George Herceg

Ilyen lenne a világ, ha létezne férfi antibébi tabletta

Időnként felröppenek olyan hírek, hogy küszöbön áll a biztonságos férfi fogamzásgátló tabletta kifejlesztése és piacra dobása. Pár napig hangos a sajtó, de mégsem jelentek meg a gyógyszertárak polcain ezek a készítmények. Mi lehet ennek az oka?

A feministák ontják a cikkeket arról, hogy egyrészt a férfiak valójában nem akarják kontrollálni a fogamzó képességüket, másrészről megbízhatatlanok és elfelejtenék bevenni a pirulákat, harmadrészt, a legkisebb kellemetlenséget sem vállalják a nem kívánt terhesség elkerülése érdekében. Ezért aztán a gyógyszergyáraknak nem éri meg piacra lépni ezekkel a szerekkel, mert úgysem venné senki. Úgy gondolom, hogy a férfiak és a nők között pont annyi a felelőtlen ember és pont ugyanannyi a kockázatkerülő is. A nem kívánt gyermek megfoganásával bár a férfit biológiai értelemben nem éri jelentős változás, azonban törvényeknek hála egzisztenciális értelemben nagyon is kockázatos számunkra fogamzó képesség kontrolljának teljes átengedése a nők kezébe.

Milyen előnyei lennének egy ilyen gyógyszer elterjedésének és ez hogyan hatna a nemek viszonyára?

  • Felszabadulna a nők szervezete az őket terhelő hormonális fogamzásgátlók hatásai alól.
  • Nem kéne a férfiaknak kényelmetlen óvszert használni egy monogám kapcsolatban. (Az óvszer megmaradna, mint a szexuális kalandozások biztonságát garantáló eszköz.)
  • A férfi szabadon dönthetne a szülővé válásról. Nincs több bepalizott kispapa, nincs több lényszerből nősülő átvert férfi. Nincsenek gyerekkel megfogott aranyásó célpontok. Csökkenne az apasági perek száma.
  • A szexuális partnerek közötti bizalom kétirányúvá válna. A nőknek ugyanúgy kellene bízni abban, hogy a férfi biztos bevette a tablettát, mint most a férfiaknak abban, hogy a nők nem hagyták ki az antibébi bevételét.
  • Csökkenne a besikerült gyerekek száma, de talán ezzel együtt növekedne a tervezetteké.

Hogy a fenti következmények melyik nemnek kedveznének, azt mindenki döntse el maga. Véleményem szerint, ha valaki becsületesen játszik a párkapcsolatában, vagy a szexuális életében, az csak nyerne a férfi fogamzásgátlóval, akármelyik nemhez is tartozik az illető.

2 votes, average: 5,00 out of 52 votes, average: 5,00 out of 52 votes, average: 5,00 out of 52 votes, average: 5,00 out of 52 votes, average: 5,00 out of 5 2 olvasó átlagosan 5,00 ponttal értékelte ezt a cikket.
Regisztrált felhasználóként te is értékelheted a cikkeket!

Post Author: George Herceg

George Herceg
Amerika felfedezése után pontosan 484 évvel születtem meg a New Yorktól légvonalban 7043 km-re fekvő Budapesten. Apám tervezőként szennyvíztisztítókon dolgozott, míg Anyám Apámon, így 7 hónappal később egy februári napon egy szülészorvosnak sürgős esethez kellett sietnie. Kapcsolataim a nőkkel már ekkor megkezdődtek. Először Anyámmal érintkeztem, majd a nővéremet is megismertem aminek gyermekkoromra jelentős hatása volt. Felnövekedvén iskolákba és lányok után jártam. Később megtettem az első lépést a válás felé: megnősültem, ami után 5 évvel szabad lettem. Jelenleg a világegyetem két nagy kérdésével, az őskáosszal és a női lélek működésével foglalkozom.

39
Szólj hozzá!

Bejelentkezés szükséges a hozzászóláshoz!
8 Egyéni hozzászólás
31 Válasz hozzászólás
1 Követők
 
Legtöbbször megválaszolt hozzászólások
Jelenleg legvitatottabb hozzászólások
9 Hozzászólások szerzői
Takithe hermitDelinwittukindzgy001 Legújabb hozzászólók
  Feliratkozás  
legújabb legrégebbi legnépszerűbb
Visszajelzés
Telek Zoltán
Újságíró

Üzletileg jobb lehet, ha a nők veszik a gyógyszergyárak fogamzásgátló tablettáit. Most mondjuk a termékeny korú nők 80 %-a szedi a tablettát és fizet a gyógyszeriparnak, mert ezek a nők több-kevesebb rendszerességgel, de nemi életet élnek. Ha a termékeny korú nőkkel nemi életet élő férfiaknak is lenne férfi fogamzásgátló tablettája, akkor valószínűleg a vevők száma leesne a felére. Nem kell ez a gyógyszeriparnak.

zgy001
Olvasó
zgy001

Miért esne le? A gyógyszeriparnak nem mindegy, hogy melyik tablettát adja el?
Van X mennyiségű szex a párok között. Ez generál Y mennyiségű tablettabevételt. Ehhez az Y mennyiségű tablettabevételhez nyilván hasonló mennyiségű tabletta is kell. Sőt, figyelembe véve azokat az eseteket, mikor az egyik fél nem bízik a másikban (alkalmi kapcsolatokban élő húszasok), dupla tablettabevétellel lehetne számolni. Ergo csak megérné a gyógyszergyártóknak.

