A Gillette óriási összeget, 8 milliárd dollárt veszített az értékéből a legutóbbi negyedéves jelentés alapján. Az anyacég, a Procter & Gamble (P&G) névleg a különböző országok valutaértékének ingadozását, illetve a borotvapiac zsugorodását teszi felelőssé a kialakult helyzet miatt, de valójában belátható, hogy a súlyos veszteségeket főként vásárlói bojkott miatt szenvedhették el.
A Gillette-nek vitán felül komoly saját szerepe lehetett abban, hogy mérlege negatív lett az év második negyedévében. A Procter & Gamble, a Gillette anyavállalata nettó 5,24 milliárd dollár veszteséget szenvedett el a negyedéves jelentések szerint a Gillette értékvesztésével összefüggésben is, ami óriási összeg a fogyasztási cikkeket gyártó cégóriásnak, hiszen a tavalyi évben 1,89 milliárd dollár volt a bevételük. Köztudott, hogy a Gillette borotvagyártó leányvállalat az év elején hatalmas botrányt okozott reklámfilmjével, amelyben a feminista férfigyűlölet eszközével kritizálta a férfiakat, majd később egy másik reklámfilmben mindezt azzal tetézte, hogy férfiak helyett inkább egy borotválkozni tanuló transznemű tinédzsert szerepeltetett a cég reklámarcaként.
Volt idő, mikor a vállalat tradicionálisan a férfiakat célozta meg – „férfiasan tökéletes” (eredetiben angolul: „a legjobb, amit egy férfi kaphat”) szlogenjével, azonban az év elején egy új közönséget próbáltak meg elérni és a feminista #MeToo mozgalmat helyezték a marketingüzenet fókuszába. A reklámfilmben lényegében férfiak által elkövetett (mondva csinált) “bántalmazást”, “szexuális zaklatást”, és “mansplaining”-et mutattak be (utóbbi akkora marhaság, hogy még magyar szó sincs rá. Olyasmit jelent, hogy egy férfi úgy magyaráz valamit egy nőnek, mintha a nő öt éves lenne). „Ez a legjobb amit egy férfi kaphat?”, tette fel a kérdést a vállalat korábbi szlogenjét kritikus éllel eltorzítva. Egyes piaci szakértők a kampányt azzal magyarázták, hogy a Gillette több nőt szeretett volna megszólítani, mások pedig egy dilettáns feminista marketingcsapat öngyilkos ámokfutásaként jellemezték a Gillette akcióját.
A vásárlók reakciója mindenesetre szélsőséges formát öltött a közösségi médiában és #boycottGillette címkével ellátott bejegyzések lepték el az internetet. Az átlag férfi mellett olyan közszereplők, mint Piers Morgan, Mike Huckabee kormányzó és Ricky Gervais is keményen kritizálták a reklámfilm tartalmát és bojkottra szólítottak fel.
“Get woke, go broke.” @Gillette might be next to suffer that fate, after video by female director Kim Gehrig, depicting oafish male behavior and lecturing men on toxic masculinity. Time to sell my @ProcterGamble stock? Why don't they sell soap-not their soap box?
— Gov. Mike Huckabee (@GovMikeHuckabee) January 15, 2019
„Ébredj, és zúzd be. Talán a Gillette lesz a következő, aki megtanulja a leckét, amiért Kim Gehrig rendezőnő ostobáknak ábrázolta a férfiakat, miközben kioktatta őket a toxikus férfiasságról. Itt az idő, hogy megszabaduljak a P&G részvényeimtől? Miért nem borotvát árulnak propaganda helyett?”
A Gillette a kialakult helyzetet így kommentálta a CNBC-nek nyilatkozva januárban:
„Vitára számítottunk – erre szükség van. Minden negatív reakció mellé érkezett számos pozitív válasz is. Az emberek bátornak, időszerűnek, okosnak és igazán szükségesnek nevezik ezt a lépést. (…) Ez az ami ráveszi az embereket arra, hogy odafigyeljenek egy adott témára, elgondolkodjanak rajta és tegyenek valamit a változás érdekében.”
Aztán a következő, májusban közreadott reklámfilmmel sem akartak változtatni a feminista sugallatra kialakított stratégián a Gillette-nél. Ebben egy transznemű serdülő fiú tanul borotválkozni.
Nem régen a Marketing Week-nek adott interjúban a durva hanyatlásnak indult Gillette vezérigazgatója, Gary Coombe kifejtette, hogy eredeti céljuk az volt, hogy elérjék a “millennial” generációt, mely inkább a konkurenciát részesíti előnyben. Kijelentette, hogy akárhogy is alakult, továbbra se bánja a komoly vitát gerjesztő #MeToo kampányt, mert az véleménye szerint közelebb vitte őket a céljaikhoz. Azt is szükségszerűségnek nevezte, hogy számtalan korábbi vásárlójukat elidegenítették a 118 éves márkától. Úgy tűnik, még akkor sem bán semmit sem, ha mindössze fél év alatt már 8 milliárd dollár veszteséget okozott a cégnek. Coombe szerint „megérte az árát”.
