Nem olyan régen megtudtuk, hogy a James Bond közismert és ma már emblematikus figurája – gondoljunk is bármit a tulajdonképpen kissé bárgyú hidegháborús történetről, Bond ma már nemcsak őfelsége 007-es ügynöke, hanem az emberiség közös kulturális ikonja – következő megformálója nemes egyszerűséggel egy (egyébként néger) nő lesz. Az már csak hab a tortán (vagy inkább kutyasz@r a trágyadombon) hogy nem éppen egy Halle Berry, hanem történetesen egy rém ronda nő. Erre mondta gimnáziumi osztálytársam, hogy érdekes arca van – érdekes, hogy ez egy arc. A hölgyet egyébként Lashana Lynchnek hívják, elviekben ugyebár brit, mert ott született, gondolom, én ilyen alapon, mivel Diósgyőrben, a vasgyári kórházban születtem, kohósalak vagyok. Megmondom őszintén, míg Bond szerepét meg nem kapta, nem igazán tudtam, hogy a világon van. Először valami viccre gyanakodtam, hiszen a kis hableány, a vörös hajú Ariel fekete megformálásának bejelentése után az internet népe már lelkesen várta a néger Hófehérkét, de be kell látni, a faji kártya ma már kevés, túl gyakran kijátszották, ezt pedig csak egy női Bonddal lehetett űberelni. A nyugati világ a XXI. században sikeresen eljutott oda, hogy sármos férfiideálja, a rettenthetetlen bátor, keményöklű, de tökéletes megjelenésű és szívtipró titkosszolgálati tiszt tulajdonképpen egy buszpályaudvar méretű kufferrel rendelkező baltaarcú nő. Kérdezem, ez után mivel lep meg minket az atlanti filmipar? Női Napóleonnal? Női Julius Ceasarral? Női Jézussal? Női Zeusszal? Csókolom, de miért?
Her Majersty’s Agent. Ha Ezt Churchill megélhette volna, azt mondta volna: – Hogy maga de ronda! – Winston, maga részeg! – Az lehet, de én reggelre ki fogok józanodni…
Mondjuk, egy Bond-filmhez hozzátartozik a Bond-lány, úgyhogy még lehet, hogy leszbikus is lesz, de ezt jelen fázisban nem tudhatjuk. A James Bond filmek kaptak már paródiát, de a kiváló Mr. Bean, azaz Rowan Atkinson Johnny English-ét senki nem is vette komolyan (ott is volt nyálcsorgatásra okot adó Bond-lány Natalie Imbruglia személyében), arról azonnal levettük, hogy ez a legjobb angol paródiahagyományokat követi. A gyűröttebb fejűek egyébként is még emlékeznek a Monty Python szatírikus jelenetére, mikor a féllábú Tarzan szerepére jelentkezik, és a közönség a hasát fogja, ahogy megpróbálják neki elmagyarázni „nézze, bármit gondol, a nézők elsősorban egy kétlábú embert látnának szívesen Tarzan szerepében” (Galla Miklós fordításában). Terry Gilienéket ezért jelenleg ma már minimum széthurcolnák és lefasisztáznák, bár, nem tudom a homofób, rasszista, antiszemita, fasiszta, férfisoviniszta, focista, stb. kontextusban mi a liberális kitaláció-nyelvezetben a megfelelő kifejezés arra a személyre, aki megfelebezhetetlen mindentjobbantudokék szerint állítólag gyűlöli a rokk…izé, „fogyatékkal élő”ket. Bár nem hiszem hogy objektíve lenne ilyen ember, de feltételezem, ez nem zavar senkit, elvégre, „homofób” is rengeteg van, bár én speciel nem láttam még senkit, aki rettegne az azonosságtól (mivel a görög „homofób” azonosságtól félőt jelent). Egyenruhától félő sorkatonát, azt már láttam, az igaz..
Hát igen, ahogy szoktuk volt mondani, nem kell a falat az ördögre festeni, a végén még valamelyik lemászik. Nem, ez nem paródia. Ez komoly, ha vicc lenne, röhöghetnénk rajta, mint az öreg székely, mikor belevágták a baltát….
A producertől, bizonyos Barbara Broccolitól hallottuk már azt az eufémisztikus nyilatkozatot (lásd itt) hogy Bond az ötvenes évek terméke (ami igaz) és figyelem, „a szereplő DNS-ében vannak bizonyos dolgok, amelyek nem tudnak megváltozni” – aztán kiderült, hogy ez nyilván nem a nemi kromoszóma. Majd kirúgta a rendezőt, mit akar az a filmtől, az ilyesmi nem ár. Nekem erről az ötvenes évekbeli történetecske jut eszembe, mikor a híres rendezőt egy nagyon „vonalas” de természetesen (kapcsolt áru) roppant gyenge darab bemutatására kérték fel. Ő szabadkozik, de nemet nem mondhat, ezért előadja: – „Jó, megcsinálom, de ötszáz statiszta kell hozzá!” – Amire jön a kérdés: – „Korhű jelmezben?” – „Nem. Civilben! A nézőtérre.”
Ez van, ez jut a nyugat emberének, legfeljebb ma még megteheti, hogy elfordítsa a fejét, és az ilyen filmre nem vált jegyet, és odahaza, a négy fal között a plafonnak, persze, ne túl hangosan, mert a facebooknak is füle van, meg is mondhatja a véleményét, de vélhetőleg ez sem fog így maradni, és elérjük a mainál is kultúrmarxistább időket, hogy az ilyen filmre központi parancsra be kell ülni, azt állva meg kell tapsolni, és mikor Rákosi is beül a vetítésre, és büszkén körülnéz, hogy mennyire szeretik, valaki hátba böki: „Tapsolj, te is, kopasz, mert mindjárt elvisz az ÁVÓ!”