Telek Zoltán
Újságíró

“Van X mennyiségű szex a párok között.” Ez az alapproblémája a te gondolkodásodnak. A termékeny korú, gyermeket nem akaró nőkkel való szexuális aktusok 80 %-át a férfiak 20 %-a bonyolítja. Jóval kevesebb lenne a férfi vevő. Ergo nem érné meg a gyógyszergyáraknak. Ha megérné, már rég lenne fogamzásgátló gyógyszer férfiaknak. Többet kell itt még olvasnod és az olvasottakból következtetéseket is levonnod.

zgy001
Olvasó
zgy001

Húú, vigyázz, le ne ess a magas pacidról! Nagyot lehet ám onnan burkolni.
(Főleg a múltkori beégéseid függvényében… :) )

Tudod:
– Nem csak a termékeny korú nők szexelnek.
– Attól, hogy az aktusok nagy részét kevés férfi bonyolítja, nem azt jelenti, hogy a nők mással nem szexelnek. És ha egy bétával csak havi 1X szexel egy nő, máris kell a bétának is gyógyszer.
– A nők a gyógyszerüket ugyanúgy bevennék, ha nem akarnak gyereket. Mivel (és itt most neked érdemes tanulnod) a nő kockázatkerülő. (Pl. a cikkírónak itt van egy elég komoly hibája az írásban – a nőkben sokkal kevesebb a tesztoszteron, így sokkal kockázatkerülőbbek.) Ha nem akar a nő gyereket, akkor nem fog kockáztatni. Legtöbbjük arra is képtelen, hogy egyedül eldöntse, pirosra vagy sárgára fessék-e otthon a falat, hiszen az is kockázat.
Ergo a tablettaszám jó eséllyel még növekedne is, hiszen a nők tablettájával továbbra is nyugodtan számolhatunk.

Reszet Elek
Szerkesztő

Kissé hazabeszélnék. A női fogamzásgátlás következményeiről és a férfi fogamzásgátlás ellehetetlenítésének okairól itt írtam: https://www.ferfihang.hu/2015/08/16/fogamzasgatlas-uj-horizontok/
A kommentekben is van egy rakás, a témához tartozó okosság.

csakszolokhogy
Olvasó
csakszolokhogy

Elrontottam és már nem tudom törölni, bocs.

csakszolokhogy
Olvasó
csakszolokhogy

A gond az, hogy túl nagy a kockázat egy férfi számára, mert valószínű, hogy nem egy ki/ bekapcsoló gombként működne.
Hormonális alapon pedig már a női fogamzásgátlók elég kellemetlen tapasztaltokat mutatnak.

“Úgy gondolom, hogy a férfiak és a nők között pont annyi a felelőtlen ember és pont ugyanannyi a kockázatkerülő is.”

Miből gondolod ezt és ami itt csúsztatás, hogy egy adott dolog nem ugyanazzal a kockázattal jár a két nem számára, ezért csak az egyik, vagy másik oldalról vizsgálni nem etikus.

” A nem kívánt gyermek megfoganásával bár a férfit biológiai értelemben nem éri jelentős változás, azonban törvényeknek hála egzisztenciális értelemben nagyon is kockázatos számunkra fogamzó képesség kontrolljának teljes átengedése a nők kezébe.”

A nő szempontjából pedig a jelenlegi társadalmi/gazdasági /szociális viszonyokat tekintve egzisztenciális szempontból nem igazán kockázatos, biológiai szempontból meg igen.

” Felszabadulna a nők szervezete az őket terhelő hormonális fogamzásgátlók hatásai alól.”

Nem tart senki pisztolyt a fejéhez most sem, hogy bevegye/ezt a módszert használja, ez egyéni döntés kérdése.

“Nem kéne a férfiaknak kényelmetlen óvszert használni egy monogám kapcsolatban. (Az óvszer megmaradna, mint a szexuális kalandozások biztonságát garantáló eszköz.)”

Cserébe, amikor a nő abbahagyja, az istennek sem jön össze a gyerek, mert a tabletta „elfedte”/”félrevezette” a reprodukciós „receptorokat” és megy a vinnyogás ezerrel, ha nem jön össze.
Több száz évvel ezelőtt “isten” lett volna az, aki a mai korban használatos óvszert eladta volna a nőknek/férfiaknak a „lélekromboló” kényelmetlensége ellenére.

“A férfi szabadon dönthetne a szülővé válásról. Nincs több bepalizott kispapa, nincs több lényszerből nősülő átvert férfi. Nincsenek gyerekkel megfogott aranyásó célpontok. Csökkenne az apasági perek száma.”