Forrás: a Marketing Week, a Breitbart és a Washingtonexaminer nyomán
“. Kijelentette, hogy akárhogy is alakult, továbbra se bánja ”
Ezeknek ezt szerintem tanítják, ilyen felsővezetői státuszba, hogy bármekkora baromságot is teszel, állj bele mindig, ne ismerd el, hogy ha hülye voltál.
Semmi gond, majd ha következő jelentésben is lesz pár száz milliócska veszteség, akkor talán majd a részvényesek kipenderítik az igazgatói székből.
A videó alatti hozzászólásokat nézegetve, nem sajnálja senki a céget.
Az, hogy “get woke, go broke” nem azt jelenti, hogy “ébredj és zúzd be”, hanem olyasmit, hogy “ha (cégként) progresszív/SJW oldalon állsz, akkor menj tönkre bele”.
Igen, azt jelenti, de nehéz frappánsan magyarra fordítani úgy, hogy a mögöttes tartalom is megmaradjon. Szóval utalva az előző cikkben lévő borotvák összetörésére, inkább ezt írtam.
A lényeg az,hogy jelentős veszteségük van.Tegnap borotválkoztam még van 2 db a csomagban pont az jutott eszembe,hogy valami emlékeztetőt kéne írni nehogy valaki véletlenül ,megszokásból régi beidegződésből levegye a polcról.(persze csak ha egyetért)
So-so:
https://igenyesferfi.hu/uzlet-siker/a-hipszterek-kinyirtak-a-borotvalkozast-524-milliard-dollaros-veszteseget-produkalt-a-gillette.php
Jó kis helyre küldtél:leszbikusok, buzik, barna ital.És ilyen nevet mernek hordani.
Vagy öt éve divat a szakáll, ha nem több, szánalmas magyarázat, nyilván a Gillette terjeszti.
Ezt a zsidók divatoztatják, hogy az alsórendű iszlám migránsokat divatba hozzák a kurváknak.
Sőt már pont hogy most egyre kevésbé divat…
“zéró cukor, zéró előitélet”-aszondja…tehát a cukornemfogyasztás árt a neuronoknak, ok., és ez a szakállas dolog olyan mimt azok akik azért nem dugnak nőket mert majd megmutatják ki a tökös gyerik….ez pedig igényes my ass….
http://nyultam.com/wp-content/uploads/2014/05/szakallas-vicc.jpg
Kíváncsi vagyok mit érnek ezek a kampányok el a felháborodáson kívül. Férfiaknál ugye falba ütköznek, a transznemű, buzi kisebbség szerintem telibe leszarja, pár femináci nőstényből valószínűleg elégedettséget vált ki, a nők 99%-ka meg észre sem veszi az ilyen reklámot, mert abban vannak elmerülve éppen milyen márkájú új ruhában pózol az aktuálisan bekövetett instalotyó. Tapasztalataim szerint a nők túlnyomó többségét pont annyira érdekli az egész globális vagy lokális aktuálpolitika, mint minket a legújabb Zara kollekció. Szóval nem igazán értem kinek akarnak üzenni, de szerintem ők sem.
Én úgy látom, ez a társadalom kondicionálásának egyik állomása. Hosszútávon fejti ki a nevelő hatást. Nem az idősebbekre, hanem elsősorban a fiatalabb generációkra, akik már úgy fognak felnőni, hogy ez a természetes. Hisz a legnagyobb márkák és médiumok, illetve filmek ezeket a gondolatokat propagálják, előbb utóbb egyre elfogadottabbak lesznek, és már nem fognak ekkora közfelháborodást okozni. Tudatos és hosszútávú ideológiai hadviselés, és ne legyen kétség, értenek ők ehhez, hiszen már vagy száz éve sikeresen reklámozzák és adják el magukat – a termékeiket, a gondolatvilágukat. Ami nem megy egyből, az majd szépen lassan, apránként fog.
Ott a pont. Ezért kell minden ilyen hülyeséget kirángatni a fényre és kiröhögni. Mint a ratyikólát nemrég.
Tényleg…volt Magyarországon valami akció a buzikóla ellen? olvastam valamit…
https://citizengo.org/hu/fm/172651-segitseget-kerunk-nyilt-homoszexualis-reklamok-eltavolitasaban
https://antigender.org/2019/szemeteltakaritas/
https://kuruc.info/r/2/201466/
Véleményem szerint a társadalom kondícionálása ilyen eszközökkel nem igazán működik, nagyon remélem, hogy a fiatalabb generációnál sem. Kamasz gyerekeim vannak, az idősebb tavasszal kezdett borotválkozni. Mit ad isten, nem Gillette termékeket vásároltam neki, már nekem sem az van, és a kisebb fiamnak sem ettől a cégtől lesz az első készlete. Van bőven jó minőségű konkurens termék.
A homokóla esetében már szülői ráhatás sem kell az épeszű és ép beállítottságú fiatal srácoknak. Nem fognak melegkólával a kezükben rózsaszín gatyában és szivárványos pólóban elindulni csajokat felszedni. Ezt látom és tapasztalom a gyerekeimen és a környezetükben.
