Az elmúlt év végén jelentette be a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) azt az 1 milliárd forint összköltségű, "Nők 40+" névre hallgató munkaerőpiaci programot, amely 2016. január 1-jétől 2016. április 30-ig tart, és amelyhez a szükséges forrásokat a Nemzeti Foglalkoztatási Alap 2016. évi kerete biztosítja.
Szemmel láthatóan a legkevésbé sem érintette meg a kormányt, hogy már az előző “Nők 40” program nemi diszkriminációja is kiváltotta a politikai paletta minkét pólusának megrökönyödését és aminek kapcsán az ellenvélemények végül a Bodnár József által magánszemélyként indított aláírásgyűjtésben ölthettek kézzelfogható alakot. (Az üggyel kapcsolatban íródott cikkeinket lást itt.) Ezzel összefüggésben “az év legnagyobb feminista szégyenfoltja” díjat az a nőszervezetek megbízásából indított “backlash” nyerhette el, amely sikeresen meghiúsította a férfiak egyenjogúsági törekvését. (Lásd ebben a cikkben.)
A jelenleg zajló program célja, hogy “elősegítse az álláskeresőként nyilvántartott és döntően koruk miatt elhelyezkedési esélyekkel nem bíró nők foglalkoztatását és ezzel együtt a nyugdíjba vonulásukhoz szükséges hiányzó jogosultsági idő megszerzését”. – Vegyük észre a mondatban, hogy valójában semmilyen kapcsolat nincs a “pozitív diszkrimináció” szükségességét felvető probléma (koros munkavállalók elhelyezkedési nehézségei) és a megcélzott célcsoport (nők) között. Szinte már én szégyellem, hogy megmagyarázom az egyszeregyet: ugye, nyilvánvaló, hogy ha a koruk miatt elhelyezkedési nehézségekkel küzdőknek akarunk segíteni, akkor arra nem egy nőprogramot kell létrehozni, hiszen ez így nem más, mint újabb nyílt nemi diszkrimináció, közönséges populizmusként a női seggek nyilvános nyaldosása. Különösen ízléstelennek érezhetjük az egymilliárdot kóstáló programot, ha felidézzük, hogy a gerincroppantó fizikai munkában egészségkárosodott bányászok több éves kérés, könyörgés és végül demonstráció árán sem tudták elérni, hogy egy olyan program segítse őket, amely a tárgyévben összesen 14 millióba és teljes kifutásáig, hosszú évek alatt is csak összesen 320 millióba került volna és a rokkant bányászok emberhez méltó nyugalmazását tette volna lehetővé. (Lásd itt.) Persze ők csak férfiak… De azért esetleg valaki az NGM-tól kérdezze meg ezeknek a férfiaknak is a véleményét erről a csodásan népbutító nőprogramról.
Ahogy Elek mondta szeretek cimkézni és meg kívánom nevezni a felelősöket akik ezt kitalálták. A Nemzetgazdasági Minisztérium vezetői csupán bólogató papucs manginák akik örömmel veszik, hogy a nőknek haszna van a munkaerőpiacon és néha szülnek, node az egész feminista nyomásra a KDNP találmánya lehet. Az elmaradottak szerint a nők és gyermekek együtt kezelendő felelősség nélküli lények ahol a nőket -függetlenül attól, hogy sokuk már régen átvette a domináns szerepet – külön intézkedésekkel kell támogatni természetesen a férfiak rovására, mert azoknak mindent tűrni kell és ha kell haljanak is meg korábban akár csatatéren behívott katonaként. Ha valaki megtalálta a program eredeti kitalálóját legyen szíves megnevezni akár privátban is.
Ezeket találtam. Betesznek egy manginát, hogy előadja.
http://www.fidesz.hu/hirek/2014-03-08/a-fidesz-minden-elethelyzetben-a-nok-mellett-all/
Varga számként kezeli a nőket, hiába no közgazdász nem lehet az erőssége a női jellemismeret.
http://mno.hu/gazdasag/varga-szerint-jovore-minden-jo-lesz-1288115
És itt kibukik, hogy a KDNP hőse támogatja a férfiakat is, de “most nem lehet”. Hazugság.
http://hirtv.hu/ahirtvhirei/ebben-a-kdnp-a-jobbik-es-az-mszp-is-egyetert-1299007
“Szép gondolatnak tartja a férfiak 40 év utáni nyugdíjba vonulásának lehetőségét a KDNP frakcióvezetője. Harrach Péter azonban leszögezte: ha a költségvetés az ezzel járó mintegy 200 milliárdos terhet elviseli, nem látja akadályát a nyugdíjtörvény módosításának, de ma még nincsenek meg ennek a feltételei.”
Bocs most nincs időm többre, mert életem első lakását kapom meg végre ahová viszem az asszonyt is és azon dolgozok, hogy adjam be neki, hogy ez nem lesz a “fészke”, mert arra tartogatom a jövőben a saját lakásom, hogy legyen hová menekülnöm ha egyszer családom lesz, de elválnak tőlem és az utcára kerülnék esetleges gyerekelhelyezés miatt. Ha az asszonyom akinek szinte semmilye sincsen és én 3x annyit keresek mint ő gyereket akarna tőlem később, akkor vonja be a szüleit is, hisz nem egy házat fog örökölni hanem többet tőlük. Anno közölték velem csak akkor segítenek anyagilag, ha összeházasodunk, azaz elveszem a lányukat :-) A CSOK-ot a legnagyobb csapdának látom a férfiaknak (én 1/1-es tulajdonlással veszek lakást emiatt is), mert esetleges válással valaki nagyon rosszul jár ha az anyánál “helyezik el” a gyereket. Erről marhára nem beszél szinte senki, ezért megemlítem. Amit ma elcseszünk (ahogy a kormány is) annak a jövőben isszuk a levét, ez tény. Ennyi.
De jó, ezért adózok annyit, hogy a sok klimaxos szatyor az én pénzemből sütkérezzen.
Pont az ilyen hszk és lájkolások ártanak a a legtöbbet a férfi-mozgalom hitelének, süt belôle a nôgyûlölet, a modera meg nem lèp közbe. Hallgatni, tehát egyetèrteni?
Ezerszer leírtuk, nem fogjuk újra Kori.
nem kell, a kérdés költôi.
Ez már a ti cégéretek.
Teljesen igazad van. A nőgyűlölet süt már mindenhonnan, de ez már olyan természetes velejárója az életünknek mint a feminizmus. Így aztán a moderálásnak sincs már alapja ezen a szinten.
Amúgy meg a nőgyűlöletet – mint az ebből a cikkből is kitűnik – az országunk vezetői gerjesztik feminista hatásra. Nem kell már sokat várnunk arra, hogy robbanjon ez a bomba és bekövetkezzen az a törvényi eszközökkel már kezelhetetlen állapot amikor ismét az erős fog parancsolni erőszak alkalmazásával. Félek, hogy nem vagyok elég idős ahhoz, hogy ne éljem meg ezt az erőszakhullámot.
Akkor nagy valószínûséggel én kezdettôl félreértettem az antifeminista törekvéseket- számomra egyszerûen összeegyezthetetlen a gyûlölet az igazságosabb világ megteremtésével, ez így csak egy reciprok világ, én a komplementert szeretem.
Személy szerint én az antifeminizmust nem a nőiség, sokkal inkább a nőietlenség gyűlöleteként írnám körül.
