Felhasználó profilja

Hunn

Hunn
A felhasználó nem töltötte ki az adatlapján a bemutatkozás mezőt.

Hunn utolsó hozzászólásai:

  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-17 22:40:48 - Önálló olvasói találkozó »
    Kedves sRPd és Alter Ego: ahogy azt mondani szokták, az ember társas lény. És az emberi társaság egyik legfontosabb alapfunkciója - természetesen rengeteg egyéb más funkció mellett - szükséges esetben az egyén korrigálása is. Mire gondolok? Arra, hogy ha az egyén viselkedése káros akár önmagára, akár a csoportra nézve - és nem feltétlenül szándékosan, hanem mert pl. az illető rosszul lát valamit, netalántán téved, esetleg rossz vagy logikátlan következtetéseket von le, stb..., stb... akkor a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-17 21:07:41 - Harry herceg esküvője »
    A Férfihang egy magyar Red Pill oldal. A magyar Manoszféra és a magyar Alt Right zászlóshajója, már ami a társadalmi kérdéseket illeti, de emellett kiváló csajozási tanácsokat is találhatunk itt, szóval úgy is mondhatnám, hogy az oldal a magyar Game kultúra szülőhelye is. Kezdő és haladó reménybeli magyar Pick-Up Artistok ugyanúgy megtalálják itt a sikerhez vezető úthoz szükséges infót, mint a nem önkéntes cölibátusból, az Incel-lét szexuális nyomorából kitörni vágyó, megtört emberek. És nem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-17 20:19:21 - Nők, férfiak – Metoo »
    A női önzésnek a régi ántivilágban megvolt a maga - pozitívnak is tekinthető - szerepe. A régi világban a nő úgy volt vele, hogy ő saját maga, ÉS A FÉRFIVAL KÖZÖS GYERMEKEI a legfontosabbak a világon, amivel neki törődnie kell. Minden másra ott vannak a férfiak. Úgy volt vele, hogy a férfiak férfiak: megoldják a maguk és a világ problémáit, az nem a nők dolga. Igen ám, de a mai világban a nők nem vállalnak gyereket, a régi ösztön viszont ugyanúgy működik bennük. Ennek köszönhető a mai, modern...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-17 00:09:33 - Harry herceg esküvője »
    Kedves 31Anna, amit te írtál, az férfiszemmel nézve, röviden és tömören pontosan azt jelenti, ahogyan én azt értelmeztem, úgyhogy továbbra is a kurva anyádat. Amúgy egyetlen szerencséd van, amiért nem haragszom rád: azért, mert rájöttem, hogy részedről pszichológiai projekcióról, kivetítésről van szó. Gondolom a neved előtt a 31 az az életkorodat jelzi, és lassan-lassan kezdesz rádöbbenni, hogy bármit is kamuztak a feministák, egy nő 30 fölött megszűnik nőnek lenni a - hangsúlyozom, a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-16 23:55:12 - Harry herceg esküvője »
    Kedves SerialSlut, lassan észre kéne már venni, hogy ez nem időtényezőtől függ, tehát a statisztikád irreleváns lenne. Ezt a vágyat bennem a feministák "triggerelik". Ti. ha elég hosszan kommunikálok egy feminista nővel, ez a vágy szinte automatice előjön belőlem. Hiszen egyik sem nyugszik, amíg előbb-utóbb ki nem hozza belőlem az állatot. Érdekes módon NEM FEMINISTA NŐK esetén , a velük való kommunikációm során, ilyesmi elő sem fordulhat, és még nem is fordult elő, soha, semmikor...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-16 00:34:28 - Alekosz a Férfihangnak: megtörtént a hatalomátvétel, a nők irányítanak »
    Alekosznak IGAZA VAN, ma tényleg nőuralom van. Ezt onnan tudom, hogy ma bevillant az agyamba: én FELLÁZADOK ez ellen a nőuralom ellen, és eszerint fogok viselkedni innentől MINDEN NŐVEL! És amikor ezt végiggondoltam, megszállt egyfajta hatalmas nyugalom, lelki béke, és teli lettem energiával. Mintha leráztam volna magamról egy bilincset. A nőuralom bilincsét. Fantasztikus érzés volt!
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-15 21:24:16 - Harry herceg esküvője »
    Kedves 31Anna, elmentheted és mutogathatod a hozzászólásaimat fűnek-fának, ettől még nem változik az a tény - amit egyébként bizonyítana a fenti párbeszédünk is, ha nem csak az én kommentjeimet mentetted volna el, hanem az egészet, köztük a sajátjaidat is - hogy nem arról van szó, hogy a férfiak - köztük én is - gyűlölnék a nőket. Mert arról van szó -amit a mi fenti párbeszédünk is bizonyít - hogy a férfiakban a nők elleni gyűlöletet TI szítjátok, TE és a többi FEMINISTA. És azért nem csak...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-15 07:03:26 - Harry herceg esküvője »
    Tényleg, kedves 31Anna, te hülye feminista picsa, elmentetted? Akkor olvasgassátok sűrűn és minél többször, hátha kiolvasod belőle, hogy miért van egyre több olyan ember mint én, és hogy ezek miért fogják végül levágni azt a hülye fejeteket!
