Alter Ego
302 megosztás

Nem szűnik a botrány a Gillette férfigyűlölő reklámja körül, a megsértett férfiak most porig rombolják a cég imidzsét

Mint az világszerte már közismerté vált, a Gillette egy férfihibáztató, férfigyűlölő, feminista reklámfilmet adott közre, amellyel sokkal jobban vérig sértette a férfiakat, mint azt egy csorba, rozsdás borotvával tehette volna. A propagandafilm gyakorlatilag férfigyűlölő feminista sztereotípiákkal okád savat a férfiakra, mondván, hogy a férfiak túl messzire mentek, a világot elárasztja a “toxikus férfiasság”, a szexuális zaklatás, a nemi erőszak és a brutalitás. Már a film első másodperceiben médiamontázsokból összevágva elhangzanak a hívószavak: “metoo”, “szexuális zaklatás”, “mérgező férfiasság”. A film a dolgok közepébe vágva indul: sáskajárás szerűen pusztító, vágtató fiú-férfi csürhék törik darabokra az idillt, rombolják le a környezetet, tombol az erőszak, a megfélemlítés, a megszégyenítés, a “szexuális zaklatás”. A feminista gyűlölet tárgyát valamiért jól megtestesíteni képes, a kertben grillező, sorozatgyártott amerikai családapák pedig erre csak annyit ismételgetnek, hogy “a fiúk már csak ilyenek”. Aztán a film levonja a végkövetkeztetéseket: a férfiaknak, akik immár méltatlanná váltak a Gillette régi jelmondatára is, maguknak kell gátat szabniuk, és az új generációk megmentése érdekében meg kell változniuk.

A film hatalmas felháborodást váltott ki, például a YouTube-on már az első napon több mint kétszázezer diszlájkot sikerült begyűjtenie, miközben csak a szavazók tizede nyomta meg a “tetszik” gombot, és azóta is naponta százezrével áradnak a diszlájkok és a cég globális bojkottjára felszólító felháborodott hozzászólások. Az internet megtelt videókkal, amelyeken férfiak szemétbe hajítják, lehúzzák a WC-n, konyhamalacban aprítják péppé, kalapáccsal verik szét, tapossák össze Gilette borotváikat. A világsajtó napok óta a futótűzként terjedő botrányról beszélt, és se szeri se száma azoknak a videóknak a YouTube-on, amelyekben férfiak igyekeznek elmagyarázni, hogy mi is az igazán nagy baj az ilyen propagandával.

Miközben több jelentős médiaszemélyiség, például Piers Morgan brit tévés maga is bojkottra szólított, addig a “progresszív” sajtó mesterkélt értetlenkedéssel fogadta a kitört botrányt és megpróbálta a “férfijogi aktivisták” értelmetlen nyavajgásaként és “férfihisztiként” tálalni. Az ő kedvükét érdemes kifejteni, hogy mi is a valódi probléma a “reklámfilmmel”. Az előbbi idézőjelnél álljunk is meg egy pillanatra, merthogy eleve érhetetlen, hogy miként gondolhatta a cég, hogy egy férfigyűlölő, feminista világnézeti kisfilm jó reklámja lehet a Gillette-nek. Nyilvánvaló, hogy a cég marketingcsapatának irányítását megkaparintó feminista szekta a saját világnézetének és savanyú életérzésének megfogalmazására használta fel a Gillette erőforrásait. Nehéz elképzelni, de egyetlen épeszű ember sem volt közöttük,  aki elmondta volna, hogy férfifóbiával és férfigyűlölettel nem lehet a férfiaknak termékeket eladni. A reklámfilm megrendezésére egy feminista női rendezőt kértek fel, aki korábban a Libresse számára forgatott bárgyúan ostoba, közönséges, ámde mégis sikeres reklámfilmet “Viva la Vulva” vagyis “Éljen a pina” címmel. Ha a hölgyeknek nem vette volna el az eszét a férfigyűlölet, akkor tulajdonképpen egyszerűen a helyzethez adaptálhatták volna ezt a korábbi primitív sikert, csak egyszerűen most azt kellett volna megénekelniük, hogy “éljen a fasz”, de hát még ehhez is hülyék voltak, ráadásul ők a szívük mélyéről nagyon is azt akarták mondani, hogy “le a fasszal”. A napnál is világosabb, hogy ennek csak marketing katasztrófa lehet a vége. A végeredményt Ezra Levant kanadai publicista az ügy kapcsán többször idézett mondata is jól összefoglalta:

“Egy borotvareklám, amit lilahajú feminista szipirtyók írtak, nagyjából annyira lehet hatékony, mintha középkorú férfiakkal íratnának tamponreklámot.”