Egészséges, hagyományos értékrendek szerint kell élni és ezzel példát mutatni. Nézetem szerint, ha a gyerek megfelelő környezetben nő fel, akkor ezek a reklámok hatástalanok.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy szó nélkül kell hagyni ezeket a reklámokat, éppen ellenkezőleg. A fiatalokat is be kell avatni ezekbe a maguk életkorának megfelelő mértékben, ezzel is tanítva őket arra hogy figyeljenek, gondolkodjanak és cselekedjenek.
“ezt látom és tapasztalom a gyerekeimen és a környezetükben”-ez egy fontos megállapitás, tisztelt hozzászóló, mert itt mindenféle zavart nick-ek bóklásznak…azért az iskolának is van egy bizonyos befolyása a gyerik fejlődésébe, de van akik fékentartják a lovat, akkor nincs olyan nagy problem…
“Nem fognak melegkólával a kezükben rózsaszín gatyában és szivárványos pólóban elindulni csajokat felszedni.”
Pedig tele az utca ilyen buzikinézetű gyerekekkel.
Ez így van de vannak akik erősködnek ,hogy ők is ugyanolyanok.Meg ha összeházasodnak.Meg ha örökbe fogadnak.
Társadalom kondicionalas nem működik hosszú távon, szembemegy az emberi természettel, és az fellázad ellene, kitaszitja magából. Elbukik mint minden eddigi próbálkozás. Kérdés hogy mikor, de az a gazdaság ami táptalajt ad neki, nagyon törékeny lábakon áll. Addig vannak ezek a mozgalmak amíg az emberek élik a kényelmes életük, de ha kizokken kicsit is ez az életszínvonal, azonnal vége.
https://www.youtube.com/watch?v=kOEm3m0zH7Q
Mi a hosszú táv? Mi az az idő ami még elviselhető.Aki még emlékszik az kihal akik meg élnek azt hiszik ez a normális.Akarsz-e a gyerekeidnek ilyen életet?
Pontosan megfogalmaztad a mai “feminizmus” és SJW lényegét.
Az alapösztönökre ráépúlő szocializáció egy idő után összemosódik és nem lehet már különválasztani, mert akkor az már “agresszió”, “nőgyülölet”, “korlátozás”, “rasszizmus”, “kirekesztés”, “sovinizmus”, “nácizmus” stb. stb. stb……
Nagyon helyes. Nem igaz, hogy a “kisemberek” a saját szintjukon semmit sem tehetnek. Csak ki kell állni magunkért, akár úgy, hogy egy vásárlás alkalmával nem az adott márkát választjuk, vagy hangot adunk a nemtetszesunknek. A Coca Cola is meghatralt, a Gillette is megszivta. Más kérdés, hogy ezek a cégek és minden cég úgy általában ami beall egy “nemes ügy” mögé, pont telibeszarja a nemes ügyet. Éppen csak jó marketingfogast lát benne és sok lóvét. A nyomorultak meg tapsikolnak hozzá… És sajnos kajaljak. Színes nő + lmbtqxyz + feminizmus = garantált siker a fogyasztók körében. Hát ha még van benne egy kis férfialázás is…! Tuti recept. Hol van már a régi “nő – kutya – gyerek” kombo…
Azért én erre nem vennék mérget……, lásd a WV botrányból is milyen “bojkott” lett….Abban sem vagyok biztos, hogy aki Gilette borotvát használt(mert az vált be neki) az most vált másra (“szarabbra”), ahogy a WV autók eladása sem csökkent, sőt….
Azon kívül , hogy az egyénnek adott esetben nagy a pofája, még nem igaz, hogy a szerint is cselekedne…..
Arról nem is beszéve, hogy az emberek 99 %-a a “15 perces hírneves/szörnyülködés után” ugyanúgy éli az életét, mint azelőtt és leszarja ezeket a “botrányokat”….
Okosabb maradhattál volna, ha legalább most hallgattál volna. Ha jól emlékszem, hasonlóan huhogtál akkor is, amikor a botrány kitört és mindenki bojkottra szólított fel. Te hat hónappal és 8 milliárd dollár veszteséggel később sem vagy meggyőzve. Igazából Gary Coombe átkozottul nagyot veszít, hogy nem tudja, hogy téged kellene szerződtetnie, hogy aztán egyesült erővel megmagyarázzátok, hogy igenis lehet a férfiaknak is eladni a férfigyűlölet ideájával! A veszteségek oka más… izéééé… a borotválkozás tragikus hirtelenséggel, hat hónap alatt “kiment a divatból”. :D (ROFLMAO) És ezt a badarságot még képesek annyira komolyan is venni, hogy még sajtó helyreigazítást is kérnek (Lásd a cikk végén szereplő Washington Examiner hivatkozást), ha valaki arra az “aljas” következtetésre jut, hogy az elhibázott marketing stratégia és a bojkott rendesen beütött nekik. :D – Pedig rajtad kívül alig akad más téveszmés és férfimozgalom ellenes ember, aki hajlandó elhinni, hogy nincs összefüggés.