“És meglátva egy fügefát az út mellett, oda méne hozzá, és nem talála azon semmit, hanem csak levelet; és monda annak: Gyümölcs te rajtad ezután soha örökké ne teremjen. És a fügefa azonnal elszárada.” -Mt 21:19
de itt most nem a nôietlenségrôl meg általános definícióról, hanem arról van konkrètan szó, hogy Sydra az èdesanyáink korosztályát klimaxos-szatyrozta le.
A cikk ezzel szemben meg arról szól, hogy ugyanez a mèltányosság az apáinkat is megilletné, akkor is, ha nekünk már biztosan nem lesz nyugdíjunk.
Nem értettél félre semmit. Akik egyenjogúságra törekednek még lehetnek nőgyűlölők, a gyűlölet majd elmúlik ha megvalósul a valódi egyenjogúság. Persze nem azonnal, a nők sokat tettek azért, hogy értéktelenek sőt egyenesen visszataszítóak legyenek a férfiak számára – kivéve a szexet -, ha megvalósul a valódi egyenjogúság akkor majd azért kell sokat tenniük, hogy elmúljon a nőgyűlölet.
Vagy itt olvastam egy cikkben vagy talán egy hozzászólásba belinkelt cikkben, hogy a nők vagina formájú süteményeket készítettek. Ezzel akarták felhívni a figyelmet arra, hogy egy nő nem csak egy vagina. Engem sikeresen meggyőztek róla, hogy manapság egy nő már nem több mint egy vagina. A nő mint “NŐ” fogalmát kiirtották a feministák.
Tökmindegy, az antifeminizmus már azelőtt megbukott, mielőtt létrejött volna. A nőközpontúság biológiailag van belénk égetve.
Ha ő így éli meg, akkor engedje ki magából. Itt is cenzúrázni szeretnél? Az internetnek gyakorlatilag már nincs zuga, ahol férfiak őszintén le tudnák írni a gondolataikat, a dühüket. És én megértem azt a dühöt. Ő is ahhoz a generációhoz tartozik, akinek már nem lesz nyugdíja, illetve a nyugdíjkorhatárt már jó eséllyel el sem fogja érni. Csak hogy azoknak, akik most nyugdíjasok, most lesznek nyugdíjasok, még viszonylag jó és kényelmes legyen. A most fiatal generációtól elvárnák, hogy tartsa el a jelenkori önmagát, öngondoskodva a jövőbeli magát , az utódait és a szüleit. Ilyen lehetetlen helyzetben az ember nem tehát mást, mint hogy felállítja a prioritásokat. Jelen pillanatban még csak a szüleiről és önmagáról kell gondoskodnia. A gyerekére már nem marad – így az nem is lesz -, illetve a jövőbeli önmaga is megy a levesbe. Hogy a fenébe ne lenne mérges. Legalább ezt ne vegyük el tőle.
“A nőközpontúság biológiailag van belénk égetve.” – Az hogy férfiként a figyelmünk és érdeklődésünk központjában a nők állnak egy dolog, az hogy ebből a nőknek származik-e bármilyen társadalmi előnye az meg egy másik.
nem tudom olvastál-e már, amikor volt a wiliamsonos cikk. Ott a kommentfolyamban Parsifal megfogalmazott egy (számomra) nagyon fontos gondolatot, hogy egyéni pathológiából nem teremthetsz rendet. A nagy feministáknak, egytôl egyig volt valami gebasza az apjával, a partnereivel ès ezt a frusztot emeltèk általános érvényûvé.
Vhol Sydra kommentje is erre hajlik.
Kiengedheti, csak akkor ne csodálkozzon senki, ha ellenoldalról ez pont ugyanolyan röhejes, mint innen a feminizmus.
Meg is szoktad kérdezni az embereket arról, hogy miről hogyan gondolkodnak, vagy mindig te szoktad megmondani helyettük?
Teljesen szívemből szólsz. Kicsit mintha átmentünk voltna férfi gumiszobába. A cikkek jók, és minden tisztelet a munkáért, de mint közösség, mintha egyre kevésbbé lennénk konstruktívak. Szomorúan olvastam végig Libsi többszöri szétcincálását is, meg minden féle személyeskedést, melyek okán alig maradt női kommentelőnk. Neked is tiszteletem, amiért még nem adtad fel…
Gumiéknál a cikkek és a kommentek tartalma hasonló szintet képvisel. Itt a cikkek visszafogottak és korántsem nőgyűlöletet árasztanak. A kommentek kapcsán meg csak a törlés maradna, ami nem nyerő, noha manapság egyre népszerűbb mindenfelé. Persze ha van bárkinek érdemi javaslata a dolog kezelésére, azaz a kecske-káposzta probléma megoldására, azt gondolom sokan szívesen vennék.
Túlzóan fogalmaztam, inkább úgy mondanám, hogy néhol itt is megjelenik a nőgyűlölet, meg a viták esetenként személyeskedésbe torkollnak, de a gumiszobához egy az egyben hasonlítani nem volt korrekt tőlem. Ezért különösen a cikkíróktól kérek elnézést, akik nem kevés energiát fektettek az oldalba, én meg itt alkalmi hozzászólóként leminősítettem azt. Mintha már láttam volna ezen az oldalon csillagozást is, vagy akkor arra rosszul emlékszem?
Szerintem egyelőre elég lenne mindenkinek törekedni arra, hogy korrekt maradjon, és ne engedje ki a dühét romboló formában, és főleg ne bántsa a másik kommentelőt pusztán azért mert nem ért egyet. Ne legyünk belterjesek, és elvakultak, hallgassuk meg a mi nagyjából “egységes” álláspontunktól eltérő véleményeket, érveket is. Libsi szerintem iskolapélda erre, aki sokszor világított rá egy-egy problémára női szemszögből. Ahogy én láttam, mindig sokkal korrektebb maradt, mint ahogyan a viták végére vele többen beszéltek. Csodáltam is a kitartását, hogy szembement több ember egybeolvadt “szuperegójával”, és csodálom, hogy minden “veresége” után később még újra visszatér. Talán nem is a moderáció hiánya, hanem a “némák” bűne, talán nekem is többször szót kellett volna emelnem. Minden esetre szerintem mindig érdemes lenne figyelembe venni, hogy milyen képet festünk egy alkalmi látogató számára az oldalról a hozzászólásainkal, és hogy mennyire vagyunk építőek a kialakult közösség vonatkozásában. Ha mondjuk a gumiszobán olvasnánk azt, hogy a sok inpotens vén f*sznak minek is bármi támogatás, szerintem többségben nekünk sem tetszene. Amúgy meg pont ismerek is munkanélküléség, és részmunkaidő közt tengődő középkorú nőt, aki pedig bőven alkalmas lenne hasznos munkára jeleleg meg mind anyagi mind érzelmi síkon egy kicsit inkább teher az utódai számára, mint támasz. Sőt, még odáig is merészkednék, hogy abban az idősebb generációban még sokkal kedvezőbb az érdemi munkát szívesen végzők aránya, mint a számunkra kívánatos kora-huszonéves nők közt. Láttam én már 60-hoz közelítő takarítónőt is annyit dolgozni, amit én nem bírnék…
Végső soron meg is van a megoldás. Az ide kommentelőknek kell(ene) “kordában tartani” a renitenskedőket olymódon, hogy a túlzott szélsőségeket képviselő kommentek kapcsán nem haboznak ellenvéleményt megfogalmazni.
unalmas.
javaslat?
Ha már a nők civilizálták a kőbunkó férfiállatokat, építsünk együtt egy új, tökéletes, matriarchális* utópiát!
(Sarcasm.)
*De legyen spirituális!
