettél is, hogy "Alter Ego, ez itt Xcsakx", amire ott helyben kaptál választ, hogy aszongya "Nem, ez is csak Piszkos Freddy". Na ez az a szörnyű merénylet a te "életrajzi információd" ellen. Most sírjak vagy nevessek? Miután kibújtál a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-09 15:38:05 - Már megint a férfiakat nem találja valaki »
    “egeret szültek a hegyek” - Egérnyi ellenfélhez méretezett megoldás. Azért valójában csak papírmasé Freddy vagy! Csak egy kis könnyed, szórakoztató macska egér játék… :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-09 13:48:56 - Már megint a férfiakat nem találja valaki »
    Semmi extra, szerintem meghagyunk egy ilyen rossz gyerekek rémisztgetésére szolgáló misztikus figurának, Piszkos Freddy-nek. (Meglehet, már csak azért is, mert valamiért mélyen ott van az ember kollektív tudattalanjába kódolva a hit, hogy amit valódi nevén tudunk nevezni, azt megérthetjük és afelett uralmunk is lehet.) Egy szimbólummá alakulsz, egy olyan szimbólummá, amely megvilágítja, hogy az örök kételkedés, hitnélküliség és gúny útján hova lehet eljutni... és hova nem szabad eljutni!...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-09 02:51:20 - Már megint a férfiakat nem találja valaki »
    Mod-6, talán nem is kellene már gondolkodni, dolgozni máson, csak a moderációs intézkedés megsértése miatt végleg tiltólistán hagyni azt a fiókot. Ez a név sokkal jobban áll neki, kifejezőbb. Nekem nem is Rejtő Jenő regényalakja jut eszembe róla, hanem Freddy Krueger, az Elm utcából. A rémalak, aki az erejét az áldozatai félelmeiből nyeri, ezért szándékosan rémisztgeti, sanyargatja őket, hogy önmagát megerősítse, egy rém, aki megrontja mások álmait és őrületbe kergeti őket, a gyermekgyilkos...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-09 01:05:12 - Már megint a férfiakat nem találja valaki »
    Esther Villar értő olvasatához szerintem úgy lehet eljutni, ha szem előtt tartja az ember, hogy a könyv minden bizonnyal azért született, mert Villar kiábrándult a nőmozgalomból (van erre utaló, kiemelt része a könyvnek) és vele együtt a kritikája szerint szellemileg igénytelen és ezért cselekvőképtelen nőkből. Újfent egy kiábrándult idealista. Az "Idomított férfi" nyilvánvalóan cinikus gúny a nők és a nőmozgalom felé, szerintem azzal a (jól titkolt) reménnyel, hogy hátha összekapják magukat. Na...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-09 00:33:31 - Már megint a férfiakat nem találja valaki »
    A félelem és reszketés garantált, hiszen a cinikus nem pszichopata: "Minden cinikus emberben egy kiábrándult idealista lakozik."  - (George Carlin) Nem könnyű, de szerencsés esetben jobbra fordulhat a dolog: "A sérült személyiség védekezése az, ha cinikusan szemléli a világot, és senki iránt nincs benne elismerés. Amint elkezdjük begyógyítani a sebeinket, egyre inkább észrevesszük a körülöttünk lévő jóságot. Látjuk ugyan a világ szemetét és mocskát, de már mást is észreveszünk."  -...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-07 17:17:35 - Már megint a férfiakat nem találja valaki »
    A cinizmus nem más, mint alapvető értékek kétségbevonása, tagadása, megvetése és kigúnyolása, és ez a gúny azok személyére is kiterjedhet, akiknek van saját értékszemlélete és hite. „Tudjátok kik a cinikus emberek? Azok, akiknek a személyiségéből hiányzik a középpont. Ezek az emberek félnek attól, hogy kinyissák Pandora szelencéjét, és feltárják: nincs szilárd identitásuk. Ehelyett inkább parazita módjára élnek és mások értékeit pusztítják. Beteges humorral ködöt fújnak maguk köré, hogy távol...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-06 15:39:12 - Már megint a férfiakat nem találja valaki »
    Jó tudni, hogy az alkohol már kis mennyiségben is egy erős méreg, a legkártékonyabb drogok egyike. Kb a napi egy deci bor vagy két deci sör felett már csak ártani tud, szögezik le azok a vizsgálatok is amelyek foglalkozni hajlandóak az alkoholfogyasztás előnyeivel is. Miközben közismert az alkohol fizikai és mentális romboló ereje, például hogy az alkohol az egyik legerősebb agypusztító és rákkeltő(!) drog, minden hiedelemmel szemben (a gégerákos és májrákos esetek jelentős részéért különösen...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-06 14:56:06 - Már megint a férfiakat nem találja valaki »
    Azért ez korfüggő, a 40-es férfiak jelentős része aligha rekesztheti ki a harmincas nőket a lehetséges partnerek köréből, a saját "szexpiaci értékük" miatt is, (mondom ezt negyvenes, de genetikai előnyök miatt azért nem is a legszerencsétlenebbek közé tartozó férfiként is) még ha vonzóbbak is lennének a huszonéves csajok. Szerinrem ez egy olyan realitás, amivel nehéz lenne vitatkozni...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-08-05 03:22:56 - Már megint a férfiakat nem találja valaki »
