Felhasználó profilja

Dan

Dan
30-40 közötti férfi. Azaz fejlődő férfi. Egyszer remélhetőleg majd 'király'.

Dan utolsó hozzászólásai:

  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-05-10 13:24:43 - Don’t be sorry, be strong and shine »
    Erre az érvre azt kell írni, továbbvíve az elmebeteg logikát, h ugye akkor édesem te már bizonyára nem is eszel régóta SEMMIT, hiszen Afrikában éheznek. Persze a tudatalatti arról szól, h mivel itt totál lebétásították nagyrészt a férfitársadalmat, kellenek onnan az alfa "vademberek". Persze abba nem gondol ismét csak bele, h az a vadember nem fog lebétásodni a kedvéért, hanem úgy helyreteszi, h csak lesni fog. Persze szokás szerint nem  fekete-fehér semmi és mindig összetettebb minden,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-05-10 13:15:50 - Don’t be sorry, be strong and shine »
    Én a végén nem adtam meg, h férfi vagyok - van olyan opció, h nem nyilatkozom, így nem tudják a gonosz fehér férfiak nyakába varrni a várhatóan patriarchális eredményeket. De ismerve a feminácikat, ha az eredmények nem tükrözik az ő torzult fantázia-világukat, akkor azokat úgyis elhallgatják, vagy meghamisítják. Bár itt a sunyi kérdések miatt amúgy is könnyen bármit bele lehet majd magyarázni az eredményekbe.   OFF: amúgy király az avatarod! :) Mindig lenyűgöz a volt német hadsereg...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-05-10 13:09:03 - Don’t be sorry, be strong and shine »
    A százalékos rész már annyira übergáz - nem csak azért, mert senki nem hajlandó egy teszt során ennyi adatot beírni (ismét csak hozzá nem értés...) -, de annyira idióta jellemzőket kéne százalékosan megadni, aminek semmi értelme! Rengeteg köztük pillanatnyi kedélyállapot, nem egy statikus állandó, ami majd pl. 2037-re aktuális lesz. Úgyh szépen mindenhová bekopiképszteltem a 100%-ot, dugják fel maguknak.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-05-09 22:56:32 - Don’t be sorry, be strong and shine »
    Szinte biztos vagyok, h feminácik csinálták ezt a tesztet. Miből? A sunyi, aljas kérdésekből! Egy-kettő esetén még elfogadnám, h szimplán kurvára nem értett a normális, tiszta kérdések megfogalmazásához az illető, de 4-5 után ezt már tendenciózusnak kell tekinteni. Az anyjuk lekvárját! Pl. "A férfiak elveszettek lennének a világban, ha a nők nem lennének..." - eddig a kérdés egyértelmű, bár valójában már itt sem. Mert fizikailag a férfiak tényleg elvannak maguk is. Lelkileg viszont kapcsolati...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-05-08 01:45:17 - Itt rontják el a férfiak a párválasztást »
    Hunn, Félre ne érts, nem akarlak isteníteni, de úgy látszik, megszállt téged valami múzsa, mert remekül és nagyon jól érthetően összefoglalod mindazt, amit már ezerszer elmondtak és ezerszer hallottunk, de sosem elég belőle! Csak így tovább! De vigyázz: ha így folytatot, még a végén összegyűjtöm a hsz-aidat és vagy kiadom könyvben, vagy PUA iskolát indítok belőle! ;) Deansdale és Dennis újabban sajnos ritkán teszi errefelé a tiszteletét, úgyhogy külön öröm, h helyettük most te vetted át...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-05-06 20:09:06 - Don’t be sorry, be strong and shine »
    Na jó, mert nem fejezte be a mondatot, csak elkezdte: "...hogy ennek eredményeképpen teljesen magányossá váljál, ami nekünk pont jó és egyben cél, mert boldogtalanságodban minden szart rád tudunk sózni, azt ígérve, hogy ettől boldogabb leszel."
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-05-06 01:51:45 - Itt rontják el a férfiak a párválasztást »
    Naooo, jó, de te nem csajozásra gyűjtesz, hanem, h meghódítsd és leigázzad a világot! ;) (Ami végülis praktikus cél, mert ezzel megoldódik a csajozásod is. :))
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-05-05 18:17:31 - Itt rontják el a férfiak a párválasztást »
    Hunn, másik hsz-ban írtad, itt tudok hozzászólni: "tökéletesre kidolgozott testű, milliárdos CEO-nak, az alfák legalfábbikának" Valamennyi esély van rá, h alfák alfája, de döntő többségében ezt kétlem. Tervezek erről a témáról írni egy mélyebb merítésű cikket, itt csak röviden annyit, h nem attól lesz valaki alfa, h hány nőt dug meg. Ez lehet az alfaságnak az egyik ismérve, de még csak nem is szükséges az alfasághoz. Lásd pl. egy családapát, akinek van egy szuper felesége, gyerekei, egy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-05-05 17:57:07 - Női bariton »
    Én is ajánlom a 72 pontos tesztet, nagyon alapos, ahogy az elemzés is! Magam részéről: INFJ Szóval a férfilakosság 0,5%-ába tartozom. :) Kissé meglepődtem, h ahhoz képest, milyen ritka, mennyi INFJ volt százalékban, ismerőseim között is, de ez adódhat az adott nemzeti kultúra, néplélek, kollektív tudatból.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-05-01 23:59:40 - Prostitúcióról másképpen »
    Talán a kurvázást lehet bizonyos mértékig kiváltani vele, illetve lehet talán maszturbálás 2.0. Habár, akinek van jó, kellően mocskos fantáziája, azt nem tudom hol pótolja egy szexbaba. ;) Aki komolyan gondolja, h a hús-vér férfi-nő együttlétet pótolni lehet vele, az sosem élt meg még valódi intimitást.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-05-01 23:56:13 - #killallmen »
    Egyre több férfiismerősömtől hallom vissza, amit magam is tapasztalok, h a nők tömegei  - 50% feletti arányban is akár! - meg vannak hibbanva, vagy súlyos lelki sérüléseket hordoznak (valamekkorát mindenki, férfi-nő egyaránt, a mérték nem mindegy, h mennyire képes társadalmi-, illetve párkapcsolatokra). A következő elméletem van erre: a Nagy Női Önállóság ugye "szuper" - csak van egy kis bibi. Erről nem kérdezték meg, nem szavaztatták meg a nőket, h akarják-e ténylegesen! Azaz, a nők a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-29 02:17:53 - Progresszív kislexikon – tüntizés »
    Flo, "A feministák legálisan alkalmazhatnak gyűlöletbeszédet, ez ellen fel kéne lépnie a kormánynak." Basszus, nem veszed észre, h pont ugyanazt akarod amit a totaliberálisok??????? Ők is pont a nekik nem tetsző véleményeket akarják törvényileg cenzúráztatni "gyűlöletbeszéd" címszó alatt! Nem veszed észre, h mindenfajta cenzúra, a véleménynyilvánítás korlátozása a szép fokozatosan a diktatúrába vezet? Egy korlátozást el tudok talán fogadni, h egyes emberek, vagy népcsoportok fizikai...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-29 02:12:01 - Progresszív kislexikon – tüntizés »
    OK, rendben, úgy érzem, megértettem, amit írtál. Kicsit azért még ezzel együtt is soknak tartom már a CEU-sztorit. Elég lett volna belőle egy, amiben benne van a kiállás, az elemzés és magyarázat. Most már kezd unalmassá válni a 3., 4., ugyanarról a témáról szóló cikk.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-29 02:05:45 - Progresszív kislexikon – tüntizés »
    Ehhez annyit tennék hozzá, h tévesnek vélem azt az elképzelést is, h aki aláírta a népszavazást, az libsi, vagy ahogy az elmebeteg Bencsik mondaná, "hazaáruló". Ez a tipikusan az az eset, amikor egyesek a hitüket próbálják a  valóságra ráhúzni. Konkrétan én is aláírtam, mert bár nem kérek a totalibekből sem, de baszottul elegem van az ilyen mértékű pénzlopásból és dilettantizmusból (lásd vizes VB-t, mint ennek tökéletes, 1000%-os példáját, annak minden porcikájában)! Sajnos a kormány olyan mint...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-29 01:47:07 - Progresszív kislexikon – tüntizés »