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-13 23:19:28 - Alekosz a Férfihangnak: megtörtént a hatalomátvétel, a nők irányítanak »
    Nekem az jött le az interjúból, és a rá adott reagálásokból, hogy van Alekosznak a TV-s perszónája, ami feleslegesen még jobban megnehezíti a magánéletét ennek a fiatalembernek egy olyan korban, amiben amúgy is mesterségesen meg van nehezítve a férfiak dolga.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-13 21:07:48 - Miért fontos a genderkurzus a progresszíveknek »
    Kedves Asidotus, én nem vagyok jobboldali. Illetve az vagyok, csak nem úgy. Ismered azt a mondást, hogy: "Se nem jobb, se nem bal, keresztény és magyar"? Ez vagyok én. A jobboldalra azért szavazok, mert a jobboldal mondja azt, amit én magam is gondolok, a jobboldal vallja azon értékeket, amiket én is. Tehát nem azt vallom, amit a jobboldal, hanem a jobboldal vallja azt, amit én. Ha máról holnapra az ellenkezőjét vallaná, vagy szimplán csak mást vallana, azt én nem követném pusztán csak...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-13 01:13:19 - Harry herceg esküvője »
    Hát, kedves 31Anna, ezért kellene kitiltani a nőket a Manoszférából. Az ember igyekszik kitörni az incel-létből, igyekszik önmaga legjobb verziójává válni, hogy rendbe hozza az életét. Erre idejönnek az ilyen feminista picsák, és lelkesen nyomatják, hogy az ember feleslegesen erőlködik, hogyha cigánykerekeket hány, felnőtt férfiként akkor is taszítónak fogják találni a nők. Fiatalon leszartak, most meg már késő, és így jártál. Azt ugye észrevetted, hogyha rád hallgatnék, akkor csak két opcióm...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-12 23:59:00 - Harry herceg esküvője »
    Induljunk ki a realitásokból, kedves 31Anna. Nem a sírig tartó szexuális hűség a lényeg, mert az ember gyarló, és ez betarthatatlan. A válás lehetősége nélküli házasság lényege az, hogy a nő ne szúrhassa hátba a férfit, ne léphessen le a fele vagyonával és a gyerekeivel, ne tehesse tönkre az életét. Mivel az az idősebb nő fiatal, házasuló korában a lényeget: a fiatalságát, a szüzességét és a szépségét már élete nagy szerelmének, a férjének, gyermekei apjának adta, ezért a férfi számára tök...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-12 23:36:00 - Miért fontos a genderkurzus a progresszíveknek »
    Kedves 31Anna, a feminizmus és a gender-ideológia lényege nagy vonalakban az, hogy patriarchális elnyomás van, ahol a ciszhetero-normatív fehér, keresztény férfiak rendszerszinten elnyomják a nőket, a melegeket, a színesbőrűeket, a kisebbségeket, stb... A gender-tudomány pedig ezt vizsgálja és azt, hogy hogyan lehetne mindezt megváltoztatni. Nomármost, számomra, mint mind a feministák, mind a gender-ideológusok által főellenségnek kikiáltott heteroszexuális fehér férfi számára, két eset...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-12 23:12:15 - Miért fontos a genderkurzus a progresszíveknek »
    Kedves Asidotus, szerintem te pont megfordítva látod a dolgot. Nem arról van szó, hogy a Fidesz propaganda-gépezete iszonyatos hatékonysággal mossa át az agyát a buta, mosdatlan tömegeknek. Nem. Arról van szó, hogy a jobboldali média azokat a gondolatokat mondja ki, amit mi is gondolunk, amit mi is megfogalmazunk. Azért fogyasztjuk ezt a médiát, mert a saját értékrendünk, a saját világlátásunk és gondolataink jelennek meg benne. Nem pedig egy üres lap a tudatunk, amire a Habony Árpi azt ír és...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-12 23:06:16 - Miért fontos a genderkurzus a progresszíveknek »
    Kedves Tzimisce, az egyik legnagyobb probléma a politika értelmezésében, hogy a baloldal politikai kultúrája a bolsevik pártfegyelem elvén alapszik. Ők mindig a pártvonalat követik, és ha az éppen 180 fokot változik, akkor azt követik. Ha kell, egyik napról a másikra ugyanannak az ellenkezőjét mondják. Ezáltal nem hisznek semmiben. Pszichológiai dolog a kivetítés. Ők ezt a pártfegyelmet vetítik ki az általuk "Fidesz-birkáknak" aposztrofált emberekre. Azt hiszik, hogy a jobboldalon is az van,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-12 22:48:33 - Miért fontos a genderkurzus a progresszíveknek »
    Kedves 31Anna, mi TUDJUK, hogy kik ezek és mit akarnak. Nem név szerint, nem személy szerint - de jó is lenne, ha nevesített listáink lennének az ellenségeinkről, a hazaárulókról, az összes szubverzív kultúrmarxistáról, gender-idiotizmust és feminizmus ránk erőltető emberről és csoportról! Hanem abból, amit láttunk, és amivel kapcsolatba kerültünk az utóbbi 10 évben vívott kulturális háború során, le tudtuk vonni a megfelelő és szükséges általánosításokat és következtetéseket. Azt is tudjuk -...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-12 22:37:51 - Harry herceg esküvője »
    Meg szűz fiúk, mert egyik nélkül nincs másik. Akik feleséget keresnek egy életre. De hogy mi a biztosíték, hogy a két szűz ember házassága nagyobb eséllyel annyira jó, hogy egy életre szól, még kérdéses. Vagy töröljük el a válás lehetőségét, és préseljük egymáshoz a két embert a halálukig. Ez szuper lenne. NEM! Házasságra tapasztalt idősebb férfi - fiatal szűz nő az ideális. A fiatal szűz fiúnak pedig az idősebb, tapasztalt nőkre lenne szüksége ahhoz, hogy tapasztalt férfivá válhasson a szűz...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-10 00:13:22 - A randizásról férfi szemmel »
    Sirius!!! Hola, amigo! :) Jó újra itt látni téged is! Remélem jól mennek a dolgaid? (Írnék neked privátot is, de fogalmam sincs, hogy hogy lehet ezen az új kommentelési felületen...)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-10 00:07:01 - A randizásról férfi szemmel »
    Aldo, szerintem ezek a nők úgy vannak vele, hogy úgysincs veszteni valójuk. Másrészt pedig az, hogy egy nő melyik férfihoz vonzódik, hogy egy nőnek melyik férfi tetszik, az teljesen független az adott nő SMV-jétől és szexpiaci értékétől.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-09 23:58:00 - Harry herceg esküvője »
    Inkább nem. De most megtudtam, hogy háttérhatalméknál zavar támadt az erőben. Eddig azt akarták, hogy ne szaporodjunk, most meg azt, hogy igen? Ti tényleg mindent meg tudtok magyarázni… meg az ellenkezőjét is. :D Kedves Deadpool, megmagyarázom neked. A háttérhatalmak azt akarják, hogy a fehér ember kipusztuljon. A háttérhatalmak azt akarják, hogy fehér férfiak ne alapítsanak fehér nőkkel családot, és ne legyenek fehér gyerekek. Ezzel szemben a fajkeveredést maximálisan támogatják....
