Paul Dolan, a Londoni Gazdasági Egyetem viselkedéstudományi professzora a személyes boldogság problematikáját kutatja. Legutóbb a Hay Fesztiválon megtartott beszédében fejtette ki formabontó véleményét a női boldogságról. Kijelentése szerint a legutóbbi felmérések, úgynevezett boldogságindexek azt mutatják, hogy egészen más a valóság, mint amit a közvélekedés gondol a házasság és a gyermekvállalás boldogító hatásáról, mint hagyományos társadalmi sikertényezőkről, merthogy ezek valójában nem teszik boldoggá a nőket.
„A házas emberek csak akkor boldogabbak, mint a többi alcsoport, ha akkor válaszolnak, ha házastársuk is a helyiségben van. Ha nincs bent a házastárs, akkor már az egyedülállók a boldogabbak.”
És ez még nem minden, mert egészen pontosan úgy véli, hogy a felmérések helyes értelmezése azt mutatja, hogy a nőkkel szemben a férfiak jól járnak a házassággal, lenyugszanak, kevesebb kockázatot vállalnak, jól keresnek és egy kicsivel tovább élnek, mint nőtlen társaik. Viszont ezzel szemben a férjezett, gyermeket nevelő nők sokkal jobban ki vannak téve a lelki és fizikai bántalom veszélyének, mint a szingli, gyermektelen társaik.
Paul Dolan éppen csak arról feledkezik meg, hogy a házas férfi kötelességből keres többet. Ha nem teszi mindehhez rögtön hozzá, hogy ez csakis úgy lehetséges, hogy a házas férfi családfenntartói kötelessége folytán sokkal többet dolgozik, és mindeközben még lényegesen kevesebbet is költ magára, akkor élnünk kell a gyanúperrel, hogy szándékosan manipulál és valójában a legkevésbé sem foglalkozik a férfiakkal, pusztán a nők önérzetének kíván hízelegni.
Dolan egyébként több könyvet is írt a témakörben, amelyekben a következőképp veszi védelmébe a nők szingli életmódját:
„A szingli, gyermektelen életstílus előnyei ellenére azt sugallják a nőknek, hogy a családban élő nők a sikeresek, és ez olyan társadalmi megbélyegzéshez vezet, ami miatt az egyedülálló nők egy része boldogtalannak érzi magát. Egy negyvenéves egyedülálló nőt szemlélve, sokan arra gondolnak, hogy előbb-utóbb megtalálja a megfelelő férjet, és ezzel rendbe jön az élete. Hát nem. Ugyanis lehetséges, hogy pont egy rossz férjet talál magának, aki miatt majd kevésbé lesz boldog, és ráadásul előbb hal meg.”
Mindeddig azt láthattuk, hogy a népszerűségre törekvő, nőknek szánt társadalompszichológiai könyvek egytől egyig arról szóltak, hogy „hová lettek a normális férfiak?” Az ilyen művek azzal keresték a nők kegyeit, hogy jól odamondogattak a férfiaknak, mennyire “gyermeteg, primitív, disznók”, hogy nem akarják kiszolgálni a nők család iránti vágyait. Lássuk például Kay S. Hymowitz „Manning Up” című könyvét. Persze az efféle támadó megközelítés mit sem változtathatott a férfiak attitűdjén, csak olaj lehetett a tűzre az egyre inkább jogfosztó családjogi- és egyre inkább férfigyűlölő társadalmi keretek között.
Úgy tűnik, a korábbi klisékhez képest Paul Dolan most új lelki vigaszt igyekszik kínálni az elkeseredett szingliknek, azt mondja nekik: úgy a legjobb számukra, ahogy vannak. Valószínűleg ezzel mindazok a férfiak is egyetértenek, akik eddig sem siettek feleségül venni őket.
Forrás: A The Guardian cikke
Egy biztos. Ők hazudják a leghangosabban annak magukat.
csak ennyi-ennek a véglény manginának a mamája miért nem gondolt ilyensmire mielőtt kiszarta?
Abban igaza van, hogy egy még 40 évesen is egyedülmaradt nő valóban boldogabb lesz, – ha egyedül marad, vesz egy kutyust és
– alkalmi kalandokban kerül szexuális kapcsolatba olyanokkal, akikkel el is köteleződne, – vagy pedig ugyanilyen pasiknak lesz a hosszabb távú szeretője,-
mint ha lekötné magát egy olyannal (szinten aluli), aki hajlandó lekötni magát vele.
Szerintem tévedsz, alkalmi kalandok és szexuális kapcsolatok nem boldogítják őket, és legfőképp olyanokkal nem, akikkel el is köteleződnének. A létező legnagyobb sértés és mélységes kudarc számukra, ha a férfi nem akar elköteleződni és rögtön az egész életét neki áldozni. Ilyen esetben a boldogtalanság garantálva. “Nincs ingyen pina.” -mondogatják is ellentmondásosan a magukat romantikus és tisztességes nőnek képzelő, de a kurvánál is haszonlevűbb nők tömegei. Mert szerintük jár nekik egy hűséges rabszolga a szexért cserébe… – Szerintem alapvetően nem létezik boldog szingli nő.
Azt írtam, hogy boldogabbak lesznek. Nem azt, hogy boldogok lesznek.
Járni jár, csak nem jut. 40 évesen ha még jól néz ki, akkor esetleg még találhat szexpartnert. Bár az olyan is lesz. 5-10 év múlva már dugásra sem lesz jó senkinek.
Aldo, kedves, te nem kéne szidjad Hunn-t semmiért, ő huszonéves csajszikról álmodozik, te szerinted pedig minden ami 40-en túl van, dögöljön meg….Asimov mégis jóérzésűbb volt….
A semmiért?
Álmodozni az egy dolog. Kijelenteni, hogy neki alanyi jogon jár, mert csak… az egy másik.
Hol írtam én ilyet?
Az hogy akármilyen homosapiens-nek “alanyi jogon jár” akármi, ebben “egy húron pendülünk”….mégis, már többször ideirtad hogy a 40-en túliak meg a “hülye katonaviselt szarházi alkoholista cigarettázó félemberek akik a 89 előtt akartak nagylegények lenni”- nos azoknak mostanra leáldozott, jönnek az okostelókkal fölfegyverkezett zombik…..vagy félreértettelek és szabad még most is dugjak,és tanitsak is ?
Ezt mikor írtam? Az ún. sorkatonasággal kapcsolatos nézeteimet továbbra is fenntartom. Felesleges és értelmetlen lenne a mai világban, csak egy letűnt kor mementója, ami úgyse tér már vissza. De a fő problémám azzal van, amikor elkezditek ezt a primitív lekezelő dumát a mai fiatalsággal szemben. Vagy úgy véled neked, nektek lehet?
Amúgy meg kurvára nem fogok neked magyarázkodni és senki másnak sem.
Kijelenteni, hogy alanyi jogon jár? Ki jelentett ki ilyet? Én nem, az biztos. Valakivel nagyon összekevertek engem. Azt nem tudom, hogy egy valós kommentelővel-e aki nem én vagyok (bár én még ilyen “alanyi jogon járós” kommentet a férfihangon nem láttam mástól sem), vagy pedig azzal az elképzel képpel ami rólam a saját fejetekben lakozik, de valamelyikkel nagyon…
Egyébként elárulom a titkomat, a következő elemekből épül fel:
1: A férfiak véleménye úgy en bloc, egyáltalán nem érdekel. Egyiké sem.
2. A 30 fölötti nők véleménye sem érdekel.
3. A 30 alatti nők közül, aki nem az esetem, azé sem.
4. A 30 alatti nők közül, aki az esetem, de nem dug velem, azé sem.
5. A 30 alatti nők közül, aki az esetem, és dug velem, azok szerint jó pasi vagyok.
6. Következtetés: jó pasi vagyok. Ez ennyi.
Márpedig nekem alanyi jogon járnak a 16 éves szüzek.
Nem kaphatnék én is egyet a hátrányos helyzetemre?
ott a lapos föld tele van velük, indulj és dugjál!!
Majd inkább katalógusból válogatom ki őket házhoz rendeléssel.
Jók ezek a katalógus- csajok.Akár ezer házhozszállítás után is szűzek maradnak.Épp úgy mint az elsőnél.
Ki mondta visszakerülnek? Mennek a pincébe ketrecbe.
Férfiként alanyi jogon jár, hogy az ember bepróbálkozhat bármelyik neki bejövő nőnél (mondjuk 40 évesen a huszonéveseknél) és elcsábítsa és megdugja közülük azt, amelyik hagyja magát. És hogy megbicskázza mindazokat, akik ezt az alapvető férfiúi jogát megkérdőjelezik vagy ezen jogainak gyakorlásában megakadályozni próbálják… :)
Ezen a “Hunn” nevű nick-en azt jelenti hogy 6 különböző valaki irogat, vagy pedig egyvalaki aki hülyére veszi az olvasókat, én annak az eggynek irom most: NŐJÉL MÁR FEL VÉGRE!!!!
Miért, pontosan mi nem volt felnőtt emberként érthető vagy elfogadható abból, amit itt fentebb írtam, kedves wittukind?
Én már csak azt nem értem, hogy mi a baj Asimov-al?
Asimov a Peeble in the sky-ban 60-nál tett stoppot, Aldo ezt sokallja….
Ha jól néz ki megdugják.
:))
Már nem játszom ezen a pályán!