    Ne legyél már ennyire naív!! Nyilván a hatalom mindkettőre gondolt. Vagy szerinted egy oligarchiának érdeke, h legyenek olyan civil szervezetek, amelyek vizsgálják, kritizálják a korrupcióját...? Sőt, továbbmegyek: a hatalomnak semmilyen kritikus civil szervezet nem ideális. Csak, h kicsit tágítsam ismét a képet és próbáljunk rendszerszinten látni. Buschék a 9/11 után bevezetett "nemzetbiztonsági" törvények örve alatt minden fajta környezetvédő szervezetet is megfigyeltek, lehallgattak,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-28 12:32:55 - Progresszív kislexikon – tüntizés »
    Igen, a Safeplace blog is nagyon jó, emlékeztem rá, csak nem ugrott be a neve, köszönöm a kiegészítést! :) "Egyébként igen, a Férfihang szélesíteni szeretné a tematikáját" Minek?? Nem elég a kismillió másik oldal, amelyik napi politikai témákkal foglalkozik? Milyen nyeresége lesz az FH-nak attól, h itt is napi politikán megy a rugódzás? Ez a szint az, ahol semmit nem lehet megoldani - ez a pillanat szintje, kapálódzása. Megoldani dolgokat hosszas, kitartó, eltökélt munkával, kimunkált...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-28 12:18:59 - Progresszív kislexikon – tüntizés »
    Belvedere , Kevered a szezont a fazonnal. Azért, mert vannak liberális zöld pártok, - amelyek, még ha volt is környezetvédő szándékuk, már rég erodálódott és a totaliberális világrend leghűségesebb támogatói lettek - még nem jelenti azt, h akkor szarjunk bele mindenbe és röhögve nézzük, ahogy az emberiség szépen kipusztítja önmagát. Nem a Földet, mert a Föld megrántja majd a vállát, ha eltűnünk és újrateremti az életet emberek nélkül. Azé
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-28 04:03:13 - Progresszív kislexikon – tüntizés »
    Most akkor a FH tényleg átmegy napi politikai vonalra? Kár lenne érte... Persze, értem, humor - de annyira nem humoros, inkább fárasztó. Humorosak Huffnágel, vagy Aristo írásai. Amúgy a Ligetvédők, akik azt igyekeznek megakadályozni, h az idióta fa-, és zöldpusztítás "park-, és múzeumfejlesztés" címén megtörténjen, hogyan is kapcsolódnak a femikhez? Azért mert vannak köztük libsik is? Ééééés? Eddig a FH őrzött egy magas intellektuális színvonalat, jó lenne megtartani.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-28 00:02:07 - Prostitúcióról másképpen »
      - akinek fontos az, h őérte legyen együtt vele a nő, ne a pénzéért. Plusz fontos szexuális-, intimitás-, és játékeszköznek tartja a csókolódzást. Esetleg arra az érzésre sem vágyik, hogy belegondoljon, akárcsak aznap már hány farok járt az adott hölgy különböző nyílásaiban... és ez egészen más, mint a lelkileg éretlen "hány férfi volt előttem?" típusú barátnős kérdés (ez a típus amúgy hasonlít Vivi listájának az 5. típusára) - utálja a gumit - mert az egyrészt megakadályozza a férfi...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-27 03:06:01 - Nincs kapcsolat (a Zimbardo könyv) III. rész »
    Ha lehet, én is hozzákotyognék Csernushoz, bár nem én lettem kérdezve. :) - Biztosan más, amit a médiának mutat, mint egyébként. - Csak pár anyagát olvastam (fent van youtube-on a Férfi hangoskönyvként, ajánlott!!), azok tetszettek, benne van a spiritusz és nincs benne feminizmus. Ugyebár a tartalom a lényeg, nem a közvetítő személye. - Nekem nagy kedvencem lett egyik közelmúltban vele készült interjúban, amit mondott, h a mai "modern" (idézőjel tőlem) nők abban a tévedésben vannak, h...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-25 23:01:23 - Nincs kapcsolat (a Zimbardo könyv) III. rész »
    Szerintem azért fontos megkülönböztetni egy éppen alakuló kapcsolatot, egy laza, vagy legalábbis nem mélyen elkötelezett, esetleg nem is jól működő kapcsolatot egy több-sok éves kapcsolattól, neadjisten házasságtól. Utóbbi esetében ezek a dolgok nem ennyire élesek. Pont azért, mert megvan a bizalom. És lehet, h tudatalatt valóban zavar támad a nő számára az erőben, de ezt semlegesíti, felülírja az a bizalom, h ha eddig megkapta azt a bizonyos biztonságot a férfitől, akkor a továbbiakban is...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-25 15:58:22 - Nincs kapcsolat (a Zimbardo könyv) III. rész »
    "a pornó is be lenne tiltva, mi lenne a férfi tömegekkel" Erről írt már Deansdale, h a muszlimoknál ezért megy ennyire hatékonyan a fanatizálás, mert elnyomják a szexualitást, de megigérik a szűzeket a mennyekben. Kérdés, a fantáziálást, miképpen lehetne betiltani. Bár még egy kis "fejlődés" és ki lesz dolgozva a gondolat kontroll is, vagy csak egyszerűen minden szobában ott lesz a megfigyelő kamera, ahogyan az Orwell 1984-ében is.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-25 15:51:35 - Nincs kapcsolat (a Zimbardo könyv) III. rész »
    Ebből a hozzáállásból csepeg ki a félelem és a félelemből eredő bizalmatlanság. Én pedig még mindig fenntartom azt a véleményemet, h mindenfajta emberi kapcsolat alapja a bizalom. Már szóba került máskor is, most is azt mondom, h inkább csapjnak be, csaljanak meg, mint, ha egész életemben magamba zárkózva, bizalmatlanul, mások előtt megnyílásra képtelenül rettegjek attól, h jaj, mi lesz, ha a másik rosszat tesz velem. Nyilván a másik véglet sem működik: de szerintem férfiként sem bírjuk...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-23 13:25:08 - Nincs kapcsolat (a Zimbardo könyv) III. rész »
    Főiskolai diplomával, kezdő tanárként 100e nettót kapsz...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-23 01:00:09 - Nincs kapcsolat (a Zimbardo könyv) III. rész »
    Szerintem ebben a cikkben semmi kézzelfogható, hasznosítható megoldás nem szerepelt. Nesze semmi, fogd meg jól jellegű lózungok, olyan nőimagazinos, felszínes mélységben. Persze, több férfi kéne az oktatásba, de ez sem újdonság, már ezerszer elhangzott, ahogyan az is, h amíg ennyire nulla pénzt, társadalmi megbecsülést és nevelési eszközt kapnak a pedagógusok, addig hülye lesz elmenni a legtöbb férfi tanárnak. Talán annak a megemlítése, h kellenének életre nevelő, mindennapi életben,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-19 12:23:20 - A Férfihang olvasóinak önálló találkozója »
    Most akkor mi a helyszín?
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-18 20:22:29 - Most akkor hányadán állunk a CEU-val? »
    Flo, Kérhetném, h ne rakjad külön oda a betűk mellé az ékezeteket? Borzasztótan zavaró, akadályozza az olvasást. Míg az ékezetek hiánya sokkal enyhébb, ott a legtöbb esetben odabiggyeszti az agyunk a hiányzó ékezetet.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-17 20:37:49 - Most akkor hányadán állunk a CEU-val? »
    Ilyen érzésem nekem is szokott itt időnként lenni! Olyan jó tudni, h nem csak én vagyok ilyen elmebeteg-UFO, vannak más őrültek is! ;)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-17 20:36:34 - Most akkor hányadán állunk a CEU-val? »
