Felhasználó profilja

Reactor

Reactor
A felhasználó nem töltötte ki az adatlapján a bemutatkozás mezőt.

Reactor 1 cikk szerzője:

Reactor utolsó hozzászólásai:

  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-19 03:13:20 - Mitől lesz kisugárzásod? »
    Ohó, sugárzásról tudnék én mesélni, wheheheheheheeeee :DDD Na, de komolyra fordítva a szót, én úgy vettem észre, hogy ha kellőképpen tehetősnek nézel ki, sokkal nagyobb az esély a sikeres barátnő-találásra. Drága ruhák, drága autó abszolút nyerő a nők döntő többségénél. Ezek alapján, amiket tapasztaltam, a személyiség a legutolsó, amivel meg lehet fogni egy nőt, pláne hogy manapság sokkal inkább a látszólagos értékeken van a hangsúly, nem a valódiakon. Egy kezemen meg tudom számolni, hány nő...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-13 21:39:23 - Miért fontos a genderkurzus a progresszíveknek »
    Már nem azért, de a Zsindexre hivatkozni BÁRMILYEN témában borzasztó nagy naivitásra vall. Azon a zsidócsahos selejt hulladékoldalon ugyanis az se igaz, amit kérdeznek.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-13 21:35:33 - Miért fontos a genderkurzus a progresszíveknek »
    Nem a tömeg nagysága számít, hanem a színvonal. A 444 meg a Zsindex mindkettő egy legalja hulladék viccoldal, antimagyar csőcselékkel, akiknek még saját szövegük sincs, máshonnan lopkodott kifejezésekkel dobálóznak, mint a kis szaros óvodások a petárdákkal, és jókat vigyorognak, mekkorát szól...konkrétan az Internet szeméttelepe minkét oldal, az ott tobzódó hulladékok IQ-ja szűken kiadja a 20-t összesen.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-12 20:44:10 - A mosónők korán halnak. És az olajmunkás férfiak? (1.) »
    A nős férfiak tovább élnek ugyan...de jobban várják a halált!!!
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-10 14:18:36 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (3.) »
    Átlagos család, igen. De milyen? Átlagos magyar, vagy átlagos buckalakó család? Náluk a família fogalma 20 fő alatt nem áll meg, egy tezsvír nem tezsvír!
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-10 00:47:52 - A randizásról férfi szemmel »
    Nemtudom, ezt mikor, ki, hol tette meg alaptörvénynek, hogy a férfi kezdeményezzen. Az egyenjogúság, amit kinyervákoltak maguknak, pont itt kéne, hogy kezdődjön: hívják ők randira a férfit. Persze az egyenjogúság csak addig kell nekik, amíg hasznuk van belőle...minden szentnek maga felé hajlik a keze, tartsa a mondás... Hja kérem, a feminizmus addig tart, amíg nem kell egy zongorát felcipelni a tizedikre :D Az 100% hogy én egy nőnél se fogok kezdeményezni. Ha akar valamit, lépjen elsőnek ő,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-09 14:57:46 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (3.) »
    Szélsőséges megoldások, ez így van. A helyzet is eléggé szélsőséges, tehát passzol a kettő egymáshoz..."sárkány ellen sárkányfű". Hogy honnan veszem, mennyi segílykét kapnak a buckalakók? Először is ott a családi pótlék, és mivel már tízévesen ötgyerekes családanyák, gondolhatod, hogy nem párezres összegről beszélünk itt. Aztán ott van a szociális segély, a munkanélküli segély, az étkeztetési támogatás, iskolában a tankönyvtámogatás stb. Ők mindenre jogosultak, a fehérember semmire se. A...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-09 03:32:11 - A randizásról férfi szemmel »
    Én szagoltam már homárt, langusztát is. Eléggé büdös, döglött tengerisün-szaguk volt. Ám attól hogy valami sokba kerül, még nem biztos, hogy jó is. A japán fugut olyan áron mérik, hogy ahhoz képest a homár az aprópénz, és teljesen átlagos íze van. Ráadásul, ha béna szakács készíti el, könnyen lehet hogy az volt az utolsó vacsorád... És erre adnak ki emberek csillagászati összegeket.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-09 00:04:34 - A randizásról férfi szemmel »
    Hát ja...a baj csak annyi, hogy a tanfolyamon fizetett statisztákat kell "felszedni", a való életben meg nem.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-09 00:00:20 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (3.) »
    Az általad említett söpredékért nem lenne kár. A robotosítás se velük bszik ki, hisz ők semmit se csinálnak, csak szociális alapon, vagy bicskával lehúzzák a többi embert. Sőt, még szívességet is tennénk nekik a fullautomatizálással, csak kihúzzák a dugót, vagy megszerelik kicsit samukalapáccsal az automatikát, onnantól fogva azt visznek el, amit akarnak. K.G. Gábor gondolom a négyszázezres segélyt vonná meg tőlük, amit jól is tesz. Ha alkalmatlanok mindenféle munkára, az csak és kizárólag az ő...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-08 14:59:19 - A randizásról férfi szemmel »
    A cikk azért nem túl hasznos, mert a férfiak zöme a randevúig se jut el. Őt soha nem hívja nő randevúra, egyenjogúság foreva, ha meg ő hív el egy nőt, az vagy kiröhögi, vagy öklendezni kezd az undortól...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-07 18:23:38 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (1.) »
    A hivatalosan megállapított létminimum 80 ezer forint. Kapásból ide lehet tehát sorolni azokat, akik közmunkabért kapnak, mert a Matolcsidióta megmondta az ő tömérdek sok okos eszével, hogy 47 ezer mindenre elég. Meg lehet élni persze 80 ezer alatt is...valameddig...a gond csak az, hogy ott már nem az a téma, hogy ződ vagy kék tokot válassz az okosteldzsódra, hanem hogy ételre költs, gyógyszerre, közlekedésre, ruhára, vagy rezsire. Lehet, hogy kajára futni fogja éppen, csak tüzelhetsz...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-06 23:09:16 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Biztos lehetsz benne, hogy a legkevésbé emberbaráti vagy néppárti intézkedést fogják meghozni. A kormányok eddig se arról voltak híresek, hogy az emberek érdekeit képviselték volna. A hatalom és a profit az az, ami számít, semmi más. Sztálin bátyó is megmondta az ő tömérdek sok okos eszével, hogy kiirtani milliókat az statisztika. Kérdés, hogy a lakosság kihasználja-e a számbeli fölényét és szembeszegül az ilyen törekvésekkel, vagy semmit nem tesz és kipusztul.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-06 20:54:15 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (3.) »