Bélvederke, menj és írd szépen a doktoridat, îgy sosem lesz kész.
Nyaljon sót, szomjas lesz, igyon egy pohár vizet és csak ezután írja le.
Láthatóan neked sincsen érdemi megoldási javaslatod. Vagy a kecske vagy a káposzta…
https://www.youtube.com/watch?v=9G-yZmf6o8A
https://www.youtube.com/watch?v=xJYD8VVilIE
https://www.youtube.com/watch?v=xBTbAx08rXI
https://www.youtube.com/watch?v=sZfZ8uWaOFI
Remèlhetôleg kèrtèl engedèlyt Steventôl…
http://www.theguardian.com/us-news/2015/oct/11/aerosmith-steven-tyler-donald-trump-dream-on-song
amúgy meg az egyetlen hallgatható számuk a sweet emotion, a bassline is korrekt ès a szöveg sem egy közhelyrakat.
Kb. Jutúval is így vagyok, de ez örök:
https://www.youtube.com/watch?v=5hG-HlbPN-E
nothng changes on new years day.
https://www.youtube.com/watch?v=xYVTgxx11QY
https://www.youtube.com/watch?v=dOh4B7zPx70
https://www.youtube.com/watch?v=vw9hVsfEbK8
https://www.youtube.com/watch?v=2_YXzehaj54
https://www.youtube.com/watch?v=N_JY7ph2yBI
https://www.youtube.com/watch?v=8-yEVAoI_WY
https://www.youtube.com/watch?v=9wq2tyfb8oc
https://www.youtube.com/watch?v=4V_BY1RGYfk
https://www.youtube.com/watch?v=EhAqQUQxZZU
https://www.youtube.com/watch?v=UoPTuUvYO-0
https://www.youtube.com/watch?v=I1mwMIJ_R8c
https://www.youtube.com/watch?v=cKjsTlxf80k
https://www.youtube.com/watch?v=-aDf_fbIGY0
https://www.youtube.com/watch?v=CpzZyoVm4dg
https://www.youtube.com/watch?v=6RoilEVFuKU
https://www.youtube.com/watch?v=Vt6ZUTOmyag
https://www.youtube.com/watch?v=gMSn4wOVebU
elmentettem.
https://www.youtube.com/watch?v=ybO10WTvtOk
legyen hó, let it go
https://www.youtube.com/watch?v=6Dakd7EIgBE
köszi, de alapvetôen én jólérezni magam járok ide, és ez még mindig megvan, ha vkit szeretek akkor kötôdöm, úgyis, ha néha haragszom :).
Teljesen szívemből szólsz. Kicsit mintha átmentünk voltna férfi gumiszobába. A cikkek jók, és minden tisztelet a munkáért, de mint közösség, mintha egyre kevésbbé lennénk konstruktívak. Szomorúan olvastam végig Libsi többszöri szétcincálását is, meg minden féle személyeskedést, melyek okán alig maradt női kommentelőnk. Neked is tiszteletem, amiért még nem adtad fel…
http://www.ferfihang.hu/2013/05/27/a-labtorlo-dalol/
Szerinted a “sok klimaxos szatyor” minden nőre, vagy akár minden idős nőre vonatkozó jelző itt?
a posztban per definitio benne van, hogy kit tekint Sydra az adóforintjain sütkérezô szatyornak, de kimàsolom a kedvedért:
minden nô, aki “legalább 1 hónapja álláskeresőként nyilvántartott (…) 60. életévüket betöltötték, esetükben a jogosultsági idejüket nem veszik figyelembe. Beléphetnek továbbá az 55. életévüket betöltöttek is, nekik azonban rendelkezniük kell legalább 37 év jogosultsági idôvel.”
Azért a 37 év jogosultsági idôvel (még az elôzô posztokban írta vki, hogy jelen esetben jogosultsági idô az munkavállalás/ gdp termelés) m e s s z e nem az állam csecsén lógó lumpenekrôl (pölö államfinansz.. egyetemista vagy gyeses fehér/ bronzcselédekröl) van szó, akire most Sydra pöfékel.
Egyébként nagyon is értem, hogy mi a baja: a szochálón túl sok a potyutas és egyre kevesebb a netto befizetô, de ez pont nem az az eset.
Akkor meg mi ez a “nőgyűlölet” rizsa? A nők egy töredékéről van itt szó.
Nyilván.
Feminist shaming tactic …. uncsi.
Örülnék ha előbb azon háborodnál fel, hogy elszedik a férfiak pénzét! És nem, nincs bajom a klimaxos nőkkel, se a nőkkel, csak azokkal a részükkel, akik zavartalanul élvezik a soviniszta rendszer előnyeit.
Nincs mit hozzátenni, messziről is jól látszik, hogy ez a kormány is utálja a férfiakat. Szigorúan az esélyegyenlőség nevében, természetesen.
Inkább úgy mondanám hogy másodlagosnak tartja a férfiakat.
Nem biztos, hogy ez olyan rossz, mint amilyennek látszik. Nézzük a projekt életszerűségét. Valóban rengeteg olyan 55+ nő kóvályog a világban, akinek se jövedelme, se elfoglaltsága nincs, ellenben rengeteg tettereje és szabadideje van. Vessük most ezt össze az anyós szócikkel.
Ha ezek a szereplők nem a(z államilag támogatott) fizetésükből élnek, akkor a családjuk dolgozó, pénzkereső férfitagjaiból közvetlenül. A férjükből, a fiukból, a vejükből. Ha nem a munkahelyükre járnak be, akkor otthon, a szűkebb vagy bővebb családi körben basszák a rezet, korukat meghazudtoló vehemenciával vetik bele magukat mindenféle családi álprojektekbe, rövid időn belül idegállapotba hozva ezzel a család és a környék összes férfiszereplőjét.
Hát nem jobb akkor mégis, ha legalább napi 4-6 óra erejéig az állam átvállalja a felügyeletüket? Aprópénz az erre fordított költségvetési összeg, ha azt nézzük, hogy ezzel mekkora családi kockázattól mentesülnek a férfiak.
Mivel az állam 100%-ban átvállalja a munkabért és járulékokat, a munkáltatót nem érdekli, hogy az alkalmazott bejár-e dolgozni. Ez a program nem más, mint (még jobban) előrehozott nyugdíj, tehát szó sincs arról, hogy az állam átvállalná a felügyeletet. Ha két agysejtnél többel rendelkeznek, akkor otthon fognak ülni. Sőt, még ha van is munkahelyük, 8 hónappal a nyugdíj előtt felmondanak, és máshol vállalnak általad finanszírozott “munkát”.
Szerk: A munkaadói járulékot nem fizeti az állam, de az csak egy párezres tétel. Egy-két visszacsorgatott tízesért tutira akad olyan munkaadó, aki állományba veszi a hölgyet.
Én személy szerint fel sem tudom fogni ill. megérteni, miért ez a nemi különbségtétel. Prosztó egy milliárdos program. Néhány embert érint (ill férfiaknál érintene, értsd. mortalitás), szinte semmibe sem került volna a férfiakat is belevenni. Ráadásul politikai szempontból jól is hangzana. Ez egyszerűen olyan szűklátókörűség, amit nem tudok józan ésszel értelmezni.
Egy kicsit szkeptikusan nézve: „Néhány embert érint…” ez mintha pont egybeesne azzal hogy lebegtetik hogy 10-150 ezer embert akarnak elküldeni a közszférából…
Vagy csak üldözési mániás vagyok?