    OK, megértettem amit írtál. Ettől függetlenül továbbra is úgy érzem, h több kárt okozott ez, mint hasznot: azzal, h ki lett nyilvánítva, semmi nem változott a történetben. Viszont bomlasztja a társaságot, mert napi politika mentén hozta be a témát.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-17 15:10:19 - Most akkor hányadán állunk a CEU-val? »
    Azt azért el kell mondjam, h a Férfihang szerkesztője, szerkesztői részéről, aki kitalálta, h a CEU-ügy felkerüljön az oldalra, ritka nagy stratégiai öngólt, öntökönszúrást követett el. Ez persze csak akkor látszik, ha kizoomolunk a "csatatérről" és távolabbról szemléljük a tájat. Ugyanis olyan témákkal érdemes foglalkozni, amelyek nem mélyen megosztják a résztvevőket, hanem egyesítik. Amibe természetesen belefér, sőt, szükséges az eltérő vélemények ütköztetése - de a napi politika olyan véres,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-17 15:04:00 - Most akkor hányadán állunk a CEU-val? »
    "Attól, hogy a FIDESZ-nek akadt egy normális gondolata, ami esetleg támogatandó is, az nem jelenti azt, hogy mindenki felsorakozott a NER mellé. Sosem a szervezeteket és pártokat kell támogatni, hanem az ügyeket." Már megkaptátok a választ. Persze, ha valaki kizárólag fekete-fehérben képes gondolkozni, két tábor, két véglet, "jó" és "rossz" kétdimenziójában, ott nem értelmezhető ez a szöveg. És természetesen minden hatalmi érdekcsoportosulás (értsd: párt) pontosan erre hajt, h a saját híveit...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-16 21:50:07 - Most akkor hányadán állunk a CEU-val? »
    Konzervatív libertariánusként (ami nagyon nem egyenlő a totaliberálissal!!!) azt mondom, tüntizzen mindenki kedve szerint, amíg mások életét jelentősen nem zavarja, akadályozza - változást tüntizéssel úgysem lehet elérni, ez bele van kalkulálva a rendszer pufferzónájába (mindenhol). Annyit azért kedves libsijeink - akik nem alkotják a tüntizők többségét, mert a tüntizők többségét szerintem az Orbánékkal úgy általábban kurvára elegük van alkotják - eszébe juthatna, miközben hörögve háborognak...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-16 21:41:14 - Most akkor hányadán állunk a CEU-val? »
    Belvedere, Sajnos tökéletesen igaza van. A társadalom független értelmiségit már csak nyomokban tartalmaz - szinte mindegyik bekurvult, h a mindennapi betevő falatot megkapja a gazdáitól. Sok könyvet írtak már erről évtizedekkel ezelőtt, filmek is vann
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-16 17:39:19 - Most akkor hányadán állunk a CEU-val? »
    Elek, Sajnos ez van és ha körülnézünk, mindenfelé ez van. A különbség annyi, h van ahol még lehet választani a nagyobb és kisebb rossz között, de sok nyugati államban már nem lehet, mert egykutya, sőt, nem egy esetben a demokráciát teljesen körberöhögve még nagykoalíciót is alkotnak (akinek ezek után nem egyértelmű, mennyire ugyanazok ezek a pártok, azoknak tényleg nem tudom, mi segítene...). De pontosan ez mutatja azt is, h a jelenlegi népképviseleti rendszer immár egyértelmű zsákutca,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-16 17:31:59 - Itt rontják el a férfiak a párválasztást »
    Privát hozzászólás.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-16 17:27:59 - Itt rontják el a férfiak a párválasztást »
    Lady, Vivien, Ti kis kényelmesek: könnyed feladatokat adtatok magatoknak erre az életre azzal, h harmónikus szülőket választottatok! Hol itt a kihívás??? ;)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-16 13:34:22 - Itt rontják el a férfiak a párválasztást »
    Privát hozzászólás.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-16 13:30:51 - Közvélemény-kutatás a felsőoktatási törvény (“Lex CEU”) módosításával kapcsolatban »
    Talán több kérdésben is: amit láttam, h írtál politikáról, párt/ideológia-hívőkről a másik topicban, azt már én is sokszor leírtam itt, más szavakkal.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-16 13:22:31 - Itt rontják el a férfiak a párválasztást »
    Hunn, "hanem csak egy átlag lúzer, aki pozitív irányba akarja változtatni az életét a nők terén is" - pont ezért hiteles és hasznos, amiket írsz! Lúzernek szerinten ne nevezzed magad, mert aki tesz, küzd, harcol, levonja a tanulságokat, újra feláll, az nem lúzer. Lúzer az, aki megrekedve a gyermek érzelmi szinten képtelen felelősséget vállalni a saját életéért, tetteiért és mástól várja a megváltást és a sültgalambot (sajnos ez az emberek többsége még egyelőre). Mondjuk, olyan ...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-16 01:13:07 - Közvélemény-kutatás a felsőoktatási törvény (“Lex CEU”) módosításával kapcsolatban »
    Ez a téma is mutatja, mennyire el van kúródva a világ! :( - Hogy igazából mindenfajta betiltás egy alapvetően totaliberális viszonyulás a világhoz - Hogy ez alapján önkényesen bármi mást is be lehet zárni, ami nem tetszik az éppen aktuális hatalomnak (és nyugodtak lehetünk: élni is fognak vele) - Hogy a tüntetők tekintélyes része magasról leszarja a CEU-t, valószínűleg nem is látja át pontosan a helyzetet, de rohadtul elege van az Orbánék évtizedes ország-szétcseszéséből - Hogy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-16 00:56:27 - Itt rontják el a férfiak a párválasztást »
    Naooo, "Az anyós?" Szerintem az anyós is!!! :) (Legalábbis az anyós fantáziájában.)  
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-16 00:29:58 - Itt rontják el a férfiak a párválasztást »
    Hunn, Naqyon jókat írsz, csak így tovább! Szükség van erre a dinamikus, aktív, a problémák megoldására koncentráló (tehát férfias) hangra a számos kesergő, áldozatszerepet felvállaló "a szemét nők a hibásak!" hozzáállás ellensúlyozására! "A Feminizmus a legnagyobb “shit-teszt” a világon, amivel a nők szinte térden állva könyörögnek nekünk, hogy rakjunk már rendet a világban és rakjuk őket is a helyükre – és ezt jelenleg a férfinem kollektíve, társadalmi szinten bukja el…" Nagy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-16 00:01:06 - Itt rontják el a férfiak a párválasztást »
    ggwp, Pár éve részt vettem férfifejlesztő coach-csal "terepgyakorlaton". Ennek első lépése volt - persze az odavágó írásbeli anyagainak az átnézése, megemésztése után - odamenni az utcán nőkhöz. Az első fázis csak annyi volt, h köszönés és mondani neki egy bókot (pl. "szia, csak annyit szeretnék mondani, h nagyon szép vagy"), aztán elbúcsúzni és továbbállni. Na ez pl. tök jó az odamenési félelem oldására, ajánlom figyelmedbe! Ugyanis: 1., Nincs
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-14 02:46:14 - A svédek megoldották a terrorproblémát »
    Az a helyzet, h teljes mértékben támogatom az általános személygépjárműhasználat és jelentős mértékben a tehergépjárműhasználat megszüntetését! Ha marad még majd utánunk valami nyom a jövőben, akkor a gépjármű is egyike lesz azoknak a dolgoknak, amelyek benne lesznek a tankönyvekben, illusztrálandó ezt a hibbant és öngyilkos korszakot. Persze a többség nem látja át az okot, nyilván itt is tömegével fognak jönni a felháborodott hozzászólások, h "noooormális?!". Jelentem az vagyok: annyi az...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-13 12:14:41 - Néhány gondolat az ökofeminizmusról »
