Franciaországban egy év börtönt és 15.000 euró pénzbírságot szabnak ki arra a férfira, aki bárhol a világon apasági teszt elvégzését rendeli meg. A mainstream médiában természetesen sehol sem olvashatunk az apai jogok, férfijogok két lábbal tiprásának szégyenteljes részleteiről.
A francia törvényhozás egy régi problémát próbált meg rendezni, amikor újratárgyalta azt a DNS tesztek alkalmazására vonatkozó állami tilalmat, mely szerint az apaság megállapítása érdekében az apa nem rendelhet meg genetikai vizsgálatot. Mindent elmond a feminista igazságszeretet hazug mítoszáról, hogy a feminista politikusok egyértelműen ellenezték az apasági tesztek liberalizálását. A feministák természetesen mindig találnak, de méginkább gyártanak nyakatekert, hazug “szakértői” véleményeket. Ebben az esetben például egy olyan pszichológiai szakvéleményt, amely szerint a tesztek tiltása a családi békét szolgálja. Mondhatni mindenkinek jobb, ha az apáknak nincs lehetőségük megtudni, hogy a gyermek, akit az ő gyermeküknek állítanak vagy esetleg már évek óta sajátjukként nevelnek, eltartanak, valójában nem is az ő gyermekük. A szakvélemény hozzáteszi, hogy az apaság egyébként sem biológia, hanem egy társadalmi konstrukció.

A “családi béke fenntartása” Franciaországban
Az apasági tesztek liberalizálásának igénye végül elbukott Franciaországban és hasonlóan rémisztő a helyzet Németországban is már 2009 óta: DNS tesztet csak mindkét szülő hozzájárulásával vagy speciális bírósági végzés birtokában lehet elvégezni és 5000 euró pénzbírsággal kell szembenéznie annak, aki szembeszegül a törvénnyel. Meglepő módon Svédországban a férfiak feministákkal szemben folytatott több évtizedes csatározása eredményre vezetett, és 2003-ban végül sikerült ezt a tilalmat töröltetniük a jogrendszerből. Franciaországban és Németországban viszont a férfiak nem tehetnek mást, minthogy a börtönbüntetés vagy a jelentős pénzbírság veszélyével is dacolva külföldi laborokba küldenek a vizsgálathoz szükséges mintákat. Erre a célra hajszál vagy nyálminta is megfelel és az elvégzett teszt 99.9% pontossággal képes kizárni az apaság lehetőségét. Szerencséjükre ezek a külföldi laboratóriumok a helyileg érvényes jogjogszabályok szellemében elvégzik a postán beküldött mintákból a tesztet és online vagy postai úton küldik meg az eredményét. Például svájci és spanyolországi laboratóriumoknak jelentős különbevételük származik a Francia tiltás fenntartásából és persze ők köszönik szépen a franciáknak. Nem így a gyanakvó apajelöltek.
A feminista érvelés szokásos módon még csak nem is rejti véka alá alantas férfiellenességét. Melanie McDonagh Londonban élő francia újságírónő a következőképpen adta elő visszataszító gondolatait:
A DNS teszt a tudomány olyan antifeminista felhasználása, mely fel akarja borítani a nemek közötti régen megszokott erőviszonyokat. És ez még akkor is igaz, ha manapság a nők rendelkeznek azokkal a gazdasági erőforrásokkal, hogy eltartsák a gyermeküket. Az apaság bizonytalansága lehetőséget ad a nők kezébe arra, hogy kiválaszthassák azt a férfit, akit a legjobbnak gondolnak erre a célra. A lényeg az, hogy a nők hatékony lehetőséggel rendelkeztek arra, hogy megnevezzék az apát és így az apaság biztos volt. Természetesen sok férfinak lett így olyan gyermeke, aki genetikailag nem az övé volt, de tényleg nem ez számít. Ha az apaság feltételéül egy tesztet szabunk meg a nő állítása helyett, akkor ezzel megfosztjuk a nőket a szabad választás hatékony eszközétől.
Fordítsuk le egyszerű szavakra, hogy még jobban átérezzük ezeknek a gondolatoknak az undorító közönségességét: A nőnek fenn kell tartania a jogot arra, hogy kedve szerint bárkivel folytatott szexuális kapcsolatból teherbe essen és aztán az apaság terhét kedve szerint arra a partnerére hárítsa, akitől a legtöbb hasznot remélheti. – A feministák jól felismerték a fenyegető végzetes veszélyt; a genetikai teszt leleplezi az egyik legalantasabb családi hazugság burjánzását és felszabadítja a férfiakat a nők kénye-kedve alól. Egyúttal meglátták az egyetlen menekülési utat is; a törvényi tiltás eszközével, a jogszabályok folyamatos szigorításával kell ezt a lehetőséget elvenni a férfiaktól, és ezzel támogatni a női hazugság mindenek feletti uralmát.