“Angolnák tekergődzése”, ugyebár? :D
Részemről szurkolok, hogy erőltessék még ezt hat hónap és két férfigyűlölő reklám erejéig, hogy aztán a világ első férfigyűlöletbe belepusztult cégét ünnepelhessük a Gillette-ben. Igazából azzal olyan történelmi példát statuálnának, ami után már senki nem mondhatná többé, hogy fennállásuk alatt nem tettek semmi hasznosat az elsődleges fogyasztóikért, a férfiakért. :D
https://www.ferfihang.hu/2019/08/13/a-gillette-8-milliard-dollart-veszitett-hirhedt-feminista-reklamfilmje-bemutatasa-utan/#comment-117389
Nyugtával dicsérd a napot tigris, másrészt meg a vágyvezérelt csúsztatásról is le kéne szokni….
“Tekergődzél még a vödrödben!”:D
Mert a folszvágen műbalhéról csak a hülye nem tudja, hogy az amcsik csinálták a hisztit, mert az ócska autóik kutyának nem kellenek.
Annyira “műbalhé”, hogy minden dízel, kívétel nélkül, bármilyen hipermoder Euro akárhányas, mindegyik, bizonyítottan rákot okoz, mindenféle kötelező, előírt és megfelelően működő! szűrővel együtt is!
Anélkül meg még inkább……
Mondj egy olyan dolgot, ami nem okoz rákot.
Belenkaya
A vákum, a fekete lyuk, jó zenék hallgatása,a gondolkodás,a szeksz, igaz ez nem egy volt.
Igaz, hogy nem dolgot irtam, hanem lét…de a lét határozza meg a tudatot….
Ha menórát árulsz, ne Hitlerrel reklámozd :)
Amit mi árulunk az olyan jó,hogy abból még a vezér is tartott otthon titokban.
Tudjuk, ismerjük a meséket, meg a zsidó bankárok pénzelték az értéktelen fonttal és dollárral.
Ilyen politikai dolgokkal kérem én nem foglalkozom.Csak ezt a néhány tárgyat szeretném eladni.Ki tudja.Bár az ilyen főcímekkel meg százalékokkal vigyázni kell.Aztán már úgy kezelnek mindent mintha az mindig mindenkire igaz lenne:
https://index.hu/techtud/2019/08/13/csak_izraelben_tobb_a_zsido_leszarmazott_mint_magyarorszagon_gen_dns_kutatas_myheritage/
ja és ez 378 ember
Ekkora veszteséget kizárt, hogy a részvényesek benyelnének, pont lesz..rják a feministák hisztijét. Szerintem úgy vállalták el/be, hogy kikötötték, hogy a veszteséget más úton megkapják. FED annyi pénzt nyomtat, amennyit akar, de akár Soros bácsi is megtámogathatta őket a “jó ügy” érdekében.
Fél év alatt nem esik ennyit a jövedelmezőség egy évek óta tartó trend miatt. Sőt ha ennyire “szőrös” a történet akkor lehet bajusz- meg szakáll ápoló termékeket is forgalomba hozni.
Szeretnék egy pontosítást tenni a cikkhez (előre jelezve, hogy ez a mondanivalóját, amellyel én is egyetértek, nem érinti).
A cikk megfogalmazásai azt sugallják, mintha a “Gillette” egy cég lenne, amely a Procter & Gamble leányvállalata, és mintha ez a Gillette nevű cég 8 milliárd dolláros veszteséget szenvedett volna el 2019 első két negyedévében. Ez azonban nem így van. A “Gillette” nem egy cég, hanem egy márkanév, amely a Procter & Gamble (P&G) nevű amerikai cég tulajdonában áll. Tehát a P&G rendelkezik a Gillette márkanév használati jogával. A P&G-nek jó néhány további márkanév is van a tulajdonában, pl. Ariel, Braun, Oral-B, stb, stb, és a cég ezen márkanevek alatt gyártja a termékeit. Így aztán nem értelmezhető az, hogy “a Gillette mérlege negatív lett”, mivel a Gillette-nek nincs “mérlege”. Ami történt, az a következő. A P&G mérlegében az említett márkanevek ki vannak mutatva valamilyen értéken, és ezt az értéket rendszeresen (feltételezem, hogy negyedévente) aktualizálják aszerint, hogy mekkora az adott márkanév jövedelemtermelő képessége. Ha az eladási adatok alapján úgy látják, hogy egy márkanév hosszú távon veszít a jövedelmezőségéből, akkor az értékét csökkenteni kell, más szóval: értékvesztést kell elszámolni. Nos, a Gillette termékek eladási adatai már hosszabb ideje romlottak, ezért a P&G most (a második negyedévben) 8 milliárd dolláros értékvesztést számolt el a Gillette márkanévre (ennyivel csökkentette a márkanév eredetileg 57 milliárd dolláros értékét), és ez ahhoz vezetett, hogy a cég első féléves eredménye 5,24 milliárd dollár veszteség lett. A P&G azt állítja, hogy ezt az értékvesztést nem az utóbbi fél év, hanem a Gillette eladási mutatóinak elmúlt három évben történt romlása miatt kellett megtenni – ez meg aztán vagy igaz, vagy nem, kívülről nem ellenőrizhető, mindenesetre ha ezek az idióta feminista kampányaik bejöttek volna az elmúlt fél évben, akkor nem valószínű, hogy szükség lett volna az értékvesztésre.
