A “Volt egyszer egy Hollywood” című film Londoni premierjén a vörös szőnyegen Lena Dunham nagyon megörült Brad Pittnek, és üdvözlésképpen kísérletet rá, hogy szájon csókolja, viszont ezt nem viszonozta a színész. De nem történt semmi különös: sokak “meglepetésére” a feministák által távvezérelt sajtó most nem hördült fel, és korántsem követelték a “szexuális zaklató” fejét.
Viszont a #metoo-t már nyilván nagyon kritikusan szemlélő internetes közvélemény széles körben beszédtémává tette a korábban annyit emlegetett “beleegyezés” kérdését. Felhívták a figyelmet rá, hogy különös az a feminista kettős mérce, hogy ilyenkor elmaradt a jellemző boszorkányüldözés, amivel sok esetben lényegében ártatlan férfiművészeket lehetetlenítenek el, tesznek tönkre mondvacsinált “szexuális zaklatás” vádakkal. A történteket elemezve megjegyzik, hogy a feministák által lefektetett fogalmak szerint egy ilyen váratlan bizalmaskodás, közeledés bizony egyértelműen “durva szexuális zaklatás”, ami a #metoo korában egy férfinek akár a karrierje végét is jelenthetné, de legalábbis világraszóló botrány kerekedne belőle. Különösen abszurddá teszi a történetet, hogy Lena Dunham ráadásul feminista, még pedig többek szerint nem is akármilyen feminista, hanem egy önelégült és roppant kellemetlen hollywoodi #MeToo feminista.
Mindez jól mutatja, hogy a #metoo valójában egy kizárólag a férfiszexualitást korlátozni akaró, férfigyűlölő, boszorkányüldöző mozgalom. Mint láthatjuk, ha nőkről van szó, akkor lehet impulzív módon reagálni a másik fél kisugárzására, lehet közeledéssel kifejezni az elragadtatást, vonzalmat, vágyat előzetes bejelentés, pecsétes beleegyezés nélkül is. Pedig a közeledést egyébként éppenséggel a férfiak feladatának tekinti a társadalmi megegyezés; tőlük várják leginkább, hogy a bimbózni látszó vonzalmat aktív irányítással szexuális kapcsolattá érleljék. Emiatt pont az ő számukra kellene toleránsabb, megbocsájtóbb kereteket szabni, hiszen aki valamit kezdeményez, az gyakrabban “hibázik”, abból az egyszerű okból kifolyólag, hogy a férfiak sem gondolatolvasók, ők sem mindig mérik fel jól a két fél között fennálló viszonylatokat, szándékokat, határokat. Ráadásul mindig az viseli a legnagyobb érzelmi, presztízsbeli kockázatot, aki kezdeményez.
A megoldás természetesen nem az, hogy egy-egy ilyen ügy kapcsán a férfimozgalom is elkezdi követelni a feministák által kiagyalt ostoba kereteket a szexuális zaklatással kapcsolatban. Sokkal inkább arra kell rámutatnunk, hogy a szexuális közeledés önmagában nem “szexuális zaklatás”, hanem egy olyan nagyon gyakori, hétköznapi jelenség nők és férfiak között, amelynek régen elfogadott társadalmi keretei vannak és az nem előzetes megbeszélésen és beleegyezésen alapul. A közeledés lehet váratlan, meglepő, de akár udvariatlan, “szemtelen” is, azonban zaklatássá csak akkor kezd alakulni, ha teljességgel nincs tekintettel a másik fél negatív reakciójára, jól felismerhető idegenkedésére, határozottan kifejezett visszautasítására és erőszakosabban ismétlődve zaklatja a kiszemelt partnert. A közeledés olykor nem mindkét félnek a szándéka, de a félreértések lehetősége és egyesek túlérzékenysége miatt ne romboljuk le értelmetlen vádaskodással, gyűlölködéssel a vonzalmat és a néha pont a váratlansága és merészsége miatt pezsdítő, izgató kezdeményezés lehetőségét a két nem között!
Ilyenkor hol van a kedvenc kommentelőnk ,hogy elítéljen minden engedély nélküli érintést? Lehet,hogy jó útra tért? Megnéztem mit írnak a filmről:
“Persze emellett valószínűleg a fehér karakterek dömpingje, vagy az LGBTQ-karakterek hiánya is lesz, akinél kiveri a biztosítékot, pedig a hiteles korképhez ez mind hozzátartozik, és ahogy vártuk is, Tarantino nem ült fel a PC-vonatra, ami 2019-ben már önmagában is süvegemelést érdemel.”
https://www.gamestar.hu/masvilag/volt-egyszer-egy-hollywood-kritika-266824.html
https://www.shemazing.net/lena-dunham-celebrates-hysterectomy-with-nude-photos/ Megnéztem már, hogy ki ez a nő. Szegénynek meg lehet ezt bocsátani, nekem is mondták annak idején csúnya lányok, hogy “nyugodtan megfoghatod a kezemet”. Igaz akkoriban addig még nem jutottak ezek a lányok, hogy meg is fogják a kezemet. De változnak az idők. A metoo ellen oldali párja férfi oldalról a tisztességes női öltözködés megkövetelése munkahelyen/utcán. Ha tőlünk férfiaktól egy rendkívül merev és visszafogott szexuális közeledési magatartást követel meg a társadalom, ugyanezt kell a nőktől is megkövetelni a női öltözködés terén. Ez mostanra nagyon megbillent: a melós már csak nem is füttyöghet, de a mellettük elvonuló, kurvának öltözött picsák azt vehetnek fel, amit csak akarnak. Vagy van mind a két jelenség (füttyögés, átlag nő kurvának öltözése) vagy nincs egyik sem.
Nő és nő között is vannak különbségek. Valaki k*rvásan öltözködik, valaki csinosan. Valaki annyira gátlástalan, hogy beleül ismeretlen pasi ölébe, vagy szájon nyalja. Valaki visszafogottabb, és elítéli ezt a fajta viselkedést. Ez teljesen független a kinézettől, ez személyiség vagy vérmérséklet kérdése.
Megértem, hogy a látvány feltüzel titeket, pasikat. Vizuális típusok vagytok. Ez nekem teljesen tiszta.
Én nem rakom ki mindenemet, sőt egyberuhában közlekedek nyáron – ilyen nem feszülősben – , mert nekem így kényelmes.
Mikor egyszer ugyancsak egyberuhában bicikliztem, akkor épp munkások mellett hajtottam el. Ők csak döbbenten bámultak, de nem füttyögtek – legalább. Akkor ezek szerint ez az öltözet nem k*rvás.
Egyébként nem azért közlekedek az utcán, hogy megnézzenek – hanem mert el szeretnék jutni A-ból B-be. A séta egészséges. :)
És hány rend ruhád van otthon azon felül ,hogy mindennap tisztát húzhatsz fel? Tükör van otthon vagy a mobilon?
Hogy hány rend ruhám van? Épp elég szerintem. És miért ne húzzak fel minden nap tisztát? Mosni tudok. :) Minden lakásban/házban van tükör. Gondolom, nálad is. Legalább megnézed, hogy áll rajtad az öltöny, vagy bármi más, nem? Ez alapvető dolog.
Nem vagyok insta-csaj, nem szelfizek, nem csücsörítek. Bár ez nem hiszem, hogy itt bármelyikőtölet érdekelne.
Pfff, nem is vagyok érdekes csaj. Elég, ha magamnak vagyok az. ;)
Elmúltál harminc és még nem tudod ha egy hímnemű azt kérdezi akkor azt kérdezi ha azt mondja akkor azt mondja?(persze az ember megért más beszédűeket is)Nem utalgattam én semmire csak megkérdeztem valamit.Miért ne húzzak fel mindennap tisztát? Ebben a melegben akár 2 bugyi is elfogyhat naponta.Persze ha hordasz.
Elmúltam 30. Igen. Csak azt nem értem, mire fel kérdezed. :D Ne mondd, hogy nem tesztelsz, hogy mennyire vagyok olyan, hogy belém lehet kötni. :D Tudom, hogy ti pasik ha kérdeztek/mondotok valamit, akkor az azt is jelenti. Ezért lepődtem meg, hogy direktbe kérdeztél tőlem ilyet. :)
Én meg ha kérdeznek, akkor válaszolok. :)
Hordasz?
Bizton állíthatom, hogy hordok. :)
“nem vagyok insta-csaj, nem szelfizek, nem csücsöritek…..nem is vagyok érdekes csaj”-messze laksz innen? kedvesnővér vagy-e?
Nővérnek nem tanultam. :D Kedves az viszont vagyok, ha nem bántanak. :D Ergo világi csaj vagyok, de nem nagyvilági. :D
Hogy messze lakom, az relatív, te honnan írsz? Akkor megmondom, milyen messze vagyok tőled. :)
Én innen, itthonról, a régi gépen, amely az asztalon van, arról irok…NagyMagyarország legvégéről…
Ahham, értem, akkor van távolság. :\ Én meg kisMagyarország keleti részéről írok. Vidék. De itt is vannak olyan csajok, de normálisak is. Csak utóbbi kevés, és egyre kevesebb lesz. Ez van…
a csonkaország keleti része nem nagy távolság….
Végülis nem. Ha Szombathelyről írnék, akkor az már igen nagy táv lenne… :)
Ajak-Brassó 481km nyílegyenes út 99 óra gyalog.
https://www.youtube.com/watch?v=AjnwZX38lJ4
nohát…rokonok vagytok-é hogy igy tudod????
Én csak ötletelek..
Ajaktól délnyugatra vagyok. :) Lesem a térképet. :D Onnan cirka 150 km-re.
Jó csaj vagy?
Jó csaj vagyok. Jó, nem tökéletes, van bennem is hiba. Ha tévedek, elismerem, és bocsánatot kérek, mint egyik cikknél. Nem vagyok a férfiak ellen. :)
Együtt élsz most valakivel?
Igen, együtt élek. Amúgy kíváncsiságból jöttem ide. Megérteni, honnan jön ez a nőgyűlölet. De akkor így már értem. Tényleg kevés normális csaj van a Földgolyón. Sok az aranyásó, meg aki csak húzza a férfiak agyát. Sajnálom, tényleg. :( Tudod, ők vannak reflektorfényben. És miattuk vagyunk még mi normális csajok is elítélve. Ez nagyon szomorú dolog. :( Gondolom érted, mit akarok mondani. Értelmes vagy.
Millen nőgyülölet? Itt tudtommal senki se gyűlöli őket.
Nah, akkor megnyugodtam. :) Akkor jól kijövünk egymással. Ennek szívből örülök. :)
Nagyon ritkán fordul elő errefelé valódi nőgyűlölő. Nem pusztán arról szól a hely, hogy a nők jórésze érdemtelen és mi itt ezen háborgunk.
Sokkal inkább arról, hogy mitől váltak azzá, lehet-e ezen segíteni, hogyan lehet az ilyen nőket kiszűrni, általánosságban hogy kell(ene) a nőket kezelni, hogy mindenki elégedett legyen, milyen irányban kellene nekünk férfiaknak változnunk stb.
Nagyon korrekt. Így nagyon szimpatikus már az oldal. Én is szívesen szólok hozzá, ha valami építő infora vagytok kíváncsiak. Tudod, hogy sok tapasztalatom nincs élesben a pasikkal. Eddig csak 1 volt, a férjem a második. Nem voltam sosem népszerű. Mert nem hallattam a hangom és nem csillogtam. Most sem akarok csillogni. Én is szívesen élek békében a másik nemmel. :)
Olvasgass, nézelődj! Számos cikk foglalkozik a nőkkel, ösztönös viselkedésükkel. Ha képes vagy átlendülni az általános tagadás szintjén, mely nemed sajátja, sokat megérthetsz a működésetekről, no meg persze a férfiakéról is.
Nagyon szépen köszönöm!
Nálatok, pasiknál van általános tagadás szintje?
Nincs ill. csak nagyon kevés reménytelen fickónál. A férfiak általánosságban fogékonyabbak a tényekre.
mi az az “‘általános tagadás”? mit kéne letagadjak hogy betaláljon?
Reszet Elek írt az általános tagadásról. Én még csak tanulom ezt. Ő okosabb nálam. :)
Férjnek van véleménye eme cseveljről? szerinte hogy van a szint?
Majd beszélgetek vele erről. ;)
Kitől hallottál az oldalról nem szimpatikus dolgokat? Mondták vagy olvastad?
No hát most tapasztaltam, hogy nem szimpi az oldal. Bizonyos embereket elhallgattatnak. Ez bizonyíték, nem ígéret. :D :D :D :D :D
“általánosságban hogy kell(ene) a nőket kezelni, hogy mindenki elégedett legyen”
Segítek, udvariasan. Ha nem inged, ne vedd magadra, de a többség elég udvariatlanul és személyeskedően reagál, ha vitába bocsátkozom velük. Ha a való életben is így viselkedik a társaság a nőkkel, akkor bizony itt kell keresni a párkapcsolati sikertelenség okát, nem a feminizmusban/liberalizmusban/kapitalizmusban, vagy bármilyen egyéb társadalmi/politikai irányzatban.
Igen, biztos vagyok benne, hogy a srácok többségének azért nem jut nő a faszára, mert nem elég udvariasak velük. LOL Na elmész te a tudod hova, kedves Merida…
Ez a hsz engem igazol. :)
Nem, a hsz engem igazol, kedves Merida. Azt igazolja, hogy nőtől soha nem szabad párkapcsolati tanácsot sem kérni, sem elfogadni, mert lövésük sincs, hogy miről beszélnek. Amikor úgymond a férfi-női kapcsolatokról beszél, akkor egy nő mindig és minden esetben – szóhasználattól függetlenül – kizárólag csakis saját magáról beszél, és arról, hogy ő mit érez ezzel kapcsolatban, a valóságtól függetlenül. Persze leszámítva azt, hogy a következtetései is borítékolhatóak: mindig és mindenben a férfiak a hibásak. Szóval nem voltam meglepve a fenti hülyeségeden, de mivel világ életemben udvarias voltam a nőkkel, mégpedig jó neveltetésemnek köszönhetően a nagy magyar átlagnál fényévekkel jobban az, ezért bizton kijelenthetem, egy félig leélt élet tapasztalatainak magabiztosságával: NEM azért nem jut a férfiak többségének a faszára nő, mert nem elég udvariasak velük.
Az előbb küldtél el melegebb éghajlatra azért, mert olyasmit mondtam, amivel nem értettél egyet, ez nem éppen az udvariasság netovábbja. Sőt.
A téma az, hogy mitől lesz mindkét fél elégedett a másikkal. Szerintem logikus, hogy nőként azt tudom elmondani, hogy én mitől leszek elégedett, illetve mitől nem. Azt pedig, hogy ti, férfiak, mitől lesztek azok, azt értelemszerűen ti tudjátok magatokról. Én a szórakozóhelyeken a srácok többségét azért küldöm el, mert nem tudnak illedelmesen viselkedni. Ez a valóság. A mostani barátomnál a megismerkedésünkkor igen nagy pluszpont volt, hogy nagyon kedves, udvarias srác.