Meggyőződésem, hogy a tudományos és technikai fejlettség jelenlegi fokán az apasági tesztnek nem csak egy választható lehetőségnek kellene lennie a férfiak számára, hanem egy államilag támogatott és minden gyermek születésekor szabadon, de akár kötelező jelleggel is elvégzendő eljárásnak. Elvégre a valódi társadalmi cél a gyermekek családi jogállásának kétséget kizáró tisztázása. Ha más lehetőség nincs ennek a célnak a megvalósítására, akkor a férfijogi mozgalmaknak kell fellépniük annak érdekében, hogy világszerte ennyi megbecsülés megillesse a férfiakat. Megértem ha esetleg egyes hölgyek ezt “felesleges gyanúsításnak” érzik és megint másoknak esetleg a “felesleges költségek” miatt támad aggálya. De nem hiszem, hogy túl irreális lenne ez az elvárás összevetve például azzal, hogy a feminista értelmezés szerint az abortuszra úgy kell tekintenünk, mint egy a nőknek a társadalombiztosítás keretei között alanyi jogon járó szolgáltatásra. Egy ennél sokkal fontosabb ügy érdekében a költségeket minden bizonnyal képes lesz elviselni minden állam társadalombiztosítási költségvetése. Ráadásul ennyi évszázad férfihátrány, a női bemondás igazságtalansága után a társadalom jóerkölcse, a társadalom igazságszeretete tartozik ezzel a férfiaknak.
Források:
http://www.avoiceformen.com/mens-rights/france-upholds-the-ban-on-paternity-tests
http://en.wikipedia.org/wiki/Parental_testing
http://www.spectator.co.uk/features/6391918/whos-the-daddy
http://heartiste.wordpress.com/2010/11/01/feminists-agitate-to-ban-paternity-testing
Egyetértek abban, hogy ha már megvan a megbízható eszköz a tesztelésre, akkor az eszközt használni kellene. Akár minden esetben, mint egy rutinvizsgálat.
Egyrészt a gyerek érdeke is lenne, hogy kiderüljön, ki az apja. Hogyan lehetne például családi kórtörténetet felvenni, ha azt sem lehet tudni biztosan, ki az apja? Mi történik, ha emiatt a gyerek rossz kezelést kap, vagy nem kap meg egy kezelést, amire szüksége lenne?
És persze ott van a férfi joga – a nyilvánvaló anyagi vonzaton túl. A férfié, aki szeretett volna egy saját gyereket. Mi van, ha tíz év múlva kiderül, hogy mégsem az övé a gyerek? Gyakorlatilag jó eséllyel meg lett fosztva attól, hogy valaha is lehessen neki saját gyereke. Meg ki a fene akarna olyan “társsal” élni, aki az első adandó alkalommal megcsalja?
Érdekes kérdés lenne még a dolog büntetőjogi oldala is. Wikipedia: “A hatályos magyar jog szerint csalást az követ el, aki jogtalan haszonszerzés végett mást tévedésbe ejt, vagy tévedésben tart, és ezzel kárt okoz.” Ha a nő úgy dönt, hogy bár a macsó Alfa Alfonztól van a gyerek, de a Béta Béla mégiscsak többet keres, meg érzelmileg is stabilabb, ezáltal “jobb apa lenne”, a nyakába varrhatja a gyereket, ezzel tagadhatatlanul kárt okozva. Kíváncsi lennék, hogy ítéltek-e el valaha valakit emiatt. (Persze szinte teljesen biztos vagyok abban hogy nem.)
A férfiak lelkivilágával senki sem törődik. Engem nagyon lesújtana, ha abban a tudatban halnék meg, hogy nincs utódom. Mármint genetikai. De szomorú, hogy ezt külön le kell írni. A feministák csak a nők lelkivilágával foglalkoznak, miközben az egyenlőségről papolnak, meg hogy mindkét nemnek jó a feminizmus. Azon szerintem még túl is teszi magát a férfi, hogy megcsalták, de azon, hogy nem lesz utódja, már sokkal nehezebben…
A kép nagyon jó, jót derültem rajta, de aztán elolvastam a cikket. :(
Ez egyszerűen hihetetlen, hogy enged ilyet egy parlament. Melanie McDonagh szavait pedig nem kell lefordítani, önmagában abszolút felháborító. “Fel akarja borítani a rég megszokott nemek közötti viszonyokat”? Miről beszél? A feminizmus előttiekről, vagy az azóta kiharcoltakról? Mindkét esetben értelmetlen. Végig a nők lehetőségeit ecseteli, miközben a férfit egy eszközként kezeli. Ezt ennyire nem venni észre?
Ezen jelenség magyarországi “változatát” sok érintett férfi testközelből is tapasztalta már…..valahol erről is szól a már említett próbaper.