    A környezetvédelem, természetvédelem alapvető fontosságú lenne - a saját túlélésünk érdekében! - Egyrészt ez részben az ún. "jobboldal" szégyene, h mivel ennyire nem képes felfogni ennek a jelentőségét, ezért , amennyiben politikai erő is van egy-egy környezetpusztítás elleni tiltakozás mögött, akkor a totaliberálisok látszanak ki a tömegből. - Másfelől ugyanakkor ez tényleg teljes mértékben apolitikus (kéne legyen), hiszen politikai, ideológiai hittől függetlenül mindenki beledöglik a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-04-12 21:49:05 - A Férfihang olvasóinak önálló találkozója »
    Szuper! :) Örülök, hogy van aktivitás! Terveim szerint ott leszek. Nem ismerem a két lehetséges helyszínt, amit fontosnak tartok, hogy olyan helyen legyünk, ahol nincsen hangos háttérzene! Ez nagyon fontos szempont, mert hangos háttérzene esetén az egész találkozónak semmi értelme nincsen, mert nem halljuk egymást. Érdemes lenne egy szavazást létrehozni a férfihangon is az eseményre, mondjuk helyszínre szavazásra, h lehessen látni, hányan érdeklődnek.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-03-27 21:18:03 - Diliflepnit kapott Pán Péter »
    Heil Naooo! :) Hát...amennyiszer már legyőztem a németekkel a szovjeteket (néha az briteket, amcsikat is) 2.Vh-s stratégiában... ;)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-03-27 19:59:02 - Kedden életbe lép a szigorú jogi határzár »
    VivienLeigh, Erről a témáról már azt hiszem írtam, de újra megemlítem, nem árt az ismétlés. ;) Nem a politikusok miatt nem működik az egész, hanem magától a társadalmi-politikai rendszertől. Egyrészt jelentős részben nem azok az emberek kerülnek politikusnak, akik erre alkalmasak lennének. Az intelligens, jószándékú emberek vagy maguktól távoznak már kerületi pártszinten, vagy előbb-utóbb kirakják őket, kiköpi őket a rendszer (pl. Ángyán József). Aki bent marad, azok a súlyosan lelki...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-03-27 19:43:55 - Kedden életbe lép a szigorú jogi határzár »
    Nun75, Hát igen, lassan nem marad mit megvédeni... De ettől még tény, h ezen lehet még változtatni, ellenben, ha megszállnak minket tömegesen, utána már, még ha valami csoda folytán el is tudnák hozni a habzsi-dőzsit, a társadalmi összeomlást, a bennszülőtt népesség fokozatis fizikai, kultúrális megszűnését már nem tudnák ezzel sem megállítani. Az más kérdés, h ez esetben esélytelen lenne bármiféle gazdasági fellendülést is elérni, mert mindent elvinne a migránsok menedzselése. Más kérdés,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-03-27 19:35:25 - Diliflepnit kapott Pán Péter »
    Szokás szerint a média képtelen eljutni az okokig, h ti. miért laknak sokan "mamahotelben" - mert egy újabb egyértelmű jele lenne annak, h kurvára nem működik az a mai világrendszer, amely nem tud sem (értelmes, emberhez méltó) munkát, sem jövőképet adni a fiataljainak! (Aztán ennek az egyenes következményétől - drogozás - meg ismét csak nagyon meglepődik...) A többség számára a fő ok szerintem rendkívül prózai: az, h a mai keresetekkel esélye sincs, h fenntartson egy ultradrága albérletet és...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-03-27 02:05:06 - Kedden életbe lép a szigorú jogi határzár »
    A fene sem gondolta volna, h végül hálásak leszünk annak az embernek, esetleg még az ország megmentőjeként emlékezünk majd rá, aki az elmúlt évtizedben bebizonyította, h "nemzeti" oldalról is ugyanolyan kiválóan tönkre lehet tenni a hazánkat...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-03-13 02:38:58 - Így rombolja le az Isztambuli Egyezmény a jogrendszert és a társadalmat »
    Belvedere, hát...akkor erre csak azt tudom mondani, h egyék meg, amit főztek. Mindenki saját szenvedésének a kovácsa. Együttérző ember vagyok, aki azt szeretné, ha mindenki megtalálná a saját boldogságát, de ahogy egy szenvedélybetegnek, vagy lelki sérültnek is csak úgy lehet segíteni, ha felismeri a saját bajait és részt vesz a saját gyógyulásában, úgy a spanyolokat sem lehet helyettük rendbe hozni. Mondjuk elrettentő példának elrettentő.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-03-13 02:34:11 - Így rombolja le az Isztambuli Egyezmény a jogrendszert és a társadalmat »
    Zoltán, Köszönöm a meghívást! Egyelőre nem élek vele. Miért? Van már tapasztalatom az egyesületek működésével kapcsolatban. Hatékony működésük független a nemes céloktól, mert egy dologtól függ - a tagság mennyire aktív. Már ha egyáltalán van tagság. Szerintem ennek az alapja az, hogy előbb megismerjük egymást, ezáltal kialakuljon egy olyan bizalom, amelyre építeni lehet. A tüntetésre azért mentem el elsősorban, mert reméltem, hogy valóban beülünk utána egy kricsmóba és egy pohár ital...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-03-13 02:16:54 - Így rombolja le az Isztambuli Egyezmény a jogrendszert és a társadalmat »
    Erőszakot mindig az követ el, vagy követel, aki gyenge. Aki annyira fél a saját identitásának a megsemmisülésétől, hogy azt csak a másik embernek ártással tartja elképzelhetően megvédeni. A kulcsszó a félelem. Aki magabiztos, sosem akar erőszakot, mert a saját belső világa olyan erős, stabil alapokon nyugszik, amit semmi és senki sem tud megingatni. Erőszak egyedül önvédelem esetén megengedett. És ne jöjjön senki azzal, hogy ez önvédelem lenne, mert abban a pillanatban egy platformra kerül...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-03-13 01:36:34 - A genderről »
    Erre írtam is már, h eljön az idő, h mi magyarok hálát fogunk adni a sorsnak, amiért ilyen történelmi átjáróházba helyezte el a hazánkat. Itt nem értünk rá a nagy kényelemben, habzsi-dőzsiben elhülyülni! :) Mondjuk a kollektív nemzeti depresszióból viszont jó lenne, ha kikúrálnánk magunkat. Kérdés, hol van olyan pszichológus, aki egy egész nemzettel tud egyszerre beszélgetni? Igaz, ehhez előbb a páciensnek kéne rájönnie arra, h szüksége lenne a gyógyulásra. Amúgy meg: éljen Deansdale, h...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-03-13 01:27:23 - A genderről »
    Bocs az OFF-ért, de... BREAKING!!! Megtalált egy fanatikus femináci a fb-n! :)) Úgyhogy élőben láthattam, milyen az, amikor valaki a szeme előtt lévő valóságot nem akarja elfogadni - a vita során linkeltem neki a Valódiegyenlőséget oldalon lévő, sorról-sorra kielemzett, a diszkriminatív részeket aláhúzó egyezményt. De ez persze szerinte nem diszkrimináció. Eddig a pontig még igyekeztem vele érvekre alapuló vitát folytatni, de itt láttam, h felesleges energiapocsékolás. Sőt, rájöttem arra,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-03-12 01:25:57 - Így rombolja le az Isztambuli Egyezmény a jogrendszert és a társadalmat »