Ha a film társadalmi üzenetére tekintünk, akkor is azt kell mondanunk, hogy a film hatalmasat téved, amikor teret ad a feminista férfifóbiának és azt akarja a férfiakba sulykolni, hogy az évezredes férfiasság ideálok, férfi viselkedésminták teszik tönkre a társadalmat. A kisfilm jelenetei jól közvetítik ezt a világnézeti meggyőződést: az is baj, ha a férfiak kifejezésre merik juttatni a nők felé érzett elragadtatásukat, vonzalmukat, erőnek erejével meg kell állítani őket, amikor az utcán meg szeretnének szólítani egy nekik megtetsző csinos nőt, a szájukra kell csapni, ha a medencepartin fotót, videót szeretnének készíteni a bikinis bombázóról és azt mondják neki, hogy “mosolyogj édes”,  az is baj, ha a kisfiúk saját habitusukat megélve egymással ártalmatlanul birkóznak, és már az is baj, ha valaki széttárt lábakkal ül egy kanapén (lásd a feminista gyűlölködést: Manspreading). Ész megáll! Már csak idő kérdése, és azért is felelősségre akarják majd vonni a férfiakat, mert szakálluk nő és azt borotválni kell. És az elpusztítani szándékozott férfiasság helyére a férfiasított nőt állítanák; ezt fejezi ki a filmben az az apa, aki a kislányával mantráztatja: “kemény vagyok, kemény vagyok”.

A Gillette filmjének leggonoszabb feminista trükkje, hogy a #metoo hisztéria nyomán kipattant valódi kriminalitást erőnek erejével összemossa a férfiasság, a férfi virtus lényegében ártalmatlan elemeivel, és ezek együttesére ráragasztja a bélyeget: “toxikus férfiasság”. Itt kell megjegyezni azt is, hogy bár a feminista propaganda mély morális pánikot keltve egészen mást sugall, de a valóság az, hogy a nyugati társadalomban a nemi erkölcs elleni bűncselekmények száma olyannyira elenyésző, hogy a többi bűncselekménynek még az egy százalékát sem éri el. Bárki utána járhat a vonatkozó statisztikáknak és megláthatja, hogy még a nagyon ritka, robbanószerrel-lőszerrel való visszaélés is sűrűbben fordul elő, mint a nemi erőszak. A feministák hisztije teljességgel értelmetlen, nem tombol társadalmunkban semmiféle nők elleni erőszakhullám, még akkor sem, ha a #metoo egy jól kifizetődő, agyonrágott bulvártéma.

Valószínűleg csak kevés nő érzi át és érti meg, hogy a film ebben a formában nem azt mondja a  férfiaknak, hogy a valódi kriminalitásnak gátat kell szabni (amiről egyébként önmaguk a férfiak is így gondolkodnak), hanem ehelyett mélyen sértő éllel (mondhatni borotva élesen) azt üzeni nekik, hogy úgy rosszak és bűnösök, minden porcikájukban, ahogy vannak, kivétel nélkül. Sajnos az igazság az, hogy a filmet kitaláló feministák pontosan ezt akarták mondani, és a férfiak már nagyon jól tudják is ezt, hiszen a sajtóból naponta feléjük áradó feminista propagandából már megismerhették ezt a véleményt. Nagyon hosszú ideje a férfiaknak azzal kellett szembesülniük, hogy a sajtó és a nőknek szánt termékek reklámjai genderista, feminista, férfifóbiás, férfigyűlölő üzenetekkel teltek meg és ehhez nekik muszáj jó képet vágniuk. A valóságos probléma nem a “toxikus férfiasság”, hanem a toxikus feminizmus. Egyszer azonban elszakad a cérna. És ez a pillanat akkor jött el, amikor a férfiaknak azt kellett látniuk, hogy még az ő vásárlásaikból termelt profitot is férfigyűlölő filmek gyártására használják fel. Hogyan is mondhatná ezután jelmondatával a Gillette, hogy “férfiasan tökéletes”, ha ennyire tökéletlennek nézik és gyűlölik a férfiakat? – Férfiak, bojkottáljátok a Gillettet!

Továbbra is ezrek követelik, hogy a Gillette törölje videóját és kérjen bocsánatot a férfiaktól. Az antipátia tüntetés és a végtelen vita úgy tűnik, immár kezd pánikot okozni a Gillette marketingesei körében, mert bizonyítottan tízezrével tüntetik el cenzoraik a negatív hozzászólásokat a videómegosztókon és a közösségi médiában és többen panaszolják, hogy érthetetlen módon százezrével tűntek el diszlájkok is. Valóságos informatikai állóháború kezd kialakulni, olyan is akadt, aki egy saját fejlesztésű crawler programmal, robottal szűrte a kicenzúrázott kommenteket és élő videóban közvetítette vissza azokat a YouTube-ra. Az “anomáliák” ellenére a YouTube-on a Gillette videó diszlájkjainak száma jelenleg már meghaladta az egymilliót(!) és ezzel a leggyakrabban diszlájkolt videók toplistáján három nap alatt sikerült elhagynia azt a kimagasló pozíciót, amit például a Nicki Minaj féle “Stupid Hoe”-nak vagy a “Crazy frog”-nak csak 10 év idegölő jelenléttel sikerült kivívnia magának. Gratulálhatnak egymásnak a cég feminista marketingesei: így kell lerombolni 1 perc 48 másodperc alatt, vagyis a reklámfilm hossza alatt egy cég több évtizedes hírnevét, ha már a gyűlölt férfiasságot elpusztítani nem lehet. És még csak az év elején járunk, miközben a Gillette egész éves kampányokat és társadalmi programokat ígért millió dolláros költségvetéssel.