Mindezt azért tartottam szükségesnek megjegyezni, mert az “old toxic white man” címet csak akkor érdemeljük meg, ha pontosak és precízek vagyunk. Hanyagok és pontatlanok a feministák vagy a manginák is lehetnek, mi ezt nem engedhetjük meg magunknak.
Szerintem nem sugalmaz a cikk sem mást. Pontosan ez áll benne. Én lektoráltam ezeknek a közgazdasági tényeknek az érintésére is hangsúlyt fektetve.
“A Procter & Gamble, a Gillette anyavállalata nettó 5,24 milliárd dollár veszteséget szenvedett el a negyedéves jelentések szerint a Gillette értékvesztésével összefüggésben is…”
Viszont olyan hosszan kifejteni nincs lehetőség egy cikkben, mint ahogy te tetted, de talán alapozhatunk az olvasó közgazdasági műveltségére, de ha esetleg mégsem, akkor sincs félrevezetve. Egyébként abban tévedtél, hogy a Gillette nem egy cég, mert az. Egy 2005-ös akvizícióval vált a P&G tulajdonává, de attól még egy különálló gazdasági társaság, a P&G leányvállalata és nem csak egy márkanév. És feltételezem nem is a márkanév értékvesztését számolták el a Procter & Gamble mérlegében, hanem a Gillette mint vállalat értékvesztését. Gondolom objektív módon főként a lecsökkent bevételei tükrében.
A hiteles és szakszerű tájékoztatást elváró alapelvek tekintetében egyébként egyet értünk. Köszönet érte, hogy rászántad az időd a vonatkozó közgazdasági ismeretek részletesebb kifejtésére, mondjuk azért az kár, hogy inkább te közöltél téves információkat és nem a cikk.
“vagy igaz, vagy nem” – Személyes véleményem szerintem 3 éves trendekre és a “borotva piac szűkülésére” hivatkozni csak béna mentegetése az öngyilkos marketing stratégiának, ami közvetlenül vezethetett a márka illetve cég jelentős értékvesztéséhez illetve a bevételkiesésekhez. Egyébként a bojkottfelhívások többször nem csak a Gillette márkára, hanem a teljes Procter & Gamble termékskálára irányultak, annak részletes felsorolásával.
Nem különálló gazdasági társaság a Gillette, mivel a PG teljes egészében beolvasztotta.
“In July 2007, Global Gillette was dissolved and incorporated into Procter & Gamble’s other two main divisions, Procter & Gamble Beauty and Procter & Gamble Household Care. Gillette’s brands and products were divided between the two accordingly. The Gillette R&D center in Boston, Massachusetts, and the Gillette South Boston Manufacturing Center (known as “Gillette World Shaving Headquarters”), still exist as functional working locations under the Procter & Gamble-owned Gillette brand name.[3] Gillette’s subsidiaries Braun and Oral-B, among others, have also been retained by P&G.”
Az én különböző forrásaim, egyebek mellett a Wikipedia (jobbra az összegzést tartalmazó dobozban) egyértelműen a P&G leányvállalatai között elsőként listázza a Gillette-et:
Leányvállalatai:
– Gillette
– Ferrara Candy Company
– Braun
– Wella
– Clairol
– Procter & Gamble – Rakona
– Procter & Gamble (Belgium)
– Procter & Gamble (Germany)
– Procter & Gamble (France)
– Tide Cleaners
És a főbb, legtöbb jövedelmet termelő márkái:
Always
Ariel
Braun
Duracell
Fusion
Gillette
Head & Shoulders
Old Spice
Oral-B
Pampers
Pantene
Prilosec
Tide
Wella
Forrás: https://hu.wikipedia.org/wiki/Procter_%26_Gamble
https://qz.com/1680613/pgs-gillette-writes-off-8-billion-as-men-stop-shaving/amp/
A cikkhez van linkelve egy pdf, ott làtszik a rèszletes P&L lebontàsa a PG-nek. A leànyvàllalat is különàllò gazdasàgi egysèg, cèg a cègen belül, minden kötelezettsèggel együtt (pl szàmvitel, ott làtszik mennyi a profit vagy vesztesèg az adott üzleten).
Na de az nincs meg sehol mennyi borotvát adtak el.Az lenne egy adat.Mert akkor ha meg lenne a piacmásodiknál meg a harmadiknál is és ott is úgy mozogna még el is hihetné az ember ezt a szakáll izét .Bár közben meg egyre többen borotválják a lábukat úgyhogy.Bár itt van egy olyan hogy Wet Shave de én annyira pontosan nem értek.
https://ir.edgewell.com/news-and-events/press-releases/2019/08-06-2019-110229275?sc_lang=en
“…because many men have stopped shaving”, a férfiak abbahagyták a borotválkozást, jahh… :D Aztán beraknak az ilyen cikkekhez olyan ápolatlanul vadon nőtt szakállú embereket, amilyeneket még a hajléktalan szállókon is csak elvétve találni. Jó hogy nem a mikulást személyesen. A ZZ Top zenekar fénykora óta én láttam ilyeneket. Egy normális, divatos szakállat is fazonra kell borotválni, és ahhoz is borotva kell… Önmagát esetleg hülyítheti a feminista, sjw cégvezetés ezzel a valóságtagadó baromsággal, de épeszű, ebben a világban élő embert aligha. Felesleges energiapocsékolás azokat az összehasonlító adatokat keresgélni is, amelyeket firtatsz.