Melyik pályán játszol? Ha még tudsz biciklizni akkor még…
A nem 20 éves és már nem ropogóspályát uralom.
Van a rántott csirke meg van a tyúkhúsleves.
:)))) mind a kettő jó kis házi koszt
Megfigyeltem, hogy sokan közületek úgy gondolják, egy 40 fölötti nő már nem sokat ér. Szerény személyes tapasztalataim szerint sok nő 40 év fölött virágzik ki az ágyban. Lehet, hogy a cicik meg a popsi már nem olyan feszesek, mint egy húszévesnél — de a punci lényegesen többet tud.
Statisztikailag nem értékelhető minta (N=1), de nekem volt egy 50+ barátnőm, aki sok 30-ast lesöpört az ágyban… Igaz, aktívan sportolt is, ügyelt a testi kondíciójára. Szóval ne mondjunk le az érettebb korosztályról! :-)
Ebben viszont neked van igazad, Emil Bácsi. Szexre, szeretőnek bármelyik 30-40 feletti nő jó, és gyakran sokkal jobb és bevállalósabb, mint egy fiatal – már amelyikük jól tartja magát. Ilyesmire tehát simán. Sőt, a fiatal (tizenéves, huszonéves) srácok sokkal jobban járnak velük, mint a fiatal csajokkal.
Amire nem kellenek, az a családalapítás. Családot alapítani, gyermeket vállalni nem velük fog az ember. (Amúgy általános népi megfigyelés, hogy 30 felett minden nő, akinek nincs gyermeke, bolond. Úgy értem, mind zakkant.)
30 alattiak is.
Huszonévesen volt egy negyven vége barátnőm. Olyan mellekkel , hogy bármelyik huszonéves megirigyelné. Az ágyban meg nagyon találékony volt…
20 feletti se sokat.
Az ötvenesek közt is vannak egész jók:
https://www.google.com/search?q=Monica+Bellucci&sa=X&rlz=1C1VSIB_huHU779HU779&stick=H4sIAAAAAAAAAONgFuLUz9U3MEwqMipXgjALkouStXh888syU0PyHZNL8osWsfL75udlJicqOKXm5JQmJ2cCAGwxblM4AAAA&biw=1731&bih=833&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=WD0gY3RuUNVd5M%253A%252CrD6aAp-oVfD9ZM%252C%252Fm%252F01pcrc&vet=1&usg=AI4_-kT8oDuD8FVxxWy-stASwOReZt_OXg&ved=2ahUKEwjA5YybjtPiAhVL1hoKHZBoCiIQ_h0wE3oECAYQBQ#imgrc=prfeLAmXNKpEpM:&vet=1
Mi az hogy. Bellucci, Hayek nagyon jó nők 50 felett is, de akitől leesett az állam ,az Liz Hurley ( bár színésznőként különösebben nem alkotott nagyot). Nyilván a pénzen és időn kívül (mi más dolga van, mint hogy jól nézzen ki ) ez azért genetika is. Nem igazán látom , hogy bármi retus lenne…
https://finance.yahoo.com/video/elizabeth-hurley-53-looks-amazing-132740800.html
Ha már nem szeretnél gyereket, illetve dugni…..
Valamelyiknél csak dolgoznak még a hormonok.Aztán jön a jó testarányú vízvezetékszerelő…
Fiatalabb koromban azt mondogattam 15 és 51 között…
Legtöbb 40 évesen is egyedül maradt nőnek csak szinten aluli jut (őszerinte) alkalmi kalandra is. Persze nyilván vannak pénzes cougarok is akár 10-15 évvel fiatalabb kitartott fiúcskával.
Jó persze értem mire gondolsz, szinten aluli és szinten aluli között is van különbség. A pocakos, tokásodó (vagy azt szakállal takaró), kopasz csávó, max. átlagos méretű pénisszel és kevés pénzzel (jó eséllyel a nőénél kevesebbel) abszolút szinten aluli, az őszülő de még úgy-ahogy formában lévő sármőr (bár ilyen korban ezeknél is sokszor befigyel már a “mackós” kispocak stb.), aki hülye lenne lekötni magát, de elszórakozik vele, és bár nem igazán gazdag (nem jól menő vállalkozó, ügyvéd vagy ilyesmi), de azért volt pénze egy a nőével összevethető egzisztenciára és annak attribútumaira (kocsi stb. – vagy legalább motorozik vagy kiöregedőben lévő extrémsportoló stb.) az is alatta van a nő álmának, Mr. Greynek, de azért egy-egy randira, közös wellnesshétvégére elhitetheti magával, hogy az.
Ez az egész valószínűleg egy újabb gender baromság de! Tehát amikor együtt vannak a házastársak akkor boldogabbak mint a nem házasok,ezért is házasodtak össze (most a közvetlen válás előtt állókat nem számolom bele) .Arról viszont nincs tájékoztatás ,hogy amikor boldogabbak az mennyivel boldogabb és amikor boldogtalanabbak akkor az mennyivel kevésbé az. Boldogságfok szorozva idővel= összboldogság. Irányult -e a kísérlet arra ,hogy amikor egy ágyban alszanak (életünk csaknem egyharmada) akkor mi van?
Ja! Házas emberek.A”professzor úr” megállapításai a buzi-leszbi stb házasságokra is érvényesek?(hát persze azok ugyan olyan értékű kapcsolatok) És ezt is hirdeti(k) fennhangon?
“témakőrben”
Egyszerűbb lenne hibajavítási jogosultságot kapnom.
Angol viszonyokban gondolkodjatok, ne magyarban. Ott egy jòl szituàlt 40es nő mèg elèg kelendő tud lenni. Van pènze magàra, utazgatni, szòrakozni ès senki nem kèr rajta szàmon semmit, kvàzi azt csinàl, amit akar. A fal persze hamarosan pofàn veri, de az illuziò mèg megvan. A hangsùly itt inkàbb a gyerektelenen van, nem azon hogy hàzas, vagy sem.
Ellenben sok frissen hàzasodott 35+ nő èppen kisgyereket nevel, ami a koràbbi èletstìlusàhoz kèpest szìvàs lehet. Ha dolgozik (többsèg) dràga a childcare, rohan össze-viszza, nem alszik, màshoz kell alkalmazkodni, magàra nincs semmi ideje, ès a munkahelyèn, ha nincs szerencsèje megkapta a kisgyerekes anya bèlyeget. Arròl nem beszèlve, hogy valòszìnüleg a többsèg alfaözvegy, aki hatalmas kompromisszumot kötött 35+ èvesen a fèrje terèn a gyerekèrt.
Alter, tudom, hogy nem lènyegi pont, de basszus, mièrt kell lefordìtani az LSE nevèt magyarra?! Londoni Gazdasàgi Egyetem egyèbkènt is fèlrevezető, ott közgazdasàgi szakok vannak, a gazdasàgi karok inkàbb az LBS-hez (London Business School) tartoznak.
Csildkare.
Kelendő? Attól magában már boldog is?A jó nőket itt Magyarba is megbaszná mindenki.Kelendőek.Lennének.Mondjuk ott angolba királyság van.Több a herceg is….
MO-on, főleg vidèken jobban defektesnek nèznek egy nőt, ha nincs 40+ èvesen csalàdja, de mèg csak pàrkapcsolata sem. Nyiltan beszòlnak neki, akàr vadidegenek is, Angliàban nincs ennyire erős negatìv fennhangja egy 40es egyedülàllò, gyermektelen nőnek. Jobban elfogadott ès magasabb èletszìnvonalon is tud èlni egyedül, mint egy magyar nő.
Vidéken lehet, Budapesten van bőven létezik ilyen negyvenes szingli nő.
Pontosan melyik vidéken? Ilyen 100 fős kihaló félben lévő zsákfalvakban, ahol már amúgy is csak nyugdíjasok vannak? Már egy 2000 fős településen is olyan zárkózottak az emberek, hogy magasról szarnak arra, hogy mi van 6 utcával arrébb.
Én nem nézem defektesnek.Biztos leszbi,vagy túl magasak az elvárásai.
Szép ,hogy ezt leírod de ez hogy jön össze a boldogsággal? Az életszínvonal által keltett boldogság(ha egyáltalán van ilyen) mindig relatív.Az etióp életszínvonalhoz képest nagyon sok boldog ember lehetne de ugye nem az a viszonyítási pont.
A nők elègedettsègèt (ami a boldogsàguk egyik alapja) nagyban befolyàsolja mit gondol ròluk a környezetük. MO-on a csapbòl is az folyik, hogy szüljön egy nő, egy gyerek nem gyerek, stb. Szerinted ez nem hat egy nő önbecsülèsère? Egy 40+ egyedüli nőt pedig minimum lesajnàlnak (igen mèg mindig, Bp-n is).
A több pènz pedig egyrèszt segìt megőrizni a szèpsègèt, ha figyel rà (kondi bèrlet, kencèk, rendszeres fodràsz, kozmetikus). Ha jòl karban tartja magàt szexet bőven kap 40esen is. Màsrèszt jobban van lehetősège “programozni”, vàsàrolgatni, dràgàbb hobbit finanszìrozni.