Valójában egy nagy köszönet is illeti a Gillette-et, mert a multinacionális cég egykori hírnevének romjain immár biztosan kivirágozhat egy minden eddiginél szélesebb körű, nemzetközi férfimozgalom, amelyben minden férfi tudatában lesz annak, hogy egyénként és csoportként is kíméletlen harcot kell folytatnia a társadalmat felzabáló toxikus feminizmussal szemben. A Gillette lázadás – nevezzük így – mindenképpen új fejezetet nyit a társadalomtörténetben.

Post Author: Alter Ego

Alter Ego
Érdekelnek az emberek. Érdekelnek a közösségek. Mindez a pszichológia és a társadalomtudomány nagyítója alatt is. Mindig is meghökkentettek és lenyűgöztek az egyéni- és a közgondolkodás paradoxonjai. Emellett van személyes véleményem is a világról, sőt nem átallom néha le is írni. Elismerem, hogy az elemző énem felett néha a privát szenvedélyességem győzedelmeskedik, ezért a kedvenc műfajom a publicisztika.
f Facebook
302 megosztás


64
olvasói vélemény eddig. - Szólj hozzá te is! Minden hang számít!

Bejelentkezés szükséges a hozzászóláshoz!
22 Egyéni hozzászólás
42 Válasz hozzászólás
0 Követők
 
Legtöbbször megválaszolt hozzászólások
Jelenleg legvitatottabb hozzászólások
30 Hozzászólások szerzői
bfblackfridaykerhani2Reszet Elekwittukind Legújabb hozzászólók
  Feliratkozás  
legújabb legrégebbi legnépszerűbb
Visszajelzés
Razide
Újságíró

A részvényesek sem hagyják magukat, elkezdték shortolni a P&G-t: https://finance.yahoo.com/quote/PG/community?p=PG

rgs
Olvasó
rgs

Aztán ha a pg részvénygörbe visszatér akkor mindenki megnyugszik hogy ezt is meg lehet tenni. Tolnak majd egy vastag kubai szivart, amúgy férfiasan a pözsgőfürdő mellett a hoszteszekkel. Amíg nem esik a béka segge alá a húszpengés szarok vásárlása addig ez semmit sem jelent.
BTW, van a gilet helyett is élet, használjátok. Egypenge, tízes csomagban sok különbőző márka, borotva mint apánknál. A borotvaszappanom meg tízszer-hússzor tovább tart mint egy fütyi habos flakon. Ennyi.

PizzaMuncher
Olvasó
PizzaMuncher

Ne röhögtess, nem fog a PG összeomlani.

Gejza
Olvasó
Gejza

Belegondoltam, mi lenne, ha olyan női reklám lenne, amiben folyamatosan a női hiszit és elégedetlenség – hipergámia megnyilvánulása, tehát a mérgező nő – lenne megmutatva.
Milyen felháborodás lenne mainstream szinten?

Na mindegy, ez az egész őrület, ahogy rombolják a társadalmat az ilyen dolgok és az ilyen emberek, elképesztő….

common man
Olvasó
common man

Én nem bojkottálok semmit. Én egyszerűen méltatlan vagyok…

Reszet Elek
Újságíró

Régen rossz ha egy cég nekiáll társadalompolitikai filmeket csinálni, az pedig a debilitás jele ha ezt még a fő fókuszcsoportja torkán le is akarja tuszkolni. Az ilyen mértékű böszmeséget sűrű fejhullás szokta követni.
Valahol szánalmas, hogy arrafelé (éppen az ilyesmi őshazájában) már a marketing “tudományának” az alapjait is kikezdte a progresszió, hogy a pc-k már a józan ész minimumát felmutatni sem tudó dolgokat is képesek keresztülverni a multi világban.

Naooo
Olvasó
Naooo

Már azért fel kéne számolni ezt a szar céget, mer ennyi makit belefostak.

Taki
Olvasó

És persze egészen véletlenül pont a fehér lovag szerepében fekete férfiak intik rendre a “zaklató” fehéreket. Csak hogy teljes legyen a kép. (mintha nem pont fordítva lenne… )

Hunn
Újságíró

Ez egy külön fricska, kifejezetten a fehér férfiak számára, a szilveszteri kölni események, a rotterhami események, stb… ismeretében, hogy a videóban pont egy nigger srác akadályoz meg egy fehér srácot abban, hogy egy fehér lányt az utcán szexuálisan zaklathasson, és még véletlenül sem fordítva… lol, bazmeg. Ezeknek a kultúrmarxista feministáknak rinocéroszbőr van a képükön…

rgs
Olvasó
rgs
Taki
Olvasó

Szerintem az aki Harry Potteren nőtt fel azért jobb fej, mert – Tud és szeret is olvasni :P (egyébként pont a HP erősen konzervatív család és világképet mutat PC marhaságok nélkül – szóval azért is :P ).