Magyarul simán teherbe ejthetné a nőket, semmi felelősséggel. Akkor lenne csak igazi metoo, meg erőszakkiabálás.

“A szexuális partnerek közötti bizalom kétirányúvá válna. A nőknek ugyanúgy kellene bízni abban, hogy a férfi biztos bevette a tablettát, mint most a férfiaknak abban, hogy a nők nem hagyták ki az antibébi bevételét.”

Nem, nem válna. Amelyik férfi meg bízik a nőben az meg is érdemli százszorosan, tudod: “majd ha ló legel a sírján……. “. Az átlag júzer tényleg ennyire hülye, hogy nem tanul semmiből?

“Csökkenne a besikerült gyerekek száma, de talán ezzel együtt növekedne a tervezetteké.”

Ez csak feltételezés.
Akkor is a nő döntése lenne és annyi küretet csináltathatna(titkolhatna el) mint manapság, ……ó, szent egyűgyüség.

“valaki becsületesen játszik a párkapcsolatában, vagy a szexuális életében, az csak nyerne a férfi fogamzásgátlóval, akármelyik nemhez is tartozik az illető.”

Akkor higgyél nőnek/alfának, ha ló legel a sírján….

zgy001
Olvasó
zgy001

“A nő szempontjából pedig a jelenlegi társadalmi/gazdasági /szociális viszonyokat tekintve egzisztenciális szempontból nem igazán kockázatos, biológiai szempontból meg igen.”
Tegyük azért hozzá, hogy biológiai szempontból mára már igencsak mikronokban mérhető a nő kockázata.

“Cserébe, amikor a nő abbahagyja, az istennek sem jön össze a gyerek, mert a tabletta „elfedte”/”félrevezette” a reprodukciós „receptorokat” és megy a vinnyogás ezerrel, ha nem jön össze.”
Ez mindenkinek az egyéni döntése lenne, hogy hogyan dönt önmagáról.
Ráadásul ha valaki egyáltalán nem akar (már) gyereket, annak édesmindegy, lehet-e még utána gyereke.

“Magyarul simán teherbe ejthetné a nőket, semmi felelősséggel. Akkor lenne csak igazi metoo, meg erőszakkiabálás.”
???
Javíts ki, ha tévednék, de mintha fogamzásgátlásról beszélnénk. Ha a férfi használ ilyen tablettát, akkor vajon hogyan ejthetné teherbe a nőt felelősség nélkül??? Meg úgy egyáltalán. Arról nem is beszélve, hogy hány férfi az, aki ilyen gyereket akar…

“Akkor higgyél nőnek/alfának, ha ló legel a sírján….”
https://giphy.com/gifs/QajHhLKW3VRcs/html5

/Érdekes, mennyire elharapódzott újabban az alfák utálata. Mintha ők tehetnének arról, hogy a béta egy töketlen papucs, akit otthagy a nője, mert az megbukott a shit teszten. Persze mindig könnyebb másokban keresni a felelősséget a saját balfaszságunk miatt, nemde? Még akkor is, ha már könyvtárnyi irodalom van arról, hogy mit cseszünk el, és hogyan lehetne kijavítani:
ferfihang.hu/2011/11/02/sokat-akar-a-szarka-de-nem-birja-a-felesege/
ferfihang.hu/2011/11/05/kiegeszites-shit-test-temaban/
ferfihang.hu/2011/11/23/a-10-legfontosabb-dolog-amit-a-hazassagod-megjavitasara-tehetsz/
ferfihang.hu/2015/02/14/amikor-a-game-menti-meg-a-hazassagot-dave-tortenete/
ferfihang.hu/2015/02/21/amikor-a-game-menti-meg-a-hazassagot-dave-tortenete-masodik-resz/
ferfihang.hu/2011/11/30/hipergamia/
ferfihang.hu/2013/02/24/miert-vagy-25-evesen-is-szuz/
ferfihang.hu/2013/10/01/a-baratzona/
ferfihang.hu/2015/07/01/a-testbeszedrol/
Vagy csak 1-2 alfa-utáló ír több nick alatt? Ez sem elképzelhetetlen./

csakszolokhogy
Olvasó
csakszolokhogy

“Ráadásul ha valaki egyáltalán nem akar (már) gyereket, annak édesmindegy, lehet-e még utána gyereke.”

A csavar ott van, hogy amíg szedi, addig bétákkal “maszatol,” el van nyomva az ez irányú ösztöne, amint abbahagyja, előjön a „valódi énje” és akkor már kéne, de a bétával nem megy, vagy a „kakukkos” óra játszik.

“Ha a férfi használ ilyen tablettát, akkor vajon hogyan ejthetné teherbe a nőt felelősség nélkül??? Meg úgy egyáltalán. Arról nem is beszélve, hogy hány férfi az, aki ilyen gyereket akar…”

Értem én a kérdésed, de az „óvszerlevevő erőszakolók” ugyanezt csinálják.
Az elkeseredtt bétákat meg különösen nem becsülném alá, ha az „istennője” kikacsintgat, ki akar lépni, de azért még egyszer “búcsuszexel” velük, egy „szerelmes” béta időnként hülyébb, mint egy hülyepicsa.