    Kár hogy csak irónia volt, gyakorlatban is remekül működhetne. Sokkal jobban, mint a mostani rendszer.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-06 20:30:07 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Azt állítod, majd betömik az emberek száját alapjövedelemmel. Erre írtam azt, hogy miért tennének ilyet, senki nem fogja kényszeríteni őket. Ennek 2 lehetséges folyománya van: az emberek szép csendben leülnek és várják az éhhalált, vagy fegyvert ragadnak, és elsöprik a hatalmi gyülevészt. Harmadik lehetőség nincs. Ezek valóban az én szavaim.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-06 19:36:28 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Nem értem a logikádat. Miért KÉNE alapjövedelmet biztosítaniuk bárkinek is? Hacsak nem lesz tényleg össztársadalmi felkelés, senki nem kényszeríti rá őket. Ha valamilyen csoda folytán meg is tudják oldani majd az energiakérdést, és minden munkakörben robotokat alkalmaznak, a lakosságot egyszerűen "improduktív embertömeg"-nek nevezik majd. Jobb esetben csak hagyják őket éhenhalni, rosszabb esetben magukkal a gépekkel öletik le őket. Ugyanez a probléma merült fel a bedőlt hiteleseknél, sokan úgy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-06 19:12:03 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Ugye nem gondoltad komolyan, hogy munkájukat vesztett óriási embertömegek majd szépen leülnek és csendben éhendöglenek...nos, nem. Ennél sokkal kisebb társadalmi problémákra is kitörtek már forradalmak.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-06 19:03:41 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Meglehet, hogy több pénzük van, egy a gond: az ellenérdekelt embercsoport durván sokkal nagyobb létszámú. Ha a robotok össztársadalmi katasztrófát okoznak (amire igen jók az esélyek), a sokmilliós tömeg percek alatt felfalja a pár ezer üzletemberből álló klikkeket. Lehet persze robotizálni úgy, hogy következetesen leszarjuk az ellenzőket, de az sajna nem lesz túl tartós.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-06 17:01:03 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Eegen, ez eddig is így volt, hogy ami az egyik embercsoportnak jó volt, az a másiknak kevésbé. A béka is rendkívül hasznos állat az emberek szerint. A rovarok szerint sajnos már kevésbé. Az orvosrobotokkal pedig csak egy baj van: egy bonyolult gép nem tud előrukkolni olyan probléma megoldásával ami még nála is bonyolultabb (adott esetben az emberi test). Ugyanezért nem lesz soha technológiai szingularitás se: egy gép nem tud önmagánál összetettebb gépet tervezni.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-06 15:55:29 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Íme egy finom lista, mi is történne, ha a Robot Robikra bíznánk a civilizációt. Ebből a tömeges munkanélküliség a legkisebb probléma. http://www.investor.hu/news/20180801-mesterseges-intelligencia-orvos-haboru-munka-robot.html
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-06 02:50:46 - Jófiú, Rosszfiú »
    Érdekes jelenség amúgy: azok a nők, akik a "rosszfiúkat" csipázzák, csak a látható rossz tulajdonságokat veszik számításba. A gorombaságot, tahóságot, erőszakot például díjazzák, de ahhoz egy lány se vonzódik, ha az illető sunyi, alattomos, hazug, vagy outright gonosz, pedig ezek is mind rossz tulajdonságok. Nem, eszem ágában sincs megérteni a női logikát, mielőtt megkérdeznétek :D misön impászibül.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-06 00:24:03 - Jófiú, Rosszfiú »
    Arra utaltam, hogy előfordulhat, hogy a férfi beleszeret a kitartottjába, a kitartott nő azonban nem viszonozza, hisz ő csak a fószer pénzéhez lojális. Ahogy arra is akad példa, hogy valaki beleszeret a prostiba. Igaz lehet az is, hogy átlag alatti külsejű nők is szerencsét próbálnak a puncs.hu-n, de nem tartom valószínűnek, hogy hosszútávon labdába rúgnának a szupermacák mellett, a legtöbb ilyennel egyszerűen elszaladt a nyihaha, és azt hiszi, amit a Tiffany ott megkap, azt ő is. Biztosan akad...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 23:46:30 - Jófiú, Rosszfiú »
    Amíg van olyan, aki kifizeti, addig persze, hogy elkérnek ennyit. Ezek szerintem főleg külföldiekből élnek, ahol ugye van pénz szarásig - vagy eleve kimennek külföldre, nem nagyon kell őket kapacitálni. Ha majd nem lesz olyan marha, aki kifizeti, fogják ők még olcsóbban is adni magukat. Én nem látok abban furát, hogy átlagos/átlag alatti nők is hirdetik magukat, az ő vendégkörük nyilván nem a csiliomos papócákból meg a felsőtízezer életmódját élő aranyifjakból áll. Ennek megfelelően jóval...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 22:23:52 - Jófiú, Rosszfiú »
    Tudom, mi a puncs.hu, gyakorlatilag egy végtelenségig kiterjesztett escort-szolgáltatás. Amíg tejel a papi, addig marad a pipi, tehát egy hosszú távú valami. Ott már speciel adottak a feltételek ahhoz, hogy kialakulhassanak érzelmek is, igaz, ez többnyire egyoldalú marad, de manapság már úgyis ritka az olyan nő, aki nem a pénzhez lojális. Ahogy írod, ez elég elszomorító manapság, hogy ez lett az etalon, viszont elég csak arra gondolni, hogy aránylag kevés számú lánynak van olyan szintű külseje,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 22:00:07 - Jófiú, Rosszfiú »
    Hát köszönöm. Hidd el, ha létezne univerzális megoldás, akkor már rég nem volna probléma az önbecs-önbizalom-önértékelés probléma. Sajnos túl különbözőek vagyunk. Túl sok mindenkinek kellene egyetértenie egy dologban.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 21:58:06 - Jófiú, Rosszfiú »