rgs
Olvasó
rgs

Nincs bajom a young adult irodalommal de azt majd az idő dönti el hogy később mit szeretnek olvasni. Legalább elkezdték, félsiker. :-)
A konzervatív világképpel meg a pc-vel nem értek egyet, sokszorosan több hibás család jelenik meg a hp univerzumban mint működőképes, ráadásul utalás sincs arra hogyan lehetne javítani rajtuk. Varázspálca meg sajna nem létezik.
Lehet arra mutogatni hogy sokszínűek vagyunk de önmagában ez semmiféle megoldást sem eredményez.

rgs
Olvasó
rgs

Folytatva: gondolom az olvasás útján épp elindult leendő felnőttek majd azt is mérlegelik hogy a cseppet sem szimpatikus dudli család mifaszt tehetett volna másképp a teljes elfogadáson kívül. Rájukmaradt egy problémás gyerek akire nem vágytak és bunkók vele és ezért kijár nekik a mínusz 100 pont, de a folytatás… Még arról se tudnak meggyőződni hogy a srác télleg mond-e valami igazat. Időnként bepotyog egy félhalott madár, hirtelen betegek lesznek, az ég sötét lesz meg elmegy az áram… Na b+ én se tudnék sokkal jobban reagálni két közműszámla között.
Az olvasás szeretete nem elég. Tovább is kell vinni, komolyabban.

Hunn
Újságíró

Ha megfigyelitek, ennek a reklámfilmnek van egy mélyebben húzódó értelmezése is, nemcsak az, hogy “a férfiasság toxikus”.

Amit sugallani próbálnak az az, hogy 1. az igazi férfi csakis feminista-szövetséges lehet, és 2. ezeknek a feminista-szövetséges férfiaknak az lenne úgymond a legfőbb dolga, a legfontosabb kötelessége, hogy a maszkulin férfiakra ráerőltessék a feminista előírások szerinti viselkedést, hogy a maszkulin férfiakból kikényszerítsék a feminista világrendhez történő alkalmazkodást. -“Let`s you and him fight!”- ahogy az ángliusok nevezik ezt a fajta női praktikát…

Remélem év végére csődbe mennek! Mert megérdemlik!

#BoycottGillette!!!

Rustem
Olvasó
Rustem

Hunn, nem kellene ezen csodálkozni. Az Isten elleni lázadás korában élünk, amikor a saját elképzeléseikhez akarják igazitani a női-férfi kérdéskört, mert nem tetszik nekik a biológiai determináció. A Feminizmus sem egyéb mint a Babiloni Istár imádat modernkori verziója. Nincs új dolog a nap alatt-ahogy bölcs Salamon király megállapitotta. Az meg, hogy a fekete rassz van előtérbe helyezve mindenhol régi nóta, ugyanis a legendák szerint a lázadó Nimród és Szemirámisz is kusita származású volt.

Marcell
Olvasó
Marcell

Nem tudom, okés-e Deansdale-t idézni itt (régen írt a férfihangra)

https://deansdale.blog.hu/2018/08/11/miert_fontos_a_genderkurzus_a_progressziveknek

https://deansdale.blog.hu/2019/01/11/es_ez_meg_nem_a_haladas_vegpontja_az_ugyanis_nincs_neki#comments

“Ami ebben az igazán érdekes az az, hogy szerintem a Gillette, illetve az anyacégük a P&G tisztában volt a várható hatással, de mégis meglépték ezt, mert ezzel jelzik a lojalitásukat a progresszív ágenda mellett, ami manapság fontosabb mint holmi pénz. […] A P&G most csak jelezte a pártállását, és nem bánja ha emiatt pármillió dollár veszteséget be kell nyelnie.”

Kb. erről van szó, nem fognak meghátrálni, sőt további hasonlókra lehet számítani más cégektől is. A hosszú menetelés az intézményeken át napjainkra célba ért, ott vannak a ’68-as újbaloldaliak (“kultúrmarxisták”), feministák már nem csak az államok intézményeiben, hanem a cégvilágban is, főleg a HR osztályokon, de a marketingen is. Számukra lényegtelen az is, ha bedől egy cég a tevékenységük nyomán, nem az üzlet és a pénzkeresés érdekli őket elsősorban, ők a világot akarják megváltoztatni/megváltani.

Hunn
Újságíró

Deansdale mindig is a maszkulin józan ész hangja volt egy megkergült világban. Ha a magyar férfimozgalom bárkit is kiállíthatna a szélesebb nagyközönség és nyilvánosság elé, mint fő képviselőnket, akkor szerintem erre egyértelműen ő lenne a megfelelő választás.