Tudjuk, tisztában vagyunk vele, hogy Hollywood mindig is az amerikai (általánosságban: a nyugati, atlantista) politikai érdekeket szolgálta ki, világlátása, az általa sugalt és közvetített kép mindig is hamis, tendenciózus és durván propagandisztikus volt. A „haladó” propagandát is már vagy két-három évtizede egyre nagyobb dózisban kapjuk, akkora pollkorrektkedés megy a vásznon, hogy ihaj, emlékeim szerint az utolsó negatív karakterű („rosszfiú”) néger amerikai filmben talán Wesley Snipes volt a Pusztítóban, vagy 25 éve, de ő is szerethetően humoros volt. Egyik Doktor House-ban olyat láttam, hogy a szemem majd kiesett: fehér rendőr fekete bűnözőt fog el, és a fekete bűnöző lelövi a fehér rendőrt! Jó, alig pár képkockával később az ember megnyugodhat, minden oké, a fehér zsaru korrupt, rohadt drogdíler, az afroamerikai utcai harcos meg szegény, a körülmények áldozata, és nagyon jószívű…
Volt idő, mikor az amcsi propagandát örömmel és egyetértéssel néztük, figyeltük, bár ez volt a ritkább, és ma sem tesz másképpen, csak bármennyire is magára erőlteti az ember a független, pártatlan szemléletet, akkor is csak néz ki a fejéből: de ezt most miért? Biztosan ezt akarják, ezt gondolják, ezt tartják helyesnek, követendőnek? Biztosan szükséges az embereknek olyan lendülettel, akkora adagban tolni le a torkán a hamis és álszent pollkorrektséget, hogy az visszaöklendezze? Vagy éppen ez a cél?
Láthatólag ez a cél, a filmiparnak megy olyan jól, hogy a tartalmatlan, „mindig lövünk, sose töltünk” „szórakoztató” (agyrohasztó) filmek bevételeivel meg tudják finanszírozni a veszteséges propagandát (vagy esik le más forrásból is). Különben is, a sajtóból megtudhatjuk, hogy az ilyen jellegű filmek óriási sikerek, csak a retardált mucsaiak szoktak fanyalogni, és a nézőtér tele van, ha üres, akkor is. Nem is olyan régen azért még jobb propagandafilmeket tudtak vagy legalábbis akartak csinálni, ne feledjük, hogy a Leonidasz történetét feldolgozó „300” is egy Irán elleni támadás pszichológiai előkészítését szolgálta. Jaj, de keveset változott a világ… Vagy, hogy mondjak nagyot: kinek tűnt már fel, hogy a Harry Potter nem más, mint egy ügyesen, nagy dózisban, de jól lemaszkírozva adagolt liberális propaganda? Jó forgatókönyv, gyerekeket megfogó történet, felnőtteket megfogó látványvilág, hozzá ügyesen összerakott fantasy és marketing, használható színészek, kész a jó recept, és persze, a hatalmas bevétel. Az árva varázslógyerek megkapó meséje tökéletesen hozza a politikaliag teljesen korrekt keretet. Minden gonosz szereplő kivétel nélkül fehér, felsőbbosztálybeli, kifejezetten nordikus kinézettel, náci felnyalt frizurával, vagy kettő-három kivételével mind férfi. A „jók” etnikailag teljesen vegyes, négertől indiain át koreaiig. Ezoteria mesterfokon, szolid „haladó” társadalomkritikával, a gonoszok természetesen azok, akik rasszista indíttatásból ne hajlandóak elfogadni a „nem jó családból” származó („sárvérű”) varázslókat, a főokos kislány (talán az sem véletlen, hogy a színésznő azóta a nemzetközi feminizmus ismert reklámarca) természetesen e hátrányos helyzetű csoport tagja, mindez megfejelve homoszexuális Dumbledore-al. Tegye fel a kezét az, aki elhiszi, hogy egy csóri angol tanárnéni hobbiból elkezd meséket írni, mint több ezer más ember, de az övé olyan kivételesen jók, hogy „véletlenül” felkapja a filmipar, és „csak úgy” milliárdos lesz belőle, semmiféle hátsó szándék és politikai parancs nélkül. Hogyne. Én meg lenyeltem a kviddicsgolyót.
Július 04-én jelentette be a Disney, hogy „reboot”olja az 1989-es kis hableány történetét, és Ariel szerepét a 19 éves, egyébként valóban bájos Halle Bailey kapja. Mi ezzel a baj? Legyek rasszista, de egyben ritka kocka is, és mondjam azt, hogy az a baj, hogy néger, és a tenger alatt semmi szükség melanintermelésre, mivel az UV sugárzás néhány méternél nem megy lejjebb, ha lenne sellő, nem volna fekete? Nem. Ezt majd csak rámsütik. Ezzel az a baj, hogy Andersen dánként fehér hableányt írt, talált ki, öntött mesébe, és a múlt feketék ellen elkövetett gaztetteit, az apartheidtől a rabszolga-kereskedelemig, a Kuk-klux-klán rasszista gyilkosságaitól az oktatásból kizárásig nem lehet jóvátenni azzal, hogy szembeköpjük az európai kultúrát, hagyományokat és idióta pollkorrektkedéssel ütjük el. Ha a Disney valóban tisztelné és szeretné a feketéket, akkor venné a fáradtságot, hogy egy ghánai vagy kenyai történetet, mesét dolgoz fel, és nem elveszi, kifigurázza „a miénket”. Ez a nagy különbség a tényleges szeretet, az emberi méltóság tisztelete, illetve az alakoskodás, a sunyi lenézés, a burkolt megvetés és megfelelési kényszer között. Egyik bűnt a másik bűn nem törli el, éppen ellenkezőleg: csak súlyosbítja. A bűnt a kegyelem törli el: a valódi megbánás, amely tiszteletből és tisztességből áll.