De persze nem muszáj elgondolkodni azon, amit leírok, hiszen én csak egy NŐ vagyok, honnan is tudnám, hogy mire vágynak a nők! Inkább játssz tovább blue pill – red pilleset vagy mittudoménmit, biztos nagyon sokat segít, azért lógsz itt folyton…
Amekkora baromságot hirdetsz a reakciója kifejezetten udvarias volt.
Nem, kedves Merida, nem azért küldtelek el melegebb éghajlatra, mert pusztán úgymond “nem értettem veled egyet”. Azért küldtelek el melegebb éghajlatra, mert ledobta az agyam az ékszíjat attól, hogy kábé ex cathedra kijelentetted, hogy “azért élnek felnőtt férfiak tömegesen és évtizedekig nem önkéntes cölibátusban, a totális magányt és szexuális nyomort jelentő incel-létben, mert nem elég udvariasak a nőkkel”. Nos, a válaszom neked továbbra is az, hogy: NEM.
Mi a büdös fasznak kedvesezed ezt a valamit, Hunn?
Nézd, wittukind, az eltúlzott kedvességet és formális udvariasságot egyfajta költői eszközként használom. Amikor én a kommentjeimben úgy szólítok meg valakit, hogy “kedves XY”, az egyenértékű azzal, hogy “te hülye fasz” :)
Ugyebár általános megszólítás hivatalos levelekben és e-mailekben, hogy “kedves XY”, és eleinte megszokásból és automatikusan, tényleg puszta udvariasságból használtam ezt a szófordulatot (az én fejemben kommentelés = levelezés). Egészen addig, amíg rám nem szóltak itt a srácok, hogy ez tök béna és gáz. Azóta csakis és kizárólag a fentebb említett esetekre tartogatom. :)
Nahát, Hunn, költő is mocorog benned? avval az egyenértékkel vigyázz mert majd mindenkit itt lehülyefaszoztál….
Pont ezért hangsúlyoztam ki, kedves wittukind :), hogy eleinte NEM ilyen értelemben, hanem csak a levelezésben megszokott udvariassági formaként használtam a “kedves XY” megszólítást, és mindenkit így szólítottam meg. Ezt a gyakorlatot addig folytattam, amíg rám nem szóltak itt a többiek, hogy ez tökre gáz és tulajdonképpen buzis is. Most így nem tudom visszamenőleg pontosan megmondani, hogy mely időpontban és mely kommentemnél váltottam át a mai gyakorlatomra, és száz százalék, hogy kurvára nem fogom azzal tölteni a drága időmet, hogy megpróbáljam visszakeresni. Lényeg a lényeg, a félreértések jövőbeni elkerülése végett megadom a helyes értelmezési kereteket: ha régi a kommentem, akkor a szóban forgó megszólítás szimpla udvariasságból történt, ha meg mostanában írtam, akkor pedig nem az.
Vannak itt elegen akik beveszik a hülyeségeidet, de velem ne próbálkozz…..és kedves az aki ma reggel felöltöztetett, nem én….
Próbálkozik veled a halál, kedves wittukind. Egyáltalán, mi az, hogy “próbálkozni”? Csak leírtam merre hány az óra, te kérdezted mennyi az idő…
Próbálkozott már a halál is, de kitoltam vele….és honnan tudod hogy itt hány óra van?
Te valami, te….te nő vagy?
Ennek sokunk tapasztalata ellentmond. Egyrészt, aki lát, nem csak néz, észreveheti, hogy a férfiak közül sokan kifejezetten lekezelően, tiszteletlenül bánnak … a női partnereikkel.
Sokunkban kialakult az a meggyőződés, hogy kettős mércével mértek: akivel “megvan a kémia” az tök mindegy, hogy bánik veletek. (Akár még udvarias is lehet… :) ) Aki viszont nem jön be nektek, az teljesen hiába udvarias, ezzel nem hódít meg titeket. Szépen barátzónába teszitek maximum, meg ilyesmi, azt pedig mi igazából nem szeretjük.
Senki sem gyűlöli a nőket, kislány. A “nőgyűlölő” az ugyanolyan kultúrmarxista műszó, mint mondjuk a “rasszista”, az “antiszemita”, a “homofób” vagy pl. az “idegengyűlölő”. Nincsen valós jelentése, illetve a szó jelentéséből következő emberi tulajdonságokkal az ezzel a szóval megbélyegzett fél valójában nem is rendelkezik, az dolgokat valójában teljesen máshogy gondolja, mint amit a szó implikál. Használata egyszerű kommunikációs trükk, érzelmet vált ki logikus gondolat helyett, egyben dehumanizálja a vele megbélyegzett embert, valamiféle alapból rossz emberként jelöli meg, aki ellen pl. helyes megelőzésképpen akár támadólag is fellépni. Ilyesmi.
Nem kislány vagyok. Az csak voltam. Tessék Hölgyemnek szólítani. Nah, látom úriemberek vagytok a javából. :)
Miért szólítsak Hölgyemnek valakit, aki saját magát a saját nick-nevében “csaj”-nak nevezte el, kedves normálcsaj? Ebből tippeltem fiatal lányra. Hidd el, mondjuk normálHölgy nick-név esetén még érteném a kritikát, de így? :)
Átnevezzem magam Hölgy-nek? Ha lehet, akkor megteszem. :) És megtettem. :D
Nem azt mondtam, hogy bármi kifogásom lett volna a (most már korábbi) nick-neveddel kapcsolatban, kedves normalhölgy, csak azt, hogy bennem milyen asszociációt keltett. Utána már, hogy olvastam egy korábbi kommentedet az életkoroddal kapcsolatban, ha azt előbb kiszúrom, akkor eleve máshogy szólítalak meg. Nem volt bennem sértegetési szándék.
Amúgy számomra egyértelműen bizonyította azt, hogy női posztoló vagy, az a tény, hogy a kommentemből egyetlen szóra reagáltál, mégpedig arra, ami megszólításként téged személyesen, érzelmileg érintett, az érdemi részre pedig egyáltalán nem. :)
Mondjuk a nők mind ilyenek, a saját fejükben ők állnak a világ középpontjában ami körülöttük forog, mert az összes farok mindenfelől feléjük mered. És nem lehet őket meggyőzni ennek az ellenkezőjéről, mert ez valóban így is van. :) Mondjuk lehet, hogy ez pont így van jól.
Kishölgy , tökéletes :))))
https://videa.hu/videok/film-animacio/harom-ferfi-es-egy-kis-amerikai-csaladi-romantikus-JSlUVXFYWpD4Wm68
Szo nincs nogyuloletrol, alapvetoen nekem a feministakkal van komoly bajom, meg a szerepcserevel. Persze itt is elofordulnak radikalisok, de hat, melyik eszme az, ahol nincsenek? A tobbseg itt is szolid, csak epp csalodott.
Én nem vagyok feminista. Nem derogál kimenni a konyhába és tenni a dolgom. Mosok, mosogatok, főzök, takarítok (evidens). Emellett dolgozok (kell), gyereket nevelek (evidens).
Jól mondod, d4n13l, itt az utolsó szó teljesen igaz. Csalódott. Érzem is rajtatok. Egy rendes hangnemben kommunikáló csajt is elmartok magatok mellől, ez az igazság. Az életben nem kommentháború zajlik, mint itt. Nálatok is általánosítás és általános tagadás van. Túl kell lépni ezen mindkét nemnek.
Én mondom, nem voltam sosem népszerű a férfiaknál. Talán mert van eszem és nem félek használni. Ez sokakat megijeszt, pedig nem bántok. Jah, miután nem volt sok pasim, ez is csalódottság. Viszont nem kezdem el mormolgatni, hogy minden férfi egyforma. Mert ti sem vagytok egyformák. És miután nem szemellenzősködtem, érdekes, hogy találtam pasit magamnak. Egy csapat vagyunk, egy hajóban evezünk és egy irányba. Ez a mindig igazam van attitűd, meg hogy minden nő egyforma – ez ilyen tüskenövesztés. Ez egy védekező-mechanizmus, amit le kell vetkőzni ahhoz, hogy társad legyen. Nők is sündisznók, nekik is le kell vetkőzniük ezt.
Az az igazság, hogy teljesen nem fogja egyik nem sem megérteni egymást. Akkor legalább közelítsünk egymáshoz, amit valamelyikőtök fel is hozott. Ez nagyon jó ötlet.
Csak tudjátok, mi a szomorú? Hogy pont azok a nők nem olvassák ezeket a cikkeket, meglátásokat, akikhez szóltok. Mert ők még most is a plázákat járják, szombat esti bulihoz készülődnek, vagy épp egy nagy előadáshoz készülnek. Vagy projekteket vezetnek és ahhoz gyűjtenek információt, számolgatnak, ilyenek. Sorolhatnám napestig, de minek.
Legyetek jók, vigyázzatok magatokra! Tudom, hogy erre valaki rákontráz, de nyugodtan. Sziasztok!
Mit csinál most a gyerek?Mit reggelizett?
Finomat, képzeld! Vannak sokfunkciós nők is a világon. Csak te nem találtál egyet sem. Ez nem az én bajom, nem rólam szól. Nem én vagyok az oka – bármennyire is azt szeretnéd hinni. ;)
Na és te mit ettél? :D Emlékszel még? :D
Aznap vagy ma? Jellemző rád nem emlékszel arra,hogy mit adtál enni a gyereknek de arra igen ,hogy a párod meghágott… Melyik a gyakoribb(ritkább).Még jó ,hogy a szomszédok annyi kaját kidobnak aztán nem hal éhen szegény gyerek.
Jajj, Common Man! Mindig személyeskedsz, mást nem tudsz. :D Ez jellemző Rád. Meg, hogy gyűlölöd az összes nőt.
Egyébként is mi közöd van hozzám? Ismeretlenül írogatsz nekem személyeskedő üzenetet, mikor sose találkoztunk. Remélem, hogy nem is fogunk. Szállj már le rólam, kérlek! :D
Én,én,én mindig csak ezt fújod körülötted forog minden.Rakok ki egy kis csomagot a kuka mellé banán szőlő alma de ha megint kivered a gyerek kezéből isten bizony följelentlek(na nem a körzeti rendőrnél mert azt tudom hogy bejár hozzád)
Mit szívsz? Komolyan érdekel. Már nem e világban érzed magad. Haluzol?Személyeskedő. :) Tényleg kell neked valaki, mert megőrülsz egyszer. Vagy már meg is őrültél? :D
Na jól van, eléggé leharcoltalak téged, látom. Pedig kár lenne érted. Hagylak élni, szegényke. :)
Udvaroltatsz magadnak aztán mikor megbeszélnénk a randit lelépsz hát haggyál is békén nem is szeretlek nem akarlak látni többet….akkor se
Nofene! Ki gondolta volna? Amúgy csak elmentem kicsit a dolgomra. Itt vagyok. Megbeszélhetjük.
Nézd meg inkább azt a klímás előadást.
Megnézem mindenképp.
Ugrasd magad. :D :D :D
Rád meg mi a jellemző? Hogy ki bedugod? Menj a fenébe! :D :D :D :D
Én nem vagyok feminista. Nem derogál kimenni a konyhába és tenni a dolgom. Mosok, mosogatok, főzök, takarítok (evidens). Emellett dolgozok (kell), gyereket nevelek (evidens). – „ez eddig ideális, kicsit túl, de majd meglátjuk”
Jól mondod, d4n13l, itt az utolsó szó teljesen igaz. Csalódott. Érzem is rajtatok – kezdődik, eddig cukrot adott, most már fikáz egyelőre még csak finoman, -. Egy rendes hangnemben kommunikáló csajt is elmartok magatok mellől, ez az igazság – értem, az voltál Te, ki volt az előző nick-ed akit elmartunk? -. Az életben nem kommentháború zajlik, mint itt. Nálatok is általánosítás és általános tagadás van. Túl kell lépni ezen mindkét nemnek. – nálatok? nem azt mondtad hogy nem vagy feminista? ha az lennél érezném a nálatok jogsságát, így kicsit disszonáns, nem? –
Én mondom, nem voltam sosem népszerű a férfiaknál. Talán mert van eszem és nem félek használni. Ez sokakat megijeszt – ez a tipikus női meglátás, ha én eszes vagyok akkor félnek tőlenm a férfiak, igen attól nem féltek a fiatal pasik hogy mondjuk verekedjenk az öltözőben, de Tőled és a tengernyi eszedtől huhh – , pedig nem bántok. Jah, miután nem volt sok pasim, ez is csalódottság – nem értem miért vagy csalódott? nem jutott sok f..sz talán? vagy irigyled a fasztiválozókat a jányokat? nekik biztos jut sok nem? -. Viszont nem kezdem el mormolgatni, hogy minden férfi egyforma – nem hanem beírod ide hogy nektek -. Mert ti sem vagytok egyformák. És miután nem szemellenzősködtem, érdekes, hogy találtam pasit magamnak – de azért bánod mert írtad ugye, hogy nem eleget nem elég korán – . Egy csapat vagyunk, egy hajóban evezünk és egy irányba. Ez a mindig igazam van attitűd, meg hogy minden nő egyforma – ez ilyen tüskenövesztés. Ez egy védekező-mechanizmus, amit le kell vetkőzni ahhoz, hogy társad legyen. – dr müllerpéternórika memondja – Nők is sündisznók, nekik is le kell vetkőzniük ezt. – ebben igazad van a nőknek valóban vetkőzniük kell, mondjuk ennek időzítésében-mértékében-publicitásában nem értünk egyet, mink…-
Az az igazság, hogy teljesen nem fogja egyik nem sem megérteni egymást – itt azért elég jól lehet tanulni már ha nem a saját faszságait erőlteti az ember – . Akkor legalább közelítsünk egymáshoz, amit valamelyikőtök fel is hozott. Ez nagyon jó ötlet. –
Csak tudjátok, mi a szomorú? Hogy pont azok a nők nem olvassák ezeket a cikkeket, meglátásokat, akikhez szóltok. Mert ők még most is a plázákat járják, szombat esti bulihoz készülődnek, vagy épp egy nagy előadáshoz készülnek – te valamit kurvára félreértettél szerintem, ha azt gondolod az ide járók többségéről, hogy a leharcolt csatakancákra gerjed, projektálsz b..meg – . Vagy projekteket vezetnek és ahhoz gyűjtenek információt, számolgatnak, ilyenek – ez is projekció ugye, mert ha határozott független okos nő az ember lánya (mint te, ugye fent meg is írtad) akkor a fasziknak összemegy a p…cse tőled -. Sorolhatnám napestig, de minek.
Legyetek jók, vigyázzatok magatokra! Tudom, hogy erre valaki rákontráz, de nyugodtan. Sziasztok! – igazából szeretem az ilyet, megmondom a véleményemet aztán bebaszom az ajtót, EZ annyira nőies…
Úgy lehet hogy a tippelésem jó volt? ez a nick lenne a harmincegy lightosabb verziója?
