Valószínűleg már mindenki tud róla, hogy az ELTE gólyatáborában megerőszakoltak egy nőt, amit aztán az idióta Balázsék az idióta rádióműsorukban nem kellő tisztelettel jártak körül. Sokakat felháborított mind az erőszak, mind a viccelődés, és ezzel nincs is semmi probléma. Ez egy szabad ország, mindenki azon háborog amin akar – egy nő megverésén és megerőszakolásán poénkodni pedig kifejezetten ízléstelen dolog. Azon sincs csodálkoznivaló, ha egyesek Balázsék állását követelik, illetve a nemi erőszakoló példás megbüntetését. Aki hülye, ha ne is haljon meg, de kapja meg érte a méltó büntetését.

Ha csak erről lenne szó, nem is írnék cikket, hiszen minek arra pazarolni a tintát, ami minden normális ember számára magától értetődik?
De ennél sajnos többről van szó, ahogy azt a feministáktól már megszokhattuk. Nekik nem elég, ha a bíróság egy életre elmeszeli az erőszakolót és Balázsék lapátra kerülnek. Ez tulajdonképpen semmi, huszadrangú mellékes szösz, hiszen nem viszi előre a feminizmus ügyét. Politikai tőkét akarnak kovácsolni az ügyből, véres kardként hurcolni mindenhová és erre hivatkozva hatalmat, cenzúrát, pénzt és befolyást követelni.
Ez persze a konkrét ügy konkrét részleteire hivatkozva lehetetlen, hiszen miféle politikai tőkét lehet kovácsolni abból, hogy X.Y. megverte és megerőszakolta A.B.-t? Az sem mutat sokkal messzebbre, hogy 3 műsorvezető rosszul dolgozta fel a témát. Ezeknek önmagában nincs politikai vonzata – tehát gyártani kell egyet.
Megszületik tehát a “nemi erőszak kultúrája”, a feminista lázálom, amiben nem X.Y. a tettes és A.B. az áldozat, hanem a férfiak valamiféle láthatatlan patriarchális mechanizmuson kertesztül en bloc terrorizálják a nőket a nemi erőszak segítségével. Ebben minden férfi cinkos, akik összekacsintanak a meggyötört nők teste fölött: csak így tovább, nyomjuk el őket! Erre persze semmiféle bizonyíték nem létezik – nem is létezhet, hiszen minden normális ember tudja, mekkora sületlenség. A nemi erőszakokat kisszámú bűnöző követi el, akiket senki nem buzdít vagy támogat; sőt, a társadalom hozzáállása a törvényekben fejeződik ki kristálytisztán, amik igen súlyosan elítélik az ilyen bűncselekményeket. Ha valaki arra kíváncsi, mit gondolnak a férfiak a nemi erőszakról, ne egy férfiellenes politikai csoport képzelgéseire alapozzon, hanem arra, hogy az erőszakolókat hosszú évtizedekre sittre vágjuk.
Most viszont beleköpött a levesbe Balázs a haverjaival. Rá mutogatnak a feministák: íme, a bizonyíték, hogy itt nőellenes férfiösszeesküvés van, amire hivatkozva végre átvehetjük az uralmat mindenki magánélete fölött, és elbitorolhatjuk a lelkiismereti, szólás- és gondolati szabadságukat! Túlzásnak tűnik amit mondok? Legföljebb addig, amíg bele nem olvasunk a HVG legfrissebb vonatkozó cikkébe.
Nem kell messzebbre mennünk a címnél: “A férfiak azt tehetik, hogy nem néznek pornót!” Aha. Komolyan végiggondolták ezt vajon? Tényleg bele akarnak mászni a magánéletembe, tényleg bele akarnak szólni abba, hogy milyen (egyébként teljesen legális) tartalmakat nézek vagy nem nézek? Mi köze van ahhoz Antoni Ritának (vagy bárkitől is származzon az idézet), hogy a férfiak mit néznek? Nem akarok túlzásba esni, de a viktoriánus puritánságnak, a totalitárius fasiszta mentalitásnak és a mélyen rögzült férfigyűlöletnek miféle elegye szükséges ahhoz, hogy valaki ex cathedra leckéztetgesse a férfiakat az erotikus tartalmak fogyasztásával kapcsolatban???
Na jó, ne akadjunk fenn a címen, nézzük miről szól a videó.
Hibák és mulasztások sora vezetett oda, hogy a nemi erőszak megtörtént.
Igaz.
A nemi erőszak nők százmillióinak legsúlyosabb traumája.
Ez több szempontból is téves. Először is arra utal, hogy a nők ~10%-át (vagy még többüket) megerőszakolják, amire semmiféle adat vagy statisztika nem utal. Még az olyan harmadik világbeli koszfészkekben is, mint a nemi erőszak világszintű listájának első 3 helyének valamelyikén tanyázó Svédország, csak a nők elenyésző ezreléke megy rendőrségre feljelentést tenni nemi erőszak miatt. Nyilván vannak sokan, akik nem tesznek feljelentést, de az teljességgel hiteltelen fabrikáció, hogy a feministák által felhergelt svéd nők között ezer megerőszakoltból 998 csendben, titokban szenvedne. A másik probléma a trauma túlbecsülése. A nemi erőszak természetesen szörnyű megrázkódtatás lehet, de létezik száz másik, ami még rosszabb. A legegyszerűbb példa, ha valakit egy sikátorban késsel kényszerítenek a szexre: ezek szerint a késtől nyilván jobban fél, mint a nemi erőszaktól, különben nem lehetne azzal kényszeríteni. Sokan képzelik azt, hogy a gyilkosság után a nemi erőszak a legszörnyűbb, ami egy nővel történhet, de ez közel sem igaz. Kérdezzünk meg egy anyát, hogy odaadná-e egy gyerekét, ha azért cserébe megmenekülne egy nemi erőszaktól – fel fognak háborodni még a gondolatra is. A válások során mégis férfiak tömegét szakítják el a saját gyerekeitől, bele sem gondolva, hogy ezzel miféle törést okoznak azok életében.
Szoktak viccelődni mindenféle nem-polkorrekt témákban.
Igen, és erre minden joguk megvan. Szólásszabadság van, amiben ízléstelen témákról beszélni ízléstelen ugyan, de nem törvényellenes. És nem is szabad, hogy az legyen. Feszítsék keresztre Balázst, engem nem érdekel, de általános cenzúrát nem rendelhet el senki a saját mimózalelkére hivatkozva. Az államnak nem feladata eldönteni, hogy ki miről viccelhet vagy miről nem. Jól is néznénk ki, ha fanatikus, radikális mozgalmárok dönthetnének arról, hogy ki miről beszélhet… (Ugyanez vonatkozik az utcai füttyögésre, beszólásokra: a tapintatlanságot nem lehet törvényileg büntetni. A feminizmus egyik főbűne, hogy teljesen szubjektív dolgokat akar állami erőszakkal szabályoztatni a saját szája íze szerint, ami mellesleg percről percre változik.)
Lehet olyan vicceket kitalálni, amik nem sértőek (…) Szakmai igényességre biztatom a médiamunkásokat. “Kurvajó.”
Gratulálunk, a tisztelt szónok egyik szavával főbelőtte a másikat. És ha engem sért ez a mocskos beszéd? Hogy a csudába működik ez? Ha Balázs élő adásban a szájára merné venni a “kurva” szót, hasonló feminista lázadás törne ki, mint ez is. Micsoda tiszteletlenség a nők felé, satöbbi. Bezzeg a feminista kihangosítva nyomathatja a tömeg arcába, az nem számít. Legyen mindenki tapintatos és megfontolt, kivéve a cenzorokat, mert ők olyan sértő szavakkal dobálózhatnak, amihez épp kedvük van. Kettős mérce…?
A magyar közvélemény számára többé nem elfogadható a szexuális bűncselekmények eltussolása, stb.
Soha nem volt az. Feminista óriás, amiről közelebbről kiderül, hogy szélmalom.
Bármely nő potenciális áldozat.
Ez a formális logika szabályai szerint egy teljesen igaz kijelentés, ami az égegyadta világon semmit nem jelent. Minden egyes ember potenciális áldozata egy űrállomásról lezuhanó wc-ülőkének, egy krokodiltámadásnak, torkon akadó kiflicsücsöknek. És?! Ezzel nem mondtak semmit, csak próbálják a pánikot fokozni. Úristen, úristen, mindenki veszélyben van! Arról nem beszélnek, hogy évente párszáz nemi erőszak történik az országban, tehát a tényleges esély bárkinek az áldozattá válására minimális – nagyjából 3-4-szer akkora, mint egy lottóötösé. Kell ettől napi szinten rettegni minden nőnek? Én ebbe nem akarok beleszólni, döntse el mindenki magának.
Mit tehetnek a férfiak a szexuális erőszak ellen?
Nem csinálnak olyat, ami miatt börtönbe kerülhetnének, mert ott van reális esély arra, hogy ilyesmivel szembesüljenek. Egyébként semmit. Mi a fenét tehet valaki azzal, hogy egy tőle teljesen független másik ember mit csinál vagy nem csinál?
Válasz: hogy nem csinálja az erőszakot.
Gabikám, egyem a zúzádat. Először is nem kellene szexista módon kipécézned a férfiakat, ugyanis erőszakot nem csak ők követnek el. Másodszor fölösleges ezzel úgy általánosságban a férfiakat mocskolnod, ugyanis csak elenyésző hányaduk követ el ilyesmit – a többiek erről nem tehetnek. Harmadrészt hiába fröcsögteted az önostorozó eszméidet, egy valódi erőszaktevőt a te utcai szónoklatod annyira sem érdekel, mint egy zimbabwei időjárás-jelentés. A munkásságod paradoxonát ezerszer elmagyaráztuk már: akik egyáltalán meghallgatnak, azokat hiába szapulod, mert ártatlanok – akiket meg joggal vennél célba, azok röhögnek a szánalmas erőlködéseden.
A videóban itt derül ki, hogy Kuszing úr agymenése a pornó-nem-nézés is. Szerinte a pornó az utóbbi években egyre erőszakosabb – amiből mondjuk az a következtetés azonnal levonható, hogy ő rendszeresen ellenőrzi a témát (valószínűleg kizárólag szakmai okokból). És hogy miért is ne nézzenek férfiak pornót? Mert Kuszing úr mágikus vudu gondolkodása szerint aki pornót néz az azt fogja hinni, hogy a nők szeretik, ha megerőszakolják őket. Nem tudom a STOP-feministahülyeség szellemi atyja miért néz nemi erőszakolós pornót, és miért gondolja hogy mások azt nézve felbuzdulnak a cselekvésre, de úgy érzem ehhez a normális emberek társadalmának igazából semmi köze. Az erotikus tartalmak fogyasztása magánügy, a szent és sérthetelen magánélet szerves része, amiből a feministák húzzanak kifelé, de sürgősen.
Antoni Rita: egy prostit megerőszakolni ugyanolyan bűn, mint egy apácát.
Igen. És??? Vitatta ezt valaki? Már megint üres szlogenekkel telítjük az étert… Jól hangzó, de értelmetlen közhelyek, felháborodást vagy pánikot keltő nevetséges lózungok – ennyire telik a feminista mozgalomtól.
…nem beleegyezés a miniszoknya vagy a dekoltázs.
Dettó. Senki nem állította ennek az ellenkezőjét, kedves Rita, kivel tetszik vitázni tulajdonképpen?
A szexuális erőszak elfogadhatatlan.
Lassan elfogynak a filléres közhelyek, ideje lesz komolyabb evezőkre vizelni.
A bagatellizálás egyik formája, ha a véleményed magadban tartod.
A váltás gyorsabban jött mint vártam: ez már nem közhely, hanem agyrém. Ezek szerint muszáj a nemi erőszakról beszélni, különben pártoljuk, vagy mi a csuda? Ne akarjanak már ilyen nívótlan megszégyenítési kísérletekkel arra rávenni, hogy terjesszem a beteg ideológiájukat. A véleményemet ott és akkor fogom előadni, amikor úgy látom jónak, és ehhez Antoni Ritának semmi köze. Nem az én dolgom, hogy az ELTE gólyatáborában történtekkel foglalkozzam – az a rendőrségre meg a bíróságra tartozik. Ha valaki szeretné a potenciális jövőbéli áldozatokat a hasonló esetektől megvédeni, akkor adjon nekik józan tanácsokat: fokozottan figyeljenek a kockázatot jelentő szituációkban, ahol egyszerre van jelen a gond több tényezője is (alkohol, levedlett gátlások, elszigeteltség, stb.). A feministáknak ez eszébe sem jut, sőt, kifejezetten ellenállnak – na nehogymár csökkenjen a nemi erőszakok száma, ha ez azzal jár, hogy a nőknek felelősen kell viselkedni…! Inkább veszélyeztetik nők egyre újabb generációit olyan politikai és ideológiai manőverekkel, mint hogy az ártatlan férfiak folyamatos zaklatásától remélik a nemi erőszakok számának csökkenését. Hogy ez nem vezet semmire, az őket nem érdekli, hiszen céljaik politikaiak, nem bűnmegelőzésiek.
Ha kimondjuk, hogy ennek nem szabadna megtörténnie, azzal segítjük az áldozatokat.
Miben???
Minden egyes eset után ezt szajkózzátok, és mégsem változik semmi. “Nem szabadna megtörténnie” – ez nem segítség, hanem álmodozás. Senkin nem segít egy fikarcnyit sem, ha fanatikusok egy nagyhangú csoportja a saját utópiájáról fantáziál, amiben nem létezik bűnözés. A gólyatáborban erőszakoló baromállatot nem érdekelte Antoni Rita absztrakt férfiellenes hadoválása, és a következő selejtes agyú seggfejet sem fogja érdekelni. Ráadásul ezt mindenki tudja, még a feministák is – csak úgy tesznek, mintha nem. Meg lehetne előzni a nemi erőszakok egy részét értelmes és logikus kampányokkal, oktatással, odafigyeléssel. A feminista hőbörgés nemcsak hogy nem vezet errefelé, de egyenesen akadályozza az előrelépést.
A témához csatlakozva nézzetek bele ebbe a cikkbe!
Az írója egy bizonyos Panyi Szabolcs. Az érvrendszere alapján az ember azt gondolná hogy valamiféle feminista nő írói álneve, de nem, ez a fickó tényleg ilyen. Valószínűleg megtalálta a magafajta számára az ideális helyet, ahol a félreeső sarkokban tenyészhet. Elég megnézni a neten fellelhető képeit és elolvasni a cikket…
Még egy kis szemezgetés a mai bulvárból a nem is létező családon belüli női agresszióról.
Itt az egyik és íme a másik.
Na, bocs. Nem láttam, hogy te már betetted.