Ez mind-mind segìt fenntartani az illuziot, hogy egy ilyen felmèrèsnèl azt mondja, hogy boldog. Szemben egy èpp (kis)gyerekes nővel, aki èpp 100 felè pròbàl szakadni ès anyagilag elèggè megterhelte a gyerek min. iskolàs koràig. Angliàban nagyon dràga egy gyerek, nincs ingyenes bölcsi/ovi, fizetett GYES max 6-9hònapig van (normàlis összeg, ha jòfej a munkàltatò, egyèbkènt gagyi összeg), 1 èvig lehet otthon egy anya mindennel együtt utàna kirùgjàk. Ha otthon marad lesz egy hètvegi apuka a csalàdban, ha nem akkor jön a mòkuskerèk extràn feszìtett tempòval.
Sehol nem folyik ez, az folyik, hogy legyél szingli.
Nekem mindig a Honeybeast jut eszembe (igen, férfiként is szívás, de majd elfarigcsálok magamban :-) ):
“Ha öreg leszek meglesz mindenem
De nem fogja meg a ráncos kezem
Van iPhone-om meg trendi iPhone-tokom
De nem lesz unokapuszi a májfoltokon”
Elegendő pénzzel biztos ez is vállalható. Vagy nem.
A kisgyerekes anyuka miért lenne boldogtalan.Fáradt vagy kimerült.Az nem azonos a boldogtalansággal.És ha annyira nem számít a gyerek , annyira nem kell a boldogsághoz akkor a homoszexuális párok mi az apám faszáért követelőznek annyira az ügyben (örökbefogadás).Ez a fajta boldogságmeghatározás a fészbuk barátokra emlékeztet.200-600-1220 -.Műanyag.
Jut eszembe:a hormonokat sem szabad kifelejteni .
Ha a kimerültség, fáradtság tartós, abból könnyen lehet depresszió, boldogtalanság, ami nem múlik el csak úgy.
Így van.És éppen úgy lehet valaki más valami mástól depressziós.Munkaterápia?
Nem tudom, egy csecsemő mellől mennyire megoldható a munkaterápia. Vagy hogy tutira az-e a jó, ha valaki azért depressziós, mert totál kimerült.
Ja nem őrájuk gondoltam hanem inkább a másik végletre aki jódógában depis.Akinek van életcélja az azzal foglalkozik.Nem ilyen úri huncutságokkal.De még egyszer: hormonszintet ne hagyjuk ki.
Common man, a gyerek egyèrtelműen boldogsàgforràs, de ahogy mondani szoktàk, egyben “èdes teher” is. Ha valaki elhiszi a babareklàmok cukormàzsas csillàmponis vilàgàt, elèg durvàn kèpen csapja majd a valòsàg. Azt pedig szerintem nem kell magyaràzni, hogy 30 felett, 40 fölött pedig plàne, az ember kevèsbè alkalmazkodò, nehezen adja fel a koràbbi megszokott dolgait, a rutinjàt, rosszul viseli az èjszakazàst stb stb.
Hosszù a lista, a tipikus dolgokat màr ìrtam fentebb, az alfaözvegysèg kèsői hàzassàgnàl egy àtlag nőnek szinte elkerülhetetlen. Önmagàban egyik se lenne feltètlen ok a boldogtalansàgra, de amikor 5-10+ ilyen összejön, akkor màr nem a boldogsàg az első szò, ami eszèbe jut egy nőnek, ha kèrdezik.
A munkateràpia egyèbkènt szerintem sokaknàl működik/működne (ha olyan a munkàja van valakinek, amit szeret), csak akkor nincs anyuka non-stop a gyerekkel ès fàradtabb is. Ez pedig mind negativum a munka pozitiv hatàsàval szemben.
“jobban elfogadott és magasabb életszinvonalon is tud élni”-ez konkrétan mit jelent? hogy pénzesebb faszik dugják meg? az az életszinvonal mihez van viszonyitva? a korábbi életéhez? honnan jött rá? …..vagy pedig a jólét elbutitja még jobban az amúgyse túl okos sapienseket?
„A szingli, gyermektelen életstílus előnyei ellenére azt sugallják a nőknek, hogy a családban élő nők a sikeresek, és ez olyan társadalmi megbélyegzéshez vezet, ami miatt az egyedülálló nők egy része boldogtalannak érzi magát.
Saját tapasztalat egy 5 fős 35-40-es szingli női ismerős csoport állandó – kb 2 havonta – összejöveteliről, az egyikük beszámolója alapján: dumálgatunk, zenét hallgatunk, eszünk-iszunk – főleg iszunk – és aztán néha-néha sírunk együtt, hogy miért nincs velünk egy pasi sem.
Alkalmai kapcsolatra képesek csak, mert a nagy “boldogságukban” képtelenek a normális életvitelre az ugyan ilyen szintű média megmagyarázásokból, hogy mi a jó nekik igazából, amik mind ide vezettek.
És mennyi, de menny hiperszuper szingli nőt nézegetek kívülről és figyelem a mindennapjaikat, hogy tényleg, annyira de annyira boldogok, hogy csak na….
A legmeglepőbb számomra az, hogy mennyien és milyen mértékkel isznak, alkoholizálnak.
Brutál.
A különbség az, hogy a palik a kocsmában szem előtt, ők meg otthon, a boros üveget meg itt-ott eldugdosva, és a négy fal között eliszogatva teszik a dolgot…
Iszonyúan boldogok, ó, igen…
Egy időben rengeteg vendéglátóssal voltam kapcsolatban. Az alkoholisták legnagyobb része a 30-50 közötti faszik, akik egy válás vagy anyagi csőd után megreccsentek.
Ám amit soha sem gondoltam, hogy mennyi zugivó nő van ugyanebben a korcsoportban. Egy haveromnak van egy kis vegyesboltja, ahol a forgalom legnagyobb része a szesz. Amikor ott vagyok és hosszabb ideig beszélünk, sorra jönnek és veszik a szokásost, laposüveg, kis vodkák stb. És hetente többször. 40-es nők tömegesen. Nagyon ledöbbentett.
Nem is kell olyan hosszan megállni, elég rendszeresen ilyen kisboltokban vásárolni. Amikor felfigyeltem a jelenségre, akkor én adtam egy esélyt annak is, hogy ezek az uruknak viszik haza a szeszt. Szóval elkezdtem jobban odafigyelni és azt láttam, hogy amikor nincs az, amit kérnek, akkor profin válogatnak, szemmel láthatóan saját igényre, és ha figyel az ember, akkor látszik is rajtuk az alkoholizmus… Talán alaposan megnövekedhetett az országban a nagyivó, alkoholista nők száma, vagy nyíltabb vásárlóvá váltak, vagy talán eddig is így volt, csak nekem nem tűnt fel… Nem tudom… De megjegyezem, azért nem csak az említett korosztálynál lehet megfigyelni növekvő és egyre nyíltabb alkoholfogyasztást. A húszas-harmincas csajok profi hétvégi piások, akik csoportosan vásárolják a szeszt.
Az, hogy 50+ nők szeszelnek, ez nem szúrt szemet. De az, hogy 40 körüli jól szituált nők ilyen nagy számban, az meglepett.
Soha sem értettem az ilyeneket nemüktől függetlenül. Ahelyett, hogy elkezdene futni, mozogni a nő akár még 40 évesen is, odafigyelni magára, fogadni a 20-40 közötti sunátorokat, inkább belesz.r az egészbe, és iszogat este sírás közben.
Azért nem érted, mert férfi igényekből indulsz ki. Ezeknek a nőknek a szex nem bír akkora fontossággal, mint neked vagy nekem, vagy bármely átlag férfi számára. Persze a férfiak egy része is nagyobb örömnek tartja jól berúgni, mint megdugni egy új csajt. Csakhogy a nőknél eléggé máshol van a szexuális boldogságkeresés átlaga. Azt kell érteni, hogy az átlag nő számára kb negyed annyira fontos a szex, mint a férfiak számára. A pasizás lényege számukra nem a szexuális boldogság megtalálása, hanem az egész életük megoldása. És az viszont egyre nehezebb dolog, mert valamiért valóban megváltoztak a férfiak. Szóval ha a legfontosabbnak tartott dolog nem megy, akkor egyszerűbb berúgni egyedül vagy valami barátnővel és havonta egyszer elővenni a vibrátort. Annak nincs saját akarata, hülye érdeklődése és véleménye, saját “perverz” igénye, nem szőrős és nem izzad…
A szex, még ha az csak rendszeres szexkapcsolatban kerül is megvalósításra, akkor is tartalmaz intimitást, némi törődést stb. És ez jóval több, mint amit az egyedül iszogatás ad ilyen téren.
Azt nem értem, hogy miért nem képesek még ezért sem tenni egy kicsit? Azt megértem, hogy azt a tervet feladják ekkorra, hogy olyan pasit találjanak, aki rendbe tenné az életüket.
Igen, mindez nagyon fontos, értékes dolog számunkra, de ők nem akarnak egy ágyba bújni az ellenséggel, a szemét férfinemmel, amelyik nem oldja meg az életüket. :) Ha az úgy nem megy, és a jelentkezők amúgy sem száz százalékosan tökéletesek (férfi fotómodell, aki vastagon fizeti az egész estét és a jövő heti wellness hétvégét), akkor nem akarnak megalkudni, főleg mert a szex nem is annyira fontos egy tökéletlennel, akkor már boldogítóbb lazán lenyomni a fél vodkát, csacsogni a barinőkkel, “megsimizni” a macskát, és elővenni a 22 centis, “nyuszifüles” vibrátort…
Akkor a “kis pinanyaló kutya”kifejezés nem is vicc? Bár ,hogy így most belegondolok zsenge ifjúkoromban hallottam német juhászos rémtörténeteket is.(nem a nyalás volt a fő attrakció)
Nem akartam utalást tenni állatszexre, talán akaratom ellenére félreértető vagyok valahol. (Talán ez? A “nyuszifüles vibrátor” a csiklóizgatós szerkezetek neve a női szlengben.)