Nem esik egybe semmivel. A közszféra minimum harmadát ki kellene nyomni a munkaerőpiacra. Ezt persze lehetne normálisan is csinálni, de mi magyar módra fogjuk.
Ebben az országban ’45-óta nincs magyar mód, előtte is csak fél évig volt.
Próbálok jóindulatú lenni és jó szándékot feltételezni a kormányzat részéről. Eljátszottam a gondolattal, hogy mi lehet a társadalmi háttere a szóban forgó intézkedésnek.
1. Lehetséges, hogy a nyugdíj előtt álló, munkanélküli férfiak száma közel olyan magas, mint a nőké, vagy akár meg is haladja azt? Ebben az esetben durva és nyílt diszkriminációról van szó.
2. Elképzelhető, hogy a problémás élethelyzet túlnyomórészt a nőket jellemzi? Ez esetben viszont értelmetlen a megkülönböztetés. Mert mi van, ha pár férfi is profitál a kezdeményezésből? Nem jelenthet költségvetési problémát.
Nem néztem utána a statisztikáknak, de gyanítom, hogy az első verzió az igaz. Elképzelhető, hogy a nők politikailag jobban befolyásolhatók ebben a korban, mint a férfiak? Lehet, hogy szimpla szavazatvásárlásról van szó?
kI van ez számolva, a fidesznek tènyleg jók a mat.statosai. Arra pont elèg, hogy befogják a femik száját, de igazábôl nagyon kevesek vehetik igènybe.
a cikk mondanivalójával egyetèrtek, ez diszkrimináció.
Jól ismert, hogy a fiatal hölgyek körében az LMP a legnépszerűbb, a nyugdíjas korú nők között több az MSZP-szimpatizáns, míg támogatóit tekintve a Jobbik a leginkább maszkulin – a jelenlegi kormányzat pedig ott erősít, ahol tud.
A cikkben leírt programban semmi meglepő, a politika inkább szól hatalomtechnikáról, mint világnézetről.
“1. Lehetséges, hogy a nyugdíj előtt álló, munkanélküli férfiak száma közel olyan magas, mint a nőké, vagy akár meg is haladja azt? Ebben az esetben durva és nyílt diszkriminációról van szó.”
Megnyugtathatlak, hogy a nyugdíj előtt álló munkanélküliek túlnyomó többsége férfi. Ennek elsődleges oka, hogy a nőket kb. ötven éves koruk után már nem nagyon szeretnének alkalmazni, míg a férfiaknál ez a korhatár mára kb. harmincöt évre zuhant.
“Nem néztem utána a statisztikáknak, de gyanítom, hogy az első verzió az igaz. Elképzelhető, hogy a nők politikailag jobban befolyásolhatók ebben a korban, mint a férfiak? Lehet, hogy szimpla szavazatvásárlásról van szó?”
A nők minden korosztálya könnyen befolyásolható politikailag. Ezt felismerve támogatta a politikai élet a nők egyenjogúságát is és ma is elsősorban ez mozgatja a politikusokat. Ezért is kapnak egyre nagyobb és durvább kivételezéseket a nők a törvényhozástól.
Off:
Már megint a nők a jobbak …
http://www.origo.hu/techbazis/20160212-jobb-programozok-a-nok-mint-a-ferfiak.html
Mindenben a nők a jobbak, kivéve a helyből távolba pisilést, de a femiták már ezen is dolgoznak. Olyanok, mint Bono a South Parkban.
No, a nagy “férfijogi tudoroknak” mi jelenleg a véleményük erről a diszkriminációról, kéne ilyen a férfiaknak is?
a Nők 40-nel élők egyes csoportjai jelentős anyagi veszteséget szenvednek el a munkában maradókkal szemben.
https://index.hu/gazdasag/2019/04/15/rekordsok_no_ment_el_40_ev_utan_nyugdijba/
Ócska demagógiába csomagolod a férfimozgalom ellenességed. Semmilyen tudornak nem kell ahhoz lennie senkinek sem, hogy tudja, hogy a nemi diszkrimináció alantas dolog.
Ne terelj a bábjaiddal.
Konkrétan a nők 40-el kapcsolatosan most mi az irányelv? Kéne a férfiaknak is egy ilyen? Vagy mégsem?
Egyszerű igen-nem?
Igen. Minimum ugyanazokra a korkedvezményes nyugdíjba vonulási lehetőségekre van szüksége a férfiaknak, mint amit engedélyez a törvény a nőknek. Főleg azért is, mert a nők 40-el egy időben a nehéz, egészségkárosító munkákat végző férfiak korkedvezményeit eltörölték. Jelenleg aggastyánok is kénytelenek bányászni, tűzet oltani és torony magas vezetékoszlopra mászni.
Jobb esetben jobb korkedvezményes lehetőség kellene ezekben a munkakörökben, ezek az emberek a fokozott egészségromlással megszolgálják. A többit meg lentebb leírta Gejza, a nők 40 korkedvezmény szükségszerűen “veszteséghez” (na ez a demagógia) vezethet, vagyis okkal lesz alacsonyabb a nyugdíj. De ha valaki igénybe akarja venni ezt a lehetőséget férfiként, akkor legyen ugyanolyan joga rá.
Nyilvánvalóan provokálsz, azért ekkora kretén nem vagy, de elmehetsz te a jó…..
Pontosan, a probléma a választás lehetőségének a hiánya.
Az élet az “kegyetlen” és nem habostorta, de lehet hisztizni a “választási lehetőségek” hiánya miatt…..
Engem is sért annak a lehetőségnek a hiánya, hogy nem szülhetek, bár nem is akarnék, de mégis, ez diszkrimináció…..
Annyi eszed van, mint egy zsák molylepkének. A szülés egy biológiai adottság, semmi köze a diszkrimináció mentes jogokhoz és lehetőségekhez, ami csak egy egyszerű döntés kérdése.
Szerintem legalább ma már ne égesd tovább magad….
És kinek a döntése, kit, mit kéne megkérni, befolyásolni, kényszeríteni(!), hogy ezt megtegye, ki/mi a döntéshozó?
Most akkor “bizonyos szakmákban” szeretnéd visszaállítani a korkedvezményes nyugdíjat, vagy az összes férfire?
(Jelenleg egyetlen működő föld alatti bánya van Magyarországon és az sem tűnik hosszú életűnek)
A valóságban még mindig vannak (fizikai munkát végző) tűzoltók, valószínű, hogy azzal maxolták ki a lehetőségüket és azért nem váltanak, mert ez a plafon nekik.
“Vezetékoszlopmászók” tömegeiről nem nagyon hallottam……
A “korkedvezményes nyugdíjasok” nagy része olyan, mint a “bányász”(sic!) DK-s Varjú, aki irodán kívül nem nagyon volt “bányász”, ezeknek ne is járjon a korkedvezményes nyugdíj, annak, aki viszont megérdemli, annak igen, csak nehéz az ócsut a búzától elválasztani , így meg sokba kerülne a sok “ügyeskedővel”. Ettől függetlenül, a differenciált korkedvezvénnyel az arra érdemeseknek teljesen egyetértek.
Ne haragudj már, hogy ilyet mondok, de miért kell konkrétan hülyének lenni?
Mi nem világos abban, hogy aki többet dolgozik, az több nyugdíjra lesz jogosult?
“a Nők 40-nel élők egyes csoportjai jelentős anyagi veszteséget szenvednek el a munkában maradókkal szemben.”
Diszkriminációnak nevezni a többlet teljesítmény után járó pluszt, az szerinted normális dolog?