Érdekes! Valahonnan egyszerre vehettük az üzenetet. Vagy valami…
Mindig csak a szex.
Semmi kommentár, csak egyensúlyozom a mérleget…
http://www.origo.hu/itthon/20140909-betorte-10-eves-fia-orrat-egy-mocsai-ferfit-mert-nem-engedelmeskedett-neki.html
http://www.origo.hu/itthon/20140909-ket-not-is-probalt-megeroszakolni-az-esztergomi-ferfi.html
Ugyanazt csinálod, mint a sorozatoknál. Itt nincsen mérleg. A linkekkel csak az volt a szándékom, hogy megmutassam, eltérően az elvtársnőid által elmondottakkal a CSBE nem kizárólagosan férfi műfaj.
Hogyan is lehetne kizárólagosan férfi műfaj?
Miért? A nő talán nem ember? Ki az aki nem tekinti a nőket embernek? Szerintem pl Libsi… sem.
Ha meg ember akkor szintúgy hibázik, idegeskedik, felindul és bántalmaz. Akár ok nélkül is agresszív bántalmazó lehet.
Van viszont egy óriási különbség. A feministák ezt elhallgatják, takargatják, nem is vesznek róla tudomást. Inkább még ennek a felelősségét se ismerik el, na ez az ami a valódi áldozathibáztatás.
Nem mérlegről van szó, hanem arról, hogy ugye mit kell mondani az olyanoknak, akik csúnya dolgokat művelnek… és akkor nem fogják, mert felvilágosultak lesznek.
Igen, ez az egész kérdés sarokpontja. A feministák szerint a bűnözés felvilágosítás kérdése, és ha minden fiúnak azt mondják, hogy “ejnye, nem szabad”, azzal megszűnik a nemi erőszak. Ez annyira komolytalan, utópisztikus baromság, hogy értelmesebb körökben szóra sem lenne érdemes, mégis az egész világ itt toporog, mert nem polkorrekt dolog a feministákat elzavarni a fenébe a megvalósíthatatlan férfiellenes hülyeségeikkel. (Már csak azért is hülyeség az egész, mert évezredek óta minden fiúnak sziklaszilárdan a fejébe van verve, hogy nőket erőszakolni bűn. Ezen a feminista plusz indoktrináció semmit nem tudna változtatni.)
Ezért is tettem be a gyereküket megfojtó/falhoz vágó anyákat, és a halálos balesetet okozó, vezetés közben facebookozó sofőr példáját. Mert biztosan soha többé nem fordul elő ilyesmi, ha sokat mondogatják, hogy lányok, nem nem szabad a gyerekeiteket megölni, falhoz vágni, facebookozni vezetés közben, mert az ilyesmiknek nem szabadna megtörténniük!
Ezzel igazán sokat tettél a világbékéért Högyi, büszke vagyok rád! ;-)
Sőt csatlakozom: az ilyesmiknek nem szabadna megtörténniük!
(szzerintem most ezzel megmentettem vagy fél tucat asszonyt és gyermeket a férfiak gonoszságától, az tuti!)
Őőőőő… a férfiak gonoszságától? Úgy gondoltam, a nőknek kell mondogatni és akkor nem lesz több csecsemő- és gyermekgyilkos anya…
Köszönöm, hogy csatlakoztál! Sokszor le fogjuk írni, hogy: Anyák! Ne öljétek meg a gyermekeiteket!
Jut eszembe! Mi vagyok én? Szébséggirálynő? :o)))))
Világbéke… högyi pózba áll, fülére akasztja a szája két sarkát és fenségesen integet. :o))
Én momentán a férfiakra értettem, hogy ne erőszakolják meg a nőket (tudod, mert arra is ki kell mondani, hogy nem szabadna megtörténnie!), de akkor azt is kimondom, hogy anyák, ne csapjátok falhoz a gyerekeiteket!
kész, ez már második ma, hogy kimondtam, tehát még fél tucat megmentett gyermeket írhatok a napi jótétemény-listámra, hjaaaj, de elfáradtam… nehéz meló a szuperhősködés :-)
Ezek is érdekes esetek a régmúltból. Biztos nem mondta nekik senki, hogy ne kezdjenek férjeket, gyerekeket, betegeket mészárolni.
http://klinikaieset.blog.hu/2014/09/09/8_hirhedt_noi_gyilkos_a_tortenelembol
Pontosan ugyanazt csinálod, mint akikről a cikk szól, nincs több kérdésem.
Ráadásul a csecsemőgyilkos anyák érdekeit nem máshol, mint a parlamentben képviselik egyes feminista képviselőnők.
Mondjuk ki a nevét is bátran, Szabó Timea.
A cikkben vannak érdekes adatok, de érdekes módon torzít és diszkriminatív a tálalás.
1. A hasonló játékok szervezéséről mindenki tud, ismert módszer… Csakhogy ez esetben minden szervező minimum bűnsegéd: A főszervező személyét tudjuk, a szervező lányok arányát nem. Az viszont biztos, hogy akik ilyen esetek ellenére is az adott srácokat választják meg tevékenyen segítve a helyzet fennmaradását azok nők.
2. Azt állítja, hogy aki benne van a dologban női szervezőként, az a szervezők barátnője. Nos biztos ő akarja azt, hogy az aktuális pasija megcsalja? No komment.
3. Az arányok azt is mutatják a hallgatók között több a nő. Nos, könnyebb is valószínűleg ott barátnőt találni, mint a csajoknak pasit. Azaz a leitatós pasiszerzésben pont érdekeltek a nők, akik ezekről a trükkös módszerről tudnak, azokat eddig minimum hallgatólagosan támogatták.
4. A cikk valóban jól mutatja, hogy a társaság a csapat nyomása sokmindenre rávesz bárkit. És az a 69 is ilyen dolog volt. Csakhogy az ilyen szempontban aktívan nyomást gyakorló és ezzel maguk részéről is aktív társtettessé válló hallgatók többsége a saját statisztikájuk szerint nő.
5. Az egymásra licitálás a hasonló beavatási szertartásoknál általános. Ez pedig nem csak a koedukált helyeken jellemző. Nyilván a magyar kolesz és az amerikai görög betűs házak esetei eltérnek, de ugye azért a statisztika és a sztereotípia eléggé összecseng amikor a “menő, nagymellű cheerleader csajok”-at köti a hasonló mókákhoz.
A szexualitás dominanciával, és megalázással összekapcsolása mindkét nemre jellemző… És itt az egymásra licitálás koedukáltan megy. A női elkövetők és társtettesek mentegetése, az ő áldozataik semmibe vétele viszont sokkal nagyobb probléma mint a Balázs féle viccelődés. Pedig az sem semmi parasztság.
Otromba, olvashatatlan szemét.
Ha az index cikkére gondoltok, abban azért vannak figyelemre méltó gondolatok. Pl. arról, hogy a fiatal urak pozícióba kerülve hogyan használják ki gátlástalanul a hatalmukat az ilyen jellegű “csajozós” előnyök megszerzésére a többi előny mellett. Mert ez a hatalomhoz jár. A sok nő, a jó nő, a szolgálatkész sok jó nő kevés ruhában hatalmi szimbólum.
Ez is nevelési és szocializációs kérdés is. A lányok, akik belemennek ilyen szituációkba, még mindig ribancok, a fiatalemberek, akik teremtik ezeket, vagy haszonélvezői ezeknek pedig tökös csávók…
A lányok, akik belemennek ilyen szituációkba, még mindig ribancok
Azok is maradnak.
a fiatalemberek, akik teremtik ezeket, vagy haszonélvezői ezeknek pedig tökös csávók…
Kinek a szemében?
Főként a társaikéban, a többi férfiéban, és sok nőében is. Tagadhatod, tiltakozhatsz, de túl sok hódítási dicsekvést hallgattam már végig ahhoz, hogy elhiggyem, a sok jónő, lenge öltözetben még mindig inkább a tárgykultúra része, mint az emberié…
Megint nem látom a felhördülés tárgyát, de hát mindegy is…
Hódítási dicsekvés?
Ez 17 éves kor fölött már ultragáz, de túl sok hódítási dicsekvést hallgattam már végig ahhoz, hogy tudjam, hogy ilyenkor mindig összeröhögünk az ilyen kretének háta mögött.
Az a probléma, hogy nem attól lesz valaki menő csávó, mert sok nő megvolt neki, hanem pont azért lesz meg neki sok nő, mert elhiteti magáról hogy menő csávó. Ez a valós sorrend.
“hanem pont azért lesz meg neki sok nő, mert elhiteti magáról hogy menő csávó.”
Miért dőlnek be a szélhámosoknak? Nincs eszük?
Ez egy igen erős túlzás.
Tárgykultúra része? Az meg mifene?
A női test az imádat és megkívánás TÁRGYAként egyidős az emberiséggel. Az hogy némely valóságtól elrugaszkodott szerencsétlennek ez nem tesztik, még így van.
Persze normálisan leírva hogy mi is ez a tárgyiasítás még nem láttam. De olyan jól hangzik…
Azok ugatnak folyton a tárgyiasításról, akiket még a büdös életben nem kívánt meg senki.
Fordítottan hogy van ez? Ha neked megtetszik egy férfi… hát hogy képzeled ezt a tárgyiasítást?
hjaj, hát még ennyit se tudsz, Kodo? Fordítva nincsen tárgyiasítás! hogyképzeledezt?
A lánybúcsúkon fellépő férfisztriptíz-táncosok tapizása, a férfifenekek és egyéb dudorok mustrálása, kocsi, kecó, aranyóra stírölése nem férfitárgyiasítás, hanem őszinte és igaz érzelmeken alapuló párkapcsolati kezdeményezés.
;-)
:) Na de az nem lehet, hogy ezek a szépfiúk is csak kihasználják és tulajdonképpen akkor is ők tárgyiasítják a nőket? :)
Ez egy ördögi kör, és kibogozhatatlan :-))
De csak mert valakik a kelleténél jobban, marhára összebogozták :)
Kodo, nem is vagy te akkora troll. :-)
“a sok jónő, lenge öltözetben még mindig inkább a tárgykultúra része, mint az emberié…”
Kivéve, ha sok jópasi, lenge öltözetben, mert ez inkább “csajos” szórakozás, de véletlenül sem tárgyiasítás. Ha meg mégis, akkor kit érdekel, a nőknek ez jár.
“Főként a társaikéban, a többi férfiéban, és sok nőében is.”
És miért akarsz te szembeszegülni azzal a sok nővel? Eddig azt hittem, nőpárti vagy. Tévedtem?
jó hogy itt vagy nekünk állatorvosi lóként.
És most ez a szegény lány a feministák kezében lett egy tárgy. Mi több, egy báb.
“a fiatal urak pozícióba kerülve hogyan használják ki gátlástalanul a hatalmukat” – A munkahelyi zaklatásról már jóideje kimutatták hogy nemileg semleges. A pozíció és a mások feletti hatalom szüli. Arányában annyi nő munkahelyi szexuális zaklató, mint amilyen arányban vezetői szerepet töltenek be. A látencia persze itt is jelentős, hiszen máshogy ítélik meg a dereka beadására nem hajlandó férfit, mint nőt.
Szóval itt sem jött be az újabb feminista toposz. A hatalom és a szex mindkét nemnél összekapcsolódik, akármennyire is fájó lehet ezt számodra beismerni.
Ráadásul a nők, a nőtársaikkal szemben kegyetlenebbek tudnak lenni, így kérdés, hogy pár fantáziadús ötlet kitől származik…
Az Index cikkében konkrétan bizonyíthatóan valótlan állítások is szerepelnek. Például, hogy a gólyatáborok szervezőcsapatának nő tagjai mindenkire vonatkozó tényként, a férfi szervezők barátnői lennének. Ehhez elég pár gólyatábor szervezői esetében a Facebook profilokat átnézni. Vagy mondjuk az ismerten leszbikus szervezők esetét felismerni.
Ugyanakkor figyelembe véve az általuk is bemutatott tendenciát, észre kell venni, hogy a gólyatáborok jelentős részének sajnos velejárója a tömeges nemi erőszak. Ami kapcsán legalább 2 fontos körülmény jelenik meg, ami mindegyike elég a nemi erőszakhoz.
Ha az elkövetők egy részét mentesíted a következmények alól, az áldozatok egy részéről nem veszel tudomást, na az gáz. Nem kicsit, nagyon.
Egy olyan intézményben, ahol a hallgatók többsége nő, és te jó nőnek mondod… Nos a jelentős részüknek az adott intézményen belül nem jut pasi. Sokszor máshol sem. Ők a választók. Egy percig sem vitatva azt, hogy az adott szervezők, HÖKösök perverz beteg pöcsfejek, felmerül a kérdés: Hogy ki választja meg őket? Lőn csoda, a női többség. Sok olyan csajjal akinek utána női szervezőként érdeke az, hogy részeg fiút befogjon, érdeke az ilyen játék, és utána mutogat.
A kurvát ugyanolyan megerőszakolni mint egy apácát kapcsán azért meg merném jegyezni, hogy nem a kurva és az apáca között húznám meg a különbséget. Nemi erőszak a megtévesztéssel kicsikart beelegyezés is, aki nem fizeti ki a kurvát pedig megegyeztek. Ugye te is érzed, hogy ez és egy szadista erőszak, vagy egy sima “anger rape” nem azonos helyzet. És amikor a saját engedélyezett bordélyt üzemelő tisztességes nevadai örömlány egy héten a 3. kuncsaftját jelenti fel megtévesztéssel elkövetett nemi erőszak miatt… Nos az a véleményem szerint maximum mérsékelt trauma lehet.
Azt mondod a “hódítási dicsekvés” ilyen helyzetben pozitív megítélésű, mert ők tökös csávók. Ha akarnék én is tudnék olyan körben mozogni, ahol a lány attól laza, menő és jó csaj, hogy hány pasija volt, de a pasi a második csajtól utolsó szemét aki megcsalja és kihasználja őket. De e köré nem költök születési alapon diszkriminatív, előítéletes gyűlölködő ideológiát. Ellenben a nemi erőszakot, sőt a kiszolgáltatott, védekezésképtelen ember elleni bármely erőszakot elítélek. És ennek a védekezésképtelen ember tönkretételét célzó erőszaknak a része a nemi erőszak is… De feminista csoportok által sokszor tevékenyen segített hamis vád is. Igen, ahol a bizonyítási kényszer enyhítése sorsokat tett tönkre, ott akik ezért dolgoztak azok szándékosan ártani akarnak védtelen embernek, teljesen tönkretenni őt. Az ilyen csoportok tagjai, az ilyen ideológiák minden támogatója elítélendő.
Fentebb kifejtettem a véleményem az index cikkről: Otromba, olvashatatlan szemét. Nem akartam vele érdemben foglalkozni, mert nem ér annyit, de úgy érzem most már muszáj hozzászólnom.