Megtörtént eset Magyarországon: Háromgyermekes apukánál egy betegség miatti vizsgálat során kiderült, hogy teljességgel nemzőképtelen. Erős felindultságában el is vált “hűséges” asszonykájától, azonban a bíróság – ne bolygassuk a múltat (?) -mindhárom gyermek után tartásdíjra kötelezte. No comment.
Tudod ki fizetné meg… Akinek hat anyja van.
Hát ha volt olyan hülye, hogy fizessen, akkor meg is érdemli a szánalmas sorsát. :)
Ez sajnos nem ilyen egyszerű, ha önként nem fizet, akkor levonják, végrehajtják és ha az sem megy, akkor bebörtönözik “tartás elmulasztása” miatt.
Igen, az állam nyilván csak azt nézi, hogy lehetőleg neki ne kerüljön pénzbe a gyerek és ha az anya megnevez egy férfit, akkor az fizetni fog…
Ez a civilizáció-szifilizáció úgy fog összeomlani mint a WTC-ikertornyok… Én ülök és kortyolgatom a boromat, a probléma már áttétes, csak Isten segíthet. Mindenhol, a legjobbszándékú embereknél is (beleértve első helyen önmagamat) a forradalmi kontamináció komoly rombolásával találkozom.
“az apaság egyébként sem biológia, hanem egy társadalmi konstrukció.”
Ez analóg a francia nemzetfelfogással is, miszerint a francia nemzethez nem az tartozik, aki a francia etnikai csoporthoz tartozik, hanem minden francia állampolgár. És mindenki állampolgár, aki az ország területén születik. Így aztán elvileg franciának számít egy néger vagy egy arab is, bár nem tudom felfogni, hogy hogy nem röhögi el magát ettől senki.
Mondjuk ha már apasága teszt: képzeljünk el egy olyan világot, ahol a kórházban az újszülöttől egyből vért vesznek és kiderül ki a biológiai apa. Sok férj öröme kókadna le abban a percben, azt hiszem. Pár éve olvastam egy kutatásról, hogy középkori falvak melletti sírokat kutattak, és a DNS teszt kihozta, hogy elég sok olyan gyermek volt már akkoriban is, akinek nem az volt az apja, akinek lennie “kellett” volna… Gondoljon bele mindenki, hogy a saját családfájában hány ilyen lehet.
…János, az urasági kocsis szomorúan meditál a bakon:
– Az apám gróf volt, a fiam is gróf, csak én vagyok mégis egyszerű kocsis…
Meg tudod adni a cikk címét? Nagyon érdekes, mert eddig folyton azzal jöttek a nők, hogy őket mennyire kihasználják őket mennyire elnyomják.
De a nők is kihasználhatják, és átverhetik a férfiakat. Élősködhetnek rajtunk. Méghozzá az egyetlen tartós fegyverrel: a gyerekkel. Ez pedig nem lehet e modern kori vívmány. Ennek régebb óta így kell lennie.
“A DNS teszt a tudomány olyan antifeminista felhasználása, mely fel akarja borítani a nemek közötti régen megszokott erőviszonyokat.”
Milyen érdekesek ezek a feministák, amikor valami régi női előjogról van szó, hirtelen milyen fontosak lettek a konzervatív értékek. Akkor az a feminista “egyenjogúság”, hogy a férfi pénzkereső automata, a férfiakkal egyenrangú “erős tehetséges nő”, akit kizárólag az elnyomó patriarchális viszonyok miatt kell kvótákkal meg kifejezetten nővédő törvényekkel segíteni, mégis jogot akar formálni az eltartatására. Miért nem ebben akarnak egyenjogúak lenni, hogy többet semmiféle támogatást nem fogadnak el a férfiaktól?
“Ha az apaság feltételéül egy tesztet szabunk meg a nő állítása helyett, akkor ezzel megfosztjuk a nőket a szabad választás hatékony eszközétől.”
Akkor ezután a felső tízezer lesz az összes gyerek apja Franciaországban? :)
“Ha az apaság feltételéül egy tesztet szabunk meg a nő állítása helyett, akkor ezzel megfosztjuk a nőket a szabad választás hatékony eszközétől.” – azért ez mindenképp szép gondolat. Mármint ez a szabad akarat filozófiája. Én nem gondolom, hogy itt meg kellene állni! Ideje lenne most már annak, hogy a francia nő, szabad választása minden téren érvényesülhessen. Minden téren. Példának okáért, ha valamelyik kisasszonynak, egészségügyi gondja, konkrétan veseproblémája támadna, szabadon választhasson magának donort, bármelyik férfi képében. S ha rábökött az illetőre, – a vérkép egyezik – már kezdődhet is a transzplantáció. A “donornak” beleszólása itt nincs, állampolgársági kötelezettsége van. Pierre kivesz 2 szabadnapot, befekszik, s eltávolítják belőle a kérdéses “alkatrészt”. Természetesen a műtét költségét barátunk fizeti, ahogy szegény kishölgy lábadozásakor fellépő különböző díjtételeket is. Nem pedig a francia társadalombiztosítás, hanem az évezredes nőelnyomó… nem beszélve arról hogy biológiailag az az ő veséje volt, az azzal szemben felmerülő költségek az ő terhei. Logikus, és igazságos. Ha már Szabad Akarat, merünk nagyot álmodni!