Jó filmeket érdemleges tartalommal is lehet csinálni, ahogy barátom jegyezte meg, az Avatar nagy siker volt Amerikában, a látványelemek miatt, mivel szerencsére az Egyesült Állomok lakosságának 90%-a a tartalomból és a szellemi mondanivalóból nettó semmit se fogott fel vagy értett meg. Jó rendezők, kiváló színészekkel, elfogadható forgatókönyvvel élvezhető filmet tudnak csinálni akkor is, ha durván kilóg a politikai lóláb. Eisenstein tudott művészi filmeket rendezni, míg Sztálin hálából agyon nem lövette (ahogy a Téli palota gondnoka jegyezte meg a 27’-es forgatáson, rendező elvtárs, a statisztái nagyobb kárt csináltak, mint Trockíj elvtárs emberei tíz éve, pedig az se volt semmi…), korunk nyugati filmgurujai – ezt a szellemirtók női (végtelenül feminista és végtelenül gyenge) remake-jének totális bukása vagy a szintén a Disney kezeli közül kikerült Csillagok háborúja-meggyalázás kapcsán is láthatjuk – olyan szinten vezetik elő a propagandát, hogy boldogult Zsdanov elvtárs hozzájuk vágná a vodkásüveget. Ugyanis, a tévedések elkerülése végett, az ötvenes évek Szovjetuniójában vagy éppen Magyarországán is születtek olyan filmek, mint az Állami áruház, a Talpalattnyi föld, a Körhinta, a Kétszer kettő néha öt, amire magától is bement a közönség a moziba, Gábor Miklós, Latabár Kálmán és Feleki Kamill bizony, nem a barátok közt szereplőgárdája, ami az ő játékukból jön ki, az élvezhető marad. A keleti blokkban, mivel nekünk van tapasztalatunk a politikai gagyit illetően (is), valahogy jobban tudjuk érezni a különbséget, a minket lenéző nyugaton manapság kezdenek rájönni arra, ami itt már 60 éve megbukott, célszerűen arra, hogy ha van a pénz és politikai akarat, akkor nyomjuk ezerrel a kutyának nem kellő brossúrákat. Sulykolj, hazudj, sulykolj, hazudj! – majdcsak megragad valami.
Látható, hogy a feminista (antirasszista, stb.) propaganda érdekében nemigen számolják már a közvetlen bekerülést, „magasabb cél” érdekében. A nyugati világlátás lassan teljesen leszámol a józan ésszel és az alapvető gazdasági, katonai és műszaki racionalitással, és azon kevés ember, aki képes gondolkodni, számára nem kérdéses, hogy ez milyen következményekkel fog járni.
Had mondjak megint egy szó szerint szakállas viccet. Az amerikai ENSZ nagykövet elhűlve hallgatja a szovjet diplomatát: – Maguk vádolnak minket antiszemitizmussal? – Tudja, hogy a Szovjetunió Kommunista Pártja Politikai Bizottsága tagjainak harminc százaléka zsidó? Hogy a Szovjet Tudományos Akadémia rendes tagjainak negyvenhét százaléka zsidó? Hogy a szovjet kormány államtitkárainak huszonöt százaléka zsidó? Hee? Maguknál vajon hány az arány? – Nem tudom – így a csendes válasz – tudja, mi egész egyszerűen nem vezetünk ilyen statisztikákat, nálunk ez nem kinevezési szempont. Vagy ahogy Göring fogalmazta meg Milch tábornokkal kapcsolatban, az, hogy ki a zsidó a Luftwaffénál, majd én eldöntöm. Más szavakkal: elég bugyuta az a rendszer, aki TÉNYLEG elhiszi a saját ideológiáját (-Párttikár elvtárs, az uram minden este Marxot és Lenint olvassa… – De én is azt teszem… – Jó, igaz, de az a hülye komolyan is gondolja!), legalábbis, mikor az szembe megy a racionalitással. A gyengébbik válasz az ideológia lokális felfüggesztése (mint Herman légimarsal példája), a helyesebbik válasz az egész ideológia azonnali kukázása, mert az igazság jellemzője, hogy MINDENRE igaz. Ezért nem tud a műszaki emberek, a természettudósok között gyökeret verni a politikai hülyeség (amely természetesen nem zárja ki egyrészt az opportunista, gerinctelen embereket, másrészt a tévedéseket, egyéb fajta hülyeségeket, emberi gyengeségeket), mert egy természettudós abban nő fel és öregszik meg, hogy bármely tudományos teóriát hiába bizonyítja ezer érv, ha azt bármikor egyetlen kísérleti megfigyelés meg megcáfolja, az onnantól abban a formában nincs tovább. Jól hangzott Newton fizikája 250 évig, aztán jött az a svájci szabadalmi hivatalnok gyerek a muris bajszával, és felülírta két perc alatt az egészet. Van a racionalitás, és kétszer kettő akkor se lesz öt, ha NKVD-s gumibottal, vagy ballib meetoo-terrorral verik a fejébe az embernek. Tehát például, majdnem napra pontosan, 50 évvel ezelőtt, mikor Armstrongék leszálltak a Holdon (majd jönnek a kommentben buggyant összeesküvőelméleték, hogy nem is, de nem tartozik ide…), az Apolló-programban a kiválasztott űrhajósok valamennyien (nyilván gonosz rasszista) fehér férfiak (mérnökök, repülőtisztek) voltak, nem volt kvótanő és kvótanéger, kvótahomokos és kvótarokkant, hanem – nahát, elképesztő -, azok álltak oda, akik arra alkalmasak voltak. Azt, hogy ebben mennyire nem volt szerepe másnak, mint az alkalmasságnak, szépen jelzi, hogy például a pályaszámításokat, matematikai háttérszámításokat egy fekete nő, Katherine Johnson felügyelte, akinek a szakvéleménye nélkül Armstrong felszállni sem lett volna hajlandó, ahogyan ezt egyszer kijelentette. Más nők és feketék szintén mindenféle felhajtás nélkül munkát és kitüntetést kaptak, ha alkalmasak voltak, és ez lényegében fel sem tűnt senkinek, még abban az Amerikában sem, ahol szemben Magyarországgal egyébként TÉNYLEG volt faji megkülönböztetés (akkor is), azaz ők akár még szégyellhetnék is magukat, nekünk viszont nem kell.