“a gólyatáborok jelentős részének sajnos velejárója a tömeges nemi erőszak”
Ez ebben a formában egyáltalán nem igaz. Én is jártam gólyatáborban, meg úgy általában az embereknek azért van egy alapvető józan esze, amik miatt határozottan úgy gondolom, hogy ez nagyon erős túlzás.
1. Senkit nem kényszerítenek semmire. Nem fognak le, nem kötöznek meg, nem zárják rád az ajtót. Szabadon ki lehet szállni, le lehet lépni bármikor. Ez az erotikus jellegű feladatokra ugyanúgy érvényes, mint az ivászatra. Aki egy gólyatáborban bármit tesz, azt saját szabad akaratából teszi. Az nem érv, hogy hagyta magát rábeszélni, mert ahhoz is az ő “hagyása” kellett – az egyszerű unszolás, biztatás nem jelent semmiféle kényszert.
2. Aki ittas állapotban olyat tesz, amit később megbán, azért nem okolhat senki mást (amennyiben nem állt kényszer hatása alatt). Magától itta meg a felkínált italokat? Igen. (Sok esetben még fizetett is érte.) Magától egyezett bele a mégoly erkölcstelen vagy megalázó feladatok végrehajtásába is? Igen. Akkor nincs szó se nemi, se semmilyen más erőszakról. Felelőtlenségről beszélünk, aminek keretein belül valaki a józan komfortzónáján kívüli dolgokat vállalt be ittas állapotban.
3. A feministák természetesen azt fogják mondani, hogy a nők lelkén óriási teher az unszolás, a csoportnyomás, aminek nem tudnak ellenálni, ezért mégiscsak erőszakról van szó. Ez nem jelent mást, mint hogy a feministák infantilizálják a nőket: nem önrendelkezésre és felelős döntésekre képes felnőtt emberi lényekként tekintenek rájuk, hanem mint túlméretezett gyerekekre, akik képtelenek bármiféle pszichológiai ellenállást kifejteni a gonosz bácsikkal szemben. A férfi felelős a cselekedeteiért akkor is ha ittas, hiszen a férfi a feministák szerint cselekvőképes felnőtt ember. A nő ezzel szemben nem tehet semmiről, nem felelős semmiért; pont mint egy gyermek. A feminista létértelmezés szerint bármely férfi-nő érintkezésben a férfi a nő gyámja, vagyis egyszemélyben felelős a saját cselekedeteiért és a nő tetteiért is. Ha a nő a gólyatáborban önként ledöntötte a hat felest és három sört, aztán a színpadon önként bocsátkozott erotikus mutatványokba, az nemi erőszak, mert csak. Mert a nő nem tehet róla, az ő szabad akaratát egy gonosz varázslattal ellopta a patriarchális társadalom néhány jelenlévő képviselője.
Tehát szó sincs semmiféle nemi erőszakról, legalábbis ha a hagyományos, józan definíciót nézzük. A modern feminista értelmezés szerint persze bármikor lehet nemi erőszakról beszélni – dehát az ő elméleteiket követve a világon történő összes nemi aktus minimum 90%-a nemi erőszak, úgyhogy ez nem jelent semmit. (Ha a nő egy kortyot is ivott: erőszak; ha nem jelentette ki fennhangon minden egyes lépés előtt, hogy beleegyezik: erőszak; stb.)
A lényeg, hogy a legtöbb fiatal bulizni megy a gólyatáborba, és azt kapja amire befizet. Van egy kisebbség, aki még “ártatlanabb” szórakozásra számít, nem pedig az iszunk-hányunk-belefekszünk módira, de őket a kutya sem kényszeríti az akaratuk ellenére semmire. Vagy megoldják a maguk szórakoztatását egymás között, vagy pedig éri őket egy kisebb csalódás az egyetemi élettel kapcsolatban, és pár illúzióval szegényebben mennek haza. Na bumm. Ez is része a felnőtté válásnak. Aki meg tömeges nemi erőszakról fantáziál az sürgősen menjen pszichológushoz, mert valami gond van a fejében.
Ettől még a jog szerint, ha bármely az akarat meghajlítására alkalmas kényszer merül fel VAGY az illető akivel összefekszenek beleegyezésre képtelen (pl. ittas) állapotban van az nemi erőszak. És jelenleg ez az egyetlen érdemi definíció amiből ki lehet indulni, mert ez a jog álláspontja. És az elkövetők jelentős része NŐ.
“bármely az akarat meghajlítására alkalmas kényszer merül fel ” – Ez így nagyon tág.
Az , de szándékosan az és nőt is fel lehet jelenteni, ha ebbe a tág tartományba kerül. El tudod képzelni hogy örül a femcsi amikor feljelentik?
Nade ha te iszol, azt te csinálod, nem kényszer. Kényszer az lenne, ha lefognának és beléd töltenék, vagy megfenyegetnének. A fiatalok azért mennek gólyatáborba, mert az nekik pozitív élmény. Nem titok, hogy van ott alkoholfogyasztás, meg mindenféle “ismerkedést segítő játékok”, éppen ezért akinek ez nem kenyere az eleve oda se megy. Ha tömeges kényszerítgetés meg nemi erőszak lenne az egész, akkor a kutya se menne gólyatáborba… (Ez a probléma az amcsi hülyeséggel is, miszerint a felsőoktatásban minden 4.-5. nőt megerőszakolnak. Ha ez igaz lenne, akkor 1. már rég kihirdették volna a szükségállapotot és a hadsereg masírozna az egyetemeken; 2. egyetlen nő sem lenne olyan hülye, hogy ilyen hurokba dugja a fejét.)
Ha öntudatán kívül lévő nővel szexel valaki, az természetesen nemi erőszak, de nem hiszem, hogy ez tömeges lenne gólyatáborokban. Ilyesmi többnyire a társadalom alsóbb rétegeiben fordul elő. Akit felvesznek az ELTE-re az általában eléggé intelligens és jól szocializált ahhoz, hogy még részegen se jöjjön elő belőle az állatságnak az a foka, amin idegen nőket erőszakolgat meg valaki, illetve ne felejtse el, hogy 10-20 év börtön az 10-20 év börtön. Pont ezért olyan nagy horderejű dolog, hogy ebbe a gólyatáborba beszabadult egy kivétel.
“Akit felvesznek az ELTE-re az általában eléggé intelligens”
Tudja, hogy ott fekszenek a jányok csettintésre is. Ezért megy oda. Kurvázni diákhitelből.
Azért durva hogy a cikk íróját még a naaaagy Farkasházy sem tudta elviselni és kidobta a hagyományos bulijáról.
Egyszerűen meg kell szüntetni gólyatáborokat, egyetemeket meg bezárni. Nincs gond.
Engem az érdekelne a Férfihangos közösség vonatkozásában, hogy miért nincs igény az igényességre, hogy miért nem érzi senki, hogy ha képviselünk egy ügyet, akkor fel kellene mutatni egy minőséget is, és törekedni kellene valamiféle kultúráltságra, önkorlátozásra is!
Reszet Elek a közéletben (sajnos) szokásos alantas és méltatlan módszerrel kezdi ki valakinek (egy újságírónak) az állítását:
“ez a fickó tényleg ilyen. Valószínűleg megtalálta a magafajta számára az ideális helyet, ahol a félreeső sarkokban tenyészhet. Elég megnézni a neten fellelhető képeit és elolvasni a cikket…”
Tényleg senkinél nem veri ki a biztosítékot ez a szint? Tényleg jó az, ha egy közösség ezt a képet tükrözi a világ felé, hogy lám, mi így küzdünk azért, amiben hiszünk? Ha szó nélkül elmegyünk az ilyen mellett, azzal az egyetértésünket fejezzük ki a megszólalóval, és bűnrészessé válunk.
Persze, lehet feminácizni, de ha a saját “nácijainkat” hagyjuk tombolni, akkor miben fogunk különbözni tőlük?
Köszönöm!
Intellektuális magasságaidba nem mindig érünk fel.
(Rengeteg hozzászólás után beírhattad volna már ezt a dorongoló dörgedelmet. Nem tudom, miért pont most, pont ez verte ki nálad a biztosítékot.)
Kedves hgyi!
Köszönöm a konstruktív, lényeglátó hozzászólást. Gazdagodott a világlátásom, nem is hittem, hogy ilyen nézőpontból is lehet látni a dolgokat, és a személyes felelősséget. Érdemes lesz az érveid fényében átgondolni az álláspontomat.
Ami az intellektuális magasságomat illeti, ha ez a magasság, ahol én volnék, akkor meglehetősen mély lehet a közép. Mivel eddig azt hittem, én egy síkságon álldogálok.
Vékony a mezsgye az igényesség és a sznobizmus között :)
Egyébként van egy határ, amíg az ember hagyja, hogy a kulturáltságával mások visszaéljenek – azután jön a tiszta, egyenes beszéd szükségessége. Ha egy újságíró gerinctelen féreg, akkor meg kell írni, hogy gerinctelen féreg, mert a cizellált körbemagyarázatok csak az ő egóját védegetik, teljesen fölöslegesen.
Valami hasonló zajlott le a feminista mozgalommal nagyban: 50-60 éve tűrjük udvariasan és lovagiasan a randalírozásukat, de nemhogy lehiggadtak volna, hanem egyenesen felbátorodtak. Egy idő után az erőltetett tapintatoskodás impotenciába csap át. Nézz ki a világra és ismerd el: eljött az ideje az asztalra csapásnak.
Tehát ha valaki a gyülekezettel ellentétes álláspontot képvisel, az gerinctelen féreg? Tehát aki más tények alapján látja a dolgokat, az hazudik? Ha a tények a férfiak ellen szólnak, akkor azok nem lehetnek tények, mert a Férfi ellen nem szólhat semmi?
Tehát a Férfinak nincs min elgondolkodni? Nincs talán a férfiak között olyan kollektív szellem, amely ha összegyűlnek, akkor képesek olyan határokat átlépni a nőkkel szemben, amiket különben egyenként soha? Nincs miért elgondolkozni a férfi szerepeken? Nincs miért önvizsgálatot tartani? Aki a férfiakat vádolni merészeli, aki kritikus egyes férfi vonásokkal kapcsolatban, az csak femináci lehet, meg hazug, meg gerinctelen féreg, mert amúgy a Férfi maga a tökély, nincs vele semmi gond, csak a feminista propaganda lejáratta? Ezt képviseljük itt?
A férfiakat cuzammen vádolni bármivel éppoly értelmetlen, mint az összes nőt egy kalap alá venni.
Így tehát aki az összes férfit kollektíven vádolja, az hülye, de ettől még lehet persze femináci is. Felőlem.
Fölösleges nem létező ideológiát képzelni a dolog mögé, az ennél jóval egyszerűbb. Van aki szimplán csak gerinctelen féreg mindenféle ellenségképző mechanizmus nélkül is. Van aki erőszakol, van aki kizsákmányol másokat, és van aki beteg, hazug ideológiákat terjesztve mérgezi a világot. Ezek önjogon férgek, nincs szükségük más emberek kirekesztő tendenciáira, hogy azzá minősíttessenek.
Egyszerűbben mondva: ne magyarázd félre a szavaimat. Te ennél többre vagy hivatott :)
Mindenkinek kell és lehet gondolkodni, de vannak eszmék, amikkel nem csak fölösleges a túlzó udvariaskodás, de egyenesen káros is. Talán nem volt elég egyértelmű az előző kommentem: a feministákkal szemben a teljes emberi társadalom 99%-a eszméletlenül lovagias, megértő és segítőkész volt 60 éven keresztül, amit ők arra használtak, hogy kiépítsék az ideológiai harcállásaikat, melyekből most Antoni Rita és barátnői tüzelnek ránk veszettül. Tudod van olyan, hogy a kisujjadat nyújtod és a karod kéne, meg olyan is, hogy a megkötött kompromisszum által átengedett területeknek nem örülnek, hanem bázisépítésre használják, ahonnan további területeket lehet támadni. A feministák több mint fél évszázada játsszák ezt a játékot – nem lenne kurvára ideje végre elővenni a jobbik stratégiai eszünket és feleszmélni az udvariaskodó szendergésből? A jelenünk politikai értelemben egy rakás szar, a jövőnk (lásd Svédo., USA, stb.) egy kib*szott rémálom. Remélem megbocsátasz, ha nincs kedvem bájosan mosolyogva menni a kifosztásomra, megalázásomra, kasztrálásomra, szabadságvesztésemre és talán a kivégzésemre is, csak mert van pár fasiszta gondolkodású, de szigorúan polkorrekt ember, aki a hatalom közelségétől megrészegülve ki akarja terjeszteni rám a beteg vízióit. Majd visszatérek az udvariaskodáshoz akkor, mikor senki nem prédikál az utcán arról, hogy a magánéletemet törvényileg kellene szabályozni az ő eszméi szerint.
“Nézz ki a világra és ismerd el: eljött az ideje az asztalra csapásnak.”
Lángoljanak azok a parlamentek?
Szarból nem lehet várat építeni a mondás szerint.
A magam részéről nagyszüleim kedvenc szavajárása jut az eszembe: Olyan magasan hordja az orrát, hogy szaros piszkafával sem lehet felérni.
A múltkori hozzászólások kapcsán noha nem írtam le a régi latin bölcsesség ugrott be, “nomen est omen” vagyis a neved a végzeted. Giordano Bruno, mint korábban megtudhattam “1588-ban Prágában élt. II. Rudolf császár, aki egyébként a legzűrzavarosabb tanokat hirdető okkultisták mecénásaként működött, 300 tallért adott Brunonak, csak hogy elhagyja a várost. Tübingenben elhatározták, hogy “emberségesen fognak vele bánni, hogy ne tartózkodjon itt tovább”, és 4 tallért ajánlottak fel neki, ha minél hamarabb eltűnik onnan. Amikor 1590-ben Frankfurtba érkezett, a polgármester rögtön arra kérte, hogy „filléreit valahol máshol költse el”” Szóval egy ritka összeférhetetlen és civakodó alak volt.
Ami a hozzászólás érdemi részét illeti (ha volt ilyen). Aki nem csukott szemmel él ebben az országban annak egyértelmű, hogy a közízlést néhány száz, esetleg egy-két ezer ember szabja meg. Ezek újságírók, kritikusok, esztéták, a színésztársadalom jórésze, megfelelő helyen regnáló szociológusok, “filozófusok”, politológusok, szabadgondolkodók és hasonlók. Ez a társaság jobbára nem etnikai alapon hanem mentalitásában írható körül. Ezt a mentalitást már jónéhányszor igyekeztünk itt többen is megragadni, leírni. Most nem mennék bele újra. Szerintem mindenki tudja mire gondolok. Elegendő kinyitni a tévé kereskedelmi csatornáit, elolvasni valamiféle kulturális újságot, neten megfelelő helyeken nézelődni stb.