“Az apaság bizonytalansága lehetőséget ad a nők kezébe arra, hogy kiválaszthassák azt a férfit, akit a legjobbnak gondolnak erre a célra. A lényeg az, hogy a nők hatékony lehetőséggel rendelkeztek arra, hogy megnevezzék az apát és így az apaság biztos volt. Természetesen sok férfinak lett így olyan gyermeke, aki genetikailag nem az övé volt, de tényleg nem ez számít. Ha az apaság feltételéül egy tesztet szabunk meg a nő állítása helyett, akkor ezzel megfosztjuk a nőket a szabad választás hatékony eszközétől.”
Ez mi? Van aki egyenlőbb elv írásba adása? Pl az alfa is egyenlőbb, akivel felcsináltatja magát (már bocs a kifejezésért). Hát akkor nevelje a gyerekeit és próbálja a macsón bevasalni a tartásdíjat. Közben mennyi szabály van az örökbefogadásra, ez pedig lényegében egy rövidített, kicsalt módja. Minimum 3 szempontból rá lehet bizonyítani a csalást erre az elképzelésre.
Áh, visszataszító az egész. Megint nem bírják elfogadni a döntésük következményét (macsó lelép) és törvényi keretet akarnak a hülyeségük orvoslására. Inkább döntenének normális férfiak mellett, lehet nőne az átlag IQ szint is.
Az a megoldás túl nehéz lenne nekik. Megterhelő, mert gondolkodni is kellene.
Eszem, fa*om megáll! Akik erre a jogszabályra igennel szavaztak, na azok követtek el “bűncselekményt”, a sértettek pedig a francia férfiak-az összes. Én még valami olyasmit hallottam, hogy bűncselekmény az a magatartás,ami veszélyes a társadalomra. Kíváncsi lennék mi ebben a társadalomra veszélyes? Hogyan indokolták ezt meg? Ja igen…”a tesztek tiltása a családi békét szolgálja.” Györnyőrű. Akkor most játszunk csak el a gondolattal, hogy a valóságban mi is történne. Tulajdonképpen mi szolgálná a családi békét?
Anyuka és apuka örül, mert megszületett a trónörökös. Ahogy tellik az idő, apuka egyre jobban elbizonytalanodik, mert a gyerek mindenre hasonlít, csak rá nem. Esze ágában sincs azt gondolni, hogy neje félrekufircolt, de hát istenem, semmilyen vonása sem passzol hozzá, nem látja meg magát gyermekében. Aztán eszébe jut, hogy a fogamzás idején a munkája miatt gyakran kellett elutazni a 200 km-rel arébb lévő városba,ott napokat töltött el, vagyis lehetősége lett volna nejének az átba*ásra. Barátai pedig elmesélik neki, hogy látták a nejét abban az időban egy ismeretlen férfival egy cukrászdában enyelegni,amire azt a választ kapta, hogy egy régi osztálytársával találkozott. Ő ezt el is hitte neki, na de hát ennyi véletlen csak nem fordulhat elő. Napokig,hetekig vagy hónapokig dúl benne a lellkiismeretfurdalás,amiért nem bízik párjában, ugyanakkor megőrül a bizonytalanságtól, hogy akit sajátjának hisz,lehet nem is az övé. Ezt az állapotot nem lehet fenntartani. Ha a férj nem kap választ kérdéseire, akkor rá fog menni a házasság. Megjegyzéseket tesz, kedvetlen lesz,kimaradozik, talán szexuális teljesítménye is visszesik és a jó ég tudja még milyen követlezménye lesz a bizonytalanságnak.Egyszóval a házasság vagy mi a fene,ami két fél között a lelki egyensúlyon is alapszik megromlik, ezt az állapotot azzal nem lehet megoldani, hogy a kérdésekre nem adunk választ. Éppen az szolgálná a családi békét, ha az apa egy ilyen helyzetben megbizonyosodhatna a gyerek származásáról. Persze senkinek sem tetszik, ha nem bíznak benne,ebből a szemontból a nő lelkivilága is sérülne, de ha már megtörtént a baj (az apa elbizonytalanodott),akkor nincs más kiút, csak a teszt. Ez a kisebbik rossz.Ha nincs teszt, az apa lelkileg tönkremegy, a kapcsolat tönkremegy, a házasság befuccsol.