De volt már olyan, hogy valaki erősen bizonygatta, hogy ez bizony egy létező jelenség. Na abba már inkább belegondolni sem szeretnék, mert akkor nem csak néha és nem csak kicsit lenne lesújtó a véleményem a csajokról.
Ezeket a történeteket akkor hallottam amikor egy kutyát egyszerűbb volt beszerezni mint egy vibrátort.
Egyesek szerint azóta is a ritka perverziónál szélesebb körben létező jelenség a dolog. Wastrell pár éve vetette fel egy erről szóló cikknek a gondolatát. – Részemről inkább még tisztán látni sem szeretnék. :)
de most már van a “fejlett nyugaton” valahol zoofil kupi is, vagy tévedek????
https://www.she.hu/nofilter/20161216-alkoholista-alkoholfuggoseg-alkoholfogyasztas-toxikologus.html Zacher Gábor szerint a 800.000 magyar alkoholistából 250.000 nő. Úgy tudom, hogy az adott országban a népesség arányában májzsugorban (legtipikusabb alkoholista végstádiumos betegség) meghaltak számát szorozzák fel, most meg nem mondom mennyivel. Gondolom Zacher is az orvostudományilag elfogadott szorzókkal szorozta fel a magyar májzsugoros halálesetek számát nő/férfi bontásban és ezt ismertette az újságírókkal. Ráadásul a női májzsugor halál és értelemszerűen a női alkoholizmus növekvő tendenciát mutat.
Ja és a vizsgálat akkor lett volna igazán “tudományos” ha a résztvevőkön véralkohol és egyéb bódítószervizsgálatot is végeztek volna és azt felvitték volna a grafikonra a boldogságfok mellé.
Már pár éve írtam is a nők fokozódó alkoholizmusáról, droghasználatáról:
https://www.ferfihang.hu/2013/10/22/egyre-tobbet-dohanyoznak-alkoholizalnak-es-drogoznak-a-nok/
A cikkben van az alsó kép egy sovány meg egy dagi csaj.Ugye most a boldogságról is beszélünk.A sovány bár alkatilag jó tulajdonságai vannak ,nyugodtan elférne rajta +10 de akár +20 kiló is .Ez a fajta nem szokott boldog lenni mert kövérnek látja magát.Akkor lenne boldog(állítólag) ha még fogyni tudna.A dagi viszont(kb+40kg) ,sokszor “én így vagyok boldog” így érzem magam jól kategóriát képvisel.Illetve ezt állítják.Akkor ezt is el kéne hinni?Egyáltalán ebben a témában (ahogy más témákban is) mennyire vehető egy nő kijelentése annak amit a szavak úgy általában jelentenek?
Szerintem az elhízás tekintetében a legtöbb esetben nem kell elhinni az állítást, hogy ők úgy boldogok. Egyébként is a női elmét gyakran keríti hatalmába a “bevonzás” jellegű önámítás, vallásos hit és hazudozási hajlam:
“Én így vagyok szép és boldog.” “Valójában ez a természetes és szép”. “Csontokkal csak a kutyák játszanak”. “Csak azért vagyok szingli, mert nem találok hozzám méltó férfit.”, “Azért vagyunk annyian egyedül, mert a férfiak elromlottak”. “Nem is a nőknek kell a házasság annyira, hanem a férfiaknak”. “Nem is mi akarunk gyerekeket, hanem a férfiak, meg a társadalom akarja folyton “szüleszteni” a nőket.” –
Kapásból majdnem egy tucat állítás, amit rendszeresen hallhatunk, és amelyet vagy elhisznek önmaguk is, vagy azt hiszik, hogy ha elég sokáig mantrázzák, akkor valóra is válik, vagy csak szándékosan és körmönfontan át akarnak baszni mindenkit – vagy mindez egy időben…
Mert a félnek az erős nőktől. Ezzel szokták nyugtatni magukat?
Még csak ennyit-nem “pszichologia” rovathoz illik az ilyen agymenés hanem a “gonosz hülyeség” illene hozzá, vagy lehet hogy a kettő ugyanaz?
A kettő semmiképp sem ugyanaz. Amire célzol, azt pszichopátiának hívják és nem pszichológiának.
aha…akkor ez a muksó nem gonosz hülye hanem pszichopata…..és a piszológusok hány százaléka nem az, akkor?
Hogy pusztán az olcsó sikerre hajt, az szinte biztos. Reménykedjünk, hogy minél kevesebben akarnak így gúnyt űzni a pszichológiából…
a piszológia története hasonlit valahogy a feminizmuséhoz, vagyis ahogy indult és mi lett belőle….
Szólott a piszológia szakértő… Gondolom, te is megvilágosodtál, mikor napszúrás ért.
sajnálom, de nem vagyok mutáns, nem szúrt meg semmi….
Jaaa, hogy te erre születtél. Mindjárt összeállt a kép. :D
arra
Azért egy tudományt összekeverni vagy összemosni egy politikai irányzattal… Megihattad te is a magadét, no.
drink, fuck and rock….mutánskám, szerinted ez tudomány vagy politika….hail and kill!!
Megint mondtál egy nagy büdös semmit. Vigyázz, nehogy egyszer is állíts valamit, bármit… bármit amiből következik valami, bármit amivel egyet lehetne érteni vagy cáfolni lehetne. Nagyon vigyázz, nagyon óvatosan fogalmazd meg a mondandódat, lehetőleg minél ködösebb és semmitmondóbb legyen, nehogy vitába kelljen szállnod, mert attól reszketsz, még a végén lerombolnád a nehezen felépített renomédat! :D
Érdekesen használjuk ma már a fogyasztói kultúrában ezeket a szavakat, mint boldogság, szerelem. Ezek az ember életében viszonylag rövid ideig fennálló, sőt a szerelem esetében fiatal életkorhoz is kötött, nagyon intenzív érzelmi állapotok. A “nem látom szükségét, hogy a jelenlegi élethelyzetemen változtassak” érzését nem kellene boldogságnak nevezni. Ezek a nők maximum ezt érzik, ami ugyan kell ahhoz, hogy az ember jól érezze magát az életben, de ezt az érzést nem kellene boldogságnak nevezni. A kultúránk/gazdasági berendezkedésünk eljuttatott nagyon sok nőt oda, hogy viszonylag jól éljen úgy is, hogy közös gazdasági erőfeszítésekre kényszerüljön egy férfival azért, hogy elérjen egy vágyott célt (közös lakás/ház, autó, gyerek felnevelése stb.). Emiatt sok az egyedül vagy csak a gyerekével élő nő. De érdekes a kultúránk kettőssége: egy egyedülálló, gyermektelen férfi soha sem állíthatja azt magáról, hogy ő “boldog”. Vagy ha mégis, akkor kinevetik, lelúzerezik, úgy hogy ezt max. egyszer teszi meg és utána tanul belőle. Egy nő pedig állíthatja ezt nyugodtan magáról. Vélhetően fogyasztási szempontból az egyedülálló, gyermektelen férfi túl keveset fogyaszt, ezért a fogyasztói társadalom szempontjából nem az ideális ember. Az egyedülálló, gyermektelen nő pedig csúcsfogyasztó lehet, így a mai világ ideális embertípusaként kezeli őt a kultúránk. Ez a boldogság rizsa pedig csak a kételyeiket altatja el: nyugodj meg, te vagy az ideális ember, köss egy nyugdíjbiztosítást is még gyorsan, hogy halálodig boldogan fogyaszthass.