    Nem hiszem, hogy mindenáron engem kell emlegetned, ha mások sem kedvelik a cinizmusod.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-31 20:54:15 - Udvarlás vagy zaklatás? »
    Gyakorlatilag félremagyarázod a hozzászólást és a cikk üzenetét is, mert egyik sem arról szól, hogy bunkóknak nem lehet bunkón visszaszólni, hanem arról a jelenségről, hogy a nem tetsző, de amúgy nem bunkó Átlag Bélákat jóformán "leköpködik".
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-31 20:13:34 - Hisztéria, hírhamisítás, haszonlesés: a kampusz-erőszakról »
    "például nem tartom életszerűnek hogy egy nő puszta férfigyűlöletből, hatalmi játékból mondjon nemet aktus közben" Azt kell mondanom, hogy vagy nem ismered elég jól a nőket vagy nem számolsz azzal, hogy léteznek olyan játszmázó kapcsolatok, amelyek téged eddig szerencsésen elkerültek. Maradjunk annyiban, hogy minden jószándékod és optimizmusod ellenére léteznek olyan nők, akik ilyen játszmákat is játszanak. Egyébként az aktus megszakításán vagy meghiúsulásán mindkét nem szokott megsértődni....
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-31 17:10:29 - Udvarlás vagy zaklatás? »
    Azért írnak rá annyian, mert minden két kezű és két lábú fiatal nőre annyian írnak. Az hogy "ő nem, aztán mégis", nem ragadja meg a probléma lényegét, fentebb leírtam egy másik hozzászólásban, hogy milyen társadalmi jelenségek vezettek el ide és milyen komoly felelősséget tulajdonítok azok kialakulásában a nőknek.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-31 16:53:52 - Hisztéria, hírhamisítás, haszonlesés: a kampusz-erőszakról »
    A férfihangon eddig két egymástól teljesen független szerző érezte problémának a nők udvarlással összefüggő verbális erőszakosságát. Számomra ez azt mutatja, hogy a probléma létezik. Az sem üres "hisztéria", hogy a törvények esetleges változásával kapcsolatban szervezünk vitát, mert létezik olyan lobbicsoport, amely extrém törvényeket akar, ilyen Mérő Veráék mozgalma, amely egyre erősebben aktivizálja magát. Az is egy vélemény, hogy minden szép és jó, nincs is itt semmi probléma, tessék...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-31 15:46:07 - Udvarlás vagy zaklatás? »
    Milyen jó, hogy felmerül egy panasz a nőkkel kapcsolatban a cikkben, aztán mégis a férfiakat küldjük egyből két tanfolyamra is... Menjenek már a nők is... Illemtanfolyamra, ahol elmagyarázzák, hogy ne lógasd ki úton-útfélen a picsád és ne káromkodj kéjesen, ha bámulják a portékát és ajánlatokat tesznek rá. Magázós udvarlás útszéli kinézetű pucsító-picsáknak? Ne nevettess már! A fiatal nők egy jelentős része amúgy sem tud magázva igeragozni már régen... A nők baromi nagy tévedésbe estek,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-31 15:38:35 - Udvarlás vagy zaklatás? »
    Esetleg meg lehet figyelni azt  is, hogy azokat kurvázzák le leggyakrabban, akik a legharsányabban, legordenárébban teszik ki a pics... seggüket közszemlére, aztán a legdurvábban utasítják vissza ha leszólítják őket... Viviennek mondom: így van ez a facebookon is. Szóval van a mostanában sokat boncolgatott "kőműves füttynek" is egy eddig nem kibeszélt kritikai sajátossága is... - "Aki kurvának áll..."
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-30 21:17:31 - Udvarlás vagy zaklatás? »
    Elnézést kérek a személyeskedésért, de nem volt benne semmilyen bántó szándék, egyszerűen csak rossz nézni, hogy vannak emberek, akiknek ennyire elment a kedve a férfi-nő társaskapcsolatoktól és már egyenesen azok kezdeményezésétől is tartanak, félnek. Nem tartom ezt egy egészséges állapotnak őszintén szólva, és én azért minden ellenkező kijelentés ellenére is tartok tőle, hogy még ha hozzád hasonló méltósággal viseli is valaki, akkor sem tesz egy ilyen helyzet boldoggá senkit sem. Hülye...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-30 05:32:49 - Udvarlás vagy zaklatás? »
    Összeesküvés elméletek? - A szigorú zaklatási törvényekről fantáziáló hatalom mániás, férfifóbiás, sérült lelkű feministáknak nincsenek ilyen terveik, szimpla együgyű ostobaságból teszik tönkre maguk körül a világot... Ha hagyják nekik.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-30 05:20:50 - Udvarlás vagy zaklatás? »
    "nem kockáztatok egy zaklatási vádat" Miről beszélsz? Tudod egyáltalán mi az a "zaklatás"? Megmutatom, ez: 222. § (1) Aki abból a célból, hogy mást megfélemlítsen, vagy más magánéletébe, illetve mindennapi életvitelébe önkényesen beavatkozzon, őt rendszeresen vagy tartósan háborgatja, ha súlyosabb bűncselekmény nem valósul meg, vétség miatt egy évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő. (2) Aki félelemkeltés céljából a) mást vagy rá tekintettel ho
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-29 15:37:09 - Puzsér Mérő Verára veri »