Most, hogy újra felmerült (minden évforduló kapcsán felmerül), hogy vissza kellene menni a Holdra, mi az első? Még fogalmunk sincs, hogy milyen technikával, mikor, mennyiből, ki, hogyan, miért, de az tuti, hogy lesz közte nő! Tehát, ha van nekünk egy három fős csapatunk, a legalkalmasabb emberekből, és ha az mind a három legalkalmasabb történetesen férfi, akkor lerontjuk a csapatot, mert csak. Azaz, nem a jelölt képessége hogy dönteni, hanem hogy munkásszármazású legyen elvtársak, illetve hogy megfelelő árja legyen, jaj dehogy, nő legyen és passz. Gondolom, a másodiknak feketének kell lennie, a harmadiknak meg homoszexuálisnak, nehogy már az ufók megússzák. Naszóval, mondom, volt már ilyen, és ha valaki kíváncsi, hogy mi a különbség a doktríner hülyeség és a politikai szabadság, a kutatási szabadság és a vállalkozási szabadság világa között, az nézze meg, hogy mi a különbség a Trabant 601 és a vele egy időben ugyanolyan nyelvet beszélő emberek által gyártott Mercedes SL között. És pont. Ezek után kezdjünk el azon gondolkodni, hogy milyen jövő áll egy olyan társadalom előtt, amely a józan teljesítmény szerinti válogatás elvét a politikai kontraszelekció utánra tolja. Az ilyen világot az ördög viszi, és vigye is, és a legfelkészültebb női James Bond vagy Julcsa Bond se tudja megakadályozni.
Ha már ördög, én gyakran szoktam említeni, hogy a latin „diabolo”, azaz ördög nem azt jelenti, hogy gonosz, vagy bűnbe vivő, vagy ellenség, vagy halál, hanem ez a szó azt jelenti: összekeverő. Az ördög – a plagizátor, isten majma, ahogy Néri Szent Fülöp nevezte – nem bűnbe visz, nem bűnre csábít, nem meghülyít, nem. Az ördög – összezavar. Az ördög – hazudik. Az ördög – maga a hazugság. Nem véletlenül nevezte el C.S. Lewis ördögfiguráját úgy: Csűrcsavar.
A nőből készült James Bond pedig egyszerűen – csak hazugság. Úgy, ahogy van, mindenestül. Mondhatjuk, hogy nincs akkora hazugság, mint a proletárdiktatúra világméretű győzelme, de az a helyzet, hogy van. Csak első pillantásra tűnik ártalmatlanabbnak, valójában ugyanaz. Nem véletlen: ugyanaz keveri mindkettőt, csak átöltözött.
Hollywood elsősorban pénzgyár. Például a Boxofficemojo szerint az új szellemirtók sikeres film volt pénzügyileg (bár itt nem számolnak a marketinggel). Ahogy Az utoló jedi, a Solo, de még az Ocean’s 8 is. És ameddig egy “brand” elviszi a hátán a szemetet, addig ez így is marad. Pénz, pénz, pénz.
Miért lettek volna? Általában a marketing költés mégegyszer a bekerülési költség. Amit pl. a 2016-os Ghostbusters esetén úgy fogalmazotteg a stúdió, hogy 300 millió dollárnál “break-even”, azaz nullszaldós lett volna a film. Azaz egy worldwide 229.1 millió az vaskos 70 milliós bukta. Ezt a pénzt kifizették, de nem szedték be…
Az ocean 8 kb. kihozta azt, amit egy jó brand 4. része hoz, bár ez volt a leggyengébb.
A SW brand pedig még erős ugyan, de jelentősen sikerült gyengíteni. A Solo üzleti bukta megint, a Disney saját bevallása szerint is. Addig évente hozták, de 2022-ig elnapolták a többit. A Zsivány 1-es még 1.1 milliárdot hozott, a Solo nem érte el a 400 milliót…
Az SW új trilógiája pedig SW7 – 2 milliárd bevétel
SW8 – 1.3 milliárd , vagyis ez sem arra gravitál, amerre szeretnék.