Aztán mennyivel arányos a büntetés a bűn nagysága szempontjából? Miért nem volna elég a pénzbírság? Miért kell annak szabadságát elvenni,aki él a tudomány adta lehetőségekkel és szakembereket kér fel arra, hogy genetikai vizsgálatokat végezzenek? Nem vagyok se biológus,se természettudós, de lemerem fogadni, hogy naponta sok tízezer genetikai vizsgálatot végeznek világszerte a laborokban, kezdve a növényektől, az emberek dns állományáig. Egy teljesen rutin vizsgálatot,amit bárki elvégezhet-ha kellő szakismeret van és bárki megrendelhet-ha kellő pénze van mi a bánatért kell börtönnel súlytani? Nincs semmilyen ésszerű,logikus magyarázat csak is a gyűlölet. Egyszerűen az is elég volna a tiltáshoz, ha a genetikai vizsgálatok eredménye nem befolyásolná a családjogi hatásokat, vagyis ha kiderülne, hogy a gyereknek más az apja,attól még az “álapa” ugyanúgy köteles eltartani, gyerektartást fizetni stb…(persze ez is elég volna az undorító és igazságtalan törvényhozás példájának a bemutatására)
Amúgy nem olvastam a külföldi forrásokat a nyelvi problémák miatt :) ,de érdekelne, hogy csak a férfi által megrendelt vizsgálat bűncselekmény vagy akkor is az, ha a nő kéri?
“A szakvélemény hozzáteszi, hogy az apaság egyébként sem biológia, hanem egy társadalmi konstrukció”
Na hát, ezt is megértük….azért kíváncsi volnék, hogy ha csak “társadalmi konstrukció”,akkor miért csak biológiai úton lehet gyereket csinálni? Az anyaság,mint tudjuk a legszentebb dolog,amit a természet adni tud, a legnemesebb emberi kapcsolat,ezzel szemben az apaság csupán elvont,társadalmi kitaláció(pontosabban az anya által kitalált státusz,ha Franciaországot nézzük). Ez ám az egyenjogúság.
(ezúton javaslom a kakukk tojását felismerő és azt a saját fészkéből kipottyantó madarak elevenen való elégettetését az emberiség legnemesebb céljának nyilváníttatni, ugyanis ezen madarak cselekedete sérti a tojó kakukk szabad apa/anya választási jogát)
“Amúgy nem olvastam a külföldi forrásokat a nyelvi problémák miatt :) ,de érdekelne, hogy csak a férfi által megrendelt vizsgálat bűncselekmény vagy akkor is az, ha a nő kéri?”
Szerinted? :P
És mi van, ha a férfi nővére, anyja kéri a tesztet? Jajaj, nehogy ötletet adjak a franciáknak további szigorításra!
Ott van a baj, hogy nekik a gyerek nem a méhen belüli “nőtulajdon”, hanem a nőből kiragadott/nőnek már nem teher élet. Így az abortusz és az apaság társadalmi léte is érthető és nem összeköthető a biológiával.
“Miért kell annak szabadságát elvenni,aki él a tudomány adta lehetőségekkel”
Jó kérdés. Nagyon jó kérdés.
Ha már Franciaország, pár releváns téma onnan:
http://franciamacaron.cafeblog.hu/2013/09/22/ki-hordja-a-nadragot/
http://franciamacaron.cafeblog.hu/2013/09/12/a-feminizmus-hatranya-vagy-tudatos-dontesek-eredmenye/
Érdekes a második cikk. Most két megoldás lehet:
1) Mernek szülni a nők hamarabb is. Nem a fő-fő-fő üzletasszony, meg miniszterelnökasszony címre vágynak, hanem kapcsolatra és családra.
2) Vagy kiharcolják maguknak, hogy “teljes-körű” életük legyen szülés után is, amitől nyugodtan szülnek fiatalon is, hisz semmi nem változik meg szülés után. Lesz egy férfi, aki éjjel-nappal mindent megtesz (de persze önálló attól), ők meg lazsálnak, vagy dolgozgatnak. Egyszerűen: Ők lesznek a modern “régi férfiak”, akiket utálnak. :P
Ahogyan a cikkböl kitünik, az apasàgi tesztet àltalànosan betiltottàk Franciaorszàgban, nem csak a hàzassàgon belül született gyermekek vonatkozàsàban. Ezek szerint, ha egy szingli nö teherbe esik, akkor bàrkire ràbökhet az utcàn, h. ö a gyereke apja, és attòl fogva arra kötelezik a kiszemelt àldozatot, h. tartsa el a gyereket és az anyjàt.
Veszélyes hely ez a Franciaorszàg! Remélem, h. a gazdag turistàk tàjékozòdnak, és kerülni fogjàk!
Ezt egyszerűen nem tudom elhinni… Ez komoly, nem valami rossz vicc? Ez nem lehet valóság… Biztos, hogy nem félreértés?
Én is azt kérdezem: hogy-hogy még nincs forradalom Franciaországban?
Majd lesz, csak azt már nem forradalomnak fogják hívni, hanem dzsihádnak.