    Értelek, de szükségszerűen eltér a nézőpontunk. Azzal nyilván semmiképp sem tudnék vitatkozni, hogy egy nő szemével nézve férfias-e mindez, de egy MRA nézőpontjából, amit Puzsér csinál, nem más, mint az a kulturális harc, amit mindenképpen el kell végezni ahhoz, hogy a magyar társadalomban elejét vegyük a radikális feminizmus, genderizmus rémuralmának. Az én szememben bátor, következésképp férfias dolog is, hogy ezt minden lehetséges káros mellékhatásával együtt is felvállalja.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-29 14:31:33 - Puzsér Mérő Verára veri »
    Én sokféle tévedésbe tudnék esni Sophie Scholl-al kapcsolatban, mert nem sokat tudok róla. Nem lenne jó, ha  számon kérhető lenne rajtam a műveltségem ezen hiányossága. Egyébiránt nagyon sajnálatos, hogy sikerült Mérő Veráéknak zsidó és holokauszt kérdést kreálniuk a Puzsérral szembeni más természetű ellenszenvükből. Ahogyan Puzsér említi is egy korábbi posztjában; a támadások valódi oka nyilvánvalóan a feminizmus-antifeminizmus ellentét.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-29 13:54:00 - Puzsér Mérő Verára veri »
    Nyilvánvaló, hogy Mérő Verának akkorára 'kell' felfújnia ezeket a zaklatási ügyeket, amekkorára csak lehet. Ha bemutatható, hogy ez olyan borzalmasan rémes dolog, hogy a férfiak is sírvafakadnak tőle, akkor ez ugye már nem gyerekjáték, ajjaj... Muszáj dramatizálniuk minden metrón megfogott feneket, mert különben nincs ügy... Ezért szól a fáma halálfélelemről, sírásrívásról. Ezért ez a manipulatív szövegelés, mert különben alig lenne valami, ami ellen definiálhatnák magukat, merthogy nincs "rape...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-29 13:43:04 - Puzsér Mérő Verára veri »
    "most, hogy szájára vette Sophie Schollt" - Azzal, hogy egy félmondatban említi őt összehasonlításképpen, máris a "szájára vette"? Úgy viselkedsz, mint azok, akik a bemutatott holokauszt képen hisztiznek Puzsérnál. Vannak ebben a holokauszt ügyben ilyen érinthetetlen, sőt említhetetlen tabuk és szentségek? Jó, jó, a Mérő Verával való egy lapon említést bárki zokon vehetné, de azért elég logikátlan a reakciód. Biztosan értően olvastad a szöveget? Ez a legnagyobb problémája a radikális...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-29 04:40:48 - Puzsér Mérő Verára veri »
    Nem kriptofeminista, nyíltan feminista, mármint annyiban, hogy ő aposztrofálta magát többször is "első hullámos feministának". :) Ez a meghatározás persze ráillik bárkire, aki egyetért a nők és a férfiak jogegyenlőségével. Tegyük hozzá, a férfijogi mozgalom is lényegében a nemek közötti jogegyenlőségért küzd; a nők felé elbillent mérleget szeretné egyenesbe hozni. Azt gondolom, hogy Puszér egy olyan szabadgondolkodó, akinek a világnézete elég komplex ahhoz, hogy kilógjon egy kicsit innen is,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-28 18:01:21 - Puzsér Mérő Verára veri »
    Igen, és ekörül bonyolódik egy másik friss vitájuk Puzsérral, aki egy koncentrációs táborhoz hasonlította a nagyszámú követőit, akiket ő majd jól át fog nevelni és ehhez a kijelentéséhez egy holokauszt túlélőket mutató képet is felhasznált. Szóval Mérő Vera mint holokauszt áldozatok rokona is vérig sértődött (le is vetették a Facebookról a posztot), aminek eredményeként Puzsér nem csak egy faszverő, hanem egy lelketlen állat is szerinte. - Mérő Vera a mélyről jövő antipátia ellenére azért jó...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-28 12:42:26 - Puzsér Mérő Verára veri »
    Ehhez a megállapításhoz a szakállukat hasonlítottad össze? :D
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-27 08:26:57 - Egy kétségbeesett apa segítségkérése – Így diszkriminálhatja a bíróság az apákat »
    Egyáltalán nem ez történik. Csodálom is, hogy a lassanként erősödő apajogi szervezetek nem folytatnak kiterjedt kampányokat, nem fejtenek ki nagyon jelentős nyomást ezzel kapcsolatban, elvégre ők ezekre a problémákra szakosodtak a férfimozgalmon belül.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-26 03:10:12 - Egy kétségbeesett apa segítségkérése – Így diszkriminálhatja a bíróság az apákat »
    A Férfihang Civil Társaság azon dolgozik, hogy ha bárkiben olyan kép él, hogy a férfiak nem számíthatnak egymásra, akkor az idővel megváltozzon. Egy olyan civil szervezet szeretnénk működtetni, amely már a létével is bizonyítja, hogy a férfiak igenis támaszkodhatnak a férfitársak lojalitására.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-24 03:23:39 - Egyenlőek a feltételek? »
    Értem, akkor kiderítettük, hogy korántsem áll annyira messze a nézőpontunk egymástól, mint amitől én tartottam. :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-23 13:16:23 - Egyenlőek a feltételek? »
    Privát hozzászólás.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-23 13:06:46 - Egyenlőek a feltételek? »
