Virenzuola

Feminista attitűdök a férfiakkal szemben

Sokszor halljuk mostanában, hogy a feministák nem férfigyűlölők, hanem a nemek társadalmi, politikai, gazdasági egyenlőségének képviselői. Néha még el szokott hangzani az is, hogy bár valóban vannak radikális feministák, akik utálják a férfiakat, de ők csupán egy kisebbséget képeznek a mozgalmon belül…

Azonban, még ha személyes tapasztalatainkat megpróbáljuk is félretenni, e gondolatmenet kapcsán akkor is lehet hiányérzetünk. Ugyanis nem veszi számításba a férfiakkal szembeni attitűdök lehetőségeinek sokféleségét. Pedig fontos az, hogy milyen érzelmeink, előítéleteik vannak más társadalmi csoportokkal szemben, hiszen ez nagyban befolyásolhatja azt, hogy mennyire tudunk objektívan viszonyulni a társadalmi helyzetükhöz, hogy mennyire tudunk úgy foglalkozni a saját problémáinkkal,  hogy közben tekintettel vagyunk rájuk is.

Úgyhogy érdemes egy kicsit jobban beleásni magunkat ebbe a témába, és megnézni azt, hogy milyen kapcsolatot talált a feminista identitások, és a férfiakkal szembeni attitűdök között az a kutatás, melynek eredménye nemrég jelent meg a Társadalmi Nemek Tudománya Interdiszciplináris eFolyóiratban.

Szabó Mónika, az ELTE PPK Interkulturális Pszichológiai és Pedagógiai Központjának adjunktusa, szociálpszichológus, és Pál Mónika, pszichológus 18 évnél idősebb magyar nők körében végzett kérdőíves vizsgálatot. A férfiakkal szembeni attitűdök mérésére, a Peter Glick és Susan Fiske által kifejlesztett Ambivalencia a Férfiakkal Skálát alkalmazták. A válaszadók számára állítások voltak megfogalmazva, melyekre egy Likert skálán tudtak válaszolni a „teljesen egyetértek”-től az „egyáltalán nem értek egyet”-ig bezárólag.

Az Ambivalencia a Férfiakkal Skálának két altípusa a férfiakkal szembeni ellenséges és jóindulatú attitűdöket méri. Nézzünk meg pár példát arra, hogy milyen állítások fogalmazódnak meg.

Ellenséges attitűdök a férfiak felé:

  • Amikor a férfiak segítenek a nőknek, akkor azt azért teszik, mert azt szeretnék bizonyítani, hogy jobbak a nőknél.
  • Amikor a férfiak betegek, úgy viselkednek, mint a kisbabák.
  • A legtöbb férfi szexuálisan zaklatja a nőket, még ha enyhén is, hiszen a férfiak hatalmi pozícióban vannak a nők felett.

Jóindulatú attitűdök a férfiak felé:

  • Minden nőnek szüksége van egy férfira, aki vigyáz rá.
  • A férfiak inkább hajlandóak veszélyeztetni magukat mások érdekében.
  • A férfiak többnyire hasznos pénzügyi biztonságot nyújtanak a nőknek.nevtelen

A kérdőívet kitöltő nők 8 fokozatot tartalmazó skálán jelölhették meg saját viszonyulásokat a feminizmushoz, mely a „károsnak tartja a feminizmust”-tól, a „feminista aktivista vagyok”-ig terjedt. A tanulmány készítői ez alapján 3 nagyobb csoportot különböztettek meg: akik feministának tartják magukat, akik nem tartják magukat feministának, és akik kifejezetten feminista-ellenesek.

Az eredmények azt mutatják, hogy a férfiakkal szembeni ellenséges előítélet a feministákra jellemző leginkább (az értékpontszám a feministák esetében 3,45), míg a nem feministák (2,88), és a feminizmus-ellenesek esetében (2,70) kisebb mértékű. A férfiakkal szembeni jóindulatú előítélet terén fordított a helyzet, ez leginkább a feminizmus ellenesekre jellemző (3,49 értékpont) és a feministákra pedig a legkevésbé (1,66).

Azt gondolom, hogy ennél az eredménynél erősebb bizonyíték aligha kell ahhoz, hogy végre belássuk: nemcsak létjogosultsága van a feminista politika kritikájának esélyegyenlőségi szempontok alapján, de bizony nagy szükség is lenne rá.

5 votes, average: 5,00 out of 55 votes, average: 5,00 out of 55 votes, average: 5,00 out of 55 votes, average: 5,00 out of 55 votes, average: 5,00 out of 5 5 olvasó átlagosan 5,00 ponttal értékelte ezt a cikket.
Regisztrált felhasználóként te is értékelheted a cikkeket!

Post Author: Virenzuola

Virenzuola

115
Szólj hozzá!

Bejelentkezés szükséges a hozzászóláshoz!
18 Egyéni hozzászólás
97 Válasz hozzászólás
0 Követők
 
Legtöbbször megválaszolt hozzászólások
Jelenleg legvitatottabb hozzászólások
25 Hozzászólások szerzői
HunnmikrobiredgregArtTzimisce Legújabb hozzászólók
  Feliratkozás  
legújabb legrégebbi legnépszerűbb
Visszajelzés
Reszet Elek
Szerkesztő

Sokkal inkább arra bizonyíték, hogy a mai feminizmus nem nőpárti, hanem férfiellenes.

Rokapapa
Újságíró

Ennél pontosabban ezt nem is lehetne megfogalmazni. :)

Amúgy meglepően kicsi a különbség a “férfiakkal szembeni ellenséges előítélet” területén a feministák és  azok között akik azt károsnak látják. Vagyis jól kivehető, hogy minden nőt megfertőzött már a feminizmus aminek hatására jobbnak és különbnek képzelik magukat a férfiaknál.

Inaara
Olvasó
Inaara

Szerintem a feminizmus mindig férfiellenes volt.

 

Reszet Elek
Szerkesztő

A valódi feminizmus a jog előtti egyenlőségért, választójogért, egyenlő bérért küzdött. Alapjában véve közjogi nőmozgalom volt. Ezekkel összehasonlítva a mai “feministák” a férfiak terpesztésével vannak elfoglalva, Barbie babával meg hogy a nők kurvaként viselkedhessenek, de ne legyenek kurvák (vagy mifene) ill. számos hasonlóan súlyos probléma kezeléséért küzdenek.

Igazándiból nagy átverés feminizmusnak nevezni, amikor valójában anti-maszkulinizmus. Ugyanígy nem csak pongyolaság, de teljesen félrevezető az ezen a honlapon szereplő gondolatokat antifeministának nevezni, mert valójában alapban férfipozitív, sőt nőpárti, azaz pro-maszkulin sőt feminista!

filmcom
Olvasó
filmcom

Elsőre lehet hogy “őrült gondolat”, de a zsigeri feministák (férfiellenes nők) lehet hogy csak azt a legbelső gondolatot engedték felszínre törni, amit a legtöbb nő nem mer (vagy nem akar).. Mégpedig azt hogy egy nőnek igenis elég skizofrén helyzete hogy egy önmagánál “csúnyább élőlényt” kell (kellene ) szeretni(?) tisztelni (? elfogadni(?)…Ebben valljuk meg őszintén vagy egyfajta “meghasonulás”…(!!!)  És ezek a “fanatikus feministák” engedték a legbelső – elnyomott (?) – gondolatukat a felszínre törni magukban, hogy “egy nagy lóf.szt nektek”   Azt ne felejtsük már el hogy az emberek nagy százaléka társadalmi(környezeti) megfelelés(elvárás) alapján éli az életét… Az esetleg elképzelhető hogy ez a trend 21 században megfordul, de ez a százalékos csökkenés nem lesz azért látványos…(pláne kisebb településeken…ahol “mindenki ismer mindenkit”

Szóval, vajon  hány férjes asszony lehet aki “nem sokra tartja a férjét (a férfiakat)” de tudja hogy “így kell élni” mert ezt várják el tőlem, mert “megszólnának sokan ha nem így élnék”, meg ilyesmi… Csak hát a “felettes Én” nel nagyon nem kellemes ám hadakozni” , mert könnyen beláthatjuk hogy “ez így szar” … Más kérdés, hogy az egyedül élés lehet hogy sokaknak szarabb..de ez már egyéni elbírálás alá esik…. Műveltség, társadalmi, anyagi  helyzet….sok minden határozza meg ki tud egyáltalán egyedül is élni ha úgy adódik (vagy ha  úgy akar)

SZÓVAL A ZSIGERI FEMINISTÁK LEHET HOGY CSAK BRUTÁLISAN ŐSZINTÉK…???????

Reszet Elek
Szerkesztő

Csúnyább élőlényt? Hát ez meg honnan jött?

A férfiak külső- és belső értékekben gazdagok. A szépség esztétikumáról lehetne beszélni, de őszintén szólva a “szebbik nem” csak nekünk férfiaknak szebbik.

filmcom
Olvasó
filmcom

jaj istenem….!!   neked romantikus regényeket kell(ene) írni…:)

Csak egy példa… A nők képesek egymást dicsérni olyan módon, ahogy a férfiak soha nem tennék egymással…(és persze  utálni is ezért tudják egymást annyira…)

a férfiakat hogy a francba szépíti meg a “híresség, pénz, hatalom”  ..?? (Erre nem neked kellene őszintén válaszolni hanem a nőknek persze…)

Reszet Elek
Szerkesztő

A férfiak meg képesek olyan módon dicsérni egymást, ahogy a nők nem tennék, de hogy jön ez ide?

filmcom
Olvasó
filmcom

Hogy jön ez ide..?? :)   Hát a  vita eredendője lett volna, hogy másképp tekint a nő a férfire, mint férfi a nőre…  A férfiak nem egymást dicsérik, hanem azt firtatják hogy MILYEN JAVA van a másik (“vetélytárs”) férfinak..!! Ez a lényeg..!    ez azért “enyhe különbség nemde..? (Most gondolom megint megkérdezed, hogy “ez most hogy jön ide..?”   :)) )

Reszet Elek
Szerkesztő

A női dicséretnek éppen ezért nincs is súlya egy nőnél, arról nem is beszélve hogy igen gyakran kifejezetten őszintétlen is tud lenni. A nők is egymás vetélytársai és igencsak keményen, mondhatni aljas módon képesek osztani a másikat.

Amúgy meg tényleg nem értem hogy jön ez az eredeti csúnya férfiak – őszinte feministák gondolat kísérlethez.

zombigyilkos
Olvasó
zombigyilkos

Abban igazad lehet, hogy a feministák őszinték. Őszintén előadják azt, ami a legtöbb nőben (szerencsére azért nem mindben) – kisebb vagy nagyobb mértékben megvan. A férfiak utálatát, lenézését, esetleges gyűlöletét, azok hibáztatását, stb. /Egyébként itt jegyezném meg mellékszálként a cikk kapcsán, hogy ha jól látom, itt elsősorban felsőfokú végzettségű nőket kérdeztek a felmérésben. Namármost ezek java része büfészakos diplomás. Valóban ezek körében a legnagyobb mértékű a feminizmus, hiszen ők azok, akiknek a leginkább kinyalta a seggét a társadalom, és ezek azok, akik gyerekkoruk óta soha nem tapasztalták meg, mit is kell letenni az asztalra azért, hogy egyáltalán megéljen. Többségük világ életében parazita volt, így – mivel egy nőtartó társadalomban él – kinyílik a csipája és nekiáll hisztizni meg a férfiakat lehúzni (hogy ezzel a hisztivel még többet vehessen el másoktól). Ezért van az, hogy a felmérésben a nők 40%-a feminista, 55%-uk meg ugyan nem vallja magát annak, de többé-kevésbé egyetért vele, tehát feminista beütésű. Ergo a felmérésen részt vevő nők 95%-a fasiszta, avagy erősen fasiszta érzelmű. Az átlag nők körében is sajnos nagyon erős a feminizmus, de ennyire ott még szerencsére nem. Az a nő, amelyik megtapasztalta, hogy az élet azért nem habostorta, avagy van agya hozzá, hogy belássa, hogy a műkörmeiért férfiak güriztek, meg anyuci pénzét, amiből ő bulikázni ment, nagyrészt férfiak termelték meg, az nem húzza le a férfiakat ennyire./ Ugyanakkor az valóban baromság, hogy a nő lenne a szebbik nem és hogy erre vezetnénk vissza az egészet. Egyrészt a szépség merőben szubjektív. Ráadásul a nőnek a férfi, a férfinak meg a nő tetszik – alapértelmezetten. Nem beszélve arról, hogy hiába mondja egy nő a másiknak, hogy az milyen szép, abban annyi őszinteség van, mint egyébként is egy átlag nőben (jóformán semmi). Az ilyen esetekben sokkal több benne az irigység, intrika, stb. És ott van mellette egymás babusgatása, amire a nőknek szüksége van (egyedül, mások segítsége nélkül ugye képtelenek életben mardni, ezért szükségük volt mindig is mások támogatására, és ezért szocializálódtak így). A férfiak valóban nem tesznek ilyet, mivel ők sokkal inkább harcolnak a nőkért, mint a nők a férfiakért. Egymás riválisai vagyunk, voltunk, ezért nem dicsőítjük annyit a másik férfit. A nők meg dicsőítik, mert ők nem olyan erősen harcolnak értünk (több nő is el tud fogadni egy alfát magának, simán osztoznak rajta), emellett szükségük van egymás babusgatására a fent említett szocializációjuk miatt is. – Ez a jelenség, amiről beszélsz, a nők sokkal erősebb hipergám ösztönére vezethető vissza. A nők elsősorban hipergámok, míg mi elsősorban poligámok vagyunk. Így nekünk a nők nagyobb része tetszik, míg nekik a férfiak csak egy kis százaléka (a legfelső). És ez az egyik oka, hogy megvetik a többi férfit és csak az alfát ismerik el. – Másik oka ennek a jelenségnek az, hogy a férfiak többsége papucs, az pedig a nőt irritálja. Neki domináns hímre van szüksége, avval érzi magát biztonságban. Viszont a férfiak 90%-a kisebb vagy nagyobb mértékben papucs, kinyalja a nők seggét, megalázkodik előttük, ami ugyan abból a szempontból tetszik a nőnek, hogy van kit kihasználni. Viszont dugás szempontjából az ilyen férfit nem tartja megfelelőnek, és ha mégis együtt van vele (akár egyénileg, akár társadalmi szinten), akkor próbálja sározni. Ezzel kapcsolatban a shit tesztnek érdemes utánanézni, mivel ez nem csak egyéni szinten, hanem társadalmi szinten is megnyilvánul (voltaképpen a feminizmus is egy shit teszt). – Harmadik oka ennek a jelenségnek az, hogy a nő az évezredek, évmilliók alatt alapvetően a férfiakon való élősködésre rendezkedett be. Valamilyen szinten mondhatjuk, hogy a nő egy parazita, ami csak akkor adja vissza a másik félnek a számára nyújtott előnyöket, mikor gyereket szül neki. (És ugye gyereket nem akar szülni mindnek, csak az alfának.) Egy… Tovább olvasás »

filmcom
Olvasó
filmcom

Tisztán látó, és részletes írás  (mi lenne ha lenne időd..?: )

“Ugyanakkor az valóban baromság, hogy a nő lenne a szebbik nem és hogy erre vezetnénk vissza az egészet. Egyrészt a szépség merőben szubjektív. Ráadásul a nőnek a férfi, a férfinak meg a nő tetszik – alapértelmezetten. “

Én csak arra utaltam hogy a nők a férfiakra NEM IS MONDJÁK HOGY SZÉP…Jóképű..ezt igen..na de ha valami akkor EZ A SZUBJEKTÍV…:))

A  többi rendben..

ulomenen
Újságíró

Ez az utolsó három -négy bekezdés nagyon- nagyon erős. Simán megérne egy regényt, de legalább is egy novellát mindenképp. Ha majd ráérsz…

xcsakx
Olvasó
xcsakx

Pici pontosítás:)

– Ugyanis a férfi számára a nő csak szaporodási szempontból értékes.