    Nekem az a meglátásom a film megnézése után, Spanyolországgal és az ottani eseményekkel kapcsolatban, hogy... ...vajon mi akadályozta meg az ottani férfiakat és a hozzájuk kapcsolódó normális nőket, hogy megbuktassák azt a törvényt, azokat a gender-törvényeket és intézményeket, azt a kormányt? 2005 óta eltelt több mint 10 év!! Ez alatt pár vérszegény tüntetésre futotta csak? Hol vannak a százezres tiltakozások, hol vannak a százezres ellenállási mozgalmak, amelyek mindezt megbuktatnák? ...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-03-08 13:33:30 - Milyen a nő élete? – Utcai beszélgetés a nőnap kapcsán »
    "Elégedettek az életükkel. És mondták ezt örömtelien, sugárzó tekintettel. Könnyen adódik a végkövetkeztetés: nőnek lenni igenis jó." Na ezt azért erős kétkedéssel olvasom. Nem csak azért, mert általánosságban elég nagy kihívás ma Magyarországon jól érezni magunkat, akár saját anyagi helyzet, akár az ország elakadása, akár az egymás állandó csesztetése okán, hanem, mert a nők amúgy is mindig elégedetlenek, valamint a depresszív nemzeti tudat (lélek) is lehúz mindenkit.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-03-08 00:07:14 - Társadalmi kórkép egy nemi erőszak per nyomán »
    Álszent háborgás...lenne - ha fordított nem esetén nem lenne hatalmas büntetése az idősebb férfinak! Így viszont tényleg masszív nemi diszkrimináció, a törvény előtti egyenlőség - egyre gyakoribbá váló - megcsúfolása. De azért a megoldás az lenne, ha nem büntetnék az ilyesmiket, sem férfinél, sem nőnél, amennyiben nem történt kényszerítés.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-03-08 00:03:56 - Egy újabb olvasói levél: Férfihang és egy élet »
    Ok, világos. Mondjuk a bevásárlólista okozhat feszkókat, mert a saját listámon kiismerem magam, de ugy eltérő férfi-női nyelvezet, gondolkodás után lehet, h a nő mást ért azon, amit írt a listára. :) Viszont mi van, ha nincs autó (nem létszükséglet)?
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-03-07 14:49:35 - Egy újabb olvasói levél: Férfihang és egy élet »
    Itt írom, mert nem engedi már a hozzászólást a shit-teszt tread-ben: minek tekintsem mondjuk azt, h párkapcsolatban a nőm kifejti azt a vágyát, h együtt intézzük a nagybevásárlásokat - akár szombat kora reggel? Itt ugyanis több féle szempont ütközik: - A vásárlás, shoppingolás tipikus női, "gyűjtögető" foglalatosság. Tudom, vannak mindkét nemben ettől eltérő hozzáállások is, de azok ritka kivételek. - Ugyanakkor a vásárlás, az élelmiszer beszerzése valahol "mammutvadászat" is, ami meg...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-03-07 14:39:14 - Egy újabb olvasói levél: Férfihang és egy élet »
    Pedig valójában teljesen relatív, női szemmel: - Ismerkedési szakaszban attól függ a nő számára, h bunkó-e, vagy rámenős/szemtelen-e a férfi beszólása, viselkedése, érintése. hogy mennyire jön be a nőnek. - Párkapcsolati szakaszban talán egyértelműbb, de ott meg bőven bezavar a nemek eltérő gondolkodása, nyelve, így a nő sokszor sértőnek, bunkónak vesz egy kijelentést, amit a férfi egyáltalán nem ilyen céllal tett. Csak mondjuk a nő átalakítja az aktuális "szemüvegén" keresztül, amivel...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-03-07 14:27:31 - Egy újabb olvasói levél: Férfihang és egy élet »
    Ha az oldal adminjai létrehoznának egy zárt Férfihang csoportot, ahová meghívnák a legalább 3 hónapos reg-gel rendelkező személyeket, akkor ott könnyen tudnánk szervezni ilyen fizikai találkozókat. Persze más is, akár én is létrehozhatnám ezt a csoportot, de az adminoknak van hozzáférésük a tagsághoz.  
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-03-07 01:45:19 - Egy újabb olvasói levél: Férfihang és egy élet »
    Na jó, de mi van, ha nem érdekelnek a pecázás, az autók és a sportközvetítések sem?? :) Tényleg nagyon-nagy szükség lenne, h férfiak, időnként csak férfiakkal találkozzunk - ahogy a nőknek is szüksége lenne arra, h női körben, tapasztaltabb, idősebb nőkkel is kapcsolatba kerüljenek, tőlük tanuljanak. Erre egy évszázaddal ezelőtt még megvoltak a kialakult, tradicionális események, amelyek lehetővé tették. Ma újra kell teremtenünk ezeket. Amúgy HELLÓ, miért nem találkozunk havonta legalább...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-03-07 01:40:33 - Egy újabb olvasói levél: Férfihang és egy élet »
    Remélem, a továbbiakban is látunk majd tőled gondolatokat. Jól írsz, amin nem feltétlenül a stílust értem - bár az is rendben van -, hanem tisztán, lélekkel, a mélyből merítve. Mindenesetre megfogadtam a tanácsodat és letöltöttem a könyvet!
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-03-06 22:56:09 - Egy újabb olvasói levél: Férfihang és egy élet »
    Értem a shit-teszt rendszertani okait, ugyanakkor nem tiszta, hogyan lehet ezeket megkülönböztetni a szimpla nézeteltérésektől? Hol a határvonal a shit-tesztek ügyes lepattintása és a teljes kompromisszumképtelenség között, amely lehetetlenné teszi egy hosszútávú, bizalomra épülő párkapcsolat lehetőségét? Erről szívesen olvasnék olyanoktól tippeket - szerintem lehetne erre egy külön cikket is szánni! -, akik boldog, harmónikus és működő párkapcsolatban élnek. Szívesen látnék egy hosszas...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-03-06 00:19:12 - Egy újabb olvasói levél: Férfihang és egy élet »
    Hát ez az írás úgy KIBASZOTT JÓ, ahogy van! Simán a Férfihang Top 3 személyes témájú írása között van. És külön örömmel olvastam, h volt bátorságod érzelmileg felnőtt emberként önmagad hibáival szembenézni - hiszen csak, ha a hibát (f)elismerjük, lehet a hibát kijavítani - és nem valami kisfiú érzelmi szintjén rekedt egyedként a nőket és a feminizmust okolni a saját életedért. Felismerve azt, h ezek a tényezők csak befolyásolják a sorsodat, de a sorsod kovácsa mégis te magad vagy! Ez a 11...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-03-03 02:18:22 - Gondolatok Valentin nap után, nőnap előtt »
    Én már baromira unom, h az év minden napján van háromféle "nap", meg mindennek van külön napja. Ennél jobban már csak a kötelező "ünnepnapokat" rühellem, amikor azért kéne valamit tennem, mert jaj, más(ok) mit szól hozzá, ha nem teszem. Hát be lehet kapni, erre ezt tudom, így szolíd intelektuálisan mondani! Ha valakit tisztelünk, becsülünk, akkor azt legyünk képesek, mindenféle külső, "serkentő" erő nélkül kifejezni. Bármelyik napján az évnek, vagy lehetőleg sok napján. Mert az hiteles és...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-24 23:20:21 - Ha a neten keresel barátnőt… »
    Az ember társas lény, ezért igényli a kapcsolódást más emberekhez, tehát ilyen értelemben valóban van köze a boldogsághoz.  Ez a kapcsolódás viszont egyáltalán nem kizárólag az ellenkező nemhez, szexualitást is magában foglalva való kapcsolódást jelent. Azt úgy hívják, h kapcsolatfüggőség.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-24 22:37:30 - Ha a neten keresel barátnőt… »
    "De olyat, hogy egy nő mosolyog az utcán, a buszon vagy bárhol ahol észreveszem, mostanában nem láttam. De nagyon jó volna  látni olyat, hogy nem a telefonjába beleborulva fogyasztja a “nagy-semmit”, közben egyáltalán nem vesz tudomást a környezetéről, de még akkor sem néz föl, amikor leszáll a  villamosról vagy átmegy az úton!" - egy elmúló világrend haláltáncának vagyunk tanúi, már aki észre akarja ezt venni. A többség inkább struccként viselkedik, illetve a kóros valóságtagadás immár...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-24 22:33:00 - Ha a neten keresel barátnőt… »