Ők azok akiket holdudvarként körbevesz egy hatalom nélküli, néhány tízezres bégető, álintellektuális csőcselék, hogy kis világuk isteneiként és istennőiként imádják őket, noha a való világban semmi érdemlegeset, újat nem tettek le az asztalra csak mások munkáján élősködnek. Penészgombaként teremnek meg mások értékein tönkretéve azt. Korhataglakó gombaként tenyésznek az árnyékos helyeken, nyáladzó lihegéssel várva hogy megragadhassanak minden lehetőséget az emberi jogok, az “igazi intellektuális értékek” védelmében. Felemelik a szavukat a MÁSOK önkorlátozása és kulturáltsága érdekében. Pusztítva és rombolva, szétrúgva a sok-sok generáció élete és gondolatai által felépített lelki katedrális minden tartóoszlopát míg a jóból rossz lesz, az édesből savanyú, a vidámból szomorú nem lesz.
Sajátos dolog ez. Valahol azt hiszem a hatalomfüggés egy furcsa verziója. Az igazi késztetés az igazi motiváció az hogy mások kritika és gondolkodás nélkül szajkózzanak bármit, amit eme lények “csillogó elméje” a világra szül. S mivel a kreativitás, az új és eredeti dolgok létrehozásának a képessége nem sajátjuk, a világon nyomot hagyni csak mások művének lerombolásával, a szép és értékes dolgok bomlott elmét tükröző, gurgulázó kiröhögésével tudnak. Ők modern korunk hérosztratoszai, ki közülük talán elsőként akart úgy megmaradni az emberiség emlékezetében, hogy valamiféle érték elpusztításával igyekezett maradandóvá tenni a nevét. Neki az ókori világ egyik csodája, az Epheszoszi Artemisz templom felgyújtásával sikerült… Ők azok az emberek, akik számára a szavak egyenlőek a tettekkel, cselekedni nem is nagyon akarnak, hiszen az olyan alantas dolog. Intellektuális kifinomultságuk hegynyi magaslatáról fitymálón nézik a földi halandókat, kik jó dolgokban hinni, feltétel nélkül szeretni mernek, őszinték és úgy gondolják, hogy az embereket nem a szavaik, hanem a tetteik írják le megfelelően.
Az ilyen holdudvarba tartozó emberek gyakran előfordulnak blogokon is és gyakran éreznek ellenállhatlan vágyat, hogy maguk is “bloggerek” legyenek kéretlenül is a világra böfögve korántsem eredeti gondolataikat. A kritikát nem szívelik, bármikor készen állnak hogy csípőből tüzeljenek, előrántsanak egy-egy jóelőre bekészített és élesre fent Kant vagy Hegel idézetet, példálózzanak az éppen divatos szociológusukkal, politológusukkal. Ha pedig szorulna a hurok még mindig ott van a lefitymáló elzárkózás, mondván “az ostobák megint nem értették meg, hogyan kellene érezniük és gondolkodniuk”. Elzárkózás ama erődítménybe melynek falai a más szép, minden gondolat értékes, nincsenek abszolút igazságok és értékek.
Jakszarból lehet.
Nézd van alapvetően 2 igény
Döntsd el, hogy szerinted a két igény közül melyik tűnik fontosabbnak.
Mellesleg amikor a “femináci” és a szerző között húzol egyenlőséget akkor nézzünk meg két viselkedés mintát…
A … ideológia szerint … bizonyos előnyös tulajdonságokat születésénél fogva birtokol … pedig ilyen szempontból alsóbb rendű. Mégis … van bizonyos pozíciók nagyobb részében, és ezért vezessünk be kvótákat területen a nem …-k számára magasabb esélyt szerezve a magasabb pozíciókra. A … csoport bűneit említve lehet gyűlöletet és / vagy bűntudatot kelteni, a kollektív bűnösségben gondolkodva. Ezzel a … egy gyűlöletkeltő, születési alapú diszkriminatív politika. Ami … csoport vélt vagy valós bűnei miatt szankciókat követel. Ugyanakkor az általa felsőbbrendűnek mutatott … is uniformizálná, tárgyiasítaná adott értékeket rájuk kényszerítve.
Ez volt az A viselkedés minta. Jön a B viselkedés minta.
Mivel … személyében szabad akaratából (volt választása) tett valamit (…), amit elítélek, azért a rossz véleményem a szólásszabadsággal élve elmondom.
A két viselkedésminta közül jól látjuk, hogy a szerző a B-t valósítja meg. Az illető saját szabad akaratából tett megnyilvánulásai alapján alkot véleményt.
Most kérlek az A viselkedésmintában a …-ok helyére írd a következő szavakat:
Hoppá. Érdekes minta, nem? És mindkettő előítéletes… És még lehet sorolni sok más hasonlóságot is. Onnan, hogy pár feminista szervezet hamis vádak mögé állt, és ebből legalább 1 haláleset lett, a feminizmus a gyilkos és veszélyes politikai szélsőségek kicsiny csoportjának büszke tagja, és mint ilyen az adott formájábann elfogadhatatlan eszmerendszer. Mivel az egész születési alapon meghatározott előítéletekre és diszkriminációra épül, így a lényegének kidobása nélkül nem is lehet jó. Így elítélendő és menthetetlen. A követésére nincs elfogadható mentség. Alig pár izmussal osztozik ezen a szűk klubbon…
Ilyen például a nácizmus, nem véletlen a “femináci” jelző sem.
“Hoppá. Érdekes minta, nem? És mindkettő előítéletes…”
Miben voltak előítéletesek a nácik? Ha 9 kutya megharap téged, a tizediknek is kutyulimutyulizol?
“És még lehet sorolni sok más hasonlóságot is.”
Hát nem a demokraták hazudozzák tele a világot, hanem kik? Az eszkimók?
“Mivel az egész születési alapon meghatározott előítéletekre és diszkriminációra épül”
Milyen előítéletek?
No két példa, kiket vádoltak évtizedekig Katynnal? És mi volt valójában az igazság?
Miket handabandáznak össze a demcsik a tornyokról? Már e két eset alapján is belátható, hogy a demokratáknak semmit nem szabad elhinni, mert hazugságból állnak. Azt állítanák a fű zöld, tuti le van öntve kék festékkel, meg sárga csillagokkal.
demokrata = hazug
feminista = hazug
Eképpen belátható, hogy femidemcsi a helyes párosítás.
Na ugye nem is volt olyan nehéz ezt megérteni. Minimális ész azért kell hozzá. Meg hát kellemetlen sokaknak az évtizedeken át mai napig tartó agymosás után, de hát egyszer csak el kell kezdeni. További sikeres ébredést.
Túturutturutturú.
Haggyuk mán azt a kilenc kutyát békibá!
Most mindettől függetlenül, ezek szerint te most ráérsz és miért nem mentél el kólázni inkább? Ott is jókat lehet vitatkozni. Kötetlenül, a nélkül, hogy a nősténysovik szabhatnák meg az elfogadható irányt.
Dehogy haggyuk.
Me a kóla krómtisztításra való.
S mi van, ha leszarom az irányukat?
“Facebookozott vezetés közben, megölt egy 89 éves nőt
Az előzetes letartóztatásba helyezett nő ügyét most tárgyalja a bíróság.”
Az hagyján, de Halász Pálma korábbi kedves barátja Balog Miniszter Úr, már üldözni is kezdi a férfiakat. Igazi Úriférfi (gondolhatja magában), a Nők kegyeinek hódol, azzal hogy aki nem tetszik és nem tud védekezni azt börtönbe lehessen kaszlizni, minimum 1, de maxium 3 évvel hosszabb időre mint eddig. Engem vádoltak már családon belüli erőszakkal és mivel a bíróság visszavonatta az aljas rágalmat a vádló hölggyel szemben így nem is létezik írásos nyoma az esetemnek (csak e-mailes jegyzőkönyvem van róla), de a lelkemben mély sebet ejtett és soha nem bocsájtok meg sem az igazságszolgáltatásnak, sem a vádlónak. Még megrovást sem kapott a vádló hölgy, csak a saját ügyvédjét kellett fizetnie.
Én úgy gondolom, hogy a férfiak besározása, már intézményes módon történik itthon is, de nincs róla semmi kimutatás, hányszor próbálkoztak már vele a Nők. Én egy vagyok a sok közül.
Vajon aki nem tudja bizonyítani az ellenkezőjét az erőszaknak az mit fog kívánni a nem éppen okos képviselőknek akik éppen most dőlnek be ismét a feminista hazugságoknak?
Nem csodálom, hogy ez az ország, soha nem fog előre lépni a férfiak tönkretételével és a félelemkeltéssel.
Forrás:
http://www.hvg.hu/itthon/20140909_Eroszak_a_golyataborban_Balog_lepni_akar
Miért lenne ez férfi üldözés? Teljesen semleges a törvény.
Képzeld el a helyzetet: Minden olyan esetben, ha nő bármi ilyesmit elkövet, akár bűnsegédként, akár máshogy következetesen feljelented. CSBE-ért is ugyanígy, másért is. Bizonyítkkal, tanúkkal, dokumentálva…. Aztán majd olvassuk a sok helyen, hogy egy kis megcsúszásért a legszebb éveiket vesztették el egyes lányok… És lesz belőlük cellatárs által lestrapált 30as.
Ha csóró a férfi(nő), nincs pénze ügyvédre sem, ráadásul még jámbor is akkor semmi sem védi meg a rágalmazótól és elsőfokon elfogadhatja az ítéletet, mert azt hiszi a bíró(nők) nem tévedhetnek, mondjuk alkoholizált és nem emlékszik semmire, a nő(férfi) meg “bizonyít”, “érdeket érvényesít”. Igazad van az ügyvédem szerint sem történt semmi sem, hétköznapos, hogy a gyerekem anyja szétosztott a Bíróságon egy fekete-fehér A4-es önarcképet melyen vigyorog és monokli van az egyik szemén. Te mit tettél volna a helyemben ilyen helyzetben úgy hogy fogalmad sincs hogy csinálta a képet? Sminkelte vagy megkérte egy ismerősét tegyen az arcára monoklit? Férfi létemre egyenesen megrémültem és belekapaszkodtam az ügyvédem lábába mint egy kisgyerek és nem tudtam, hogy sírjak -e vagy nevessek hirtelen, de aztán folytatta a szóbeli rágalmakkal, hogy kést szegeztem a saját torkomhoz, a gyereket majdnem elütötte egy autó, mert nem fogtam a kezét stb…. Egy szó sem volt igaz ebből az egészből, de kiderült, hogy egy korrupt családsegítő volt a barátnője, aki tudta mire ugranak a Bírók. A CSBE-re. Bepróbálkozott, mert tudta egy nőnek szinte mindent szabad, úgysem veszthet semmit, védik a nőket/anyákat. Beszéltem már olyan tanári diplomás apával akinek az exneje megvagdosta a saját karját, hogy azzal kérjen távoltartást ellene, annyit tudok az apa volt idegszanatóriumban is emiatt. Nem csodálom, az én fél órás rágalmazásom kismiska lehetett ahhoz képest. Becsületembe gázoltak és tűrnöm kell. Eszméletlen, brutális dolgok mehetnek a Bíróságokon, melyről hallgat a média, az állam és csak egy-egy “kiváltságos” ügyet kapnak fel.
Ebből a gólyatábori esetből két hét alatt törvénymódosítási javaslat lett, nem túl életszerű, hogy egy nő nemi erőszakot tudna alkalmazni egy férfin, így ez célzottan a férfiak kordában tartására irányul. Aki bizonyítottan erőszakot követ el, annak börtönben a helye, de ebből az esetből nem kéne annak következnie, hogy nyaljuk a feminizmust, Balog Zoltán közméltósággal az élen.
> Miért lenne ez férfi üldözés? Teljesen semleges a törvény.
De a betartása már nem az…
Nézd: Azért itt a történet arról szól, hogy aki nem jelenti fel az elkövetőt hamis vádért sem, stb. az úgy érzi őt nem védi a törvény. Az a nő aki nem jelenti fel az elkövetőt pont ugyanezt érzi.
Aki viszont azt mondja: ha a femcsi elkövet valamit, akár egy kis garázdaságot is, lehet bizonyítani akkor fel lehet jelenteni. El fogják meszelni a nőt is, femcsit is. Namost, ha sok ilyen esetben sértettként a te érdekeid képviselete is fontos az eljárásban, és firtatod, hogy hol vannak a felbujtók, pszichikai és egyéb bűnsegédek, a feltáró és őszinte vallomás lenne hiteles… No ott a jelentős részük be fogja fújni a femcsi barátnőket, ha azok ellen elindul az ügy, hamar kiderülhet még hány ügyben voltak felbujtók. Mivel egymást bátorítva olyat tesznek meg amit egyedül nem mernek megtenni, így akár szervezeteik is bajba kerülhetnek.
Onnan pedig…
Akkor vegyük a következő esetet:
Megismerkedsz egy csajjal, bejöttök egymásnak, felmész hozzá, szexeltek, jó. Másnap a csaj megbánja az egészet, és a saját rossz döntését enyhítendő beköp nemi erőszakért. A találkozásotoknak semmi írásos nyoma, nincs bizonyítékod, hogy nem erőszak volt.
Kérdés: hogyan bizonyítod az igazad?
Elvileg neki kell bizonyítani hogy bűnös vagy nem pedig neked hogy ártatlan. Vannak is elrémítő kísérletek rá, hogy nemi erőszak esetén megfordítsák a bizonyítási kényszert.
Az már egy más kérdés, hogy megfelelően hiszterizált légkörben mire kiderül hogy nemi erőszakról szó sem volt, meghurcolnak és még a munkahelyedről is kirúgnak. Esetleg egyes aktivisták tetteik igazságosságának biztos tudatában összekarcolják a kocsidat, megmérgezik a kutyádat esetleg Molotov koktélt dobnak a házadra. Szerencsésebb esetben az internetes jelenlétedet (facebook és hasonlók) lehetetlenítik el ill. folyamatosan telefonon zaklatnak téged és a családodat.
Vegyünk egy olyan esetet, hogy ami hibát el lehet követni elkövetsz… Akkor az ügy sima bizonyíték hiánya az ő részéről. De már ehhez is az kell, hogy három helyen feleslegesen kockáztass, a kicsit gyors kalandon kívül.
1. Ha nincs egy haver aki tanúsítja hogy ő még döntés képes állapotban hívott magához szexelni… Az kockázat. Ha van, akkor sem itatásra, sem leteperésre nem tud hivatkozni.
