A Ryanair megalázó és szexista reklámját sikeresen betiltották! – tudósít a Daily Mail. Mitől megalázó és szexista? Mert bikinis nőket ábrázoló falinaptárakról van szó – amiket jótékonykodási céllal árusítottak. Volna.
Ugyanakkor a Daily Mail írása mellett ott van egy tucat cikkajánló, frankó kis fotókkal, és ezek közül kettőn majdhogynem még a naptárcicáknál is lengébben öltözött csajokat mutogatnak. Lentebb még több ilyen is van, komoly fejszámolást igényelne megállapítani, hogy melyik fotóból van több: amin lengén öltözött nők vannak, vagy amin nem?
Na most akkor hogy is van ez? A napi médiában az ilyesmi rutinszerűen lemegy, és a kutya észre nem veszi, de ugyanakkor ha valaki falinaptárat gyárt akkor az a nőknek derogál, az mocskos szexizmus? Valahogy nem értem én ezt.
A biztonság kedvéért elmentettem a képet, így azt mellékeltem a cikkhez, lehet nézegetni. Ó, a horror…!
Kényszerítette valaki ezeket a nőket? Nem. Önként jelentkeztek egy jó kis exhibicionista fotózásra, mint egyébként sorstársaik ezrei. Kinek a pénz kell, kinek a hírnév.
Ahogy az eredeti Daily Mail cikk kommentjeiben is látni lehet, az átlagembereknek kezd már elegük lenni abból, hogy néhány hülyegyerek az állammal összefogva óvónénit játszik, és pofátlanul cenzúrázza az egyébként ártatlan tartalmakat is. A legelegánsabban talán John foglalta össze, ugyanezen téma előző cikkében: “Az isten szerelmére, nőjetek fel végre.” Ámen.
Azt akarom, hogy vonják vissza a modellektől a pénzt MINDEN olyan esetben, amikor betiltanak egy ilyen reklámot. És az ügynökséget is pereljék be. És persze az ügynökség azóta szerzett további bevételének egy részét is vegyék el (mondjuk 15-20 százalékot), hiszen referenciaként használ(hat!)ta a képeket, és ezzel bűncselekményből eredő vagyont halmozott fel, ami nem jár neki jogosan.
Hm?
Mi legyen, csajok? Mi legyen, női ügynökségvezetők, női modellek, női fotósok, stylistok, sminkesek, fodrászok? Legyen ez? Legyünk következetesek?