Mesélj nekem! Mi az a harmincegy? Hadd művelődjek kicsit! :)
Mert nő vagyok. :) Ügyes voltál! Taps-taps.
.
Egy nő sem az esze miatt nem nèpszerű a fèrfiaknàl, hanem a viselkedèse miatt. :)
A magas IQ mindkèt nemnèl hàtràny pàrvàlasztàsnàl, ha hasonlò vagy magasabb IQ-jù partnert akarunk.De ez keresleti oldalròl problèma, a kìnàlatit önmagàban nem befolyàsolja.
Az a lényeg, hogy mindenki megtalálja a saját magához passzoló partnert. :)
Az ember még alszik?
Nem. Sőt már meg is húzott engem – ha tudni akarod. Te még alszol szerintem, hogy ezt mered tőlem kérdezni. Szeretsz személyeskedni, ugye? Élvezd, míg lehet – egy életed van. ;)
Mára a férfihang van beírva a naptáradba? Meddig leszel?És különben is miért kiabálsz velem? Hasgat a fejem pedig már bevettem két valeriánát.
Jajjj, de sajnállak! Kell neked egy kiadós numera, hogy ne fájjon a fejed. Keress hozzá segítséget! :)
Neked mi van beírva a naptáradba? A nők csesztetése. Milyen jó program! Kár, hogy csak ennyire futja neked. :D :D :D
Füzesgyarmat Komádi
Majdnem. Karcag, segítettem. Nagy-Alföld kellős közepe. :)
Akkor te tudsz birkapörkötöt főzni.Vagy azt a faszik csinálják mindig?
Nem főztem még, de szívesen tanulok bármit is. Többek között ezt is. A férfiak nagyon tudnak, annyi biztos. De nem lenne ellenemre, hogy én is megtanuljam. :) Tudom, hogy nagyon korán kell kelni, és korán elkezdeni főzni. Mert idő, mire megfő. Rágós húst pedig nem szeretnek a vendégek enni. :)
És már ettél birkaszemet? Kosgolyót?
Uhhh sajnos ezekről mindezidáig lemaradtam. :\ De szemfülesebb leszek, és lecsapok rájuk. :D
Én pont Karcagra tippeltem…
Nagyon jól tippelted. :)
Igen, ismerem a dalt. Szerettem nézni a Másfélmillió lépés Magyarországon-t. :D Te mint romániai magyar – tudod, egyáltalán nem ítéllek el. Sőt! Még magyarabbnak tartom őket, mint az itteniek. :) Akkor egy helyről vagytok?
én csak egy vagyok, nem szükséges a pluralus majesticus…és miért kéne elitélj, ha már kellene??,
Itt tanyázol az már eleve gyanús..
Én itt csak beszélgetek. Ne kombinálj! Nem nő vagy te. :D Férfi vagy. :) A férfi nem kombinál.
Nincs semmilyen hátsó szándékom, akármilyen hihetetlen is számodra. :)
Nincs bekezdés ez kinek íródott meg mire?
“Itt tanyázol az már eleve gyanús..” – erre reagáltam. :)
De nem te hanem a wittukind na fojtassátok nekem el kell mennem hali
Jah, bocsánatot kérek! Akkor ez neki szólt. Én meg beletenyereltem. :D
nem érdekel hova mész, de tartozol hogy mond meg mi gyanús…
Kicsit elcsúsztam, bocsi. :) Mert közben Common Man is beszállt. Ahham, tudom, hogy egy vagy. Csak azt hittem, hogy Common Man-nel egy helyről írtok. :D De akkor nem. :)
Aszongya romániai magyar.
Bocs székely. :) Aszongya = azt mondja. Mostmár hagyjál olvasgatni. :D
Brassói nem székelyi.
Legyen igazad. Csak nem hagysz békén, mi?
Mindig igazam van.
Nekem is! :D Tökös legénynek tűnsz! :D Hogyhogy nincs csajod már? Kúrogassad csak! Hidd el, utána megkönnyebbül a fejed. :D És olyan jól érzed majd magad, mint még soha azelőtt!!!!! :D
Van globális felmelegedés? Ha nincs, miért nincs, ha van, miért van?
Beszéljünk akkor erről. Van, bizony. A sok kocsi, meg a CFC gáz miatt. :) Az emberiség önmagát pusztítja.
http://klimaszkeptikusok.hu/wp-content/uploads/2019/07/KiralyJozsef-klimamodell.pdf
Érdekes cikk. Akkor van remény, hogy nincs baj. :) Ezt örömmel olvastam. Köszi szépen. :)
Kislány :)! CFC gázt egyre kevesebb helyen használnak, a föld konténerszálitó hajói 30 db azt hiszem többet szennyeznek mint az ÖSSZES autó. A legnagyobb szállodahajó NAPI 300 000 liter nehézolajat éget el mindenféle szürés nélkül pl
http://nrgreport.com/cikk/2016/05/23/egy-kisvarosnyi-karosanyagot-bocsat-ki-a-legujabb-luxus-oceanjaro
https://m.hvg.hu/cegauto/20190613_nehany_luxushajo_szennyezobb_mint_europa_osszes_autoja
Tudom, hogy egyre kevesebb helyen használják, de a Föld sosem felejt. Igen a hajókat kihagytam. Még a végén tudományos értekezlet lesz ebből. :D
Azért értékelem, hogy éjjel még fent vagy. :)
Ezt itt úgy nevezik shaming language.
Ó, de okos vagy. Nem vagyok feminista, hogy te is értsd. De te is bírod az éjszakát. :D
Tudom.
Ezt mi döntjük.
Nappal jobb.
Ők csak döbbenten bámultak, de nem füttyögtek – legalább. Akkor ezek szerint ez az öltözet nem k*rvás.
Vagy annyira szépnek láttak ,hogy hirtelen nem tudtak.A másik verziót…. udvariasnak neveltek.
Nah, ebben pedig maximálisan igazad van. Nem minden melós neveletlen. ;) Látod, nem lehet általánosítani. Sokfélék vagyunk. :)
De lehet.
Nem lehet. :) Nem mindenki egyforma. Akkor már robotok lennénk. Emberek vagyunk. :D
Minden nő egyforma.
Akkor mindenki Paris Hilton. :D Sajnállak. Csak Paris Hiltonokat láttál eddig.
Zki.
Kérdezed, hogy az ki? Egy anyagias p*csa, aki miatt megy az általánosítás a nők felé. :D
“Minden nő egyforma.” Nem kellett volna az összeset felpróbálni. :D :D :D :D
Vagy csak szorított a határidő.
Bizony! A nyomulás párja a női oldalról a szexuális provokáció sminkkel, öltözködéssel stb.
A sminkkel, öltözködéssel nem sértem meg a másik privát szféráját, a nyomulással igen. Nagy különbség.
A nyomulással csak egy embert provokálok, sminkkel, öltözködéssel az egész környezetemet.
Engem az érdekel, miért jó neked, ha megteheted, hogy bunkón közelíts egy nőhöz? Rendben, nem tiltja a jog, de sikered sem lesz vele, úgyhogy mind a ketten rosszul jártok. Akkor már nem lenne érdemesebb úgy próbálkozni, hogy az a másiknak is oké legyen?
Mert alapvetően az működik. Pierre Woodman-től sem véletlenül élveznek el rögtön a nők. A bunkó bestialitásra gerjedtek, csak magatoknak sem valljátok be.
A pénzére buknak meg a “karrierre” amit adott esetben nyújthat. Már régen nincsen az ereje teljében a jeti, még egy kiadósabb erekció erejéig sem. Az análpápa fénykorában nem volt különösebben bestiális.
Kíváncsi vagyok, hány nővel kellett megpróbálnia dolgot (a legelejétől, tehát hogy beszélnek csak a dologról, odáig, hogy megvolt az aktus), hogy legyenek olyan filmek, jelenetek, ahol minden klappol. Megnézném azokat is, ahol nem ment minden simán… nyilván ez a több. Nyilván mi a legjobbakat látjuk.
Vagy csak szégyellik beismerni, hogy arra nedvesednek, és inkább behazudják magukat pénzéhes kurváknak.
dupla álca?
Jobb üzlet, mint kiadni magát.
Nem értem ezt a cikket.
Ha BP-t zavarta volna, akkor ellöki vagy eltolja magától a csajt. Ennyi.
Bár nem úgy néz ki, hogy különösen zavarja a dolog. Inkább csak az a baja, hogy kövér a nő.
(A nőket is sokszor csak azért zavarja, mert nem BP a közeledő.)
Teljesen jól látod. Nem tudom, miért nem volt BP-ben ennyi. :D Ha hétköznapi ember lenne.
Mert ő ismert és ha ellöki a csajt, akkor őróla ennyit mondanak: Ellökte a csajt! És ezt frankón meg is írják. Tehát végülis így megúszta, hogy teljesen őrá kerüljön a negatív fókusz. Okos ez a BP. :)
Az utolsó bekezdés jól megfogalmazza miről is van szó, amivel szerintem alapjáraton tisztában van mindenki, még a feministák is, de hát legtöbbjük aljasságból elferdíti a valóságot, másik részük elhiszi a baromságokat..
Ebben a nagy mítúúban érdemes lenne egyszer egy hasonló helyzetbe került férfinak eljátszania az “áldozatot”. Persze csak paródiából, úgy hogy érzékeltesse az egész jelenségnek az abszurditását. Viszont (elképzelt helyzet), ha Brad Pitt teljesen komolyan besértődött volna és szexuális zaklatást kiáltozna, tele sírná az újságokat, hogy mennyire megviselte ez az “erőszakos” közeledés, szerintem rögtön elindulna a mainstream médiában Brad “puhapöcsűnek” kikiáltása, aki hisztizik egy ártalmatlan női közeledés miatt. Ez mondjuk igaz is lenne, de tovább érzékeltetné a jelenség kettős (és eltúlzott) mércéjét a nők előnyére. Nyilván egy férfi áldozat esetében már működne a józan ész, és nem blokkolná azt semmilyen ideológia.
Vagy csak eddig nem volt herpesze és nem örül a ténynek hogy kaphatott a kocától.
Amúgy meg profi színészekről van szó. Lehet csak a filmet akarták hájpolni, és előre eltervezték a jelenetet :)
Előfordulhat ilyen eshetőség is. Nem lehet tudni. :D
A szarok szarja, mikor filmet csinálnak a filmről, meg a színészetről.
Lena Dunham szerintem megtestesiti a tipikus modern, átlag alatti kinézetű nyugati nőt, aki saját maga szerint nagyon partikepes, kívánatos, és mindent Megkaphat, amit csak akar. Ő volt egyébként az ultrafeminista sorozat, a Girls producere (és hogy kire osztotta az egyik főszerepet? Természetesen magára :)). Ez a csók nekem kicsit erofitogtatas/fricska is: “látjátok? Dagadt vagyok és rusnya, mégis lekaphatom Brad Pittet!. Én no vagyok, senki nem mondatja meg mit csinalhatok és mit nem! Nekem minden jár.”
Igen, a nagy önbizalom csúnya nőként elég veszélyes a csúnya nő számára. De ő erről aztán mit sem sejt :D
Egy csúnya férfi nagy önbizalommal elég sok mindent kompenzálhat, ha jó a fellépése. A feminista nők azt hiszik, hogy a csúnya nők számára is ez a követendő út. Csak a ronda de magabiztos macsó mégsem olyan taszító, mint egy csúnyácska nő, aki úgy viselkedik, mintha bombanő lenne.
Egy szép (tényleg) csaj egyszer azt mondta, hogy csodálja Lena Duhamet, mert olyan bátor, meg felvállalja magát stb.
De azért szépségét valőszínű, hogy nem adná fel, ha ez lenne a “bátorság/felvállalás” “ára”…..
Örök kérdés, hogy ha egy nő választhatna, akkor mi lenne, szép vagy okos? ha a kettő kizárja egymást?
Az is, hogy ha egy férfi választhatna, hogy magas vagy okos legyen…..
https://velvet.hu/randi/2019/08/11/randiblog_inbox_magas_ferfi_testmagassag/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Persze a magasság nyilván számít mert az rögtön látható meg ösztön is.Meg hát saját tapasztalat ugyan amit mondok de érdekes ,a legtöbb nagy nőcsábász ismerősöm éppen ,hogy 180 alatt volt amolyan “csimpánz típus”.Lehet ők nem kényelmesedtek el a magasság nyújtotta alapelőnytől.
Egy nő mindent akar ès azonnal. :) Azonban minden nő elsősorban szèp akar lenni, emancipàciò ide vagy oda. Az okos & csùnya nők helyzete a legrosszabb önbizalom terèn, ők hamar felfogjàk hol a helyük, a csùnyàk & ostobàk sokàig èlhetnek boldog tudatlansàgban.
Ha egy nő tényleg okos, akkor hamar rájön, hogy a férfiakat nem csupán a női testi szépséggel, hanem a női szexualitással is magához tudja láncolni. Ezért van az, hogy a csúnyácska, átlagos, ilyen sosem gondolnád róla szürke egér típusú lányok a legjobbak az ágyban. Perverzebbek, bevállalósabbak, hálásabbak, femininebbek és szubmisszívebbek. Az önbizalmuk alapja nem a tükör, hanem az, ha kellenek a férfinak, és ez így is van jól.Én, ha választani kellene egy tökéletes bombanő, és egy ilyen típusú lány között, bizony nem sokat haboznék.
És mi van a kazak szépmellűvel?
Azeri. A szépmellű lány, akit megismertem, Azerbajdzsánból származik.
Eddig annyit tettem, hogy beírtam a google-keresőbe, hogy: “How to pick up azerbaijani girls?” :)
A lány egyébként huszonéves, alacsony(abb nálam, ami a fő szempont), vékony, de meglepően domború a megfelelő helyeken. A bőre ilyen bársonyos, de mediterrán típus, mintha spanyol vagy olasz lenne. Gyönyörű, hullámos barna haj, igéző barna szemek, szép arc.
Amit a google eddig feldobott, az érdekes. Mások, mint a nyugati lányok. Lehet, hogy megfognám vele az Isten lábát, de az is lehet, hogy életem legnagyobb hibája lenne.
Ami engem foglalkoztat az az, hogy ha ő esetleg egy konzervatív muszlim kultúrájú és gondolkodású lány a párkapcsolatok terén, akkor az egyéjszakás kizárva, inkább komoly párkapcsolatban, esetleg házasságban gondolkodhat. Mint régen a magyar lányok, nagyanyáink idejében.
És én akkor nem akarnám elrontani a jövőjét ezzel, ha nem én leszek a férje. Lehet, hogy akkor egy azeri fiúval jobban járna, és akkor a farkammal csak az értékét rongálnám a jövendő férje szemében. (Mert én magyar lányt képzelek el feleségnek.) Még az is lehet, hogy szűz. Persze nyilván aki külföldre megy közülük, felügyelet nélkül, az azért lehet, hogy kíváncsi a faszkörhintára…
Vagy ne is agyaljak ezen, döntsön ő, hiszen mindig a nő választ? Hát őrzője vagyok én az én muszlim nővéremnek (aki ráadásul nem is a nővérem, hanem egy szexi csaj a kies Bakuból)?