    "legtöbbször a férfiak boldogságának a gátja a nő"  - nono: nem menjünk át áldozat-identitásba! A boldogságunknak kizárólag mi magunk vagyunk a forrásai. Boldogságunkat mástól várni, hiányáért másokat hibáztatni, saját életünkért, cselekedeteinkért felelősséget nem vállalni gyermeki érzelmi szinten rekettséget jelent (függetlenül attól, h az emberek többsége, férfiak, nők ezen a szinten vegetálnak).
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-24 22:22:10 - A választás lehetősége a hatalom »
    Tamás, A jó hosszú hozzászólásodból érvelésekkel alátámasztott érdemi tartalom semmi nem jött le. Amit találtam benne: - Személyeskedés - Fikázás - Virtuális toporzékolás - Düh - Szerinted nincs olyan, h szexuális hatalom
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-24 22:04:44 - Várakozásainknak megfelelően zajlott az Isztambuli Egyezmény elleni demonstrációnk »
    A HVG tudósítása egy hétköznapi csoda, mert totaliberális-feminista ideológiája ellenére teljesen korrekt tudósítást közölt az eseményről. Sőt! Még azt mondanám, kifejezetten jó fejek voltak, mert nem mutatták, h összesen 10-15-en voltunk ott. A magam részéről is nagyon örültem, h végül elmentem. Mondjuk a döntő motiváció az volt, h utána beülünk sörözni és megismerkerdünk, beszélgetünk egymással - ez sajnos nem jött össze. De azért pár férfihangos kollégával + Huffnágellel beszélgettünk egy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-23 14:34:52 - Svéd – Magyar feminizmus? »
    Big G, de, de, nagyon hasznos időnként a fogalmak tisztázása, mert sokszor ebből lesznek óriási és értelmetlen viták, mert a felek az elején nem definiálták azokat, teljesen mást értenek rajtuk. Magam is az első kategóriába tartozónak vallom magam. Ez azonban nem ideológia, hanem értékrend, világszemlélet. A liberalizmus meg egy ideológia, amely mára oda torzult, h totálisan szembe megy önmagával és minden ellenvéleményt totalitárius módon igyekszik eltiporni. Szoktam is már így hívni:...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-23 13:06:56 - Demonstráció az Isztambuli Egyezmény ellen »
    "minden egyes mondatot idézzen, és terjedelmes választ írjon rá" A klasszikus figyelem-kikövetelési stratégia. Mivel nagyon szarul van, azaz lelkileg nagyon alacsony szinten, ezért ilyen módszerrel próbál kétségbeesetten figyelmet = energiát begyűjteni másoktól (persze ez nem tudatos).   "Egy idő után mindenki beleun és csak átugorja. Ugyanez volt zombinál is." +1
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-23 13:00:12 - Demonstráció az Isztambuli Egyezmény ellen »
    miközben persze jól megindoklod magadnak, h mindenki más a barom, te pedig a meg nem értett áldozat Persze semmi kétségem, h arra, amit leírtam most még úgy fogsz reagálni – ha egyáltalán reagálsz rá -, h megpróbálod eljátszani a kemény és laza csávót ...éééés! (*dobpergés*) Be is jött a tippem. Drukkolok, h mielőbb megkapd a sorstól az ébresztő "pofont" - tudom, h milyen nyomorult így élni egy életet. Senkinek nem kívánnék ilyet.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-22 23:32:42 - Demonstráció az Isztambuli Egyezmény ellen »
    Jó meglátások! Szerintem az kellene kiemelni, h az egyezmény durván nemi diszkriminatív, eltörli a törvény előtti egyenlőséget és jogilag a fiúkat és férfiakat másodrendű állampolgárrá degradálja. Esetleg még azt, h valójában eddig is megvoltak a jogi feltételek az erőszak elleni fellépésre, de eddig ez még mindenkit védett. Ha belefér, még konkrét adatot hozni, mennyiszer a férfiak, vagy fiúk az áldozatok és nők az elkövetők. Másrészt ma már az internet média a döntő, úgyh elsősorban ebbe...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-22 23:17:31 - Demonstráció az Isztambuli Egyezmény ellen »
    Milyen jó lenne, ha a Magyar Nemzet, mint a jelenlegi valóban relatíve független média is ott lenne
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-22 23:06:04 - Demonstráció az Isztambuli Egyezmény ellen »
    "majd felfekszem egy pszichoguru pamlagjára:) " - Te viccnek írtad, én viszont egészen komolyan ajánlanám ezt neked. Mármint azután, h összeszedted a bátorságodat szóbaállni - önmagaddal. És nem baszogatásként, vagy lefikázásként írom! Eleve a magyar kollektív tudat évszázadok óta súlyos depresszióban szenved, tehát eleve nehezített pályán mozgunk. Azért írom, mert örömmel töltene el, ha nem ilyen, mindentől rettegő (tudom, te nem...de igen :) ), az egész világra bizalmatlan, ezért az egész...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-22 21:05:22 - Demonstráció az Isztambuli Egyezmény ellen »
    Lesz valaki, aki nyilatkozik a sajtónak (már ha valami csoda folytán érdekli őket)? Fontos lenne, h aki nyilatkozik, összeszedetten, rendezetten tudjon így tenni, erre érdemes lenne valakit kijelölni.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-22 21:02:54 - Demonstráció az Isztambuli Egyezmény ellen »
    Az nem számít, femináciék mennyien voltak: a médiának kiváló módszerei vannak arra, hogyan lehet pár emberből tömeget, tömegből pedig kisebb csoportosulást hazudni.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-22 21:01:09 - Demonstráció az Isztambuli Egyezmény ellen »
    Miért, lesz utána közös sörözés?? :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-22 15:43:01 - Demonstráció az Isztambuli Egyezmény ellen »
    Én félek elmenni a kis létszám miatt. Illetve azért, mert nem látom azt, h ez bármiféle eredményt hozna. Ismerjük, h a média milyen könnyedén torzítja a valóságot.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-22 15:28:56 - Svéd – Magyar feminizmus? »
    Big G, A hsz-od elvi részével egyetértek, azzal a kitéllel, h nyitott kapukat döngetsz, mert a tolerancia és elfogadás az emberek alaptermészete - lenne, ha különböző ideológiák és a vallások nem manipulálnák az embereket a félelem segítségével kegyetlen viselkedésre. Illetve azzal a kitétellel, ami Deansdeale filozófiája is, h mindenki azt csinál, amit akar, amíg másnak nem okoz kárt vele (ezért tehát a kábszerezés NEM tartozik ide, mert az általános TB ellátás miatt mi fizetjük azt, h...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-22 04:17:34 - Tiltakozás az Isztambuli Egyezmény ellen »
    Rendben! :) Az biztos, h ha valóban eljutunk a cselekvésig, függetlenül attól, h ebben a társadalmi zűrzavarban végül mekkora direkt eredményt érünk el, számunkra mindenképpen jutalmazó tevékenység lenne, mert tanulnánk tapasztalnánk belőle, amely később még hasznunkra válna.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-22 04:11:32 - Tiltakozás az Isztambuli Egyezmény ellen »
    Látni kellene, h ebben a "társasjátékban" nem nyerhetünk, mert a szabályok úgy vannak kitalálva, h ne nyerhessünk. Tehát teljesen értelmetlen egyesületeskedni, meg tiltakozgatni (bár aláírtam), meg tüntetgetni - valamint itt szájat tépni. CSELEKEDNI kell, a cselekvés a tiszta férfienergia, a csevejezés meg női prioritás. Cselekedni pedig olyan dolgokat kell, amelyek megerősítenek minket férfiúi mivoltunkban, megtanítanak minket a csoport alapú együttműködésre, értelmes cél elérésére szolgálnak...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-22 03:49:11 - Tiltakozás az Isztambuli Egyezmény ellen »