Az SJW-k, hálivud kommunista/zöld/liberális urai egyértelmű, hogy propagandájukat ismert brandekbe fecskendezik, mivel fertőzni akarnak vele, de egyben: pénzt keresni is. Ha van valami, amit értékelnek, az a pénz. És tuti nem mindegy, hogy 2000 millió csúszik be a bankszámlára, vagy 1300 millió. Oké, hogy még így is vaskosan profitábilis, de az igazgatótanácsok urai hidd el, hogy számolják a be nem szedett profitot is, ha egyszer már valamivel sikerült többet, akkor visszalépni nem szeretnek…
A közönség egy része immunreakciót kezd mutatni a buzi-nő-vörös propagandával szemben. Nagy kérdés, hogy ez mekkora kör és főleg: elégséges-e arra, hogy ezt a faszságot visszaszorítsa.
Nemrég egyébként újranéztem a Halálos Fegyver trilógiát. A propaganda rassz / anarchokommunista része abból is folyt… (“te rendőr vagy? akkor te lelövöd a feketéket?”)
Csak ezt még viccnek adták el, és messze nem tolták ennyire a pofádba. Illetve a férfi lehetett kemény férfi, a kemény nő meg váratott magára a harmadik részig, és ott sem ő oldott meg mindent a pipogya férfiak helyett…
Ehhez képest az elmúlt 10 évben egyre komolyabb tempóra kapcsol a támadás a normális társadalom ellen… aminek a vége már egyre többeknek látható. Kérdés, hogy ez elég-e.
Ezeknél a cuccoknál a kockák akkor is megnézik, meg az akció miatt a nagy tömeg akkor is megnézi, és viszont az agymosás elkezdődött végig kell vinni, mert akkor a birkanép beleszokik és aztán majd ezt fogja elvárni, ujjongani és már nem is kell színészi tálentum, vagy hogy híres elég berakni valami “védettcsoport” színészt és máris bekapcsol a néző pavlovi reflexe.
Sajnos ez a koncepció.
Szerintem ez az, ami mostanság kezd nem működni. A koncepció úgy néz ki, hogy hibás. Csak a fenti példáknál dollármilliárdokat NEM költött el a nézőközönség, és kockák ide vagy oda, ez a pénz nincs ott a rendszerben. Egyébként igazad van abban, hogy emiatt nem volt az Last Jedi egy amolyan igazi pofáraesős bukta (mint a Ghostbusters 2016 vagy a Solo). Mert a hatalmas rajongótábor, a fő történetvonali filmre elment. (én speciel nem… még letöltve sem néztem meg, nem köszönöm, nem volt egy magasröptű irodalom, de a korrekt “népmese” volt a jóról és rosszról előtte, és nem vagyok arra kíváncsi, hogy miként barmolják szét… miként fej Luke tengeri tehenet stb. (elég sok Youtube videó foglalkozik a film tragikusan szar vagy propagandisztikus marhaságaival)…
De 1.3 milliárd dollár még mindig anyagi siker, noha olyan 35% bukta az előző részhez képest (erre céloztam fenn). Tehát a koncepció túlélését ez így nem fogja biztosítani… reméljük.
Egyébként egyre ordasabb hazugságok vannak akár a wikin, akár más oldalakon. Már várom, hogy a filmes oldalak mikor kezdik levenni a “user review” lehetőségét… mivel a diszkrepancia a “hivatalos” kritikusok (megvett vagy elmebeteg sjw-k) és az egyszeri ember között már kiveri a szemet. Rotten tomatoes SW8 91% (hivatalos) 44% (egyszeri ember)….
Igazi kémnek átlagarc dukál, hogy ne legyen feltűnő.Ja mondjuk az átlagarchoz több kellet volna.
Egyáltalán, a niggereknek, van “ilyenjük”? Azért az 80 alatti átlag IQ-val rendelkező rassztól ez nagy eredmény lenne……
Amúgy az egész cikkel teljesen egyetértek, köpedelem, amit művelnek……
Az afro kultúrában igen sok érték rejlik. Az, hogy matematikai alapon közelítjük meg egy ember minőségét, az a modern nyugati civilizáció sajátja. Így akár le lehetne nézni az ősi indián kultúrákat is, sőt az ősi magyar kultúrát is, amely inkább erkölcsi és spirituális alapokon állt. Ha úgy gondolod, hogy egy ember azért ér többet egy másiknál, mert logikai feladatokat jobban meg tud oldani, sok mindent veszítesz, de persze jogod van hozza.
Rengeteg, mint a “cigánykultúrában” ……..
Zenében, táncban jók.Hofi mondta (nem pontosan idézve) há’ most adjunk mindegyiknek hegedűt, mert lapát meg nem kell mindegyiknek..
Ja, “a vérükben vam”…….
Az átlag tesztoszteron szintjük magasabb, mint a miénk ezért alkalmasabbak minden nehéz fizikai munkára. Nem véletlenül vitték őket rabszolgának.
Bocs, reszet de ez honnan? Forrás?
Magasabb izomtömeg: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2795070/
Tesztoszteron: https://www.semanticscholar.org/paper/Racial%2Fethnic-variations-in-male-testosterone-A-to-Ellis-Nyborg/56c7049634ac87441e8a96afc8fe34c588bdad94 lásd harmadik táblázat!
Mondjuk néger és néger között van különbség.Az amerikai négerek pedig eleve fizikai munkára szelektált népesség.Nem pigmeusokat vittek
elsősorban.Az a különbség nem tudom a számon túl mit,mennyit jelent.Ami érdekes még, hogy az évekkel csökkent a táblázat szerint.
Mivel a t-csökkenés a meglevő bizonyos százaléka, ezért nyilván közelítenek a görbék.
Az elsőre nem tudtam rámenni lehet ott vannak a görbék.3.táblázat jobb szélére gondoltam.
Vitték őket a zsidó rabszolgakereskedők.
A gonosz fehér emberek..
Göndör a hajad, kampós az orrod,
hogyha rosszat tehetsz, akkor vagy boldog.