Remek ez a megfogalmazás, ezt bármire írhatnák leegyszerűsítve:
“A kevesebbet dolgozok anyagi veszteséget szenvednek el a többet dolgozókkal szemben”
Ez mekkora diszkrimináció már, igaz?
A cikk az egy hisztirinya, azzal a ki nem mondott szavakkal, hogy “üvegplafon”, meg hogy a nők megint el vanak nyomva, kevesebbet keresnek bla, bla,bla…..
A fő kérdés az volt, hogy kell-e ez a férfiaknak is?
Pontosan úgy, ahogy a kukás munka is nyitva áll a nők előtt, mégsem tolonganak érte e szebbik nem képviselői, úgyanúgy, ha a férfiak szintén elmehetnének nyugdíjba 40 év után , akkor (kevesebb pénzért) menniyre nagy lenne a “tolongás” érte?
Vagy csak ez is csak egy “kontrarinya” a “férfigittegyletek” részéről( mert Pistikének dömpere van, nekem nincs , nem is kéne, de azért mégsem járja, hogy nekem nincs, anyú, ez diszkrimináció!!!!)?
További kérdések:
Jó lenne-e, ha a férfiak is 40 év munkaviszony után nyugdíjba mehetnének? „Diszkriminációmentesen”, kevesebb” nyugdíjjal?
Kevesebb jövedelemmel nyugdíjba menni 40 év igazolt munkaviszony után kívánatos-e a férfiaknak?
Miért rossz, hogy a nők nyugdíjba mehetnek? A nagyi (kevesebb jövedelemmel) „vigyázzon”-e a (remélhetőleg megszületett) unokára, vagy inkább dolgozzon-„elvéve más elől a munkahelyet”:)?
Jobb-e ez a „segítség”, kevesebb jövedelemmel, mint a „kötelező” munka?
A nyugdíjas nő helyébe lépő fiatalnak ez jó-e vagy sem?
Csökken-e így ezzel a munkát vállaló nők aránya? Jó ez, vagy inkább dolgozzanak?
A fő kérdés az, hogy miért nem takarodsz el melegebb éghajlatra a kretén macsóizmusba csomagolt diszkriminatív államfeminizmusoddal, Fidesz-feminizmusoddal?
“, ha a férfiak szintén elmehetnének nyugdíjba 40 év után , akkor (kevesebb pénzért) menniyre nagy lenne a “tolongás” érte?’
Na.
Én személy szerint a napi 10 órás munkámat a több pénzzel cseréltem 8 órás munkára sokkal kevesebbért, ugyanis nekem, a mentalitásomnak, az igényeimnek többet számított a nyugalom és a nem munkával töltött idő, mint a pénz mennyisége.
Illetve te ne fikciókból építkezzél, hogy “mi lenne ha”, mert megint értelmetlenségbe futsz bele.
1. fogalmad nincs, a férfiak mit gondolnak a világról és hogy élik illetve szeretnék megélni
2. a “döntés jogának” lehetősége illetve annak megadása nem fikciók kérdése szubjektív indokok alapján.
Értem, akkor “kontrarinya”. A te példád is azt mutatja, hogy van választási lehetőség.
Jó az érvelésed.
Itt is meg kicsivel fentebb is.
A szokásos ostoba logikátlan, irracionális hülye elme megnyilvánulása.
Vagy szándékosan teszed, az még a jobbik eset…..
Baromságokat beszélsz. A férfiak egyenlő jogainak megkövetelése nem rinya, hanem gerinc kérdése. Aki ennyire sem tartja önmagát és bebeszéli magának (és másoknak, ahogyan te is akarnád), hogy az ő jogait azért lehet lábtörlő módjára taposni, mert ő egy macsó, aki nem rinyál, az egy kretén… vagy esetleg egy manipulatív politikai aktivista, aki úgy akarja eladni a feminizmust a férfiaknak, ahogyan az üveggyöngyöt szokás a bennszülötteknek.
Kitől? Kik “vették el” ezeket a “jogokat”? Kitől lehet követelni (esetleg “visszakövetelni”)?A Nőktől, a Feministáktól, az Államtól, a politikusosktól, a kormánytól, társadalomtól, a döntéshozóktól….(csaknem?) a férfiaktól?
Szerintem igaza van Hunnak, te biztosan iszol újabban.
A törvényhozástól… vagyis az országgyűléstől, és az indifferens, hogy kik a törvényhozó képviselők éppen. Mindegy, hogy a kedvenc pártod képviselői vagy bárki más tölti be főképp ezt a szerepkört. De szerintem ezt manapság már 14 éves gyerekek is tudják “állampolgári ismeretek” címszó alatt.
És melyik párt/politikai erő lenne az , amelyik ezt megteszi, mert nem nagyon tolong eziránt egyik sem, bár a DK-most nagyon aktív a bohóc feleségének a “könnyeivel” meg a EEÁ-val, lehet, hogy ők lesznek azok? Vagy talán ez a formáció meg sem született? Esetleg létezik, de még nem tudunk róla?
Csak nem kételkedtél, a védencedben?….
Ne már…..
Istenem, adj erőt!
Ez nem politikai formáció kérdése, hanem valójában egy régen kanonizált, alapvető nemzetközi jogi norma betartását érinti, és ezért egészen biztosan megkövetelhető. És ezért is mondtam, hogy indifferens, hogy melyik párt…
Ja, “egészen biztosan”. Ha te mondod.
Akkor csak épp neki kéne állni, követelni……,
Ja hogy X éve megy ez a “követelődzés”, és semmi foganatja nincs ( senki nem veszi észre, aki igen , az meg néz ki nagyokat a fejéből és menekül….), ájvé….
Annyira indifferens, hogy még nem is létezik ilyen politikus sem, nemhogy párt……,bocs, ne haragudj, megfeledkeztem a “megszólaltatott” , “interjúztatott” levitézlett Jobbik, MSZP politikusokról,…..
Alekoszról, Havasról, meg a többi “celebről” nem is beszélve, gondolom most van felkészülés alatt a DK, LMP, Momentum, Párbeszéd, Liberálisok (asszem az “össz ellenzéket” felsoroltam:)valamelyik lótifutuja……., no meg Puzsér is lassan érik…..,
Előbb utóbb ez a “hullám” eléri a Fideszt is, és akkor eljő a győzelem is….., hacsak előtte meg nem döntik a patást és az ellenzék hamarabb “kívívja” ezen férfijogokat….
“Ja, egész biztosan. Ha te mondod.”
Komplett idióta vagy. Légyszíves tájékozódj, hogy vajon a civilizált nyugati világban létezik-e olyan jogász, aki alapvetően ne azt vallaná, hogy az emberek nemi, faji, származás szerinti megkülönböztetése barbárság és a mai alapvető jogi normákkal ellentétes.
A többi hablatyolásod felesleges…
Sőt, az ENSZ határozat szerint a migráció az “alapvető emberi jog”, hát hogy kételkednék én abban, hogy van olyan jogász?:…., Sőt….
Ezzel együtt a gyakorlat magasról szarik mindkét “elméletre” , de egy “szektásnak” mindig a hite az első…., a tények, meg a valóság ha azt nem támasztja alá, akkor azokat nem veszi figyelembe, mert az ő világképe stabil és koherens……,ilyen apróságok őt nem zavarják, ….az “álmaiban”… ( lásd pl. Hunnci “feminista kondicionálási” mantrájától kezdődően a zsidó gyíkemberekig bezárólag….)
No igen, te is a magad szektás meggyőződésének a híve vagy, miszerint a nemi diszkrimináció jó dolog. Sajnos ezen a ponton nekem meg egyetlen utolsó érvem maradt: Elmész te a bánatos, büdös picsába!