/”Érdekes, mennyire elharapódzott újabban az alfák utálata.”

Én csak azt állítottam, hogy egy alfa úgyan azokat a viselkedési formákat mutatja, mint egy átlag, vagy a fölötti nő, ez ténykérdés, semmi utálat nincs benne.

Ha egy béta megkérdez egy alfát vagy egy nőt a csajozásról, arról hogy ő hogy lenne eredményes, mind a kettőtől ugyan azt a bullshit válaszokat kapná, amivel nem hogy nem jutna előrébb, de csak mélyebbre ásná magát.

Az alfától a mintákat kell eltanulni, de nem hinni meki, mert ő is „vak”.
Ott sem azt kell nézni amit mind , hanem azt, amit csinál.

zgy001
Olvasó
zgy001

“A csavar ott van, hogy amíg szedi, addig bétákkal “maszatol,” el van nyomva az ez irányú ösztöne, amint abbahagyja, előjön a „valódi énje” és akkor már kéne, de a bétával nem megy, vagy a „kakukkos” óra játszik.”
A nő alapból fél, kockázatkerülő. A hiedelmekkel ellentétben nagyon is jól tudják ők és pontosan szedik a tablettát, amikor nem akarnak gyereket. Két esetben nem szedik: ha alfával van, vagy ha gyerekkel akarja a férfit (ez lehet béta is) magához kötni. Hidd el, a legtöbb nő minden más esetben nagyon is jól tudja, mit is csinál. Ha nem akar gyereket, akkor mindent meg fog tenni, hogy ne legyen neki. (Max. idióta és bénán használja.) A félelmei irányítják, és ha a gyerektől való félelme erős, akkor ha 10 tablettafajta mindegyike 99%-os eséllyel véd (és egyik sem káros – mert az a félelem felülírhatja a másikat), akkor mind a 10-et be fogja venni, szépen egymás után.

“óvszerlevevő erőszakolók”
Kezdem érteni, mit értesz ez alatt. De nem hinném, hogy egy béta, akitől éppen válik a nője, gyerekkel akarná magához édesgetni. Nem mondom, hogy néha nem történhet meg, de szerintem ritka. Pláne, hogy egy férfi soha nem tudhatja 100%-osan, hogy a gyerek az övé-e. (Kivéve talán az apasági tesztet.) Az ilyen “megerőszakolt” duma a legtöbb esetben egyébként is figyelemfelhívás, mintsem valóban megtörtént eset – a legtöbb esetben kitalációról van szó. Vagy egy újabb pénzlehúzási kísérlet az egykori bétától, vagy önsajnáltatás (esetleg a kettő együtt).

“Ha egy béta megkérdez egy alfát vagy egy nőt a csajozásról, arról hogy ő hogy lenne eredményes, mind a kettőtől ugyan azt a bullshit válaszokat kapná, amivel nem hogy nem jutna előrébb, de csak mélyebbre ásná magát.”
Ez koránt sem igaz.
– Ha született alfát nézel, ott igen. Attól azt a választ kapod, hogy “Legyél önmagad!” Na ezzel valóban kitörölheti az ember a seggét.
– Viszont van az alfáknak egy (valóban kisebb) rétege, akik megtanulták ezt és önállóan verekedték fel oda magukat. Ők tudják, milyen ott lent, mert ők is ott kezdték. És tudják, hogy mi működik, hogyan működik a nő. Ezeket hívom én egyébként tanult alfáknak. És lám, éppen ők azok, akik akár önzetlenül is segítenek, ráadásul érdemben. Ezen alfák írásaiból lehet tanulni itt is, meg máshol is.

csakszolokhogy
Olvasó
csakszolokhogy

A nő tablettaszedésével kapcsolatosan nem a stratégiájának a „tudatosságát” kérdőjeleztem meg, hanem azt állítom, hogy a tablettaszedés idején nem „jók”, „eltompulnak” a „receptorai”, és általában előtte kezdi szedni a tablettákat, folyamatosan , mielőtt kapcsolata lenne, és már az így kialakuló kapcsolat sokszor mellélövés. A tudatos döntést is ez eléggé megkavarja. Általában a libidója is csökken.

“De nem hinném, hogy egy béta, akitől éppen válik a nője, gyerekkel akarná magához édesgetni. Nem mondom, hogy néha nem történhet meg, de szerintem ritka.”

Ne becsüld le egy elkeseredett ember őrültségeit, nemtől függetlenül, és akkor még a “nőgyilkoló/verő” “agresszív” férfiakat nem is hoztuk ide:)

“– Viszont van az alfáknak egy (valóban kisebb) rétege, akik megtanulták ezt és önállóan verekedték fel oda magukat. Ők tudják, milyen ott lent, mert ők is ott kezdték. És tudják, hogy mi működik, hogyan működik a nő. Ezeket hívom én egyébként tanult alfáknak. És lám, éppen ők azok, akik akár önzetlenül is segítenek, ráadásul érdemben. Ezen alfák írásaiból lehet tanulni itt is, meg máshol is.”