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-09 23:44:34 - Harry herceg esküvője »
    Kedves Kálmán, szerintem ez az egész média psy-op (én legalábbis annak tartom ezt a Harry herceg-ügyet) kifejezetten a fiatal lányokat, nőket célozza meg. Az az üzenete számukra, hogy: "nyugodtan pazarold el életed legszebb 10 évét a faszkörhintán pörögve az "Alfa Fux"-ot kergetve, a végén úgyis jönni fog a "Beta Bux", a herceg a fehér lovon, és elvesz feleségül, miután úgymond kiélted magad és megkomolyodtál." Ez a propaganda hatalmas hatással van a nőkre, hiszen megegyezik a női szexuális...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-09 23:01:29 - A randizásról férfi szemmel »
    "Meg az egójuk is sokkal nagyobb. Bár nem igazán engedhetik meg maguknak, hogy játsszák az elérhetetlent." Kedves Aldo, ne keverjük össze az időrendi sorrendet! Egy nő esetében, amikor eljátssza az elérhetetlen hercegnőt, a látszólag határtalan önbizalom és szinte hihetetlennek tűnő beképzeltség oka az, hogy a férfi leszólította!!! Mivel maga a tény, hogy egy férfi kezdeményezett nála és akar tőle valamit, bizonyítja a nőnek saját maga számára azt, hogy ő egy jó nő, egy kívánatos és szép...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-09 22:45:18 - Miért kell nyomulnunk a nőknél? (1.) »
    Ezek szerint a “tökös” az a ‘primitív ösztönlény’ szinonimája? Aki nagyjából reflexszerűen, inger-válasz szinten viselkedik a világban? Pina=dugás! Kész? Én most őszintén kérdezem, mert valahogy tényleg nem világos nekem. Nem, kedves righeira, a "tökös" nem a "primitív ösztönlény" szinonímája! Szó sincs róla! A "tökös" szinonímái: "bátor", vagány". A tökös gyerek nem fél a nőktől, nem fél a visszautasítástól. Legyőzi magában a szorongást, az "approach anxiety"-t, és bátran...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-09 07:28:56 - A randizásról férfi szemmel »
    Kedves Reactor, alaptörvény, hogy a férfinak kell kezdeményezni. Nő valóban nem fog kezdeményezni, mert a feminista propaganda az egy dolog, a valóság pedig a másik. Azt, hogy egy nő a férfi közeledésére hogyan fog reagálni, pozitívan-e vagy negatívan, azt a férfi csak akkor tudhatja biztosra, ha már megtörtént a közeledés, előtte NEM! Az "approach anxiety"-t le kell győzni, mert azt, hogy "biztos kiröhög vagy öklendezni fog" azt csak az "approach anxiety" súgja az agynak. Ezt kell...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-08 19:50:55 - Miért kell nyomulnunk a nőknél? (2.) »
    Kedves CurioSophus, nagyon sok mindenben igazad van. A fehér férfiak szemének kinyitása valóban nehéz - hozzáteszem, a zsidókérdésben is, mint azt a mellékelt ábra is mutatja... :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-08 19:25:14 - Miért kell nyomulnunk a nőknél? (2.) »
    Ezt a picikézést én sem értem. Egy 165 centis nő bőven középméret, ha felvesz egy tűsarkút, még magas is… Mit szóljak én a 155 centimmel??? Kedves Tina74, egy 155 centi magas nő pont az én esetem! Látatlanul is szerelmes vagyok beléd, mint minden alacsony lányba! Hozzám jössz feleségül? Lesz három gyerekünk, keresek valami jól fizető munkát, leszokok a cigiről, nem iszom, nem drogozom, és verni is csak akkor foglak, ha úgy érzem a viselkedésedből, hogy tudat alatt igényled! Tudsz főzni?
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-08 00:00:17 - Miért kell nyomulnunk a nőknél? (2.) »
    Én hinni nem hiszek semmit, kedves CurioSophus, én jelenségeket figyelek meg, és levonom belőlük a logikus következtetéseket. Nem a nők esküdtek össze a férfiak ellen, hanem a feminizmus is része annak a szubverzív, kulturális marxista doktrínának, amivel a fehér, keresztény társadalmakat jelen időben teszik tönkre. (Az, hogy mindez hol kapcsolódik a zsidó faji politikához, abba inkább most bele se megyek, mert késő van és aludni is kéne még, ha holnap meló.) Nagyon jól látod viszont, hogy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-07 22:20:24 - Miért kell nyomulnunk a nőknél? (2.) »
    Igenis VAN céljuk! A fiatal férfiak tömeges feminista kondicionálása és blue pill-es elbétásítása! Ez a céljuk!
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-07 21:59:00 - Jófiú, Rosszfiú »
    Mit csináljon aki nem tud rosszfiu lenni mert nem ilyen a természete? Ott van az a lelked legmélyén, Blackur. Ha nem lenne ott, akkor nem lennél itt, akkor eleve nem egy Manoszféra oldalon kommentelgetnél... Szó sincs arról, hogy ROSSZ EMBERRÉ kellene válni!!! Pusztán némi csibészség, huncutság, vagányság: ez teszi a "rosszfiút". És valld be: ha magadba nézel, ez igazából megvan benned is!
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-07 21:45:13 - Önálló olvasói találkozó »
    Minden további nélkül, kedves Deadpool. Mindazonáltal ez nem fog megtörténni, sajnos. Azért nem, mert, mint "Hunn", szeretném megőrizni az inkognitómat, az anonimitásomat. Nem szeretném, ha a való életben a személyem beazonosítható lenne. Mégpedig azért nem, mert olyan gondolatokat, és olyan múltbeli történeteket osztottam meg magamról, melyek - úgy érzem - negatívan befolyásolhatnák az életemet, a megítélésemet, a jövőmet, ha azok a valós személyemhez köthetőek lennének.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-07 21:15:44 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Kedves Lierin, azóta, hogy ezt a kommentedet megírtad, sokat gondolkoztam ezen. Egy költeményben találtam meg kérdéseidre a tökéletes választ. Ady Endrét sok mindennel lehet vádolni, de egy biztos: nem volt sem "soy boy", sem incel, sem feminista, sem kékpirulás bétahím. Úgy is mondhatnám, a magyar irodalom egyik alfaköltője volt. Nem szégyen hát tőle idézzek. Az ő alábbi verse szinte tökéletesen azt fogalmazza meg, amit én is gondolok, ahogyan én is érzek. ADY ENDRE: SZERETNÉM, HOGYHA...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-07 07:33:57 - Önálló olvasói találkozó »
    Félre is értettem. Töröltem és elnézést kérek.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-06 23:31:01 - Önálló olvasói találkozó »
    x
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-06 23:29:49 - Önálló olvasói találkozó »
    Én is veled tartok, Serital! :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-06 22:40:21 - Jófiú, Rosszfiú »