2. Magadhoz is felviheted… Ott akár megfelelő táblát kiraksz a biztonsági kameráról nem tud mit csinálni.
3. Ha jelenleg az ital hatása, ami befolyásolja a döntést elég ahhoz, hogy a történet erőszak legyen, akkor ezt a határt figyelheted. Ha nem az ital vagy más hasonló apróság lazította el és bátorította fel, nem jutsz el ide.
Miért lenne cél az, hogy amikor tudod azt is pontosan, hogy az őt befolyásoló ittasság, az e miatt “felelőtlen” döntés neki árthat, és az ilyen kaland bűncselekmény, miért lenne cél, hogy mindenképpen jól gyere ki ebből elkövetőként, stb.
Ellenben ha iszogatásnál rendelget neked, maajd felhív magához szex céljára, stb. akkor feljelented nemi erőszak kísérletéért, akkor a csaj ülni fog…
Mindkettőtöknek írom: örüljetek, hogy itthon még így van. Nyugat-Európa, USA: már ahogy én felvázoltam, és ha nem vigyázunk, pár éven belül itthon is így lesz.
“Számítson minősített tételnek a büntető törvénykönyvben, ha valaki oktatási intézményben, illetve intézmény által szervezett programon nemi erkölcs elleni bűncselekményt követ el – ezt vetette fel Balog Zoltán emberi erőforás miniszter a fonyódligeti gólyatáborban történtek után.”
Ez totál fölösleges látszatintézkedés, a prolik szemének kiszúrása. Miért, ha egy sikátorban tepernek le valakit, az nem olyan súlyos? Otthon, metrón, közértben, diszkó mögött nem olyan durva dolog erőszakolni, mint gólyatáborban? Mi ebben a “minősített eset”?
“a bíróság visszavonatta az aljas rágalmat a vádló hölggyel szemben így nem is létezik írásos nyoma az esetemnek (csak e-mailes jegyzőkönyvem van róla)”
Persze, mert rágalmazásért Neked kellett volna pert indítanod a hölgy ellen. Ez a bűncselekmény nem hivatalból üldöztetik, csak magánvád alapján.
“Ez egy szabad ország, mindenki azon háborog amin akar”
Szabad? Mióta?
“Az államnak nem feladata eldönteni, hogy ki miről viccelhet vagy miről nem.”
Szegíny Cuslág.
Akkor leszek én az Ördög ügyvédje:
-Az, hogy a gólyabálokon patakokban folyik a pia és a drog, nem Sebestyén Balázsék bűne.
-Az, hogy egy 38 éves – korábban már erőszakoló – rém gond nélkül bejut egy ilyen helyre, szintén nem a Balázs bűne, felelőssége. Azt kell lecsukni, aki beengedte.
-Az, hogy egy reggeli rádióműsorban olyan hallgatói leveleket olvasnak fel, amelyek általánosságban mutatják be a manapság rendezett gólyabálok erkölcstelen sajátosságait, ugyancsak nem a műsorvezetők hibája, mivel kompetens személyek beszámolói voltak ezek.
-Az, hogy 2 percben – olcsó humorral fűszerezve – próbálták rekonstruálni a konkrét esetet, – a konkrét személyt nem sértve, azon nem viccelődve – a hallgatók beszámolói alapján szintén nem szégyen, nem bűn. Ugyanis erről beszélni kell. Más módon, de kell.
-Az, hogy ma egy átlag tinilány egy portfólióért simán bevállal egy anál-orál cumbót, sajnálatos, de ez sem a Balázsék bizonyítványa, hanem a társadalomé, illetve a szülőké aki ezeket a lányokat (nem) nevelik nővé.
-Az, hogy ezek után a 3 műsorvezetőnek 1 hónapon keresztül szégyenkezve kell Canossát-járni, fejük felett az elbocsátás keresztje, már-már félelmetes.
Kezdünk lassan oda eljutni; hogy a nőről vagy jót, vagy semmit. Függetlenül az erkölcseitől, viselkedésétől. Kuszingra majd később kitérek, de az bizonyos számomra, hogy semennyire sem járatos a profi pornóba, de minimum 30 évet le van maradva. Értem én a jó szándékot, de hülyeség attól még hülyeség.
Nem akartam azt az érzetet kelteni, hogy ebben az ügyben Balázs a(z egyetlen) hunyó, de azért lehetne annyi esze, hogy a saját érdekében megválogatja a szavait. Oké, hogy viccelődni nem törvényellenes, de ők is tudták, hogy 1. ízléstelen; 2. sokan felháborodnak és belekötnek majd. Ennek a levét issza. Az tulképp hab a tortán, hogy ezzel muníciót ad a feministáknak, amivel aztán az egész társadalom rosszul jár.
Tiszta sor, de az a fickó ott a rádióban, abból él, (nem szarul) hogy egy ízléstelen tuskó, és minden eseményt próbál a humor oldaláról megfogni, sokszor otromba módon. De ez sajnos ma megél… Mindemellett egyetértek a cikkben foglaltakkal, de nálam a huszonsokadik lenne Balázs, akit ebben az ügyben előveszek. Én hallottam az ominózus adást, nem a saját véleményüket deklarálták, hanem olvasói levelekből szemezgettek. (persze, ők szűrik, hogy mit olvasnak be) És lehet, hogy bennem van a hiba, de én azon sem akadtam fenn hogy Rákóczi F. műsorvezetőtárs, “káresetnek” minősítette az esetet. Álszentnek tartom az egész felfújt reakciót – már ami a rádióműsort követte – és úgy látom mindenkinek kötelessége összeszarnia magát, ha a Nane/Nőkért közleményt ad ki. Szomorú hogy ennek az esetnek megint törvénymódosítás lesz a következménye – ahogy azt az LMP-s Szél Bernadett politikusasszony megígérte – ami minden férfit érinteni fog, kivéve azt a kevés ezreléket, akik tényleges elkövetők. Nap nem telik el férfigyűlölet nélkül. “ideje lesz komolyabb evezőkre vizelni” – ez pedig marhajó elszólás.
Hallottátok Ti egyáltalán a műsort? Én igen, és egyáltalán nem poénkodtak a nemi erőszakon. Az, hogy úgy általában válogatott paréjságokat olvastak fel gólyatábori bulikról szóló sms-ekből, mióta bűn? Etikai vétség persze lehet, de az egész ClassFM a femináci ihletésű hamis meaculpától hangos azóta. Nem azért hamis, mert nem őszinte (ezt nem tudom), hanem mert nincs miért.
Balázs egy barom, de ha diszkrimináció, amit művel, akkor már százszor ki lehetett volna rúgni a túlsúlyosak, dohányzók, szegények “elleni” beszólásai miatt. Csak ezek a csoportok a feminácikat nem érdeklik.
Töredelmesen bevallom, hogy mivel Balázstól alapvetően a hányinger kerülget, ezért nem hallgattam végig a rádióadást. Elég mazochizmus nekem alkalomszerűen foglalkozni a feminizmussal – annyira önkínzó azért nem vagyok, hogy minden egyes útfélen hagyott kupac szart tüzetesen átvizsgáljak. Sőt, a feministák mocskolódása négyzetre emelte a gyomorforgásomat, úgyhogy fizikai képtelenség lett volna érdemben elemeznem a hangfelvételt. Mindkét féllel szemben elfogult lévén kinek is kedveztem volna?:)
Az adó honlapján elolvastam a vonatkozó kommenteket, amikből nagyjából ugyanazt szűrtem le, mint a te véleményed, de nem akartam látatlanban pártoskodni, ezért inkább egy kompromisszumos, mindkét álláspontot elfogadó hangot próbáltam megütni. Mivel az idióták elismerték a “bűnösségüket”, most már nem takarózhatnak azzal, hogy nem is volt a műsorban semmi ízléstelen. A feministák meg erősen túloznak, mint mindig. A cikk lényegén ez mit sem változtat, az a HVG-s videóra reakció.
Balkázséktól engem is a hányinger kerülget, de reggelente “végiglapozom” a rádiót útközben, és valamiért éreztem, hogy ez a téma nem fog ennyiben maradni, így meghallgattam. :-) Azt nem állítottam, hogy egyébként nem voltak tuskók, csak azt, hogy nem történt semmi kirívó. Vagy ha igen, már régen szembesülniük kellett volna a következményekkel. A feministák viszont megint meglovagoltak egy faszságot…
A dolog pikantériája, hogy a nevezett személy az elmúlt években igencsak a femináci gépezet szekértolója volt. Most szembesülhet leselejtezhető, eldobható mivoltával. Hiszen csak egy férfi.
A HVG-s linket takaritsd ki kerlek, mert az oldalon belulre mutat.
Most hallgatom, relevans:
Puzser: “A 20. szazad soran bebizonyosodott, hogy a nok is kepesek arra, amire egy ferfi. Nade, a kerdes: ettol most boldogak lettek?”
“A feminista tulajdonkeppen olyan no, akit meggyoztek a himsovinisztak”
ADMINOK!
Csatlakozva Aldumhoz, javítsátok légyszi a cikkben szereplő hibás linket a “A férfiak azt tehetik, hogy nem néznek pornót!” szöveg alatt, mert hibásan a Férfihangra mutat vissza.
A link helyesen:
http://hvg.hu/itthon/20140907_A_ferfiak_azt_tehetik_hogy_nem_neznek_por
Javítottam, köszi. Igazából csak a http:// maradt le előle, a többit magától teszi hozzá :|
Azert lehet, mert defaultbol belulre mutatnak a linkek, tehat ha nem adod meg, hogy absolute path legyen, akkor relativ mutat.
Itt a felvetel a beszelgetesrol, amit ideztem, erdekes volt. Fel kene kerni Puzser urat egy vendegcikkre :)
https://www.dropbox.com/s/dzoo6pq4tpmrjwc/apu_20140909.mp3?dl=0
A mai nap csúcsteljesítménye még hátravan.
Ezt olvassátok, ettől eldobtam az agyamat:
hvg.hu/vilag/20140909_Tobben_halnak_meg_csaladon_beluli_eroszak
Hihihi… tudom, nem szép dolog halálozásokon röhögni, de nem tudom visszatartani. Vagyis hát igazából nem is azon, hanem a feministákon röhögök.
Nézzük meg Magysarországot. Ez egészen kézenfekvő.
Mennyire másképp alakult volna akár az első, vagy a második világháború, de visszanyúlhatunk régebbi korokhoz is, ha “csak” annyi lett volna a háborús áldozatok száma, amennyit akár a feministák a vastagon eltúlzott adataik szerint emlegetnek, amiről tudjuk hogy még a fele se igaz. Mennyi is? Szerintük, éppen mikor milyen hangulatban vannak, évente 30 – 70 áldozat?
” A szakemberek szorgalmazzák, hogy az új célok között kell megfogalmazni a követelményt, hogy vessenek véget a súlyos veréseknek mint a gyerekfegyelmezés elfogadott formájának, és vissza kell szorítani a nők elleni családon belüli erőszakot. ”
Hej der érdekes… a férfiak elleni erőszakkal mi a helyzet? Mi a célkitűzés? Meg vannak már elégedve vele, vagy még nem elég és fokozni kell? Erről miért nincs egy büdös szós se?
Baromság! A GDP mutató amúgy is csak egy átverés. Baromira kíváncsi lennék hogy hozták össze a számokat.
Megfordítva az érvelést valójában a gyerekverés a háborúknál is jobban emeli a GDP-t, hiszen számos orvosnak, ápolónak, hivatalnoknak ad munkát, gyógyszeripari termékek forgalmát növeli, kezeléseket végző pszichológusok és pszichiáterek köszönhetik a gyerekverés életreszóló hatásának a munkahelyüket ahogy jónéhány börtönőr is csak azért dolgozhat mert a gyerekverők ill. a megvert és így felnövő gyerekek egy részét a rácsok mögé juttatva őrízni kell. Támogathatnák a dolgot a mentősök, bírósági dolgozók , újságírók és még sorolhatnám. Kieső munkaórák pedig jobbára nincsenek mert az a 290 millió gyerek nem dolgozik.
Hiszen GDP szempontjából jó a sok beteg ember is mert több gyógyszer fogy és a bűnözés is elvégre több rendőr kell ill. az elpusztult vagyontárgyakat is soron kívül kell pótolni.
Á baromság ez, hagyjuk…!
A gyerekverés jogi szabályozása után (amivel kökeményen belenyúlnának a családon belüli kapcsolatokba és a gyerekek nevelésébe) pedig mi jöhet? Az állam megszabja hogy kinek és hány gyereke lehetne? Ez utóbbinak bizonyos esetekben még örülnék is.
““Antoni Rita: egy prostit megerőszakolni ugyanolyan bűn, mint egy apácát.” Igen. És??? Vitatta ezt valaki?”
Én mondjuk az “ugyanolyan”-t vitatnám. A klasszikus jogfelfogás a nemi erőszakban nem csak az áldozat szexuális önrendelkezésének megsértését látta, hanem a társadalmi rend, a nemi erkölcsök megsértését, illetve az áldozat megbecstelenítését, meggyalázását. De hogyan is lehet megbecsteleníteni azt, akinek már úgyis mindegy, hiszen úgysincs becsülete? Vagyis egy prostit megerőszakolni is bűn, de nyilván sokkal kisebb bűn. És ugyanígy: egy koldust kirabolni nyilván nagyobb bűn, mint egy milliomost, mivel ő értelemszerűen többet vesztett a bűncselekmény által.
Szerintem ez – erőszakos bűncselekmény lévén – inkább olyan hasonlatot vet föl, hogy egy milliomost és egy koldust pofán verni ugyanolyan bűn.
Arra kívántam utalni, hogy egy szűzlány megerőszakolása sokkal súlyosabb, mert így szerzi meg első szexuális élményét, míg egy prostinak – bizonyos értelem, és csúnya kimondani, de igaz – akinek ugye már úgyis mindegy, kevésbé tragikus, hogy háromezer-ötszáz vagy háromezer-ötszázegy pénisz járt-e már benne. Nem véletlenül hívták régen megbecstelenítésnek. De hogyan lehetne megbecsteleníteni azt, akinek már úgysincs becsülete?
N. B. Nem azt mondta, hogy ez esetben oké, hajrá, csak azt, hogy erkölcsileg van minőségbeli különbség az én szememben. Van különbség a súlyos és a kevésbé súlyos bűn között.
Hm. Erkölcsi, ill. filozófiai kérdésként jogos, hogy bizonyos bűncselekményeket különböző emberek különbözőképpen élnek meg, de jogi szempontból ez érdektelen (főleg mivel szubjektív és felmérhetetlen). Annyiban maradhatunk, hogy a jog szemszögéből apácát vagy prostit erőszakolni ugyanaz a bűncselekmény.