Egyetértek, viszont ezekre( a tanult alfákra=t-alfákra) nem igazán hallgatnak, mert látják a t-alfákat kívülről, a „hibáikat”is és nem hiszik el nekik, amit mondanak.
Meg vannak győződve, hogy szerencse kérdés, hogy pénz meg hatalom stb. és azt hiszik, hogy mivel jóval kevesebben vannak, csak hibák a mátrixban, mondjanak bármilyen jót, okosat.
Az utolsó kifogás általában az szokott lenni, hogy azért nem éri meg, ha ennyit kell érte tenni/változni, meg én nem vagyok ilyen, meg erkölcs, morál satöbbi.

zgy001
Olvasó
zgy001

Az első részben írt dolgokat elfogadom, okés. Csak ugye ez most is megvan. Tehát egy férfi tabletta bevezetése ezen nem sokat módosítana. Ha meg mégis kevesebb tablettát szednének a nők, akkor talán még javítana is a dolgon. (Kérdés, hogy a férfi tabletta mit okozna a férfiakban, meg úgy az egész társadalomban.)

A “nőgyilkoló/verő” “agresszív” férfiak esete szerintem szintén nagyrészt a nő hisztijének a terméke. Hiszen tudjuk: Ha egy alfa megfogja a mellét, az kedves gesztus. Ha egy béta ránéz, az szexuális zaklatás. Ha egy alfa megveri, abból békülős szex lesz. Ha meg egy béta hangosan beszél, abból családon belüli erőszak.

Az utolsó részben egyetértünk. De valljuk be, ez nem az alfák hibája. Nem az alfák tehetnek róla, hogy a béták nem hajlandóak fejlődni, tanulni. Minden ember előtt ott a lehetőség, hogy kitörjön, nőt szerezzen, stb. De ha valakinek könnyebb kifogást keresni, mint megoldást, azzal nemigen lehet mit kezdeni.
Igazából a társadalomnak is ez a baja:
– Az alfák lényegében nem változtak az utóbbi évszázadokban. Nem lett más a viselkedésük.
– A nők viselkedése sem változott az utóbbi évszázadokban. Ugyanazt csinálják, mint előtte.
Ami megváltozott, az a béták viselkedése.
Sőt, jelentős részben ők sem sokat változtak, ugyanúgy papucsok, mint régen. Csak jobban túltolják a papucskodást, mint valaha. Egy társadalom akkor erős, ha a férfiak erősek. Ez pedig ott kezdődik, hogy legalább a saját nőinkkel szemben legyünk képesek erősnek lenni. Ha valakit a nő irányít, az nem csak a családját, hanem (mivel a család az erős társadalom alapja) így a társadalmát is elveszti. Mindig akkor bukott meg egy társadalom, amikor a béták a szokásosnál is jobban becsicskultak a nőknek, és hagyták, hogy a nő irányítson. Ennek mértéke minél nagyobb volt, annál nagyobb lett a züllés, majd a pofára esés is. Ezért kéne a bétáknak végre tököt növeszteniük, kiállni magukért – és ezzel együtt a társadalmukért.

csakszolokhogy
Olvasó
csakszolokhogy

Nem látom az összefüggést abban, hogy ha lenne férfi tabletta, miért engedné ki a nő a kezéből az „irányítást”, abban az esetben, ha nem akar gyereket?.

“A “nőgyilkoló/verő” “agresszív” férfiak esete szerintem szintén nagyrészt a nő hisztijének a terméke. “

A másik része meg abból adódik, hogy a “megvert” nők jó része abba a hibába esik, hogy vonzza az „erő” és azt gondolja, hogy ő ezt meg fogja tudni zabolázni/vele nem úgy fog bánni.

Nagy részében az is benne van, hogy tudatosan provokálja és durván shitteszteli a „lecsúszott” alfát, hátha az képes tököt növeszteni, erre meg a „vértolulásos béta” hirtelen felindulásból nem agyonüti?, (a szemét)

Én az alfákat nem hibáztatom, csak annyit mondtam, hogy egy született alfa nem referncia és követendő példa egy béta számára.
Tanult-alfa viszont nagyon kevés van, bár azok meg sokszor túlkompenzálnak, mert nem birják az eredeti „csomagjukat levetni” .

A többivel teljes mértékben egyetértek.

Abban kételkedek, hogy a béták (elenyésző kis százalékon kívül) tököt növesztenének, nem létkérdés számukra, csak épp kellemetlen, de kimerül a kesergésben és többek közt az alfák, a nők, jogszabályok szidásában és a jogkövetelésben.

zgy001
Olvasó
zgy001

“Nem látom az összefüggést abban, hogy ha lenne férfi tabletta, miért engedné ki a nő a kezéből az „irányítást”, abban az esetben, ha nem akar gyereket?”
Lehet, hogy félreérthetően fogalmaztam. Éppen azt akartam kifejezni, hogy ha van férfi tabletta, ha nincs, a nő (ha nem akar gyereket), szedni fogja a sajátját. Annyi fog csak változni, hogy a férfinak is adunk egy lehetőséget, hogy ne éljenek vissza vele szemben.