    Erre azért nem tudok válaszolni, mert külföldre nemigen szoktam eljutni, épp ezért nem is néztem utána, ott mi a helyzet, milyen párkapcsolati konfliktusok vannak arrafelé. Van ugyan sok külföldi ismerősöm, de velük kivétel nélkül szakmai témákról megy a beszélgetés. Nyilván van, ahol jobb a helyzet, van, ahol rosszabb. Arra kellene törekednünk, hogy nálunk minél inkább javuljon. Bazinagy kereslet van pornóra, hivatásosokra, tehát kínálat is lesz. Ha majd nem lesz kereslet rájuk, csökkenni fog a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 21:29:33 - Jófiú, Rosszfiú »
    Akadémikus kérdés. Manapság divat lett ott kibszni jól a másikkal, ahol csak lehetséges. Lehet, hogy nem kifejezetten hungarikum, de manapság divatos a "dögöljön meg a szomszéd tehene is" hozzáállás - a tehergépkocsi akkor is a kerékpárútra parkol fel, ha van a közelben ingyenes parkoló, az idióta autós csakazértse adja meg az elsőbbséget a másiknak, ha karambolozik se, a féltékeny hősszerelmes inkább lelövi a barátnőjét, ha már az övé nem lehet, másé se legyen, a GYK-n hiába írt az előttem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 21:19:44 - Jófiú, Rosszfiú »
    Ez az önbizalom-önértékelés--önbecsülés triász ez olyan, hogy erre nincs egyetemes megoldás, ami kivétel nélkül minden férfire alkalmazható. A kurvázás valóban nem megoldás MINDEN esetben, de egyes esetekben az lehet. A párkapcsolat viszont ugyanúgy nem megoldás, van bőven olyan primitív tahóállat is, akinek az növeli az önbecslését, ha kocsmában verekedhet egy jót (persze csak akkor, ha az ellenfele nála gyengébb, kisebb, és a belső zsebében tényleg csak zsebkendő van, nem töltött Backstab...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 20:20:18 - Jófiú, Rosszfiú »
    Tudom, ez csak amolyan szólásmondás volt, a "szarva közt a tőgyit" kifejezés mellé. Nálunk divatosak az olyan megoldások, hogy ami kerek, azt cipeljük, ami szögletes, azt gurítjuk, mindegy, hogy érdemben működik-e a dolog vagy sem, a lényeg úgyis az, hogy valakiknek minél jobb legyen, másvalakiknek meg minél rosszabb.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 18:52:37 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Öööö ha jól emlékszem, az alapfelvetés NEM az iparról szólt, hanem hogy minden kis faszari melóra majd automatát helyezünk üzembe. Vissza is kereshetem, ha gondolod, bár ennyi hozzászólás után már nem lesz egyszerű. Volt szó a robotautókról is, kiemelted, hogy mennyire tökéletesek, én meg mutattam olyan videót, ahol pont az automatika okozott balesetet. Ott ne keress szalmabábot, ahol nincs. Ami a gépek hatékonyságát illeti, erre térjünk majd vissza akkor, amikor a dobozautomata nem dobál...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 18:22:40 - Jófiú, Rosszfiú »
    Tekintve, hogy a nők a befolyásukat elsősorban a szépségük révén érik el...valóban jól. Egy hasonlattal élve, nem tudod eltörni a karját valakinek, akinek nincs karja. A "nem magyar" megoldás...úgy érted, az ésszerű megoldás? Hátööö, SZVSZ az lenne a korrekt, ha úgy tudnának viszonyulni a párkapcsolatokhoz, hogy a férfi ne kényszerüljön arra hogy kiskapukat meg kerülőutakat találjon. Az, hogy fikázzuk a prostikat meg a pornót, tüneti kezelésnek is kevés. Az okokat kellene felszámolni,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 18:06:55 - Jófiú, Rosszfiú »
    Hát nem ez a megoldás? Az olyan nők azért hiszik, hogy körülöttük forog a világ, mert az úgy is van. Nem véletlen utálják annyira a prostikat meg a pornót - nagyon durva konkurenciát képviselnek. És ahelyett, hogy a jó irányba változnának, inkább a konkurenciára fröcskölődnek. Tipikus magyar megoldás, "szarva közt a tőgyit"...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 17:52:58 - Jófiú, Rosszfiú »
    Ha annyira pina kell, felmegyek beszamolok-ra és veszek magamnak egyet. Sokkal olcsóbb, mint egy barátnő, magamnál ötször jobb kategóriás csajt is választhatok, és nem huzigálhatja a száját, ha szexelni akarok, különben nincs zseton.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 17:41:11 - Jófiú, Rosszfiú »
    Nos, ha nem látják be, ő bajuk lesz. Nem véletlen van ennyi rossz házasság és válás kishazánkban, de gyanítom, az öngyi-statisztikában is részben emiatt lehetünk dobogósak. Az teljesen igaz, hogy vonzó külsővel, nagy csöcsökkel stb. be tud vonzani férfiakat, na de azok olyanok is lesznek. A legtöbbje nem akar egyéjszakáson kívül ilyennel egyebet, pláne ha zabigyereke is van. Nagyátlagban a férfiak nem szeretik más pulyáját nevelni...én se tenném. Abszolút favorit, mikor a kis görcs odaáll...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 16:57:23 - Jófiú, Rosszfiú »
    Kár aggódni azon, hogy a rosszfiúk mennyivel szerencsésebbek. A nők a saját kárukon előbb-utóbb belátják majd, hogy döglött lóra fogadtak, legkésőbb a válás után. Az már más kérdés, hogy egy zabigyerekkel a nyakukban a jófiúnak se fognak kelleni, de ez meg úgymond "benne van a pakliban". Az okos a más kárán tanul, az ostoba a saját kárán se.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 14:37:15 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Értem. Tehát már 25 éve találkoztál már ipari robotgéppel ilyen-olyan gyárakban, tehát = pár éven belül már mindenkinek saját személyi robotja lesz, és minden munkát robotokkal tudunk helyettesíteni. Pláne ebben a lepusztult szétrókázott országban, ahol fontosabb a stadion mint a kórház. Mesélj még, kérlek! Lehet hogy nem vagyok programátor vagy mérnök, de nem is kell annak lennem: józan paraszti ésszel belátható, hogy kishazánkban még évezredekig nem lesz Jetson-család valóság. És hogy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 02:58:09 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Tényleg, létezik az autó és a telefon is. Öööö hány száz évbe is került, amíg az ókori civilizációktól eljutottunk odáig? Még ha igazad is lenne, garantáltan nem fogod megérni, ahogy én se, más se. Ez az egyik. A másik meg, attól hogy feltalálnak robotokat - csak bizonyos funkciókra, tehát rendőrrobot, kőművesrobot, orvosrobot még jó ideig nem lesz - akkor az már automatische azt jelenti, hogy az ember mehet a levesbe? Feltaláltuk a gépkocsit, irtsuk ki a lovakat? Az is fölöttébb érdekelne,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-04 21:08:33 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (3.) »