Ettől neked nem kell félned….
Dehogynem, hiszen olyan szívfacsaróan szép légvárakat lehet építeni, és még le is foglalja az embert….
Sőt, őrkutyája….
Mennyit beszéltél vele eddig? Magyarországon miért nem magyarul cselekszel? Csináld úgy ahogy mindig is szeretted volna.Kész.
Nagyon fontos észrevétel ez. A szép nő az esetek jelentős részében azt képzeli, hogy a szépségével véget ér minden feladata és szerepe az együttlétben. Rosszabb esetben a szex úgy fest velük, hogy valamilyen önfeláldozó szakrális szertartásban nárcisztikus önimádattal és önsajnálattal hagyják magukat bemocskolni egy férfiállat által. :) Ezzel szemben a szexusával, szexuális kisugárzásával csábító nő…
Nem értem, hogy aki ennyire ismeri a nőket, hogyan tudott annyit balfaszkodni, mint te… Biztosan igazat mondasz magadról? :)
Nem véletlenül mondják, hogy az önmegtartóztatás élesíti az elmét, hogy a férfi szexuális energiáit más célokra felhasználva kiváló eredményeket érhet el. Én arra használom, hogy a nőkön és a viselkedésükön elmélkedjek, meg is van az eredménye, miként azt a mellékelt ábra mutatja. :)
Amúgy már nem balfaszkodok, új életet kezdtem 35 évesen, és most 40 körül érik be a dolog, legalábbis fejben, ami a hozzáállást illeti. Megfogadtam magamnak, hogy az elkövetkező 10 évben mindent jól és helyesen fogok csinálni, többek között a Red Pill alapelveknek is megfelelően, az eddig tanultak és tapasztaltak alapján, és meglátjuk, milyen eredményre jutok vele.
A ronda is hamar rájön erre, ha már “birtokon belül van”….., sok esetben még “tudatosabban gecibb” is, mint egy szebb de kevésbé “okos”….
:)
Feminista kondicionálás….., zsidó összeesküvés, marxista háttérhatalmak és ez még csak a jéghegy csúcsa….
A szèpsèg ès a jò szex csak a belèpő szint, ha a nő a “legjobb fèrfiakra” hajt. (A nők pedig arra hajtanak alapbòl.) Mindkettő elengedhetetlen, jò külső nèlkül a kellően jò pasik nem vàllaljàk fel nyilvànosan az adott nőt, csak dugjàk (vagy azt se). Az pedig a legtöbb nő önbizalmàt elèggè megtèpàzza. Az èsz, de mèg inkàbb a megfelelő pàrkapcsolati attitűd pedig ahhoz kell, hogy adott nő meg is tartsa a fèrfit ès fenntartsa annak az èrzelmi ès szexuàlis èrdeklődèsèt hosszù tàvon.
Pontosan.
Delin naccsága! magácska hova illik bele ebbe a filmbe, amit leirt? lombikkal vagy anélkül…..
Ahhoz egy nőnek nem kell okosnak lennie, egy kutya is elég hamar rájön, hogy ha pl. engedi hogy megsimogassák, azért “jutalmat” kap……
Majdnem, de nem azért, hanem azért, mert ugyanabba a szituációba vannak mint az átlag (incel) férfiak és ilyenkor ha a “reális szintjük” fölöttit sikerül valakit “megfogni”, akkor beleadnak apait-anyait….
Persze, mert a többihez képest elég “szűk a mozgásterük” és a “kevesebbet” jobban megbecsülik….
Minden nőnek ez az “élete”, csak ők kevesebből válogathatnak, nagyságrenddel…
Persze, hogy nem,:) Dugnád a bomba nőt és és ha buktad, akkor ráfanyalodnál a csúnyácskára……
Azt az álszent kurva uristenit:)
Azt, hogy a bombanőt dugnám-e, az a viselkedésén múlik és nem a bombanőségén. Mint ahogy a szürke egér típusú lányt is a viselkedéséért dugnám, nem pedig azért, mert nem bombanő. Az egyik előnye annak, hogy megy az ember előre a korban és az életben, hogy a bombanőség, mint olyan , egyre kevésbé hatja meg. Én például ma már csak azt nézem, hogy egy nő velem hogy viselkedik.
És nem olyanokon gondolkodom, hogy ez a bombanő biztosan másképp viselkedik az ún. alfahímekkel, és biztos velem is úgy viselkedne, ha az lennék, csak hát sajnos nem vagyok neki elég jó, ezért velem nem úgy viselkedik, és ezért inkább hazamegyek és lefekszem a sarokba sírni. Hanem azt gondolom, hogy a férfi az férfi, a nő az meg nő, aki meg bunkó és suttyó az bunkó és suttyó, külsejétől – és az enyémtől – egyaránt függetlenül. És eszerint bánok vele. Arról nem is beszélve, hogy a nagyon szép nőknél eleve jó taktika nem a seggüket nyalni és a szépségüket csodálni.
Szép, szép, és amíg csak elméletben dugsz, addig bármilyen légvárat el lehet képzelni, mert a “dugnád-e”, az nem valós “lehetőség”, csak vágy…..
Vesd rám az első követ, ha akarod, de én ezidáig azt hittem, hogy kifejezetten a csajozás elméletéről vitatjuk meg az álláspontunkat, kedves blackfriday.
De ha feltétlenül a gyakorlat teréről akarsz hallani, lássuk mondjuk a kurvákat, akikkel kapcsolatban sokkal bővebb tapasztalattal rendelkezem, mint a párkapcsolatokkal kapcsolatban.
Általában minél szebb egy prosti, annál szarabb szolgáltatást nyújt a vendégeinek. A legjobbak köztük is azok a nők, akik egyfelől bevállalósak, másfelől pedig nem gyűlölik a férfiakat. A szépek meg olyanok, mint akik épp leereszkednek hozzád és szívességet tesznek neked.
Mondhatjuk, hogy más a kurva és más a barátnő, de egyfelől minden nő awalt, másrészt ez is azt támasztja alá, amit fentebb írtam. Pro tipp: nagyon szép prostira eleve kár elbaszni a pénzt>
Te, Hunn, ott a multicégnál, ahol dógozol, nem elég a fizétés ahhoz hogy munka után kirittyentsed magad mint a Mony és indulj vadászatra? kezdésnek jó egy ázsiai is, de ha már annyira viszket más nincs??
wittukind, te a vesémbe látsz? PONTOSAN ezt terveztem megvalósítani. Felöltözni, elegánsan, koromnak megfelelően – vagyis nem a laza, sportos huszonévest megjátszva 40 évesen – és lecsapni a fiatal lányokra, akiknek a puncijuk is tele van már azzal, hogy minden srác egyenrangú partnerként akarja őket, ahol a nő orgazmusa az első – ahogy azt a feministák sikeresen beléjük kondicionálták. :)
Mony amúgy kicsoda? Ez a kulturális utalás nem találta meg hozzám az utat, segíts ki légyszíves.
Az ázsiai lány kizárólag azért érdekes, mert az esetem nőben. Természetesen ha magyarban belefutok ilyenbe, arra is azonnal lecsapok. Mint mindenkire, aki ilyen. Idén nyáron, fesztiválon pl. egy francia kiscsajt fűztem. Approach anxiety-t nem is éreztem, az volt benne a fantasztikus, olyan femininen reagált a közeledésemre. Lehet azért, mert be volt ekizve hogy keresztbe állt a szeme, és az MDMA felerősítette benne vonzó maszkulinitásom hatását… :)
Hogy milyen nő az én esetem? Alacsony, 160 centi max. (de inkább 150-155 cm), vékony, de formás, és fiatalka (30 alatti).
Ez az ázsiai lány pedig, ha muszlim kulturájából fakadóan ráadásul még szűz is lenne még így a házasság előtt, az mindent vinne. Mintha a jóistenke dobna nekem is egy csontot, kárpótlásul az elvesztegetett évekért… :) És jobb, ha én dugom meg életében legelőször, tapasztalt világfiként, aki úgy játszik a nő testén mint a hangszeren, mintha valami muszlim csávó, akinek az eddigi szexuális tapasztalatai kizárólag kecskékre korlátozódnak, nem igaz?
Hogy Mony kicsoda, ha eddig nem tudtad, mostmár ne foglalkoztasson, a kirittyentésre gondolj csak…..
Persze víz nélkül tényleg nehéz úszni de valószínűleg vannak gyakorlati tapasztalatai is csak a siker kudarc arány nem megfelelő a számára.A sok elmélkedés akár még hasznos is lehet ha az valamiféle pszichológiai tréning ,önfejlesztés a gyakorlati cél elérése érdekében.
Ennek a tényleg szép csajnak sem sok esze lehet. Ezek a lusta (értsd: arra nem lusta, hogy egész nap a számítógép billentyűzetét koptassa, vagy a pofáját jártassa valahol órákon keresztül felesleges marhaságokat locsogva, meg csipszet-csokit zabáljon kólával. Arra viszont hogy felemelje a dagadt valagát és legalább napi fél órát mozogjon, ahhoz már nincs ereje), igénytelen, dagadt nők előbb-utóbb rájönnek, hogy minden normális férfi undorral fordul el tőlük és akkor sokuk beáll a férfigyűlölő, feminista harc élére (mások “csak” a duciság szépségét próbálják elhitetni másokkal). Szóval ez itt a bátorság meg a felvállalás, azaz lustaság, igénytelenség.
Ennek a nőnek ráadásul a fajtajegyek is elég durván kiütköznek a fején, ami még plusz kihívás számára (meg számunkra is)
Egy Mangal Ilona típusú nő hatalmas előnye, hogy szinte bárhol hajtogathatsz rá egy pinát!
Csak azt az egyet nehéz megtalálni rajta.
Én még mindig várom a nagy nemzetközi elhatárolódást az ilyenolyan szervezetektől. És konkrétan az sem érdekel hogy melyik régi vagy új színésznő próbált magának ingyenreklámot csinálni. Egészen pontosan a mítúhullámot keresem. Ha nincs akkor ennyi. Kettősmércét sohasem támogatok.
Egyetértek, hogy kilóg a lóláb a feminista kettős mérce alól. Ugyanakkor a világ hülyeségének érezném, hogyha azt követelnénk, hogy ugyanazokat a feminista baromságokat, ugyanazokat a faszságokat kényszerítsük rá a nőkre, amiket a feministák már ránk kényszerítettek. A helyes akció a feminista láncok lerázása lenne, nem pedig az, hogy ha már egyenlőség van, akkor követeljék ki a férfiak, hogy azokat akkor igenis mindenki hordja. Értitek mire gondolok?
A “feminista láncokat” mindenki egyénileg “rázhatja le”, lásd a “munkatársaid ” “térítését”, ….. elevenen falnának fel, ha az itteni infóknak csek egy pici részét “megosztanád” velük…….
Pedig az itteni “antifeminista cikkek” 99%-a erről szól, bármelyikre vakon rábökhetsz, ez a lényege, ahogyan ennek a cikknek is, sőt, jópáran követelik kommentben is…..
Ez azért van, blackfriday, mert az antifeminista férfiak többsége még csak a reakcióig jutott el, én pedig már rég az akciót propagálom.
A feminizmus legyőzése után még lesz egy csata, amelyben a Patriarchátus híveinek meg kell küzdenünk azokkal a manginákkal, akik úgy gondolják, hogy a feminizmus első hullámának céljai még pozitívak, jók voltak, az elért eredményei helyesek és igazságosak, és azokat tökre meg kellene tartani…
Én mindössze kétféle emberi egyenlőségben hiszek: 1. Isten előtt mindenki egyenlő, és 2. a törvény előtt mindenki legyen egyenlő. És ennyikeh. De hogy a férfi-női viszonylatban? Nem.
Az “antifeminista férfiak” 80%-a még mindig a Blue Pill álomvilágát sírja vissza, csak épp azzal az “álomképpel”, hogy ő lenne a góré…..
A feminizmus “legyőzése” pontosan olyan baromság, mint pl. a “hipergámia legyőzése”……ember, mikor fogod már fel, hogy nem “kondicionálva” vagy/voltál (“külső hatalom által”), hanem ezzel az ösztönnel születtél? Kiírtani nem, korlátozni viszont képes vagy rá.
A “Patriarchátus hívei” az a nem létező “bikacsorda”…. a sok egyéni elkeserdett/balfasz/ incel/mgtow stb. se nem homogén, se nem képez egységet, sőt, még fogalmuk sincs egymásról sem, addig sem jutottak el mint a genderbuzik, hogy hőzöngjenek tömegesen…….A nagy antifeminista performanszok és tüntikézéseken több a szervező és a “médiamunkás”, mint a “tiltakozó”……., nem véletlenül…..
A férfiak 100%-a feministaként születik meg, a nő (és gyerekvédő) ösztön mindegyiknek az elsődleges “programja”, nem véletlenül, viszont ez az “alfákra” nincs negatív hatással, a többi meg (a megváltozott keretek miatt is) szopik ezerrel….
Nincs egyenlőség, soha nem is volt……..
A törvény előtt sem egyenlő mindenki, van aki “kivásárolhatja magát” , szinte minden alól…..
…
Ok, te kivétel vagy……
…
Legyen a hited szerint.
…
Akkor nyertél.
“A férfiak 100%-a feministaként születeik meg, a nő (és gyerekvédő) ösztön mindegyiknek az elsődleges “programja””
Anyám borogass… Két különböző fogalom, max. van közös halmazuk. A feminizmus NEM biológia, hanem szociológia (esetleg politika, ki mire használja).
…
Tőlem apád is borogathat, de a “szociológiai vadhajtása ” és a jelenlegi, túltolt burjánzása is ezen az ösztönön alapul. Alapból a “saját” mindenáron védendő, az ismeretlen meg “szabad préda”, lásd Biblia, Iszlám, szabin nők elrablása etc. etc.. Ez “felpuhult”, és ott tartunk, amit Esther Vilar szépen megfogalmazott, hogy a férfi “idomítottá vált,” mert az alap nővédő ösztönkésztetése (többek közt a “kereszténység” és arra aztán rájött technikai fejlődés, a jólét és az utód nagy esélye a túlélésre!!!- védőoltások – meg a többi, az egészségügyi, a “szociális háló”- ami a jólétben élő társadalom “megengedhet magának”- “áldásos tevékenységének hála”) átfordult (az eredeti okból és célból hasznos késztetéséből ) annak a túltolt karikatúrájába.
Mivel a “kényszerítő keretek” felpuhultak, így az alapvetően a “nővédelem”(bármilyen nőnek segítünk automatikusan -ha segítségre szorul- még akkor is, ha életünkben első alkalommal látjuk, pusztán a neme miatt), a saját utód, a család, a törzs-falka, stb. (nő)védő ösztönből fakadó eredeti kéasztetés túl lett tolva, ahogy a nyugati “példák” mutatják, erodálódik az összes . Egy farkast elég nehéz idomítani, igazán lehetetlen, míg egy kutyát simán, nem véletlenül, az egyikből hiányzik az a “tulajdonság” ami a másikban megvan.. A férfi a “farkasból kutya lett”, ez egy evolúciós kényszer volt, amelyik farkas maradt, annak elég hamar megszakadt a genetikai vonala, vagy regresszíven él tovább és időnként “felüti a fejét”.