Vért izzadnak mások, te számolod a pénzt,
felcsillan a szemed, mikor haszont remélsz.
Lótúrót, eleve nem volt európában akkora kultúrája a rabszolgatartásnak afrikában meg igen, erre szakosodott törzsek gyűjtötték be és adták el a rabszolgákat elsősorban braziliába, amerikába ahhoz képest alig jutott, mégis abból van a legnagyobb hiszti máig. (dél amerikába 9 milliót adtak el amerikába összesen 500 ezret, afrikában meg most is tartanak…)
ha ezt tudod mire a “lótúrót” ?
Vagy azt hiszed ,hogy valaki attól, hogy azeurovizióban indul már automatikusan európai?
Szar zene és szar ugrabugrálás.
Csak neked,a zenét egyébként fehér ember szerezte:
https://www.youtube.com/watch?v=CV3Al6CdmUQ
Majmok.
Ha te úgy gondolod,hogy valakinek előjogokat kell biztosítani mert mondjuk néger vagy cigány sok mindent veszítesz,de persze jogod van hozzá.(mármint gondolni)
https://en.wikipedia.org/wiki/Persecution_of_people_with_albinism
Afrika és a kultúra.
https://www.youtube.com/watch?v=AtMWWijKTSE
Mondanál ilyen értéket? Őszintén érdekel.
Persze, akik alig ismerik a tüzet, törzsben élnek ott a legbonyolultabb történetek kb abból állnak hogy a zsiráf elkergette az oroszlánt, és hogy nagyfater puszta kézzel legyőzte a tigrist, ezért megkapta a törzsfő legszebb lányát (akit a szomszéd törzs elrabolt, de visszaszerezték). Illetve alapvetően oktató jellegű tanmesék, mintha egy bear grylls epizód ki lenne színeszve.
Bár ha belegondolunk akkor összetettségben egy mai képregényhősös mese se bonyolultabb csak több a technikai részlet :P A hiénák bottal kergetésére nehéz látványorgiát rendezni.
“Ha Ezt Churchill megélhette volna”
Hát hogy ez megy most, abban csörcsillnek is benne van a bűnös keze.
“a múlt feketék ellen elkövetett gaztetteit”
Jobb lett volna lelőni mindet a picsába, most nem ugrabugrálnának és bűnöznének itt.
A hozzászólás első felében leírtakat illetően: …ez tagadhatatlan.
És hogy fogják hívni ? Jane Bond ? Bár manapság….
Már “várom”,amikor Ben Hur, Darth Vader, Tarzan , Colombo, Poirot stb feka nő lesz (esetleg transgender ).
Az igazi klasszikus és legjobb JB. Pierce Brosnan, tőle jobban senki nem volt “Bond”. Még Connery és R. Moore sem. (talán Moore hasonló ).
Egy hányás az egész.
Roger Moore volt az igazi..Brosnan-nal egyet láttam, de a Moore-nak valahogy volt karizmája is..
de igazából az én kedvencem Kojak marad….
Szerintem mindegyik jó volt a szerepben.De ne feledd Vivien mint nő is nézi ezeket a filmeket.
Annyi kiegészítést hadd tegyek, hogy nem feka nő lesz James Bond, hanem Bond egy visszavonult nyugger lesz, akinek a számát odaadják egy feka női ügynöknek, így a nő lesz a 007-es. Természetesen Bondot reaktiválják és indul a harc a gonoszok ellen.
https://24.hu/kultura/2019/07/15/james-bond-idris-elba-lashana-lynch/
A másik kiegészítés, a féllábú Tarzan jelenetet, nem a Monty Phython írta, hanem Peter Cook, a jelenet címe: Egy láb nem elég.
Bocs: pont erről van szó. A 007 volt mindig is a lényeg. Őfelsége legjobb ügynöke. A név csak egy név (bár tény: brand, a my name is Bond…)
De, ami ebben szimbolikus: őfelsége legjobb ügynöke visszavonul, és helyette a legjobb már bizony egy fekete (megelőlegezem: leszbikus) fekete nő. Akár három 100 kilós orosz ügynök ellen is…
A Szovjetúnióban a vodka- martini ráz össze téged :D
Pszt, én azt hallottam a piacon hogy a film elején nyugdíjazzák a 007-est mert volt egy csúnya zaklatási ügye egy kelet-európai olajpalabányász lánnyal. Később beperlik az emájszikszet mert az új hetes kevesebbet kap ugyanazért a munkáért mint az elődje. Lesz még egy mellékszál is valami emp-nukleáris-biológiai fegyveres fehér férfi őrülttel de azt csak úgy finoman mert most inkább a drámai vonalra mennek rá.
Nagyon halkan beszélgettek a pultban a brokkolik, szóval még nem biztos.
Nem lehet, hogy az “orange man” is belekerül, mint aki éppen világvégébe sodorja (a fehér ciszhetero férfi őrülttel együtt) a világot? Orosz hackerekkel?
Valóban, de valamiért én a Monthy Pytonhoz kötöttem. Tévedni emberi dolog – mondta a sün,és lemászott a drótkeféről.
Nem Bondot fogja játszani a nő hanem a 007-est, szerencsére azért még ott nem tartunk hogy Jane Bonddá változzon a széria. Engem annyira nem izgat ez a dolog, még akár jól is ki lehet hozni majd meglátjuk. Szeretem a Craig féle Bond filmeket, a régieknek is megvan a hangulata de már kicsit gagyinak hatnak. Nem akarom előre leírni csak azért mert bedobnak egy női kémet a 007-es szerepbe. A film után majd bírálok.