    Én is ezt magyarázom, hogy még fényévekre van attól a civilizáció, hogy Jetson-család féle future fuckballz jövővilágban éljenek az emberek. Csak azt látják, amit látni akarnak, hogy róbátz for evriván. A financiális, társadalmi és energiaügyi problémákat meg egyszerűen a szőnyeg alá söprik, mondván, már vannak robotüzemek meg önjáró autók....egy fecske nem csinál nyarat. Ennyi erővel záros határidőn belül számíthatunk Széles Gábor energiacellájára is...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-04 20:43:52 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Ez még magában Japánban sincs így, hogy minden kulimunkát robot végez az ember helyett. Sőt, annyira nincs, hogy konkrétan a japán kormány azért lobbizik, hogy a dolgozók NE dolgozzák magukat halálra, mert annyira nincs más időtöltésük, mint a munka. Jaham, tehát kvázi az egyetlen nemzet, ami megtehetné, hogy mindent gépesítsen, nem teszi...a többi országról nem is beszélek, néhány multin kívül senki nem engedhetné meg magának, hogy gépekkel helyettesítse a humán munkaerőt. Magyarországon pedig...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-04 18:59:40 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Úgy értem, hogy 1 munkás munkáját 1 robot tudná átvenni, szimplán azért, mert nem tologathatod a robotokat egyik részlegből a másikba, hanem kettő kell belőlük. Vécédeszkagyárban az első szobában az első mikrobi méretre vág, a következő szobában a második mikrobi gyalul, a harmadik szobában a festés folyik stb. Tehát ha mindezt egy masinával akarod megoldani, akkor ide-oda kéne tologatnod egyik részlegből a másikba, és többféle feladatra is be kell programoznod, ezzel szemben egy emberi...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-04 18:35:06 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Ki fognak, biztos lehetsz benne. A lézerfegyverek például már nagyon rég nem téma. A hidrogénbomba helyett például már fejlesztgetik a fúziós gömb kilövőt, de létezik már (igaz, nem-halálos) sonic oszcillátor is, és folynak kutatások antianyag sugárfegyver irányába is. Csak azért nincs még kifejlesztve, mert olyan piszok kevés antianyag létezik, hogy inkább azonnal le is reagáltatják.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-04 17:18:06 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Rosszullétnél, elalvásnál a sofőr tudja padlózni a féket,félre tud húzódni, meg tud állni. Egy robotautóban NINCS fék. Ha egy apróbb szakadás vagy zárlat miatt lefullad a vezérlés, akkor annak nagy csattanás, és 2-3 halálos áldozat lesz a vége. Igen, láttam a fentebb linkelt videót. De speciel ilyet is láttam a "tökéletes" önvezető autókról: https://www.youtube.com/watch?v=eTLMGjp-AIQ Aki A-t mond, az mondjon ám B-t is...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-04 17:14:10 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Akkor szorozd meg a robot fenntartási költségét annyival, ahány munkás van a gyárban. Ha mindegyik munkás funkcióját egy robottal helyettesíted, akkor ki tudod számolni, mennyi robotra lenne szükséged hozzá. Hogy a robot jobban elvégzi-e az adott tevékenységet, ez megint egy jókora kérdőjel.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-04 02:54:46 - Alanyi jog-e a nemi élet? »
    Nem biztos, hogy a csajhiánytól kattan meg valaki. Ted Bundy, Albert DeSlavo és Henri Desiré Landru is a nők kedvence volt, mégis elkezdték leöldösni őket "me' mé' ne" alapon. Szóval ez se lenne teljes biztosíték arra, hogy kevesebb zizi ember lenne.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 22:53:05 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (3.) »
    Egyetértek. Lehetőleg chaingunnal.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 20:43:33 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Ezt soha nem is vitattam, hogy az emberi sofőrök rengeteg balesetet okoznak, szóval itt nyitott kapukat döngetsz. Arra szeretnék garanciát látni, hogy a robotsofőrök majd feleennyit se fognak, elvégre a future fuckballz robotvilág rajongóinak ez a fő érve mindig, hogy gépekkel minden mennyivel biztonságosabb lesz. A fő probléma még mindig az, hogy egy robot aligha fogja tisztelni az élet szentségét, tehát semmiféle visszatartó ereje nincs a robotra nézve annak, ha balesetet okozna, pénzbírságot...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 20:25:28 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (3.) »
    Tessék, íme a forrás. A világon semmi köze a nőkhöz vagy a feminizmushoz: https://moly.hu/konyvek/hegyi-dolores-kertesz-istvan-nemeth-gyorgy-sarkady-janos-gorog-tortenelem Egyelőre az a tudományosan elfogadott álláspont, ami e kötetben szerepel. Komolyan mondom, ha meg tudod cáfolni az ott leírtakat, csiliomos leszel, és atomhíres. Persze meglehet, hogy a Hiteltelen! magazinnak, arvisúráknak, meg a szíriuszimagyar-nibiru-reptoidos történeteknek van igaza, és az összes régész, történész,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 19:29:49 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (3.) »
    De bizony a klasszikus athéni demokráciáról beszélek. Kívülről betéve ismerem a görög történelmet,az egyik kedvenc olvasmányom mellesleg (a zöld Hegyi Dolores-féle kötetből okosodtam), pontosan leírják, hogy békeidőben tökéletesen tudott működni a dolog. Ha úgy véled, azok ott totál hülyeséget írtak össze, miért nem őket cáfolod meg? Egy valagnyi pénzt kereshetnél... - Akkoriban is léteztek emberi jogok, hiszed vagy sem. Már Szólón idejében is léteztek. Manapság mennyi joga van egy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 18:56:13 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (3.) »