    Kedves Nagy Magyar Hófehér, nem véletlenül támogatják a feministák a prostituáltakat, a "szexmunkásokat". A feministák célja nem csak a férfiak, de a nők tönkretétele is. A feministáknak az a célja, hogy azt a 10 évet, amikor a nők a legvonzóbbak és a legtöbbet tudnák nyújtani a párjuknak - aki elvileg életük nagy szerelme, a gyermekük apja lenne - szóval hogy a nők ezt a 10 évet pazarolják el, és még véletlenül se családalapítással töltsék. Hogy mire pazarolják el a nők a legszebb 10...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-06 22:18:27 - Alekosz közösségi oldalán bejelentette: homoszexuális lesz »
    Ennek a srácnak sosem lett volna szabad bekerülnie a TV-be. Ugyanis mindenki a TV-s perszónája alapján ítéli meg őt, és ez láthatóan nagyon káros hatással van a magánéletére. Biztos vagyok benne, hogy annak idején kiugrási lehetőségként élte meg a médiaszereplést, de meggyőződésem, hogyha ismeretlen, hétköznapi ember maradt volna, akkor beljebb lenne az életben. Legalábbis nekem ez a benyomásom róla.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-06 22:08:46 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Hunn, lehet hogy ez segít neked: From Women To Men Egyem a kis szivüket, olyan aranyosak... De a probléma tényleg nem az - a honvédségnél használatos "egyes harcos" kifejezés mintájára általam most, ebben a pillanatban megalkotott kifejezéssel élve - "egyes asszony" szintjén van, hanem a probléma a feminista rendszer, feminista kultúra, feminista szisztéma szerint működő társadalom szintjén jelenik meg. Az "egyes asszonnyal" nekem igazából semmi bajom sincs. Szeretem őket.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-06 21:54:31 - Miért imádják a nők a műkörmöket? »
    Egy nő testében a szilikon - legyen az a szája, vagy a melle, vagy akármelyik testrésze - automatikusan diszkvalifikálja őt, mint nőt, párkapcsolati szempontból. Gyakorlatilag azt jelenti, mintha a homlokára tetováltatná, hogy: "Segg hülye vagyok!", és a szexuális vonzerejét is pont ugyanannyival csökkenti...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-06 11:30:38 - Miért kell nyomulnunk a nőknél? (1.) »
    Persze, hogy az agyára megy, csakhogy ez nem vindikál jogot, hacsak nem sjw/liberális narratívát vesszük alapul, akkor mindenképpen. Persze hogy nem vindikál jogot, CurioSophus. De én arról beszélek, hogy mi történik, függetlenül attól, hogy az jogos-e, vagy nem.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-06 11:29:17 - Miért kell nyomulnunk a nőknél? (1.) »
    Milyen jól el lehet ezt sütni olyankor is, amikor Abdul “csak úgy hirtelen” “megzavarodik”(“radikalizálódik a 70 huri reményében”) és robbant/gyilkol/késel/erőszakol, stb. :”…nem tehetek róla Móunika, idegbe vótam a pinahiány miatt, oszt ez lett belőle….” Ellenkezőleg, pont ezért importálják Abdulékat tömegesen Európába, egy darab asszonyszemély nélkül, tervezetten és tudatosan. Erre számítanak. Ha én meg tudtam figyelni a jelenséget és le tudtam vonni a következtetéseket, akkor a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-06 01:35:09 - Jófiú, Rosszfiú »
    SerialSlut, nagyon elkényeztetnek titeket a verebek. Havi 400 ezerből egy családot már el lehet tartani, én egy egész havi munkámért a felét kapom. Persze, ahogy mondani szokták, egy férfinek könnyebb munkát találni, a nőknek meg pénzt keresni... :) Egyre inkább úgy látom, hogy férfiként tök felesleges azon erőlködni, hogy az ember sok pénzt szerezzen, hogy ezzel imponáljon a nőknek. Úgyis csak lehúzzák, nem? Ha a biztonságos alapok a túléléshez megvannak, a többi már csak extra. Feleslegesen...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 23:47:51 - Jófiú, Rosszfiú »
    Kedves Reactor, mire gondolsz, amikor azt mondod, hogy kialakulhatnak érzelmek, de többnyire egyoldalúan? Hogy a férfi szeret bele a nőbe, vagy a nő a férfiba? Amit pedig a külsőről írsz, a puncs.hu-n ugyan még nem jártam, de a mai világban teljesen átlagos, sőt átlag alatti nők is hirdetnek, prostiként is, "sugar baby"-ként is, gyakran irreális összegeket kérve és ami meglepőbb, gyakran meg is kapva. Nem is tudom, mi a szörnyűbb: az, hogy minden nőnek az egekben van az egója ami azt illeti,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 23:34:45 - Jófiú, Rosszfiú »
    Kedves SerialSlut, amennyire én tudom, gyakran vicc kategória, hogy milyen pénzeket kérnének el az ilyen "sugar baby" csajok. És az a furcsa, hogy akadnak verebek, akik ki is fizetik nekik. Mi lehet ennek a magyarázata? Aztán hó végén amikor elfogyott a pénze, ugyanaz a csaj a rosszlányokon hirdetve a tizedéért megcsinálja ugyanazt. A másik tendencia, amit látok, hogy prosti-oldalakon tök átlagos és átlag alatti nők is hirdetnek - és valószínűleg meg is élnek belőle. Ennyire eldurvult már a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 22:09:37 - Jófiú, Rosszfiú »
    Kedves Reactor, nem tudok belekötni abba, amit írtál, és nem is akarok, mert egyet kell értsek veled. Egyetlen dolgot leszámítva. Tisztában vagy te azzal egészen pontosan, hogy mi is az a puncs.hu? Csak azért kérdezem, mert az "érzelmek kialakulásának lehetősége" és a "puncs.hu" így egy mondatban logikailag eléggé erőteljesen ütik egymást :) Ez az egész "sugar daddy-sugar baby" dolog szimpla prostitúció, leöntve a "Pretty woman" című Julia Roberts-film cukormázával. Nem más, mint a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 20:33:06 - Jófiú, Rosszfiú »
    Ha annyira pina kell, felmegyek beszamolok-ra és veszek magamnak egyet. Sokkal olcsóbb, mint egy barátnő, magamnál ötször jobb kategóriás csajt is választhatok, és nem huzigálhatja a száját, ha szexelni akarok, különben nincs zseton. Ha mindössze pina kell, akkor a kurvázás, mint megoldás jó. De a kurvázás se a hiányzó férfiúi önbizalmat, sem a férfiúi önértékelést, önbecsülést nem javítja, a kisebbrendűségi érzést nem gyógyítja. Sőt, adott esetben kifejezetten rontja. Olyan, mintha...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 20:15:55 - Miért kell nyomulnunk a nőknél? (1.) »
    Jól hangzik, meg minden, de nem. Ez viszont értelmetlenül hangzott, kedves CurioSophus. MI AZ, ami NEM???