Mátyás Hunyadi
Olvasó

Soha nem jó üzletileg, ha a potenciális vevőim jelentős részében negatív érzelmeket keletkeztet egy nekik címzett üzenet. De nagyon úgy tűnik, hogy a Gillette vevői jelentős részben nők, mert ez a reklám nekik szól. Üzenet: a rendes férfinak Gillette jár, a te pasid pedig biztosan rendes férfi akar lenni. Ha nem, majd te “megneveled”.

common man
Olvasó
common man

Pár százezer vagy egy két millió(született) rasszista fehér férfi elvesztve.Sok becsületes afrikai eredetű(fehér,fehér hehehe) lovag megnyerve plusz a nők.Lehet ,hogy kiszámolták.

Gejza
Olvasó
Gejza

Nem, ezt nem hiszem.
Brutál a negatív komment és az arány a szavazásnál és a visszajelzéseknél a médiában.

Sokkalta kevésbé hangos negatívumok a film és a játékiparban – Utolsó Jedi és Battlefield V – problémát okozott és fog még okozni az említett cégeknek.

Nem volt ez kiszámolva sehol, csak akkora önelégültség van ezekben az emberekben ,akik így népnevelősdit meg “majd mi megmondjuk a tutit” akarnak játszani, hogy azt hiszik, bármilyen mocsokkal dobálhatják az embereket, azok majd tapsolnak hozzá.

Nagyon sok példa van erre, amikor valamilyen hatalom önelégültségében tesz egy ilyen meggondolatlan lépést, egyetlen egyet ami viszont drasztikus és onnantól mondhatni vége.
Minden szegmensben.

A mai világban meg ezek a dolgok már a végletekig vannak hegyezve, mindenhol forrnak az indulatok a normakövető ilyen-olyan cseszegetése és kizsákmányolása végett valamilyen formában, már nem lehet lenyomni semmit úgy, ahogy azt ezen cégek képzelik.

De majd meglátjuk az eladási statisztikákból illetve pénzügyi jelentésekből a negyed éveseknél, figyelni kell a híreket…

common man
Olvasó
common man

Én annak örülnék ha neked lenne igazad aztán jól megbuknának.Én akár a frissen alapított M.L. pengegyár termékeire is áttérnék.(ha leviszi a sertéimet)

lapposgutta
Olvasó
lapposgutta

Baszki, növessz szakállt!

Taki
Olvasó

Reakcióvideó, Toxic Femininity

T_T
Olvasó
T_T

No végre találtam valamit, ami übereli a néger Ferenc József-sztorit. Köszönjük, Emese-osztag!
Röhej, amikor a sok önhibájából kelletlen luvnya a Gilette profitját férfigyűlöletre fordítja+ Remélem jön a korrekciós reklám, vagy érezhető “bevételkiesés”, mert hogy én ezektől a patkányoktól jó ideig nem veszek semmit, az hó’tsicher!
Az egész reklámszemétben egyetlen egy értelmes vonal LETT VOLNA, amikor a tanárok/szülők szétválasztják a verekedőket. (Azért az iskolai erőszak gáz.) Azért csak “lenne”, mert azok a srácok még túl fiatalok ahhoz, hogy borotválkozzanak!
A kölni Szilveszter meg néger majom jelenetére kitér a cikkíró. Még ez volt egy kirívóan deviáns jelenet.
Amúgy emberek!
Mikor fogjuk látni a negyvenes kopasz pasik által készített Libress-reklámot? Valami ilyesmit. Csak 1,5 percben
https://www.youtube.com/watch?v=3mYCFAlST4Q

Egyébként gratula a cikkhez! Feltételezem az írónak többször neki kellett futnia, hogy sikerüljön végig következetesen higgadt stílusban írnia.

Hunn
Újságíró

A “néger Ferenc Józsefre” reagálva, T_T: észrevettétek-e, hogy egyre több Európáról, Európa történelméről szóló, történelmi és ismeretterjesztő filmben jelennek meg színesbőrű karakterek?
BBC (néger rómaiak az ókori Rómában, stb..), History Channel, stb…, stb…

Rájöttetek már, hogy miről is van itten szó? (Jómagam is csak mostanában jöttem rá a lényegére!)

Ezek a filmek NEM NEKÜNK készülnek.
Nem mi vagyunk a nézői célcsoport.
Ezek a filmek bizony egytől egyig az utánunk következő generációknak készülnek!

Azért, hogy amikor ők majd körbenéznek, és egy diverz, színesbőrűekkel teli Európát látnak maguk körül, azt higgyék, hogy ez mindig is így volt.
Hiszen a “hiteles”, mainstream történelmi filmek is tele vannak színesekkel…

Ez egyáltalán nem egy ártalmatlan és buta jelenség, NEM csak simán a polkorrektség a lényege!
Hanem ez egy nagyon-nagyon komoly szubverzió!
Ami ellen bizony védekezni kellene…

herceg
Olvasó
herceg

Történelemhamisítás.
“Holnaptól minden másképp volt”

T_T
Olvasó
T_T

Sajnos egyet kell értenem.
Van egy jó kép a neten. Felső képen az abortuszklinika tele van fehér nőkkel, az alsó képen a szülészeti osztály tele van muszlimokkal. Hogy mi lehetne ez ellen a jó megoldás, az még rejtély.

kerhani2
Olvasó
kerhani2

Hagyján, hogy egy film sem nekünk készül, de legtöbb (90%+) kimondottan ellenséges, felforgató.