Ugyanígy a Kis hableány. Igen, bennem is ott van egyik oldalon hogy bizony ez egy SJW húzás, ami manapság sajnos egyáltalán nem szokatlan a Disney-nél, szerencsére azért a kissé lélek nélküli oroszlánkirály remake-be nem csempésztek bele ilyen baromságokat. Viszont másik oldalról azért sem kellene kardba dőlni mert nem épp egy vöröshajú fehér lányt dobnak a szerepbe, csak mert anno ezt írták a sztoriba. Őszintén szólva jobban érdekel milyen hangulatot produkálnak és milyen lesz a színészi játék, mintsem milyen rasszba tartozik a főszereplő. Ezért szerintem nem kellene előre leírni a filmet, sokkal jobban tartok a SJW-s hozzáadott szeméttől, mint az Aladdinban, ami egyáltalán nem passzolt be, csak pislogott mindenki ez mi a fasz volt.
Inkább maradok semleges most. Egyrészről valóban nem elsősorban a művészi szabadság kiteljesedéséről szól a dolog, de nem is akarok csupán azzal leírni előre valamit mert egy néger nőt dobnak adott szerepbe. Persze nyilván a cikk sem az adott műről szól.
“Nem akarom előre leírni csak azért mert bedobnak egy női kémet a 007-es szerepbe.”
Erre van egy söröm. Vagy több. Amikor propaganda a cél, akkor marha nehéz a minőséget tartani, és hát a mai generációknak ez nem is megy.
Vajon a Terminátorból mi lesz? Májusban az Index kőkemény csajokról írt (hurrá, hurrá!) a készülő filmmel kapcsolatban, de én csak egy kislányt, egy öregasszonyt meg egy első ránézésre nőnek talán csak jóindulattal nevezhető izét látok az előzetesben. Meg aljagyagyi cégéí-t.
https://index.hu/kultur/cinematrix/2019/05/23/terminator_6_dark_fate_sotet_vegzet_elozetes_trailer/
Aztán itt a Jégvarázs. Az elmebetegek azért kampányolnak, hogy Elza leszbi legyen a második részben.
“A történetírót rajongók hada próbálja befolyásolni, a Twitteren létrehoztak angolul egy hastaget is: „adj Elzának egy barátnőt”.”
https://www.blikk.hu/sztarvilag/filmklikk/leszbikus-szerelem-lesz-a-jegvarazs-2-ben/mrv0j7n
“Ugyan hivatalosan nem jelentette be a Disney, hogy coming outolni fog Elsa, de a főszereplők színészeinek állításai erre engednek következtetni. Idina Menzel (Elsa) és Kristen Bell (Anna) támogatják a #GiveElsaAGirlfriend kampányt.
Idina úgy nyilatkozott, szerinte “nagyszerű ötlet, hogy a hősnő leszbikus legyen, és készen áll a megformálásra.” Még egy érv amellett, hogy a Disney forradalmasítana, hogy a nyíltan vállalt biszexuális Evan Rachel Wood színésznő is csatlakozott a csapathoz.”
https://contextus.hu/jegvarazs-2-folytatas-leszbikus-elsa-lmbtq/
Nekem tetszett a cikk, köszönet érte :) A Harry Pottert mindig is nagyon szerettem, de bevallom, sosem néztem eddig ilyen szemmel. Úgy tűnik, fel kell készülnünk arra, hogy minden új film illeszkedni fog a balliberális, genderizmussal (vagy egyáltalán ilyen szó?) atszott PC ideológiába. Sőt, az utóbbi 15-20 év filmjei is át vannak ezzel itatva – gondoljunk csak a szex és New yorkra. A nő a tokos, aki mindent megold, nincs szüksége pasira (csak akkor ha az illető alfa). Aztán mégis ratalal a SZERELEM. Akkor is jut neki jóképű, gazdag, okos, szexi férfi, ha már rég elmúlt 30, és az egyetlen hobbija a pialas és a bulika (meg a shopping). És boldogan élnek amíg…
Ahogy mondják redpill körökben: “You can’t unsee it.”
Már szinte mindenben látom, ami lehetne elmebaj is, de “sajnos” nem az.
Én már igazán csak régebbi horrorfilmeket nézek…mint a hills have eyes vagy az evil dead, esetleg amityvill vagy annabel….
Egy ideje foglalkoztat a kérdés: mivel világosan látszik, hogy az amerikai filmek nagy többsége propaganda- és agymosó film, így szerintetek hogyan lehet elkerülni az agymosó hatásukat? Tudom, hogy a legegyszerűbb válasz az, hogy ne nézzem meg, de ezen kívül más módszerekről tudtok?
Tényleg sehogy. Ha tudatában vagy a dolgoknak akkor elrontják a filmben való feloldódást. Szóval nincs alternatíva. Nézz Bollywoodot…
Szerintem ha valaki tudja, hogy hogy éppen befolyásolni akarják, akkor az nem fog sikerülni, sőt masszív, bosszús ellenállássá formálódik az eltérő világnézet, viszont a filmélménynek mindenképpen annyi. Úgy vélem, hogy pont emiatt, bosszúból szélesedik szinte mozgalommá ezeknek a filmeknek a kritizálása, kigúnyolása.
Az új James Bond-film tökéletesen leköveti a progresszív társadalom-mérnökösködési ideológiák jelenidejűleg megfigyelhető változásait.