“és azt gondolja, hogy ő ezt meg fogja tudni zabolázni/vele nem úgy fog bánni.”
Ebben is egyetértünk.

“az is benne van, hogy tudatosan provokálja és durván shitteszteli a „lecsúszott” alfát”
Ebben még inkább. Sőt, még élvezik is olyankor a nők, ha felcseszik a párjukat:
https://www.telegraph.co.uk/women/sex/9126265/Research-finds-women-feel-happy-when-their-husband-or-partner-is-upset.html

“Abban kételkedek, hogy a béták (elenyésző kis százalékon kívül) tököt növesztenének”
Pedig muszáj lesz. Enélkül kipusztulunk.

csakszolokhogy
Olvasó
csakszolokhogy

A muszájon már rég túl van Nyugat -Európa, ennek ellenére nem tér észhez. Már nem számít ha Mohács is jön, túl kényelmes és megúszható minden-látszólag.

zgy001
Olvasó
zgy001

Én azért látok pozitívumokat. Mondhatnám:
A remény hal meg utoljára. :)

Delin
Olvasó
Delin

“Ebben még inkább. Sőt, még élvezik is olyankor a nők, ha felcseszik a párjukat:”

Ezt kicsit eltorzitod. A cikk se ezt mondja.

“The detailed study found that wives or girlfriends were pleased when their partner showed emotion because they believed it demonstrated a healthy relationship. ”

A nok nem konkretan azt elvezik, ha felcseszik a parjukat, hanem azt, ha erzelmi reakciot valtanak ki belole, ami lehet pozitiv es negativ. A negativ erzelmi reakcio is kozvetve azt uzeni egy nonek, hogy fontos a parjanak (a fizikalis agressziot ne keverjuk ide, nem arrol szol a cikk). A passzivitasnal minden jobb egy nonek, a legnagyobb “pofon” szamara, ha sehogy sem tud hatni adott ferfira.

zgy001
Olvasó
zgy001

Szerintem inkább te torzítod el.
A cikk címében, meg utána is arról beszélnek, hogy a férfi idegessége váltja ki ezt a nőből. Csak egy mondatban (amit te idéztél) van általánosságban írva az érzelem, de ez a kontextusból (a címből is akár) nyilvánvalóan az idegességet jelenti, mint érzelmet. Ha más érzelem is kiváltaná, akkor azt szerintem jelezték volna külön, és nem kifejezetten az idegességről írtak volna.

Delin
Olvasó
Delin

Nem is gondoltam, hogy komolyan veszel ilyen tanulmanyokat es kutatokat. :) http://www.drshiricohen.com/ “Dr. Cohen’s research focuses on various aspects of couples functioning, including attachment quality, relationship satisfaction, partner aggression, and depression in couples. She has developed and tested a brief couple therapy for depression that helps partners better adjust to living with depression and building positivity in their relationship. Her most recent research has been examining empathy between partners, and the ways in which empathy is linked to relationship satisfaction for women and men. ” Itt a link az eredeti cikkhez, nem igazan arrol szol, amit irtal az elso kommentedben. Cohen, S., Schulz, M. S., Liu, S., Halassa, M., & Waldinger, R. J. (accepted for publication). Empathic accuracy and aggression in couples. Individual and dyadic links. Journal of Marriage and Family. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/jomf.12184 “Contributions and Clinical Implications The current study adds to the literature on partner aggression and empathy in several ways. First, levels of aggression were assessed on an ordinal scale as opposed to categorically, which allowed for analysis of these links on a continuum of frequency and severity of aggressive behavior. Second, in contrast to most studies of IPA that focus on male‐to‐female aggression (e.g., Schweinle et al., 2002), in this study we examined aggression by both male and female partners in a sample in which both men and women were aggressive in the majority of cases. This bilateral “common couple” violence (Archer, 2000; Marshall et al., 2011) is the most common type in the general population. Finally, the application of the APIM to provide a new window and the relative degree of individual and cross‐partner contributions of EA on IPA help provide important information about potential mechanisms underlying these connections. The findings of the current study may have important implications for the field of IPA prevention and treatment. Traditional treatments for IPA have involved splitting partners into gender‐specific groups, usually for male perpetrators and female victims. However, many perpetrators participating in anger management groups continue to engage in abusive interactions with their partners (Murphy, Meis, & Eckhart, 2009). Although separation of perpetrators and victims may be necessary to ensure safety in severe cases of physical abuse, couples experiencing mild to moderate psychological and/or physical abuse may benefit from couples therapy (see O’Leary & Cohen, 2007, for discussion). Conjoint treatment provides the optimal context, when deemed safe, to intervene in the couple’s interactions that are contributing to abusive behavior while holding individuals fully responsible for their own aggression (Stith & McCollum, 2009; Stith, Rosen, & McCollum, 2003). Concerns that dyadic treatment of aggression would place victims at risk for further abuse have been countered by the realization that gender‐specific treatments have limited effectiveness (Murphy et al., 2009) and that leaving aggressive couples untreated who have poor conflict‐resolution skills may be inappropriate and risky. Studies of couples therapy and violence already support the important role of targeting emotion expression in order to create desired positive change in relationship behaviors and communication patterns (e.g., Hrapczynski, Epstein, Werlinich, & LaTaillade, 2012; LaTaillade, Epstein, & Werlinich, 2006). Emotionally focused couples therapy has been shown to change partners’ abilities to empathize with one another’s difficult emotions (S. M. Johnson & Denton, 2002). The present findings lend further support to the importance of intervening with aggressive couples by focusing on such misreads as a potential precursor to escalating conflict. The distinct pattern of findings in this study for partner aggression in relation to the type of emotion being attended to suggests the potential for more focused targets of intervention. It may be particularly important to focus on how partners read each other’s vulnerability and positivity,… Tovább olvasás »