+ a 3,14na(ha lehet állandóra, amikor csak akarjuk:)

A hozzászólással alapvetően egyetértek, bár itt szerintem nem igazán jó a logika, illetve  a lvezetés:

A régi korokban működött az, hogy a nő értékesebb volt, és ebből eredt az ő védelmük. A nő csak 9 havonta tud gyereket szülni, míg a férfi naponta tud gyereket nemzeni, így statisztikai alapon a nő volt az értékesebb. Muszáj volt védeni, mert enélkül kipusztultunk. Ez ivódott be a férfi ösztönébe, ezért védi a nőt, ezért nyalja ki a seggét. Viszont manapság ez már nem áll fenn! A mesterséges méh, a nagy lélekszám és hasonlók ráébreszthetik a férfiakat arra, hogy bizony mára szaporodási szempontból már nem értékesebb a nő a férfinél. A férfinak is lehet annyi gyereke, amennyit csak akar, és ehhez elég csak a nő petesejtje meg az ő spermája. Ergo a nők ilyen előnye megszűnhet. Viszont a férfiak előnye megmarad – miszerint ők sokkal kreatívabbak, jobb problémamegoldók, hatékonyabb harcosok, jobb együttműködők, jobb logikájúak, stb. És ezek a férfiak rájöhetnek arra, hogy a korábbi felállás egy bazi nagy átbaszás volt és valójában ők az értékesebbek.

Tegyük fel, hogy tényleg létezik mesterséges méh, de az a sex-et nem helyettesíti, bocs:)

Valahol Dennis fogalmazta meg és azzal nagyon egyet tudok érteni, hogy egy férfi “értékét” ) önbecsülését, önbizalmát, sikerét stb. )nem is igazán az adja, hogy hány /milyen minőségű, nőt tud/tudott meg….ni, hanem , hogy ezek közül, hány volt az, aki “igazán kívánta, aki tényleg Őt, illetve csak őt akarta”.

Napokon belül kibelezett nők millióit látnánk a fákon felakasztva lógni, meg az utcán fekve rohadni. A maradék pedig ivarsejt-tárolóként funkcionálna a szaporodásunk érdekében börtönökben bezárva. Az történne velük, ami történt eddig mindenkivel, aki valaha is az utunkba állt.

No, ez szerintem nem igazán fog soha megvalósulni, kiváve talán háborúban az “ellenség” asszonyaival, erősen iszlám győzelem esetén:) de tömegesen még ott sem, ugyanis:

– teccik nem teccik, de a nő 16-35 -ig, mindig is értékesebb mint a férfi,

– a férfiasság, alfaságnak az is az egyik ismérve, hogy az “oltalma alá tartozó” nőnek nem esik semmilyen bántódása

– a sok belező férfi aztán kecskéket kúrna napszámban?, stb. stb:)

Itt szerintem picit túl lett tolva a bicikli:)

 

 

zombigyilkos
Olvasó
zombigyilkos

“+ a 3,14na(ha lehet állandóra, amikor csak akarjuk:)” Ennek is a szaporodási szempont az alapja. Azért van nemi vágyunk, mert szaporodni akartunk. Az örömszerzés másodlagos szempont, mivel csak azért jött létre, mert a szaporodási szempontból előnyös volt. . “Tegyük fel, hogy tényleg létezik mesterséges méh, de az a sex-et nem helyettesíti” Ha a szex alatt a kielégülést érted, azt helyettesítheti vagy lecserélheti több dolog is. Ahogy azt teszi is a MGTOW szféra egy jelentős része esetében, és ez egyre erősödik. Kurvák, műnők, a jövőben megszólalásig életszerű szexrobotok, önkielégítés, stb. De ahogy fentebb is írtam: a dugás utáni vágy csak másodlagos. Ráadásul vedd figyelembe, hogy itt a férfiak béta és omega tömegeiről van szó, akik egyébként úgysem kapnának, vagy csak alig kapnának szexet. Nem az 5%-nyi alfáról, hanem a 95%-nyi többiről van szó. Ezek egy része már most is csak a maszturbálással, guminőkkel, kurvákkal éli a mindennapjait. A jövőben megvalósuló élethű androidok, agyi manipulációk és hasonlók megjelenése esetében vajon egy átlag férfi melyiket választja majd? Egy valódi nőt, aki hisztis, el kell tartani, gondot okoz, elválik, és talán még a szex sem jó vele (vagy nincs is vele szex)? Vagy az életszerű androidot, amelyikkel nincs gond, bármikor szexelhet vele, olyan kinézetű, amilyet csak a pénztárcája megenged, és szükség esetén kikapcsolható? Próbálj az ő fejükkel és helyzetükkel gondolkodni, ne az 5%-nyi alfáéval. . “egy férfi “értékét” (…) nem is igazán az adja, hogy hány /milyen minőségű, nőt tud/tudott meg….ni, hanem , hogy ezek közül, hány volt az, aki “igazán kívánta, aki tényleg Őt, illetve csak őt akarta”” Ez szerintem erősen szubjektív. Van, akinél a mennyiség számít. Van, akinél a minőség. Van, akinél más. Sőt, itt szóba jön az is, hogy nem feltétlen csak az a fontos, hogy milyen/hány nővel volt, és nem is az, hogy hány kívánta őt, hanem hogy ezek közül mennyit tudott valóban kielégíteni. Szóval ez bizony soktényezős és szubjektív dolog, amit elég nehéz bekategorizálni. . “No, ez szerintem nem igazán fog soha megvalósulni” Kicsi rá az esély, mivel a férfiban benne van a nővédő ösztön. De nem kizárt ez a verzió sem. A hozzászólásom éppen arról szólt, hogy ha a férfiak felébrednek, ha félre tudják tenni ezt az ösztönüket, akkor bizony megvalósulhat. És a természet bizony képes arra, hogy megváltoztasson egy csoportban meglévő ösztönt, ha a hatékonyság ezt diktálja. A patriarchális társadalom döntő részt monogámiája is évezredekig működött faszán, pedig az ember alapból poligám. Képzelj el egy jelen társadalmat, mondjuk az egyik földrészen, amelyik megváltozik. Itt a férfiak tegyék rabszolgává a nőket, tartsák őket csak tenyészkancaként. Amit írtam: valósítsák meg a nőelnyomást. Ami együtt jár azzal, hogy a legtöbb ember fiúgyereket akar, magyarán a társadalom alapvetően férfiakból áll, meg egy 10-20%-nyi nőből, akik tenyésztőtelepeken éldegélnek és adják a petesejtet a szaporodáshoz. Utána vesd össze ezt a társadalmat egy mostanival. Melyik a hatékonyabb? Ahol 1000 emberből 500 férfi, vagy ahol 1000 emberből 900 férfi? Melyik győz egy háborúban, melyiknek lesz több találmánya, melyik épít többet, gyorsabban, stb? A patriarchális társadalom éppen azért tudott pár ezer év alatt uralomra törni, azért nyomta le igen rövid idő alatt a korábban évtíz/százezredekig létező matriarchális csoportokat, mert a férfiak tömegeit tudta megmozgatni. Korábban a férfiak jelentős csoportjának nem volt nője, ergo gyereke sem, vagy ha volt, nem tudta, hogy van. Így nem volt motivált. A patriarchális társadalom adott nőt minden férfinak, így gyereket is. A férfiak tömegei, akiknek korábban nem volt utódjuk, motiválttá váltak. És ezzel a patriarchális hím olyan előnyre tett szert a matriarchális hímmel szemben, ami az utóbbi vesztét okozta, szaros pár ezer év alatt. Valójában nem a nő motiválta a férfit, hanem a biztos utód, akiért megérte gürizni, harcolni. Hiszen minden… Tovább olvasás »

xcsakx
Olvasó
xcsakx

Ennek is a szaporodási szempont az alapja. Azért van nemi vágyunk, mert szaporodni akartunk. Az örömszerzés másodlagos szempont, mivel csak azért jött létre, mert a szaporodási szempontból előnyös volt. Nem vitatom, ahogy az édesség evésnek is a táplálkozás, de ugye mindkettőt műveli az ember az öröm kedvéért, és az eredeti funkció, úgymond sokszor „másodlagos” :) .“Tegyük fel, hogy tényleg létezik mesterséges méh, de az a sex-et nem helyettesíti” Ha a szex alatt a kielégülést érted, azt helyettesítheti vagy lecserélheti több dolog is. ….. Értem én azt, amit írsz, de a „férfilelket” „ki viszi át a túlsó partra”?:) . “egy férfi “értékét” (…) nem is igazán az adja, hogy hány /milyen minőségű, nőt tud/tudott meg….ni, hanem , hogy ezek közül, hány volt az, aki “igazán kívánta, aki tényleg Őt, illetve csak őt akarta”” Ez szerintem erősen szubjektív. Van, akinél a mennyiség számít. Van, akinél a minőség. Van, akinél más. Sőt, itt szóba jön az is, hogy nem feltétlen csak az a fontos, hogy milyen/hány nővel volt, és nem is az, hogy hány kívánta őt, hanem hogy ezek közül mennyit tudott valóban kielégíteni. Szóval ez bizony soktényezős és szubjektív dolog, amit elég nehéz bekategorizálni. Ok , annyiba kiegyezhetünk, hogy ha csak téged kiván és te a „mennyekbe repíted” az az igazi:)? .“No, ez szerintem nem igazán fog soha megvalósulni” Kicsi rá az esély, mivel a férfiban benne van a nővédő ösztön. De nem kizárt ez a verzió sem.  Bocs, kizárt, azonnal kipusztulunk, utalnék az Önző Génre:) És a természet bizony képes arra, hogy megváltoztasson egy csoportban meglévő ösztönt, ha a hatékonyság ezt diktálja. ????? mutass egyetlen példát:) Bár ha jól látom, a későbbiekben azt fejtegeted, hogy a természet ellenére,  az ember, “fejlettségében” avatkozik bele a “Rendbe” :) A patriarchális társadalom döntő részt (kényszer)monogámiája is évezredekig működött faszán, pedig az ember alapból poligám. A kiegészítéssel együtt egy picit azért más a leányzó fekvése:) Egy állatcsordán belül is ugyanazok az ösztönök vannak, mégsem vetemedik a béta az alfa „tahenére” bármilyen ösztön is hajtja, mert ugye a életben maradás ösztöne erősebb, amelyik hülye az meg kihullik:) Szöval az ösztönök követésében is van rangsor:), nem egyenértéküek, de ugye ez is relatív, szituációtól függő lehet, de van rangsor. Itt a férfiak tegyék rabszolgává a nőket, tartsák őket csak tenyészkancaként. Az iszlámban párszáz néve mintha ez lenne, ha jól látom:) Amit írtam: valósítsák meg a nőelnyomást. Ez is stimmel:) Ami együtt jár azzal, hogy a legtöbb ember fiúgyereket akar, Ez meg hamis következtetés, ha van 100 gyerekem, ki a faszt érdekel hogy ebből 50 lány , 50 meg fiú? Ja ha korlátozva van a gyerekszám(de ez meg miért lenne, lásd iszlám) és akkor csak egyet, lásd Kína, szopnak is a sok férfival rendesen , annak is meglesz a böjtje keményen. magyarán a társadalom alapvetően férfiakból áll, meg egy 10-20%-nyi nőből, akik tenyésztőtelepeken éldegélnek és adják a petesejtet a szaporodáshoz. No itt asszem a gyógszer elgurult, még a sci-fi szintjén sem elképzelhető, egyetlen faj esetén sem, ilyen arányig, csak „mesterséges beavatkozás esetén” jutnánank el és ha mondjuk egy lanyha járvány miatt kipusztulna az egész faj, akkora öngól , hogy ihaj:) Arról, ugye nem beszélve, hogy a nőket le kéne szedálni mert nehezen mennének ebbe bele:) Az ezt esetlegesen „preferáló” fajok nem nagyon léteznek és nem véletlenül, szóval így baromság, bocs:) Utána vesd össze ezt a társadalmat egy mostanival. Melyik a hatékonyabb? Ahol 1000 emberből 500 férfi, vagy ahol 1000 emberből 900 férfi? Melyik győz egy háborúban, melyiknek lesz több találmánya, melyik épít többet, gyorsabban, stb? Idáig el sem jutunk, bár érdekes kérdést feszegetsz, mert Kínában jelenleg van több mint 50 millió(ha jól emléxem) hím akinek nem jut pina bármit… Tovább olvasás »