Apa35ev
Olvasó

Szerintem ez a jobboldali műremek is kimaradt a “rabszolgatörvény” fikázása miatti terelésben:
https://mandiner.hu/cikk/20190110_szilvay_gergely_hivatalos_ferfiellenes_ideologiat_csinalnak_a_pszichologiabol

A pszihológusnők és lányos boozi agyturkászok determinálták, hogy a FÉRFI felelős mindenféle pusztításért, háborúért és emiatt el kell őket nyomni. Teljes joggal számíthatnak az ENSZ és UNICEF agyament és anyagi támogatására hiszen ők a férfigyűlölet eredői.

Ezt elmeséltem egy ismerősömnek aki felhozott egy régi sztorit (nem tudok forrást) amikor a Japán parlamentben a képviselők verekedni (mai rendőr szóvivőnői megfogalmazásban: “dulakodni”) kezdtek és az emberi sz@rkupac tetején 1 NŐ a cipőjével kezdte püfölni képviselőtársait. :D
Mi itt még nem tartunk, de annyira kezdjük felhúzni Szél Bernadettet és a koszorúslányait, hogy hamarosan mi is szórakozhatunk ilyenen. Egyes nevetséges és hiteltelen nők ma már mennek katonának és rendőrnek is annak ellenére, hogy sose lehet elegendő tökük és erejük megvezetett férfiszolgák, fegyverek és technika nélkül.

cserepfalva
Olvasó
cserepfalva

-Szerintem nem erről van szó.

Az a mögöttes tartalom és manipulatív, férfigyűlölő üzenet ami sokaknak egyértelmű ebben a reklámban, messze nem ilyen világos a többségnek (Férfiakról beszélek)!
Számtalanszor láttam és látom, hogy – akár nemtől függetlenül – milyen kevés ember érti ténylegesen egy adott jelenség mibenlétét a közéletben, a politikában vagy akár a munkájában / magánéletében.

A P&G tisztában van ezzel ezért nyugodtan hátradőlhetett, mert a negatív reklám is reklám! Nagyon kíváncsi lennék az eladásokra a Gilette-nél, de van egy tippem arra hogy többet keresett ezzel mint vesztett…

rcsaba
Olvasó
rcsaba

Én is úgy vélem, hogy sem a reklám, sem az arra adott reakció nem éri el az átlag ember ingerküszöbét, ugyanannyit, vagy többet fognak értékesíteni, mert “beszélnek róla”(Madonna óta tudjuk, hogy mindegy, hogy mit, csak beszéljenek róla….)

Ahogyan a szencsétlen töketlenként bemutatott “férfiakat alázó ” reklámok következtében( a buksi köszököttől a “férfinátháig” bezárólag) nem volt az értékesítésben visszaesés, úgy itt sem lesz.

ulomenen
Olvasó

A két dolog szerintem azért nem ugyanolyan súlyú. PL. a “férfinátha” egy valamennyire létező jelenség ( a férfiak nehezebben viselik a könnyebb betegségeket- szerintem evolúciós okoból) humoros(nak szánt) karikírozása. Nem teljesen oké, de ennyit simán elviselhet a férfi önértékelése.

A Gillette- reklám viszont egyértelműen a gender és a toxic masculanity ideológia által vezérelt és azt terjesztő propaganda. Tökéletesen rímel a genderideológia bölcsőjében fogant Amerikai Pszichológiai Társaság Iránymutatására. Ha valaki szeretné a 36 oldalt végigolvasni, itt megteheti: https://www.apa.org/about/policy/boys-men-practice-guidelines.pdf

Magam részéről reménykeltőnek tartom, hogy ekkora negatív visszhangot kapott a reklám és bojkottot is hirdettek. Nincs kétségem affelől, hogy az eladásokat ez visszaveti- egy ideig mindenképpen. Affelől sincsen kétségem, hogy ez a P&G -t nem különösebben érdekli…

Apa35ev
Olvasó

A Pszihiátria hatalmáról.

Egyszer jártam személyesen a gyámhatóságnál és soha többet nem akarok.
Most először elmondom miért. Másoknak gondolom súlyosabb baja van velük.

Segítséget kértem és helyette jótanácsot kaptam a gyámügyi ügyintézőnőtől.
Pszihológust javasolt (gondolom, hogy segítsen feldolgozni a fiam állam általi elvesztését) és hozzátette siessek, mert nagyon sok apa sorban áll. Mondtam magamban “Anyád!”, normálisan beszéltem, nem dühöngtem, nem voltam összeesve, csak a megoldást kerestem, jogi bajom van.

Ebből is tudom, hogy a nők át akarnak nevelni minket. Kutya kötelességünk ennek ellenállni.
Ma már értem miért hallgatnak és csak piálnak magukban a tönkretett apák. Maximálisan el vannak nyomva vagy át vannak nevelve szolgává, ahogyan a KDNP elképzeli (ők Istent szolgálják).