Az, hogy most mit hívunk feminizmusnak, az alap ösztönkésztetésről szépen “leválasztva” és kiemelve azokat a részleteket( vagy objektív és szubjektív szempontokat), ami miatt jelenleg egy átlag férfi szopóágon van- nem elfelejtve azt az el nem hanyagolható tényt, hogy többi férfi aktív résztvételével!!!!, támogatásával és az ösztönkésztetéseikből eredő “vakságával”- és az átlag felvilágosult és szívó balfasz kimondva, vagy kimondatlanul a nőket/a hipergámiájukat/”éhségüket “próbálja “bűnbakként” kinevezni és ha a nők “megjavulnának”, “normálissá” vállnának, akkor az itt szenvedők számára beköszönne a titta övöm és bodottá………
Miközben a jelenlegi “feminizmust” alalpvető ösztön “túllövését” férfiak teremtették meg/hozták létre/szavazták meg/tartják fenn etc. etc…miközben megy a sírás rívás és jogkövetelés, hogy a nők “javuljanak meg” vég nélküli rinyatenger……
…
Na a mínuszt véletlenül raktam rá
.Na de mi az a többes? Ha jól értettem a múltkor azt mondtad neked nincs de besegítesz másoknak. Hát akkor ne csináljátok szarul…Amúgy meg van igazságtartalma az írásodnak.
Figyusz! Csináljatok az xcsével egy stúdióvitát, fölvenni fölrakni.
common man: “Na a mínuszt véletlenül raktam rá” nyomd meg a pluszt, az majd leszedi (nekem legalábbis közvetlenül egymás után működött, a Te kommenteden próbáltam ki, bocs). Amúgy épp nagyon élvezem zgy001 és blackfriday hozzászólásait. Mindig tanul az ember.
ok
Kurva egyszerű, amelyik férfi nem volt „feminista” annak a génjei kikoptak/regresszívvé váltak.…..
A férfi feminizmusa a jelenkorban szopás a számára, a megváltozott keretek miatt….
Minden férfi köztük az „alfák” is, feministák , csak ők ezt “megengedhetik” maguknak…..
Ugyanazt a műsort adják elő, mint bármelyik tucatnő……, nem is értik az átlag halandó férfitársaikat (és azok sem), hogy nekik miért nem működik…. pont azért, mert az átlagnál nincs meg az a bizonyos „kémia”…..
Dehogy hagytuk el, csak most, a mostani keretek közt szopást eredményez a 70%-nak…., mindegy, hogy milyen magyarázatot körít hozzá….
Mert ott vannak a többi tényezők is, mint a születendő gyerek túlélési esélye most, illetve x száz évvel korábban, a fogamzásgátlás bárki számára hozzáférhető, és ami nagyobb súllyal esik latba, hogy a nő kezébe lett átadva…. A korábban kényszerból házasodó nők jó része megteheti, hogy nem házasodik, ezzel is csökken az elérhető nők száma, az LMBTQ nyomorultakról nem is beszélve, a többinek nagy része az alfák körül repked, még kevesebb az elérhető nő, egyedi, férfi/család nélküli egzisztencia lehetősége nyitott számukra.
Ez párosul irántuk való nagyobb kereslettel, próbálnák a nyomorult béták követni az alfákat, de hiába csinálják ugyanazt, nem megy nekik, pontosan azért mert az alfák megengedhetik maguknak, hogy feministák legyenek….a béták meg szopnak miatta….. mert nincs társadalmi/létfenntartási kényszer a nők részéről , így beállt a „természetes” 30%-os utóddal rendelkezőkre, a többiek meg „kikopnak”…..
Mi lenne, ha komplexen vizsgálnád és figyelembe vennéd a többi körülményt is?
Nem egy változó az ok, hanem ezek együtt! Fontossági sorrendben a jólét talán a legutolsó, a legelső az, hogy a jóléttől függetlenül, kurva nagy a születendő gyerek túlélési esélye, még akkor is ha degenerált, és egyúttal a szülő nő halandósága is kurvára lecsökkent!
Annak a „hatásához” kellett pluszba az egyre jobban elkorcsosult szülők még korcsabb „nevelése”, óvása, : hogy a gyerek boldogabb legyen, hogy neki könnyebb legyen, hogy neki ne kelljen küzdenie stb. stb.. és pontosan látjuk, hogy még degeneráltabbak lesznek, de azért köztük még mindig megvan az a 20-30%-nyi amelyik „életképes” , minden hülyeség ellenére és beáll egy új egyensúly, ami a 70% szopását eredményezi…..
Persze hogy nem, erről regélek…az ösztön épp hogy semmit nem változott, viszont az új feltételek/keretek közt szopást eredményez az átlagnak…., mint a lámpába repülő molylepkék, keringenek addig, amíg meg nem égnek…..
–
Itt van egy hiba, az alfa gyereke éppen olyan valószínűséggel lesz alfa(20%), mint egy béta gyereke: 20%, a többi 80 az bizony átlag „béta”……, mert hogy az alfaság regresszív és populáción belül értelmezhető, nem egyenesági leszármazáson….
Majdnem, ez az ösztön épp a jelen férfiját szelektálta ki, a többinek a vonala elhalt….
Az evolúciós kényszer az a nővédelem, ha úgy tetszik, akkor feminizmus, ami mindent, mindig automatikusan felülír, nem tudatos döntés, hanem reakció….
Ott a tévedésed, hogy bétának béta utódja, alfának alfa utódja születik. Ez nem igaz, nagyon ritka (20%:) hogy alfának alfa lesz az utódja…., míg a bétának szintén lesz 20%-nyi esélye, hogy alfa utódja szülessen….., mert ez úgymond szerencse és nem egyenesági leszármazás…., miközben minden utód ugyanazzal az ösztönkésztetéssel jön világra, csak épp más az indulási alap…., a deviáns az mindig a 20%, alul is, felül is…..
A nehezebb időszakok sok szülési halált , sok csecsemőhalált és sok fel nem növő gyereket eredményeztek, épp hogy erős volt és értékes, nem hiába fizettek értük elég sokat, vagy rabolták/szöktették meg őket…az akkori körülmények arra „erősítettek” rá.
De nem a jólét miatt, hanem azért, mert sokkal kevesebb az, aki szülésbe hal bele, gyakorlatilag minden nyomorékot/beteget életben tudnak tartani és meg is teszik, nincs természetes szelekció, korcsosul egyre inkább a születendő generáció és már sorolni sem lehet a sok „szindrómást”…..
Mindig is erős volt, mert ösztön, és nem tudatos….
A védést ne keverd a valagnyalással, sőt…..
Korábbi déd, nagy és jelenlegi szülök sorban egyre inkább, fokozatosan elbaszták a degeneráció mellett az újabb generációkat, mert megengedhették maguknak, mert megtehették….. a jószándékkal kikövezett , de a pokolba vezető út esete…..
Pontosan, hogy alátámasztja.
A történelem megerősíti azt, amit írok, épp ez a lényege…….
–
A nővédő ösztön az gyakorlatilag a férfi feminizmusa, amiből jelenleg a szopása ered, de gratulálok a fogalom megalkotásához.
Persze hogy nincs, az alfa is pont akkora papucs, mint a béta, csak esetében a nőnek nincs feljebb és túl sokat veszítene, így nem kockáztat, amúgy meg AWALT.
100-200 évvel ezelőtti irodalmat olvasva ugyanaz a “papucsosság” volt jellemző minden társadalmi osztályra, nem mostani találmány, nem az ember változott, hanem a keretek és a túlélési lehetőségek átrendezték az erőviszonyokat , a szülők hathatós és folyamatos támogatásával…
És a korabeli írások mégis ugyanarról a papucsosságról számolnak be……
És mindenki megbukik, csak van, akinek ez nem végzetes….., a többségnek/átlagnak az….
Régen nem volt akkora probléma , ha megbukott a férj, mert kurva korlátozottak voltak egy nő lehetőségei, most meg végzetes egy szint alatt…
Épp arról beszélek, hogy korábban is megbukott, sőt, nem hinném, hogy lenne olyan irodalmi mű, ahol nem „feküdt” volna le az asszonynak a férj….., viszont szart sem ért akkor a nő ilyen irányú „hatalma” max a pinamegvonással operálhatott, ha elég balfasz volt a férje…..
Szar alapanyagot nevelhetsz ahogy akarsz, abból semmi nem lesz, míg az eleven/életképes/motiváltat nem tudod „lenevelni”, ha megfeszülsz akkor sem…..
Segíteni azon lehet, amelyik akar, és igazán nem számít az ok, hogy vágy, vagy félelem “hajtja-e”, a „langyos vizet” viszont baszhatod…..
Mindig is. Már az ókorban is:)
Az motivált/alfa az oktatási /szocialista stb rendszerek ellenére is sikeresek, a többi pedig nem, akármilyen tiszta kapitalizmus is van, merthogy ő az „átlag” , az igavonó……..
Amig nem vagy képes komplexitásában látni, és nem egy összetevőre visszavezetni/okozatnak kikiáltani, addig nem sok értelme van erről beszélni.
Nem azt vitatom, hogy ne lenne igazad, csak azt, hogy az nem ok, hanem erősítő, avgy épp gyengítő tényező….a 0-t mindegy hogy mennyivel szorzod, mindig 0 lesz az eredménye, míg a nem nullának csak akkor, ha őt 0-val szorzod, az összes levezetésed ebben a témában csak erősít, vagy gyengít egy más okból „létező” valamit, de nem ez determinálja…
.
Ezt nem tudsz adni senkinek neveléssel….
Lásd, hogy a „női vezetők” mennyire küzdenek ezzel, állandóan erre „tréningeznek”, mindhiába, és az istennek sem lehet beléjük “nevelni”, amelyik meg már úgy születik, az meg azért sír, hogy nincs, aki neki megfelelne…..
.
Majdnem, ha nincs „tűz” az illetőbe, baszhatod az egészet, míg ha van, akkor meg nehezen tudod visszafogni….
.
Ezért szopik 70%-nyi utódnélküli, mert már eldönthetik a nők, hogy nekik bizony nem szülnek…., nincs kényszer….
.
Aki „alkalmas” az „mégjobban megkeményedik”, ha „verik”, a gyenge meg amúgy is elhull….., vagy így , vagy úgy….
.
Mindegyik enged, csak az alfa megteheti, a béta meg szopni fog …..
.
Megy az annak magától is, a természetes ösztöneire olyan szinten ráerősítettek, hogy nehezen fog tudni kimászni a szarból, főleg úgy, hogy semmi nem maradt a kezébe….
.
De, az ösztön miatt és erre ráerősít, vagy gyengít a szar nevelés……
…
Tudod, zgy001, egyre inkább azt érzem, az emberek teljesen félreértik az alfaság, alfahímség lényegét. Még a manoszférában is.
Egyáltalán: alfahím, mint olyan, csakis olyan organikusan már létező közösségben jelenhetett meg és létezhetett, melyben már kialakult az összetartozás köteléke, az egymásra utaltság, a szolidaritás és az együttműködés szükségességének érzete, a közösségi érzés.
Az alfahím nem a vadidegen csávó, aki izmosan és jóképűen beballag a faluba, lever minden csávót és kipucoltatja velük a cipőjét, elveszi a tárcájukat, aztán végigjárja a házakat és megbassza a rá szexuálisan azonnal felizguló háziasszonyokat, mialatt a férj az ágy alatt reszket nehogy pofont kapjon ettől a nagy és erős embertől, miközben irigykedve hallgatja, ahogy az asszony bevállalja az anált is amit neki nem, és úgy élvez el sikoltozva ahogy vele sohasem.
Nem, egy ilyen típusú embert bármilyen régi/ősi társadalomban néztek volna kábé két percig, hogy mit akar ez itt, mi a faszt csinál ez, aztán pár “béta” összenézne, az egyik kigáncsolná, kettő-kettő lefogná két oldalról a karjait és a lábait, az utolsó pedig betörné a fejét egy féltéglával és aztán addig ütné, amíg mozog.
Nem. Az alfahím az nem más, mint mondjuk a kigyúrt bátyád, a nagydarab unokatesód, esetleg a legjobb haverod, akivel együtt nőttetek fel a faluban,.Akiről tudod, hogy jó fej, hogy lehet rá számítani a bunyóban és a munkában egyaránt, keményen él és és keményen bulizik, nagy a hangja de nagy a szíve is. És aki kifejezetten nagyon sikeres a nőknél, és te ennek örülsz, és szurkolsz neki. Ő egy közületek, hozzátok tartozik. A ti kutyátok kölyke ő is.
Ő az egyik példaképed, és te is olyan akarsz lenni, mint ő. Nem az ő asszonyai kellenének neked, hanem azt akarod, hogy saját asszonyaid legyenek az ő példája szerint. Nem irigyled, hogy kívánják a nők, hanem azt akarod elérni, hogy téged is így kívánjanak. Hiszen ő egy közületek, és te örülsz, hogy a te csapatodban, a te térfeleden játszik, és nem az ellenség oldalán.
Ez az alfahím.
Az hogy ő él, az ő létezése nem azt jelenti, hogy te akkor már nem is vagy férfi, hogy akkor neked már nem is lesz nőd, vagy ha lesz is akkor az téged nem fog sem úgy szeretni, sem úgy kívánni, őt viszont igen, ezért jobb lenne ha nem is lenne, és ott dögöljön meg ahol van. Hanem élő, követendő példa arra, hogy ha egy férfi önmaga létező legjobb verziója, mint ő, férfiasan magabiztos, mint ő, és tud bánni a nőkkel, mint ő, azt szeretni fogják a nők. Pont mint őt.
Ez az alfaság lényege.
…
Tegyük fel, zgy001, hogy mellettem áll egy alfahím a tornasorban. Rendkívül jóképű, izmos, gazdag, és tapadnak rá a jobbnál-jobb nők. Jelenti ezt az, hogy ez a csávó fogja megmondani nekem, hogy merre hány az óra?
Túrót, nem ő fizeti a kenyeret az asztalomra. Jelenti ez azt, hogy nekem azért nincs nőm, mert neki van? Túrót, azért nincsen nőm, mert gyáva voltam leszólítani azokat a nőket, akik nekem az eseteim. Még az is lehet, hogy az ő nője nem is tetszene, vagy ha mégis, akkor a nő személyisége menne az agyamra.
Az alfahím léte vagy nem léte semmilyen befolyással nincs az én életemre azon kívül, hogy gyakorlati példaként szolgálhat a srác arra nézve, hogy mit érdemes tenni azért, hogy elérjem azokat a céljaimat, melyek hasonlítanak az ő általa már elért célokra.