zgy001
Olvasó
zgy001

“Nem is gondoltam, hogy komolyan veszel ilyen tanulmanyokat es kutatokat. :)”
Ha egy tény tény, akkor tökmindegy, ki mondja ki. Nyilván egyes tanulmányok esetében fenntartásokkal érdemes kezelni dolgokat, de ettől még lehet igazsága. (Arról nem is beszélve, hogy nem csak azt vizsgálja, hogy a párkapcsolatokban mikor bántalmaznak nőket, hanem azt is, hogy mikor bántalmaznak férfiakat. Ergo már ezzel több, mint a legtöbb hasonló tanulmány.)

Egyébként jó, hogy megpróbálsz kimazsolázni dogokat belőle. De az általam berakott cikkben maga a megkérdezett kutató támasztja alá a mondandómat, illetve a cikk végén is írnak érdekeseket.

Delin
Olvasó
Delin

Cuki, hogy most eppen noiesen terelsz. Nem szegyen az, hogy csak a bulvar cikket olvastad nem pedig az eredeti tudomanyos cikket. Direkt bemasoltam vagatlanul az eredeti cikkbol az egesz konkluziot minimalis kommenttel, ugyhogy ezen hiaba rugozol tovabb. Epp a Telegraph mazsolazgatott erosen az eredeti cikkbol, de hivatkozhatsz ra tovabbra is, ha szerinted ugy hitelesebb.

zgy001
Olvasó
zgy001

Nem tereltem, csak alátámasztottam.
Ha maga a kutatást végző kutató mondja azt, amit, akkor gondolod, hogy majd a te értelmezésed a tanulmány kapcsán relevánsabb lesz, mint az övé? :)

Egyébként szerintem te most pont azt csinálod, amiről a cikk szól.
Ugye élvezed, hogy fel akarsz baszni agyilag? :)

Delin
Olvasó
Delin

Nem mondtam, hogy az enyem relevansabb miota olvastam az eredetit, csak azt, hogy a tied torzit. Igen, ilyen alapon az en elso kommentem is torzit. A kulonbseg, hogy en ezt mar elengedtem veled ellentetben.

Azt csak te tudod vagyok-e rad barmilyen hatassal vagy sem, de ha direkt fel akartalak volna huzni agyilag, akkor mar fustolognel, mint egy gyarkemeny. ;)

zgy001
Olvasó
zgy001

Gondolod, olyan füstölgő vagyok? :)

Delin
Olvasó
Delin

Passz, nem ismerlek, hogy reagalod le ha felhuznak. Az azonban tuti, hogy olyan erosek a kereteid, hogy ember nem tud kizokkenteni abbol, ha valamit a fejedbe veszel.

zgy001
Olvasó
zgy001

Kizökkenteni nem is. Viszont meggyőzni azért meggyőzhető vagyok. ;)

Hiszed vagy sem, régebben azt gondoltam, hogy a szocialista módszer jó és szép.
Utána elértem a 16 éves kort és rájöttem, hogy nem. :)

Az iskoláról is 28-30 éves koromig meg voltam győződve, hogy az okés.
Utána valaki megkérdezte tőlem, hogy ha egy gyerekkel íratsz egy dogát a tanár által leadott tananyagból úgy, hogy a gyerek azt otthon nem tanulta meg (mert mondjuk a tanár azt mondta neki, hogy nem lesz belőle számonkérés), és teszed ezt mondjuk fél évvel a leadott óra után, akkor milyen osztályzatot fog kapni a gyerek. Magyarán ha a gyerek csak azt tudja, amit a tanár lead, akkor milyen osztályzatra számíthat.
Ekkor elgondolkodtam.
És nem csak erről, hanem minden ezzel kapcsolatos dologról is.
Azóta meggyőződésem, hogy az iskola káros a gyereknek.

Szóval meggyőzhető vagyok, de csak érvekkel. ;)

Delin
Olvasó
Delin

Ezek a peldak inkabb sajat felismeres eredmenyei voltak enyhe kulso inger hatasara, kvazi magadat gyozted meg. Nincs ezzel baj, sot egy ferfinel inkabb elony ez, ha nem parosul aggresszioval es/vagy alacsony IQ-val.