Szerintem félreérted a dolgot: nem azért más a független férfi és a független nő megítélése, mert ez így tetszik a fogyasztói társadalomnak, hanem azért mert ez így tetszik a nőknek. A társadalmi párbeszédet és a társadalmi erkölcsöt főleg a nők tematizálják. Ebben nagyon sikeresek. És a nőknek az az érdekük, hogy minden férfi saját maga akarjon családos ember, családfenntartó lenni. Egyetlen férfi se maradjon parlagon a női igények szolgálatából kivonva. Nyilvánvaló pszichológiai trükk, amikor a sok egyedülálló nő boldognak hazudja magát. Mindig akadnak ehhez a manőverhez még férfi segítőik is: Paul Dolan félék és hasonlók. Minden női hazugság azt a célt szolgálja, hogy a nők egyfajta hiánygazdálkodást folytathassanak a randipiacon. Soha ne becsüld le a sisterhood erejét, merthogy egyébként is a fogyasztói társadalom is csak csak egy része a női akarat hatalmának. :)
A nagy sikongatás egyébként azért van, mert összeomlott a randipiac, a férfiak ugyanúgy individualizálódtak mint a nők. És ez valószínűleg a nőknek sokkal-sokkal nagyobb gondot okoz, merthogy ők nem csak a szombat esti dugást akarnák megoldani általa, hanem az egész életüket. Huffnágel Pista ezt valahogy úgy mondta fénykorában, hogy “befellegzett a pina hatalmának”. :)
Lehet nem jól fogalmaztam. A fogyasztói társadalomban az az értékrend diktál, ami a vevőimnek tetszik. Ha a vevőim nagy része nő, akkor a reklámok, hirdetések, cikkek, pr cikkek mind olyanok lesznek, ami a női vevőim ízlésével kompatibilisek. Magának a médiakörnyezetnek olyannak kell lennie, hogy a női fogyasztóknak tetsszen, mert aköré lehet építeni a reklámokat is. Ha a médiatartalom nem tetszik a női fogyasztóknak, akkor nem nézik és a reklámot sem lehet köré építeni/eladni. A sorozatok térnyerése a magányosan élő, az emberi kapcsolatokat sorozatokkal + macskával + kutyával pótló női fogyasztóknak köszönhető. A reklámok már rég nem a férfiaknak szólnak, a saját pénzüket költő nők + férfi partner pénzét költő nők + férfitól örökölt pénzt költő nők döntenek nagyrészt a pénzköltések 80 %-ában. Még a gépjármű piacon is a túlárazott, túlhájpolt “női autók” hozzák a nagy hasznot, nem a férfi alapossággal kiválasztott gépkocsik. Így értsd a dolgot. Az egyedülálló, gyermektelen férfi nem jó fogyasztó, nem költ sokat, ezért az ő ízlése, értékrendje nem sokat számít. Nincs itt összeesküvés elmélet, egyszerűen a sokat költő, “jól fejhető” vevőre koncentrálnak, ezek pedig a női vevők. Kiemelten a férfi korlát nélkül költő, fogyasztói döntéseket egy férfi érdemi ráhatása nélkül hozó nők a legtöbbet költő, legnagyobb hasznot hozó vevők (szinglik, elváltak, özvegyek). Ennek hatását látjuk mindenhol, a fogyasztói társadalom ideális embertípusa nem a férfi, hanem a férfi ráhatás nélkül pénzét költő nő. Erről szól a kultúránk és ezt a teljes összeomlásig fogjuk hajtani.
Ezzel így egyetértek. Jól összefoglaltad, valóban így épül a női fogyasztásra a kereskedelem.
De tényleg csak kiegészítés: az igények kiszolgálása mellett ott van az igények kialakítása ,befolyásolása szabályozása.Azért az már súrolja az összeesküvést pláne ha mint sokszor láthatjuk ezekben a törekvésekben a hagyományos értékek szétverése bőven benne van.
Az egész konzumidiotizmus eleve a nők miatt alakult ki:
https://geiger.blog.hu/2018/08/25/a_konzumidiotizmus_kulturtortenete
Érdekes írás és blog, kár hogy látszólag alig olvassák ezt is, legalábbis a kommentelők számát nézve.
Te gondolatolvasó vagy.
Épp ezt akartam közölni ebéd előtt, de sajnos még a Férfihangot se olvassák elegen, hogy számítana mit mondunk. A férfi meg feleslegesen nem szívesen szövegel..
Nagyon jó irások vannak ott, de alig tud róluk valaki. Magam is csak ma fedeztem fel.
Az erkölcsös kereszténynek mondott/hazudott kormánypártok meg nem akarnak tudni róla a baloldali feministáknak meg nem érdeke tudni róla.
Ennél is látszik nulla komment, tehát nulla olvasottság és népszerűség, pedig 80-90%-a igaz.
https://geiger.blog.hu/2018/02/19/tartasdij_a_modern_kori_rabszolgatartas
Mikor lesz harc? Meddig várakozzak kábé?
Nem felejtek soha és a fiam se fog megbocsátani a magyar államnak/társdalomnak.
Köszönet az elérhetőségért. Nem ismertem. Nagyon közel áll hozzám Tanár úr világlátása. Még csak néhány írását olvastam de sok mindenben egyet értek vele.
“A nők egymás között versengeni kezdtek, hogy kinek van drágább és újabb ruhája, ékszere, lakberendezése.”
http://www.kepfeltoltes.eu/images/2019/06/733rongyr_z_s.png
Ez azért érdekes, mert mindezek ellenére még mindig azt érezni, hogy a nőket vásárlókként nem igazán veszik komolyan. Lehet, hogy kisebb, tipikusan női dolgoknál igen (mint mondjuk egyértelműen a divat, lakberendezés, kozmetikumok), de ha már valami műszaki cikket, autót, ne adj isten lakást vennél, teljesen úgy kezelnek csak, mint valami biodíszletet ott a pasi mellett. Van az a bizonyos elektronikai üzletlánc, ahol az a módi, hogy minden potenciális vevőt agyon kell szekírozni és a seggében lenni, mert felírják, hogy ki adta el neked a terméket, ott például épp emiatt a legjobb taktika, hogy férfival mész és külön váltok, mert akkor a pasit követik, és addig te nyugodtan tudsz nézegetni, dönteni, ő meg addig lefoglalja őket. :)
Ha valamelyik barkács áruházban nem a virágok vagy a függönyök között keresgélsz hanem konkrétan egy fajta szerszámot , csavart vagy dübelt keresel még értelmi fogyatékosnak is néznek is néznek.
Mármint melyik barkácsáruházban néznek fogyatékosnak? Azok többnyire önkiszolgálók, nem? Ki vesz virágot vagy függönyt barkácsboltban? :)
Én már mindkettőt vettem.
De úgy, hogy kifejezetten azokért mentél be, vagy csak hozzácsaptad, mert megláttad?
Nem lopom én a pénzt ,hogy csak úgy hozzácsapdossak…
Hát akkor ezek szerint van ilyen is. Függönyt szerintem lakástextil/függöny szaküzletből érdemes, sokkal nagyobb a választék, ezekben a barkácsboltokban alig van + méretre szabják vagy egyedileg készíttetnek.. Virágnál, növénynél én is szoktam úgy, hogy meglátom és veszek egyet, kívánja a szemem. Olyasmi, mint a szupermarketekben az édesség pult a kassza közelében. :)
Főleg ott ahol van a közelben egy lakástextil/függöny szaküzlet…
SS, egy profitól kérdezem, miért melegek a buzik??????
Mi van?
Hétfő.
eső, eső, mind csak eső….mindjárt Holliman leszek—–
Bármelyikben.Ha meglát egy eladó a csavarok, szerszámok környékén már ott van és gyanakodva figyel mintha agent provocateur lennék.Kérdezni merek (nagyon gyorsan leszoktam)lekezelő stílusban kioktat. Még véletlenül sem a konkrét kérdésemre válaszol.
Kivéve egy hely ahol nálam idősebb úr is dolgozik. Tőle tudok tanácsot is kérni. Már azt is tudom mikor van műszakban.Egyébként házas és 4 unokája van.
Nem kell azért mindenért hisztizni.Csak azért mert az eladó kicsit lekezelő….Ha ott vagyok a boltban (szakértő arcú fiatalember) kéretlenül is szívesen segítek bárkinek de ha megkérnek,még akkor is szívesen segítek.Ha az ember keresgél a polcokon jobban tudja mi hol van mint az eladó pláne ha valamit logikátlan helyre pakoltak.
Túl vagyok a hisztis liba korszakon .:) Inkább szórakoztat . Ha nagyon lekezelő direkt olyat kérdezek amire nagy valószínűséggel nem tudja a választ. Ma nem képzik szakirányba a kereskedelmi dolgozókat. Ha valakiben nincs szakma szeretet nem érdekli :csokit,csavart vagy vibrátort ad el. De nagy általánosságban nem is ért hozzá.
autód van-é?
Nincs és nem is tervezem. Fővárosban minek. Biciklim van.
Csak vigasztalni akartalak..
Köszi! inkább a jelenségről gondolkodtam mint egyéni lelki gubancot tálaljak. Igazad van tanácstalanságomban előbb kérdezek szimpatikus vevőt mint eladót.
Hát ja, nálunk még élnek nemi sztereotípiák. Férfiként meg buzinak néznek, ha túlzottan érdekelnek a függönyök vagy a virágok :) (nem konkrétan engem, félreértést elkerülendő:))
Egyébként férfi ügyfelet is sokszor “lealáz” az eladó, szerelő, szaki ha elárulja egy kérdésével, hogy nem ért a témához. :) (max. mi nem sértődünk meg mindig rajta, engem is röhögött már szembe autószerelő butaság miatt, na és… mondjuk nem mentem többet hozzá, de nem ezért, hanem mert drágán dolgozott)
“Kivételesen”nem hülyeséget kérdeztem De ugyanezt tapasztalom mobilosoknál ,internet szolgáltatóknál. Utálom a sztereotípiákat. Nem az emberre figyel. Előítéletekből táplálkozik.
Igen, a mobilosok, internetszolgáltatók a legrosszabbak. Velük nehéz ügy, mert akárhányszor mondjuk nővel üzleteltem, általában elbaszott valamit vagy totál fogalmatlan volt. Ha férfival, akkor meg lehet, hogy értett hozzá, de iszonyú nagyképű, lekezelő stílusban adta elő magát, és ők is cseszerintettek már el dolgokat ennek ellenére. Legutóbb mobilszolgáltató váltásnál esett ez meg, hogy a pasi fél órán át magyarázott arról, nekik micsoda fasza online felületük van, ahol ezentúl bármit beállíthatok, megváltoztathatok, személyre szabhatok, intézhetem két kattintással a számlákat stb. Aláíratott vagy ötféle papírt emiatt, csak aztán amikor először használtam volna, kiderült, hogy ahhoz egy teljesen új, speckó belépési kód kell, amit csak személyesen igényelhetek. Szóval csak úgy ezt nem intézte el, hogy ténylegesen is tudjam használni azt a csodaszuper felületet.