Siker és erőforrások? Ha pl. jobb a fizum, mint az ország felének, akkor alfahím lettem? (Basszus, lehet hogy alfahím vagyok, csak nem vettem észre?)
Miért fontos sok férfinak ez az alfahím kérdés?
Az ember milyen majom? Mert az etológusok szerint nem minden majomfajtánál van alfahím. Az embernél van?
Az alfahím a majmoknál sem csak simán annyi, hogy ő a nőstények vágyainak tárgya, hanem ő az egész falka vezetője.
Az alfahím esetleg simán a legerőszakosabb egyed? Az alfahím testileg tökéltesebbb a többinél? Vagy esetleg szellemileg? Vagy esetleg pszichológiailag? Vagy az egyik szuperképesség nélkülözhető? Melyik? Hány nélkülözhető, hogy az afahím még alfahím maradjon?
Ha az embernél valójában nem létezik olyan szociális konstrukció, hogy “alfahím”, akkor miért ennyi társalgásnak a tárgya?
Úgysem fogtok semmire jutni, csak hámozzátok a léggömböt… – Viszont közben mindenki saját magáról árulkodik a legtöbbet. Azzal is, hogy mennyire foglalkoztatja ez a kérdés. Azzal is, hogy mennyire áhítozik valamilyen hatalom és lehetőség után. Azzal is ha elképzeli vagy kinevezi magát alfahímnek.
Annyi beképzelt melldöngetőt láttam már itt a Férfihangon… Még hogy “alfahím”… Szánalmas felfuvalkodott páviánok, akik izzadnak, beszarnak a nagy akarásban, hogy mások irigykedjenek rájuk, mert más visszacsatolást sem ismernek önmagukról, csak mások véleményét. És pont az ilyenek akarnának alfahímek lenni, akiknek az egész értékítéletének az origója önmagukon kívül van.
A “stílus maga az ember”, de méginkább többet mondanak el mindenkiről a világról alkotott ideái.
Apránként az egyik legszánalmasabb férfiszférás témává lépett elő a szememben ez az egész ‘alfa” probléma.
Nekem Hunnn “alfahím” koncepciója a legszimpatikusabb azok közül, amiket eddig láttam. – Ha már muszáj mindenáron alfahímeket keresgélni…
majdnem aszontam-“né,egy jó hsz. ehhez a finghámozó kommentfolyamhoz”- de belőtted a Hunn-t…vagyis az “incel” van a légközelebb ehhez az “alfa” dologhoz???? ezt tanitja a redpilli?
Valójában nem tudom. A “RedPill” egy kanonizálatlan szöveggyűjtemény, amit én korántsem ismerek teljességében, ahogy egyébként senki sem, és amúgy is azt gondolom, hogy sok baromság is akad benne.
Az “incel” Hunn már nem is adhat egy szimpatikus definíciót arról, hogy mi is az az alfahím? Csak az alfahím tudja, hogy milyen az az emberi alfahím, aki könnyen lehet, hogy nem is létezik? Vagy mit is akarsz mondani? :)
ai,ai, să-mi trag cablu în pădure…….itt, eme Férfihangon volt egy 9 részes tanulmány?, hogy miként kell bevenni azt a pirulát és mi lesz utána belőled(azt hittem, férfiakra vonatkozik, de Eleknek hála, fölvilágosottam hogy nőkre is érvényes), aztán még volt 7 részben egy aminek az alcime kellett volna legyen “az amcsik keservei”- Hunn már egy csomó definiciót mindenről ide beirt, meg azt is hogy mindenki heroinista….na, mit is akartam mondani? találd ki!
Az, hogy amit én ide leírok, az igaz-e, jó megfigyelés-e, helyes következtetés-e, az aligha függ attól, kedves wittukind, hogy sokszor vagy kevésszer dugtam-e fiatalabb koromban, nem igaz? Én legalábbis nem látok összefüggést a két dolog között.
Vaké Kona!!!!
Egyébként valószínűleg azért szimpatizálok vele, mert olyan értékalapú szemléletről árulkodik, ahol példaképek dominálnak – mások értékítélete és nem az öntörvény. Az öntörvény helyén egy kooperatív közösségi hálózat sejlik fel, amibe az alfahím beleágyazódik és alfahímségének lényegévé ez a közösségi létezés válik és nem pusztán mások irigy figyelme. Vessük ezt még össze a “saját útját járó férfi ” elidegenedett, elmagányosodott képével is, ahol nem léteznek “bikacsordák”.
Alter szerintem ezt túlreagáltad. Az ember ffi-nő sikeres akar lenni,ehhez viszont ki kell tűnni a szürkeségből valamivel. Tudással, erős testtel, jó ruhával stb stb. Ekkor lesz-lehet több kapcsolata, jobb munkahelye, jobb sporteredménye… a felsorolt jelzőid is igazak, de ezzel szintén kitűnnek a tömegből. Szerintem kb erről van szó.
Az első mondatod zavar. Reagáltam egy jelenségre, véleményt mondtam róla. Sajnos nem sejtem, hogy hol van a túlzás ebben. Mondjuk szoktam erős kifejezéseket használni, hogy átmenjen a közlendőm, de nem érzem túlzónak magam…
Egyébként annak, hogy “jó akarok lenni” vannak fokozatai. A felsőfok és az igazi túlzás az, amikor egyenesen “alfa” akarok lenni. Mindenáron… – Úgy érzékelem, hogy az már nem csak egy hasonlat, szlengkifejezés, hogy ALFA, hanem van egy ilyen egészségtelen attitűd egy csomó férfiban. Mintha az élet egy olyan verseny volna, ahol második harmadik díjat már nem is osztanának… Mintha muszáj lenne ennyire befeszülni.
Ha esetleg igazam van, akkor arról árulkodik, hogy nekünk férfiaknak van egy olyan kortünetünk, betegségünk, hogy túl sok férfi elégedetlen önmagával és ezt valamilyen hétköznapi megalomániával kompenzálja…
Túl magasra tették nekünk a lécet… Biztos, hogy az a jó válsz, hogy mindenáron meg is akarjuk ugorni és közben még ráadásnak egymást “alfahímként” taposni és elmagányosodni is?
Megérintett egy két mondat. Igazad is van meg nem is. Ha az itteni 20 – 80 s szabály valós akkor sok helyen tényleg csak első hely van. Itteni axióma , hogy az alsó 70 % nem látható melókeresésnél más a helyzet. Átfogalmazom : a jó svádájúnak jut nő a többi bámulhat a nagy tudásúnal jut Jó munkahely stb
…itt tényleg vagy nincs az első helyen kívűl más vagy van de óriási szakadékkal. Bocs nem kötekedésből írom de jobb nem ugrik be… ha taposol alfaként elmagányosodsz ha béta omega vagy ,magányos maradsz. Tudsz kiutat?
Barátsággal…
Blackur tesó, a “20/80-as szabály” az eredetileg a Pareto-elvből jön. De amiről itten a 20/80 esetében szó van, az egy hosszú távon bekövetkező statisztikai eloszlás általános elveit jelenti, nem pedig egy feudális kasztrendszerről beszélünk, amibe valaki valahova beleszületik, és ezen ha cigánykerekeket hány, akkor sem változtathat, mint pl. Indiában. Az eloszlási görbe pedig elméletileg ugyanolyan ha azt az egész társadalomra nézzük, és akkor is, ha csak tizen vagyunk a teremben.
Ami a nőket illeti: szerintem Hunn reálisan ragadta meg a problémát, amikor valahogy úgy fogalmazott, hogy az ő korosztályában volt talán az egész országban 200 magafajta “incel”, akinek ennyire sikerült elcseszni, a mostani huszonévesek között meg majd lesz 200 000. Ami nem hangzik jól, de ez még mindig messze nem a 20-80, ugye? Kb fele-fele arányban férfiak és nők alkotják a társadalmat, szóval viszonylag nehéz annyira ügyetlenkedni, hogy valamilyen partner nem jusson mindenkinek. De az már egy másik sztori, amikor valaki mindenáron egy szupermodell, tökéletes nőt keres vagy inkább nem is éri meg, és ha nincs, akkor inkább nem is kell senki sem.
Szóval szerintem kár ennyire szó szerint venni és túl gyakran mantrázni ezeket a “RedPill” képzeteket (alfahímek, 80-20 elv, mgtow magány), mert sokszor reménytelenebbnek ábrázolják a valóságnál a férfiak helyzetét és egyéni-társadalmi lehetőségeit, ezért könnyen lehet, hogy nem csak nem segítenek, hanem esetleg még ártanak is…
A munkával, boldogulással kapcsolatos része a problémának sokkal bonyolultabb kérdés. Valószínűleg az a fő gond, hogy nagyon nagy változások zajlanak (globalizáció miatt átalakuló munkaszerkezet, ahol szinte csak olcsó segédmunkások kellenek, a vállalkozások teljes vezetése, minen jól fizető munkával együtt valahol a világ egy másik pontján létezik) és ráadásul eleve egy protekcionalista, mutyizó társadalomban élünk. Szóval attól tartok, sokaknak a legjobb teljesítménnyel sem sikerülhet a helyére kerülnie. De ez sem igazán az “alfahím” “skillekkel”‘ függ össze, még akkor sem, ha esetleg az a képzet is támad sokakban, hogy biztosan nem eléggé magabiztosan, rámenősen, agresszíven törtettek és ezért maradtak hátrébb…
A kérdésed minden bizonnyal költői kérdés: komplex társadalmi attitűdöknek kellene megváltoznia, hogy csökkenjen a férfiak összetett frusztrációja… Sokat sokféle módon kell beszélni róla. A férfik problémáit a közbeszéd részévé kell tenni. Más kiutat nem tudok. Csak talán ehhez is legalább az kellene, hogy maguknak a férfiaknak ne az jusson mindenről az eszébe, hogy “azért van, mert nem vagyok eléggé alfa”…
2020 04 01
Országos inceltalálkozó.1000 résztvevővel.A konferencia idejére 200 közülük alfának számít?
Országos alfatalálkozó 1000 résztvevővel a konferencia ideje alatt 800 átvedlik szerencsétlen bétává..
“Alfaságról” a kommentedhez illő idézet a világ egyik legjobb írójától, Alter Ego:
“And Adam ruled, for he was the King. Until the day his will to be King deserted him. Then he died, food for a stronger.
And the strongest was always the King, not by strength alone, but King by cunning and luck and strength together.
Among the rats.”
(James Clavell: King rat)
Eredetileg az alfaság pont azt jelentette, amit az elején írtál. És abban is igazad van, hogy az alfáknak pont az lett a sorsa, amit írtál. Akit te alfának mondasz, az a vezető személyiség. Az egészséges közösségben a vezető nem azért lesz vezető, mert ledominált mindenkit és félnek tőle, hanem mert megbíznak benne. Na, erre a nőknek egyáltalán nincs antennája, az még bőven az emberré válás előtti szinten rekedt, nagyjából a páviánok szintjén, szóval a hozzászólásod végével nem értek egyet.
A nővédelem az ösztön, a férfi „feminizmusa” pedig ezen ösztönkésztetés alapján való „beidomítottsága”- by Esther Vilar
A helyzet az, hogy a kettő a jelen korban nem választható külön, mert akkor jön a visítás, hogy „nőgyülölet”…., kapcsolt áruként működik.
Bizony , hogy azok, csak meg kell nézni a nyilatkozataikat…..
Semmiért, ugyanis nem kényszerítette, ez a nő (túl)élésének volt a feltétele……ahogy az éhséget nem valaki, vagy valami „kényszeríti rám” , mégis kényszer.
Mivel korábban sem kényszerítette, most miért tenné?
Lófaszt, jó 70-80 évvel ezelőtt még javában „tombolt” a sokak éltal visszasírt „patriarchátus”, senki semmilyen javát nem adta a nőknek, de ahogy „beengedték” az önfenntartás világába, ahogy a fogamzásgátlás megjelent, a válás engedélyezve lett, lassan, fokozatosan „hozzászoktak” és az éhségük csak nőtt, amint a férfiak egyre többet adtak és adtak, ennek kurvára nincs köze a szocializmushoz, (legalábbis nem okként), inkább erősítő tényezőként….
Hibás premisszából megint hibás következtetés……
Klasszikussal válaszolva: “Miért ment át a csirke az úton?”
Mindkettő helyes, az egyik a „béta/alfa”, míg a másik a „gyerektelen/gyerekkel rendelkezők” aránya és egymással korrelálnak……
A nő valagnyalása már a kimaxolt következmény, nem egy speciális oka van, hanem a vázolt körülmények összességének az eredménye….., nem egyváltozós az egyenlet.
A férfi meg nem valamitől/valakitől lesz bétább,/feminista, hanem “annak születik”, szar ügy, lehet reklamálni hittől függően….
Mert nem tehette, adta volna, csak nem volt miből…….
Akinek meg volt miből és adta, annak meg is lett az eredménye….
Helyből hülye, mert a szülei is azok voltak és így „nevelték”…..
Semmit. A keretek változtak.
Sőt, mivel minden ötödik ember kínai a Földön, és mi is öten vagyunk, Anya, Apa, Sanyi, Shin-Csiao, meg én……., ezért szerintem a Sanyi az……
Pontosan az, amire te hivatkozol, hogy „öröklődik” az alfaság…..
merthogy nem öröklődik, alfának nem lesz alfa a gyereke, ennek 75% a valószínűsége…..
Kb. 20%-25% az előfordulási arány, ezért nem igazán domináns….és elnézést kérek, mert folyamatosan rosszul használtam, nem regresszív , hanem recesszív, kérem mindenhol ezt figyelembe venni.
Pontosan azt. Úgy, 20%-nyi az esély, Valószínűségszámítás……
Mivel a férfiak 99%-ának fogalma sincs arról, hogy mi itt miről diskurálunk, így a kérdésedre a válasz az, hogy mivel a „degenerált feminizmusban” (Mátrixban) él, kurvára le se szarja, boldogan csicska és még csak nem is tud róla……., ha szólsz neki, akkor meg kikéri magának és lenőgyűlölőz….
Lehetni lehet,de mivel az átlagjúzer nem ismeri fel a különbséget (ezért is nehéz ennyi fasisztával kommunizmust építeni Sztálin elvtárs…) , aki meg igen, annak a 80%-a is visszavágyik a „boldog tudatlanságba”, addig nehéz lesz itt „forradalmat” csinálni……, de van azért elég erőlködő…
Neked a feminizmus =nősseggnyalással, míg egy átlagjúzer számára meg egyenlő a nővédéssel, az átlagjúzer szerint te most nőgyűlölő vagy…….
Ösztönösen. Látom, ezt elég nehéz felfogni….
Mindig is az volt, a többi is…….
Ja, csakhogy a (meg)szokás/tradíció az nem egyik napról a másikra változik, van egy tehetetlensége, és akkor még ráadásul megjelent a fogamzásgátló, vakcinák, és az események magasabb sebességre kapcsoltak…..
Fenét, a férfi mindig, ugyanúgy viszonyult a nőhöz, ösztönösen, meg anyuci kicsi fiaként szavazott ha anyuci úgy kívánta, képviselőként , felnőtt emberként…….