A magyar rendszer a tanitasi stilusaval, tanari alomannyal es szamonkeres modjaval tenyleg karos a gyerekekre. En meg tesztelek a gyerekeim altal egy masfajta rendszert mielott altalanosan is kijelentem, hogy az iskola karos a gyerekekre. 10 even belul kiderul.

Nem tudom milyen erv tudna egy ici-picivel is arnyalni az eleg lehangolo nokkel kapcsolatos velemenyeden. Nem vagyunk mi tobbsegeben annyira genetikailag 2bitesek, mint amennyinek gondolsz. Mar kihalt volna az emberiseg. Gondolom van egy keped milyen not akarsz magad melle, zongorazd vegig, hogy az altalad elkepzelt tulajdonsagokat hogyan erheti el, ha egyaltalan elerheti.

Hunn
Olvasó
Hunn

Nincs az az isten, hogy én valaha is bevegyek egy ilyen férfiaknak szánt antibébi tablettát. Soha, semmilyen körülmények között. És pont.

Az pedig egy vicc, amikor a feministák azt állítják, hogy “a férfiak a legkisebb kellemetlenséget sem vállalják a nem kívánt terhesség elkerülése érdekében”. Hát a gumióvszer felhúzása az smafu???

zgy001
Olvasó
zgy001

“Hát a gumióvszer felhúzása az smafu???”
Eljutottunk a világűrbe, lementünk az óceánok mélyére, felfedeztünk és feltaláltunk több milliárd dolgot, meghódítottuk a világot, legyőztük minden ellenségünket, felépítettük a kultúránkat. És mindeközben jóformán semmilyen elismerést, megbecsülést nem kapunk érte a nőktől.
Gondolod, hogy ha felveszel egy gumidarabot, majd értékelni fogja? :)

Egy parazita soha nem érez semmit a gazdatest felé, nem értékeli annak az erőfeszítéseit. Csak a saját hasznát nézi, nem pedig hogy azt milyen áldozatokkal sikerült létrehozni. Szerintem ne várd el soha egy élősködőtől, hogy értékelje azt, amit teszel érte. Mert nem fogja.
Gondolj csak a régi slágerre:
“Mit tettél értem mostanában?”

wittukind
Olvasó
wittukind

Amig megvan a lehetőség hogy seggbe és szájba- ebben a sorrendben- addig nem érzékelem az értelmét ennek a pasztillahülyeségnek

Reszet Elek
Szerkesztő
wittukind
Olvasó
wittukind

Ez jó dumafranci dolog, de én konkrét dologról irtam….

wittukind
Olvasó
wittukind

És tényleg elment a ceu Magyarországról? ezt nem kéne megünnepelni valahogy?

csakszolokhogy
Olvasó
csakszolokhogy

Úgy elment, hogy itt maradt.

the hermit
Olvasó
Reszet Elek
Szerkesztő

Erre már akkor felhívtuk itt a figyelmet amikor elkezdődött az egész mitú haccacáré.

Delin
Olvasó
Delin

Szerintem ezen senki nem lepodik meg, aki penzugyi teruleten dolgozik… ez egy ferfi vilag volt mindig is, ahol a noknek kell alkalmazkodnia a szabalyokhoz, nem forditva. A noi shit teszteket olyan hatekonyan verik vissza, hogy a nok csak pislognak, majd egy kis csendes magaban valo, eszrevetlen duzzogas utan mosolyogva elvezik a tesztoszteronbomba kornyezetet es teszik a dolgukat. Ezert nem mukodnek a kvotak se tobbek kozt, csak ront a nok helyzeten. Nyilt titok, hogy vannak teruletek, ahol max a titkarno lehet no, egyebkent szinte eselytelen nokent. Ha valamilyen kisebb csoda soran be is kerulsz, kirekesztenek bizonyos szempontbol (pl nem hivnak el sorozni, ami azert problema, mert a fontos uzleti dolgok ott dolnek el, nem az irodaban), olyan nagy ellenszelben kell dolgozni, amire a nok csak jelentektelen szazaleka kepes es akar. Ha pedig ilyen korulmenyek kozt is kepes mar kozep tavon is ott dolgozni, elobb utobb kiviv valamifele tiszteletet, de egyenrangu sokaknal soha sem lesz, ha megfeszul sem. (Mielott jottok, hogy nalunk nem igy van, a Bloomberg a vezeto cegekrol beszelt elso sorban a londoni, new york-i irodakban tapasztalhato allapotokrol. E cegek elenyeszo magyarorszagi kirendeltsegenel hasonloan mukodik dolog, eros magyar sajatosagokkal.)

wittukind
Olvasó
wittukind

Szegények, talán még sajnálni is kéne őket…

Taki
Olvasó

Ha bezzeg egy férfi antibébi tablettának az lenne a melléhatása hogy mondjuk elkezd megnőni az izomzat+ péniszméret… kihalna az emberiség :)