    Kifejezetten az állam szociálpolitikai intézkedésiről és azok férfijogi mozgalom részéről valófelvetése, követelése kérdéséről beszéltem. Arra céloztam, hogy a férfitársadalom semmilyen módon nem érezné a saját érdekképviseletének azt a férfiszervezetet, amely (maradjunk a te cikkbeli példádnál) kifejezetten csak az apáknak (férfiaknak) követelné a diákhitel elengedését. Az egy külön kérdés, hogy civil szervezetek olyan csoportok problémáival foglalkoznak, amilyennel csak szeretnének. Emiatt a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-23 03:25:45 - Háborús helyzet Hamburgban »
    Jó, akkor összefoglalom a tőlem telhető legudvariasabban, hogy miben áll a vita közöttünk és miért lehetetlen, hogy közös nevezőre hozzuk kettőnk véleményét. Pontosan értem, hogy te a minimalista állam híve vagy. Nehezen tudom megállapítani, hogy ez azért van-e, mert annyira mélyen hiszel benne, hogy a társadalom szereplői állami közreműködés nélkül is meg tudják oldani azokat a társadalmi problémákat, rászorultságokat, amelyeknek a megoldása nélkül élhetetlen lenne a világ, vagy azért van,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-22 00:49:12 - Az apátlan gyermekek korábban halnak »
    Döbbenetes és nagyon messzire vezet. Például kehet, hogy ez az egyik oka a férfiak átlagosan rövidebb életének? Már csak azt lenne jó tudni, hogy miként vezet az apa elvesztése a telomer rövidüléshez és milyen más faktorok vezethetnek hozzá akár ugyanilyen módon.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-22 00:30:12 - Egyenlőek a feltételek? »
    Szerintem nagyon nagy baj, ha rálépsz erre a mezsgyére, mert ez gyakorlatilag elvezethet nem csak a genderieológia teljes internalizálásáig, hanem a legrosszabb végtelenített identitáspolitikáig, ahol már mindenkire egyénenként kellene szociálpolitikát szabni és így végtelen hurokba kerül általában a társadalompolitika, és maga a társadalompolitikus is. Ilyen módon soha nem születhet megnyugtató rendezés egyetlen problémára sem. De ugye nem az a cél, hogy a szociológusnak örökké legyen munkája...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-22 00:20:05 - Egyenlőek a feltételek? »
    Privát hozzászólás.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-22 00:11:19 - Egyenlőek a feltételek? »
    XcsakX egy cinikus nihilista. Ugyan eljut a helyes felismerésekig, de az az alapján való cselekvés szerinte "béta/balfaszok sipolása". A vak is láthatja,  hogy az az ember, aki tudva tudja, hogy logikusan igaza van, mégsem lép fel az igazsága társadalmi érvényesítésért, hanem csak kussol, kushad, sumákol - az egy konfrontálódni gyáva balfaszbéta. De ne bántsuk őt, ő hadd magyarázza csak meg önmagának ennek az ellenkezőjét, hogy nehogy szembesülnie kelljen a saját impotenciájával. Aztán ha sokat...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-21 00:06:41 - Egyenlőek a feltételek? »
    Szögezzük le előre, hogy kifejezetten a férfijogi mozgalomról beszélünk és nem az antifeminista gondolkodás válfajairól, mert ott akad olyan irányzat, amely olyannyira konzervatív, hogy az egyenjogúság intézményének hasznát is megkérdőjelezi. A szervezett, közéleti szerepet vállaló férfijogi mozgalmat a férfiak jogegyenlőségi igényei hívták életre. Meggyőződésem, hogy ha a sokadik hullámos feminizmus nem csapott volna át egy nősoviniszta, nemi diszkriminációt követelő mozgalomba, amelynek...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-18 11:18:25 - Háborús helyzet Hamburgban »
    Ő egy vérbeli szofista, ráadásul az a különösen túlfejlett típus, aki még akkor sem mond igazat, ha kérdez... :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-18 03:17:00 - Háborús helyzet Hamburgban »
    “rákényszeríted az akaratodat az ő akarata ellenére.” Megmutatom, miről beszéltem a folyamatos kötekedésed közepette: “Az emberi gyarlóság és önzés általános, kell is vallással és mindenféle morális elvárásokkal ellene motiválni az embereket.” >> ” A morálnak is van logikája.” >> “ „Ne bánj másokkal olyan módon, amelyet bántónak találnál, ha veled bánnának úgy.” Elképzelésem sincs, hogy a bánatba jön ki neked ebből az, hogy én rákényszerítem az akaratomat bárkire is? Ha...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-18 00:12:07 - Háborús helyzet Hamburgban »
    "te akarod megmondani az embereknek, hogy hogyan kelljen gondolkodniuk. (..) Nyilván még a Szent Grált is birtoklod, nemde?" Tudod, a morálnak is van logikája és az csak az olyan "fura" emberek számára követhetetlen absztrakció, mint amilyen te vagy. Nem véletlen, hogy sokan arra jutottak és "próbálták másoknak is megmondani, hogyan gondolkodjanak", hogyaszondja Hinduizmus: „Ez a kötelezettségek összegzése: ne tegyél olyat másokkal, ami fájdalmat okozna, ha veled tennék." Buddha: „Ne...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-17 23:10:17 - Háborús helyzet Hamburgban »