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 17:13:33 - Jófiú, Rosszfiú »
    Jófiú, rosszfiú? Ezt úgy kell venni, hogy a nőktől általános felhatalmazásunk, mintegy nyílt parancsunk van arra, hogy mindig a legvagányabb, legférfiasabb oldalunkat mutassuk nekik! És ha belegondoltok, ebben semmi rossz nincs, sőt! Annyi van, hogy ezt tudni kell. Onnantól, hogy az ember erre rájön és ezt megérti, onnantól ez maga a nagybetűs Szabadság! Legyetek / legyünk rosszak!!! :)))
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 17:08:27 - Miért kell nyomulnunk a nőknél? (1.) »
    Ízlése az jó szar. Durva, mi, Naooo? Egy rusnya roastie! Annak a srácnak úgy kellene a Red Pill, mint fuldoklónak a mentőöv...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 17:06:30 - Miért kell nyomulnunk a nőknél? (1.) »
    Nem, ez még mindig egy beteg fasz. Pontosan, kedves CurioSophus. A hosszú évekig - esetleg évtizedig - tartó nem önkéntes cölibátus bármelyik egészséges férfiból pszichésen és lelkileg sérült, mentálisan labilis, beteg embert csinál...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 17:03:25 - Miért kell nyomulnunk a nőknél? (1.) »
    Ha mindenki nagy gémer lenne, akkor is csak a 20% gémerek gémere kéne nőknek. Stimmel, Naooo. Ezért lesz szükségünk a férfiak egyéni Game-ismeretein túl a Patriarchátus bevezetésére, és a klasszikus monogámia, mint társadalmilag kikényszerített nemek közötti ideális kompromisszum megvalósítására is.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 16:41:02 - Miért kell nyomulnunk a nőknél? (1.) »
    Végre újra egy Game-témájú cikk is megjelent szeretett internetes oldalunkon! Köszönet érte Ethan Wolf-nak! A mai világban úgy kell az ilyesmi a népnek, mint a falat kenyér: egyszerűen nem lehet a témában eleget, vagy túl sok ilyet írni. A csajozás elmélete és gyakorlata az egyik leges-legfontosabb dolog, amivel egy férfinak tisztába kell jönnie az élete során. Minél előbb, annál jobb. Minden más csak utána következik a fontossági sorrendben. Hogy miért? Többek között azért is, hogy ilyen...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 09:24:22 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Kedves common man, köszönöm neked ezt a posztot, mert ráébresztett engem valamire. Sokan megkritizáltak már engem, hogy nem gyakorlok önkritikát, hogy szerintem mindig valami külső tényező a hibás csak én nem, úgyhogy most pártszerű leszek. Önkritika: még mindig túlságosan nőiesen gondolkodom, az a baj. Már felismertem, hogy az egyik legnagyobb probléma a mai világban, hogy a férfiak nőiesen gondolkodnak, hogy megfordult a világ, hogy ma a férfiak gondolkodnak úgy a párkapcsolatról és...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-04 22:17:46 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Most mit tudsz felmutatni egy átlag normális, családra vágyó nőnek hosszú távon? (úgy értelmezem, de ilyenre vágysz). Eltartom és megvédem a családomat. Ezt tudnám nyújtani. Ez a dolga egy férfinak.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-04 22:12:28 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Jó ég! Te ezeket meggyőződésből mondod, vagy valaki fizet érte? Nem értem hogy merülhet egyáltalán fel a kérdés. Mint fentebb is írtam, jobboldali, magyar érzelmű ember vagyok. A hazaszeretetre nem fizetnek jutalékot, de nem is ezért csináljuk.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-04 21:59:25 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Kedves SerialSlut, nem veszem kötekedésnek. NEM a tizenévesek számomra a célcsoport, honnan szedted ezt? Hanem a 20 és 30 közötti női korosztály, és ebből is inkább a 25+ felé hajlok. Bár tegyük hozzá, hogy egy jobb világban a 20-25 közötti lenne az ideális, de, mint látod, ebben már KOMPROMISSZUMOT kötöttem. Egy nő 20 és 30 között tudja a legtöbbet nyújtani a párjának, az élete nagy szerelmének, a gyermeke apjának. Ha ez az ember én vagyok, akkor az életének ezt az idejét adja nekem. Ha...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-04 21:36:50 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Na és ha talál egy fiatal csajt akinek ő az ideálja?Kérdés vajon felismerné -e? Találtam. Nem ismertem fel, csak utólag, amikor már elvitték az orrom elől. Azóta is utálom magamat.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-04 21:34:29 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Mennyiben érint az másokat, hogy veled milyenek a nők??? Semennyire. De én nem is állítottam vagy feltételeztem olyat, hogy érintene.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-04 00:20:07 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Mennyiben érint engem az, hogy másokkal milyenek a nők??? Én köszönhetően annak, ahogy hozzám a nők fiatalon viszonyultak, ahogy engem kezeltek, a mai napig szorongok, ha le kellene szólítsak egy nekem tetsző nőt, a szexről nem is beszélve, ha éppen rossz napom van. Remélem ez téged is, meg az összes tetves feministát is kibaszottul boldoggá tesz. Na mindegy, erről ennyit.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 23:31:09 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Kedves Lierin, én a nőktől fiatal férfiként egy kedves szót, egy mosolyt, egy emberi érintést nem kaptam. Szexről ne is beszéljünk. Ha fiatal férfiként nőt akartam, mehettem a kupiba, rakhattam ki a pénzt az asztalra, mert ha nem teszem, akkor a mai napig szűz lennék. MIT SZERESSEK HÁT RAJTUK? Mi okom lenne NE gyűlölni őket? 27 éves, dolgozó, családcentrikus férfiként úgy viszonyultak hozzám, mint a férfiak 80%-hoz: láthatatlan voltam számukra. (Melóztam, nem otthon éltem, az hogy felmondtam...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 22:39:22 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Lierin, hát hiába tépem itt a számat, egy büdös szót nem hallasz meg? Vagy csak nem akarsz? Milliószor elmondtam már, hogy ami a múltamban az én saram volt, ami az én hibám volt, ami az én hibás vagy téves döntésem volt, azzal már szembenéztem, azt magamban feldolgoztam, és levontam magamra nézve a megfelelő következtetéseket és tennivalókat. Nem hiszem, hogy az lenne a feladatom és a kötelességem, hogy nyilvánosan élveboncoljam magamat, pártszerű önkritikát gyakoroljak, és pontokba...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 22:16:22 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Ez lenne egy olyan búrkolt szájonbaszasás a gaz fasista orbánnak? Jézusom, szó sincs ilyesmiről! Hogy jut eszedbe egyáltalán ilyesmi, wittukind??? Orbán Viktor, zseniális politikusként, épp most állt be mögénk azt a kulturális háborút támogatva, amit mi már évek óta vívunk. Azon kívül régóta azzal vádolja a Fideszt a hazai liberál-bolsevik SJW-különítmény, hogy az Orbán-rendszer nem más, mint vak komondorok és fehér keresztény férfiak nőelnyomó patriarchátusa! Bárcsak szó szerint így...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 21:54:04 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Az ilyeneket nem csak a nők, de a többi férfi is magasról leszarja. Legalább kevesebb konkurencia Ez konkrétan nem igaz. Rengeteg csajozási tanács megtalálható az interneten, amiben a nőknél sikeres férfiak átadják tudásukat és tapasztalataikat a náluknál kevésbé sikeresebbeknek - ebbe az inceleket is beleértve.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 21:48:34 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    A koedukációban semmi problémát nem látok, komolyan. Pedig iszonyatosan káros. Kifejletlen kiskamaszként kerülnek az emberek - férfiak és nők egyaránt - szexuális versenyhelyzetbe, amire sem testileg, sem lelkileg nem érettek. Rengeteg trauma, későbbi gátlás, diszfunkció eredete ez. (Nálam is itt kezdődött minden, hogy a megszokott társadalmi példánál maradjunk...) Ha a nemeket elkülönítjük az oktatásban addig, amíg az emberek, fiúk és lányok testileg-lelkileg kifejlődnek férfiakká és...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 21:10:52 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Péntek László CIGÁNY, nem pedig "lezüllött parasztgyerek" volt.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 21:04:21 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Te arra fogod nevelnéd a saját lányod, hogy közérdekből feküdjön le férfiakkal, nehogy azok gyilkolászni kezdjenek? Nem, Lierin. Az incel-jelenségre - ebbe beleértve az incel-ámokfutást is - az a helyes társadalmi reakció, hogy azonnal (de már tegnaptól, bassza meg!) be kell fejezni a fiatal férfiak tömeges feminista kondicionálását, a fiatal férfiak tömeges Blue Pill-es elbétásítását, és úgy kell nevelni őket, hogy ezáltal maximális esélyük legyen arra, hogy tudjanak nőt szerezni maguknak....