    "Szeretném azt hinni, sok értelmes ember van ebben az országban, akik képesek megérteni, hogy miről szól ez az ügy [...] hiszek abban is, hogy vannak olyan értelmesek a politikusaink..." Ajaj: te most vagy szarkasztikusan írtad ezeket a sorokat, vagy végtelenül, gyermekien naív vagy a világot illetően. Az emberek döntő többsége struccként viselkedik és egészen addig beleszar mindenbe és mindenkibe, amíg az őt közvetlenül nem érinti. Amikor igen, akkor persze visít, mint a malac. Ezen csak...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-21 00:21:26 - Svéd – Magyar feminizmus? »
    Most olvastam egy másik cikket: egy norvég nemzeti beállítottságú újságíróval készült interjú. Ő arról beszélt, h míg nálunk 40 évig kommunizmus volt, náluk már 70 éve liberalizmus. Innen szemlélve valóban megérthetjük, h mi miért nem értjük ezeket a nyugati, vagy skandiván népeket. Meg ugye a nagy jólét is, úgy tűnik, elkényelmesíti az embereket, nem csak testileg, szellemileg is. Lehet, eljön még az az idő, amikor mi magyarok hálát fogunk adni azért, h mindig ilyen geopolitikailag...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-20 23:03:26 - Svéd – Magyar feminizmus? »
    Csak a folyamatot írtad le, ezzel nem vitatkoztál azzal, amit írtam. Egyébként igen, a folyamat így zajlott le és mindenhol így zajlik le, amikor olyan dolgokat akar rákényszeríteni a hatalom az adott társadalomra, amelyet az normál esetben nem fogadna el. Ebben legerősebb segítője a média, amely hű szolgaként felépíti a Mátrix-ot a népesség számára. A hasonlatot tovább víve, ki kéne kapcsolni a lábasban futó TV-t, amely azt mondja a békáknak, h a víz kellemesen hűvös és aki mást mond az...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-20 21:33:07 - Svéd – Magyar feminizmus? »
    A svédországi helyzetért elsősorban a puhapöcsű svéd férfiak a felelősek, akik mindezt hagyták és hagyják a mai napig! Aki mást mond, az ugyanúgy a már ismert áldozat-szerep irányából közelíti meg a kérdést, mint a feministák. A dolgok ugyanis nem "csak úgy" történnek, mi meg csak elszenvedői vagyunk. Persze, vannak hátsó, nem látható, nem publikált világméretű hatalmi szándékok is, amelyek a feminizmuson keresztül akarják szétverni teljesen a társadalmat. De mivel egyelőre Európában még a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-20 21:10:54 - Az Isztambuli Egyezmény – diszkriminációs kísérlet a férfiak ellen »
    Ez a tüntetés akkor lenne hatásos, ha sok nő is eljönne rá.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-15 01:45:18 - Hogyan folytat ellened pszichológiai hadviselést a pornóipar? »
    Plusz olyan női véleményt is hallottam már a túl nagy magasságkülönbség ellen, h nőként meg szétfájdul a nyakuk, állandóan toronyirányt felfelé tartva a fejüket.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-15 01:40:50 - Hogyan folytat ellened pszichológiai hadviselést a pornóipar? »
    Ezt úgy mondják, hogy az intelligens pina (esetleg lehetne ma már divatosan okospiná-nak nevezni, ha minden okos :) mindig annyira húzódik össze, amilyen vastag a farok. Ezt pedig a nők tudatos izomgyakorlatokkal, intimtréninggel tudják fejleszteni. Ez különösen fontos szülés után. Ja és létezik férfi intimtorna is, amire szintén nagy szükség lenne a mai, egész nap csak a seggünkön ülünk világban, h ne szívjon aztán minden férfi a prosztatájával... (...meg bónuszban meg lehet tanulni a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-11 14:56:22 - A hipergámiát nem érdekli… »
    Mondjuk megmenteni a királylányt? :) Csak mivel a sárkány egyben a királylány is, ezért közös erővel tudjátok csak legyőzni.  
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-11 14:40:43 - A hipergámiát nem érdekli… »
    sRPd, Ahogy itt korábban már erről szó volt, lehet, h fizikailag nem csal meg - tehát "erkölcsös'", de ha már nem tud felnézni rád, tisztelni -> nem vonzod, akkor már más férfira fog nedvesedni a bugyija, te meg együttélhetsz egy állandóan hisztériázó házisárkánnyal. Szóval ettől nem lesz jobb, ezért fontos mindkét nemnek, h tanuljon, fejlődjön a párkapcsolat működőképességének megőrzése érdekében.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-10 20:09:09 - A hipergámiát nem érdekli… »
    Dennis, "Nekem az pl teljesen életszerűtlen, hogy valahogy kierőszakolod magadból, hogy szeresd és tisztelt a másikat, és férfiként kezeld, úgy bánj vele, miközben ez nem jön magától, mert ezt mélyen belülről, ösztönösen, vagy tudat alatt nem táplálja semmi." Ez számomra nagyon hasonló hárítás, mint az, h a TRP, PUA megtanulása és alkalmazása mesterséges tevékenység, meg "nem én vagyok". Nekem úgy tűnik, mindkettő a tudatosságról szól. Reina, Viven nem arról a helyzetről írt, amikor már...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-10 19:59:23 - A hipergámiát nem érdekli… »
    "Egy feminista a jelenkorban minimum erőszakot kiálltana, de hogy legalább 10 évet rásóznának a fickóra, az tuti." 1., Csak akkor lenne ügy belőle, ha a nő kezdeményezi. Egy kielégült nő pedig miért tenne ilyet? :) 2., Tény, h maga a párkapcsolaton belűli erőszak démonizálása miatt valószínűleg sok férfi tényleg nem tenne ilyet, ebben a helyzetben, amivel meg ugye mindketten rosszul járnának. :( 3., Ettől függetlenül engem is érdekelne egy ilyen szitu jogi kimenetele: mi alapján...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-10 13:37:00 - A hipergámiát nem érdekli… »
    Nekem is jó a kézelőerőm. :) Jól van, szóval akkor, úgy kérdem: szerinted van-e itt ilyen, a Földön? :) Nyilván nem látunk bele senkinek a párkapcsolatába, h ott mi zajlik. Illetve vannak, akik elvannak évtizedekig is boldogtalanul, lelkileg megnyomorodva. De szerintem ez azért már az utóbbi évtizedekben egyre ritkább - ma már van elég bátorság elválni (sőt! mint tudjuk...). Ebből csak azt akarom kihozni, h ahol évtizedekben mérik a házasságot, ott azért, legalább egy részükben feltehetően...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-09 23:09:04 - A hipergámiát nem érdekli… »
    Xcsakx, Már többször felmerült bennem a kérdés, a hozzászólásaidat olvasgatva: Te el tudod képzelni, h valóságban léteznek hosszútávú, boldog és harmónikus, bizalommal teli kapcsolatok (neadjisten házasság) férfi és nő között?    
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2017-02-09 23:04:54 - A hipergámiát nem érdekli… »
    VivienLeigh, Köszönjük a tartalmas hozzászólást! Azt hiszem, a kapcsolatok többsége ott siklik ki, h a felek legalább egyike természetesnek, állandónak veszi a kapcsolatot, belekényelmesedik és a kisujját sem akarja mozdítani - egészen addig, mígnem kész a baj. Azt mondják, a kapcsolat olyan, mint egy növény, amelyet rendszeresen locsolni kell, különben elszárad. Annyit azért hozzátennék, h szerintem, ha azt érzed nőként, h már nem kapod meg a férfitől a szerelmet már egész kis dózisban...