Nem jön be a favàgò stìlus? :)
Egyèbkènt az eladàs folyamatosan nő fèrfi borotvàlkozàsi termèkekből ès növekedèst is jòsolnak 2024-ig. Ùgyhogy a Gillette versenytàrsai erősödnek (nő a piaci rèszesedèsük), ha a Gillette eladàsai csökkenek egy növekvő piacon.
https://www.statista.com/statistics/287643/global-male-grooming-market-size/
Konkrèt eladàsi statot csak 2016ig làttam, de keressetek rà.
A Gillette nem leányvállalat, hanem márka, van a cégen belül egy Gillette nevű szervezet, de ez nem leányvállalat, hanem szervezeti egység.
Tévedés, pontosan az derül ki belőle, hogy a Gillette NEM leányvállalat. Csak úgy van említve, hogy “business”, azaz üzletág, a leávnyválallat subsidiary lenne. Egyébként ettől még igaz lehet, hogy a Gilette eladásai visszaestek.
Ugyanannak a Wikipedia oldalnak az angol változatában subsidiary:
“On January 14, 2019, P&G subsidiary Gillette put out a controversial advertisement called “The Best Men Can Be”, criticising toxic masculinity, bullying, and sexual assault, challenging men to be the best they can be. This advert was felt by some viewers and media personalities to include wide generalisations and prejudice to certain genders and ethnicities. The film notably received strong criticism by political commentators at the news outlet Fox News.”
https://en.wikipedia.org/wiki/Procter_%26_Gamble
Most akkor?
A PG-nek nincsenek leányvállalatai. Had megvesz egy céget, akkor az betagozódik a cég szerkezetébe.
“Procter and Gamble do not have subsidiaries. They buy brands, which then become part of the P&G stable. ”
Vagyis a Gillette márkanév, nem cég. Attól persze még lehet mérni a márka profitját vagy veszteségét, erre megvannak a módszerek.
Na, jól van na…leirtad már háromszor…és ha igy van akkor mi van? én nem használok egyiket se a márkák közül amiket a Főnök fölsorolt….
https://www.sec.gov/Archives/edgar/data/80424/000119312510188769/dex21.htm
Tetszik unatkozni, Delin naccsága? inkább egy jó pityókatokány mint ez a züzmüz…
Ne bántsd ezért Delint, hiszen nagyon hasznos az az adathalászat, amivel rendszeresen megtámogatja a beszélgetéseket.
Ezzel most például sikerült tisztázni a Gillette jogállását: leányvállalat.
http://stonetoss.com/comic/burger-kang/
Ez jó mulatság, FÉRFI!!!-munka volt!
Felkészül: Coca-Cola Hungary kft.
Zavar van az erőben srácok, a Gilette árfolyama mindenkori csúcson van, január óta 30%-ot emelkedett. Én maradok továbbra is Gilette használó, mert egyszerűen a legjobb borotva, a többi fasorban sincs (mármint nekünk normális férfiaknak, akiknek valóban van borostája, nem csak néhány szál pihe):
https://www.sharecast.com/equity/Gillette_Co/charts
Wilkinson Sword-ot használok amióta szükségem van ilyensmire..
A zavar inkább annak a fejében van, aki:
– férfi létére továbbra is Gillette borotvát használ, és ezzel még kérkedik is,
– a Gillette “árfolyamáról” beszél, ami, mint olyan nem létezik. A Procter & Gamble cég részvényeinek van árfolyama, ezt viszont a Gillette-en kívül még egy csomó másik márka eredményei is befolyásolják, tehát az, hogy 30%-ot emelkedett, önmagában semmit nem mond a Gillette-ről.
Addig is, míg ezt felfogod, igyál egy Coca-Colát, és merengjél el rajta, hogy mekkora a karbonlábnyomod. Ez való neked, nem a férfiasság.
A P&G is 10%-al feljebb van. De ne zavarjon titeket a valóság, ez az oldal egyre igénytelenebb minden téren, egy ócska bulvár lett. Valós és fontos problémák helyett ezeket toljátok, meg a saját jobbik szintű (mélységű) ideológiátokat. A férfi létére meg Gilettet használhoz meg: leszarom a reklámokat, egyet se láttam, nekem az számít, hogy a termék jó legyen (vagyis a valóság), a Gilette meg jó, ezt használom 30 éve, egy ilyen faszság miatt meg nem fogom abbahagyni. Milyen már, hogy ilyen marhaságok alapján hoztok döntéseket, tisztára mint a nők, divatos veszem, nem divatos, nem veszem.
444!!!! ez a mélység!!