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 20:45:53 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Nem, kedves Lierin, az a különbség köztünk, azért látjuk másként a dolgokat, mert te nőként automatikusan a haszonélvezője vagy a mai feminista, férfiellenes rendszernek, én pedig a férfiak azon 80%-a közé tartozom, mely a nők számára láthatatlan, és akik a kárvallottjai a mai, feminista berendezkedésű társadalomnak. Ami a meglepő az az, hogy nőként úgy csinálsz - és általában ti, nők, úgy csináltok - mintha még mindig a régi, a feminizmust megelőző szabályrendszer lenne érvényes a férfiak...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 20:27:03 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Miért nem indítasz te önképzést a férfiaknak? Nevetni fogsz: az egyik fiatal kommentelő kolléga korábban az én jótanácsaimat követve sikeresen becsajozott, és azóta is boldog párkapcsolatban él a barátnőjével. (Remélem, hogy azóta is minden oké veled, ha olvasod, te veszedelmes csirkefogó - bár gondolom mostanában jobban lefoglal a barátnőd kezelgetése :)) Büszke vagyok rád! ) Azért nem indítanék önképzést a férfiaknak, mert én inkább a "hogyan ne éld az életed" című kérdésre tudom a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 19:25:32 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Nem akarok Hunn életében vájkálni, de úgy értelmezem, hogy legalábbis most nem drogos és munkakerülő. Jól értelmezed, kedves Flo. Úgy kb. jó egy éve már annak, hogy újra dolgozom, eltartom magamat és józan életet élek. Nyilván nem én vagyok az a fontos ember, akinek az önéletrajzát mindenkinek kötelessége lenne betéve tudnia, mégis valahol jelzésértékű, hogy pont ez az információ az, amit senki nem vesz figyelembe olyankor, amikor rólam beszél.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 10:46:43 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Nem értek veled ebben egyet, komám. A szex egyéni ügy, de az már nem, ha a férfitársadalom tömegei direktbe úgy vannak nevelve, hogy esélyük se legyen rá. A feminista, Blue Pill-es kondicionálás pedig ezt eredményezi, és ez viszont már társadalmi ügy. Ezért tépem én is a számat, amit sokan félreértenek. Azt hiszik, azért sírok, hogy nem jut nekem nő, és hogy jusson. Basszus, felnőtt férfi vagyok, megoldom vagy így jártam. Én azért "sírok", hogy legyen a feminista, Blue Pill-es kondicionálás...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 10:16:42 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Figyelj, te is egy társadalmi jelenségre vagy személyes példa, mégsem írom le személyeskedve , hogy te tipikusan egy olyan nőnek tűnsz, aki hajtja az urát, hogy legyen meg az autó, meg az építkezés, meg a telek, és leszarja hogy a jóember 50 évesen lefordul az irodában a székből infarktusban a stressztől és a hajtástól. Illetve most leírtam, csak azért írtam le, hogy átérezd, mi a különbség a személyeskedés és a társadalmi jelenség között. Mert a társadalmi jelenség, amire példa vagy az az,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 09:57:55 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Egy szót sem értettél abból, amit fentebb írtam, nem igaz? Csak vitatkozol azzal a képpel, ami a fejedben rólam kialakult. Nem figyeltél arra sem, amit az életemről írtam, bár tény, hogy nem vagyok akkora ember, akinek az életrajzát betéve tudni kell. Ezért nem tudok mit kezdeni azzal a zseniális tanáccsal, amit adtál, mert kurvára nem ott tartok, ahol te gondolod. Úgyhogy ennek fényében tegyük is túl magunkat szerény személyem és sorsom kérdésén - ami mindkettő baszottul lényegtelen - és...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 09:38:08 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Lierin, 1. A férfiakat nem érdekli, hogy te milyen munkával mit teremtettél elő. Se nem lankaszt, se nem fickósít. Magasról leszarjuk. Vicces, hogy ezt folyton előhozod. Bár, férfioldalról nézve kifejezetten hátrány az, hogy a feminizmus miatt nekem az asszonyommal azon kellene versengjek, hogy melyikünknek magasabb a fizetése, hiszen én az asszonyommal nem versenyezni akarok. És mivel nőt legyőzni nem dicsőség, viszont nő által legyőzetni tragédia, ezért gyakran az ember azt választja, amit...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 09:20:46 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Értsük már meg: az incel-lét (és az ebből elenyészően ritkán jelentkező lövöldözés, és a sokkal gyakrabban jelentkező önpusztítás), NEM arról szól, hogy mindenféle eleve is bolond, életképtelen, amúgy is csúnya és csóró srácok nem jutnak nőhöz a természetes kiválasztódás során (és hogy ezért bekattannak). Arról van szó, hogy a feminista nevelés, Blue Pill-es kondicionálás segítségével eleve arra NEVELIK a férfiakat, hogyan NE legyenek vonzóak a nők számára. Még akkor se, ha egyébként meglenne...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-02 10:05:26 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    1. Minden ember szexuális lény. 2. Minden férfinak joga van hozzá, hogy bepróbálkozzon bármelyik neki tetsző nőnél. 3. Minden nőnek joga van erre igent vagy nemet mondani. 4. És ennyi. Nem kell ezt túlbonyolítani.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-31 07:48:31 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (1.) »
    Deadpool, szerinted az alapjövedelmet forszírozó liberál-bolsevik zsidóság, és a mögöttük álló nemzetközi zsidó tőke legújabban abban ismerte volna fel alapvető gazdasági érdekét, hogy emberbaráti alapon kiossza a pénzét a gój tömegeknek azért, hogy ezen gój tömegeknek jó legyen? Meglepődnék. A színesbőrűek tömeges európai bevándoroltatásának végső célja pedig nem valamiféle gazdasági érdek. A "bevándorlás egyenlő olcsó munkaerő" című bullshitet felejtsük el, de nagyon gyorsan: a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-30 22:04:06 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (1.) »