Vérlázító.
De a legtanulságosabb tényleg az, hogy nyíltan a pofánkba megmondják. Hogy igen, márpedig nekik van ilyen hatalmuk, és eszük ágában nincs megválni tőle, előbb nyomorítanak meg minket jogilag és mindenhogyan, mint hogy ezt feladják.
Hatalmas.
“Egyúttal meglátták az egyetlen menekülési utat is; a törvényi tiltás eszközével”
Bűnös gondolataim támadtak.
Ki ne mondd! :D
Mit szólnának hozzá a femik, ha én is rábökhetnék bármelyik nőre az utcán hogy tartsa el a gyerekemet és lehetőleg még engem is, mert hogy a pillanatnyi szeszélyemből én épp úgy döntöttem? Mert hogy ha nekem is éppen úgy jogom lenne a gyermekem anyjának szabad és UTÓLAGOS megválasztására, mint ahogy ezt ez a törvény a nőknek megengedi?
Mert ez így lehetne 1:1, tehát egyenjogú.
Egyértelmű, hogy a hátuk közepére se kívánják az egyenjogúságot. Ki az a marha, aki még mindig azt hiszi?
Itt ugye a férfiolvasók rám szólnak, hogy szükségtelenül fáradok azzal, hogy lefordítom Melanie McDonagh szavait lényegkiemelőbb nyelvezetre, anélkül is pontosan értik az arcátlanságát. A félkegyelmű feministák számára pedig ilyen parafrázisokat gyártanak az interneten, hogy megsejtsenek valamit a saját aljasságukból:
A nemi erőszak elleni bírósági vád a tudomány olyan férfiellenes felhasználása, mely fel akarja borítani a nemek közötti régen megszokott erőviszonyokat. És ez még akkor is igaz, ha manapság a férfiak rendelkeznek azokkal a lehetőségekkel, hogy maguk neveljék a nemi erőszakból fogant gyermeküket. A nemi erőszak váratlansága lehetőséget ad a férfiak kezébe arra, hogy kiválaszthassák azt a nőt anyának, akit a legjobbnak gondolnak erre a célra. A lényeg az, hogy a férfiak hatékony lehetőséggel rendelkeztek arra, hogy kiválasszák a nőt és így az anyaság biztos volt. Természetesen sok nőnek lett így olyan gyermeke, akit nem akartak, de tényleg nem ez számít. Ha az anyaság feltételéül a beleegyezést szabjuk meg a férfi vágya helyett, akkor ezzel megfosztjuk a férfiakat a szabad választás hatékony eszközétől.
Parafrázisolunk, parafrázisolunk… Míg nem aztán egyszer csak azt olvassuk, hogy itt már a nemi erőszakot propagáljuk :-(
Kéne az elejére és a végére is valami disclaimer, nem?
No igen. Lehet, hogy Melanie McDonagh is odaírta a végére, hogy “csak vicceltem”, csak senki nem vette észre? :D
Vagy legalábbis ellenük fordítani a saját elméletüket: Ha az apaság társadalmi konstrukció nem biológiai, akkor a házasságon kívül született gyereknek nincs apja, azaz nem kell tartásdíjat fizetnie utána senkinek.
Válás után is a férfi gyakorlatilag egyedülállóvá válik, azaz kiesik abból a társadalmi szerepből amit apaságnak hívnak, tehát neki sincs semmiféle fizetési kötelezettsége.
“… megfosztjuk a nőket a szabad választás hatékony eszközétől.”
Kéremszépen, a nőknek nem joga a szabad választás.
A nők joga a versengés. Ezt talán tisztázzuk.
Ha a színtiszta evolúciót nézzük, az apasági teszt-ellenesség teljesen természetes válaszreakció (hiszen az utódnemzés kezdeti, igen kockázatos terheit a nőnek kell felvállalnia), de a XX. század közepe-vége óta már rég nem állja ki a valóság próbáját, ezért muszáj lenne felülemelkedni ezen, és a két nemet egyenlő félként kezelni, nem pedig kihasználni az ártatlan gyereket egyik-másik féllel szemben. A francia hölgyeknek pedig csak azt üzenném, hogy ha nem tetszik a poszt-keresztény fehér európai, akkor menjenek hozzá a muszlim fekete bevándorlóhoz; attól aztán biztosan megkapja a kívánt figyelmet, cserébe “csak” annyit kér, hogy dobd félre szabad akaratodat, különben a Pokolban fogod végezni.