Noha a Btk. nem nevesíti, a bíróság igenis figyelembe veszi azokat a körülményeket is (prosti avagy szűzlány), amelyek érdemben befolyásolja az erőszak megítélését. Gyakorlatban: a szexuális erőszak büntetési tétele 2-8 évig terjedő szabadságvesztés. A középmértékből kell kiindulni, ez esetben 5 év, amelyet fel- illetve levihetnek az enyhítő és súlyosító körülmények. Szóval jogilag ugyanaz a bűncselekmény lesz, de a bíróság másként fogja honorálni. A feministák ettől egyébként agyérgörcsöt kapnak, mivel ők a “slut shaming”-re “slut pride”-al felelnek, mondván a “leharcolt” nők nem érdemelnek kisebb fokú tiszteletet az erényes nőknél.
Nade a bíróságnak nem feladata filozófiai kérdésekben állást foglalni, vagy emberek szubjektív érzeteit megpróbálni méricskélni. Meggyőződésem, hogy nem is teszik. A BTK-ban nincs olyan, hogy laza erkölcsű nő megerőszakolása csökkentené a büntetési tételt, így a bíróságok nem is gondolkodnak ezen a síkon. Mdmselle hasonlata találó, továbbfejlesztve: egy bokszolót a ringen kívül vascsővel félig agyonverni pontosan ugyanolyan, mintha egy laikussal tennéd ugyanazt. Nem felmentő körülmény, hogy ő egyébként hivatásszerűen szokott időnként verekedni.
Hogy a prostikat erkölcsi vagy filozófiai megfontolásból egyesek kevésbé tisztelik, az magánügy. A törvény ilyesmit nem vehet figyelembe.
Ez nem (elvont értelemben véve) filozófiai kérdés, hanem a társadalmi közmegegyezés kérdése. Márpedig az állam a büntetőhatalom gyakorlásánál figyelembe veszi az általános társadalmi közmegegyezést. A bíró, amikor büntetést oszt ki, igenis figyelembe kell, hogy vegye. Márpedig az elég egyértelmű, hogy egy átlagpolgár jobban felhorkan, ha azt hallja, hogy egy fiatal szűzlányt erőszakoltak meg, mint egy leharcolt prostit. Utóbbi esetében sokan cinikusan annyit felelnek, hogy no, sokallta a tarifát az elkövető?
Szerintem téves irányba mentünk el ezzel a beszélgetéssel, mert a hangsúly eredetileg az elkövetői oldalon volt. Teljesen mindegy, kit teper le az erőszakoló, az ugyanúgy nemi erőszak. Senkit nem lehet “jogosan” megerőszakolni, akkor sem ha bármi. Nyilván vannak súlyosbító tényezők (gyereket, fegyverrel, csoportosan, stb.), de alapvetően a nemi erőszak mindenképpen bűncselekmény, akárki követi el akárki ellen, nemtől, foglalkozástól, életkortól, stb. függetlenül.
A társadalmi közmegegyezésre pedig nem mindig érdemes hivatkozni, mert az például a nők által a férfiak ellen elkövetett erőszakot többnyire viccesnek tartja. A bíróságokon ennél valamivel igazságosabb alapokon kell ítélkezni.
“Nade a bíróságnak nem feladata filozófiai kérdésekben állást foglalni, vagy emberek szubjektív érzeteit megpróbálni méricskélni. Meggyőződésem, hogy nem is teszik.”
Akkor biztos nem ezért szoktak bíróságon pityeregni, hisz úgysincs eredménye, biztos valami másért.
> slut shaming
Igazából az arról szól, hogy egy nőnek joga van bármit tenni a testével (pl. abortusz), kivéve, hogy prosti legyen, mert azzal az ellenségnek (férfiaknak) tesz szolgálatot.
“Szerintem ez – erőszakos bűncselekmény lévén – inkább olyan hasonlatot vet föl, hogy egy milliomost és egy koldust pofán verni ugyanolyan bűn.”
Szerintem meg inkább olyasmit, hogy egy bokszolót és egy civilt pofán verni ugyanolyan bűn, ha a bokszoló épp nincs ringben.
A te példádnál maradva: miért ne lenne kevésbé súlyos a boxoló pofánverése (vagy a “civilé” súlyosabb), ha egyszer egy boxolót jóval kevésbé visel meg akár testileg, akár lelkileg egy tasli, mint egy átlagpolgárt?
Miért gondolod, hogy egy kurvát nem visel meg nagyon, ha akaratán kívül durván megerőszakolják?
Miért gondolod, hogy a szüzesség elvesztése olyan misztikus dolog, hogy annak csakis szerelem és gyengédség lehet a körítése? Miért gondolod, hogy egy nem szűz nőnek kisebb lelki és testi gyötrelmet okoz az szexuális erőszak?
Miért gondolod, hogy minden apáca szűz?
Miért gondolod egyik ember jobb, mint a másik, s hogy a másiknál nem számít olyan súlyosnak, ha megverik, kirabolják, megerőszakolják? Ki dönti el, hogy egyik ember jobb, mint a másik? Természetesen a rosszaknak jár a büntetés, de ha a rossz embert verik meg, neki az ugyanúgy fáj, mint a jó embernek.
Én őszintén azt gondolom, hogy egy kurvát megerőszakolni is bűn, és biztos hogy nagyon megviseli őket testileg-lelkileg, ennek ellenére én sem hiszem azt hogy súlyosságában egyenlő lenne egy szűz lány megerőszakolásával.
És szerintem kurva és kurva között is óriási a különbség. Nem sokat tudok róluk, csak amennyit olvastam, és ez két könyvet jelent, az egyik a Havas riportkönyve, a másik meg az elfelejtettemmianeve luxuskurva önéletrajza. Namost a Havas könyvében olyanokról is szó van, akik még a kurvaságot sem maguk választották, hanem tényleg nem volt más kiút a nyomorból, olyan nyomorból, amit én fel sem tudok fogni, és még azért is rettenetesen sajnálom őket, amikor pénzért adják oda magukat, nemhogy az erőszakért. Borzalmas az életük.
Vannak ellenben a luxuskurvák, akik iránt, sajnálom, hogy ezt mondom, de egy mákszemnyi szánalmat sem tudok érezni, akkor se, ha megerőszakolják őket. Abban a könyvben olvastam a dubajozásról, amikor egy csomó lány odautazik, és egy heti végtelenített erőszakért (itt most az erőszakot fizikai értelemben értem, nagyon durva szexuális aktus formájában) kapnak 10ezer eurót, és örülnek neki. Három hétig kórházban vannak, mert mindenhol szétszakadtak, és mégis elégedettek, sőt tervezik a következőt utat. És nem arra kell a pénz, hogy legyen mit ennie, hanem legyen Cartier órája, meg Chanel ruhája. Egy ilyen nő esetében, lehet hogy durván hangzik, de az a sommás véleményem, hogy ha megerőszakolják a beleegyezése ellenére és úgy, hogy nem kap érte pénzt, akkor az nem nemi erőszak kategória, hanem egyszerűen csak lopás.
Ami a szüzesség misztikumát illeti, szerintem sem akkora misztérium, viszont mély meggyőződésem, sőt tapasztalatom, hogy ha több lány kivárná azt az időt, amikor a szüzesség elvesztése éretten, szerelem és gyengéd keretek között történik, akkor sokkal kevesebb lenne a világban a kiégett, megkeseredett és férfigyűlölő nő. Lehet semmibe venni, és 15-16 évesen túl lenni rajta egy kínosan ügyetlenkedő kamaszfiúval öt perc alatt, majd egész életében egy hervasztó élményként gondolni rá, és később vagy normális lesz a szexualitása vagy nem, kész lutri, vagy lehet várni még pár évet, amikor már nem csak kíváncsi rá, vagy csak a fiúja kedvéért megy bele, hanem tényleg vágyik rá, és kívánja, és egy olyan férfival van együtt először, aki tud uralkodni magán, aki elég érett, és előrelátó ahhoz, hogy tudja, hogy ha azon a bizonyos első napon kellően türelmes, gyengéd, és maximálisan a nő tempóját és kívánságait helyezi előtérbe, akkor a későbbiekben olyan partnert “teremt” magának, aki bízik benne, aki nyitott, készséges, heves és szenvedélyes, és így ez az első alkalom nem hervasztó, fájdalmas vagy kínos történet lesz, hanem egy vidám és jó emlék mindkettőjük számára, amire jó visszagondolni, és ami teljesen meghatározhatja egy nő hozzállását a szexhez, a libidója mértékét, az orgazmuskészségét, kísérletezőkedvét, hogy mennyire lesz szégyenlős a partnerével stb. Ez nem túlmiszifikálás, hanem tényvalóság. És ha ezt a lehetséges pozitív élményt beelőzi egy erőszakoló, akkor lehet hogy egy igazi dögös bestiát tett tönkre egész életére.
Szóval én azt mondanám, hogy hosszú távon nehezebben feldolgozható élmény egy szűzlánynak ha megerőszakolják, mint egy kurvának. Annál csak egy kisgyerek megerőszakolása rosszabb csak, ami szerintem minimum halált érdemel.
A szüzeség misztikumával és az első élmény fontosságával kapcsolatosan már kommenteltünk itt. Csak azért linkelem be mert veled megegyezően fontosnak tartanám. Olyannyira, hogy egy tapasztaltabb, idősebb férfit, mint beavató személyt az esetek többségében igencsak helyénvalónak értékelnék.
Egy példa íme itt. No persze némi huncut mosoly kíséretében linkelem. Ám mint később a cselekményből megtudjuk, az érintett hölgy olyannyira megkedveli a dolgot hogy “mindama praktikákat a legnagyobb örömmel gyakorolja, melyeket úriember még egy hivatásos kéjhölgytől is csak habozva kér.”
A másik részét illetően.
Eszembe jut egy évekkel ezelőtti eset. A perújrafelvétel kapcsán nem bűnösnek nyilvánított személy peres eljárásban követelt komolyabb pénzösszeget kártérítésként az őt ért börtönbeli súlyos mentális megpróbáltatások miatt. Az általa vártnál jóval kisebb kártérítés kapcsán az ítélethirdetésnél a bíró az indoklásban kitért arra, hogy ellentétben sokakkal, a felperes mentális primítivsége folytán számára a börtönbeli időszak jóval kevésbé lehetett megterhelő, mint egy korábban nem börtönviselt, árnyaltabb érzelmi élettel és intellektussal bíró személy esetén lehett volna. Nagy hörgés lett a dologból. Pedig belegondolva… Rendszeres étkezés, meleg étel, napirend, meleg víz, fürdés, mind mind jótétemény lehet annak, aki számára ezen dolgok nem az üdvözlendő mindennapok részei.
Érdekes dolgok ezek, mert mindkettőtök véleménye megfogott, jó érvek szólnak a figyelembevétel mellett és ellen is. Ezért utánanéztem írnak-e erről valamit. Az enyhítő és súlyosító körülményekről van egy büntetőkollégiumi vélemény,amit még a Kúria adott ki. Ebben van idevágó rész:
“3. A bűncselekmény tárgyi súlyát nagymértékben a cselekmény káros következményei határozzák meg, ezért azokat a büntetés kiszabásánál mindig figyelembe kell venni. A káros következmény lehet pénzben kifejezhető kár, hátrány, gyógytartammal jellemezhető sérülés; ezek nagyságát mennyiségileg is meg lehet határozni.
Van olyan káros következmény, amely nem mérhető, pl. a nemi erkölcs elleni bűncselekményeknél a pszichikai következmények; és jelentkezhet az veszély formájában, valamely hátrányos helyzet bekövetkezésének közvetlen lehetőségében. Ezek nagyságát mennyiségileg nem lehet ugyan meghatározni, de az általában megállapítható, hogy enyhe, közepes vagy súlyos fokúak.”
közben a világ szerencsésebbik felén:
http://www.avoiceformen.com/feminism/1400-girls-raped-in-rotherham-england-and-big-league-feminists-dont-care/
Hja. Ha egy kisvárosban muzulmán bevándorlók erőszakolnak és prostituálnak kiskorú lányokat a szó legszorosabb értelmében százszámra, arról a feministák mélyen hallgatnak. Egyfelől nem passzol a “gonosz fehér patriarcha” mítoszukhoz, másfelől meg nehogy már a végén rasszistának nevezze őket valaki. A svéd modell egyre inkább terjed, csak nem abban az értelemben, ahogy gondolták… Közben nálunk meg egyetlen nő miatt is országos médiakampányt robbantottak. Ez a képmutatás és alakoskodás már túlmutat az egyszerű jelzőkön.
Ez pedig számomra csak egyet bizonyít. Azt hogy itt csak sokadrangú kérdés a nők érdeke. Valójában csak eszköz valami más célból. De végülis erről már beszéltünk.
Persze hogy a feministáknak sokadrangú a nők helyzete is. Máskülönben nem sértenék nők nagy tömegeinek érdekeit is. Ki merem jelenteni, a feminizmus a megélhetési bűnözés egy fehérgalléros formája.
Szerintem ennél mélyebb gyökerei vannak hogysem pusztán az intellektuális bűnözés egy sajátos formájának tekinthetnénk.
A férfiak ne nézzenek pornót…
Nahát, ezt se tudtam hogy ezek szerint az is csak egy női kiváltság.
Szerintem a pornófüggőség egyre nagyobb (nem csak férfiakat érintő) társadalmi probléma. A dolog “bűnös” voltából ill. a hatásai kimutatásának nehézségeiből adódóan még igazán fel sem tudjuk mérni, hogy akár csak jelenleg is mennyi párkapcsolati és így áttételesen számos társadalmi probléma okozója.
Gondolom, akkor például a “krimi” műfaja is súlyos társadalmi problémák okozója. – Vagy nem?
Viccen kívül: fel nem foghatom, hogy miként és milyen társadalmi problémákat okozhat az, ha az emberek természetes ösztöneinek köszönhetően létezik az erotikus, pornográf film műfaja is…
Egyébként pedig megfontolásra ajánlok egy olyan gondolatkísérletet is, hogy megfordítjuk az okot és az okozatot, és a társadalmi problémák egyenes következményének tekintjük a pornó létezését. – Egyébként szerintem ennek a felvetésnek sincs sok értelme…
Nézz rá egy kicsit a pornófüggőségre itt a neten. A kirívóan erőszakos filmek kedvezőtlen pszichés hatását pedig már régen kimutatták.
Szerintem 14 éves kora környékén egy átlagos ember könnyedén különbséget tud tenni a valóság és a fantázia között. Ezt az általános vélekedést tükrözi a filmek régen kitalált korhatáros besorolása is.