    Lassan ott tartunk, hogy még az ókori görög társadalom is élhetőbb lesz. Periklész demokráciája legalább nem úgy nézett ki, hogy két farkas és egy bárány azon vitázik, mi legyen a vacsora...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 18:46:35 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Áh, ha a gép elromlik, vírusos lesz a szoftver, vagy felnyomják, az ugye bagatell. Akkor is, ha X ember életébe kerül Robot Robi egy jelentéktelen kis hibája. A programozóknak egész kisszótáruk van arra az esetre, ha a korábban jól működő programjuk egyszer csak lefullad. Íme a három favoritom: "Ez lehetetlen!" "De hiszen ez korábban tökéletesen működött!" "Márpedig én ahhoz a kódhoz egy ujjal se nyúltam!" Ezzel aztán ki lesznek fizetve a gyászoló családtagok ám... A gyártók jellemző...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 15:19:18 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Az UFÓ-hívők szokták ezt a kifejezést használni a szkeptikusokra. Az a fajta, aki 2012-re reptoid meg lumbulábi inváziót jósolgatott, mert "a maLYák [sic] is megmondták". A lakosság kérdése úgy jön ide, hogy minden kulimunkát robotokkal akarsz helyettesíteni. Kőművesrobot, takarítórobot, pénztárosrobot, rendőrrobot, ilyen robot, olyan robot. Nyilván Átlag Jóskának majd lesz ilyenekre pénze, amikor az ötvenmillió adónak hála nem lát ki a nyomorból. A kormánynak mindenbe van beleszólása, az ipar...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 14:45:41 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (3.) »
    Még mindig ez a robotosítási közpara van a középpontban? Fölösleges emiatt aggódni, mert még mindig nincs se kellő anyagi fedezet, se kellő mennyiségű energia hozzájuk. És sajnos a tökéletes szoftvervédelmet se fejlesztették még ki (nem is fogják soha). Úgyhogy nem lesz itt az Emlékmásban látott future fuckballz robotvilág :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-03 02:57:08 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Igen, ez még mindig csak sci-fi. Abból indulsz ki, hogy a világ gazdagabb részein nagyon elvétve már rutinszerűen használják ezeket a technológiákat, tehát hamarosan mindenütt ez lesz a szabvány, csak mert - szerinted - mindenben jobb, mintha emberek végeznék el ugyanezt a munkát, csak mert a reklámok ezt mutatják. A reklámokban a robotok mindig ideális körülmények között fognak működni, soha meg nem hibásodnak, senki nem próbálja meg átrázni meg manipulálni őket, és persze a lakosság...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-02 21:09:30 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Nincs olyan automatika, ami a jövőbe látna, és soha nem is lesz. Egyetlen robot se fogja tudni megmondani, hogy két sarokkal odébb bepattan-e egy pöttyös labda az út kellős közepére, vagy a tuskó terepjárós a belső sávban nem fog-e kivágni eléd, hogy előzhessen. Azt mondhatnád, hogy ezt egy ember se tudja. Ez így is van - de elviekben a gépeknek jobbaknak kéne lenniük. És hát...nem azok. Hogy egy klasszikust idézzek: "Két milliót ezért a játékvacakért? Hiszen ezt bármelyik kísérleti egerünk...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-02 16:06:58 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Ez így is van, az emberi sofőrök közt is rengeteg a buta, tapasztalatlan, vagy a szándékosan "mindenkitleszarok" típus. Azért bízok bennük jobban mégis, mert nekik van vesztenivalójuk, ha hibáznak: elvehetik a jogsijukat, sittre is vághatják őket, vagy megsérülnek/meghalhatnak egy balesetben. Egy számítógépnél ilyen nincs. Egy gépnek fogalma sem lesz arról, mi az a bizalmi elv. Aztán a rutin is nagyon sokan számít: egy rossz sofőr képes fejlődni az évek során, egy számítógép viszont max. akkor,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-02 15:27:14 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    A mélyszegényekről annyit, hogy a létminimum jelenleg 80 ezer forint. Azoknak a száma, akik ennyi alatt keresnek, bőven meghaladja a 4 milliót, kezdve az alibi közmunkásokkal. Hogy mi a demokrácia? Az, amit Periklész anno összehozott, és kiválóan működött is jó ideig. Ennek a katyvasznak, ami ma van, köze nincs már hozzá. Ha Periklész látná, mit művelt a modern és felvilágosult ember mit művelt a találmányával, ott helyben lőné főbe magát. Úgy, hogy a puskát még fel se találták.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-02 02:14:36 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Nem laikus vagyok, inkább szkeptikus. És valóban. A deadlock, division by zéró, runtime error, végtelen ciklus és a többi klasszikus hiba azóta is vígan megvan, köszönik szépen, és bármikor előfordulhatnak. Lehet rajtuk röhögni, ettől függetlenül csak akkor nem történnek meg, ha nem akarnak. Egy alkalommal például egy komplett amerikai csatahajót vágott haza egyetlen division by zéró hiba - ha jól emlékszem, az USS Yorktown volt - pedig az amerikai hadsereg a legutolsó intézmény, amelyik a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-01 23:47:35 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Na itt kezdődnek a problémák, amikor a hülye emberek képesek több száz másik ember életét rábízni valami 01010101111-kombóra, aminek lefuttatták pár tucat ciklusát egy szimuláción, a programátor kényelmesen hátradől a fotelében, hogy nnnna, evvel is megvónánk, ez mosmá' tutira úgy fog működni, ahogy kitaláltam, és megy KVzni. A legkevésbé se érdekli, hogy esetleg működés közben az automatika produkál egy division by zéró vagy deadlock hibát, és a repülő leszállás közben nem a futóművet engedi...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-01 23:20:38 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Pontosan tudom, milyen egy diktatúra, történelemből érettségiztem anno. A diktatúra nem annyiból áll hogy "északkórea" [sic] meg jön a fekete autó. És, köztünk legyen mondva, a Viktátornak köze nincs a demokráciához. Vagy szerinted a demokráciának pontosan így kellene működnie? Ja, és attól hogy a libbantak még szarabbul kormányoznának, a Fityisz-rezsim nem lesz automatische jó. Ha valaki tökön rúg, nem fejbe, attól még nem lesz jófej.