Franciaországban mostanában fura dolgok történnek, először az apasági teszt most meg a prostitúció. Pontosabban a prostituáltak ügyfelei vannak terítéken.
http://www.hirado.hu/Hirek/2013/11/29/17/Buntethetik_a_prostitualtak_ugyfeleit_Franciaorszagban.aspx
Átszámítva közel fél milliós a büntetés első alkalommal, utána ennek a duplája. Érdekesség, hogy a bűncselekménnyé nyilvánítás mellett, feloldanák a jelenleg tiltott utcai kéjelgést is. Csak egy hasonlat: lényegében azt mondják, megbüntetjük,aki petárdát vesz, ugyanakkor megengedjük, hogy az utcán petárdát áruljanak. Mindenesetre így könnyebb lesz fülön csípni a nyomorult nőerőszakolókat.
“A szöveget beterjesztő Maud Olivier kormánypárti képviselő – aki szerint a prostitúció “erőszak a nők ellen” – vitaindítójában képmutatóknak nevezte azokat, akik ellenzik a javaslatot.
“Az, hogy egyetlen prostituált szabadnak mondja magát, elég ahhoz, hogy a többiek rabszolgaságát elfogadjuk és tiszteletben tartsuk? Hogyan lehet varázslatosnak tartani azon prostituáltak által naponta elszenvedett 10-15 behatolást, akik természetesen anyagi okok miatt kényszerülnek erre, az egészségük számára tragikus következményekkel együtt?” – hangsúlyozta a képviselőnő. Szerinte aki azt állítja, hogy a nőknek joguk van magukat áruba bocsátani, az valójában azt leplezi, hogy a férfiaknak joguk van megvásárolni a nőket. ”
“Több örömlány attól is tart, hogy a bevétele jelentősen csökkenni fog, ha az ügyfelek nem merik többet felkeresni őket.”
“A nemzetgyűlés előtt két tüntetést is szerveztek pénteken: a Szexuális munka szakszervezete (Strass) nevű egyesület a büntethetőség ellen, míg feminista szervezetek a javaslat támogatására.” Valamiért nem lepödök meg ezen.
Találtam a témában egy régebbi írást Tamási Erzsébettől. Még én sem olvastam végig, de biztos érdekes, ha ő írta :) Lehet ez a téma megérne egy cikket is, ha valaki vállalkozik rá.
http://jesz.ajk.elte.hu/tamasi48.html
Az apaság vélelmét itt folytassuk.
2013. november 30. szombat 14:30
Igazad van. De ott van a 43. § (5) és (6). Az hatályos és nem túl méltányos.
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=95200004.TV“
“(5)59 Az apaság vélelmét a gyermek a nagykorúsága elérése után egy évig, a többi jogosult pedig a gyermek születéséről szerzett értesülése időpontjától számított egy év alatt támadhatja meg. Az a jogosult, aki a megtámadás alapjául szolgáló tényről a reá nézve megállapított határidő kezdete után értesült, az értesüléstől számított egy év alatt támadhatja meg az apaság vélelmét.
(6) Ha az, akit a vélelem alapján a gyermek apjának kell tekinteni, a határidő eltelte folytán megtámadásra már nem jogosult, az apaságot érdekében az ügyész támadhatja meg. Megtámadásnak azonban csak a vélelmezett apa életében van helye.”
Nemigazán értem, miért nem túl méltányos. De DNS-tesztet lehet kérni.
Mert továbbra is időkorláthoz köti a megtámadás lehetőségét. És ez a gyakorlatban úgy fest, hogy sokszor mire odajutnak, hogy perelni akarnak, addigra már kifutottak a határidőből és csak néznek nagyokat, amikor az ügyvéd ezt közli velük.
Ugyan miért van határidőhöz kötve egy természetes jogigény érvényre juttatásának lehetősége? Miért kell ehhez az ügyészség? Eközben például gyermektartást kell fizetnie a vélelmezett apának, amit nem lehet visszaperelni sem.
Jahh. Többszöri olvasat után kezdem felfogni, mi a problémád ezzel. :o)
Nekem nincs bajom azzal, hogy ügyész támadja meg az apa nevében.
Az viszont most már feltűnt, hogy a gyerek 19 éves koráig kétlkedhet és támadhat, az apa pedig csak egy évig – vagy ha ő csak később értesül arról, hogy őt apának nevezték meg, akkor attól számítva egy évig.
És igen az is nagyon érdekes, hogy nem perelhető vissza a tartásdíj összege. Bár szerintem kártérítés igényelhető. (Gondolom a tartásdíj visszaperelhetetlenségétről is van valami törvényi vagy jogszabályi előírás.)
Persze, van szabály a gyerektartásra: nem perelhető vissza, mert azt a gyerekre kell fordítani, és a kiskorútól hogyan lehetne visszaperelni? Valóban a nőt be lehet perelni kártérítésért, viszont annyira közel nulla eséllyel, hogy nem is érdemes megpróbálni az esetek jelentős részében.
Na igen.