Azt javaslom, hogy csak a legvégső esetben forduljatok agyturkászhoz, csak akkor ha már semmi módot nem találtok szenvedésetek megszüntetésére. Valószínűleg antidepresszánst fognak felírni amit a managerek is szednek, hogy érzéketlenek legyenek. Akkor nem fáj semmi, akár a piától ami a magyar népre (vajon miért) kimondottan jellemző.
Jelenleg semmit nem szedek és nem piálok éppen a fentiek miatt. Talán ezért is vagyok itt.

Mielőtt engem is lökött baromnak bélyegeznétek megvan valahol a jegyzőkönyv amiben a bírónő az anyának javasolt pszihológust és nem nekem. A gyerek ettől függetlenül nála maradt, mert nem veri, csupán kutyával veszélyeztette ami semmi.

Verne
Olvasó
Verne

Talán életem legnagyobb szerencséje, hogy nem csináltam gyereket a volt barátnőmnek. Egy ideig sikerült kordában tartanom, de elementáris erővel robbant a kapcsolatunk végén, én meg örültem, hogy csak enyhébb anyagi veszteséggel megúsztam.
A legszomorúbb az, hogy bele voltam esve, és hiába olvastam a red pillről, (részben ezzel szedtem fel,) egyszerűen neki a fejében voltak összekuszálódva a fogaskerekek, az ellen pedig ez nem véd. A furcsa az, hogy nagyon jól meg tudta magát játszani a környezetének, hogy normális, aztán amikor magára maradt, ajvé!

Fejsze
Olvasó
Fejsze
Marcell
Olvasó
Marcell

Thank you @stone_toss pic.twitter.com/ZiKEhELWFH

— Dr. Plasma's Antidote to Chaos (@plasmarob) <a href="https://twitter.com/plasmarob/status/1085287440300929025?ref_src=twsrc%5Etfw”>2019. január 15.

PizzaMuncher
Olvasó
PizzaMuncher

“Nyilvánvaló, hogy a cég marketingcsapatának irányítását megkaparintó feminista szekta”

Senki nem kaparintott meg semmit, tudatosan jóváhagyott hirdetésről van szó. Ennek a cikknek a létezése is tökéletes mutatója annak, hogy a vadkapitalista marketinggépezet jobban működik mint várták.

“a multinacionális cég egykori hírnevének romjain”

Ez így nagyon drámaian hangzik, de semmifélre romjai nincsenek, erősebb lesz mint valaha.

Tuzliliom
Olvasó
Tuzliliom

Megnéztem a cikkben emlegetett éljen a pina videót. Nem tudom, ki hogy van vele, de ez az öntömjénező, gusztustalanságig naturalisztikus önimádat undort kelt bennem, és egy pici szánalmat. A férfiak, szerintem, amúgy sincsenek hozzászokva ahhoz, hogy, már bocsánat, állandóan turkáljanak a valagukban, azaz nem élnek a materiális, testi világ mindent elborító kizárólagosságában.

Gejza
Olvasó
Gejza

Na, akkor a VW is beszállt a buliba:
https://www.youtube.com/watch?v=7ZnWp9NDGcQ

Naooo
Olvasó
Naooo

Lopnak a picsák.

common man
Olvasó
common man

Mert a nők be tudnak pakolni…Ezt a cuccot esetleg egy pótkocsis ifába.

wittukind
Olvasó
wittukind

Micsoda hülyeség ez a reklám!? nem elég hogy lopnak a csajszik de úgy pakolnak befelé mintha egy Barkasz lenne…aki ezt beveszi, életében Tiguan-t nem látott…egyébként az egyik legszarabb amit a VW csinált, mármint autószempontból..

Reszet Elek
Újságíró

Azért célozzák meg vele a nőket. Ilyesmikben a szart is el lehet adni nekik csak legyen vidám színe, meg lehajtható tükör és hasonló fontos dolgok.

Mátyás Hunyadi
Olvasó

És férfiasan távoznak ma már a nők is: csak a kocsit meg némi ingóságot viszik magukkal. Inkább örülnétek végre: a férfi maradt a lakásban, ami remélhetőleg a saját tulajdona. A nő meg elment és jöhet az újabb nő.

wittukind
Olvasó
wittukind

A férfi ottmaradt valami bigyusszal a szemin, ezzel érzékelve hogy ő egy másik világban van miközbe a csajszik pakolnak….kurva reklám kurváknak…

Bizola
Olvasó
Bizola

Végre valami megmozdult!