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-01 19:55:21 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Lehet csak nekem ilyen maradi a felfogásom, de SZVSZ a gazdaság akkor pörög, ha van megfelelő fogyasztás, tekintve hogy az elköltött pénzből kapja a gyártó a gázsiját. Ha az emberek vásárolnak, mert van miből és van mit, akkor pörög a gazdaság. Ha nincs miből, vagy nincs mit, akkor lefullad, illetve a feketegazdaság, csempészet stb. erősödik. Kishazánkban momentán az a helyzet, hogy hiába vannak tele a boltok áruval, az átlagember csupán a töredékét tudja megvenni a szándékolt fogyasztásának. Az...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-01 19:43:48 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Ezt nem is vitattam, hogy a repülőgépekbe kell robotpilóta. Viszont ezt akkor és CSAK akkor kapcsolják be, amikor a gép már elég magasan van ahhoz, hogy semminek ne mehessen neki. A le- és felszállás továbbra is a pilóták dolga. Egy autó, aminek a mozgástere egy igen szűk sávra van lekorlátozva, életképtelen ugyanilyen rendszerrel. Bőven elég a balesethez annyi, hogy valami ostoba gyökér úgy tolatna ki egy kapualjból, hogy leszarja, van-e keresztirányú forgalom vagy nincs, ő az utak királya, ő...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-01 19:30:14 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Gondolom ott is megvan az a réteg, aki költené, ha volna mit, és nyilván ezek pörgetik a gazdaságot. Ha az ember nem költ, mert nincs miből, abból soha nem lesz semmi. A nullát megszorozhatom én bármivel, nulla marad.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-01 18:55:53 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Én itt olvastam. Tudom, hogy a HVG se mindig hiteles, mindenesetre elsősorban gazdasági újság, és nívósabb is sokkal, mint a Zsindex-féle tündérmeseoldalak: https://24.hu/fn/gazdasag/2017/07/27/regen-lehagyta-a-magyart-a-roman-gazdasag/
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-01 18:45:28 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (1.) »
    Ez tényleg itt van. Hogy a statisztikában benne vannak-e a kátrányos helyzetűek, ezt nem tudom, nekik ÉN mindenesetre egy forint alapjövedelmet nem adnék, nem is szorulnak rá, amíg a minimálbér ötszörösét bezsebelik úgy, hogy semmiféle alapjövedelem nincs még kilátásba se. A 4,6 millió úgy jön ki SZVSZ, hogy ennyien élnek a létminimum alatt, és ilyenből még a fővárosban is vannak sokan, nem kell Borsodig meg Nógrádig se elmenni.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-01 18:42:56 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Ez igaz, náluk ez a standard. És az a szégyen amúgy, hogy lassan ők is előrébb lesznek, mint mi...még így is...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-01 18:41:57 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Egyetértek. Amíg a segílykén élősködő buckalakó ötször annyit vág zsebre munka nélkül, mint a napi 25 órát güriző melós, nem kell csodálkozni, hogy eszük ágában sincs dolgozni. Kapjon a napi 25 órát güriző melós ötször annyit, a buckalakók kapjanak valami létfenntartáshoz épp csak elegendő alamizsnát, aztán ha lázadoznak, kivonulna a katonaság, elrépáznák őket puskatussal, és vinnék a sittre a germók közé. Persze mi jó magyar szokás szerint - "szarva közt a tőgyit" - fordítva csináljuk, aztán...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-01 18:35:02 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Semmi baj nincs velük, ahogy a hidrogénhajtású autóknak is adottak a feltételeik már hosszú ideje. De nem gyártják őket, mert szúrja az olajlobbi szemét. Ha majd 20-25 év múlva az utolsó csepp kőolajat is kiszivattyúzták a föld alól, nefélj akkor azonnal átnyergelnek az alternatív üzemanyagokra, és akkor meg azt az iparágat fogják monopolizálni. Rengeteg találmányra azért nincs igény, mert a nagytőkések ellenérdekeltek benne. Most nem az ilyen Széles Gábor-féle kamu kóklerokra kell gondolni,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-01 18:13:57 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Nem kell "hinnem" semmit. Borsodban élek, van két jó szemem, látom, amit látok, úgyhogy a sajtóorgánum az legfeljebb megerősíti, hogy ez nemcsak elszigetelt helyi jelenség. Hogy mennyire rendszerszintű, azt nem tudom, mindenesetre sokatmondó, hogy az EU-s pénzeket a legtöbb, tendereket nyert önkormányzat sajátként kezeli. Miután már a maguk részét zsebrerakták, a maradékból megvalósítanak...valamit...és akkor nesztek, szájakat megtörülni.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-01 13:55:36 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Az a baj, hogy pont nem a notórius hazudozó oldalak (Zsindex, 444) írják a 4 milliót, pont ezért vagyok hajlamos elhinni. A Viktátort pedig az nem menti fel, hogy a libbantak alatt milyen szarul éltünk. A helyzet most is ugyanaz, csak most másképp szar.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-01 13:52:31 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (1.) »
    Épp ez az, hogy nem csak róluk van szó. A buckalakóknak nincs is igényük a civilizált életre, róluk direkt nem beszéltem. Ha csak pár libbantról meg hivatásos rettegőről lenne szó, nem foglalkoznék én se vele. Az a baj, hogy ez egyre több helyen jön szembe velünk, csomó olyan település van (pl. Tiszabő), ahol 100%-os a munkanélküliség. A 4,6 millió mélyszegényt egymástól függetlenül több oldal is állítja (nem a Zsindex meg a hasonszőrű filoszemita viccoldalak), tehát akár még igaz is lehet.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-01 13:35:52 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (2.) »
    Ezt a "robotz for everyone" hipermodernizációs felfogást sok tudatlan felhozza újra meg újra állandó jelleggel, és minden alkalommal közöljük is velük, hogy miért megvalósíthatatlan. A szájenszfiksön filmekben és könyvekben tényleg baromi jól néz ki, de maradjon meg fantázia szintjén. - Egyrészt ez olyan szintű technológiai fejlettséget követel meg, amit még Japán se engedhet meg magának. Na, mögöttük vagyunk mi lemaradva valahol 150 évvel. Ilyen fokú fejlettséghez pedig pénz kell. Sok pénz....