Egyébként úgy sejtem, a pornográfia témái között a nemi erőszak egyáltalán nem foglal el kifejezetten előkelő helyet. Azt sem tartom kizártnak, hogy amikor ez a momentum megjelenik egy erotikus filmben, akkor az legalább annyira (ha nem jobban) elégíti ki a női nézők igényeit, mint a férfiakét. :)
Vegyük észre azt, amiről Deansdale is megemlékezik a cikkben: leginkább azok ismerik, nézik ezeket a hardcore nemi erőszak pornókat, akiknek az a fixa ideája (és fétise is egyben?), hogy tele van a világ brutális nemi erőszakkal… Történetesen én egyáltalán nem tartom kizártnak, hogy valóban a “nemi erőszak kultúrája” ellen papoló feministák közkedvelt elfoglaltsága ilyen filmeket nézni. :)
Én egész életemben alig láttam olyan pornográfiát, amely valóban durván és hitelesen igyekezett nemi erőszakot ábrázolni. (Krimit viszont annál inkább tudnék ilyet felidézni.)
Vonjuk le a megfelelő következtetést: a férfiak jelentős többségét nem kifejezetten vonzza a nők brutális megerőszakolásának látványa; a férfiak jelentős többségét valószínűleg inkább a nő nemi izgalma hozza tűzbe. Emiatt is sci-fi a “nemi erőszak kultúrájáról” beszélni.
A “pornófüggőségről” leginkább az a véleményem, hogy nem létezik, szerintem a pornónézés a ki nem használt szexuális potenciálnak egyfajta levezetése. Ha valakinek sok szexre van szüksége és nincs hozzá megfelelő (mennyiségű, érdeklődésű, libidójú) partnere, az egy élethelyzet és nem egy függőség. :) Az legfeljebb egy jó kis feminista trükknek alkalmas, ha a férfiak magasabb, nehezebben kielégíthető szexuális vágyait mindenféle “függőségnek”, “betegségnek” bélyegzi valaki. A férfiak nem kötelesek a szexuális ízlésüket, étvágyukat és elvárásaikat a nők (ne adj isten feministák) ideáljaihoz és elvárásaihoz igazítani. Szerintem ennek az önrendelkezésnek a megfelelő (önvádaktól és szorongásoktól mentes) megélése fontos pszichoszexuális fejlődési küszöb lehet minden férfi életében. – Jussanak eszünkbe Huffnágel Pista sokszor eszetlennek tűnő, “pornó forradalomról” szóló cikkei, mert hebehurgyaságuk ellenére ezt a férfiak szexuális öntudata szempontjából nagyon fontos üzenetet hordozzák.
Nem erre gondoltam. Nézz körül a neten. Találni fogsz számos nagyon érdekes beszámolót ennek a függésnek a beszámoló személyek által megtapasztalt következményeiről
A jelenlegi kultúrát nem a nemi erőszak, sokkal inkább a virtuális valóság kultúrájaként írnám le.
A tüntetéses videóban észrevettem egy másik transzparenst, amire kb. azt felírva, hogy: „Hogy nyolcszor annyi nő lesz gyilkosság áldozata férje, vagy élettársa, mint idegen által.”
Demagógra szövegezett felirat, mert a funkcionális analfabéta erre most azt gondolja, hogy minden 8. nőt házasságban, vagy párkapcsolatban le fognak gyilkolni – ami szélsőséges torzítás. Ha mondjuk Magyarországon 2millió nő van párkapcsolatban és a feministák szerint Mo-n minden napra jut egy nőgyilkosság, akkor ez párkapcsolatban évente kb. 320 nő meggyilkolását jelenti (tegyük hozzá 1 gyilkosság is sok!). 2m/320. Kb. minden 6000. nőt fenyeget ez párkapcsolatban. Dehogy ilyen demagógan démonizálni a férfiakat és a párkapcsolatot, az eléggé sunyi módszer.
– – – – – –
Külön felhívnám a figyelmet a videóban a feministák egy új szóvivőjére Réz Annára. Az „ifjú” hölgy nemrég jött haza több éves(?) ny-európai tanulmányairól(?), amit gondolom a híres papa, Réz András („filmesztéta”, kritikus) finanszírozott. Na most ott is ilyen „modern” „társadalomtudományokat” hallgatott, mint elődje, Karsay Dorottya: rape culture studies, gender studies stb.
A femináci statisztika nyilván hülyeség, ne terjeszd még te is! ÖSSZESEN történik évi 150 körüli gyilkosság Magyarországon, az áldozatok kb. kétharmada férfi. Tehát az általad említett 320 valójában kb. 40, és akkor még feltételeztük azt, hogy a nyolcszoros arány nem hazugság (pedig az, nem is kicsi). Szóval jó lesz 20-nak is az a 320, a 6 ezer meg 100 ezernek.
Nekem az ügy kapcsán az ötlött az eszembe, hogy ha olyan gyakori a nemi erőszak, akkor mire fel lett ilyen felzúdulás ebből az egyetlen ügyből? Mert gólyatáborban történt? Mert ittas állapotban történt? Vagy miért? Én úgy érzem csak azért, mert a feministák tűkön ülve várják, hogy végre történjen már egy nemi erőszak, amin lehet lovagolni, holott éppen ez az eset bizonyítja, hogy eléggé elszigetelt dolog ez.
Ha valóban olyan gyakran történne nemi erőszak, mint ahogy azt ők állítják, akkor egy esetben nem lenne ilyen nagy hacacáré.
Még csak azt sem látom, hogy Balázsék előadása miatt lett ez, mert a történet már az előtt bejárta a sajtót (a Class FM reggeli műsorában eleve többnyire a sajtóban megjelent hírekről szoktak beszélgetni).
Az meg külön szomorú, hogy Balázsék hülyesége miatt most hülye feminista szöveget nyomat a Class FM, mint társadalmi felhívás.
“a feministák tűkön ülve várják, hogy végre történjen már egy nemi erőszak, amin lehet lovagolni, holott éppen ez az eset bizonyítja, hogy eléggé elszigetelt dolog ez”
Pontosan. Ha igaz lenne a hülyeségük, hogy minden 3. nőt ér szexuális erőszak még 21. születésnapja előtt, akkor napi többszáz esetnek kellene történnie – ehhez képest amikor párhavonta előkerül egy-egy ilyen, akkor mindig nagy felhajtást csapnak körülötte.
“Az meg külön szomorú, hogy Balázsék hülyesége miatt most hülye feminista szöveget nyomat a Class FM, mint társadalmi felhívás.”
Egy ízléstelen poénokkal tarkított műsor felejthető baki – férfiellenes politikai propagandát tartósan nyomatni hallgatószámot csökkentő tévedés.
Én sem hallgatom őket, amíg ez a PC femcsi kampány tart.
Ray Rice esete Tóth Marival, avagy hogyan teszi tönkre a média és a beteg közgondolkodás egy ember életét.
Ha nem is Tóth Mari de Ray Rice menyasszonya Janay Palmer mindenképpen mesélni tudna arról milyen könnyű egy ember életét teljes mértékben lerombolni. Az eset szerintem simán megérne egy posztot mintegy okulásképpen, hogy mi várható nálunk is kb öt év múlva.
A felvételen látható, hogy a liftbe beszálló és vitatkozó jegyespár női tagja könyökével a férfi felé üt, aki erre elhátrál és ellöki magától a nőt. Ezen a nő feldühödve támadásba lendül mire az elhátrált férfi keze lendül és méretes pofont (nem ökölcsapást!) kever le nőjének, aki a pofon lendületének köszönhetően olyan szerencsétlenül esik, hogy beveri a fejét a lift oldalsó korlátjába és eszméletét veszti. Nyilvánvalóan szerencsétlen eset.
A következmény: Az eset kapcsán először két meccsről eltiltják Ray Rice-t az NFL-ben vagyis az amerikaifutball-bajnokságban. A kiszivárgott felvétel kövekezményeként viszont csapata a Baltimore Ravens kirúgja, az NFL vezetője pedig határozatlan időre eltiltja a játéktól. Ray Rice sportkarrierjének egyelőre úgy néz ki hogy vége. Sőt mint az utóbbi linkből megtudhattam az NFL független vizsgálatot kért önmaga ellen, amelyet egy volt FBI igazgató vezet majd, mivel a gyanúk szerint az ügy kezelése vagy nem megfelelően történt vagy pedig annak kapcsán valótlan állításokat is tett a szervezet(?).
Janay Palmer, a menyasszony az Instagrammra posztolt üzenetében azt írja, hogy az (adott) reggel úgy kelt fel, mintha rémálmokból ébredne, mintha éppen egyik legközelebbi barátját gyászolná. Ahogy írja, senki sem ismerheti azt a fájdalmat amit a média és a közfigyelem nem kívánt hozzáállása okoztak a családjának és hogy mit vettek el a szerelmétől, aki pedig a belét is kidolgozta az előbbrejutásért. Ez a mi életünk, kiált fel kétségbeesetten az üzenetében.
A meglehetősen kétségbeesett üzenet pedig egyes feministák számára – teljesen más okból mint bárki józanul gondolkodó számára – a dermesztő kategóriába tartozik, méghozzá azért mert nekik az üzenet csak arra bizonyíték, hogy milyen erőszakot védelmező kultúrában élnek mivel Janay Palmer ezzel ill. más tetteivel is kiállt a vőlegénye mellett ahelyett hogy elhagyta volna és így mintegy üzenetet küldött más erőszakot átélt nőknek is áldozathibáztató és erőszakot mentegető magatartásával.
Az ügyet azért ide linkeltem mert sok kísérteties hasonlóságot vélek felfedezni az egész ottani dolog kezelése és az itteni megerőszakolásos események, úgyis mint Balázs, a munkáltatója, az itteni média és politikusaink viselkedése valamint a történések kezelése kapcsán.
Meglehet a komondoros politikusunk médiaesete a főpróba volt és a mostani erőszakolás kapcsán már az éles teszt folyik miszerint hogyan működik az aktuális célszemélyek tönkretétele.
Nyilvánvalóan sok következtetést levonhatunk a fentiek kapcsán. Az első és leglogikusabb: Uraim! Ha nem akarják hontalan munkanélküliként egy híd alatt végezni, amennyiben úgy alakul hagyják magukat akár véresre is verni! Esetleg nézzenek körül nincsenek-e a közelben kamerák mielőtt válaszul vagy védekezésképpen lekevernek egy taslit.
Tehát jól értem: a kedves agresszív aranyásó kisasszony most azon kesereg, hogy a feminista lobbi levágta a saját kis aranytojást tojó tyúkját? Majd ha ráérek, sajnálom egy kicsit.
Szerintem nem ez a tanulsag, hanem hogy a feministak es a media mar megint az “aldozat” vagy “sertett” erdekeivel szemben is folytatja a folosleges keresztes hadjaratot.
“A felvételen látható, hogy a liftbe beszálló és vitatkozó jegyespár női tagja könyökével a férfi felé üt, aki erre elhátrál és ellöki magától a nőt. Ezen a nő feldühödve támadásba lendül mire az elhátrált férfi keze lendül és méretes pofont (nem ökölcsapást!) kever le nőjének, aki a pofon lendületének köszönhetően olyan szerencsétlenül esik, hogy beveri a fejét a lift oldalsó korlátjába és eszméletét veszti. Nyilvánvalóan szerencsétlen eset.” – azért üt, mert a férfi leköpte. Ököl vagy nem, mindegy, nem csapunk így meg egy nőt.
“válaszul vagy védekezésképpen” – ez túl volt a védekezésen.
Egyébként igazad van.
A köpést nem láttam. Esetleg a liften kívül a felvétel legelején van valami olyasmi. A liftbeli eseményekről írtam. Nem a fószert védem, mert úgy tűnik meglehetősen nagy tahó (amerikai foci, fekete, köpköd, agresszív). Abban viszont egyetértünk, egy pofon nem ok, hogy tönkretegyék az ember életét.
Mindenesetre az egész ügy kezelése kísértetiesen hasonló a Balázséhoz.
Na igen, az érdekes kérdés az, hogy ha CSBE-t követ el, akkor miért nem a bíróság szab ki rá valamilyen büntetést, miért a munkájából rúgják ki, miért az életét teszik lehetetlenné. A progresszív toleranciaharcosok teljesen meg vannak vadulva, most már azt képzelik, hogy joguk van bárki életét lerombolni, aki elkövetett valamilyen hibát (legyen az akár csak annyi, hogy nem polkorrekt módon gondolkodik). Úgy érzem a nyugati kultúrában jelenleg nem létezik olyan csoport, ami ilyen szinten gyűlölködne teljesen nyíltan, mint a progresszívek. Miféle elborult elme képzeli azt, hogy ha meglát valakit mást megütni, akkor neki szent kötelessége az állásából kirúgatni az illetőt??? De természetesen csak akkor, ha férfi, és nőt bántalmazott, mert egyenlőség.
Hölgyeim és Uraim, megjelent az első cikk a mainstream médiában, ami szerint minden második nő férfierőszak áldozata! Haladunk…
Kérdés az, hogy lesz-e ebből minden nőt érintő férfierőszak? Érdekességképpen rákerestem a gugliban, még magyar nyelven is akad ilyen. Nyilván ezekben benne van a dühös nézéstől kezdve a füttyentés is.
A füttyentéshez: http://nol.hu/mozaik/szexualis_zaklatas_lett_a_futtyentes-1316039
Svédországban miért van ilyesmi? Ott nem feminista hatalom van? Hogyhogy nem tudják megakadályozni? Sőt… a legrosszabb adatokat mutatja Svédország az erőszak terén.
Mert szart sem ér a feminizmus és mert az erőszakoskodók legtöbbje bevándorló. A “legelmaradotabb” országokban ezek szerint sokkal nagyobb biztonságban vannak a nők. Megint csak úgy állunk, hogy készítettek egy tanulmányt, hogy megcáfolják önmagukat. Minél feministább egy állam,annál több ott a nemi erőszak.
Erre az a feminista válasz, hogy azért ilyen a statisztika, mert egy jól működő feminista államban több nő meri felvállalni, hogy erőszakoskodtak vele.
Mindenre van válaszuk, amelynek igazságtartalma ugyan megkérdőjelezhető, mert igazolni nem tudják, de azért logikusnak hangzik.
Számomra az hangzik logikusabban, hogy valójában lehet hogy sok, de mégse ennyi “igazi” nemi erőszak történik Svédországban sem. A kirívó számok magyarázata ott lehet, hogy ha pl. egy férfi fel mer szállni a villamosra amin már nők utaznak, ott már (egy feminista államban) talán már ez is erőszaknak számít.