    Átkozott nagy szofista vagy és badarságokat beszélsz... ha szerencséd van, akkor tudod te ezt magad is... Talán azon a ponton legszebb, amikor az érvelésedben már a fogalmak is szertefoszlanak és jelentésüket vesztik... és az éhezők is önként, "szerződéses alapon" küldik meghalni a gyerekeiket... és mindarról csak a saját kapzsiságuk, ostobaságuk és a demokrácia hiánya felelős... és aztán a végén én leszek a gonosz bolsevik-feminista, mert megemlékeznék a tényekről... - Ez most nagyon-nagyon...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-17 19:50:36 - Háborús helyzet Hamburgban »
    Bár nagyrészt mások hozzászólásai ösztönözték az alábbiakat, de azt hiszem, mégis érdemes új szálon. Amennyire fontosnak tartom leszögezni, hogy a kommunizmust nem valamiféle zsidó identitás határozta meg a kezdetekben, Marxnál sem, annyira fontosnak gondolom, hogy azzal is szembenézzünk, hogy majd egy évszázaddal később valóban jelentős zsidó befolyás mutatkozott a szovjet kommunista politikai mozgalomban. Szerintem a második világháború lezárásának eseményei egyáltalán nem igazolják, hogy a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-17 01:51:14 - Háborús helyzet Hamburgban »
    "Mivel lenne hatalma a pénzzel rendelkezőnek a nem rendelkező felett?" Mondjuk például igen nagy valószínűséggel a pénzzel nem rendelkező a másik fél foglalkoztatójává válik. Véleményét és akaratát minden bizonnyal könnyebben érvényesíti az, akinek van pénze, szemben azzal akinek nincs. Hatalma rossz esetben gyakorlatilag a másik léte feletti rendelkezés lehetőségéig terjedhet. Majd kicsivel lejjebb példával is. "Minarchista államról beszéltem." A mindarchista állam ugye...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-16 23:02:05 - Háborús helyzet Hamburgban »
    Pacifista alkat vagyok, bármilyen forradalom és háború csak a legszélsőségesebb esetben elfogadható számomra. Nem gondolom azt sem, hogy a pénz meglététől vagy hiányától lesz valaki jó vagy rossz ember, éppen erről érveltem magam is. Az emberi gyarlóság és önzés általános, kell is vallással és mindenféle morális elvárásokkal ellene motiválni az embereket. Ezért nem hiszek abban a szövegben sem, hogy ha annyira szabadodon hagyják az embereket kapitalista körülmények között, akkor majd a szükséges...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-16 20:53:17 - Háborús helyzet Hamburgban »
    Úgy érzem, van neked egy ilyen kispolgárian romantikus képed a "gazdagokról". A minimalista állam nem szünteti meg a pénz hatalmát, ergo nem szünteti meg az ember ember feletti uralmát, legfeljebb az állam helyett "a cég" lehet a legfelsőbb hatalom. Szerintem ha a pénz hatalma mellől elvonjuk még az állami kontrollt is, akkor végeredményként egy elszabadult gőzmozdonyt kapunk, amiről ráadásul már leugrott a masiniszta és a kalauz is. Persze te azt várnád, hogy elhiggye neked mindenki, hogy ha...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-16 00:09:52 - Háborús helyzet Hamburgban »
    Sejthettem volna, hogy az efféle szellemeskedési kísérlet eltereli a figyelmet a mondandóm a lényegéről. Leginkább arra akartam ráirányítani a figyelmet, - mert a hozzászólásod kapcsán valahogy mintegy mellékesen kikívánkozott belőlem -, hogy a felvilágosodás egyes társadalmi eszményképei a kereszténységben is jelen is voltak és igaz ez akkor is, ha a felvilágosodás korától kezdve a vallás felszámolásának igénye is gyakran jelenik meg. Fontosnak tartom, az európai felvilágosodás számos felvetése...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-15 23:15:36 - Háborús helyzet Hamburgban »
    A munkaórák munkaszervezési, logisztikai okokból nem nagyon csökkenthetők egy bizonyos szint alá. Arról egyébként is megfeledkezel, hogy ha egyre csak csökkenő óraszám mellett kell nagyjából ugyanolyan életszínvonalat biztosítani a dolgozóknak, ráadásul az óraszám csökkentés mellett is esetleg egyre kevesebb dolgozónak, akkor az egyre kevésbé tér el attól, hogy az egyre inkább robotizált cégek adók útján tartanak el embereket. Új iparágak, főleg olyanok, amelyek nem robotizálhatóak, egyszerűen...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-15 22:17:10 - MGTOW-jelenség a felsőoktatásban és a tudományos szférában »
    Nem lehetsz teljesen őszinte, mert ha annyira nem akarnád, akkor nem írnál éppen újabbakat. :) Nem mintha baj lenne alapesetben, csak volt időszak, amikor már túldomináltad a párbeszédet és ráadásul úgy éreztem, hogy túl gyakran jutott eszedbe mindenről ugyanaz... Van egyébként egy olyan direktíva, hogy nem törlünk kommentet és cikket sem, mert nem akarunk magunknak munkát csinálni vele. Mindenki fontolja meg... Jelenleg van eszköz arra, hogy bárki törölje a hozzászólásait, ha szeretné, volt is...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-15 21:52:54 - Háborús helyzet Hamburgban »