Na jó de akkor ,honnan tudod,hogy milyen a többi? Vagy elég,hogy a reklám szerint ez a jó?(divatos veszed)
Néha próbáltam váltani pl. a willkinsont is, meg elektromos borotvát is kipróbáltam, de a valóban erős borostámhoz mindkettő kevés volt. Szóval, szerintem ne legyünk már ennyire ideológiavezéreltek, mert ez semmivel sem jobb mint a vad feminizmus. Elbaszták a reklámot? El. Undorító lett? Az. De ki a fenét érdekel a reklám? A termék és a cég nem egyenlő a reklámmal, és abban is biztos vagyok, hogy ha veszteségesek, akkor nem a reklámok miatt. Nem tart még ott a férfimozgalom, hogy ekkora szintű kiesést okozzanak az ideológia alapon döntő férfivásárlók.
Melyik ideológia nem jobb semmivel sem szerinted mint a vad feminizmus? Akkor most borotválkozási ok ideológiai ok vagy mindkettő ?
A Gilette egy férfigyűlölő cég, amely saját gazdasági erejével is platformot biztosított a feminizmus és a férfigyűlölet terjesztéséhez, miközben a fő vásárlói férfiak. Erre te protestálsz mellette. És mocskolod a Férfihangot, ahol a férfiak az ilyen jelenségek ellen tiltakoznak. – Elmondtad a véleményed rólunk, én megkíméllek az enyémtől, csak annyit javasolnék, hogy például a fentebb ajánlott 444!!! környékén keresd az ízlésvilágodhoz illő internetes lapot…
Melyik cég nem az?
Próbáltál váltani, csak épp az egyik eldobható műanyagborotvát próbáltad cserélni a másikra. Lófaszt mama. Hagyományos, pl. feather – szimpla penge, szimpla borotva? Habos-fújós-flakonos szarság helyett pamacs+borotvaszappan? Ilyesmi? Vegyél egy szakállvágót ha lusta vagy borotválkozni, told le feltét nélkül minimum borostára, aztán mehet egy jobb pengével bőrig. Nem rakétatudomány, mindennapi bölcsesség. Kurvára nem kell hozzá zsilett csak tíz perc plusz.
Btw, mostanság a cég és a reklám majdnem egyenlő a termékkel. Ez egy ilyen kor.
“Milyen már, hogy ilyen marhaságok alapján hoztok döntéseket, ”
Segítek.
Ezeket hívják elveknek.
“…és “mansplaining”-et mutattak be (utóbbi akkora marhaság, hogy még magyar szó sincs rá. Olyasmit jelent, hogy egy férfi úgy magyaráz valamit egy nőnek, mintha a nő öt éves lenne).”
A jelenség létezik. Némelyik nőnek már-már rimánkodni kell, hogy megértsen pár dolgot.
Egy áruházban dolgozom már évek óta. Megfigyeltem, hogy a nők rendszeresen nem tudják, merre van a be-és kijárat, pedig szép nagy betűkkel és nyilakkal is jelezve vannak. Türelmetlenek, követelőznek, összevesznek a kasszásokkal, hisztiznek az árak miatt, ocsmányul beszélnek a férjeikkel.
Volt egy esetem (illetve több is, de majd mesélek még): öntudatos, hihetetlenül emancipált nőszemély be akart hozni egy nagyobb termetű kutyát a boltba. Udvariasan közöltük vele (kollégáimmal), hogy nem hozhatja be, mert veszélyes lehet a többi vásárlóra nézve, meg a házirend is kimondja. Erre nekiállt rikácsolni, hogy mi mit képzelünk magunkról, beír a vásárlók könyvébe, meg hívja a férjét, stb. Mikor nyugodt hangon, értelmesen közöltem vele, hogy miért nem hozhat be kutyát (ha odaszarik a dög, nincs lehetőség arra, hogy bárki is feltakarítsa, nem beszélve arról, ha megharapja az egyik bent tartózkodót, akkor még rendőrségi ügy is lehet a dologból), valóságos hisztirohamot kapott. Alig bírtuk hárman férfiak lecsillapítani, pokoli volt a lármázása. Végül beírt a vásárlók könyvébe, nem kevés helyesírási hibával és fogalmazási hiányossággal…
Ráadásul akkora hülyeséget mondott, hogy a fejemet fogtam: azt kérdezte, miféle veszélyt jelenthet az ő kutyája? Megrágja a padlólapot? Egyszerűen nem fogta fel, hogy a saját, és mások érdekében nem jöhet be kutyával. Gondolhattam volna, hogy az egyik legnehezebb esetem egy női vásárló lesz majd…
Szóval tehát, némelyik hülye picsa tényleg csak a dedós hangnemből ért valamit.
A kutyás turisták a legkritikusabb tömeg! :D
A kutyás vásárlók meg a legidiótább tömeg!
Jól nevelt kutya nem “szarik oda” egy áruházban és nem harapja meg a vásárlókat. De a cégek előbb-utóbb be fogják ezt látni, ha több lesz a kutyás vásárló, aki a “kutyabarát” konkurenciához megy majd inkább, mint a kutyáktól félő vásárló, mert ha nem is nagy veszteség számszerűleg, nem tesz jót az imidzsnek. Pórázt persze jogos megkövetelni.