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-01 13:12:34 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (1.) »
    Tudom, ez már erősen szájenszfiksön kategória. Hát látjátok, messze vagyunk mi még a nyugattól.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-01 12:51:40 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (1.) »
    Volna szüksége rá az embereknek - 4,6 millió lakosnak az alapdolgokra nem futja jelenleg. Ők azok, akik ma nagyon megnézik, mire is költenek - élelmiszer, ruha, rezsi - mert egyszerre csak az egyikre futja. Bárcsak már ott tartanánk, hogy a fölösleges költekezés lenne a probléma. Ha nem lenne ennyire bangladesi életszínvonal itt-ott kishazánkban, nem erőltetném én se ezt a dolgot. Pont ilyen téma a bérunió is, arra se hajlandó egyik mai modern népirtónk se.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-31 21:04:41 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (1.) »
    Ha csak feleennyi bürokrata aktakukac lenne, már jobb volna. A kilencvenes évek közepén a nagy kompjúterizációs őrületnek pont ezt az ósdi, leszerepelt, áttekinthetetlen rendszert kellett volna felváltania. Nyugaton ez összejött, nálunk nem.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-31 21:02:35 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (1.) »
    Akkor nyilván Diocletian is kommunista volt...az ő idejében ugyanis tudott működni a dolog, mindezt úgy, hogy a Római birodalom a legnagyobb káoszban volt előtte. Ceaucescou azért rossz példa, mert ő a legkevésbé se az emberek érdekeit tartotta szem előtt. Azért tartom ezt jó ötletnek, mert így talpra lehetne állítani a gazdaságot hosszú távon. Az emberek akkor tudnak többet vásárolni valamiből, ha meg tudják fizetni az árát. Momentán ez a szitu, hogy az árak az egekig emelkedhetnek, a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-31 14:34:46 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (1.) »
    Akkor hozni kell egy ármaximáló rendeletet is. Már az ókori Rómában sikerült ezt megvalósítania egy bizonyos Diocletian nevű illetőnek. A mai modern felvilágosult embereknek meg valamiért mission impossible.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-31 13:58:41 - Bevezetés a piros pirulába 1. – Biztosan szükséged van rá? »
    Zsindex...no comment. Az ottani gyülevésznek ez a színvonala. Az internet legalja az a hulladékoldal, kb. a 4chan színvonalán van.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-31 13:57:34 - Bevezetés a piros pirulába 1. – Biztosan szükséged van rá? »
    Zsindex...az internet szeméttelepe filoszemita söpredékeknek, akiknek még saját szövegük sincs, a GYK-ról nyúlják máséit. Szánalmas legalja csürhe.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-31 13:40:32 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (1.) »
    Igazság szerint az alapjövedelem ötlete abszolút nem halvaszületett ötlet, igenis működőképes (lehetne). A probléma ott kezdődik, hogy bizonyos köröknek ez nem érdeke - ugye nem azért adnak röhejesen alacsony fizetéseket mindenkinek kishazánkban, hogy most egy tollvonással változhasson a helyzet - másrészt meg ne felejtsük el, ez itt Abszurdisztán, itt a "szarva közt a tőgyit" megoldások a divatosak. És amíg a kormányaink ennyire mizantróp, népellenes férgekből állnak, ez nem is fog változni.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-25 03:45:43 - A nők költik el a férfiak pénzét is? »
    Nekem nincs bajom azzal, ha a nő szeret pénzt költeni. Az se érdekel túlzottan, mire költi. Ha szépítőszerekre, új ruhákra, vagy akár fúziós gömb kilövőre meg antianyag sugárfegyverre költ, tegye bátran. Egyetlen kitételem van: költse a SAJÁTJÁT. Nem kell egy fillér se belőle, mind az övé lehet. Annak meg külön örülök, ha jobb a munkája az enyémnél, több pénzt keres nálam. A saját pénzével azt tesz, amit csak akar, az én pénzemmel pedig én teszek azt, amit akarok. És, ahogy a regények meg a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-23 00:12:54 - A túlárazott nő »
    A masszív férfitöbbletet elsősorban a relatív férfitöbbletre kell érteni. Férfitöbbletből van relatív is, abszolút is. Az abszolút férfitöbbletről rendelkezésemre áll egy 2015-ös gazdaságföldrajzi kimutatás (a legújabb kiadású középiskolai atlaszt szkeneltem be hozzá), és 35 éves korig bizony többet mutat a mérleg nyelve a férfiak felé. A relatív férfitöbbletet meg úgy kell elképzelni, hogy a 25 éves lány bejön egy vele egykorú egyetemistának, egy 38 éves középkorúnak, meg egy 60 éves...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-14 14:19:06 - A pénz beszél? »
    Meglehet, de ettől még igaz. Lehet persze így is hozzáállni a párkapcsolatokhoz, ezzel csak a MGTOW férfiak és a macskásnők száma növekszik, és fellendül a prostik forgalma, de nincs megtiltva. Tipikus magyar megoldás, szarva közt a tőgyit.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-14 04:34:56 - Valóban jó dolog a sorkatonaság? (6.) – befejező rész »
    Valamilyen szintű haderő mindenképp kell. Ha a népesség az 1500-zas években ilyen lett volna, a fővárosunk mái napig Ankara lenne. Az úgynevezett "szövetségeseinktől" ne nagyon várjatok segítséget - ha a nagypolitikai érdekek úgy kívánják, egy kis nép léte vagy nemléte nem sokat nyom a latban. Ha az oroszok hirtelen kitalálnák, hogy visszaállítják a SZU-t, drága szövetségeseink szemrebbenés nélkül odadobnának minket a kutyáknak, semmint hogy ujjat húzzanak egy atomhatalommal. Lengyelországot...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-14 04:27:32 - Megállítható-e a feminizálódás? 4. – Szolgaerkölcsök »
    Ha megálljt akarsz parancsolni a feminizmusnak, oszd be valamelyiküket bányába, útépítésre, gázkészülék-szerelésre, vagy hasonlóra. Azonnal eszébe fog jutni, hogy ő gyönge nő :D Nem lehet komolyan venni őket...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-14 04:25:14 - A pénz beszél? »
    Van igazság a felvetésben, különösen a mai pénzközpontú, vadkapitalista világban, ahol már a szart is forintosítani lehet, ha elég tejszínhabot nyomunk a tetejére, az ostoba tömegember beveri késsel-villával, még a szája szélét is megnyalogatja utána. Erre még rátesznek egy lapáttal az ilyen Lézerjanika-féle genetikai hulladékok, hogy mindenki annyit ér, amennyije van... A nők annyiban hibásak, hogy magukénak vallják ezt az álláspontot, a pénzhez lojálisak, és ha választani lehet, mindig a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-14 04:19:44 - A fiatal nők többsége nem élvezi a szexet »
    Hát igen, már megszoktam, hogy mindenről a férfi tehet :) Az őszintébbje szakított is velem, ezt legalább becsültem. A medúza gerincű többség pedig megtartja fejőstehénnek a pasit.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-14 04:17:36 - Valóban jó dolog a sorkatonaság? (5.) – a másik megölésének képessége »