    Ahogy látom, nagy antiszemita és Hitlerbarát volt ez a Archibald Maule Ramsay, ő biztosan a zsidók nyakába varrt volna bármit, de ez a teória nem igazán látszik történelmileg igazolhatónak. Szerintem csak az orosz forradalom és még inkább a második világháború után lett a "kommunista" mozgalomnak egy észrevehető zsidó identitása. És akkortájt észrevehetően történt is valami, ami már kifejezetten nem a "szabadság, egyenlőség, testvériség" eszméje körül bonyolította a "kommunizmus" céljait. ...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-15 20:14:38 - Az Igazságügyi Bizottság tovább tárgyalja az Isztambuli Egyezmény ügyét »
    Sok gondolkodás és sokféle tanács meghallgatása után végül arra jutottam, hogy az ellenérvelőknek lehet igaza és nem éri meg erre fordítani a szűkös erőforrásainkat. Rengeteg pénzt és energiát spórol ez meg azoknak is akik segítséget ajánlottak, ráadásul a imidzsünk alakítása szempontjából sem feltétlenül biztos, hogy megtérült volna a dolog. A peres ügyekbe bonyolódás sokszor olyan hatást vált ki, amit a régi, közismert példázat az "X kabátlopásba keveredett" mondattal ír körül, merthogy sokan...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-15 19:14:39 - Háborús helyzet Hamburgban »
    "Az egyenlőség iránti vágy az emberi civilizáció létrejötte óta megvan és hiba ennek a forrását az irigységben látni. Ez nem egyszerűen abból az érzésből fakad, hogy látom: a másiknak több van, mint nekem, és ez bosszant. Meghúzódik mögötte az a tapasztalat is, hogy akinek több van, az ezzel a többel még többet akar szerezni, és főleg azoktól, akiknek amúgy is kevesebbjük van. Ha pedig valakitől már nem tud mit elvenni, akkor elveszi őt magát: alárendeltjévé, szolgájává, rabjává teszi, arra...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-15 18:03:37 - MGTOW-jelenség a felsőoktatásban és a tudományos szférában »
    Azért az afféle triumfálással csak óvatosan, hogy "alázás", mert könnyen meglehet, hogy ezt csak te élted így meg, amint azt a fenti kommentek mutatják, mások nem pont így észlelték a helyzetet... Magam sem tudom, talán a véleményszabadságba és vita hasznosságába vetett hitem, talán az ezer más dolgom, talán a lustaságom vagy mindez egyszerre képes volt visszatartani az ilyen drasztikus megoldásoktól. :) Per pillanat múltidőben, mert mostanában nem volt mindez élő probléma, mondhatni már el...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-14 14:19:49 - Háborús helyzet Hamburgban »
    Szerintem ne nevezzük ki a pussy-t mindenféle érzelem forrásának, főleg azért se, mert a pussy sokszor hideg, öncélúan frigid, csak önmagáért hevül. :) Szerintem alapvetően férfias dolognak kell tekintenünk, hogy férfiakat képes megérinteni mások szenvedése és vitára és adott esetben cselekvésre is motiválja őket. Viszont úgy érzem, Pash téved abban a tekintetben, hogy közönyösség vagy gyűlölet áll a beszélgetés bármelyik szereplőjének felvetései mögött, legalábbis én nem olvastam a fenti...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-14 01:40:49 - Háborús helyzet Hamburgban »
    Aham, értem, tehát Marx és Engels hazudott és egy zsidó tervet szolgáltak ki, és te ezt már csak tudod... Szerintem meg azért él benned ez a kép, mert nem ismered Marx és Engels munkásságát. Megpróbálok segíteni pár korabeli újságcikk és levél felidézésével, egy bizonytalan eredetű kivételével mindegyiket Marx és Engels írta: „Ausztriában az egész népben érezhető, hogy a zsidóság a legsemmirekellőbb fajtája a burzsoának, ők a legszemtelenebb uzsorások: ez a zsidó népség iránti ellenszenv...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-13 17:24:43 - Háborús helyzet Hamburgban »
    Már megbocsáss, de szerintem ez az elvárásod egy hülyeség. Idézek a könyv Molyon megtalálható fülszövegéből: "A Gulag azóta fogalommá vált. nem egyszerűen a személyi kultusz, a sztálinizmus, a brezsnyevi önkény elleni fellépés szükségességének a szimbolumává, hanem a XX. századi embertelenség jelképévé is." A könyv a vastagon megjelölt kulcsszavakról szól. Ha bárki a Marxról, Marxizmusról akar vitatkozni, akkor ahhoz nem Szolzsenyicint kell olvasni, hanem Marxot. Szerintem ez a napnál is...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-13 00:54:58 - Háborús helyzet Hamburgban »
    Úgy rémlett, hogy idézted (talán egy tanárodtól?), de ha mégis a tiéd a copyright, akkor téged illet a gratuláció. :) Igen, folyamatosan foglalkoztat a probléma, hogy nincs olyan politikai eszmei áramlat, amellyel maradéktalanul azonosulni tudnék... ahol meg én alapvető igazságokat érzékelek, olykor akár Marx gondolataira is rímelő módon, akkor mások meg értetlenkednek... Jobb híján egyre intenzívebb vitákat és politológiai önképzést igényel a probléma... A "mennyekhez" meg túlontúl realista...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-12 23:38:58 - Háborús helyzet Hamburgban »
    Ne túlozz, én csak reagáltam és elmondtam pár eszmetörténeti és társadalomfilozófiai észrevételemet. Szerintem is nagy gondok vannak a liberális demokrácia körül is... A gazdasági liberalizmus végső csődjének legjobb szimbóluma Soros. Kiválóan megjeleníti, hogy a végtelen vagyonszerzés miként csap át végtelen, államok feletti hatalomba és ezzel együtt egy társadalmi terrorba. Már száz évvel ezelőtt is azért kritizálták a liberalizmust, mert a kapitalista gazdasági formával karöltve könnyen...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-10 23:58:09 - Háborús helyzet Hamburgban »