A társadalmi jelenségen persze lehet vitatkozni (kutya gyerek szerepben, társ szerepben) én csak a tényekről beszéltem.
Van megoldás Wilkinson :)
Megy a feminista cirkusz ezzel a szar reklámmal kapcsolatban:
https://youtu.be/2IiY_IX4DAU
Miközben a Fa reklámok premier plánban mutattak évtizedekig szép női melleket:
https://youtu.be/X-UWTSR3cQk?list=PLKUSRtx-VKZSeUIlF7DOTkqWIUW0-jsIV
https://youtu.be/B3PmDKsNbKM?list=PLKUSRtx-VKZSeUIlF7DOTkqWIUW0-jsIV
https://youtu.be/X7YcRYIbrX4?list=PLkLeE41Q8By986swIUt3yqz4CxYh9cIcd
https://youtu.be/NcouhvZtmDY?list=PLkLeE41Q8By986swIUt3yqz4CxYh9cIcd
https://youtu.be/oUeJOSp7ICs?list=PLkLeE41Q8By986swIUt3yqz4CxYh9cIcd
https://femina.hu/kapcsolat/cba-reklam/ Hát amiben a nőket kurvaként szerepeltetik, azt a reklámfilmet ma már le kell venni. Amiben a férfiakat agresszív állatokként ábrázolják, azt senkinek a követelésére nem veszik le. Maradjunk azért annyiban: amennyi prosti van a nők közt, legalább annyi agresszív férfi is van. Ha ez egyik oldal szabadon ábrázolható, a másik pedig nem, ott komoly problémák vannak. Megfáradtam már ettől a “nők jók és majd ők fékezik meg az agresszív férfiakat és ettől megjavul a világ” világrendtől. A nők ugyanis alapvetően nem jók, ez egy alapvető tévedés……..
Ti ketten(tobbneju&csakszi) egy vagytok?? már másodszor szinkronban linkeltek ugyanazt….
Lehet hasonló az érdeklődésünk és ő sem tud annyira jól angolul. A magyar nyelvű net meg azért nem egy korlátlan dolog. De úgy tudom neked ott van az egész román nyelvű net, ezért lehet jó két nyelvűnek lenni.
Minek nekem a román netek mikor itt van a Férfihang? de reklámokat akkor se nézek…
Ezek is megérik a pénzüket:
Nézze meg a VW betiltott reklámját, és találja ki, miért tiltották be!
https://www.origo.hu/auto/20190821-nezze-meg-a-vw-betiltott-reklamjat-es-talalja-ki-miert-tiltottak-be.html
Felvillant benne a Führer pár ezredmásodpercre szubliminális üzenetként?
Az ilyen anyagi veszteségek nem fogják megállítani az ilyen kútmérgezőket. Sajnálatosan nem csupán veszteségeket könyvelhetnek el maguknak, hanem… Épp most olvastam. Egy újabb “jó” hír. Folytatást kap a “Szolgálólány meséje”.
konyves.blog.hu/2019/04/11/2019_oszen_erkezik_a_a_szolgalolany_mesejenek_folytatasa
“A Szolgálólány meséjének zseniális folytatásában az ünnepelt kanadai író, Margaret Atwood választ ad azokra a kérdésekre, amelyek évtizedek óta gyötrik az olvasókat. Mikor a teherautó ajtaja rácsapódott Fredé jövőjére A Szolgálólány meséjében, az olvasók nem tudhatták, mi vár rá – szabadság, börtön vagy halál. Margaret Atwood új regénye – három gileadi nő elbeszélésére alapozva – tizenöt évvel azután veszi fel a történet fonalát, hogy Fredé belépett az ismeretlenbe.”
“Komoly tanulmányok”
konyves.blog.hu/2017/06/30/nok_a_nok_ellen
konyves.blog.hu/2018/10/23/kik_ezek_a_nok_margaret_atwood_regenyeiben
“Az új rendszer kitalálói kisemmiznek egy csoportot, majd a kisemmizett csoport egy részét az elnyomók oldalára állítják, akik ezáltal maguk is elnyomóvá válnak. A bántalmazottból így lesz bántalmazó, a nők jogainak megcsorbításához más nők asszisztálnak – vagyis a Szolgálólány központi kérdése nem kizárólag a nők elnyomása, hanem a sisterhood, a női szolidaritás majdnem teljes hiánya. Éppen ezért van némi probléma azzal, hogy minden, a nők sérelmére elkövetett igazságtalanság hallatán a Szolgálólányt emlegetik, még akkor is, ha a gileádi diktatúrát nyíltan erre építették fel. Gileádban alig valaki szolidáris a Szolgálólányokkal (a lehetséges ellenállásba alig ad bepillantást a könyv), még a főhős, Fredé anyja sem az, aki nagyjából az egyetlen feminista a könyvben, sőt, egyenesen a feminizmus vadhajtása, paródiája – megtestesít mindent, ami miatt a fogalommal tisztában nem lévők bárkit lefemináciznak.”
Nem vagyunk tisztában a fogalmakkal – mondják azok, akik nem hajlandóak leülni velünk vitázni a fogalmakról.
Mindenképpen szükség van a társadalomnak az ilyenféle mérgekre! :P