    A másik megölése a harctéren olyan dolog, amin hülyeség moralizálni. Háborúban az ilyesmi nem filozófia kérdése: ha nem te ölsz, majd téged ölnek meg. Ahogy Remarque is írta: "Ha a saját apád rohanna veled szembe közöttük, habozás nélkül dobnád felé a kézigránátot!" Utcai támadásnál dettó: ha a késsel hadonászó támadó meg akar ölni téged, mi a fontosabb? Az életed, vagy egy szaros papírfecni? A túlvilágon már vajmi kevéssé fog vigasztalni, ha az elkövető 20 évet kap, már ha elfogják persze. ...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-01 02:35:12 - Felmérés: nem engednek a férjüknek a magyar nők »
    Ez speciel igaz, gyakori, hogy nekem sincs kedvem az egészhez. Inkább kimozdulnék valahova, kerékpároznék, dolgoznék a projectemen, vagy játszanék mondjuk egy kis "Red Feksön"-t. Nem mindig egyszerű meglelni a nőkkel az összhangot :) Olyan nőt pedig iszonyatosan nehéz találni, akivel klappolna az étvágyam, úgyhogy nem is vesződök vele :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-01 02:30:40 - Miért telepednek a nők a férfiakra? »
    Hát, erre a kérdésre nem tudok válaszolni - engem ugyanis messze kerülnek a nők :D Szerencsére semmi olyan nincs bennem, ami vonzaná őket, úgyhogy hálaazégnek békénhagynak :D
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-06-26 01:41:50 - Tud-e rendesen gyermeket nevelni egy dolgozó nő? »
    Elég nagy a családunk, úgyhogy az első időszakban anyám többet volt idehaza, GYES miatt, na meg mert nemigen volt kire bízni az apróságokat. Azután vágott bele a könyvvizsgálati témába, amikor már relative jól felnőttem, és tudtam vigyázni a két kisebbre. Sokat volt távol, de meg is volt az eredménye, rengeteg pénzt keresett (az más kérdés, hogy egy részét idiótaságokra költötte, de nem ugatok bele, az ő pénze, felőlem termonukleáris ágyút is vehet rajta). Internetet 2001 környékén kötöttünk...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-06-24 22:23:05 - Valóban jó dolog a sorkatonaság? (3.) – Róma sem tudott mindenkit besorozni »
    A macedónok se panaszkodhattak. Miután Nagy Sándor meghalt, egész korrektül egymásnak ugrott Ptolemaios, Seleukos, Kassandros, Polyperchón és társaik.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-06-24 22:18:55 - Tud-e rendesen gyermeket nevelni egy dolgozó nő? »
    Hát, esténként azért itthon volt :) meg aztán, mikor okleveles könyvvizsgáló lett a könyvelőirodában, már voltak alkalmazottai (mind nők), így kicsit több ideje volt ránk. Való igaz, apám többet ért rá velünk foglalkozni. A tanáraimra nem lehet panasz, összesen 1-2 volt közülük stikkes, a többiekre nem lehet rossz szavam :) A nevelésre igazából azért nem lehet panasz, mert azé' az első 15 évemet netmentesen éltem le. Manapság szokás ez, hogy nem foglalkozunk a kölyökkel, nevelje csak az...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-06-22 03:31:35 - Tud-e rendesen gyermeket nevelni egy dolgozó nő? »
    Az én anyám anno könyvelő volt, aztán okleveles könyvvizsgáló, éjjel-nappal dolgozott, akár egy rabszolga...és fel tudott nevelni engem is, és két húgomat is. "I see no problemz wit' that" - mondaná a míves angol. Persze, kevés időt töltött velünk, deeee azért foglalkozott velünk, és e tekintetben egy rossz szavam nem lehet. A kisebbik húgom panaszkodott sokat, hogy anya milyen gyakran elfoglalt, viszont megértette, hogy ebből lesz aztán a nyaralás, "kariajcsira" a hifi (akkoriban még nagy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-06-19 22:16:55 - Fegyverrel védi magát a férfiak kiherélését javasló Fábián Anita »
    Ha valóban betámadja őt hazafele 4-5 buckalakó, és lelövi mindet, azt fogom mondani: megérte...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-06-19 22:13:42 - Valóban jó dolog a sorkatonaság? (1.) »
    Persze, úgy, hogy ott van mögöttük a szuperhatalom USA, úgy könnyű. 67-ben is ezért mentek neki 5 másik arab országnak, mert Ámériká hátulról támogatta őket, máskülönben az arabok elkenték volna a szájukat, mint a grízes szart.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-06-19 22:10:25 - Valóban jó dolog a sorkatonaság? (1.) »
    Igenis voltak előnyei a sorkatonaságnak. Most lehet leugatni, hogy háppersze, te könnyen beszélsz, militarista vagy, már az oviban is raksivető volt a jeled, de ettől függetlenül is így gondolom. Viszont minden éremnek két oldala van, ahhoz, hogy tényleg jó sorkatonáink legyenek, ahhoz olyan tisztek is kellenek! Nem Halivúdból kell kiindulni, ahol az összes katonatiszt vörös fejjel üvöltöző dagadt zsebzsarnok, a ZMNE-n találkoztam igenis jófej és korrekt tisztekkel (Szűcs ales, Berek százados,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-06-04 21:55:14 - Az evolúció és a férfigyűlölet »
    Azzal a divatos baromsággal is szeretnek jönni, hogy "tanujjad kifele a sztárszakmát, ecsém, oszt csiliomos leszel, hö". Hát igen, a kilencvenes években ezt már eljátszották a jogászokkal, közgazdászokkal, ha emlékszel rá. Hiányszakma volt mindkettő, óriási pénzeket fizettek nekik (ráadásul a forintnak akkor még jóval nagyobb volt az értéke), az egyetemek ontották magukból őket. Oké, az első pár százezernek tényleg jutott munka, csak aztán betelt az összes melóhely, az azóta végzettek jó része...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-06-04 21:41:16 - #itoo – Mert büszke vagyok arra, hogy férfiként viselkedek »
    Én csak a magam nevében tudok beszélni :) személy szerint én azért nem szólítgatom le a nekem tetsző nőket, mert őszintén szólva, a párkapcsolatok és a szex nálam nem az első helyen állnak :) sose kellettem a nőknek, 2-3 évente voltak rövid kapcsolataim, stabilan arra álltam be, hogy meglegyek nő nélkül. Meg aztán, a random leszólítgatás amúgyse túl hatékony módszer egy átlagpasasnak. Ha az illető egy Jason Statham egy sportkocsi ablakából, akkor van esélye a sikerre, de egy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-06-04 20:58:43 - Az evolúció és a férfigyűlölet »
    Van igazad, Lierin, bár néhány dolognak nagyobb a füstje mint a lángja szerintem. Például szeretik felhozni, hogy a jövőben nem lesz szükség ennyi munkásra, mert mindent gépekkel fognak végeztetni, robotz for everyone meg hasonlók. Ez tényleg jól néz ki a filmvásznon, Emlékmásban, sztárvárszban, sztártrekkben meg a szájenszfiksön művekben, viszont a valóságban egyáltalán nem működne, kishazánkban meg aztán végképp nem. El is mondom, miért, ha érdekel. - Először is ott az energiakérdés. A...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-06-03 23:08:48 - Az evolúció és a férfigyűlölet »
    Azaz, pontosan erre a rajzra gondoltam! Köszi hogy belinkelted! Nekem a saját gépemen van meg, már nem is emlékszem, hol láttam, de ott angolul voltak a feliratok. Lierin: A kormány ott hibás, hogy engedi ezt a káros gyakorlatot, illetve nem lép közbe, csak ha nagyon nagy a gáz (például a devizahiteleknél), mert haszna van belőle. Ha alaposabban megnézzük, a politika sok esetben arra törekszik, hogy egymásnak ugrassza az embereket. Hadd gyűlölje csak a taxis az autóst, a kamionos a...