    A "röhejes rablókapitalizmus" kritikáját Marx adta elsőként és a gondolatai gazdaságfilozófiai értelemben megkerülhetetlenek voltak sokáig, Tulajdonképpen már majdnem mindegy is, hogy mire aggatják rá a nevét, úgysem ismerik az írásait az emberek, csak ha az ember vette már a fáradságot, hogy valamennyire megismerje a felvetéseit, akkor látja, hogy mindannak semmi köze a bolsevizmushoz és a kultúrmarxizmus nevű izéhez.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-10 23:07:39 - Háborús helyzet Hamburgban »
    Még csak nem is jön elő vele senki sem. Németországban 170 évvel ezelőtt a "Kommunista kiáltvány" hatására sem lett polgári forradalom. 100 évvel ezelőtt viszont az oroszoknál lett forrongás a nyomor és a nélkülözés hatására, végül megölték a cárjukat, széthullott a birodalom, és a bolsevikok tovább öldökölték egymást. Amúgy az oroszok utálták a németeket, nem is értem mivégre választottak egy német gazdaságfilozófust a baromságaik állítólagos kiindulási pontjául. A totális hatalom érdekében még...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-10 22:23:21 - Háborús helyzet Hamburgban »
    Ohh, egy remegő hangú, de azért vicceskedő fanatikus... Szerinted hiteles az, aki Sztálinra hivatkozva beszél Marxizmusról? Nem foglalt össze nálad semmit sem jobban, mert hozzád hasonlóan egy szót sem mondott arról, hogy miért is igaz, hogy a Sztálinizmus azonos a kommunizmussal és a Marxizmussal. A mondanivalójának lényegét úgy lehet ööszefoglalni, hogy a kommunizmus-Marxizmus azért rossz, mert a Leninizmus és a Sztálinizmus sok embert megölt. Van mivel kritizálni Marxot, de nem ezzel a szar...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-10 21:03:01 - A balliberális autokrácia természetrajza »
    Arra a Milton Friedman-ra gondolsz, akinek a hülyeségének a világgazdasági válságot köszönhetjük sok közgazdász szerint? Biztosan okos zsidó pénzember volt, de úgy tűnik, semmivel sem volt tévedhetetlenebb, mint Marx... Úgy sejtem, hogy tőle például sokkal többet olvastam már, mint te Marxtól... Pedig érdemes lehet... Marx megindokolta és szükségszerűnek nevezte a kapitalizmus folyamatosan visszatérő váltságait... Friedman meg nem hitt neki... :D Most akkor én meg mondjam azt Friedman-hoz...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-10 18:59:06 - Háborús helyzet Hamburgban »
    Igen, tudom, ezek olyan "Marxisták" voltak, akik a tevékenységük elején és a végén is egyöntetűen szartak Marxra. :D Azt hiszem, ahhoz a fickóhoz lehetnek hasonlatosak, mint aki még Marx életében "Marxistának" nevezte magát és aztán végül azt mondta róla Marx, hogy "egy biztos, ha ő Marxista, akkor én nem vagyok az". :D
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-10 18:34:28 - Háborús helyzet Hamburgban »
    Igen, felszámolja mindkettő az egyéni szabadságjogok egy részét és a közösségi érdekeknek rendeli alá.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-10 18:30:55 - Háborús helyzet Hamburgban »
    A "kulturális marxizmus" alapja nem a marxizmus, ezt már régen hangoztatom. A "kultúrmarxizmus" valódi neve: "kulturális liberalizmus". Akik hajlandóak a jelenség eredettörténetéig leásni, azok szerintem mind azt mondják, hogy az  individualista  liberalizmus egy szélsőséges formájáról van szó. Úgy alakult ki, hogy a klasszikus liberalizmusból elhagyták a gazdasági liberalizmus kérdéskörét és a személyes jóllét kulturális részeire (vallásszabadság, meggyőződési szabadság, személyes szabadság,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-09 19:46:12 - Háborús helyzet Hamburgban »
    Sebaj, mert a kapitalizmusnak, a globális nagytőkének, banktőkének meg több országnyi hasznos idiótája van; például olyanok, mint egy egész Magyarország, aminek még a legcsóróbb prolijai is kapitalisták, mert soha nem fog kikopni a félelmetesen ostoba agyukból az az előző rendszerből eredő ostoba ábránd, hogy majd kolbászból lesz a kerítés is, ha végre keblünkre ölelhetjük, jó alaposan seggen nyalhatjuk kapitalista barátainkat… Oda is adtuk nekik az államot… gazdaságostól, szőrőstől...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-07-09 00:28:33 - Lezajlott a Budapest Pride felvonulása »
    Miközben meghallgattam a videofelvételeken a beszédeket, a melegházasság propagandájához fűződően belefutottam pár eléggé rosszízű radikális feminista gondolatba is, amely jól magyarázta végül a Kettős Mérce ócska Engels idézetét is: ezek az emberek úgy szeretnének bebocsátást nyerni a házasság intézményrendszerébe, hogy azt nekiállnak mocskolni. Elképesztő logika. Az ezekre a felütésekre reagáló részekkel bővült még a cikk.