    A cikkbeli csaj tuti dug is a kutyájával. Ezek ilyenek.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-30 22:02:54 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (1.) »
    "Nem szeretem a kutyákat, de kösz :D" Innentől hivatalosan is Macskás Szingli a neved.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-30 22:02:00 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (1.) »
    +Vagy szerinted mi a tökömet csinálna 10 millió ember a hirtelen kapott 100 ezrével, de komolyan?" Elbaszná kokainra és kurvákra, csapna egy görbe estét. Könnyen jött, könnyen megy.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-30 21:35:12 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (1.) »
    Uraim, ne legyen félreértés: az alapjövedelem nem az, amit TI kapnátok (vagyis MI kapnánk). Az alapjövedelem az egy olyan dolog, amiért TI (MI) dolgoznánk meg, és MÁSOK kapnák. Nem véletlenül kerül ez a dolog pont most elő: ezt az alapjövedelmet a színesbőrű, tanulatlan és minden munkára alkalmatlan, bevándorló csőcseléknek adnák, mert tudják hogy dolgozni úgyse fognak, és hogy meg tudják venni az alap dolgokat, ne pedig lopjanak és betörjenek és gyilkoljanak érte. Rájöttek ugyanis, hogy a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-30 20:35:59 - Ki hozza a pénzügyi döntéseket a párkapcsolatban? »
    "A nő ugyanis családalapítás esetén vállalja azt, hogy megtorpan a karrierje, évekig kiesika munkaerőpiacról, ezzel mintegy behozhatatlan hátrányba sodorva magát másokkal szemben és így vállalja, hogy igenis kisebb lesz a fizetése, rosszabbak a lehetőségei, lemond arról, hogy ugyanannyit kereshessen, mint a férfi." Kedves Lierin, én azt nem értem, hogy a nők életük legszebb 10 évét miért pazarolják el iskolára, munkahelyi karrierre és a faszkörhintára, amikor ugyanezt az időt a férjükre - aki...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-29 20:40:56 - Visszautasító szexrobotokkal tanítanák a férfiakat „tiszteletre” »
    Vagy egy olyan vibrátort, ami csak akkor kezd el rezegni, ha a nő főz vacsorát, behozza a sört, és elhívja a legjobb barátnőjét is...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-29 20:34:29 - Ki hozza a pénzügyi döntéseket a párkapcsolatban? »
    Keress fel egy női masszőrt.De most ez se nem vicc és semmiképp nem gúny! Kedves common man, nem akarok elmenni kurvázni. Lelkileg rossz hatással lenne rám. Úgy érezném, hogy mint férfi nem vagyok elég jó - sőt, hogy fizikailag taszító vagyok - ahhoz, hogy egy nőt szexuálisan elcsábítsak. Hogy nekem fizetnem kell valami olyanért, amit más férfi meg tud szerezni magának. Persze lehet, hogy átmenetileg lelazulnék tőle, kimenne belőlem a feszkó, és ezáltal a való életben is nagyobb esélyekkel...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-29 20:01:22 - Ki hozza a pénzügyi döntéseket a párkapcsolatban? »
    Kedves Blackur, jól látod, hogy a megoldás tényleg valahol az életvezetésemben rejlik. Lehet, hogy ez a pár a kommentem jobban odaillene az alkohollal csajozós cikk alá... Én már jó ideje küzdök azért, hogy az ópiátokat abbahagyva józan és normális életet élhessek. Jelenleg is, már jó ideje szubsztitúciós kezelésen vagyok, vagyis - még - gyógyszert kell szedjek, amit mielőbb igyekszem elhagyni. Ez sajnos - főleg a gyógyszer csökkentése - együtt jár nagyon-nagyon erőteljes hangulatingadozásokkal....
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-29 09:53:04 - Visszautasító szexrobotokkal tanítanák a férfiakat „tiszteletre” »
    Dr. Santos példája tökéletesen mutatja, hogy minden férfi beljebb lenne, ha először inkább a feleségét (és általában a nőket) tenné helyre és nem a szép új szexrobotos világgal foglalkozna. Mert akkor szexrobotokra sem lenne szükség.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-29 00:53:40 - Ki hozza a pénzügyi döntéseket a párkapcsolatban? »
    Az, hogy mi a történetben az én személyes saram, saját hülyeségem, téves döntéseim, bénázásom, balfaszságom és bétáskodásom, azt már letisztáztam magamban, meg párszor már itt is leírtam. Én azokon a dolgokon nem tudok túllépni, ami nem rajtam múlt - sem a férfiak feminista, Blue Pill-es kondicionálása, sem pedig a hipergámiának a feminista, nőközpontú világrend általi kimaxolása nem az én saram.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-28 22:02:18 - Ki hozza a pénzügyi döntéseket a párkapcsolatban? »
    Azt hiszem, szimplán csak kezdek befordulni. Lassan már ölni tudnék egy női érintésért, egy kedves női szóért. Ideje lesz kivegyek némi szabit és lemenni csajozni valami nyári fesztiválra.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-28 20:10:33 - Ki hozza a pénzügyi döntéseket a párkapcsolatban? »
    Ahogy haladok előre az életben, egyre inkább úgy érzem, hogy a nők semmilyen anyagi természetű elvárásainak nem kívánok és nem is vagyok hajlandó megfelelni. Minek legyen lakásom, meg magas fizetésem? Minek? Mit kapok cserébe? A jelenlegi feminista, nőközpontú világrend keretei között garantáltan semmit. Tényleg úgy érzem, hogy az elmúlt közel 25 év során, 13 éves koromtól kezdve én a nőktől nem kaptam semmit. Fiatal férfiként egy kedves szót, egy mosolyt, egy emberi érintést nem kaptam a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-28 14:16:21 - Jobban kellettem a nőknek alkoholista nőcsábászként, mint józan, normális férfiként »
    Kedves Jack, ismét bele kell kössek valamibe! Félre ne értsd, nem valódi kötekedésnek szánom, inkább gondolatébresztőnek, ösztönzőnek arra, hogy kicseréljük a gondolatainkat. Nincsenek naturál alfák, nincsenek született csajozógépek. Pusztán olyan srácok vannak, akik korábban kezdték a csajozást, hamarább kapcsoltak, vagy gyorsabban tanultak. Sajnos a legtöbb esetben ez azon múlik, hogy tizenévesen beleillenek-e abba a fiútípusba, ami a tini csitriknek vonzó. Ezzel kapcsolatban a következő...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-28 04:17:42 - A nők költik el a férfiak pénzét is? »
    Szerintem a magyarázat az lehet, hogy kattant vagyok fejben. Más eshetőség hirtelen nem jut eszembe.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-28 04:14:58 - A nők költik el a férfiak pénzét is? »