Hiszen én is ezt állítottam…..
Az ilyen baromságokra épített „elméletek” mindig lyukrafutást eredményeznek…..
……
Dehogynem, önállóan élhet „férfi segítség” nélkül, sőt, már sikk is…..
Akkor sem kötötték feltételhez, csak még a tehetetlenség kitartott, aztán jött a nagy “felvilágososdás”….
Egy nő akkor kap az államtól „eltartást”, ha gyereket szül, ezért is hazugság az állításod, nem nőként, hanem a gyerek anyjaként kapja az „eltartást”, persze, hogy visszaél vele, ilyen a természete, de gyerektelen nő nem kap, így a „minden nő” az oltári nagy csúsztatás.
Ahogy Lenin is lövethetett volna a labdázó gyerekekre, de mégsem tette…..baszki, komolyan, ilyen baromságokkal „érvelsz”?
Én egy árva szóval sem beszéltem „adottságról”,én motiváltról beszéltem, akiben ég a tűz, aki akar valamit, nem a „tehetséges”, meg sokra vihetné de lófaszt sem akarokról…..
“Ahogy egy átlag gyerek is lehet alfa, ha úgy nevelik. ”
Ahogy egy átlag cigóból is lehet mérnök, csak nevelés kérdése……
Nem értek veled egyet, és nincs kedvem megint ezt a témát újrakezdeni
Nem értek veled egyet.
És mivel kibicként még lekezelő is vagy, nincs kedvem anyázásba sem belemenni.
Pedig ha meginterjúvolsz az utcán 100 férfit, akkor bizony, hogy számukra azt jelenti, merthogy mindegyik „boldoggá szeretné tenni a stabil punciját” és ez kivétel nélkül azzal egyenlő, hogy a „tenyerén hordozza”, ha esetleg mást tapasztalnál, akkor én kérek elnézést.
Ergo amíg ilyen ösztönt nem mutatsz,
Mivel te kivétel vagy, kérdezz rá más férfinél….,
blackfriday, csak egy – hosszabb – kérdés: te magad ilyennek születtél? Már úgy értem, hogy a nőkkel mindig ugyanúgy viselkedtél, amióta csak megszülettél? Onnantól, hogy megszülettél, a nőkről mindig is ugyanazt gondoltad, mint amit most gondolsz róluk? És semmi, amit valaha is láttál, hallottál, tapasztaltál a nőkkel kapcsolatban, az nem volt befolyással a nőkről való gondolkodásodra és a nőkkel való viselkedésedre?
Nem, de lehet, hogy nem értem pontosan, mire gondolsz.
Nem, sőt.De mivel a racionális -tudatos reakciókat stresszhelyzetben mindig felülírja az ösztönös automatizmus, így a kettőnek akkor van egymáshoz köze, ha képes az ember magát „kondicionálni”, viszont az ösztön az elsődleges, extrém-végső esetben mindig felülírja a „kondicionálást”.
Nem az számít, hogy mit gondolok, hanem az, hogy ténylegesen mit teszek. Ha az számítana, hogy mit gondolunk, akkor az utcák tele lennének halottakkal meg terhes/megerőszakolt nőkkel……
Dehogynem, sok minden. Viszont az, hogy mit gondolsz róluk, az abban a nanoszekundumban semmit sem számít, amikor pl. úgy érzékeled, hogy egy nő segítségre szorul, ösztönösen cselekszel és nem „racionálisan”.
Az ösztönkésztetés nem azt jelenti, hogy (bio)robotként működik az egyed és az „alapprogramot” hajtja végre minden áron, hanem azt, hogy adott (felfokozott)szituációban, a mérlegelés és józan ész kizárásra kerül és az „alapprogramok” egyike hajtódik végre.
Ösztönreakciónál nincs tudatosság, gondolkodás, vagy „racionalitás”. Ha nincs extrém szituáció, akkor igen, felülírhatja a tudatos én, és 90%-ban ezt meg is teszi, viszont egy „vészhelyzetben”, döntő szituációban-felfokozott stresszállapotban ez „kikapcsol”. Ezért is volt itt is egy cikk a “hidegvérről”…..nem véletlenül…..
Az hogy elméletben ki és hogyan váltja meg a világot(akár a saját személyes világát), az mindig a gyakorlatban dől el……
…
Akkor minden rendben, egy gonddal kevesebb, és lehet pezsgőt bontani…..
Tesó nem tanulsz a hibáidból :)))
blackfriday lélekromboló tevékenysége ugyanolyan káros mint CA é őt kitették trollunk valamiért maradhat. De legalább ne etesd…ez élteti , hogy ízekre szed 3 oldalas levélben bárkit. Vigyázz magadra :)!
Semmi problem, csak nyomják tovább, igy telik a kommentszekció, mikor két “alfa” összevesz azon hogy melyik ért jobban a nőkhöz….
…
Jó lenne ha döntésre vinnék a dolgot mer’ itt vagy tízen-20?-30? nem tudjuk kit kéne utánozni.Bár amikor a tesztoszterontól túlfűtött iparmágnások a kártyaszobában a világ dolgairól vitatkoznak néha a púpos postást behívják egy kávéra az unatkozó úriasszonyok.
…
…
A „mai” migrációban semmi különleges nincs, jó 50-60 éve már elkezdődött és a nagyonfejlett és nagyondemokratikus nyugat a saját két kezével hozta be a szemetét egyrészt a gyarmatairól, másrész a németek a törököktől, megágyazva és most már aktívan és rohamtempóban a haladnak, megteremtve nekik az új „honfoglalást”. A jelenlegi hullám csak leverte a fedőt a biliről és szar egyszerre elárasztja a hülyéket.
Jó esetben mi még igen, ők már rég elbaszták.
Az „immunrendszerük” tropa és saját maguk nyújtják át a kést, és örülnek, hogy elvágják a torkukat, ahogy Trója falait a saját kezükkel bontó várvédők……, mindegyik megérdemelte és megérdemli a sorsát….
Ami nem az övé, nem a családja, nem a nője, nem a rokona, nem a törzse, nem a falubelije, stb., amiből neki nem jut semmi, aki épp fel sem fogja, hogy szopóágon van, fel sem ismeri, hogy harc és háború van, nem érzékeli, hogy „támadva van” , az miért védene, amikor nincs is tudatában annak, hogy szopórolleren tengődik?
A nagyonfelvilágosult,” toleráns” szocializáció+ a degeneratív idiotizmus megakadályozza komplex ismeretek megértését, felfogását, hiába érzi a zsigereiben, ösztönszinten, már elnyomja, és a kevés Kasszandrát próbálja elhallgattatni, hogy oldja az ezzel kapcsolatos kognitív disszonanciáját…….
Ergo ösztön, amire „ráerősítettek”…..
Ha nincs az alapösztön, idomíthatod/nevelheted mint a farkast, lófaszt nem ér…..
Ennyire azért ne szálljunk el önnön fontosságunktól…., inkább “örökül kaptuk”, beleszülettünk…..
Kurvára nincs beleszólásunk, kb annyi értelme van erről lamentálni, mint arról a baromságról, hogy „az én adómat”(sic!) mire költik, kurvára mindegy, mert semmi közöm hozzá, hiába van bármilyen látszólagos beleszólásom, a valóságban csak a pofám járhat, de 0 eredménnyel…..
A „fejedelmi többes” arra a pár tüntikéző lézengőre , vagy az incelek „tömegére”, esetleg a manginák, MGTOW -ok stb láthatatlan „bikacsordáira” vonatkozna? Kissé nem nagyképű kijelentés ez?
Amúgy meg, akik abben a „pozícióban vannak”, hogy képesek lennének változtatni, még a minimumot sem nagyon tudják hozni, akkora az ellenszél, és nem csak külső, hanem belső is……. , még lenne akarat bennük, akkor is nehéz lenne, de az sincs….
Csakhogy a nő leszarja, hogy ad-e neki a férfi, mert nincs rászorulva, épp ez a lényeg……
Megvan a „feltétele” és nem, nincs a „nőknek” a javak feltétel nélkül odaadva, ahhoz azért szülnie kell legalább egy utódot……, ez a feltétel….
Igen, a felső 20%-„deviánshoz” hozzájön az alsó 20%-nyi “deviáns”(omega) amelyik így is úgy is kiesik a pixisből, semmi esélye…..így a 80%-hoz van számolva.
40 év alatti férfiak 70%-nak jelenleg nincs gyereke. ez tény., de ha van újabb információd erről, akkor ne tartsd magadba….
Igen, majdnem mindenki bétának születik, 1-2%-nyi a „született alfa”, a többi „alfa” pedig a béták „legkiválóbb” 20-25%-a.
A férfi a nőért(punciért) és az általa, neki szülendő (reménybeli) utódaiért termelte a kaját, és építette a házat……és mivel a punci és az utód iránti igény elég nagy, ezért (is) hamis az állításod……
A szimbiózis az nem parazitizmus, de neked ez az egyik alapfixációd, és az ebből levezettet „elméletek” nem véletlenül vezetnek zsákutcába..….
Épp itt a bibi, hogy nem „mi” csináljuk, hanem „beleszületünk”, gyakorlatilag egyéni szinten 0 a ráhatásunk, tömeg meg sehol, hiába vannak „sokan” a fogyasztók, azért az eladók „diktálnak”……főleg úgy, hogy a fogyasztók egymáshoz képest ebből a szempontból ráadásul még “ellenérdekeltek” is……
Igazad van, tévedtem, a faszságodra nem viccel kellett volna válaszolnom…., jobb lett volna ignorálni….
Akkor “nyerted” a vitát. Gratulálok.
Én sem, én növédő-feminista ösztönről beszéltem mindig is, alfa ösztön, meg béta ösztön fel sem merült, igazán nem is tudom hova rakni ezt az újabb faszságot….
Javítanék, recesszív gén öröklődése 1:4-hez, így inkább 25%, ami „erodálódik” 20%-ra a „végén”.
De, a nővédő ösztön az alap, anélkül nincs feminizmus, annak a „foka” függ a neveléstől……még mindig: előfeltétel nélkül baszhatod a nevelést, míg ha nincs meg az „előfeltétel” nevelheted ahogy akarod, 0 lesz az eredmény…..
Akkor, ott, abban az időben akkori körülmények , akkori keretek és akkori szocializáció mellet nem lenne semmi gondja…. most van, mert az előbbiek mindegyike megváltozott….
Még mindig, a nevelés, meg külső hatások csak „ráerősítenek” az alapból meglévő ösztönre.
Még mindig: kutyát lehet idomítani, farkast nem.
A férfiak nem a nőkért dolgoznak, hanem elsősorban azért, mert nincs más választásuk, hogy ők alapból életben maradjanak, majd ha ez pipa, akkor a nőket csak úgy kaphatják meg, ha még többet dolgoznak, mert kellenek nekik, kurvára nem mindegy, és mindig ferdíted, hamis premisszát képezve és aztán erre légvárakat „építesz”.
Ha nagyon lecsupaszítjuk, akkor a férfiak a pináért és az utódért hajlandóak a szükségesnél többet dolgozni/áldozni. A logikád szerint az emberek a kereskedőkért, az eladókért dolgoznak, ugyanolyan fals premissza ez is.
Sőt, Afrikában, a „elmaradott” niggerek nagy részénél a nő dolgozik, a férfi meg vakargatja a tökeit, mivel így is megkapja a pinát, minek törje magát……
Ha lóg a fáról a banán egész évben és van kerítés a „vadak ellen” , minden további nélkül……
Kivéve épp Afrikában, a kókusz/banánfa stb alatt, mivel nem egyszerre szülnek, mindig van, aki leszakítsa a kaját és odaadja az épp szülő nő(k)nek….
(Amúgy ennyi erővel a gyerek is eltartott, meg a már nem aktív/munkaképtelen idős ember is, támasztani kéne feléjük is valami igényt, mert szemét parazitaként csak élősködnek……)
Északabbra, mostohább körülmények között lehetne így fogalmazni, de ha annyira ragaszkodni akarunk ahhoz, hogy a „nő rá van utalva” a férfira, akkor is szimbiózis lehet rá a legjobb szó.
Ahogy annak a férfinak is kihalt vérvonala, amelyik „irigy” volt, és juszt sem adott a nőnek, dögöljön meg egyedül és közben meg recskázott és szerette a birkái/kutyáit etc ami helyettesítette a gyereket….win-win szituáció….
Tudomásom szerint a baromság nem szinonímája a szelekciónak, de ki tudja, ,lehet, hogy lemaradtam valamiről…..
Hibás premisszából még nagyobb hülyeség…..
Ebben egyetértünk, ahogy férfiaké sem…..
Nem, és amíg ragaszkodsz ehhez a faszsághoz, addig az ezen alapuló következtetéseid is komolytalan baromságok, hiába hajtogatod állandó jelleggel, mint a pereces….
A nő azért nem ad cserébe, mert nem éri meg neki, és azért ő sem hülye. Egy gyerektelen nő leszarja az államot mert nem kap tőle semmit, leszarja a férfit, mert nincs rászorulva és „éli a világát”, azzal dugatja magát akit megkaphat. Hogy ennek mi az ára, az egy más kérdés……
Igen, csakhogy ezzel együtt nem csökkentek sem a járványok, sem a gyerekágyi halálok, sem az utódok túlélési esélyei, és egy pont fölött már nem számít, hogy mennyivel több az élelem….., ráadásul nem a nőtől függött, hogy szül-e és kinek….
A lényegi elemek az orvostudomány fejlődésével, ennek következményeként a védőoltások bevezetésével kezdődött, aztán a korházi, gyerekszülési higiénia, nem véletlenül dicsőitették az „anyák megmentőjét”, mert a szülés kurva kockázatos dolog (volt). A egészségügy fejlődése mellékszálként a fogamzásgátlást is elhozta és ez verte be az utolsó szöget abba a bizonyos koporsóba, és ráadásul a kalapácsot a nő kezébe adták…..
Az, hogy jobban éltek, még nem jelent semmit, mert egy pont után telítődik, de a mellette lévő, sokkal fontosabb problémákra nem ad megoldást, ráadásul még mindig nem volt a nőnek választási lehetősége.
Aztán a 1850-es évektól kezdődik a vakcina, aztán a kórházi higiénia, majd a mikroszkóp egyre jobb felbontása és lassan- lassan beindult a folyamat.
Hogy a “csökkenést” honnan a lófaszból vizionáltad , nem tudom, de mellékes.
Még mindig: a nőnek nem volt választása, ennyire egyszerű.
Ha dolgozott (eleget), amúgy meg szopás….
ahogy ezt ingyen megkapja minden férfi is….
De, mert mire nyugdíjas lenne, addig éhen halna az állam részéről, ha nem szül gyereket, vagy nem dolgozik.
Ha holnaptól minden nő otthon maradna, akkor lenne itt sírás -rívás, meg égzendülés….