Támogatóink

A tárhely támogatója a Webonic.hu

Saját virtuális szerver már 2850 Ft-tól a Webonic.hu-tól

Keresés

Cikkajánló

Miért és hogyan ünnepeljünk Apák Napját?

Apa lehet sokféle, de alapvetően: elvált, vagy nem elvált. Mindkettőre jellemző, hogy több szi...
FEMINIZMUS - Antifeminizmus
A férfiak alanyi jogai az alkotmány szerint is szabadon semmibe vehetőek

Már korábban eleget kellett volna tennünk itt a Férfihangon egy lehangoló tájékoztatási kö...
BESZÉDTÉMA - Bulvár
Kollektív befenyítés

A Svédországi Bravalla zenei fesztivált - mely északon az egyik legnagyobb - jövőre már nem re...
CSALÁD - Otthon
A családfőségről

Valami zseni jó 50 éve kitalálta, hogyan lehetne a feleségeket fellázítani a férjeik ellen: be...
FEMINIZMUS - Antifeminizmus
Horror

Nem szívesen írok erről, mert förtelmes egy téma, de sajnos úgy érzem muszáj. Ausztrál nagy...
CSAJOZÁS - Szex
Hűtlenség és balítélet

A minap tanácsot kértek tőlem e-mailben: hűtlenkedni vagy nem hűtlenkedni? A szituáció adott v...
CSAJOZÁS - Szex
Női sors?

A nagy olvasottságot kapott "Férfisors?" című írás után a valóéletből merített, szomorú párkap...
FEMINIZMUS - Antifeminizmus
A feminizmus nyert, hurrá

A feminizmus nyert, hurrá - legalábbis a Time magazin szerint, aminek a márc. 26-i címlapja a ...
Társadalmi kezdeményezések
Várakozásainknak megfelelően zajlott az Isztambuli Egyezmény elleni demonstrációnk

A demonstráció helyszínén a férfijogi és apajogi szervezetek aktivistáin kívül számos érdeklőd...
FEMINIZMUS - Antifeminizmus
Feministák lázadása

Nőtársaim! Lázadnunk kell, mert nem tűrhetjük tovább a patriarchális nőelnyomást, a gonosz ...
CSAJOZÁS - Szex
Szex és erkölcs

Amikor Mózes komótosan leballagott a Sínai-hegyről kezében két kőtáblával, majd felolvasta az ...
FEMINIZMUS - Antifeminizmus
Szellemirtók

Az új Ghostbustersnek kétféle kritikája létezik: az őszinte fikázás és a gerinctelen dícséret....
TÁRSADALOM - Pszichológia
Közösségek keresztény módra

A jól működő közösségek megszázszorozzák a tagok erejét. Megerősítés, bátorítás, iránymutatás ...
HUMOR - Szatíra
Agglegénytippek: Mosás, vasalás

Néha muszáj átmenni mosómedvébe, de egyáltalán nem mindegy, hogy milyen gyakorisággal. Ruhatár...
FEMINIZMUS - Antifeminizmus
Az EU, és egyéb feminista szakkörök

A feministák gyakran hivatkoznak ENSZ- meg EU adatokra, a hivatalosság és a megalapozottság lá...


androfóbiaApai jogokApaságCsajozáscsaládCsaládon belüli erőszakCSBEEgészségFemenfeminizmusFeminizmus - AntifeminizmusférfiférfiakférfiasságFérfigyűlöletférfimozgalomférfi szerepekGender-ideológiagyereknevelésHipergámiaházasságIsztambuli EgyezményKvótaMGTOWNemek harcaNemi diszkirminációnemi erőszaknemi szerepeknyugdíjNőzésOktatásPiros pirulapolitikapszichológiaPUApárkapcsolatRandizásRed PillszerelemszexszexualitásTársadalomVendégcikkÉletmódÖnismeret