Ismerős történet.
Kihagyott egy lépést, annyira el volt szállva magától, önnön nagysága bizonygatásától, hogy csak éppen erre nem figyelt oda. Még csak nem is sorrendben haladt, hanem több mindent csinált egyszerre, én sem igazán tudtam már követni, mit írok alá, csak ilyenkor úgy vagyok vele, hogy bízom benne, hogy tudja, mit csinál. Náluk valahogy egy idő után mindig elveszítem a fonalat még akkor is, ha csak egy apró ügyintézésért mentem be. :)
De talán a csúcs egy elektronikai szaküzletben volt, ahol a férfi eladó piócáskodott és szintén önmagát (szakértelmét) dicsérte úgy az idő 90%-ában, amivel a végén már odáig jutott, hogy 10 percet még hallgatni kellett, hogy ő időben kiszúrta, hogy majdnem hibás terméket adott el, és természetesen ilyen sosem fordulhatna elő (ezt vagy ötször kihangsúlyozta), mert amúgy megtehetné!!, és egyébként a konkurencia meg is tenné, mert azok olyanok. De ő nem és ezért mintha elvárta volna, hogy a lába elé boruljak. Ezért szerintem még fel is lehetne jelenteni. Aztán a pasim megunta a végén is rákérdezett, hogy mennyi ideig akar még erre büszke lenni, mert most már mennénk. :)
hogy te milyen körömreszerőlst okos vagy?!!! ha én tudtam volna, seldon lettem volna…..
“én sem igazán tudtam már követni, mit írok alá”
http://nyultam.com/wp-content/uploads/2014/12/rablok.jpg
Ha hozzám bejönnél lehet, hogy én is elcsesznék valamit, mert szegény férfiembert megzavarja a piphús olyan helyen, ahol nincs hozzászokva.
Ez így van.
Ez a “kutatás” tökéletesen beleillik a trendbe. A “puha tudományokat” arra használják, hogy a fehér embert arra kondícionálják, hogy ne legyen családja és főleg ne legyen gyereke.
Lásd:
A fehér embernek az ökológiai lábnyoma miatt nem kellene szaporodnia! VS Az elöregedő társadalom miatt a nyugdíjunk biztosítása érdekében bevándorlókkal kell a munkahelyeket feltölteni!
Egyébként meg kit érdekel, hogy boldogak-e a nők? Ha az alapfunkciójukat nem látják el, nem szülnek és nevelnek egészséges fehér gyerekeket, akkor számomra teljesen érdektelen, hogy egyébként hogy érzik magukat.
” úgy véli, hogy a felmérések helyes értelmezése azt mutatja, hogy a nőkkel szemben a férfiak jól járnak a házassággal, lenyugszanak, kevesebb kockázatot vállalnak, jól keresnek és egy kicsivel tovább élnek, mint nőtlen társaik”
Házas emberként én ezen röhögtem fel. A házas ember azért keres jobban, mert kell, és szintén azért él tovább, mert kell.
Így van. Kifejezetten vártam, hogy erre valaki felhívja a figyelmet helyettem, mert kimaradt a cikkből. A házas férfi az, aki családfenntartói felelőssége miatt, kötelességből többet keres. Ha valaki nem teszi ehhez rögtön hozzá, hogy mindez úgy lehetséges, hogy a házas férfi sokkal többet dolgozik, és mindeközben még lényegesen kevesebbet is költ magára, akkor az illető vagy hülye vagy szándékosan manipulál, hazudik.
Nyugodtan mondhatjuk, hogy itt bukik le Paul Dolan a nőknek hízelgő és egyben férfiellenes szándékaival.
Tulajdonképpen az lesz a legjobb, ha ezt egy plusz bekezdésben beillesztjük cikkbe is.
‘itt bukik le Paul Dolan”-ezt próbáltam érzékeltetni, de Főnök eléjött a piszológiával…..”gonosz hülyeség”-ezt irtam és …. áááá…piss on they graves…..
Van a nőknek egy szűk rétege gondolom a férfiaknak is akik egyáltalán nem akarnak gyereket, családot vagy úgy alakult az életük ,hogy elcsúszott a megfelelő pár megtalálása.
Akik szembe tudtak nézni a kialakult helyzettel és saját céljaikat valósítják meg. Karriert építenek önművelődnek, utaznak.Több anyagi forrást tudnak biztosítani a jólétükre.Ők valóban boldogok is.
Kicsit off, de azért jó ilyesmiről olvasni,mintha ébredeznének az értelmesebbek :
https://www.theguardian.com/film/2019/may/31/meryl-streep-criticises-phrase-toxic-masculinity
És itt magyarul :
http://elle.hu/aktualis/2019/06/02/meryl-streep-felszolalt-a-mergezo-maszkulinitas-kifejezes-ellen/
Látható hogy a cikk írója semmit sem fogott fel abból mit is mondott Streep.
“Streep megjegyzései felhívják a figyelmet arra, miért veszélyes a toxikus maszkulinitás vitája: az emberek gyakran rosszul használják, és rögtön az erőszakkal és a nőgyűlölettel kötik össze.”
“If they make an accusation, they better make sure it’s true and make them think twice before they make a false accusation,”
– Drake told the outlet.
FÉRFI!!!
https://www.dailywire.com/news/47977/alabama-bill-aims-punish-false-accusations-rape-ashe-schow
Társkereső, Andrea, 52 év.
van gyermeke? nincsen
szeretne gyermeket? majd igen
No comment.
Csak most esett le…aszondja “viselkedéstudományi professzor”-úgy látszik hogy a mondás hogy “adni a szarnak egy pofont” egész új dimenziókat kap….
Ugyanakkor visszaköszönő elem a könyvben, hogy a gyerektelenség miatt másodrendűnek, kevesebbnek érzik magukat az interjúalanyok a többi nőhöz képest.
“Mióta szembesültem azzal, hogy nem leszek anya, sokkal nehezebb a női minőségem megélése. Nagyon szerettem női jógára járni, mégsem mentem vissza többet, mert mi keresnivalóm van egy női jógaórán?” Gyöngyvér, 51 éves
Ez nagyon jellemző. Sokan említették, hogy a családjukban, munkahelyükön éreztetik velük, például utalgatnak arra, hogy sokkal jobban ráérnek, el tudnak vinni olyan feladatokat is, amiket a családosok nem.
https://index.hu/kultur/2019/07/02/nok_gyermek_nelkul_tanacs_eszter_konyv_interju_gyermektelenseg/
Nahát, nahát…. hogy mik vannak!!!! Tanácsok nőknek:
http://lelekgyongyok.hu/ferfiatlanna-teves-5-modja/
Én mindig azt mondtam sosem szabad föladni:
https://www.youtube.com/watch?v=sFqTAvz00IA
A Pál Utcai Fiúk már a 90-es években meghirdette az MGTOW-ot, idézem: ” Nem, nem, nem, nem megyek fel, nem kell a testetek, nem, nem, nem, nem megyek fel, egyedül élvezek…” :)
(P.U.F.: Fiatal lányok)
Ez a hely kész kincsesbánya! A linked is megérne egy misét…
Ez monnyuk kemény, tényleg lehet feneke a csajnak:
https://www.sportmotor.hu/magazin/az-ironbutt-elso-noi-gyoztese
Azt hittem, csalódni fogok, ha ezt elolvasom, de úgy tűnik, hogy legalább az mgtow-k békén hagynak minket. :) Azzal, hogy mikor fogunk szülni, hogy mindenki más jobban ismeri a mi biológiai óránk működését. Köszi az elfogadást, Férfihang. :D
A többiek is…… “titeket”……
Nem csak az MGTOW-k, kedves Farsang Tünde. Én pl. nem vagyok MGTOW, mégis úgy vagyok a feminista nőkkel, hogy eszem ágában sincs sem patriarchálisan elnyomni, sem szexuális tárgyként kezelni őket. Úgy vagyok vele, hogy az ilyesmi az nem olyan dolog, ami egy nőnek alanyi jogon jár, hanem azt bizony ki kell érdemelni. Gyereket meg aztán főképp nem akarok tőlük.
Úgyhogy én egy feminista nőtől nem akarok SEMMIT. Nem akarok vitatkozni vele a női egyenjogúságról, a nők helyzetéről a társadalomban. Igazából annyit várok csak el, hogy ne is kezdjenek el beszélni hozzám. Számomra nem léteznek. Ha mégis az arcomba tolják a létezésüket, mint pl. te itt a kommentedben, akkor azért reagálok rá, nehogy már azt higgyék.
Úgy vagyok vele, hogy ha feminista nők vagytok, akkor magatok vagytok. Természetesen nem segítek nektek semmiben. Ha problémátok van, oldjátok meg saját magatok. Ha védelemre szorultok más férfiaktól (zaklatás, rablás, nemi erőszak, akármi), akkor védjétek meg saját magatokat. Egyedül vagytok, magatok vagytok.
És ha feministák vagytok, akkor dögöljetek is meg egyedül. Tőlem aztán nyugodtan hihetitek, hogy a tizen-huszon évesen faszkörhintázás után, miután úgymond kiéltétek magatokat, majd harmincöt évesen családot alapítotok és negyven évesen gyereket szültök. Maximum csodálkozva kérdezem magamban, hogy mégis kivel? Mert velem biztosan nem.