A film legelső, egyben legfontosabb üzenete az, hogy a fehér férfiak ideje lejárt. A #metoo-érában egy fehér férfinak nincs szexuális vonzereje. A korábban hatásos Game-je már nem működik, az oldschool heteroszexuális macsó viselkedése nevetséges, és egyben taszító is az öntudatos, feminista nők számára. (Félreértések elkerülése végett: nem én mondom ezt, hanem a film.)
A nőhöz való közeledése szexuális zaklatásnak számít, ideje hát megtanulnia a Blue Pill Béta viselkedési módot, melyre a nők olyannyira vágynak, és amire mindig is vágytak (és ami helyett Bond, a korábbi filmekben, ciszhetero-normatív macsósággal szexuális tárgyként kezelte őket), az egyedüli helyes viselkedési módot, amit a nők végül mindig szexualitással jutalmaznak. (Ezt különösen fontos jól az eszébe vésni a Bond-filmek célközönségének, a kaladvágyó fiatal fehér férfiaknak.)
A felnőtt fehér férfinak egyszerűen már nem osztanak lapot, neki itt már nincs helye. Maximum még felhasználják valamire ha éppen szükség van rá (hiszen valakinek azért dolgoznia is kell). Ha füttyentenek neki, akkor természetesen azonnal ugrania kell és segítenie kell azokat, akik a társadalmi igazságosság eljövetelével az ő helyére kerültek, és pont azért dolgoznak, hogy ő már nem is legyen. (Hiszen a fehér- és férfiellenes Multikulti és feminista paradicsom létrehozása nem megy a fehér férfiak közreműködése, munkája, támogatása és beleegyezése nélkül.) Ez a legkevesebb amit megtehet, hogy jóvátegye a korábbi fehér férfi-generációk nőelnyomó bűneit. Nyilván ezek a dolgok jóvátehetetlenek és nincs bocsánat, de ez nem ok arra, hogy a fehér férfi ne működjön együtt, önként és dalolva. Épp ellenkezőleg. De különben lényegében úgy, ahogy van, el kell tűnnie a történelem süllyesztőjében. Már maga a létezésük is anakronizmus.
A film másik üzenete nem kevésbé fontos, de nem ennyire szembetűnő. Az interszekcionális feminizmus szerint miután a fehér férfi eltűnt a színről, nem a fehér nő hatalma jön el. Még mit nem. Hiszen a fehér nők is kiváltságosok voltak a színes nőkhöz képest. Egy percig sem lesznek hatalmon. A színes nők kommunizmusa fogja elhozni a kánaánt….
Te Hunn, Te! ne még rágódj azon hogy milyen filmek vagy weboldalak vagy nemtudommik vannak most…ez a libsi világ a vége felé tart, hogy mi váltja föl nem tudom és nem is akarom tudni, mi….de te, ha már annyira ki vagy éhezve valami csajokra, akkor állj neki és élvezzed a… amit egy másik kedvenc trupám mondott “THE CHASE IS BETTER THAN THE CATCHE”…..LEMMY FOREVÖR….
https://hvg.hu/sport/20190728_Szexualis_zaklatassal_vadoltak_meg_Kenderesi_Tamast_nem_hagyhatja_el_DelKoreat Hát ha Kenderesi barátunk ezt a drabális néger nőt merte volna “zaklatni”, akkor ott nem lett volna szükség a dél-koreai rendőrökre, a néger nő “igazságot” szolgáltatott volna magának. Reméljük Tamás barátunk nem kerül egy dél-koreai börtönbe, mert esetleg megfogta egy nő seggét, aki előtte megivott Kenderesi kontójára valami drága italt………. :-(
Annyi doppingszer nincs…
Ez egy jó cikktéma lehetne, nyugaton hogyan próbálják elnyomni a férfiakat, már az ülésbe is beleszólnának.
https://femina.hu/terasz/ferfi-noi-szerepek/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Azok úgy ülnek ott mint valami buzik.Aztán ha eleve nem ülök le a metrón és föláll a faszom mit csinálnak átadják a helyet?
Nem tudom mire verik magukat. A herezacskónak hely kell, az ember szétteszi a lábát. Biológiai szükségszerűség. Hány férfi követelné meg hogy a nők meg ne menstruáljanak?
…
https://edition.cnn.com/2012/02/21/world/africa/goree-island-senegal/index.html
a fehereknek nincs semmi kompenzalnivaloja az afrikaiakkal szemben.
Azok a niggak akiknek az oseit a civilizacioba vittek,most hol elnenek szivesebben? Afrikaban vagy a feherek vilagaban? Ugyhogy kuss. Igazabol ki kene oket paterolni mindenhonnan, hiszen elvileg nem hulyebbek mint mas, csinaljak meg a sajat paradicsomukat.
A kis mohó, a jelenlegi nem is elég neki, már 47-óta így kéne lennie:)
néhány feltörekvő fiatal és vállalkozó kedvű nagykutya megreformálják Hollywoodot: készítenek egy nagyszabású közönségfilmet fekete főszereplőnővel, fekete forgatókönyvíróval, aki ráadásul nyilvánosan vállalja a melegségét és az egyik férfi mellékszereplővel folytatott kapcsolatát. Mindezt nagy hatalmú női stúdióvezetővel, és végül hatalmas sikerrel. Az alkotók jórészt valós neveket, valós filmeket, valós történelmi tényeket bedobálva írták meg a sztorit, hogy nyilvánvaló legyen, a valóságra akarnak reflektálni, és így egyértelmű legyen az állásfoglalásuk: már akkor, 1947-ben nagyjából így kellett volna mennie a dolgoknak,
Hollywood új urai: a feketék, a melegek és a nők
https://index.hu/kultur/media/2020/05/13/hollywood_netflix_sorozat_kritika_ryan_murphy/