zombigyilkos
Olvasó
zombigyilkos

“Ok , annyiba kiegyezhetünk, hogy ha csak téged kiván és te a „mennyekbe repíted” az az igazi:)?” Mondom, hogy ez szubjektív. Az, hogy ebből a szempontból nekem mi a jó, nem biztos, hogy másnál is az. “Bocs, kizárt, azonnal kipusztulunk, utalnék az Önző Génre:)” Az Önző gén sehol nem írja, hogy muszáj ennyi nő a szaporodáshoz. Ha meg tudjuk oldani máshogy, akkor máshogy megy. Ezért is említettem a gorillákat. Náluk sem kell annyi hím. Elég csak egy, aki kell a szaporodáshoz. Mindenki más nőstény a csapatban. De sehol nincs előírva, hogy ez (adott technológiai fejlettség esetén) ne lehetne éppen fordítva is. “????? mutass egyetlen példát:)” A fajképződés folyamata megvan? Esetleg az állatok háziasítása? Ezeknél szinte minden esetben módosultak az egyedek ösztönei. “Szöval az ösztönök követésében is van rangsor” Persze, hogy van. De ettől a béta még megpróbálja az alfa nőstényét megszerezni, mert ha nem teszi, kipusztul. Ha meg sikerül neki, ő lesz az új alfa. Szóval bizony eltérések, változások mindig vannak. “ez is relatív, szituációtól függő lehet” Pontosan! És ha a szituáció az, hogy nem feltétlen kell annyi nő a szaporodáshoz, akkor háttérbe szorul az egyik és előtérbe a másik. “Az iszlámban párszáz néve mintha ez lenne, ha jól látom” Rosszul látod. Pár helyen valóban ilyesmi van, de a legtöbb muszlim ország korántsem nőelnyomó. Sőt, kifejezetten nővédő, csak más felállásban. Itt van pl. a sokat szapult Irán: http://www.avoiceformen.com/gynocentrism/the-myth-of-patriarchal-oppression-in-iran/ “Ez meg hamis következtetés, ha van 100 gyerekem, ki a faszt érdekel hogy ebből 50 lány , 50 meg fiú?” Választásról volt szó, nem természetes normális szaporulatról. Megválaszthatod, hogy mi legyen a neme, nem pedig csak úgy jön. “lásd Kína, szopnak is a sok férfival rendesen , annak is meglesz a böjtje keményen” Vannak hátrányaik, de ez csak a jelenlegi helyzetre és a külső beavatkozásra (egykepolitika) vezethető vissza. Ha egy olyan rendszerük lenne, ahol a szaporodáshoz nem kell (annyi) nő, akkor nem lenne vele gondjuk. Sőt, nem kizárt, hogy megelőznének minket. (Ami most sem kizárt, mivel nálunk a férfiak tömegei egyre nagyobb hátrányban vannak, így kivonulnak a társadalomból. Náluk ez annyira még nem jelentős.) “No itt asszem a gyógszer elgurult, még a sci-fi szintjén sem elképzelhető, egyetlen faj esetén sem” Majd szólj a gorilláknak is, hogy nem lehet csak 1 hím a csoportban. Esetleg a méhekkel meg a hangyákkal is megbeszélheted, hogy miért csak 1 szaporodni képes nőstényük van, míg több hím is van ugyanott. A gyógyszerezéssel meg nem tudom miért provokálsz már megint. Neked enélkül tényleg nem megy? “ilyen arányig csak „mesterséges beavatkozás esetén” jutnánank el és ha mondjuk egy lanyha járvány miatt kipusztulna az egész faj, akkora öngól” Egyrészt ezért is írtam, hogy hosszú távon nem feltétlen működőképes. (Ezért sem értem, miért provokálsz. Legalább elolvashatnád az egészet, mielőtt reagálsz valamelyik részére, már csak azért is, hogy ilyen felvetésekkel ne égesd túlzottan magad.) És természetes, hogy ez mesterséges beavatkozás lenne bizonyos szempontból, hiszen a felvetésem pont erről szólt. “a nőket le kéne szedálni mert nehezen mennének ebbe bele” Miért jó neked, hogy úgy írsz, hogy közben nem olvasol? Nem érzel semmilyen kínos érzést, mikor ilyen felvetésekkel jössz? Eleve írtam, hogy egy nőelnyomó társadalmat feltételez az egész. Hol akadt el az infó arrafelé menet? “majd az idő valamelyikünket igazolja” Remélem egyikünket sem fogja. Én nem vagyok híve ennek a rendszernek egyáltalán. Csak felvetettem, hogy ha így haladunk tovább, akkor nem lesz kizárt egy ilyen opció sem. “Ez számomra még mindig tündérmese, de ne kezdjünk ezen veszekedni” Neked sokminden tündérmese, mivel nem az egészet próbálod átlátni, hanem kiragadott részekkel szemben hisztizel. Ráadásul láthatóan a tudományos ismereteknek is hiányában vagy. “Egyáltalán az emlősöknek van olyan faja ahol matriarchátus van?” Mondjuk a legközelebbi rokonaink, a… Tovább olvasás »

Qukori
Olvasó
Qukori

“patriarchális monogámia”

Ahol a földesúr dugja az uradalmában gürcölő jobbágyok nőit! :)

http://mult-kor.hu/20061206_a_parasztlanyoktol_a_grofneig_wesselenyi_miklos_pajzan_kalandjai

Reszet Elek
Szerkesztő

Nem véletlenül hívták zsibói bölénynek…

xcsakx
Olvasó
xcsakx

Ezért is említettem a gorillákat. Náluk sem kell annyi hím. Elég csak egy, aki kell a szaporodáshoz. Mindenki más nőstény a csapatban. Ez egy pici csúsztatás, bocs. “????? mutass egyetlen példát:)” A fajképződés folyamata megvan? Meg, csakhogy lehagytad az előzményt, aztán így meg faramuci a kiragadás:) Olyan, hogy a „természet” változtasson egy csoportban lévő ösztönt ez így kissé problémás megfogalmazás, mert a természet az sem valami vagy valaki, max az evolúciós kiválasztás.következtében történik meg, de ott sem ösztön változik/írtódik ki, hanem egyszerűen kihalnak a „nem megfelelő” ösztönökkel rendelkező egyedek, csoportok. Az hogy egyed, vagy csoport ösztöne megváltozik, az nettó baromság! Esetleg az állatok háziasítása? Mesterségesen belenyúlni, mindig is problémás, érdekes kínok merülnek fel:), de annak már vajmi kevés köze van a természethez. Ezeknél szinte minden esetben módosultak az egyedek ösztönei. Nem, nem módosultak, hanem a nem „túlélő” ösztönökkel rendelkezők kipusztultak/kipusztították, ha nem érted a különbséget, akkor baj van itt az ösztön megváltozás/elhagyás/kiszelektálódás szavakkal, vagy azok értelmezésével.   És ha a szituáció az, hogy nem feltétlen kell annyi nő a szaporodáshoz, akkor háttérbe szorul az egyik és előtérbe a másik.   Egen, csak épp nincs erre példa tudomásom szerint a természetben , mármint az emlősöket tekintve:)    “Az iszlámban párszáz éve mintha ez lenne, ha jól látom” Rosszul látod. Pár helyen valóban ilyesmi van, de a legtöbb muszlim ország korántsem nőelnyomó. Sőt, kifejezetten nővédő, csak más felállásban. Itt van pl. a sokat szapult Irán: http://www.avoiceformen.com/gynocentrism/the-myth-of-patriarchal-oppression-in-iran/ Ja „A lányom nélkül soha” is asszem ott történt, tényleg, Irán az nagyon rendben van, ajatollal meg mindennel együtt:) Ez olyan, minthogy van olyan cigó aki Mága Zoltán, ja van, csakhogy  az arányok ici-picit mások. “Ez meg hamis következtetés, ha van 100 gyerekem, ki a faszt érdekel hogy ebből 50 lány , 50 meg fiú?” Választásról volt szó, nem természetes normális szaporulatról. Megválaszthatod, hogy mi legyen a neme, nem pedig csak úgy jön. Ha van száz utódod, akkor  az normális természetes szaporulat?:) WTF?:) “lásd Kína, szopnak is a sok férfival rendesen , annak is meglesz a böjtje keményen” Vannak hátrányaik, de ez csak a jelenlegi helyzetre és a külső beavatkozásra (egykepolitika) vezethető vissza. Ha egy olyan rendszerük lenne, ahol a szaporodáshoz nem kell (annyi) nő, akkor nem lenne vele gondjuk. Már most gondjuk van, pedig csak kb 15%-al kevesebb a nő, mint a férfi! Sőt, nem kizárt, hogy megelőznének minket. (Ami most sem kizárt, mivel nálunk a férfiak tömegei egyre nagyobb hátrányban vannak, így kivonulnak a társadalomból. Náluk ez annyira még nem jelentős.) Nem, náluk az a helyzet, hogy be se tud kerülni a „társadalomba”, mert esélye sincs nőt kapni, ez felvirágoztatja majd:),  a sok „motivált”, „életerős hím”, nő nélkül:) “No itt asszem a gyógyszer elgurult, még a sci-fi szintjén sem elképzelhető, egyetlen faj esetén sem” Majd szólj a gorilláknak is, hogy nem lehet csak 1 hím a csoportban. Kamu, ne csúsztass! Esetleg a méhekkel meg a hangyákkal is megbeszélheted, hogy miért csak 1 szaporodni képes nőstényük van, míg több hím is van ugyanott. Picit olvasd újra, emlősökről beszéltem, szóval a hangya mag a méh, meg a rovarok nem releváns, bocsi, késsel ne gyere pisztolypárbajra:) A gyógyszerezéssel meg nem tudom miért provokálsz már megint. Neked enélkül tényleg nem megy? Gondolom, te mondhatod azt, hogy be vagyok gyepesedve?:) “ilyen arányig csak „mesterséges beavatkozás esetén” jutnának el és ha mondjuk egy lanyha járvány miatt kipusztulna az egész faj, akkora öngól” Egyrészt ezért is írtam, hogy hosszú távon nem feltétlen működőképes. (Ezért sem értem, miért provokálsz. Provokál a bánat, te kapod fel a vizet:) Legalább elolvashatnád az egészet, mielőtt reagálsz valamelyik részére, már csak azért is, hogy ilyen felvetésekkel ne égesd túlzottan magad.) Sorba megyek , értelmezek, válaszolok, nem… Tovább olvasás »

zombigyilkos
Olvasó
zombigyilkos

Hát baszdki, végigolvastam, amit írtál. De ez nagyon gáz! Ennyi csúsztatást, meg nem értést, meg félremagyarázást nem fogok kommentelni. Nyomd nyugodtan tovább a baromságodat, nem akadályozlak benne. De – már meg ne haragudj – nem fogok oldalakat írni azért, hogy utána felét se értsd meg annak, amit írok. Majd ha sikerül megértened az írásomat, folytathatjuk. Addig meg ha nem bánod, nem pazarlom rád az időmet.

xcsakx
Olvasó
xcsakx

Hát baszdki, végigolvastam, amit írtál.

Nocsak, mi történt? leszálltál a magas lóról?:)

De ez nagyon gáz!

Az, szar a tükörbe nézned, tudom:)

Ennyi csúsztatást, meg nem értést, meg félremagyarázást nem fogok kommentelni.

Vered a nyálad a baromságaidra és meg vagy sértődve amikor a saját szarodba belenyomják a fitos orrocskádat.

Nyomd nyugodtan tovább a baromságodat, nem akadályozlak benne.

Eddig sem akadályoztál, a “baromság nyomatásban” pedig “ki  a nagyobb király  címet” pedig nem te, és nem én döntjük el a másikról:), mivel érintettek vagyunk:)

De – már meg ne haragudj – nem fogok oldalakat írni azért, hogy utána felét se értsd meg annak, amit írok.

Nem szükséges, és szállj le arról a magas lóról, annyi gerinc sincs benned, hogy ha tévedsz, akkor halványan utalnál rá, hogy azé, igen, vót ott valami, de  e helyett meg vered magad durcás sértettségedben, ha valaki nem ért veled egyet, sőt, amikor orbitális baromságokba beleszaladsz, akkor meg csakazértis hadakozol a zsákutcádban:)

Majd ha sikerül megértened az írásomat, folytathatjuk.

Majd ha sikerül a szarvad letörni, akkor majd rájösz:)

Nyugi, minden seggfejnek megvan a kamionja, én sem:), te sem kerülöd el:)

Addig meg ha nem bánod, nem pazarlom rád az időmet.

Őszintén örülök annak, ha nem reagálsz rám, edidg is a mondanivalód tartalmára reagáltam , a személyed irreleváns volt, addig, amíg magadra nem vetted és személyes üggyé nem tetted, -gyakorlatilag logikai, ténybeli kérdéseket érzelmivé alakítottál át, ez ugye a női nemre jellemző,:) ,aztán meg az ellenfélből egyből ellenség válik és azt meg kell semmíisíteni, mert az Egó mindenek felett:)- nem kezdtél hisztizni, hogy a te tüncibünci lelkedet megsértették, mert volt, aki nem értett egyet a sok jó dolog közt(amikkel én is maximálisan egyetértek, adott helyen ezeket jeleztem is:) néhány túlspilázott baromságoddal.

De ha az ember ezt szóba hozza, akkor a vörös köd leszáll az orrod elé és csak ömlik a szarcunami belőled, amibe, gyarló vagyok, én is belelállok:) aztán “hadd hulljon  a forgács ha már fát vágunk” alapon egy centivel sem leszek jobb mint te:)

 

Big G.
Újságíró

egy centivel sem leszek jobb mint te:)

Xcsakx, nekem ezzel van némi bajom. A Napnál is világosabb, hogy éretten és nyitottan gondolkozol, míg Zombi és néhány elvtársa mélyen beledugja a fejét a homokba, s ugyanazokat a merev frázisokat szajkózzák, amiket nagyapáiktól hallottak. (Hogy közben eltelt pár évtized? Oda se neki!)

Ráadásul azt is tudod, hogy a nyitott gondolkodáshoz nem ilyen kommunikáció passzol. Ugyanazt játsszuk egymással, amit frusztrált feministák játszanak a legalább olyan frusztrált nőgyűlölőkkel. Zombi TÉNYLEG azt hiszi, hogy ez a középkori, harcos hősködés az egyetlen üdvözítő út minden téren. És amikor egy centivel sem vagyunk jobbak nála (igen, én sem!), akkor csak megerősítjük a benne lakó Sir Robin-t és Sir Galahad-et. Meg persze DonQuijote-t is.

Reszet Elek
Szerkesztő

Ne hergeld kérlek!

xcsakx
Olvasó
xcsakx

egy centivel sem leszek jobb mint te:)

Xcsakx, nekem ezzel van némi bajom.

Nekem is:) vasárnaponként szoktam dolgozni rajta, de aztán jönnek a dolgos hétköznapok, és visszacsúszok:)

Ráadásul azt is tudod, hogy a nyitott gondolkodáshoz nem ilyen kommunikáció passzol.

Tudom:), de valószínű, hogy én is így élem ki valamilyen kisebbségi komplexusomat/frusztrációmat:),

Zombi TÉNYLEG azt hiszi, hogy ez a középkori, harcos hősködés az egyetlen üdvözítő út minden téren. És amikor egy centivel sem vagyunk jobbak nála (igen, én sem!), akkor csak megerősítjük a benne lakó Sir Robin-t és Sir Galahad-et. Meg persze DonQuijote-t is.

Egyetértek:) Viszont amit bztosnak látok, hogy semmi ráhatásunk sincs rájuk, bármit mondunk vagy teszünk:)

Amíg valakia saját “szemetével” nem tud “szembenézni”, addig mindig a világot látja “szemetesnek” és ez egója védelmében ha beldöglik is de utolsó csepp vérig harcol, mindegy hogy mi az igazság, vagy hogy kinek van igaza, egy idő után ez irrelevánsá válik, csak az  a lényeg, hogy győzzön:)

Én gyarló vagyok, de mindig felnyerítek:), amikor egy álszent, szintén gyarló seggfej veri magát terézanyai/ghandi/buddha/krisztusi módra:) Ilyen kis kárörvendő szemét vagyok:)

 

Big G.
Újságíró

míg valaki a saját “szemetével” nem tud “szembenézni”, addig mindig a világot látja “szemetesnek”

Elpuffogtatsz ilyeneket így csendben, odavetve, miközben ez konkrétan az egyik legfontosabb gondolat, amit a pszichológia tudománya valaha is lejegyzett. Ebből a hozzáállásból alakulnak ki a kocsmai pofozkodások, a keresztes- és egyéb háborúk, valamint a férfiak és a nők közti konfliktusok túlnyomó többsége is.