De ezt nem fogom a szemetekbe mondani, csak magamban röhögök, mert annyira azért nem érdekel mi lesz veletek, hogy beszélgetést kezdeményezve hallgathassam a hülyeségeteket arról, hogy a ti testetek, ti döntésetek, és a ti dolgotok hogy mikor szültök, meg a biológiai órátok ismeréséről vagy nem ismeréséről. LOL
Ennyi.
No, ezt olvasva minden feminista a kardjába dőlt! :D Ki fogja őket megvédeni a 120 kg-os kopasz-kigyúrttól, ha Hunn nem fogja ezentúl! Kivel fognak megöregedni, ha kurvakörhintáról leszédült Hunn nem alapít velük családot. :)
Téves a kérdésfeltevés, kedves 31Anna.
A helyes, valóban elgondolkodtató kérdés úgy szól, hogy: ki fogja őket megvédeni, ha a Hunn úgy dönt, hogy ideje pofán baszkodni őket, vagy mondjuk megerőszakolni őket és utána levágni azt a hülye fejüket, ha az átlagos, normális férfiak tömegei is megunják a feminista hülyeségeiket és ugyanúgy leszarják őket, ahogy én már most leszarom? És ha megnézed az MGTOW-t, vagy akár simán csak a manoszféra nagy részének modern, feminista nőkhöz való hozzáállását, pl. a lovagiasságról és a nőknek való segítésről alkotott véleményét, LOL… nos, akkor messze nem a holnaputánról beszélünk, hanem ez már itt is van.
Amelyik feminista hülyepicsa meg megöregszik, az magára vessen. Azt meg én még öreg tataként is fel fogom rúgni, félre az utamból, ha nem takarodik magától arrébb, ha látja, hogy jövök. Az öreg feminista nőnek az egyetlen fiatalkorabeli értéke az volt, hogy pinája van, de az férfiszempontból akkor már rég nem érték: tehát nyugodtan a Dunába lőhető mindegyik.
Garantálom neked, kedves 31Anna, minél tovább feministáskodtok, előbb-utóbb annál kegyetlenebbek lesznek veletek a férfiak…
Kedves Hunn!
Történetesen te is a társadalom védelmére szorulsz. Téged is azért nem rabolnak ki, gyilkolnak meg, erőszakolnak meg, rúgnak fel, mert társadalomban élünk. Téged ki véd meg, hogy ne vágják le a fejedet?
Az átlagos, normális férfiak segítségével valósultak-valósulnak meg a feminista értékek, mert ők is így tartják igazságosnak. Az átlagos, normális emberek segítenek a többi embernek (gyengébb, beteg, öreg, gyerek, alacsonyabb, vékonyabb, stb.) függetlenül attól, hogy az milyen nemű.
Te írtad korábban, hogy a környezetedben nem mered hangoztatni a véleményedet, mert nem értenek egyet veled az emberek.
Egy öreg ember az élete során dolgozott, értéket teremtett, szeretett, segített, stb. stb. Ahogy vélhetőleg neked sem annyi az értéked, hogy mi van a lábad között, a feminista nőnek sem annyi. Nagyjából annyi esélyed van, hogy téged félre rúgnak, ha megöregszel, mint egy öreg feminista nőnek. Nem mindig leszel ám ilyen borzasztóan erős, mint most! Mellesleg ha megöregszel, jó esélyed van rá, hogy feminista orvosnő fog gyógyítani, feminista ápolónő fog ápolni téged.
Most a nőnek van igaza. Az egész civilizációnk arra épül, hogy ha építesz egy házat, abból nem zavarhat el egy “alfahím”. Nem veheti el az autódat sem, stb. Egy dolgot vehet el tőled: a nődet. De általában nem veszik el a nőket, csak megdugják ezek. De ha te is dugod azt a nőt, még mindig nagyobb az esélyed a szaporodásra, mint az emberszabású rokonaink között lenne, ahol az alfahím egyszerűen elzavarhat bárhonnan és elvehet tőled bármit. Üdv a civilizációban.
A nőtől meg “elvehetik” a férjét. Az ember nem vagyontárgy, megy, ha menni akar, nem elveszik.
Üdv a civilizációban 31Anna. Neked is jobb, hogy nem egy nőstény csimpánz “jogai” illetnek téged is. De én sem vágyom egy hím csimpánz “jogaira”. Te egy kívánatos diófaligetbe tévedve nőstény csimpánzként a következőket választhatod: hágsz a területet utaló hímekkel és eheted te is a diót/elszaladsz a francba. Én hím csimpánzként a következőket választhatom: a velem lévő hímekkel elűzzük a diófaliget birtoklóit és lesz diónk/ elmenekülünk. Az ember nem vagyontárgy persze. De ha nem dugsz velem, akkor nehezebb téged elűzni emberi nőstényként a saját “diófaligetemből”. Nem jobb ez neked is ?
Neked van egy diófaligeted, tobbneju? Tök jó.
Tréfát félretéve: azért nincs igaza a nőnek (most sem), mert a világ legtermészetesebb dolgának veszi, hogy körülötte a társadalomban a férfiak, akik ezt a társadalmat alkotják, nem megerőszakolják őt hanem udvarolnak neki, hogy megvédik őt az őt esetleg bántani akaró, rossz szándékú más férfiaktól, azt mondja, hogy az átlagos, normális férfiak bizony ilyenek és mind így gondolkodnak – és nem sül le a pofájáról a bőr, miközben feministáskodik és gonosz, nőelnyomó patriarchátusról hadovál, meg arról, hogy a történelem során a férfiak elnyomták a nőket (az egyébként szintén a fentebb leírt, pozitív férfihozzáállásra épült, régi társadalmakban)…
Menni a kurvák szoktak, mikor több pénzt néznek ki egy másikból.
És mikor megfordul és leszúrod egy karóval? Na akkor mit csinál a nők kurvája? Hát megdöglik.
Nem minden öreg dolgozott, ott vannak a kommunisták, a demokraták, a liberálisok, a kapitalisták, a bankárok, ezek nem dolgoztak sose.
Nyugat-Európában már, kedves 31Anna, köszönhetően – többek között – a “Refugees welcome”-táblákat lengető feministáknak, már nem véd meg sem a társadalom, sem a rendőr, ha migránsok részéről utcai atrocitás vagy terrortámadás érne engem. Amin magamban röhögök az az, hogy már a nőket sem, lol, amit a nők meg is érdemelnek a fent említett tábla-lengetésért. De pl. a feminista Svédországban mondjuk, ha az utcán roncsizó migránsokhoz ki is mennek szökőévente egyszer intézkedni a rendőrlányok, akik a nemi egyenjogúságuknak köszönhetően ölthettek egyenruhát, abban sincs túl sok köszönet: megeszik őket reggelire, ahogy azt videofelvételek is tanúsítják.
Én eddig azt hittem, hogy a keresztény, fehér, heteroszexuális férfiak gonosz nőelnyomók, és a gonosz nőelnyomás az általuk felépített kultúra és civilizáció lényege, ami ellen lázadni kell. A feministáktól legalábbis eddig mást erről még soha nem hallottam, nem olvastam. Miféle “átlagos, normális férfiakról” beszélsz hát??? (Amúgy elárulom neked, hogyha ezek az átlagos, normális férfiak felfognák, miről is szól valójában a feminizmus, akkor eszük ágában sem lenne azt sem támogatni, sem igazságosnak tartani. Ezt onnan tudom, hogy én is egy voltam közülük.)
A feminizmusnak nincsenek “értékei”. Ezek az általad is említett átlagos, normális férfiak még nem jöttek rá arra, hogy amikor a feminista nők “gonosz, nőelnyomó patriarchátusról” beszélnek, akkor a feminista nők nem MÁS férfiakról beszélnek! Nem olyan más férfiakról beszélnek, akik – velük ellentétben – nem normálisak és átlagosak, és akik valami érthetetlen okból el akarnák nyomni a nőket. Hanem személyesen és konkrétan RÓLUK! Hogy a feminista nők szemében ŐK az ellenség, nem pedig MÁS férfiak! Majd rájönnek…
Ha másból nem, abból, hogy elmondom nekik a véleményemet. Pár éve még, fiatal fehér férfiként, nemzetközi cégnél dolgozva, valóban tartottam tőle, hogy ha őszintén beszélnék bizonyos témákról, agymosott nyugati kollégák között, akkor engem is ugyanúgy tönkre tennének, mint mindenki mást, aki annak idején mert egyet nem érteni a hivatalos, kultúrmarxista vonallal.
Ma már szerencsére a nemzetközi helyzet fokozódik, az Overton-ablak azóta jobbra tolódott. Trump többek között az olyanok szavazatával került az elnöki székbe, mint én, akiket arra kényszerítettek, hogy vidáman bólogassunk a feminista, kultúrmarxista baromságokra, és akiknek kényszerűségből kellett azt hazudnunk, hogy mennyire egyetértünk pl. a feminizmussal, és hogy még többet akarunk belőle.