Továbbá kéretik realizálni, hogy ilyen alapon máris befejezheted a vitáidat azokkal, akik esetleg egy feleség kötelező kiutalást követelik a férfiak számára, hiszen valójában közeli szellemi rokonságban állsz velük, merthogy ilyen alapon bizony bármi törvénybe foglalható. A különbség csak annyi, hogy ők patriarchális törvényeket akarnak, te meg egy akkora istenverte férfifeminista papucs vagy, hogy feminista törvényekért szállsz síkra… a Férfihangon…
Ami biztos, Főnök hogy te se és azt hiszem csakszi se dolgozott vaegyszer magánvállalatban, és nem irodában hanem a szabad levegőn….diszkriminációzni igenis jó és hasznos másképp a cég mehet a levesbe…persze csakis a hozzáértés és a munkabirás alapján lehet és kell is diszkriminálni..nem mindenkit pénzel a “társadalom”, még vannak olyanok is akik keményen megdolgoznak a pénzér hogy legyen az asszonynak otthon minden ami kell…
“diszkriminációzni igenis jó és hasznos”
A szabad verseny vagy a teljesítmény értékelés mióta diszkrimináció? Azért kérdem, mert mintha valahol azt említetted volna, hogy jogot is hallgattál évekig.
Tényleg ennyire nincs érved, hogy bábokat állítasz megint?
Ez meg a másik bábod, lassan egy egész gyűjteményed lesz……
“”hanem valójában egy alapvető nemzetközi jogi norma és ezért egészen biztosan megkövetelhető.”
Ja, “egészen biztosan”. Ha te mondod.
Akkor csak épp neki kéne állni, követelni……,
Ja hogy X éve megy ez a “követelődzés”, és semmi foganatja nincs ( senki nem veszi észre, aki igen , az meg néz ki nagyokat a fejéből és menekül….), ájvé…. ”
Egy ideje próbálom magam leszoktatni arról, hogy mások felett ítélkezzek, de itt nem tudom megállni: egy végtelenül ostoba, demagóg kretén vagy, csakszi. És ahogy elnézem, újabban már az elméd is hanyatlásnak indult. A joghoz meg annyi közöd van, mint az erkölcshöz: semmi.
Még megfeküdné a gyomrod…..
Akkor idézzük fel újra a nagytudású okos szentenciáját:
az emberek nemi, faji, származás szerinti megkülönböztetése barbárság
Vegyük sorra:
1. Nemi megkülönböztetés: épp ez az egyik legnagyobb feminista mantra alapja, hogy nincs különbség a két nem közt , mindkét nem ugyanarra képes, jelenlegi “csúcs-elfajzása” ennek a 70 valahány gender……, persze az egyenlőség nevében, csakis……
2.Faji (gondolom ez inkább “rassz” akart lenni, de kicsire nem adunk) : szar ügy, de a vessétek szemetek a következő , IQ-“térképre”:
Valahogy nem az egyenlőség van ábrázolva, de ugye, kinek mit jelent a mai sokgenderes világban az “egyenlőség”….., (ha meg “fajokról” beszélünk, akkor lassan egy “házikedvenc -Buksinak”/zsebpatkánynak több joga van, mint egy fehér embernek…….)
3. Származás: tegye fel a kezét aki azt szertné, hogy a lányát Feket Pákó, Juszuf, Lakatos Ronaldinnyó, vagy valami hasonló “származék” vegye feleségül, és akkor még az exogámiába bele sem mentünk, ezen az oldalon sem azt propagálja az erről szóló cikk sem.
(A jelentkezők közt értékes ajándékokat fogunk kisorsolni…..)
Hát ilyen ez a fene nagy “egyenlőség”, pofázni róla, mellet verni überfasza, de a gyakorlatban meg ugyanazok az álszent majmok magasról tesznek ezekre az elvekre, jogokra…….
De ha valódi , “nemzetközi jogi normára” kellene esetleg példa, hát tessék:
“Nagy siker az ENSZ migrációs csomagjának elfogadása”
https://index.hu/kulfold/2019/04/15/merkel_nagy_siker_az_ensz_migracios_csomagjanak_elfogadasa/
Szóval a “fajtársaid” pöcsével játsz, exadmin…..
Értő olvasás, csakszi…
Segítek: a megkülönböztetés ebben a kontextusban nem azt a képességet jelenti, hogy van szemed, és látod hogy az egyiknek fütyije, a másiknak puncija van…
A megkülönböztetés itt a hátrányos megkülönböztetést jelenti. Nem azt hogy látod a bőre színén hogy cigány, hanem azt, hogy azért nem veszed fel a munkahelyre, mert látod, hogy cigány. Ne légy már ennyire ostoba….
És a nemzetközi jogot meg nagyon is számon lehetne kérni, ha tudatos polgárokból, és nem ilyen tökkel ütött, nihilista, egoista balfaszokból állna az ország nagy része, mint amilyen te is vagy.
Örülök, hogy segíthettem.
Kinek?
Ahogy a “diszkrimináció” sem lehet pozitív, egyértelmű volt számomra, sőt, épp ez a lényeg.
Elméletben felveszed, mert rözsaszín ködös PC világban élünk…..Ja, nem…..
A gyakorlatban viszont ez az első szűrők közé tartozik, (minden HR azt szajkózza, hogy az első) x másodperc alatt eldől, itt is, nem véletlenül nem lesz felvéve.
Mindenki leszarja a “hátrányos megkülönböztetést”, csak épp más “indokot”/”magyarázatot” fog találni, nem a bőrszínre, vagy “cigányságára” fog hivatkozni, de a végeredmény ugyanaz lesz nem fogja felvenni, nem véletlenül, és azért nem veszi fel, mert cigány.
Ez az előitélet (“rasszizmus”) (is) az “egészséges” önvédelmi rendszer része, nagyon helyesen.
Fogják is, főleg a patkányinváziósat, lesz is ebből majd még buli….
Én is, csak nem értem, hogy miért élvezitek hogy állandoan szopatjátok magatokat, nagy mellénnyel, aztán meg tekeregtek a taknyos vödörben, amikor rátok ég…….
Csakszi, hagyjuk a felesleges, demagóg cigányozást! Segítek neked és elmagyarázom neked a biológiai adottság és a diszkrimináció közötti különbséget. Példákat is fogok hozni. Mert már látom, hogy egyes részképességeid egy kamasz gyerek szintje alatt vannak.
Egyes példa:
Képzeljük el, hogy te egy tökös favágó vagy (kb ennyit is nézek ki belőled), van egy hasonló fizikai adottságokkal rendelkező női kollégád, (ami ritkaság, de megesik) és mivel mindketten kifejezetten ezt akarjátok, felvételt nyertek az erdészethez. Ebben ugye nincsen semmilyen nemi diszkrimináció. Aztán a sok év munka alatt, a reggeli feleseknek és a szükségszerűségeknek köszönhetően mindketten levágjátok egy két ujjatokat a láncfűrésszel és a baltával (ez viszont elég sűrűn esik meg), tehát 40 év munka után emiatt már úgy gondoljátok mindketten, hogy most már a legjobb lenne nyugdíjba menni…. és akkor a kolléganőd igénybe veszi a nők-40 lehetőséget és szépen nyugdíjba vonul, te viszont ott maradsz aggastyánként is fát vágni, mert ilyen lehetőséged férfi mivoltod miatt neked nincsen. Aztán vén, lerokkant, csetlő-botló faszként egy napfényes nyári reggelen végül véletlenül levágod a fejedet is a láncfűrésszel. Ő boldogan él a kis nyugdíjából, te meg halott vagy, pedig semmi lényegi különbség nem volt köztetek. Na ez a nemi diszkrimináció.