És ha megkérdeznéd Zombit, esküszöm azt mondaná: és ez így van jól. A konfliktusokat márpedig pofozkodással kell elrendezni. Hiszen ükapáink is így csinálták, és az milyen tiszta, szép világ volt… :)

xcsakx
Olvasó
xcsakx

Big:

Régóta az a véleményem, hogy mindenkinek az élete arról szól, hogy a saját kognitív disszonanciáit miképpen tudja oldani:)

Ha képes őszintén szembe nézni magával és elismerni, ott és azt, amiben esetleg hibázott, tévedett, akkor van lehetősége fejlődni, de amíg mindig megtalálja  “másban” a felelőst és magát kivonja ebből  a körből addig esélye sincs fejlődni.

A nagy csapda ebben az, ha érzelmi, szubjektív „szemüvegünkön” keresztül vagyunk csak hajlandóak a tényeket szemlélni, és ha ez picit is „sértő” , akkor azonnal „jogosnak” érezzük a másik mocskolását, hogy az a tüncibünci, aranyos, szép büszke és okos stb. EGÓ-nk nehogy sérülést szenvedjen:)

Ez úgy gondolom, hogy ez inkább  női tulajdonság, nekik megvan a „hatalmuk”, illetve a „korlátaik” hogy ezzel maximálisan „éljenek”, visszaéljenek, és tulajdonképpen nem is kapnak érte „büntetést”, mert ezt ab ovo-nak vesszük.

Kissé problémásabb az, amikor egy férfi „játsza ezt”, ott már enyhén szólva disszonáns és lebuzizzák:)

A Red Pill többek közt azért „vágott az elevenembe” sok minden aha érzés mellett, mert innen teljesen ki van zárva minden női/érzelmi/léleksimogató/egó-fényező stb. szarság, és pőrén, a csupasz „lelked” van kirakva és ez nemhogy hátrány lenne, hanem ennél nagyobb szabadság és ezzel együtt, ennél nagyobb felelősség nincs.

Ezek akkora terhek, hogy nem igazán lehet elviselni, feldolgozni:) Mintha megnyerted volna a lottót:)

Én azt mondom, hogy nagy erő kell ennek “megéléséhez” és sokszor visszabújna az ember a bluepilles – boldog „tudatlanság” – „anyaölébe” , mert akkor nem volt felelősség, mindig megvolt, hogy kit tudunk hibáztatni és jól, vagy rosszul, de „biztonságot” nyújtott az a tény , hogy „tudtuk” a játszmák lefolyását, végeredményét- boldog „tudatlanság”:)

Aki a vörös pirulát bevette, az rádöbben arra, hogy milyen hatalommal rendelkezik,(általában 30 fölött jön el jó esetben addig nem hisszük el, bármit is mondanak:) amivel gyakorlatilag a nő 16. életéve körül szembesül és neki ott és akkor kell(  vagy kezdődk:) amivel meg kell “birkóznia”, több – kevesebb sikerrel:)

Ha nekünk nagy teher, akkor vajon nekik mekkora lehet, ez a „hatalom”, és ugye látjuk hogy mennyire élnek és visszaélnek vele:)

Elég csak az „erőszakoló” úszókat megnézni, ugyanaz  a hatalmuk volt, és egy pont után elmosódtak  a határok, omnipotensként megszaladt velük a ló és nem értették, hogy ha „istenek”, akkor miért vonatkozna rájuk a „halandók „törvényei.?

Félreértés ne legyen, nem akarom, eszem ágában sincs felmenteni őket, inkább megérteni szeretném, ahogyan a nőket is:)

Mert ha tudjuk hogy valami hogy működik, akkor jó eséllyel:) az általunk preferált irányba tudjuk „terelni” :)

Hogy k,i hogyan, hite neveltetése szocializációja alapján miként küzd meg ezzel, az egy érdekes dolog, mert az alkalmazkodásban nagyon nagy szerepet játszik az álszent alakoskodás, az “ellenfél” félrevezetése, a “tollak felborzolása” stb. stb.

Hogy hol van az egyensúly az meg megint egy  jó kérdés:)

Én úgy gondolom, hogy legalább magunkkal szemben ne legyünk álszent hazugok, ha már a világ felé, kivétel nélkül:), álszent szemforgatással ítélünk meg magunkon kívül mindenki mást:)

Big G.
Újságíró

Ha képes őszintén szembe nézni magával és elismerni, ott és azt, amiben esetleg hibázott, tévedett, akkor van lehetősége fejlődni, de amíg mindig megtalálja  “másban” a felelőst és magát kivonja ebből  a körből addig esélye sincs fejlődni.

Ez természetesen beleköthetetlen igazság. Itt, most, Zombi esetében én nem használnám a “tévedni” kifejezést, bár bevallom férfiasan, nem ismerem hosszú és gyümölcsöző levélváltásaitok minden fejezetét. Zombit és a hozzá hasonlókat azért sajnálom, mert az elméjük olyan, akár a keményre taposott föld. Oda nem juthat be új gondolat. Ami már bekerült, az zárt, dogmatikus és egyedüli igazságként él a fejükben. Nem arról van szó, hogy tévednének, mert a legtöbb vitatéma nem a 2*2 szimpla igazságára épül. Sokkal inkább arról, hogy míg egy nyitott gondolkodású ember elfogadja a másik filozófiáját és sok sikert kíván hozzá, addig ők ördögtől valónak tartják az ellenvéleményt.

xcsakx
Olvasó
xcsakx

Nem Zombira értettem, mindenkire:)

Én is visszaesek, sőt:)

Zombival kapcsolatosan, pedig látom a saját “tükörképem”, jártam ott:), és nem mondom, hogy megszabadultam volna tőle, mert látod, hogy ugyanúgy beleállok a cunamiba:)

Reszet Elek
Szerkesztő

Szerintem az alapja valahol az ego önvédelme. Védelem a valóságtól. Ezért kell folyamatos visszacsatolás hogy a dolgok nem úgy működnek. Ha ez nincsen meg az ember egy idő után visszasüllyed egy alacsonyabb potenciállal bíró béta állapotba.

zombigyilkos
Olvasó
zombigyilkos

“Zombi TÉNYLEG azt hiszi, hogy ez a középkori, harcos hősködés az egyetlen üdvözítő út minden téren.”
Mondd, ilyet hol olvastál tőlem? :D
Éppen azt ugatom már mióta, hogy a nőkiszolgáló lovagias attitűd (bétásodás) rohadtul nem vezet eredményre. Minden megnyilvánulásomban igyekeztem kihangsúlyozni, hogy a patriarchális rendszeren ideje lenne túllépni (meg persze még kevésbé lenne szerencsés visszalépni az általad sok helyen képviselt matriarchális szarba, amit szintén kifejtettem többször).

Ennyire nem jön le? :)
És akkor még én dugom a fejem a homokba… :D LOL

zombigyilkos
Olvasó
zombigyilkos

“Zombival kapcsolatosan, pedig látom a saját “tükörképem”, jártam ott”

Inaara
Olvasó
Inaara

“egy nőnek…önmagánál “csúnyább élőlényt” kell (kellene ) szeretni(?) tisztelni (? elfogadni(?)…”

Tessék?! Csatlakozom Elekhez, én sem értem, hogy jut ilyesmi eszedbe…

A férfiaknál teljesen másként esik latba a külső megjelenés – egyáltalán nem kell szabályos férfiszépségnek lenniük ahhoz, hogy a nők vonzódjanak hozzájuk, sőt!

Szerk.: hogy került ide le a kommentem? :)

Reszet Elek
Szerkesztő

Nézd meg mihez csatlakozik…

filmcom
Olvasó
filmcom

ha azt hallod hogy “szebbik nem” melyik fél jut eszedbe..?

“egyáltalán nem kell szabályos férfiszépségnek lenniük ahhoz, hogy a nők vonzódjanak hozzájuk, sőt!”

na de akkor mi kell..? (vagy.. -nőként – “annyira szenvedek egyedül hogy mindegy csak férfi legyen..” hacsak nem ilyen nőről van szó..)

timecutter
Olvasó
timecutter

A pornóellenesség is a feminista attitűdök közé sorolható.

Vannak ugye a béták, akik nem jutván nőhöz a netpornó felé fordulva teszik elviselhetővé mindennapjaikat, miközben azért ennek előnyei is vannak, mert testileg egészségesebbek mint az átlag tinderellák akik már rendelkeznek a hpv 1-100-ig kollekcióval.

Egy feminista meghallja, hogy magányos férfi pornót néz, azonnal függőségről és leszokásról beszél, valamint erre vezeti vissza a férfi társkeresési kudarcait. Régebben nem értettem, hogy mi bajuk vele, mert ha egy férfi pornóban kielégül, az elvileg a feministáknak jó lehetne, mert egyel kevesebb potenciális erőszakoló lenne elvileg, de mivel mégis folyamatosan a pornó emberi kapcsolatokat tönkretevő káros mivoltával próbálnak kampányolni, végül rájöttem, hogy valójában az a bajuk, hogy a kielégült férfiak felett nincs hatalmuk.

Reszet Elek
Szerkesztő

“a kielégült férfiak felett nincs hatalmuk” – Viszont a kielégült férfi kevésbé motivált a kiemelkedő teljesítményre legyen szó az élet bármely területéről. No meg ott az a fránya death grip is ugye…

zombigyilkos
Olvasó
zombigyilkos

“a kielégült férfi kevésbé motivált a kiemelkedő teljesítményre”
Ezt alá is tudod valamivel támasztani? Csak mert szerintem óriási baromság.
Ráadásul amíg a férfi kielégületlen, addig folyamatosan elvonja a figyelmét a nemi vágy és ezáltal nehezebben tud koncentrálni más dolgokra. Míg ha kielégült, akkor ez a hátráltató tényező nem áll fenn és könnyebben tud koncentrálni. A társadalmunk is akkor lett sikeres (patriarchális), amikor a férfiak többsége puncit kapott és ezáltal motiválva lett. Amíg nem jutott punci a számukra, addig a matriarchális társadalomban valahogy nemigen szaggatták az istrángot, hogy letegyenek valamit az asztalra.

“No meg ott az a fránya death grip is ugye”
Ja értem. Szóval ezt a hozzászólást most csak viccnek szántad és ne vegyük komolyan.
Oké, vettem, nem veszem komolyan. :)

Reszet Elek
Szerkesztő

Ha megnézed manapság is létezik ugyanaz amit írsz. Az alfák túl sok pinát kapnak, nem kell tenniük érte, nincs a késztetés a fejlődésre. A másik véglet meg semmi pinát sem kap, ő meg haragos fityiszt mutat az egésznek, lásd pl. szélsőségesebb MGOW-kat. A két szélsőség közötti pacák meg azért teper hogy legyen pina a képben, aztán meg azért hogy meg tudja tartani.

Amúgy meg számos példát lehetne mondani. Lásd pl. Freud libidóval kapcsolatos elgondolásait, a taoisták elképzeléseit a férfierő megtartásáról. A legtöbb meditációs iskolában a szexuális energiákat tekintik az életerő legerőteljesebb megnyilvánulásának, ezeket igyekeznek a testben keringtetni, felhasználni. A hinduizmus ága a tantrizmus is eképpen vélekedik. Lehet modern forrásokat és eljárásokat is találni a neten, ezek summázata leírható olyan módon, miszerint a szexus parttalanságának gátak közé szorítása, a nemi vágy irányítása, a szexuális energiák ápolása és karbantartása életerőt, a mindennapokban tetterőt ad, pozitív változásokkal jár.

Amúgy meg a death grip létező jelenség, elég régen leírták.

Qukori
Olvasó
Qukori

Nem hinném, hogy ezt a motiváció kérdést ennyire a pinára lehetne szűkíteni. Sok mindenen múlik. A patriarchális kor középszerű figuráját szerintem aligha motiválta, hogy a büdös, fogatlan parasztasszonykája széttette neki a lábát olykor-olykor. Sokkal többet nyomott a latba a szocializáció és az értékrend: a hit, a világkép és a hivatástudat, illetve az akkori életkörülmények. Muszáj volt szántani, különben éhen haltál, fát vágni, különben megfagytál, kutat ásni, különben szomjan pusztultál stb.

Ami meg az alfákat illeti: kevés köztük az olyan, aki csak dug, azt jó napot. Inkább azt mondanám, hogy két végén égetik a gyertyát, mint James Bond (vagy akár a karakter megálmodója, Ian Fleming). Ha már élettanilag akarjuk a motivált emberek működését megmagyarázni, akkor inkább az átlagnál magasabb tesztoszteronszintet mondanám, ami az élet minden területén aktívabbá teszi az embert. A szexben éppúgy, mint a sportban és hivatásban. No és persze vissza is hat a dolog, mert az életformától is függ a tesztoszteronszint… De itt sem hagynám ki a szocializációt, az apaképet és a jellemet. Becsvágy, céltudatosság, sikeréhség, versenyszellem, öntörvényűség. Sok minden befolyásolja, hogy kiben milyen mértékben van meg. S akikben erősen jelen van, komoly dolgokat érnek el az életben és dugni is többet fognak az átlagnál. Gondoljunk a sikeres sportolókra, színészekre, rocksztárokra, politikusokra. Kásás Tamást, George Clooney-t, Mick Jaggert vagy Bill Clintont szerinted visszavetette a karrierjében az, hogy sok pinához jutott?

Talán inkább az a kérdés, hogy a benne dúló energiákat ki mennyire tudatosan, építő módon tudja hasznosítani. S ki mennyire tudja olyan tudatossággal élni az életét, hogy az energiaszintje mindig magasan legyen… De ez messze nem csak a dugáson múlik…

 

Reszet Elek
Szerkesztő

Az éhség kiélezi az érzékeket.

Naooo
Olvasó
Naooo

“Kásás Tamást, George Clooney-t, Mick Jaggert vagy Bill Clintont szerinted visszavetette a karrierjében az, hogy sok pinához jutott?”

De ezek bénák.

zombigyilkos
Olvasó
zombigyilkos

“Ha megnézed manapság is létezik ugyanaz amit írsz. Az alfák túl sok pinát kapnak, nem kell tenniük érte, nincs a késztetés a fejlődésre.”
Igen, ezért is mondom azt, hogy a mai nyugati társadalom egyre inkább halad az őskori matriarchális felé. És ezért is züllik, pusztul, ezért is egyre kevesebb a motivált férfi, egyre több a kiábrándultság, stb. Ellenben a régebbi időkkel (patriarchális), ahol a férfiak jelentős részének rendelkezésére állt a pina, ott sokkal motiváltabbak voltak, mivel ki voltak elégülve.
Magyarán köszönöm, hogy alátámasztottad az írásomat.
/A többit meg Qukori jól leírta./

“Amúgy meg a death grip létező jelenség, elég régen leírták.”
A nagy Odin-t, Zeusz-t, Karakutty-ot is elég régen leírták már, mégsem létezik egyik sem.
Anno mintegy 100-200 éve azzal riogatták a fiúkat (néha még a legutóbbi időkben is), hogy ne maszturbáljanak, mert terméketlenek lesznek, szőrös lesz a tenyerük, megvakulnak, lebénulnak meg hasonló baromságok. … Hány szőrös tenyerű embert is láttál már?