A tévében láttam egy műsor részletét – 1-2 éve volt és tényleg épp csak egy részletet láttam, véletlenül kapcsolatam oda és épp a végéhez közeledett téma. Az biztos, hogy egy Dr. Phil műsor volt. Olyasmiről volt szó, hogy az USA valamelyik államában van egy olyan szabályozás – amely nemigazán közismert -, miszerint egy valamilyen, hatóságként működő szervezetnél a leendő apának be kell jelentenie, hogy ő az apa, mert ha nem teszi, hiába ő a biológiai apa, azt nem fogják elismerni, ha bíróságra viszi is az ügyet.
Rémes. Nem véletlenül mondom, hogy alanyi jogon járó DNS tesztre van szükségünk, szépen el lehet törölni ezt az egész jogi katyvaszt. Minden apát megillet a jog, hogy magáénak tudhassa a gyermekét, és az apai jog gyakorlásától ne lehessen eltiltani hülye érdekekre való hivatkozással, és persze mindenkit megillet a saját gyermekének eltartási kötelezettsége is. És ezt a sok bonyolult és megalázó, emberhez méltatlan jogi hercehurcát el lehetne törölni egyetlen tollvonással. Pár tízezer forint gyermekenként, de a perköltségeken még egy vagon pénzt is megspórolna az állam. Biztos, tisztességes, költségkímélő megoldás. Nem láttam még ellene értelmes érvet. Egyfélét el tudok képzelni: miért nem lenne jó a nőknek?
Na igen. Csak akkor be kellene azt is vállalni, hogy esetleg nem stimmel a DNS. És ez a bevállalás problémás.
Azért ezek igen bonyolult dolgok.
Mert mi van azzal az apával, aki ugyan nem a biológiai apa, de bevállalja a gyereket. És később is imádja a gyereket és viszont. A biológiai apa meg le se szarja a gyereket – mondjuk ha tud róla, de nem érdekli – és aztán felbukkan, vagy anyu így akar megszabadulni a nem biológiai apától és így akarja tőle elszakítani a gyerekét.
Vagy olyan esetben mi van, amikor családtagok – pl. szülők – tiltják a lányukat és gyerekét az apától. A srác nem is tudja, hogy él a gyereke, aztán meg ő lesz a világ szemete, hogy nem törődött a gyerekével és gyereke anyjával.
Semmi nem lehet magyarázat arra, hogy ne használjunk egy megoldást, ami kétséget kizáróan tisztázza a családi jogállást és egyúttal sok szenvedésnek veszi elejét. Aki akarja, az azután is szeretheti és nevelheti más gyermekét. Nagyrészt most sem a tények ismerete nélkül teszik. Az hogy esetleg néha jól működik a dolog a becsapás talaján is, nem érv semmire sem.
És egyébként az ügyészség nem a vélelmezett apa, hanem a kiskorú érdekeit köteles nézni, és sok esetben el sem indítja az eljárást.
És ha jól végig rágod a 43. paragrafust, akkor azt fogod látni, hogy ha a vér szerinti apa kideríti (akár dns teszttel), hogy az akit a vélelmezés szerint apának tekintenek, valójában nem a gyermek apja, akkor a vér szerinti apa nem tehet semmi sem, ugyanis neki nincs joga a vélelmezett apaság megdöntésére eljárást indítani, csak akkor, ha a férje volt a gyermek anyjának.
Íme egy példa a teszt hasznosságára…
Az USA-ban szerencsére 50 állam van, így mindegyik államban más családi jog van érvényben. Számos állam van ahol amennyiben a gyerek 4 év alatti és a DNS teszt alapján nem az apukáé akkor a vállás után nem kell fizetnie a gyerektartást. 4 éves kor után viszont a gyerek emlékezetébe vésődik az apa képe. A hátamögött lévő ideológia a szabadság eszme, mert a férfit is megilleti a saját 50%-os genetikailag utódjához való jog. A kakukkfioka felnevelése ezt a jogot veszi el. Azt hiszem ez a méltányos mert csecsemő nem emlékezik az apára és a hosszabb idő után (4 év) meg viszont a gyereknek okozhat törést, ha megtudja anyuka múltját. Viszont ez azt jelenti, hogy ezekben az államokban talán minden apukának meg kellene csinálnia a DNS tesztet, titokban, hogy ne legyen sértődés, de pozitív teszt ERŐSÍTI A HÁZASSÁGOT!
Másik, hogy amennyiben 4 év feletti a gyerek és fizeti 18 évesig a gyerektartást és ki tudja deríteni ki a biológiai apuka akkor akár 18 év gyerektarásért beperelheti a biológiai apukát ezekben az államokban.
A másik véglet Georgiá-ban viszont büncselekmény (csalás) a feleség kakukkfióka gyártása. Természetesen nem börtönt adnak, csak könnyebbé teszik a vállás utáni helyzetet……..
http://hvg.hu/vilag/20160406_A_prostitualtak_kuncsaftjait_buntetnek_Franciaorszagban
Ez meg az EB-re
Valami bűzlik Franciaországban.
Biztos a “francia” rócsildok.