Kettes példa:
Hogy egy nő tud szülni, te pedig nem, az egy biológiai adottság. Mégis, ha nem is te szülted meg, viszont te nemzetted azt a gyereket, akkor is teljes jogú, felelős, gondoskodni köteles szülője vagy. Itt semmilyen diszkrimináció nem jelenik meg. Most képzeld el, hogy a nődről kiderült, hogy sajnos sokkal kevésbé alkalmas a gyerek felelős nevelésére, mint te, és ilyen-olyan okokból úgy is döntötök, hogy nem folytatjátok a közös életeteket. A gyereked iránt felelősséget érzel és nem akarod, hogy az alkalmatlan egykori feleséged felügyelje elsősorban a gyereket, hanem szeretnéd, ha nálad helyeznék el. Na most, ha törvényi úton vagy szokásjoggá vált ítélkezési gyakorlattal ebben téged meggátolnak és inkább az alkalmatlan (mondjuk például alkoholista) egykori nődre bízzák a gyereket és neked meg azt mondják, hogy kéthetente pár órás “láthatáson” látogathatod őt. Na, ez a nemi diszkrimináció.
Hármas példa:
Képzeljük el, hogy te egy fekete bőrű, 70-es IQ-ju, ráadásul alkoholista, szélhámos vagy egy szabad országban, amikor is arra támad vágyad, hogy nem csak a közeli gyár igazgatója legyél, hanem politikai képviselő is szeretnél lenni. Mindkét területen felvételt és előremenetelt igyekszel nyerni, de a képzettséged és a képességeid hiánya valamit az azt tetéző linkséged miatt eltanácsolnak. No ez a biológiai adottságon túl a személyes igyekezeted hiányának az együttes eredménye és nincs itt semmilyen faji diszkrimináció. Majd képzeljük el, hogy te egy ragyogó elme vagy (némi sci-fi elem), nem csak tehetséges, hanem törekvő és erkölcsös ember is, viszont fekete a bőröd, és abban az országban, ahol élsz, apartheid és faji megkülönböztetés van, ezért a helyi törvények miatt a feketék nem tölthetnek be vezető tisztséget sem magánvállalkozásban, sem politikai pártban, és emiatt aztán csak a gyapotföldön találhatsz munkát, mert máshol a törvények nem engedik, hiába vagy tehetséges, ragyogó elme első pillantásra is. Na ez a faji diszkrimináció.
Kérlek ne add fel könnyen, hanem ezt a három példát olvasgasd el többször is, mert mint mondják, az ismétlés a tudás anyja. Én hiszek benne, hogy ezek alapján sikerül megértened hogy mi a különbség a biológiai-személyes adottságok hiánya és nemi-faji diszkrimináció között. És akkor majd képes leszel hasonló példákat felállítani magad is, és érteni fogod a környező világot magad körül, például azt is, hogy miről beszél a férfijogi mozgalom, amikor a nemi megkülönböztetést ellenzi. És akkor majd nem fogsz ökörségeket kérdezni és baromságokat beszélni, és ezért ez a hely is egy sokkal bölcsebb és kiegyensúlyozottabb kicsiny szigete lesz az internetnek.
Szép napot neked!
Konkrétan „unikornis” jellegű az első példád, de ha ismersz (magyar, vagy itt élő, ténylegesen dolgozó) női favágót, legalább egyet, szólj
Valószínű, hogy ez is úgy „derül ki”, ahogy a nők rájönnek, hogy „megváltozott” , “hirtelen” erőszakos állat lett a Józsi, pedig eddig csak mással csinálta, de rám nem emelt kezet/nem ivott annyit stb, stb. és az milyen szexi volt, akkor….
Ilyen ez a filmes szakma, csak úgy hirtelen “megvilágosodnak” a hülyék, nemtől függetlenül, csak elég idő kell , hogy elteljen, mert ezt ők “nem látták előre”…., egyik nembéli sem…… és eccer csak úgy “ráeszméltek”…..
Igen, ilyen-olyan okok…, ja….
90%, hogy bármennyire is akarod, nem fogják és a férfi bíró sem, sőt, az még inkább a nőnek adja, nehogy őt is baszogatni kezdjék….
Jelenleg ezt a kockázatot be kell kalkulálni, kb legalább 60 éve így van, a közben felnövő generációk számára ez egy „objektív kockázati adottság”, nem „hirtelen villámcsapás”, mondhatni, hogy az „élet része” , ha gyereket szülnek egy férfinak, akkor ezzel a kockázattal számolnia kell.
Az igaszsághoz még az is hozzátartozik, hogy az anyák kb 10-20%-a alkalmatlan szülőnek/embernek, de lagalább ekkora az alkalmatlan férfiak aránya is.
Nem véletlenül.
Ahogy jópár diszkriminációnak indokol oka /célja van, persze vannak indokolatlanok is, de ez speciel nem az.
Ahogy románt/cigányt nem választanak meg Székelyudvarhely polgármesterévé, vagy magyart Románia /Szlovákia stb elnökévé, az szintén “nemzeti” diszkrimináció”,
vagy esetleg kínat/spanyolt, horribile dictu, négert(!) az USA elnökének…….várjunk csak, hiszen ilyen már volt(Azt azért lefogadom, hogy nagyon büszke is volt rá a gazdája…..)
Elképzeltem, ha ezek a keretek és az adottságok, „feltételek”, akkor így jártam.
Pontosan.
Ott vagy eltévedve az „exadmin” bajtársaddal egyetemben, hogy azt hiszitek, hogy nem tudom ezen fogalmak jelentését.
Tisztában vagyok vele, csakhogy én ezekkel kapcsolatosan nem tartok hisztiperformanszot, álszenten forgatva a szemeimet.
Hogy ti a valóságot az “ideáitokkal meg szeretnétek” t erőszakolni az egy dolog és nem igazán megy, (mert túl sok a “fasiszta”, és így nehéz…..), , mert “kicsi rá”, klasszikust idézve: „mint tökre a gyűszü” aztán meg toporzékoltok és hisztiztek, ha valaki szól, hogy csórék vagytok.
„Hálóval hordja a vizet” és az Istennek sem érti, hogy miért nem „telik a hordó”…….
Ha más nem, hát Hunnci gondoskodni fog erről a „bölcs és kiegyensúlyozott szigetről”…….
OMFG!
Megpróbáltam kiválogatni a lényegi közlést a pelyva közül:
1. Érted, hogy mi a különbség az adottsághiány és a diszkrimináció között, de általában helyesled a diszkriminációt, főleg a férfiellenest.
2. Az apák diszkriminációja indokolt és helye van a joggyakorlatunkban, mert az apák alkalmatlanabb szülők.
3. A faji diszkrimináció indokolt, mert utálod a cigányokat és a négereket.
4. A férfiellenes diszkrimináció és általában semmilyen diszkrimináció ellen nem kell megpróbálni fellépni, mert szerinted az jó, és szerinted az “toporzékolás és hiszti”, és egyébként mindenki hülye, aki veled szemben nem ezt gondolja.
5. “Hunci” a legnagyobb hülye, de te bölcs vagy.