Reszet Elek
Szerkesztő

“Magyarán köszönöm, hogy alátámasztottad az írásomat.” – Eltekintve hogy csak te vizionálsz valamiféle őskori matriarchátust.

“a férfiak jelentős részének rendelkezésére állt a pina, ott sokkal motiváltabbak voltak, mivel ki voltak elégülve” – Az emberek jobban motiválhatóak azzal ha valamit elveszünk tőlük vagy legalábbis megfenyegetjük vele, mint ha adunk valamit. A legjobb motiváció ha adsz valamit, amivel csak egy kicsit is többnek érezheti magát, aztán megfenyegeted hogy elveszed tőle, sőt még többet is. Így működünk sajna… Szóval a motiváció nem a kielégültség, hanem az annak hiányától való félelem. Megszerezni ÉS megtartani.

“A nagy Odin-t, Zeusz-t, Karakutty-ot is elég régen leírták már, mégsem létezik egyik sem.” – Viszont az emberi szexualitással foglalkozó szakkönyvek ritkán említik Karakuttyot és társait. Emlékeim szerint először a nyolcvanas években olvastam róla egy a szexuális devianciákat, parafíliákat tárgyaló könyvben. Abba most ne menjünk bele, hogy hetedikesként miért olvastam ilyesmit és mit árul ez el rólam.

zombigyilkos
Olvasó
zombigyilkos

“Eltekintve hogy csak te vizionálsz valamiféle őskori matriarchátust.”
Tudtad cáfolni? Nem? Nocsak…

“Az emberek jobban motiválhatóak azzal ha valamit elveszünk tőlük vagy legalábbis megfenyegetjük vele”
És hogyan fenyegeted meg férfiak millióit azzal, hogy elveszed tőlük a puncit?
Hallgatlak! :)

“az emberi szexualitással foglalkozó szakkönyvek ritkán említik”
Mesélhetnél ezekről a szakkönyvekről. Annyira érdekelne, mit is írnak pontosan…

Reszet Elek
Szerkesztő

“Tudtad cáfolni? Nem? Nocsak…” – Előbb talán meg kellene próbálni igazolni, aztán majd szó lehet tételes cáfolatról.

“És hogyan fenyegeted meg férfiak millióit azzal, hogy elveszed tőlük a puncit?” – Nem pusztán a pináról illetve gyakran áttételesen van szó róla. Alighanem a füleden (vagyis inkább a szemeden) ültél amióta erre jársz. Ezerszer leíruk a jelenséget. Az hogy a házassági válással a férfiak többet veszíthetnek, mint a nők, az hogy fokozatosan szűkül az érdemi, férfialapú munkák köre, azaz nő az egzisztenciális bizonytalanság, ahogy általánosságban egyre nagyobb az egyén kiszolgáltatottsága és még ezer dolog szerinted miről szól? Ha ma kirántják alólad a szőnyeget sokkal nagyobbat buksz, mint régen. Nem lesz mit enned (hisz még egy kis földdarabod sincsen ahol egy kis krumplid lehetne), a házadon hitel van (azaz valójában nem a tiéd), ki is fognak rakni belőle, a gyerekeidet következmények nélkül eltilthatják tőled, még tüzet sem fogsz tudni rakni hogy legalább ne fázz, mert még fád sincsen.

Figyelmedbe ajánlom e verset mert ma is igencsak aktuális: “Fortélyos félelem igazgat / minket s nem csalóka remény.

zombigyilkos
Olvasó
zombigyilkos

“Előbb talán meg kellene próbálni igazolni, aztán majd szó lehet tételes cáfolatról.”
A matriarchális rend az őskorban létezett. Ezt nem én mondom, hanem történészek. Az, hogy mellette én mit értek alatta, az is igazolt. A matriarchális kultúrákban valóban nem tudják, ki a gyerek apja (bár manapság néhol felhígult, de a legtöbb esetben tényleg nem tartják nyilván, kitől van a gyerek). Míg a patriarchálisban a házasság pont ezt szolgálja: tudjuk ki az apa. A tudósok másban látják a alapját a két társadalmi rendnek, de ezek az alapok attól még léteznek szerintük is.
Ezt tudod cáfolni? Ha nem, ne is folytassuk.

“Az hogy a házassági válással a férfiak többet veszíthetnek, mint a nők, az hogy fokozatosan szűkül az érdemi, férfialapú munkák köre”
Ezzel éppen nem motiválják a férfit, ahogy nézem. Vagy neked nem tűnt fel, hogy férfiak milliói térnek át a MGTOW életmódra pont ezek miatt?
Ennyit a megvonás motiváló hatásáról…

“Ha ma kirántják alólad a szőnyeget sokkal nagyobbat buksz, mint régen.”
Igen? Érdekes, de manapság még egy hajléktalan is jobban él, mint régen egy átlag paraszt. Ma még egy kukában kotorászva is jobban élsz, mint anno napi 8 óra megfeszített melóval. Ennyit a ‘nem lesz mit enned’ dologról, meg a többiről…

Qukori
Olvasó
Qukori

Történészek ilyen baromságot nem mondtak soha, hogy az őskorban matriarchális rend létezett. A matriarchátus a letelepedett, földműves életmóddal együtt jelent meg. Így a civilizáció kialakulásának az egyik lépcsőfoka volt. A másik a patriarchátus, ami idővel mindenütt leigázta a matriarchátus közösségeket.

Reszet Elek
Szerkesztő

“A matriarchális rend az őskorban létezett. Ezt nem én mondom, hanem történészek.” – Nincsenek írásos források és kevés a régészeti leletanyag is. Szóva az állításod helyesen sokkal inkább úgy szólna, EGYES történészek FELTÉTELEZIK, a matriarchális rend létezett az őskorban.

PErsze ennek a dolgok szempontjából nincsen sok jelentősége, mert a te matriarchátus fogalamd csak beszélő viszonyban van ezzel. Valójában odáig egyszerüsítetted, hogy a gyerek apját számon tartják-e.

“egy hajléktalan is jobban él, mint régen egy átlag paraszt” –

timecutter
Olvasó
timecutter

Szerintem éppen ellenkezőleg, a kielégületlenség elvonja a figyelmet.

Reszet Elek
Szerkesztő

A túlzott kielégületlenség és a túlzott kielégültség biztosan.

sureee
Olvasó
sureee

Úgy tudnak dícsérni a nők, hogy közben az ember lelke is belesajdul. “A férfiak többnyire hasznos pénzügyi biztonságot nyújtanak a nőknek.”

Baal
Olvasó
Baal
Reszet Elek
Szerkesztő

Ez hatalmas!

ulomenen
Újságíró

Vaksötét – avagy thriller feminista módra A napokban néztem meg a Vaksötét  (Don’t breathe) című filmet, erről írok pár gondolatot. Elöljáróban annyit, hogy nagyon- nagyon izgalmas, élvezetes film, garantáltan szorítani fogja a székkarfát, aki nézi, a felmerülő erkölcsi problémák pedig valóban elgondolkodtatóak, így ha bárkinek tervbe van véve a film megtekintése, inkább utána olvassa ezt el, most pedig kattintson máshova. Horrorfilmnek hirdetik, a leírás alapján szadizós- belezős filmet vártam, amiket egyébként nem kedvelek, de a történet előzeteséből sejtettem, lesz itt mondanivaló is. Nos, a film thriller, nem horror, vagdosás és trancsírozás pedig egy szál nincs benne, de azért persze nem biztos, hogy minden szereplő ép bőrrel megússza. A történet a következő: adott egy banda, három huszonéves fiatal – egy lány és két fiú – akik betörésekből próbálnak pénzt keresni Detroit lepukkant külvárosában. A lányt apja elhagyta, anyja nemtörődöm alkoholista, így ő arra gyűjt, hogy kishúgával és a szintén bandatag barátjával Kaliforniába költözzenek. A barátjáról egyébként semmi egyebet nem tudunk meg ezen kívül, a harmadik srácot – aki a reménytelen szerelmes lúzer “jófiú” – pedig azért vették be, mert az apja a környékbeli biztonsági cég vezetője, így a fiú hozzáfér a lakások kulcsához és a riasztókódokhoz. Bejön egy füles a tuti melóról: egy kihalt környéken élő veterán katona több százezer dollárt tart otthon, amit autóbalesetben meghalt kislánya után kapott a kislányt elütő fiatal nő szüleitől. Meglenne a pénz Kaliforniára ezzel az utolsó betöréssel, de a jófiú nem akar belemenni. Egyrészt ő Detroitban akar maradni az apjával, másrészt ezzel átlépnék a bűvös tízezer dolláros értékhatárt a betöréssel, ami felett már komolyan büntethetőek lennének, meg egy háborús veterán kirablásához sem fűlik a foga. Mivel azonban nélküle – pontosabban a lakáskulcs és a riasztókód nélkül – a másik kettő semmire sem menne, így a lány érdekeire hivatkozva végül meggyőzik. Némi felderítés után bele is vágnak. Időközben kiderült, hogy a veterán vak, így még nagyobb reményekkel állnak neki a dologba. Az udvart őrző rottweilert altatóval elkábítják, majd bejutnak a házba. Az akció persze rosszul sül el: nem sikerül elbódítani a férfit az ágy mellé tett kloroformmal, aki a legváratlanabb pillanatban megjelenik a pinceajtót feszegető fiatalok között. A lány barátja előkapja a pisztolyát és elkezdi vele hangosan fenyegetni az öreget, ám nem meri lelőni. A veterán lefegyverzi majd megkérdezi, van-e vele még más is, a nemleges válasz után pedig szétlövi a srác fejét – amit a másik kettő a félelemtől kővé dermedve egy méterről néz végig. Míg az idős férfi a hullával van elfoglalva, a lány megszerzi a rejtekhelyen tartott pénzt, ami több, mint remélték, legalább egymillió dollár. A bejárati ajtó immár zárva, az ablakon rács – a pincébe mennek, hogy annak udvarra nyíló ajtaját feltörve jussanak ki. A pince hatalmas és zegzugos, a túlsó végében pedig olyat talál a két fiatal, amire nem számított: a veterán lányát elütő fiatal nő van ott fogságban tartva egy kipárnázott sarokban. Kiszabadítják, hogy magukkal vigyék, ám az udvarra táruló pinceajtóban ott vár az öreg, pisztollyal a kezében és a hangok irányába lő, többször is. A fogvatartott lány meghal, a fiú megsebesül. A férfi bezárja maga mögött az ajtót, majd kitapogatja a holttestet, zokogni kezd, mikor rájön, kit is lőtt le. Hirtelen lekapcsolja az áramot, ezzel az egész lakás sötétségbe borul és hirtelen fordul a kocka. A vak veterán van otthon, ismer minden zugot és szobát, a lány és a fiú viszont csak botladozik a sötétben. Félelmetes macska- egér játék veszi kezdetét, aminek nem kérdéses a vége. Az öreg a fiút összeveri – úgy hiszi, megölte – a lányt pedig leviszi a pincébe fogolynak. Elmondja neki, hogy a fiatal nő terhes volt az ő gyerekével – mivel elütötte a kislányát… Tovább olvasás »

Kalman
Újságíró

Köszi a leírást! Valószínűleg ezt sem fogom megnézni.

Ha nem lenne a fordulat, hogy a vak férfi a pincében őrzi a terhes fiatal nőt, akkor még a végén feltűnne valakinek, hogy a “jó” lány velejéig romlott. Így viszont elfogadtatja a romlottságát a legtöbb nézővel – legalább tudat alatt. Ezzel pedig jó hollywoodi módra rombolja a társadalom erkölcseit.

VivienLeigh
Olvasó
VivienLeigh

A film valóban jó volt (végre nem egy remake ,bár volt egy kis Bárányok hallgatnak és Várj míg sötét lesz hatás-de ez sem a storyban,inkább hangulatban, esetleg képileg).

Igazából pontosan ez fogalmazódott meg bennem is,hogy az öreg (Stephen Lang zseniális volt mint mindig) végül is tök jogosan védte a dolgait,ha “enyhén” kemény eszközökkel is. A fogva tartott lány (Törőcsik Franciska játszotta) az egyetlen megkérdőjelezhető pont az ő esetében.

A lánynak valóban csak azért lehetett drukkolni, hogy a kishúgát “megmentse” ebből a családnak nem nevezhető miliőből,egyébként semmi mellette szólót nem lehet felhozni (az állatvédők vigyáztak szerencsére ,hogy a gazdáját teljesen jogosan védő rottweilernek semmi komoly baja ne legyen)

És nem,fordítva valóban nem lehetett volna kasszasikert csinálni pláne elfogadtatni ilyen könnyen,mondjuk azért az is a film jó pontja ,hogy mit az élet maga nem fekete és fehér karakterekből áll,hogy nincs igazán jó és rossz,mindenki sáros valamiben. A film szerintem kifejezetten jó volt,én ajánlom.

 

 

Reszet Elek
Szerkesztő

Amúgy sem néztem volna meg, a spojler után meg pláne nem…

zombigyilkos
Olvasó
zombigyilkos

@Qukori

“Történészek ilyen baromságot nem mondtak soha, hogy az őskorban matriarchális rend létezett. A matriarchátus a letelepedett, földműves életmóddal együtt jelent meg.”
Ha azzal is jelent meg (bár az én meghatározásomban jóval korábban megvolt), akkor miért mondasz ellent magadnak? Csak mert a földművelő életmód éppen az őskor neolit korszakában lett uralkodó, de már a mezolitikumban is megvolt. Ergo akkor a matriarchális társadalom éppen az őskorra volt jellemző. Köszi, hogy megint alátámasztottál. Engem is, meg a történészeket is. :)
/És akkor még nekem vannak hiányos ismereteim… :) /

“Ahol a földesúr dugja az uradalmában gürcölő jobbágyok nőit! :)”
Az, hogy a női társadalom egy jelentéktelen része félrekúr, még nem jelent matriarchális társadalmat. Mondom: apa ismerete, avagy nem ismerete. Sokat magyarázzam még?

.

@Reszet Elek

“Valójában odáig egyszerüsítetted, hogy a gyerek apját számon tartják-e.”
Pontosan! A lényegét határoztam meg.
Mert így egyszerű és logikus. :)

Qukori
Olvasó
Qukori

Ez csak a szavak csűrése-csavarása. 2,5 millió éves evolúciós fejlődés utolsó pár tízezer évéről van szó. Párválasztási ösztöneikre ez kevés hatást gyakorolt.

Ami meg Wesselényit illeti: csupán arra reagáltam, hogy patriarchális monogámia a gyakorlatban patriarchális poligámiát és rendszeres félrekúrásokat jelentett….

zombigyilkos
Olvasó
zombigyilkos

“Ez csak a szavak csűrése-csavarása. 2,5 millió éves evolúciós fejlődés utolsó pár tízezer évéről van szó. Párválasztási ösztöneikre ez kevés hatást gyakorolt.”
Épp ezt pofázom én is. A matriarchális társadalom éppen a régi, majmoktól örökölt társadalmi rendet vitte tovább, társadalmi lepelbe rakva. Kb. mint a csimpánzok. A patriarchális társadalom megoldása csak pár ezer éves.