    Lehet, hogy én is totál béta vagyok, mert arra vágyok, hogy családot alapítsak, és kis magyarokkal töltsem tele a Kárpát-medencét. Ami viszont igaz, az igaz: egyetlen olyan nőt sem bánok, akit leszólítottam de elhajtott. Csak azokat bánom, akikhez nem mentem oda, és amiből bármi lehetett volna. Egy-két ilyen a halálos ágyamon is kísérteni fog.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-28 04:11:36 - A nők költik el a férfiak pénzét is? »
    Én így 40 körül azt vettem észre, hogy régebben egy csomó jó nőt meg akartam dugni, ma pedig már csak nagyon keveset. A pénzre pedig baszok, a zsidók papírja amire ráírtak egy számot, azt ennyi. Ha eltartom magamat akkor már hoztam a kötelezőt, senki sem ugathat. Az agglegényélet viszont szar, unom és utálom.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-26 21:58:34 - Jobban kellettem a nőknek alkoholista nőcsábászként, mint józan, normális férfiként »
    Jack, pontosan tudom, hogy miről beszélsz, és teljességgel átérzem azt, amit a szavaiddal kifejezni próbálsz! Ezen gondolataiddal, ezen problémáddal nem vagy egyedül! Többen vagyunk így ezzel, mint gondolnád! Már az sem lepne meg, ha kiderülne, hogy a férfiak kb. 80%-a ugyanígy lenne ezzel... Mindazonáltal van egy dolog, amibe úgymond bele kell kössek. Talán nem is ez a legjobb szó, nem belekötni akarok, hanem sokkal inkább megvilágítani a pozitív oldalát egy olyan dolognak, amit te...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-26 07:57:48 - A nők költik el a férfiak pénzét is? »
    Előre szólok, hogy nem leszek finom…. Nem kell, hogy finom legyél, férfiak között elbírjuk. Ne szopjuk egymás faszát, hogy egy klasszikust idézzek És mit tettél érte?. Jogos. Hogy mit tettem? Hát követtem a Blue Pill tanácsokat, "önmagam voltam" és "vártam, hogy majd jön egy lány aki értékeli, hogy milyen rendes srác vagyok". Meg követtem a Feministák tanácsát, hogy ne zavard, ne szólítsd le, ne közeledj szexuálisan egy nőhöz, hacsak 100%-ig biztos nem vagy benne, hogy tetszel neki,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-24 22:04:49 - A nők költik el a férfiak pénzét is? »
    Amikor tizenéves, huszonéves srác voltam, tulajdonképpen csak egy dologra vágytam a nőktől: hogy legyen barátnőm, de legalábbis hogy legyen szexuális életem. Hát.... hiába vártam, ez a vágyam nem teljesült. Most velem, mint felnőtt férfival szemben a nőknek az lenne az elvárásuk, hogy legyen lehetőleg minél több pénzem, és azt osszam meg velük? Hát... korábban kellett volna jönni. Nekem sem teljesültek a kívánságaim fiatal férfiként, most meg nekik nem fog teljesülni ez a kívánságuk....
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-24 07:07:05 - “Párbeszéd” az Isztambuli Egyezményről »
    Ne legyetek polkorrektek, basszameg! Nem a feministákkal kell kiegyezni, nem velük kell egyezkedni. Mert ha velük egyezkedtek az azt jelenti, hogy elfogadjátok az őáltaluk felállított kereteket, azt implikálva, hogy van amiben igazuk van.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-17 00:05:29 - Teszt férfiaknak: mennyire vonzó ön a nők számára? »
    Mondd csak, kedves Victus, de őszintén: te tényleg ennyire hülye vagy, vagy csak teszed magadat??? Ha bármit is komolyan gondoltál abból, amit itt a fentebbi kommentedben válaszként leírtál - leszámítva azt az egy mondatot, hogy - idézem: "Egész hollywoodnak semmi értelme." idézet vége - akkor a jó édes kurva anyádat, és téged kéne legelőször tarkón lőni! És tudod miért? Nem pusztán a személyes ellenszenv miatt. Az csak arra magyarázat, hogy miért tenném meg ezt én magam személyesen is...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-16 22:20:16 - Szükségszerű hazugságok »
    Megőrjít ez az új kommentelési rendszer. Nem látom, hol vannak a régi kommentjeim. Nem látom, hogy következnek egymás után egy-egy thread-ben a válaszok. Nem látom, hogy tudnám formázni a kommentjeimet, hogy tudok kiemelést csinálni dőlt betűvel, aláhúzott betűvel, vastag betűvel. Ha a főoldalon ráklikkelek egy kommentre, nem azt hozza fel, nem oda ugrik az oldal. Nem tudok kiigazodni ezen az egészen. Régen minden jobb volt.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-16 21:56:50 - Teszt férfiaknak: mennyire vonzó ön a nők számára? »
    „Te szépnek és gazdagnak születtél. Én szegénynek és csúnyának. Egész életemben küzdenem kellett, hogy eljussak valahova. Téged sok lány vesz körül, rám egyetlen lány sem nézett, amíg sikeres nem lettem Hollywoodban.”(Harvey Weinstein) Egyre nagyobb szimpátiát érzek Harvey Weinstein iránt, egyre jobban szurkolok neki, hogy végül jól jöjjön ki ebből az egészből... (Ha nem lenne zsidó, akkor ez az első pillanattól fogva így lenne.) H. Weinstein nem egy matyóhímzés. Nem egy szép ember. De hát...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-13 22:59:14 - A fiatal nők többsége nem élvezi a szexet »
    common man, az ember illata az egyik rendkívül fontos, döntő tényező a szexuális, nemi vonzalom során. Az alább linkelt cikken viszont be fogsz rosálni... Ez egy jó illatú alfa hajléktalan lehet. Durva, hogy előbb jut fiatal pinához és gyermekutódhoz a génjeit továbbadva, mint mi akik tanulunk, dolgozunk, fedél van a fejünk fölött... www.blikk.hu/aktualis/belfold/elokerult-a-kulfoldon-eltunt-magyar-lany-hatalmas-meglepetesre-nem-egyedul Pár idézet a cikkből: "Véget érhet Csüllögh...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-13 21:25:58 - Hogyan vigyünk haza egy nálunk magasabb nőt? »
    Én kereken 170 centiméter magas vagyok, és ez soha nem okozott nekem semmilyen lelki problémát. Engem kifejezetten azok a nők vonzanak, azok mellett érzem magam igazán férfinak, akik alacsonyabbak és kisebbek nálam. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy kb. 160 cm magasságban húzódik az a határvonal, ami fölé nőve egy nő számomra már zsiráfnak számít (vagyis szépnek szép, de otthonra nem kéne.) Viszont a pici csajok kis mellekkel, formás popsival és szexi lábakkal - az ő szerelmükért viszont...