Te komolyan el is hiszed ezeket a faszságokat, vagy ennyire „zárt” a világod? Egyúttal a gyerekmunkát propagálod, vagy azt szeretnéd, hogy férfiak végezzenek olyan munkát amit egy gyerek is képes lenne elvégezni??WTF?
Sőt, már nekem kellemetlen, ezért is én kérnék elnézést…..
Pontosan.
Ennek ellenére még családon belül, sőt, ikrek esetén is van eltérés, ugyanolyan „nevelés” ellenére…….
Annyi igaz, hogy a korlátozások „szítják”…. a már alapból meglévőt….., a nem létezőt meg nevelhetik, mert 10%-nyi az esélye, hogy olyan vágya legyen, ami motiválja…..
Ennél sokkal „földhözragadtabbak” a (fiú)gyermek ösztönei, és ha minimális erőfeszítéssel, akár hisztivel, ezeket eléri, akkor magasról leszarja a „mintakövetést”, ott is max 20% fogja követni, a többi meg nem……
Ha nincs kényszer és hülye szülőkkel van megáldva, akkor az sem….
Óriási tévedés, hogy az alfák adták tovább legnagyobb számban a génjeiket. Az emberré válásnak az egyik fontos eleme volt az alfaközpontúság megszűnése, ugyanis ezért alakulhatott ki a hímtöbblet és a nagyméretű agy is.
blackfriday, a férfiak Blue Pill-álomvilága nem velük született világkép, nem is a valóság megfigyeléséből levont következtetések eredménye.
A Blue Pill-álomvilág a tömegmédia manipulációs hatására jön létre a férfiaknál. Gyermekkoruk óta nézik, ahogy felnőtt emberek eljátsszák hogy ők más emberek (aka. színészek és színésznők) és megjelenítenek egy, a való világban sosem létezett, sem a jelenben sem a jövőben nem létező, hamis és mesterséges, szándékosan torzított férfi-női dinamikát.
Mivel az emberek a televíziónak a háztartásokban való tömeges megjelenése óta ezeket az információkat kapják először, ezt vélik tudni, ezért a kognitív disszonancia miatt ehhez ragaszkodnak akár a valósággal szemben is. ez a magyarázata a férfiak Blue Pill álomvilágának.
Az approach anxiety viszont velünk született, a nő és gyermekvédő ösztön velünk született. Ebben teljesen igazad van. Pontosan ezt használja fel a feminista kondicionálás a maga céljaira. A jó hír ez esetben akkor viszont az, hogy ugyanezek a velünk született dolgok megfelelő kondicionálással megfelelő mederbe terelhetőek. Kondicionálás, nevelés kérdése tehát az egész.
Minden férfi a Patriarchátus híve, legfeljebb még nem tud róla. És igenis van egy közös nevező: mindannyian férfiak vagyunk.
A feminizmus legyőzése pusztán akarat kérdése lenne. A feminizmus és minden következményének felszámolása kábé 5 percbe telne, ha a férfiak kollektíve végre tököt növesztenének, és holnap reggeltől csupán annyit mondanának a nőknek, hogy:
-“NEM!”
“A feminizmus legyőzése pusztán akarat kérdése lenne. A feminizmus és minden következményének felszámolása kábé 5 percbe telne, ha a férfiak kollektíve végre tököt növesztenének, és holnap reggeltől csupán annyit mondanának a nőknek, hogy:”
Persze elméletileg igen, de ez az általános férfigyülőlet, már olyan mélyen beépült a jelenkor társadalmaiba, hogy nem lehetne csak egyik percről a másikra megváltoztatni.
A középkori boszorkányüldözések idején hiába mondták volna egyesek, hogy nincsennek boszorkányok 5 percen belül azok is mágjára kerültek volna, ezért inkább az is lelkesen üvöltötte hogy boszorkány aki nem hitte el. Persze remélhetőleg a férfigyülőlet felszámolásához azért nem kell több száz év.
És amíg erre vársz, szépen elsuhan melletted az élet, amelyet gyűlölködés helyett akár élvezhetnél is…
Ebben a tetves feminista, kultúrmarxista világban egy fehér férfinak nem sok élvezni valója maradt az életben, kedves Merida. Az élet nem “elsuhan” mellettünk, a mi életünket ELVETTÉK.
Csakszika, olvasd már el a cikket! Elég lesz az utolsó bekezdést is, hogy nehogy túlterheld magad.
Na szóval, ahogyan ez a cikk, úgy egyetlen más cikk sem szól arról… Csak hát te ilyen írástudatlan, értetlen, rosszindulatú kretén vagy…
Mindannyian látjuk, hogy ilyen. Hogyhogy írhat ide?
Csakszika nem olvassa csak a te hsz-eidet, vagy a Hunnét, esetleg, és teletölti a Férfihangot mindenféle ganyé bulvár link-el….és mégis van amikor szimpatikus nekem..hát nem marvellious?
Persze, hogy értem. Tüntetően kedvesen kell viselni a női közeledést, bizalmaskodást, ezzel is ellenpontozva, nevetségessé téve a feminista idegbajt.
A szép nők sosem feministák. Csak az ilyen plottyett testű meetuztatós földibálnák. Komplexusaikat férfigyűlöletbe ölik, nem bírják elviselni hogy nem olyan kívánatosak mint szebb nőtársaik. Ők az igazi incelek.
Egyébként itt valamiért nem érzem a meetoo szagot
https://youtu.be/h2nJBjahcO4
Ez azért így nem teljesen igaz : Emma Watson, Jennifer Lawrence,Charlize Theron, Emily Blunt, Eva Longoria, Beyonce, Reese Witherspoon, Brie Larson stb. ( https://ew.com/gallery/celebrity-feminists/ ). Mondjuk náluk szerintem Hollywood ,anyagi elismerés is rátesz egy lapáttal.
Inkább azt mondanám , hogy a hétköznapi élet szép női jellemzően nem feministák. Tök logikus, aki sok figyelmet,bókot,előnyt kap, sok a lehetősége válogatni,az miért lenne az…
Egy jóképű “alfa” sem lesz sohasem nőgyűlölő. Nőknél amúgy kinézettől függetlenül , sok esetben gyerek/kamaszkori rossz élmények is meghatározóak , beléjük ég sok dolog ,amin nem képesek felülemelkedni. Ezért tartom károsnak az általánosítást női és férfi oldalról is.
Mondjuk inkább úgy, hogy a felsorolt hírességek a büdös életben nem kapnának munkát píszi hollivúdban ha mást mondanának. Egyik “rabiga” vs másik “rabiga”, hurrá.
Btw. Rosanna Arquette: “Sajnálom, hogy fehérnek és privilegizáltnak születtem. Undorodom ettől. És olyan nagy szégyent érzek.”
Ha így érzi ott a lehetőség: házat, kocsit, medencét eladja, bankszámlát kiüríti és mehet a harmadik világba segíteni. Jó, hogy erre van számtalan lehetősége.
” a felsorolt hírességek a büdös életben nem kapnának munkát píszi hollivúdban ha mást mondanának. Egyik “rabiga” vs másik “rabiga”, hurrá.”
Én úgy gondolom,hogy ez inkább a férfi hírességekre igaz,akik támogatják a feminizmust. A nők esetében Hollywoodban nem örülnek azért annyira a feminista , bérben is egyenlőséget követelő színésznőknek. Persze egyre jobban tért nyer ott is a PC ,de Hollywood a pénzről szól , nekik bevétel kell ,nem egyenlősdi,lehetőleg minél kevesebb befektetéssel . Ez pl. egy “pain in the ass” nekik:
https://www.theguardian.com/film/2015/oct/13/jennifer-lawrence-hollywood-gender-pay-gap
Arquette meg egy álszent picsa ha ilyet nyilatkozott és maximálisan egyetértek az általad írtakkal.
OK, logikusan hangzik. Ennek ellenére is valószínűsítem hogy ha pl. ms/mrs Theron (nem néztem utána, my fault) hangoztat feminizmuskritikus érveket akkor elkaszálják a karrierjét. Egy éven belül megy a lecsóba, úgy elfelejti a filmipar mint a huzat. A médiának meg úgy jön majd elő mint “ő aki nem azt mondta amit kellett volna”
Kevesen jönnek vissza, pl. Mel Gibson, de őt is beárazták. A következő nem megfelelő nyilatkozatáig.
Ez ugyanakkora baromság, mint hogy a nőket terrorizáló és gyilkoló pszichopaták csak balfaszok, akik nem kellenek a nőknek.
Talán úgy értette a szépet, hogy külső és belső.Ezeknél a picsáknál csak egy sötétség van belül…
Oszt mi van kapriccsóra már rá se akarnak mászni? Ő szart ér?
Ha megnézed a háttérben a másik csaj éppen arra akarja rávenni ,hogy esetleg holnap délután fölugrana- e hozzá mert csinált néhány új foltvarrományt és szeretné ha ő mondana róla először véleményt.
Gyenge, ha nem másznak rá kamerák előtt, lúzer.
Jobb holnap bármi más mint ma ez a bálna.
Állandóan megy az ácsingózás a nem létező (AWALT ugye:) “normális nők ” után, akik nyitottak, megértik a férfiak problémáit, empatikusak stb. stb. …….csak épp, ha hébe hóba kerül is egy, akkor meg az a baj, hogy nem kefélnek azokkal, akiket “megértenek”, csoda, de ezekkel a “férfiakkal kacsolatosan”, egyik “normális csajnál” sem működik a “kémia”….., biztos véletlen….
Olyan érzésem van, hogy a faszkörhintázó alfaözvegyek “párja” a “normális nőre” vágyó /ácsingózó szerencsétlenek ……azok is keresglik a “kék madarat” , aztán mindig kirepül a kezeik közül…..ha már kinyílt a csipája….
Bocs az offért, de arról van valakinek valami tapasztalata, vagy van valakinek valami tippje arra nézvést, hogy nem szekuláris muszlim országból származó (volt Szovjetúnió) lányon milyen Game-et érdemes futtatni?
Onnan származik de micsoda?Ateista vagy enyhén vallásos orosz szülők gyereke vagy mohamedán?
Nem vallásos mohamedán. Tudom, tudom. De szép a melle.
Bizonyos közel keleti nép szeretetében közös nevezőn vagytok?
Nem tudom, nem kérdeztem. Nem beszéltem vele politikáról – nővel eleve minek? – csak semleges és kedves, pozitív dolgokról. Még nem is flörtöltem vele, semmi férfi-női téma, szexről pláne nem. Egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy próbálkozzak-e egyáltalán. A kulturális különbség miatt fogalmam sincs, hogy mire számítsak. De viszont szép melle van.
Ha ő is ott a nemzetközi cégnél dolgozik akkor annyira nem a holdról való.Mindenképpen próbálkozzál de ha látod ,hogy kibékíthetetlen ellentét van akkor ne folytasd.De ha nem próbálod meg még sokáig kísérteni fog.Évtizedekig.
Mit szeretnél vele kezdeni?
Nem tudom, Reszet Elek. Azt, hogy mint nővel, szexuálisan mit akarnék vele kezdeni, azt nyilván tudom. De azt, hogy milyen kapcsolatot szeretnék vele, hogy milyen kapcsolat lehetséges egyáltalán egy ilyen hátterű nővel, arról fogalmam sincs. Nem tudom, hogy ők hogy gondolkodnak a férfi-női kapcsolatokról, szexualitásról, stb… Bár azért az AWALT ott mozog az agyam hátuljában…
Akkor már válaszoltál is az eredeti kérdésedre. Mindig könnyűvel kell kezdeni, aztán ha sorozatosan bizonyít lehet komolyabb is.
Egyetlen olyant ismerek (Kazahsztán), semmivel sem jobb, mint a mieink (sőt), ráadásul – ha lehet ilyent mondani – sokkal direktebb módon nyomul a pénzre, ezen felül gátlástalanul, mindenféle tájékoztatás nélkül lepattint, ha jelez a hipergámia. Nagyon keményen kell velük bánni, ami nálunk – neveltetésünknél fogva – nem nagyon működik, meg hát az ember munka után pihenni megy haza, nem lovat betörni. És akkor a családról még szó sem esett. Menekülj!
Tőlem aztán nyomulhat a pénzre, nekem van egy magyar viszonylatban középjó fizetésem, ami hónap vége felé egyre kevesebbnek tűnik, azt jóéccakát. Bár már ott tartanék, hogy lehúzni akarnának a nők ha hagynám… Kigyúrt sem vagyok, hanem vézna, bár már edzek. Úgyhogy kizárólag a Game-re, a férfi-női dinamikára és az eddig magamban elnyomott szexuális energiáimra hagyatkozhatok. És készen állok nagyon udvariasnak és nagyon kegyetlennek lenni minden nővel, ahogy azt kell… :) Vicc az, hogy az a tudat, hogy a nőknek kifejezett elvárása, hogy a férfinek pénze legyen, engem egyáltalán nem motivál a pénzszerzésre, épp ellenkezőleg. És szerintem egyre többen vagyunk így ezzel.
Hunger Game-et vagy sotront..
Az is érdekes, hogy a metoo milyen “réteget” szopat állandóan……
Nem csak az apa, hanem már a lánya is, Jézus segíccs…..:
https://www.origo.hu/itthon/20190812-donath-anna-is-szexualisan-zaklathatott-egy-diaklany-szerint.html
A #Metoo-val ugyan beáldoznak zsidókat, de ez ne tévesszen meg senkit: a kard éle a fehér, keresztény férfi torka ellen irányul.
Jó, hát ez az Origó, mit vársz? :D Holnap az is kiderül, hogy a hajléktalanokat titokban megölik, és eladják a szerveiket…
No, pörög tovább a metoo “szekér”:
https://index.hu/kultur/2019/08/13/szexualis_zaklatassal_vadoljak_placido_domingot_is/
Azért LEMMY-nek és DIO-nak békén hagynak…
Mert ők tudták, hogy udvariasan kell bánniuk a hölggyel.
Kisgyerekként emlékszem, hogy amikor Domingo először járt Magyarországon, a Tokody Ilona olyan szégyentelenül nyomult rá – csokor virágot vitt neki, a kamera előtt dörzsölte magát hozzá, mint a nősténymacska -, hogy még én is elpirultam. Attól tartok, Domingo-nak nagyságrendekkel több “zaklatást” kellett elviselnie. Ezek szerint a kiöregedett alfák sorsa, hogy elharapják a torkukat?
Exogámiával súlyosbított hipergámia, bár lehet nem, mer elég cigányosan néz ki.
Újabb gyöngyszem: https://velvet.hu/gumicukor/2019/08/13/9_ev_utan_kitalalt_katy_perry_klippes_pasija/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Nem mindegy hogy ki MeToo-zik kit.
Ráadásul mindig az metoo-zzák, akinek( valamikor ) hatalma volt/van……
Én még nem láttam olyat, hogy egy “senkit” metoo-ztak volna,( na jó, Damu Roland kivétel, de mást)???
Elsőre kapott volna egy pofont, másodikra meg már nem is került volna sor.
ilyenkor kussolnak a femcsik :D
KÉT nem? Micsoda maradi nácik vagytok… (:szarkazmus off:)