“patriarchális monogámia a gyakorlatban patriarchális poligámiát és rendszeres félrekúrásokat jelentett”
Félrekúrások bizonyára voltak, ezt nem vitatom és nem is vitattam.
A mértéke viszont más és más. Ahogy írtam is korábban, a patriarchális és a matriarchális egy skála, ahol valahol elhelyezkedik a társadalom. Minél több a félrekúrás, minél kisebb mértékben/eséllyel tudjuk, ki az apa, annál matriarchálisabb. Az, hogy a nők egy része félredugott, és voltak zabigyerekek is, attól még a rendszer nagy része patriarchális volt. (Pl. a római kor utolsó pár évszázadában már korántsem volt meg a korábbi erőteljes patriarchális rendszer – egy szabadabb volt a nők számára a dugás, azzal, akivel akartak. Néhol tettek egyes császárok rá próbálkozásokat, de nem sok sikerrel. Meg is lett az eredménye. Ugyanez volt jellemző az 1600-1700-as évek világának gazdagabb területeire, rétegeire is, pl. Franciaországban, stb. Voltak félredugások, lazult a patriarchális társadalom. De még mindig nagy eséllyel lehetett tudni, hogy ki a gyerek apja.) Míg egy tipikus matriarchális rendszerben már házasság sincs, mivel a nő éppen azzal dug, akivel akar. Ergo míg az eseteleges félredugós patriarchális társadalomban az apa személye nagy eséllyel meghatározható (a születendő 6 gyerekből mondjuk 4-5 mégiscsak az apáé, pláne, hogy szűzen veszi el a nőt és ő dughatja először), addig a matriarchálisban nem tudjuk, ki az apa.

ulomenen
Újságíró

Egy 61 éves nő két másik nőnek adott lakhatást, cserébe azok pénzért szexeltek és a kereset egy részét leadták…

http://velvet.hu/helyszinelo/2016/09/17/bordelyhazat_uzemeltetett_a_belvarosban_egy_61_eves_no/

Baal
Olvasó
Baal
Huffnágel Pista
Újságíró

Itt talán nem is annyira off:

“Kedves Huffnágel Pista!
Kérem, segítsen, hogy a kérdőívem minél több partnere által bántalmazott férfi kitöltse! Nagyon hálás lennék, ha elérhetővé tenné oldalán, esetleg Facebook oldalán is. A kutatásra szakdolgozatom miatt lenne szükségem, melyet a családon belüli erőszak férfi áldozatairól írom. A kérdőív kitöltése teljesen anonim módon történik.A kérdőívet az alábbi linken tudja megnyitni:
https://docs.google.com/forms/d/1vVPJaiH16RH0msJ99GavcV3M11f_ednq80PCSrizDXk/edit

Segítségét előre is köszönöm!”

Terjesszétek vadul!!! #FEMINIZMUS #FÉRFIHOLOKAUSZT #HUFFNAGELARMY
ulomenen
Újságíró

Férfiláz Nem tudhattuk, hogy ez lesz a vége. Nem figyelmeztetett minket senki. Ha valakiben meglett volna az előrelátás képessége és a bátorság, nem: vakmerőség, hogy rámutasson a lehetséges következményekre, a legjobb esetben is kinevettük volna. Hiszen ki hinné el, hogy jól idomított, hosszú éveken át hűséges házőrző kutyája egyszer majd meg fog vadulni? Persze, néha morog, vagy oda- odakap, inkább próbálkozásból, semmint komolyan, de elég egy feddő szó, egy ütés papuccsal és újra meghunyászkodik. Nem, ezt, ami történt, nem sejthettük előre. A rendszer működött, túlságosan is jól, túlságosan is hosszan ahhoz, hogy magunktól felismerjük, szakadék felé futunk, elégedett mosollyal az arcunkon. Tényleg azt hittük, jól van így. Kislánykorunk óta azt tanították: a nő felsőbbrendű, ő az okosabb és érzékenyebb nem, a természet által rendelt vezető, aki a békét és szeretetet hozza el az állati ösztönei által gúzsba kötött férfinek. Voltak,  köztük magam is, akik nem értettünk egyet a dolgok kisarkításával, de a férfiak bűneire és a közjóra való hivatkozás elhallgattatott mindenkit – vagy majdnem mindenkit.  Akit nem, az hamar azon vette magát észre, hogy vákuumban él, kerüli mindenki, ahogy lehet. Nem sokan vállalták a megbélyegzést, könnyebb volt elhinni, amit mondanak és csendben maradni. Pedig az elején úgy látszott, minden rendben lesz. A nők helyzete javult, egyre többen lettek közülünk diplomások, vezetők és politikusok. A dolgok meglódultak, minél több nő került pozícióba, annál gyorsabban épült fel az Új Rend. Az egyik legfontosabb lépés akkor történt, amikor a Legfelsőbb Bíróság Elnöknője bejelentette, hogy reformjavaslatot terjeszt az akkor már félig nőkből álló Országgyűlés elé. A sokszor magasztalt jogrendszerünk a nők elleni erőszakot azóta halállal büntetheti – de nem ez volt benne az igazán eredményes változtatás. Régen csak a komoly verésért, nemi erőszakért bűnhődött a férfi, akkor is csak börtönben. Aztán lassan a szexista megjegyzések, fogdosások is a büntetendő kategóriába estek, a fizikai bántalmazás pedig az engedély nélküli érintésnél kezdődött. Után jött a halálbüntetés, majd az annál is hatékonyabb rendelkezés: a nőt bárhogyan bántalmazó férfit a szemtanú férfiaknak azonnal le kellett fogniuk és rendőrkézre adni, de legalább is feljelenteni, különben ők is vádolhatók voltak cinkossággal. Jól működött az új törvény – de  még milyen jól-,  minden férfi úgy mentette a saját bőrét, ahogy tudta. A lavina megindult, mi akkor azt hittük, felfelé. A férfiak egyébként is tömegesen léptek be az Egyesült Nőpártba, mert ez – noha nem volt kötelező – mindenképpen jót tett a megítélésüknek hivatalos ügyekben. Tisztséget, politikai szerepet persze alig kaphattak, hála a bevezetett ötven, majd kilencven százalékos női kvótának; kisebb cégeknél, gyárakban vagy a Bányászati, Mezőgazdasági és Köztisztasági Minisztériumban és ezek munkaterületein lehettek esetleg középvezetők, csupa férfi beosztottal. Férfi főnöke női dolgozónak nem lehetett, bár hivatalos rendelkezés erről nem volt- még. Ezek közül a magasabb rangú férfiak közül kerültek ki azok, akik a leghangosabban éltették az Új Rendet. Tévében, újságban, még az utcán vagy munkahelyen is divat volt hangoztatni a nők felsőbbrendűségét és a férfiak bűneit. Egy nő úgy beszélhetett a férfivel, ahogy neki tetszett, a férfinek viszont nagyon kellett vigyázni, mit ejt ki a száján.  A filmekben, sorozatokban a munkásként dolgozó homoszexuális férfi lett a követendő példa a férfiak számára: ő az, aki nem vágyik tisztségre, nem akarja gyerekszülésre kényszeríteni a nőt és nem szól bele az életükbe. A főhősök pedig leggyakrabban leszbikus nők voltak: nyersek, határozottak, férfigyűlölők. A leszbikus szerelem és házasság először egyenrangú volt a heteroszexuálissal, majd egyre inkább az elsődlegesen elfogadott és ajánlott nemi preferencia lett a lányok részére. A heteroszexuális párok – a kora középkorúak és annál idősebbek többsége még ilyen volt – addigra alaposan meggondolták, vállaljanak- e gyereket és milyen neműt. Büntetés persze nem járt a fiúgyermekért, de ki akarna olyan utódot nevelni, aki rosszabb… Tovább olvasás »

VivienLeigh
Olvasó
VivienLeigh

De ugye a Férfihang női kommentelői élveznek majd valami védelmet általatok? :) Én nem vagyok feminista,nem vagyok feminista,eskü (mondjuk tényleg nem). Régóta állítom,hogy a feministák maguk alatt,sőt a többi nő alatt vágják a fát… Egyébként nem is lenne rossz filmtéma (csak max Mel Gibson magán filmvállalatával lehetne leforgatni és persze betiltanák a legtöbb országban:( ) Pedig tényleg nem lenne rossz elgondolkodtatásra (nem fenyegetésre).

George Herceg
Újságíró

Írtam egy hasonló szösszenetet ide a férfihangra Feminista utópia címmel, de nem hozták le, mert túl sci-fi-re sikeredett. Na mindegy…aki tag a vázlatok között megnézheti.

Alter Ego
Szerkesztő

Igen, amúgy egy jól megírt novella az is. Az az igazság, hogy nem szeretném, hogy azt gondolja vagy magyarázza bele bármely a Férfihangon közreadott írásba bárki is, hogy valamilyen nemek közötti háború apokalipszisével akarunk riogatni…

Jut eszembe; régen érkezett vázlat tőled, pedig várjuk továbbra is a Te írásaidat is!  :)

ulomenen
Újságíró

Az én múzsám Zombi volt.

(hogy ez micsoda mondat… :D)

Tzimisce
Olvasó
Tzimisce

Merrefelé kellene keresni, szívesen elolvasnám.

George Herceg
Újságíró

Bemásolom ide neked:   Feminista utópia 2025 – A feminista szervezetek nyomására több országban fontos törvényi változások lépnek hatályba. Az államigazgatásban és a közszférában a nők számarányát az adott népességben képviselt százalékukban kell biztosítani. (numerus clausus) A vállalatokat kötelezik, hogy alkalmazotti létszámunk és ezen belül vezetőik 30%-át nőkkel kell feltölteniük. A felsőoktatásban életbe lép a nemi kvóta, ami azt a trendet törvényesíti, hogy a diplomások több mint 70 %-a nő. Bevezetik a férfiadót, amelyet családi állapottól függően minden férfinak fizetnie kell jövedelme után. A házasságban élő és gyermeket nevelő férfiak adókedvezményre jogosultak, de azt a velük egy háztartásban élő nő számlájára írják jóvá. Az életbe lépő új családjogi törvény eltörli az apa kötelező gyermekláthatását, a gyermektartást pedig átnevezik apaadóvá, és fizetés elmulasztását teljes vagyonelkobzással és 3 év letöltendő börtönnel rendelik büntetendőnek. A tiltakozó férfiak által tartott gyűléseket a rendőrség erőszakkal oszlatja szét. Egy férfi orvos megalkotja a teljesen biztonságos férfi fogamzásgátló tablettát, azonban az új gyógyszer nem terjedhet el, mivel radikális feminista szervezetek azzal a jelszóval, hogy “a fogamzásgátlás a nők legfőbb fegyvere”, megakadályozzák annak forgalomba hozatalát. A férfi fogamzásgátlót kidolgozó orvos pár hétre rá nyomtalanul eltűnik. 2030 – Több országban feminista többségű parlamentek alakulnak annak köszönhetően, hogy a nők szavazatai, mivel ők biztosítják a népesség fennmaradásához szükséges gyereklétszámot, dupláját érik a férfiak szavazatainak. Az új törvényhozások Európa szerte új polgári törvénykönyveket alkotnak. A házasság felbontását kizárólag a feleségek kezdeményezhetik, de nekik nem kell indokolni. A válás kimondásával a férj teljes vagyona a feleségre száll. A volt férjek állami segélyre jogosultak, azonban csak akkor, ha közmunkát végeznek. A férfi közmunkásokkal tölti fel az állam a nehéz fizikai igénybevételt igénylő munkahelyeket. Férfipárti illegális szervezetek alakulnak, melyek tagjaikat új személyazonossághoz segítik  és ezzel egyben új élethez is juttatják őket. Több városban bevezetik a nemi erőszakkal vádolt férjek nyilvános kivégzését. Több éves heves vita után egész Európában a leszbikus témák kivételével betiltják a pornót. A szervezett bűnözés az illegális pornóüzleten milliárdos nyereséget kasszíroz. A magányos férfiak körében egyre drasztikusabban nő az alkoholizmus és a mentális betegségek száma. A leszbikus párok miután engedélyezték számukra a házasságot, pártot is alapítanak, amely leszbikus kvóta bevezetését sürgeti a gazdasági és a politikai szférában egyaránt. 2035 – A kialakuló gazdasági és demográfiai válságon a kormányok úgy próbálnak úrrá lenni, hogy a házasságban élő férfiakat is közmunkára kényszerítik. A feleségek dönthetnek, hogy vagy dolgoznak, vagy otthon maradnak, és akkor állami ellátásban részesülnek. A férfiszervezetek radikalizálódnak. Többen öngyilkos merényleteket hajtanak végre, hogy felhívják magukra a figyelmet. A miniszterelnöknő kijelenti, hogy Európára nézve nem az iszlám terrorizmus, hanem a hímsoviniszta terrorizmus a legveszélyesebb. 2040 – Illegalitásban dolgozó férfi tudósok olyan robotot fejlesztenek ki, amely tökéletesen imitálja a hús-vér nőt. A férfiak szinte megváltásként várták ezt, és nyilván szívesebben vesznek ilyen robotnőket, mint, hogy igaziakkal lépjenek párkapcsolatra. A házasságot az új jogszabályok egy maximum 10 évre köthető szerződéssé nyilvánítják. A születendő gyermekek több mint 80%-a már mesterséges megtermékenyítéssel és mesterséges laboratóriumokban jön a világra. A feministák ezzel kapcsolatban, a nők igazi felszabadításáról beszélnek. A gyerekek maximum 10 évig maradhatnak családban, utána szocializációjukat és oktatásukat teljes mértékben az állam veszi kézbe, ahol már kizárólag nők, vagy feminizált férfiak dolgozhatnak. 2050 – A házasság intézményét, miután az előző évben egyetlen egy sem kötettett, megszüntetik. A népességen belül egyre csökken a férfiak száma, mivel sok nő abortáltatja fiú magzatát, ugyanis nem akarják, hogy utódaik másodrangú állampolgárokként éljenek. Egyes nők csatlakoznak a férfivédő terrorszervezethez és biztosítják ezen csoportok újratermelődését. A férfivédő nőket elfogásuk esetén, mint nemük árulóit szigorúbban büntetik a férfiaknál. Miután a rendőrség és a katonaság bomlásnak indul, sok országban polgárháborúvá fajul a nemek harca. 2060 – A nemzetállamok nemileg szegregált városállamokra bomlanak. A női városok háborúznak a férfi városokkal. A… Tovább olvasás »

rumospiskóta
Újságíró

Ennek önálló cikként kellett volna megjelennie.  Több olvasót érdemelne – mint így.. hogy vagy rátalálnak vagy nem.

Balton
Olvasó
Balton

Pentheszileia

A lentiek nem buzdítanak semmire, nem fejeznek ki véleményt sem pedig nézeteket! Mivel a párhuzamos valóságok száma végtelen, valahol akár így is történhetett. De ne történjen!