Wildschwein
Olvasó
Wildschwein

Az első alkalom, amikor nemcsak a vágyakon, hanem a konkrét eladási számokon lehet látni a Gilette reklám hatását. Miközben a Procter&Gamble egyéb termékei 5% növekedést mutattak, a Gilette termékcsalád (“grooming products”) 1%-kal visszaesett. (Megjegyzendő: már előtte is csökkenő tendenciát mutatott.)

https://summit.news/2019/04/26/gillette-sales-decline-following-toxic-masculinity-ad/amp/

common man
Olvasó
common man

Jelentem én sem vettem azóta.

wittukind
Olvasó
wittukind

Ahogz m’r irtam, nekem Wilkinson blade-em van, még 2 tizes doboz, mivel én még a régebbi tipusú “kapát” használom, nem bick-et vagy nemtudommit…

common man
Olvasó
common man

Éppen ide rakom.Ez nem normális akármilyen helyes pofája van.Szerencsétlen “lány” lehet ,hogy ezzel fog borotválkozni ha addig nem lesz öngyilkos.És végül mindezért a hülyeségért a gonosz(nagy) apa a felelős?
https://velvet.hu/gumicukor/2019/04/28/charlize_theron_gyerekneveles/

Hunn
Újságíró

Nem tudom te hogy vagy vele, common man, de én az úgynevezett “transznemű” gyermekek úgynevezett “nemválasztásának” kérdését a gyermekek megrontásának, gyermekkínzásnak, gyermekbántalmazásnak, iszonyatos, elmebeteg, gonosz dolognak találom. Sátáni dolognak. GONOSZNAK. Így, nagybetűsen. Ami ellen minden, egészséges lelkiismerettel rendelkező, tisztességes, becsületes, normális embernek fel kell lépnie, ami ellen harcolnia, harcolnunk kell!

Érdekes, hogy valahogy mindig a liberális celeb szülők gyermekeiről “derül ki”, hogy transzneműek, különösen az örökbe fogadottak, nem igaz? Mert minden józan paraszti ésszel megáldott, gyermekét szerető, normális szülő, akinek a három éves, óvodás kisfia azzal áll elő egy szép, napsütéses reggelen, hogy: -“Anyu, én inkább kislány szeretnék lenni, nem pedig kisfiú!”, az nem úgy fog reagálni erre, hogy:-“Igazad van, pici fiam, bocsánat, pici lányom, rohanjunk is egyből az orvoshoz, hogy levágassuk a kis pöcsödet, és egy füst alatt kérünk tőle hormonszurit is, hogy jó nagy cicijeid nőjenek tőle!” hanem úgy, hogy megborzolja a haját, és azt mondja mosolyogva, hogy:-“Nem, kisfiam, te kisfiú vagy. Megmostad már a kezedet és a fogadat? Irány az ovi!”

Harminc felett minden nő, akinek nincs gyereke, megőrül. És e tekintetben az örökbefogadás nem helyettesíti a szülést. Ez alól a cikkbeli elmebeteg celebpicsa sem kivétel. Komolyan mondom, minden olyan “szülőtől”, aki kiejti a száján azt, hogy az ő gyereke “transznemű”, attól azonnal elvetetném a gyereket. Mert még egy Ceausescu-rendszerbeli, romániai árvaházban is jobb lenne annak a szerencsétlen gyereknek, mint egy gyermekkori nemváltoztató beavatkozás, pedig annál pokolibb hely kevesebb létezett egy gyermek számára…

Én azt hiszem, hogy a férfimozgalomnak, a férfijogi küzdelemnek, a férfiaktivizmusnak a programpontjai között a transznemű gyermekek létezésének elmélete, és a nemváltoztatásuk gyakorlata elleni fellépésnek mindenképpen ott kell lennie! Ennek ott kell lennie azok között a dolgok között, amire a normális férfiak azt mondják a józan ész nevében, hogy: -“NEM!” Mert ha nem vigyázunk, eljöhet egy olyan pillanat, hogy a törvény szerint a nők vagy az állam az apák megkérdezése nélkül azt mondhatja, hogy a saját fiunkból nőt operálnak ha az három évesen azt mondja, hogy ő mostantól királylány – és ha nekünk ez nem tetszik vagy meg akarnánk akadályozni, akkor börtönbe csuknak! Lázálomnak tűnik? Pedig efelé haladunk…

UPongi
Olvasó
UPongi
Wildschwein
Olvasó
Wildschwein

Ezt nem voltam képes végignézni. Eleve már a háttérsztori (ami kiderül a leírásból) tiszta horror, ráadásul a pszichológust Dr. Money-nak hívják.

wittukind
Olvasó
wittukind

Biztos hogy léteztek ilyen diform véglények a net előtt is, de, nem voltak ennyire médiatizálva, inkább a cirkuszban mutogatták őket… most már a diliházak kiszabadultak a netre meg a közéletbe, és vannak akik ezt “normális”-nak veszik…

Reszet Elek
Újságíró

Úgy látszik nem tanulnak. Most már egy transzi néger kölyök az igazi férfi: https://www.zerohedge.com/news/2019-05-25/latest-gillette-ad-features-dad-teaching-transgender-son-shave-first-time
Egy eset még lehetett véletlen ballépés, de kettő…

common man
Olvasó
common man

Na erre meg én nem kattintok rá….

xcsakx
Olvasó
xcsakx