Ha meg az előbbiekben nincs igazam, amit én is gyanítok, akkor ott viszont komoly gondok vannak vagy a nemileg semleges emberi jogokkal, vagy pedig a bevándorlókkal szembeni határtalan elnézéssel. Na de ha ekkora az elnézés, ne tessék panaszkodni az erőszakokra sem. Miért pont azt nem tetszik elnézni? A feminista állam eleve erőszak a lakosság fele ellen. Tehát erőszak párti a hatalom. Akkor a másik fele se kérheti ki magának az ellene irányuló erőszakot.. 1:1. Igyák csak meg a levét, vagy ha nem megy, akkor fulladjanak bele. Maguknak és szándékosan dagasztották a helyzetet.
A belpesti meg a budai dombi se magának pangálja a dzsipsziket.
Eddig nem füttyentgettem, de ezentúl fogok! Sőt még sziszegek és cöccögök is! Ha harc legyen harc! Halál reám ha hagynám!
Ha jól néztem fószer írta a cikket és Kanadára érti az 50%-ot. Továbbmenve a linkre vannak érdekes dolgok. Olvassatok bele! Pl évi 60 nőt öl meg közvetlen férfi hozzátartozó ami egy 36 milliós országban nem is rossz adat tudva hogy az összes gyilkosságok több mint 90%-át családtag, élettárs, barát, rokon követi el. Másik adat: Egyszerre 3300 nő kénytelen szükségszállásokon élni erőszakos partnere miatt. Ez a népesség kb 0,00000091%-a. Boldog hely ez a Kanada. Meglehet jó lenne ott élni.
Rasszisták azok, még a cigányokat is kiutálják.
Csupán két kérdésem van a feministákhoz:
1. Mi van, azóta még nem erőszakoltak meg senkit?
2. Ha igen, ő talán nem ér annyit, hogy cikkeket írjanak róla?
Miben volt más ez az eset? Miért éppen ez, és a többi miért nem? Honnan jött az ötlet, hogy ezt márpedig most fújjuk fel? Miben más ez, mintha egy férfit brutálisan megvernek az utcán? Arról miért nincs országos felhördülés, hogy micsoda szemétség? És most, hogy tudjuk, hogy a felháborodás generált és céltudatos – vajon keressük már a bűnöst, aki kirobbantotta mindezt, vagy “nem az a fontos, ne oda nézzél, arra háborodj” játékot játszunk?…
Kezd zavarni, hogy egy mondvacsinált balhé kapcsán már megint a férfiak Általános Nővédelmi Lelkiismeretével akarnak felhúzni az orrunk elé egy falat. Mindegy, melyiket és milyen színűt. Menjen már a kurva anyjába az a mozgalom, amelyik egy szerencsétlen nőnek a megerőszakolását erre használja fel.
Kisült az agyam már teljesen attól, ami az eset kapcsán megy a feminista blogokon. A munkahelyemen kb havonta kaptuk az agymosást mi, pasik a szexuális zaklatásról, aztán összeültünk, és megdumáltuk, hogy ez így nagyon nem frankó. Elkezdtünk sztorikat mesélni egymásnak, és rájöttünk, hogy hány alkalommal találkoztunk már hasonló helyzetekkel, mint amikről papoltak nekünk, csak mi voltunk az áldozat — és elkezdtünk aktívan dolgozni ellenük. Egyszer szóltunk, másodjára már nem, hanem bepanaszoltuk őket.
Ha a munkahelyem erről készült statisztikáit bárki bekérné, az jönne ki, hogy nálunk a nők az elkövetők. Fel is kapták erre a fejüket nemrég az illetékesek, konkrétan pánikba estek, hogy mi van itt. Megoldás? Betereltek ismét minket, és újra végighallgattuk azt, hogy nincs jogunk a nőket molesztálni. A női kollégáknak azóta se tartottak egyetlenegy hasonló agymosást sem, olyat igen, hogy hova és kihez fordulhatnak, ha bármelyikünk zaklatja őket.
Most épp azon vagyunk, hogy lecseréltessük a plakátokat, amik csak a nőket szólítják meg, az agresszor pedig férfi rajta, ki akarjuk cserélni egy uniszex változatra. Nem örülnek neki, folyamatosan visszadobják, pedig a legjobb kreatívok készítik őket, tökéletes és igazságos felhívások. A vezetőség retteg tőle — azt mondják, tutira felkoncolnák őket, ha már csak a látszatát is keltenék annak, hogy nálunk ilyenfajta belső problémák vannak, sok a női elkövető. Ez nem politikailag korrekt, nem engedélyezik.
Ez a feminizmus. A női elkövetőkről hallgatnak, hazudnak, elhallgattatnak.
Ez így nagyon szép, csak a munkahely megnevezése nélkül nem sokat ér. Azt persze értem, hogy nem akarod kirúgatni magadat, csak mondom.
Ha viszont sikerülne elérni a célotokat, az tuti, hogy médiafigyelmet kapna (a “beterelés” miatt azt gondolom, nagy a létszámotok).
Persze, de nem is tudnám bizonyítani egyelőre, úgy meg nem ér semmit. Ez egy hosszú, évekig tartó harc lesz. Egy országos cégről van szó, csak a mi épületünkben több ezren dolgoznak, a kezdeményezés a mi szintünkről indult, úgy 15-18 fővel, szóval az alapítók között tudhatom magam. :)
Arra hívjuk fel a figyelmet, hogy a szexet bármilyen módon behozni a munkahelyre, az már a munkatársak zaklatása. És a nők amúgy ezt nagyon ügyesen művelik, ha el akarnak érni valamit, te meg agyalj, hogy jól jöjj ki belőle. Ez így nem oké, a munkahely az munkahely, kollégák vagyunk, nem akarok belátni a szoknyája alá, ezzel ne akarjon senki manipulálni, ez sértő, és jelenteni kell ezt is. Ha minden férfi felfigyelne az ilyesmire, ha felfogná, hogy mekkora hülyének nézik őt ilyenkor, és nem úgy állna hozzá, hogy a jónő pinát mutogat, és egye fene, akkor segítek neki, egész másmilyen lenne a munkahelyi morál. Sokkal élhetőbb.
Multikra jellemző, amit írsz. A GE meg hasonszőrű szar cégekre. Nem sok mindent lehet tenni. A valósággal -amit leírtál – való szembesülés nem fér bele a céges értékrendbe.
Az ilyen helyeken ha kellően rossz hírnévre teszel szert bottal kell majd elkergetned ezeket a sárló kancákat feltéve hogy még nem untál bele az ilyen berakom, kavarok, elmegyek kategóriájú történésekbe.
Azért még mielőtt itt mindenki halálra rémül itt a nemi erőszaktól és a nemi erőszak hamis vádjától valami 200 bejelentés van MA Magyarországon évente és a nemi erőszakok száma sem sokkal több ha normális definíciót használunk.
http://valasz.hu/vilag/nemieroszak-hullam-sopor-vegig-az-amerikai-egyetemeken-104272
” amely kötelezővé tenné a kampuszokon, hogy a szex előtt a felek kölcsönösen beleegyezzenek az aktusba. Az igen lehet verbális, írásos vagy csak testi jelzés” – Idióta egy nép…
http://www.origo.hu/itthon/20140914-megeroszakoltak-egy-ferfit-amerikaban-nyugat-seattle-ben.html
Jó kérdés valójában mekkora lehet a látencia, mostani Kék fényben azzal jöttek, hogy 10 ből 1 tesznek egyáltalán feljelentést, másrészt nem igazán látom, hogy valami feminista törvénykezés ezen mégis hogy segítene?
Ha erőszakkal teperte le a nőt, annak egyértelmű nyomai vannak, és büntetik. Ha drogot használt, az is kimutatható.
Ha meg elfogadjuk, hogy ilyen esetben ártatlanságot kell bizonyítani, akkor máshol is ezt a középkori módit kéne…
http://index.hu/belfold/2014/10/01/golyatabor_szexualis_eroszak_vallomas/
érdekes ez a cikk…
Esszencia. Konfabulatív metaszubsztancia. Itt egy másik, hasonló indíttatásból.
http://www.life.hu/csalad/20140922-a-gyerekbantalmazasnak-szamos-modja-van-erzelmi-fizikai-szexualis-visszaelesek-is-vannak.html
“Mirának már a leutazáskor megtetszett a hallgatói önkormányzat és a gólyatábort szervező csapat egyik vezetője. Ez a HÖK-vezető volt az, aki az erőszakot követően látványosan mellé szegődött, és végül, ahogy a lány fogalmaz, „össze is kavartak″.”
Na akkor minimum két faszi megvolt neki. Lehet csalódott, többre számított.
“azt viszont elismeri, a párkapcsolati életében még küszködik vele.”
Semmi gond, ezt is feleségül veszi majd valami palimadár.
http://index.hu/index2/#bloghu/foenix/2014/10/07/3_dolog_az_elte_hok-os_hiszteriarol_amirol_mindenki_elfelejtkezett
3 dolog az ELTE HÖK-ös hisztériáról, amiről mindenki elfelejtkezett
szkr – 2014. október 7., kedd 17:49
“És miközben kiakadunk azon, hogy atyaég, hát ez itt a kibaszott erkölcsi fertő legalja, meg szegény kiközösített emberek, akik nem akartak részt venni benne, de kényszerítették őket, hadd mondjam el, hogy ez bizony kurvára nem igaz. Mi több, hazugság. Én is voltam gólyatáborban. Ugyanolyan feladatok voltak, mint bármelyik másikban. Mondhattam nemet rájuk. Mondtam is, mivel éppen akkor a barátnőm Budapesten kapott minden órában féltékenységi rohamot, én meg inkább megelőztem a konfliktust és csak nézője voltam a neccesebb feladatoknak. Más is volt gólyatáborban, konkrétan a szerkesztőségből mindenki, amivel le is fedjük a budapesti egyetemek nagy részét. Ők is mondhattak nemet. Mindenki mondhat nemet és közben megmaradhat jóarcnak a közösség szemében. Sőt, általában az extrémebb arcok, akik inkább a ló túloldalán tanyáznak és extra feladatokat teljesítenek, na ők azok, akikre kicsit furcsán néz a többség. A túlteljesítés pontosan ugyanolyan, mint amikor valaki azt hiszi, hogy ha nem csinálja meg a szex- vagy piaközpontú feladatokat, akkor ki lesz közösítve: vélhetően komoly problémák vannak a múltjában. Azzal viszont szakemberhez kell menni, nem pedig az Indexhez.”
Én ezzel teljesen egyet tudok érteni.
Szerintem is jó cikk. Van nekik egy másik, hasonlóan érdekes:
http://foenix.blog.hu/2014/10/02/a_nemi_eroszakrol_csak_annyit
“A közvélemény reakciója minden nagyobb sajtóvisszhangot kapó szexuális bűncselekmény után döbbenetes horderejű. Ennél masszívabb gyűlölethullámot nem lehet érzékelni semmiféle más esetben. A legjobban talán az mutatja a státuszát, hogy a szexuális bűnözők még a sitten belül is páriák, ami azért elég erős. Amennyiben valódi elkövetőkről van szó, ez talán érthető, bár én nem vagyok híve annak, hogy bárkin segítene, ha állami pénzen megnyomorítják és kiérve vagy megöli magát vagy újrakezdi, amiért bekerült, vagy talán jó útra tér, de ez most nem ide tartozik.
Egész nap azon gondolkozom, hogy vajon miért vált ki mégis ez a konkrét bűncselekménytípus, ilyen egyértelmű és megkérdőjelezhetetlen gyűlöletet. Félre ne értsetek, egyfelől érthető. A nemi erőszak okozta testi és mentális sérülést követő lelki gyógyulási szakasz talán a leghosszabb és legnehezebb, ami két ember közötti interakcióból fakadhat. Ilyen értelemben ez a legsúlyosabb bűncselekmény. Rosszabb, mint a gyilkosság. Azonban mégis felmerül, hogy akik saját aljas érdekeikből családok százait teszik tönkre egy életre, azokat miért nem utáljuk ennyire. Meg főleg, miért csinálunk róluk rengeteg filmet?
Azt hiszem azért, mert az ő motivációjukat meg tudjuk érteni és meg is akarjuk érteni. Egy szexuális bűnözőét nem. Én sem. Az ember nem sűrűn gondol bele, hogy mi járhat egy erőszaktevő fejében, ami, azt hiszem, jó is így. Bőven elég, ha a szakemberek teszik. Ezért aztán marad az áradó gyűlölet, ami, azt hiszem, belefér ennek a világnak. Már amennyiben valóban egy elkövetőről van szó. És itt bukkanó a dologban.
Mivel egy erőszakoló fejével nem gondolkozunk és főleg eszünkbe sem jut segíteni rajta vagy kezelni a problémáját (ami a hazai súlyos mentális betegek számát tekintve megint a probléma része lehet), hajlamosak vagyunk átsiklani dolgok felett. Például bizonyítékok, tények és ilyesmik. Más bűncselekmények esetében ezernyi tényezőt számba vesz még az átlagember is, mielőtt véleményt formálna, de nemi erőszak esetén nem. Bőven elegendő egy hír a közhangulat kialakulásához és a fél ország menne az utcára HÖK tagokra vadászni és sóval szórnák fel a napalmmal bombázott gólyatáborok helyét, mert elolvastak egy szájbatekert kurva cikket! Ilyen környezetben szóba sem kerülhetnek vélemények és álláspontok, aki bármit meg merne kérdőjelezni, az maga a sátán.
És ez baj. Elég nagy baj, ha egy vádlottat, pusztán a közhangulat miatt, nem mer senki a védelmébe venni. Nem véletlenül van, hogy ameddig demokráciában élünk ezekben az ügyekben döntés és a végrehajtás a bíróság és a rendőrség dolga. Ami azt illeti, még egy diktatúrában is. Természetesen minél több civil csoport segíti az embereket, hogy merjenek ezekhez a szervekhez fordulni és minél több szervezet vegzálja az államot, hogy kezeljék normálisan az ügyeket, annál jobb. De ha most írnék egy e-mailt a NaNE címére, hogy véleményük szerint négyeljük-e fel a nemi erőszakkal vádolt férfiakat, valószínűleg azt válaszolnák, hogy ne.”
Mondjuk a hibája a cikknek, hogy a NANE-val szemben eléggé kritikátlan.
Már film is készül a gólyatáboros erőszakból. Csodás!
http://eduline.hu/egyeb/2016/3/17/Marcius_vegen_mutatjak_be_a_Golyatabor_cimu_JKXJ5P
Hát csak készüljön.
Az hogy ennyire rászállnak és rágódnak rajta, az azt bizonyítja, hogy egyáltalán nem olyan sok az erőszakos eset. Ezért aztán ebből az egyetlen esetből kénytelenek és próbálnak meg kihozni amit csak lehet.
A lehetőségek végtelen tárháza tárul fel lelki szemeim előtt. Nemi erőszakos kitűzőktől, nemi erőszakos daljátékon át egészen a nemi erőszak frizurákig és divatruhákig.