A festettek harcálláspontjának a bemérése és felrobbantása után egyértelműen szétesett a védelmük. A hajnali sötétségben három hajdanában jobbakat is megélt lövészpáncélossal hatoltunk be a szabadcsapatok harmadik rohamegységével (a festett-körműek csak lázasaknak hívták minket). A kezdetleges barikádot, ami három, markológéppel egymáshoz préselt mikrobuszból állt, a BTR úgy vágta ketté mintha egy vékonyka műanyaglemez lett volna…100 métert haladtunk a főúton, majd élesen jobbra kanyarodva, egy McDonalds parkolóban dobták ki a szakaszokat, majd ahogy jöttek úgy távoztak a dagadt vasak. Elvileg egy támogató helikoptert ígértek, de a pilóta bejelentette hogy nem hajlandó csak vizuálisan azonosítható célokra tüzelni. Nem lesz olyan mint 2 hónapja, a parancsnokság nem vállalja a fegyvertelen nők legyilkolását, még az évekig tartó sötétség az „Új Rend” után sem.

A szakasz rögtön szétesik harcoló elemekre, kettesével indulunk meg a jelzett épület emeleteinek a megtisztítására, az egyikben az Egyesült Nőpárt prominens képviselőit a másikban a Fraufreisslernek becézett tanács-elnöklő bírónő feltételezett találati helyét gyanítja hírszerzés. Társammal a tűzlétrán felmászva a negyedik emeletet rohanjuk meg, néhány tétova alak eredt futásnak ahogy berúgtuk a tetőajtót kb. 20-30 méterre a sötétben. Lőttek is de csak benyomásra, szerencsétleneknek még éjjellátójuk sincs… A folyosón végignyomulva, egy apró fénypászmát látok kivillanni az egyik ajtó alól, intek, a társam megy tovább. Óvatosan lenyomom a kilincset, halk kattanás zárva, oké akkor tovább kesztyű nélkül! Egy rúgás a kilincs alá, az ajtó keret benyeklik, még egy az egész sz…t már csak egy hajszál tartja, hírtelen ötlettől vezérelve hanyattfekszek és az utolsó rúgást így kivitelezem. Így a sorozat ami a kivágódó ajtószárnyból érkezik, a fejem felett fél méterrel a falba csapódik; éjjellátóban 3 alakot látok majdnem egy kupacban 2-en állnak egyik pedig rémülten kuporog. Nincs idő tétovázni, egyetlen hosszú sorozattal leszedem őket, 3 másodperc csend csípős lőporfüst és vér íze a számban. Felpattanok és sietek tovább a lövöldözés irányában.

Később mivel egy csapat festett páncélautóval megerősítve tűz alatt tartja a kijáratot, jön a döntés: felfelé menekülünk el. Amíg a helikopter megérkezik és kilövi azt a konzervdobozt (jól láthatóan nem fegyvertelenek). Bemegyek a szobába felkattintom a zseblámpát, ba…ki egy faszi lőtt rám, a k..a a..dat… A másik kettő viszont nő. Halk nyögést hallok az egyik még él a kuporgó. Szegény a könnyített golyóállómellénnyel, az acélmagvas számára mintha ott se lenne. A méretében nem neki illő sisakot leveszem, a lámpafényben a gépkarabély sárga műanyag tusa és a lány haja mintha egy anyagból lenne.

Lángoló hajzuhatag tüze perzseli a lelkét, ahogy könnyfátyolos szemmel ránéz a lány, megsajdul a szíve a férfinak nem ezt nem itt és nem így kellett volna… Akhillész nézett így Pentheszileiára az amazonra, miután lesújtott rá halálost. A fiú történelem-irodalom szakos volt, a lány talán egy egyetemre is járhatott vele…

Húzzunk! – téríti magához a társa kiáltása, megsimogatja a lány arcát beadja neki saját morfiumadagját. Ajtón ki-létrán le-parkolóba vissza, 20 perc múlva felveszi őket egy másik helikopter.

Majd megrögzött ateistaként, azért imádkozik a fedélzeten hogy a mesebeli szőke hercegnő élje túl. Igen ez volt az első szerelme: acél szülte, ha viking korban élnének most elvitte volna a hajóra majd haza…

ui: ha kell törölje a szerk. Nyugodtan, ha nem idevaló.

Reszet Elek
Szerkesztő
rumospiskóta
Újságíró

Novellafolyam lesz ez…    kissé Terminátor jellegű, kissé pedig az utóbbi idők legjobb magyar regénye (a Polgárháború) jut erről a részletről az eszembe.

A leírt problémáról pedig az, hogy sose tudod hogy kinek kegyelmezel meg… sose tudhatod hogy kit takar a látszat.  Mindíg csak utólag.

Balton
Olvasó
Balton

Pandora

Valami végképp elkúródott, valami végképp… Pedig teljesen jól haladtak, az ország csaknem teljes területét sikerült megtisztítani a festettektől. Előbb a volt szocialista majd a skandináv államokban végül Svédországban ahonnan a legtöbb támogatást kapták, ott is kirobbant egy felkelés a feminista kormányzatok ellen. Skandináviában sokkal brutálisabban, mint a kelet európai államokban talán annak köszönhetően, hogy a malmői fő imám a nyugati iszlám új Mahdija adta ki a nőellenes jihad parancsát. A svéd-társadalom 40%-át kitevő most már nem csak bevándorolt iszlamisták néhány öngyilkos merénylettel elintézték azt amire az irreguláris lázasoknak, talán több év is kevés lett volna. A kormányzat elmenekült külföldre, azonban az ezt követő nyilvános megkövezések és égetések már nem Európát idézték, hanem valami másnak volt az ígérete.

Hogy megkavarodtak a dolgok, a tankönyvekben még úgy tanultam hogy az ezredfordulóban pont a feministák támogatták az iszlám bevándorlását az északi államokban…

Egyszer csak kinyílt a szelence, nem tudni pontosan hol csapott le a vírus először, de a fertőzés csak férfiakat támadott meg és nem terjedt (később kiderült) csak az ivóvíz utján. Komplett harci körletek haltak meg egyszerre, az ellencsapás így tisztította meg elvtársainktól a már befoglalt területeket. Hamar rájöttünk a vízre, így sikerült rendezni a sorokat még időben. Azt hittük.

Viszont amire senki se számított hogy a sors vagy a természet közbeszól, a vírus ami csak korlátozottan volt életképes csak hidrosztatikus környezetben, és korlátozottan volt fertőzőképes kb. 2-3 napig, mutálódott. Hát igen, ha szórakozol a genetikailag módosított retrovírusokkal(vagy mikkel), akkor valaki nagyon rá fog b…ni, és tényleg rá.

Aeroszolizáció, csak egy szó egy holt nyelven, semmit nem jelent. Pandórának nevezték el amikor még kicsi volt és birtokolták, aztán pandemonic-flu lett amikor már nem. A lányok már csak ilyenek, sokkal több kell nekik mint hiszed elsőre.

A levegőn át kezdett terjedni, a lappangási idő meghosszabbodott 1 hétre nőtt, kurva gyorsan szét is lett hurcolva. Bár a mortalitás amely közel 100%-os volt korábban, 95%-osra „romlott”, továbbra is csak férfiakat támadott meg. A túlélés így 5%-os lett, már ha túlélésnek lehet nevezni azt az állapotot amivé váltál. Az y-kromoszómát megtámadó vírus, továbbra is ugyanúgy hatott, ha túlélted viszont akkor maradandó károsodást okozott a génállományodban.

Konkrétan mint egy zombi vagy frankeinstein-i szörny, csak élő gondolatokkal és végtelen dühvel. Dühvel minden Ráadásul a vírus benne lappangott immár mindenki genomjában.

Azt hitték pár év és majd a félretett spermatartalékokból új civilizációt építhetnek. A születendő gyerekek, ha fiúk lettek volna, nem azok lettek hanem olyanok mint mi. A spermatartalékokat, néhány stratégiai minta kivételével, megfertőzték előre így sterilizálták az y-kromoszómáktól. maost már csak lányok születnek, a társadalmak így lettek homogének, gender semlegesek.

Mi a föld alatt és a csatornákban húzzuk meg magunkat, és várunk mi se tudjuk mire. Az állandóan hideg és ellenséges környezet miatt lassan teljesen kitinné válik a bőröm. Kipróbáltam tegnap, nem viszi át a puska lövedéke se. Ember voltam, csótánnyá leszek? Kik tettek azzá? Nem emlékszem a lány arcára csak a hajára, a tűz-sárga hajára vagy vörös volt? Már nem emlékszem, nyolcvanöt éve volt, már csak a düh maradt meg a sötétség,meg a kortalan düh.

ulomenen
Újságíró

Most hallottam egy videóban egy igazán lényegre törő mondást a témával kapcsolatban: “Ha a nőknek nem lenne p#nája, szórakozásból vadásznánk rájuk.”

xcsakx
Olvasó
xcsakx

http://index.hu/kulfold/usa/feher_haz/2016/10/12/trump_kampany_melyrepules/?cp=1#comments

Erőst kiváncsi leszek, hogy a nők az ösztöneik, vagy a hamis “álmaik” mentén szavaznak? :)

 

Art
Olvasó
Art

A nőket pont az ösztöneik fogják Hillary karjaiba lökni (csorda~), ez nem kérdés. A választást a férfiak fogják eldönteni, mégpedig sajnos valószínűleg a manginák.

xcsakx
Olvasó
xcsakx

Ha tényleg nyer Trump, akkor ugye valószínű, hogy az van, amit próbáltam feszegetni:

– Egyrészt a férfiaknak még mindig egy tökös férfi kell vezetőnek, még ha az egy “faszfej” is

– Másrészt a nők tényleg a vezérhímhez húznak:), és általában az ösztöneik mentén szavaznak, kivéve az elhanyagolható feminácikat, de mivel őket, nagyrészüket általában senki sem piszkálná meg, még  bottal sem, így nem nagyon releváns a vergődésük :)

-Harmadrészt az is szépen kirajzolódik, hogy az össze “celeb” , főleg amerikai, amelyik veri/verte magát Clintonné érdekében öles nyelvcsapásokkal, azok hol is helyezkednek el a ranglétrán:)

De lehet , hogy csak én kombinálom túl:)

Szerkesztve:

A diplomás fehér nőkön úszott el Hillary győzelme

Legalábbis első ránézésre ez az a réteg, ahol a legnagyobb különbséget mutatják az exit pollok, és az előzetes közvélemény-kutatások.

  • November 3-án még úgy nézett ki, hogy ebben a csoportban Hillary Clinton 27 százalékponttal vezet.
  • A közvetlenül a szavazás után felvett adatokból viszont az jön le, hogy csak 51-45 arányban nyert itt Clinton (és ez volt a fehéreken belül az egyetlen réteg, amit nem nyert meg Trump)

http://index.hu/kulfold/usa/feher_haz/2016/11/08/megkezdodott_eldol_hogy_clinton_vagy_trump_lesz_az_usa_elnoke/

Napasztmek….

 

xcsakx
Olvasó
xcsakx

OMFG!!!!

http://index.hu/kulfold/usa/feher_haz/2016/11/08/megkezdodott_eldol_hogy_clinton_vagy_trump_lesz_az_usa_elnoke/

Nógrádi György értékel: Hillary Clinton a saját férjét nem tudta kielégíteni

Hát, Clinton a saját férjét nem tudta kielégíteni, hogy tudná akkor Amerikát? Bocsánat, ezt nem én mondom, meg nem valami idióta, hanem a Cseh Köztársaság elnöke.

– értékelte Nógrádi György “biztonságpolitikai szakértő” az amerikai elnökválasztás eredményét a rádióban ma reggel. Milos Zeman cseh elnök, akit állítólag idéz,”

Freud, Freud, te szemét :)

 

ulomenen
Újságíró

Ez mekkora duma :)

ulomenen
Újságíró

Trump nyert, én pedig alig várom, hogy százhuszonnyolc különböző helyen halljam és olvassam az elkövetkező napokban, hogy az aktuális kormány, a komplett média, a statisztikai hivatalok, sőt, jópár republikánus politikus támogatását a kampány során végig magáénak tudható Clinton kizárólag azért vesztett, mert az USA nőgyűlölő

(sőt, az usa jobban győlöli a nőket és a fehéreket, mint a négereket, mert a demokrata néger férfi Obamát kétszer is megválasztották, bezzeg a demokrata fehér nőt eccer se…)

xcsakx
Olvasó
xcsakx

:) DDD

Naooo
Olvasó
Naooo

A zsidók nem fehérek, az csak álca.

ulomenen
Újságíró

Nem kellet sokat várni, Csao elvtársnő már hozta is a kötelezőt tegnap egy kommentjében, hogy a választók megijedtek egy női elnöktől.

 

Reszet Elek
Szerkesztő

Gyanítom inkább attól, amit képvisel ill. a hideg és érzéketlen személyiségétől, amit annak mértéke miatt nehéz elrejteni.

No meg az ilyen kijelentései is ütöttek: “Women have always been the primary victims of war. Women lose their husbands, their fathers, their sons in combat. Women often have to flee from the only homes they have ever known. Women are often the refugees from conflict and sometimes, more frequently in today’s warfare, victims. Women are often left with the responsibility, alone, of raising the children.”

Naooo
Olvasó
Naooo

Az egészben az a legjobb, most nagyon szomorúak a femidemcsi szarok. Amúgy meg csak a kisebbik rossz nyert, lehet jobb lett volna, ha a nagyobbik, előbb vége lenne az egésznek.

Reszet Elek
Szerkesztő

Balton
Olvasó
Balton

Egész jó cikket találtam: http://index.hu/kulfold/usa/feher_haz/2016/11/09/az_ismeretlen_trumporszag/

A továbbiak, már csak baszmogások. Van Mo-n egy réteg próbál megkapaszkodni, de nem tud. És nem csak Magyarországon. Bemegy a hivatalba/multihoz a szalagra-sorra, esetleg árutfetölteni. Mert hitele van mert tőle levonják az adót, a TB-t, az egészségügyi hozzájárulást. Nem tud jóformán semmit leírni az adójából, nem tud trükközni nem tud befektetni, semmi extra. Legyen Kis Gyános a neve. Vagy éppen vállalkozó DE tisztességes, aki reggel beül a Suzukijába bemegy dolgozni az egyszemélyben saját maga működtettett hamburgerezőjébe. Két hetente jönnek hozzá az adóellenőrök, be van kötve a pénztárgéped? adsz nyugtát? stb. Igazából, nem prosperál magának semmit, csak a balatoni nyaralás jön ki, de az 2 hetes bmeg. Ő Átlag Béla. Amikor végeznek a munkájukkal, 10 órát minimum dolgozik mindkettő, elindulnak haza a családjukhoz már ha van nekik. A körforgalomban, eléjük vág az Audis-BMW-s köcsög vagy agresszívan leelőzi őket a városban 70-el. Egyátalán miből van pénze a 22 éves kis-köcsögnek egy 10 milliós Audira? Van az a film, nagy, szeretem, magyarul Összeomlás a címe, úgy jó lenne egy kicsit. Utolérném a Fityómmal (a lámpánál biztos) mellésorolnék, aztán arconlőném miközben mosolyognék rá. De hát ugye nem vagyunk pszichopaták. Marad a Trump, nem itt nem most nem nekem. Egy kurva miliárdos, de olyan kisemberi, egyébként nem az, csak most és csak nekem. Nem csak nekem ugye?