Ma már szerencsére más világ van. Ma már leszarom a lehetséges következményeket, és a véleményemet adott esetben akár nyíltan is hangoztatom. És tudod mi a vicces? Néha elég egyetlenegy embernek bátran felszólalnia, hogy az addig a kultúrmarxista hülyeségekre bőszen bólogató többiekről kiderüljön: ők is csak megjátsszák magukat, egzisztenciális félelemből és muszájból…
Az egy nagy erénye az okfejtésednek, hogy az érzelmi vektorok a helyén vannak, jól mutatják a feminizmus hatására logikusan bekövetkező társadalmi változásokat. Csak hát szokásosan erősen túlzol. Habár ha elnézem, hogy egyre több az olyan videóval is dokumentált utcai verekedés, ahol nőket férfimódra vernek ököllel félájultra, mert kötözködtek, erőszakoskodtak, mert azt hitték, hogy egyenrangúak és ugyanolyan képességűek, mint egy férfi… Aztán elnézve egy-egy ilyen csetepatét követően azokat a kommenteket, ahol férfiak leírják, hogy ha egyenjogúság van, akkor jár az egyforma pofon is… – No akkor egyre több mindent tudok elképzelni én is… – Már 10-20 éve leírta Ranschburg is a folyamatot, ami mentén egyre kevésbé kímélik a nőket a férfiak, ha atrocitás van – és nyilván kevesebb támogatást, segítséget nyújtanak alapvetően is. – A feminizmus súlyosan veszélyezteti a nőket…
Vágyálom, amit leírsz, ezt szeretnéd tapasztalni. Régebben több volt az erőszak a kiszolgáltatottak ellen. Erősebb a gyengébbet, munkaadó az alkalmazottat, férj a feleséget, szülők a gyereket, gyerek a kutyát sokkal inkább verték, mint most. Nőket is vertek akkor is félholtra, sőt!
Igen, bizony, a társadalom arra épül, hogy nem attól van valakinek igaza, hogy testileg erősebb a másiknál, vagy nagyobb bunkó van a kezében. Ez a társadalom pedig téged is véd, nemcsak a nőket.
Mellőzd a prekoncepcióidat! Már miért szeretném? Egyszerűen több ilyen hírtvket és széles internetet megmozgató botrányt láttam az elmúlt hónapokban. Én tudom, hogy a társadalom mindenkinek védelmet nyújt, nem értem, miért gondolod, hogy ezt nekem meg kell magyaráznod.
A felhozott “érveid” viszont nem cáfolják azt, hogy a feminizmus hatására csökken a férfiak toleranciája és az egyéni védelmi hajlandósága a nők felé és ezzel párhuzamosan növekszik feléjük az agressziójuk, amit mint mondtam, olyan komoly pszichológus szaktekintélyekkel együtt állítok, mint például Ranschburg, és ha jól emlékszem, a magyar pszichológiai szakmában még Tari Annamária is pedzegetett hasonló gondolatokat.
Ha én, akár szerény személyemben, akár fentebbi kommentjeimmel megtámogatva, önmagában nem lennék egyértelmű és meggyőző bizonyíték erre a jelenségre, Alter Ego, akkor semmi sem az…
A te társadalmad csak a bűnözőket védi.
Milyern szerencsés vagy te harmincegy…vannak itt akik komolyan vesznek és válaszolnak kulturáltan…băga-miaş pula în treişunu ….
Régebben valóban több volt a fizikai erőszak, kedves 31Anna.
Csakhogy nem a strukturálisan nőelnyomó, hímsoviniszta patriarchális társadalmi berendezkedés miatt, ahogyan azt a feministák állítják.
Hanem azért, mert volt két világháború, amiből traumatizált férfiak milliói kerültek ki és mentek haza azokhoz a nőkhöz és gyermekekhez, akiknek a védelmében harcoltak.
Kutya nem törődött velük onnantól, hogy hogy vannak és mi lesz velük. A poszt-traumás stresszel a kétezres években foglalkozott először komolyabban az orvostudomány.
Nem azért adták tovább a traumát, mintha rossz emberek lettek volna, vagy mert nőelnyomó hímsoviniszta elveket vallottak, hanem azért, mert az emberi lény így működik.
Magával a két világháború kirobbantásával persze vádolhatjuk ugyan a macsó, kakaskodó hímsovinizmust… de biztos ez?
Ha jól emlékszem, pont az első világháború előtt indult be a feminizmus.
Addig a nők a társadalomban a nemüknek megfelelő, önkéntesen szubmisszív viselkedést tanúsították a férfiakkal szemben. Akkor viszont elkezdték a feministáskodást.
A korabeli férfiak viszont – a feminista hazugságokkal ellentétben – sosem nyomták el a nőket, és a feminizmusra sem voltak képesek elnyomással reagálni.
Ennek a társadalmi feszültségnek valahol ki kellett sülnie.
A korabeli férfiak a dominanciájukat nem mutathatták ki gyilkos erőszakot használva a saját asszonyaik irányába – erre lényükből fakadóan ugyanolyan képtelenek voltak, mint korábban (feminizmus egy valóban nőelnyomó társadalomban nem létezhetne, létre sem jöhetett volna, hiszen a nők kisebbek és gyengébbek a férfiaknál) – kivetítették hát tudat alatt, tömegpszichózisban ezt a dolgot az “ellenségre”: az antantra, vagy a központi hatalmakra, attól függően, hogy éppen hol éltek. A saját asszonyaik helyett más férfiakra. És a saját, feministáskodó asszonyaik helyett az ellenségnek kinevezett férfiakat próbálták meg legyőzni és dominálni.
Tehát a múlt századi világháborúk tömegmészárlásait és pusztításait közvetve a feministáknak köszönhetjük. És a férfiakat a háború miatt érintő poszt-traumás stresszt is, meg azt is, hogy ettől ezeknek a férfiaknak később a családjai is szenvedtek. Ezt mind-mind a feminizmusnak köszönhetjük tehát: azt, hogy régen több volt az erőszak, mint ahogy azt te is mondtad, kedves 31Anna.
.
Utóirat:
Köszönettel tartozom neked, kedves 31Anna.
Köszönettel, mert a te segítségeddel, a veled való kommunikáció során döbbentem rá arra, miután logikusan végigvittem a kiinduló gondolatot, hogy a feminizmus elkerülhetetlenül erőszakhoz és annak eszkalációjához vezet. Kezdve az első hullámmal, szemben azzal, amit még a naívabb férfiak is állítanak, sokszor még itt, a Férfihangon is. Vagyis, hogy a feminista első hullám céljai és eredményei még úgymond “jók, igazságosak és helyesek” voltak, ezért tehát “megtartandóak”.
Pedig egy nagy lóf@szt!
Úgyhogy: még egyszer köszi.
ezt kinek szartad ki, Hunn? mert a harmincegyet nem érdekli….
Bárkinek, aki elolvassa és elgondolkodik rajta, kedves wittukind.
Szerencséd hogy öregapádnak szólitottál….
Feministáknak nincs kardjuk, csak hazugságuk.
vagytok sokan ezek a “minket”? honnan jöttetek?
Te ismered ?
Csak a fajtáját. Feminista hülyepicsa. Nem is érdemes őket személyesen megismerni, mind ugyanolyan.
Te milyen neműnek tartod magad? Mert nem egyértelmű.
Már sokadszor etetitek a trollt…. jólesik emiatt bosszankodni ..? írni írhat reagálni nem kellene ezzel csak a szintjére érsz ott meg rutinosabb.
Ja, az egyedülálló, gyerektelen nők a legboldogabbak……., amig pofán nem bassza őket a fal:
https://www.she.hu/herself/20191031-duhos-vagyok-es-elkeseredett-faj-hogy-egyedul-vagyok-csaszar-zsanett.html
Dolgozik a hörcsög keményen, közben meg a valóság :
“Rég nem a fiú hiányzott. Tettem rá, hogy kivel van, vagy mit csinál. Egyszerűen csak nem akartam egyedül, tevékenység nélkül lenni – és szerintem a legtöbb szakításnak ez a hátulütője. Főleg, ha hosszú volt a kapcsolat. Oké, hiányzik az ember is, de sokkal inkább a megszokás. Hogy sosem vagy egyedül, mindig van valaki, aki elmegy veled programokra, nem kell barátokat vadászni aszerint, hogy kit mi érdekel.
Ha kapcsolatban élsz, van kihez bújni, van kivel tévézni, van kivel sétálni, van kivel színházba, koncertre menni – és a legfontosabb: van kivel tervezni. Ha ő már nincs melletted, mindez megszűnik. Megszűnik a “mi”, és csak az “én” marad, ami számomra ijesztő volt.”
A nő számára a legijesztőbb dolog, ha csak az “Én” marad.
Nem tud vele mit kezdeni. És egy pont után bármit megtesz, csak ne legyen “egyedül”.
https://she.life.hu/herself/20200309-nem-te-hianyzol-csak-a-megszokott-eletunk-tolvaj-vica.html
“A nő számára a legijesztőbb dolog, ha csak az “Én” marad.”
Persze.
Akkor nem marad kin élősködni.
Milyen érdekes, hogy a férfiak nagy része pedig pont, hogy szereti azt, ha a “csak én” van.
Talán amiatt, mert akkor azt tehet – önnön magáért – amit akar és meg is tesz önnön magáért, amit akart és ezáltal boldog lesz, hogy célt ért.
Az önállóság férfi erény. Téves dolog nőben keresni ezt. És nem azért, mert nem találnád.
Nem az a legnagyobb gond, hogy nincs igazi független nő, hanem épp az, hogy sok nő hisz a mítoszban, hogy van és konokul erre törekszik. Ha elérné az utópiáját, az lenne a valódi tragédia: megszűnne benne a nő. A sors iróniája.