Egyet azért még kérdeznék, ha már eképpen összeállt, hogy mi is van a fejedben:
Ilyen alapokról mi a baj a patriarchális diszkrimináció gondolatával, miért ne lehetne a nőket kitiltani az oktatásból és a munkahelyekről és bezavarni a konyhába? – Várj kitalálom: te egyedül a feminista, férfiellenes diszkrimináció híve vagy, mert anyukád azt mondta neked, hogy az úgy jó és igazságos. Ne mondd már nekem, hogy ez csak az én szalmabábom!
Jahh, és még, hogy “toporzékolás és hiszti”, nekem úgy tűnik, hogy talán senki más nem toppantgat itt annyit a lábacskáival, mint te… Anyuci jól kondicionált, fehér lovag, feminista hisztérikája vagy.
A „nemi diszkrimináció” egy (külső, egyén által nem befolyásolható) „adottság”, keret stb., ami férfiak döntései nyomán (férfiak által hozott törvények!) „szentesítenek”, férfiak „engednek”/”propagálnak” (és a béták isszák a levét, viszont pontosan úgy támogatják, mint a döntéshozók, mert ösztönszinten bennük van ez a késztetés,) lehet hisztizni, meg szidni az evolúciót/Természetet/Istent, kinek mi a szimpatikusabb, jogokat „követelni”(BTW kitől?, NŐKTŐL? Férfiaktól?Országgyűléstől? ENSZ-től? stb. stb.), „harcolni” a nem létező és soha meg nem valósuló „nemek közti egyenlőségért”.
Az apák nem pesztrának valók, legalábbis max pár óra, amit kibírnak ebben a „szerepkörben”.
De ez is volt már ragozva eleget, hogy amikor a „láthatás” van és az esetleg hetekre nyúlik, akkor már nagymama, meg „pótanya” pesztrálja őket, nem véletlenül.
Amúgy ezzel a közös elhelyezéses harccal pont azt éritek el, (ha egyszer megvalósul), hogy a „közöselhelyezéses férfinak” jóval alcsonyabb lesz az értéke a munkaerő piacon, mert kiszámíthatatlan és egyúttal megbízhatatlanabb munkaerővé válik(ahogy jelenleg a nők, gyerek beteg, nem dolgozom, egy határidős munka közepén csak úgy táppénzre megyek stb., ja), na, akkor lesz majd itt visítozás, hogy „üvegplafon” meg hasonló faszságok.
(Még mindig érvényes, hogy a gyerektelen kibic kissé vegyen vissza az arcából…..)
A faji diszkrimináció tőlem és tőled független, lézető dolog, hiába vered a földhöz a segged, és forgatod álszenten a szemeid.
Amúgy egyiket sem utálom, csak épp a „saját helyükön” vannak jó helyen. Mindig szopás a vége, amikor az agyhalottak(általában a nagyondemokratikus ballibsik) a nem létező és megvalósíthatatlan „integráció” „kék madarával” üzletelnek, vagy erre szeretnének népet, csoportokat rákényszeríteni.
Ha valaha volt ezzel kapcsolatos pozitív példa, akkor ne fogd vissza magad és told, pl. a cigók, niggrek, arabok, afgánok, pakik, muzulmánok, stb. stb.esetén, hadd tanuljunk a “jó” példákból.
Sok értelme nincs, ahogy az eddigi “eredmények” is mutatják, egyéni szinten van mindenkinek lehetősége “férfiként” viselkedni a mikro és makro környezetében, ha úgy tetszik, “mintát” mutatnia, aztán van jó esetben olyan másik egyed, aki képes , akarja és tesz érte, hogy hasonló legyen, a többinek meg úgy jártak….
Próbálkozzál,, performanszolj, tüntikézz, SZRTÁJK-olj amennyit jólesik, a saját nemed köp le, vagy röhög ki……., mert te a feminizmus “mögötti” döntéshozó férfiakra szeretnél nyomást gyakorolni, amit, mint a jelenlegi állás is mutat, elég nehéz kivitelezni, mert a fogadó fél (férfiak) magasról tesz az egészre , „érdeklődés hiányába” öncélú ripacskodásba fullad.….., de jó pár éve nem esett ez le a mozgalmároknak, csak nyomják, mint süket a csengőt…..
Adottság, tőlem és tőled független, mint az időjárás, nincs rá befolyásod, ha jó, ha nem, maximum fel tudsz rá készülni és jó esetben, egyéni szinten, „jó válaszokat” vagy képes adni rá, ……..
Mindenáron azon görcsölsz, hogy megpróbálj a “mozgalmárok” ellenségévé avanzsálni, biztos ez neked örömöt okoz, egyébként meg már nagyon izzadságszagú kínlódás…. sajnálom.
Érdekes, de ahogyan az áruház közepén fetrengő gyerek sem hat meg, max érdeklődéssel figyelem a szülei reakcióit, ami 90%-ban elbukik és a gyerek nyer……, ilyen ez a mai világ.
De hát ott gyerekről van szó és “gyenge” szülőről………, felnőtt, sőt, Férfi esetében az „áldozatszerep” még mindig, enyhébb esetben szánalmat ébreszt, keményebb esetben visszataszító, mindkét nem számára, ezért sincs tömegbázisa egyetlen “feldemhedésnek” sem, ami a „férfiak jogaiért” bont zászlót…….. és ezek is tőlem független dolgok, bár minduntalan próbálod rámhúzni, az meg a te kínod.
Hunnci önmagát minősíti, ahogy én is, te is, mindenki, nincs kivétel.
Az hogy neked szálka vagyok a körmöd alatt, mert vannak dolgok, amiben nem értek veled egyet, nem hajtom le a fejem, vagy szembesítelek a tényekkel és ezt kifejezetten zavar téged, mert a „koherens világod” más színben tűnik fel, az számodra irritáló és tragédia.
Ilyenkor elveszted a fejed és próbálsz erkölcsi magaslatrl “legyőzni”, az is téged minősít, a hangnemed, a stílusod , nem beszélve a fölényeskedésedről, fenyegetéseidről (meg a lebegtetett „Demoklész kardjáról”- ultima ratio-ként, hogy kitiltasz), még szánalmasabbá teszi a „rohamaidat.”
A tiedtől eltérő álláspont kiborít és nem vagy képes visszafogni magad, más ellen sem, csak megvárod amig én megszólalok, mert ahogy korábban fogalmaztál: „rajtam statuálnál példát”, hogy a többiek lássák, hogy mihez tartsák magukat…..
Azt hiszem, hogy erre a „viselkedésre” is megvan a „megfelelő” szó…..
Hiába kérlek, hogy ne bábozz, nem tudsz leszakadni róla…..
Semmi baj nincs vele, sőt, de mivel a hozzá való “kereteket” nem tudod ehhez “visszaszűkíteni”, pl. eltörölni a védőoltásokat, fogamzásgátlást, jólétet, tecknikai feltételeket stb. egy csapásra, így per pillanat (és amig a jelenlegi jóléti rendszer a fent fel és fel nem sorolt “bónuszaival” fennáll, addig) vágyálom, mert a férfitársaid „vernének agyon” először, ha ezt meg akarnád próbálni, mert ösztönszinten ez van beléjük kódolva(tudod, evolúció, meg ehhez hasonló “hamisságok”…..)
Nem tudod a szellemet visszatuszkolni a palackba, a már sokszor kifejtett okok miatt.
Nem mondom, ezek után megpróbálom ignorálni, mert már én is unom, hogy állandóan pontosítsam, és aki nem funkcionális analfabéta, vagy nem a „híved”, az látja, a többi meg nem érdekes, eddig sem volt az……..
Egészségedre, van még valami, amit ki szeretnél adni magadból?