2 napja röhögök a sok majmon hogy hisztiznek, mert az USA-ban elmentek szavazni akik ismerik a munkát, nem csak hírből. Mert dolgoznak (vagy dolgoztak, de már munkanélküliek), vagy csak kijárnak vadászni a floridai mocsárba, krokodilra. Nem cipőnek bmeg, hanem enni. Őt Senki Johnnak hívják, és protestáns.

Hogy miért írtam le ezt a sok zagyvaságnak látszó dolgot? Azért, mert úgy néz ki, hogy a 21.század eleje lehet az Átlag XY-okról fog szólniJ eddig legalább is. Idézve a cikkből: „Nem a fehér keresztények jelentik a problémát, miközben egyesek bort kortyolva arról papolnak, hogy kegyetlenség-e ketrecben tartani a csirkéket, és használhatják-e a férfiak a női vécét”.

RedGreg
Újságíró
RedGreg

Erre muszáj válaszolnom.

“”Egyrészt a férfiaknak még mindig egy tökös férfi kell vezetőnek, még ha az egy “faszfej” is””

A francokat. A férfiaknak nem tökös vezető kell, vagy gyenge. Szimplán Trump munkát ígért.

“”a nők tényleg a vezérhímhez húznak””

Ebben van valami, de azt tudni kell, h Trump azt is ígérte, hogy csak annak a nőnek kell majd dolgozni, aki tényleg akar. És a fehér középosztályban az USA-ban ez egyfajta elvárás lenne, ami mostanra összeomlott.

A liberálfasiszta körök meg nem értik mi történt, mert ők megmondták, hogy rasszista, homofób szexista, és ráadásul még munkát is ígért…

Képletesen, bár nem pontosan mert pl Texas republikánus volta nem volt kérdés:

Trump elment Texasba, és azt mondta, hogy ki az idegen élősködőkkel az országból, a demokraták odamentek és elmondták, hogy rasszista. Hogy a rasszista Texasban ez nem igazán rosszpont az valahogy már nem jutott el az agyukig.

Trump elment Alabama államba, és azt mondta, hogy a melegházasság tagállami kérdés, ebbe a törvényhozás nem szólhat bele. A demokraták hörögtek, hogy homofób.

Trump elutazott Floridába és azt mondta, a bevándorlást meg kell szüntetni, az illegális bevándorlókkal ki az országból, és a demokraták elkiáltják: Xenofób.

Végül végigjárja Rozsda-Amerikát, és munkát, új ipart, és azt ígéri, hogy csak annak a nőnek kell majd dolgozni, aki szeretne. A demokraták ez után felkiáltanak, elavult gazdasági szemléletű szexista, aki korlátozná a női egyenjogúságot.

És valahol itt lehetett az, hogy Trump elkezdett gondolkodni, h a City-be is el kellett volna mennie, arról beszélni, hogy Martin Luther King álma megvalósítható, mert amilyen tehetségesek az ellenfelei, erre egy Jefferson Davis emlék estel válaszoltak volna a Harlemben…

Balton
Olvasó
Balton

Annyit fűznék hozzád: “A liberálfasiszta körök meg nem értik mi történt,”

Szerintem meg, azt hiszik hogy hogy értik, mert ez a retorikájuk hogy a bunkók meg az iskolázatlanok meg a rasszisták meg a szexisták…

Vajon mennyi kudarc kell nekik?: jön francia-német választás. Ha nem is nyernek a jobboldali erők, biztos hogy teret fognak jobban nyerni. Már abból is kiindulva hogy ha ment  a demokrácia fellegváraiban: az angoloknál meg az uSA-ban miért ne menne máshol.

RedGreg
Újságíró
RedGreg

És tudod mi benne a vicces? Hogy a brexitnél még csak-csak alátámasztották ezt a számok (mármint az alacsonyabban iskolázottak, de itt még csak nem is igaz :) lásd

Pont a fehér középosztály lázadt fel. Mint 2000-ben Oroszországban. És tudom manapság divat Putyint mint ördögöt láttatni, de egy rozsda övezetben lakó fehér azt látja, hogy lehet Putyin a sátán, de Kazanyban van munka míg itt nincs. (és most ne menjünk bele, a létező élet-színvonalbeli különbségbe, mert persze, h van, de ha azt nézzük, hogy 1950-hez képest hogy változott az életszínvonal amerikában, miközben az átlag orosz sokkal jobban él mint bármikor korábban. (Habár most, a rubel romlásával némileg megint mögénk kerültek.)

 

Reszet Elek
Szerkesztő

A választásoknál kicsiben az osztrákoknál is ez a centrum-periféria történet volt a mérvadó. Viszont ott a mérleg a másik irányba billent el. Nem is olvastam róla hogy levonták volna a megfelelő konzekvenciákat a sógoroknál.

RedGreg
Újságíró
RedGreg

Tévedés, még nem billent el. Az eredményhírdetést bizonytalan időre elhalasztották, miután az osztrák bíróság is kénytelen volt elfogadni az FPÖ azon érvét, hogy a 127%-os részvételi arányra még maga Brezsnyev elvtárs is elégedetten csettintene.

Reszet Elek
Szerkesztő

Még ennyi idő után sem zárult le?

RedGreg
Újságíró
RedGreg
Balton
Olvasó
Balton

Hamarosan választások Ausztriában…

Naooo
Olvasó
Naooo

Mára csak csiszoltak már valamit a csalógépezeten, ne bukjanak megint le.

Balton
Olvasó
Balton

Nem buktak meg, a Zindex írta 60%-os női szavazati aránnyal lehozta a zöld-párti jelölt.

Reszet Elek
Szerkesztő

Volt idő rendezni a sorokat, megdolgozni a nőket hogy fenntartsák a status quot.

Naooo
Olvasó
Naooo

Meg nem, de még le igen.
Ha így van, szavazati jogot elvenni tőlük, oszt csókolom. Cigányoktól is. Zsidóktól is. Jogfosztottá tenni mindet.

Balton
Olvasó
Balton

Élvezetes ahogy pörgönek a 444 meg az indexen, egyszerűen nem bírja megérteni hogy az az okádmány amit képvisel már nem kell pár játszópajtásán kívül senkinek lassan.

Ez kár hogy az első mondatán bukik meg: “Itt az elefántcsonttoronyban ülve nem lesz könnyű dolgunk..” Hahaha, elefántcsonttoronyban a bölcsek-mágusok ülnek, neked max a kakas-ülő jár, vagy a gumiszoba beszögellése:) esteleg a hordó vagy a budi-ülőke.

http://index.hu/velemeny/2016/11/10/le_kell_ereszkednunk_a_sotetsegbe_ahhoz_hogy_megertsuk_trump_szavazoit/

Figyelmezzetek!: Ha átveszi Trump a kormányzatot januárban, egy meteor fogja eepúsztítani a fődet ércsd már meg! Annyi lesz mindennek, elmegy az áram, kitörnek a zombik a főd alól… vége elbuktuk a civilizációt, jönnek Alienek és megzabájjákk szügyedet is! Meneküjj!

Azt üzenem az ajvékolóknak: sic transit gloria mundi: tünnyön el a Mundi macska dicsősége!

Balton
Olvasó
Balton

Aztak…va végigolvastam, ez a gyerek tehetséges, ilyenekbe érdemes Sorosgyurkának befektetnie. Bár szerintem az internetet és a szinoníma szótár 1974-es keményfedeles kiadását lapozgatva jutott ennyire magvas összefüggésekre. Na prolikám, segítek: öregapám szerint ha a paraszt jól kitanul az orvosin és doktor lesz, akkor odateheti a neve elé hogy dörö. De attól paraszt marad továbbra is! Ugyanez igaz a cserebogárra is.

A parasztot itt nem a földműves, szinonímájaként használtam, övéké a teljes tiszteletem! Bár nem biztos hogy mindenkit etetniük kellene…

Reszet Elek
Szerkesztő

A linkelt cikk írója egy tipikus félművelt bölcsész-barom. Tipikusan az az idióta akiről a másik linkelt cikk és pláne annak eredetije szól.

Az idegen kifejezések öncélú halmozása rendkívül szánalmas, ha pedig megrostálnánk a szöveget, a mondanivaló valójában két mondatban leírható lett volna.

“a Trump-jelenség posztulál egy olyan partikuláris prekoncenpciót, ami – enyhén félretolva az általunk olyan előszeretettel használt álságos pszeudofogalmakat – egyrészt felboríthatja a kreált, metafizikai értelemben premisszának vett objektivizmust, másrészt – és ez talán lényegesebb – intellektuális vaksághoz vezethet…” – Anyám!

“Joe a maga valóságában annak az agresszív erőpolitikának az internalizált, mi több, immanens inkarnációja, ami kódolja az impulzív frusztráció fajspecifikus, részben heteronóm, részben individuális, de mindenképpen nihilista orientációját. ” – Ez hülye!

mikrobi
Olvasó
mikrobi

Ugyan már fiúk! Ez a cikk irónia! En legalábbis bizonyos fajta önkritikának fogtam fel. Azokat gúnyolja, akik az értelmiségi elitista hozzáállással “birkanép”-ezik, “tanulatlan vidéki”-nek nevezik a választópolgárok nagy részét, mérhetetlen önhittséggel és intellektuális gőggel.

xcsakx
Olvasó
xcsakx
Kalman
Újságíró

Kemény tények:

“A fehér nők úgy döntöttek, hogy nem akarnak “mindenki másnak” az oldalán állni. Inkább a fehér férfiak oldalán akartak szavazni.”

“A legtöbb fehér nő inkább egy fehér férfihez akar tartozni(identify with – kicsit félrefordítottam a hatás kedvéért), mint fekete nőkhöz, latin nőkhöz, muszlim nőkhöz, transz nőkhöz és minden más nőhöz.”

Igen, ilyen egy rendes lány vagy asszony: nem árulja el sem az apját, sem az urát. A foglamat, amit a cikkíró nem ismer úgy hívják, hogy hűség.

xcsakx
Olvasó
xcsakx

“Gloria Allred amerikai sztárügyvéd arra kérte Donald Trumpot, hogy ne indítson rágalmazási pereket az őt szexuális zaklatással vádoló nők ellen.  Az egyik vádlóval, Summer Zervosszal közösen megtartott sajtókonferenciáján Allred – aki a szexuális visszaélések ügyében indított peres eljárások és sztárok válópereinek egyik legismertebb ügyvédje az Egyesült Államokban – azt kérte Trumptól, hogy vállaljon kötelezettséget arra, hogy nem indít ellenük peres eljárást. Egyes kommentárok szerint a magyarázat az lehet, hogy a hosszúnak és költségesnek ígérkező pert a Donald Trumpot megvádoló nők elveszítenék.”

Nopastmek, há mi van itten má megint ? :)

http://index.hu/kulfold/usa/feher_haz/2016/11/12/trump_obama_putyin_ensz/

ulomenen
Újságíró

Jártamban- keltemben beléakadtam a 2012-es Luvnya Kiáltványba, ami az azóta jobblétre tipegett Ribiséta szellemi retikülje volt… vagy mi…

Lóhering a Fattyúlovag hozzászólását a kiáltványhoz megemlékezésre méltónak találtam:

“Maxxxxxximálisan igazatok van méjjen10telt hőggyeim, hőggyeim és hőggyeim!
(ha valaki fontosat kihagytam volna bocsássatok meg, de csak egy egyszerű, csököttagyú, CSBE-függő, szakmányban erőszakoló patriarchális hímsoviniszta kanállat vagyok, aki genetikusan képtelen arra kifinomult, csupaempátia, decens társas viselkedésre, amelynek számomra nem hogy elérhetetlen de fel sem fogható magaslatai nap mint nap vádló ujjként ég bele ocsmány és túrókarimás pofámba.
És hasonló, herékkel és túlméretezett barlangos testekkel megvert társaimmal már holnap autodafét rendezünk azon elvetemült rendőrök és kriminológusok számára, akik nem átallanak olyan elvetemültségeket javasolni a gyanútlanoknak, mint “zárd be a kocsidat a parkolóban és lehetőleg ne hagyj 50 kiló aranyat, pár marék brillt és néhány drágább feényképezőgépet, laptopot szabadon a hátsó ülésen”, meg “lehetőleg ne hagyd nyitva a lakásod ajtaját ha elmégy hazulról, pláne ha közismert a környéken, hogy százmilliós értékű numizmatikai gyűjteményed van” ahelyett, hogy szorgalmaznák a kocsifeltörőknek, lakásbetörőknek az életfogytiglani kötél általi golyót, talpig nehéz vasban, nyilvános korbácsolással, plusz naponta két koki, három saller meg egy kecsketúró, elvégre _EZ_ lesz a megoldás!
És csókdosom az összes aranyos kisztihandjukat!”

ulomenen
Újságíró

A nők nem tárgyak, a nők emberek. És ha elérjük, hogy a női testet ugyanolyan természetesnek tekintsük, mint a férfit, egy lépéssel közelebb kerülünk az egyenlőséghez”, írja a blogján‘ egy svéd lány, miután elérte, hogy félmeztelenül szerepelhessen a középiskolai osztályfotón, mondván, ha a fiúknak szabad, akkor neki is.

Részemről támogatom, hogy a fiatal nők levetkőztetésével küzdjünk az egyenlőtlenség ellen… :)

http://444.hu/2016/05/05/felmeztelenul-szerepelt-az-osztalyfoton-a-sved-lany-mert-elege-lett-abbol-hogy-ezt-csak-fiuk-tehetik-meg

Baal
Olvasó
Baal
Reszet Elek
Szerkesztő

“A tanítást pedig nem engedem meg az asszonynak, sem hogy a férfin uralkodjék, hanem legyen csendességben.” – 1Tim 2:12

ulomenen
Újságíró

Megjelent az Apa Magazin első száma. Tud erről valaki valamit? Olvasta valaki?

Esetleg érdemes lenne meginterjúvolni a szerkesztőt/tulajt és közzétenni itt a FH-on. Lenne rá igény? A továbbiakban esetleg felmerülhetne az együttműködés gondolata.

http://feminfo.444.hu/2016/10/22/az-elso-apaknak-szolo-lap-koroket-ver-a-noi-magazinokra

https://www.facebook.com/apamagazin/

Hunn
Olvasó
Hunn

Nagyon tetszenek, nagyon jók ezek az anti-Feminista, utópisztikus / sci-fi jellegű kis novellák, gyerekek!

Komolyan mondom, hogy írói tehetség áll mögöttük.

Nem lehetne őket esetleg egy külön cikkben, összeszedve kitenni, hogy meg lehessen találni minden ilyet?

Mert így a különböző cikkek kommentjeiben vadászni rájuk, ez kicsit megnehezíti a dolgot az érdeklődő ember számára!

Ha nem keveredtem volna ide véletlenül, akkor azt sem tudnám, hogy ezek egyáltalán léteznek!

Mi a véleményetek erről?