Támogatóink

A tárhely támogatója a Webonic.hu

Saját virtuális szerver már 2850 Ft-tól a Webonic.hu-tól

Keresés

Cikkajánló

A LEGO is szexista?

Bár a most következő történet nem új, viszont még nem tettünk róla említést itt a Férfihangon,...
BESZÉDTÉMA - Bulvár
A Szépségek

A Szépségek fizikai test nélküli lények. Gondtalanok, könnyű életűek, vidámak és mindent tudna...
BESZÉDTÉMA - Bulvár
Feminista vagyok, baj? - A nagy vita

A Magyar Televízió vitaműsorában feminista aktivisták, közismert médiaszereplők és a közönség ...
FEMINIZMUS - Antifeminizmus
A házasság múltja, jelene és jövője, 1. rész

Az alapok Kevesen tudják manapság, hogy egyáltalán miért is alakult ki a monogámia; a r...
FEMINIZMUS - Antifeminizmus
Világok harca

Az emberek világlátásának, gondolkodásmódjának két alapvető változata létezik: a valóságalapú,...
MŰVÉSZET - Kultúra
Az önmagát feltáró Isten V. Sámuel, Dávid, Salamon

A Bibliai hivatkozások értelmezése: elöl az adott könyv nevének rövidítése található. Például ...
KRITIKA - Interjú
A kód – több mint egy regény…

A kód című könyv valójában egy regény, de aki elolvassa, úgy érzi, sokkal több annál. S hogy m...
FEMINIZMUS - Antifeminizmus
Igenis tehetsz ellene! - Gondolatok a bűnmegelőzési kisfilmek védelmében

Talán ez az egyik legfeleslegesebb és legindokolatlanabb mesterségesen generált hisztériakelté...
BESZÉDTÉMA - Bulvár
Férfiak klubja - Litkey Farkas, vitorlázó

A férfiértékek visszaállítását, megőrzését céljául kitűző Férfiak Klubja misszió interjúi közü...
CSAJOZÁS - Szex
Ködösítés a női ösztönökről

- Hipergámia? Miféle hipergámia? - kérdezgetik egymást oldalba bökdösve a csajok, remélve, hog...
BESZÉDTÉMA - Bulvár
A polkorrektség abszurditása

Teljesen véletlenül figyeltem fel egy angol napilap weboldalán egy olyan cikkre, ami érinti a ...
FEMINIZMUS - Antifeminizmus
Röhögjünk együtt a gyáva feministákon! – A Férfiakért.hu eredetmítosza

Elég sokat írtam a Science Caffe portálra.  Ezt a portált többségükben lányok szerkesztik,...
BESZÉDTÉMA - Bulvár
#killallmen

A "Why de people hate feminism #1" dokumentumfilm útján értesültem a mai napig közismert és ke...
FEMINIZMUS - Antifeminizmus
Vliet Tiptree ámokfutása

Ismeritek azt az érzést, amikor az ember rossz környékre téved. Bőszen kukucskál ki az autó ko...
FEMINIZMUS - Antifeminizmus
Mi a gond a női kvótával?

Maestro elég jól kivesézte a témát vonatkozó cikkében - én azért ragadok tollat, mert egy mási...


androfóbiaApai jogokApaságCsajozáscsaládCsaládon belüli erőszakCSBEEgészségFemenfeminizmusFeminizmus - AntifeminizmusférfiférfiakférfiasságFérfigyűlöletférfimozgalomférfi szerepekGender-ideológiagyereknevelésHipergámiaházasságIsztambuli EgyezményKvótaMGTOWNemek harcaNemi diszkirminációnemi erőszaknemi szerepeknyugdíjNőzésOktatásPiros pirulapolitikapszichológiaPUApárkapcsolatRandizásRed PillszerelemszexszexualitásTársadalomVendégcikkÉletmódÖnismeret