George Herceg

Hogyan (ne) legyünk rosszfiúk

Az, hogy a nők a rosszfiúkra buknak evidencia. Arról már megoszlanak a vélemények kortól, nemtől, műveltségtől és szocializációtól függően, hogy miből is áll a „rossz-fiúság”. Van, akinek a kigyúrt, tetovált BMW-s „vállalkozó”, van, akinek a bőrdzsekis rock gitáros és van, akinek egy egészen más megjelenésű és habitusú ember jelenti a rosszfiút. Mégis kell, hogy legyen ezekben az emberekben valami közös, ami úgy hat a nőkre, hogy saját józan eszük, neveltetésük ellenére nem tudnak nekik ellenállni. Ez a közös pont, véleményem szerint, hogy a rosszfiúk felette állnak a társadalmi elvárásoknak, a lehető legnagyobb mértékben különböznek az u.n. „átlag embertől”. Ezért például a nők egy része kifejezett vonzalmat érez a nehézsúlyú bűnözők iránt. De ez csak a legnyilvánvalóbb példa. A rossz-fiúság alapmotívuma az egoizmus. Az, hogy az egyén nem veszi figyelembe a környezete szükségleteit, csak a sajátját. A saját érdekeit nézi és nem képes a nagylelkűségre és az önfeláldozásra. Röviden szóval a rosszfiú pszichopata, vagy szociopata. E két elnevezés sajnos nem pontos, hiszen jelenleg a pszichológiában sincs megegyezés e fogalmak pontos használatáról.  Egyes pszichiáterek szerint a két megnevezés közt nincs különbség, ugyanazt az embertípust jelölik, míg mások szerint ezek az antiszociális személyiségzavar két altípusát képviselik. A pszichopatának nevezett altípus örökli a betegséget, míg a szociopatákat a körülményeik, az elhanyagoló szülői magatartás, iskolai traumák, a szegénység vagy a rossz társaság viszi tévútra. Egy harmadik megközelítés szerint szociopata az a pszichopata, akinél a törvénnyel és a társadalmi szabályokkal való szembehelyezkedés dominál.

Na de ebből az első mondat alapján az következik, hogy a nők a pszichopatákra buknak? Igen is és nem is. A pszichopatákra viselkedés ugyanis olyan tulajdonságokat fejez ki, ami minden nő számára vonzó. Az ilyen ember a társaság központja, minden helyzetben keresztülviszi az akaratát, a jég hátán is megél, ledominálja a körülötte lévőket. A saját világában, a saját életét éli. Más oldalról viszont olyan tulajdonságokkal rendelkezik, ami a nőket, amennyiben hosszú távú kapcsolatban gondolkodnak, kifejezetten taszítja. Az ilyen férfiak hazudnak, megbízhatatlanok, csalfák. Akkor mégis miért vannak behozhatatlan előnyben a nőknél a jófiúkkal szemben? – teszik fel a kérdést sokan. Az evolúciós válasz ismert, nem is említeném. Jegyezzük azonban meg, hogy a női elvárások annyira komplexek és sokrétűek a férfiakkal szemben, hogy simán egymást teljesen kizáró személyiségjegyek meglétét keresik egyetlen egy emberben. Ez a felismerés sem új, hiszen minden nő olyan alfát (rosszfiút) keres, aki csak az ő kedvéért úgy lesz családfenntartó, monogám béta (jófiú), hogy az alfa viselkedés egyes jegyeit megőrzi. Ez persze már így leírva is képtelenség. A pszichopata összebékíthetetlen a fedhetetlen mintapolgárral. Persze aztán a többség mégis kiköt egy jófiú mellett, mert az „unalmas” kiszámíthatóság mégis fontosabb, ha gyereket kell szülni és nevelni, mint az izgalmas érzelmi hullámvasút. Kérdés persze, hogy a megalkuvás okozta frusztráció milyen mennyiségben gyűlik fel a nőkben az évek folyamán és nem-e járt rosszabbul a végül révbe ért jófiú az adott párkapcsolattal.

Férfiként a kérdés az, hogyan legyünk rosszfiúk úgy, hogy ne legyünk bűnözők, pszichopaták, és el tudjuk saját magunkat is viselni? Aki nem született ilyennek, annak maximum egy kapcsolat elején sikerülhet a felvett rosszfiús viselkedéssel szédíteni a kiszemelt nőt. Amikor egy kapcsolat az együttélés szakaszába lép, a látszatot fenntartani egyre nehezebb, sőt szinte lehetetlen. Kérdés, hogy tudatos személyiségformálással meddig juthatunk el? Kifejleszthető bennünk néhány rosszfiús tulajdonság? Egyáltalán érdemes akár a legszebb nőért erőszakot tennünk a saját személyiségünkön?  Az utóbbi kérdésre az én válaszom egyértelmű nem. Másfelől azonban az élet sok területe, a párkapcsolatok mellett is, rákényszeríthet némi rosszfiús viselkedés felvételére: határozottság, önmagad megvédése stb. Ezek pozitív dolgok, amiket érdemes eltanulni a rosszfiúktól, még akkor is, ha esetleg irigyeljük a sikereiket a dekoratív nők körében. Sok férfi méri az élete sikerét a nők között aratott sikerekben. Van is ebben valami, hiszen aki, a nőkkel sikerrel érteti meg magát az olyan soft skill-ekkel rendelkezik ami az élet más területén is hatékonyan hasznosítható. Ugyanakkor bármennyire is bejön a rosszfiú a nőknek, semmi esetre sem forduljunk ki saját személyiségünkből.

4 votes, average: 4,00 out of 54 votes, average: 4,00 out of 54 votes, average: 4,00 out of 54 votes, average: 4,00 out of 54 votes, average: 4,00 out of 5 4 olvasó átlagosan 4,00 ponttal értékelte ezt a cikket.
Regisztrált felhasználóként te is értékelheted a cikkeket!

Post Author: George Herceg

George Herceg
Amerika felfedezése után pontosan 484 évvel születtem meg a New Yorktól légvonalban 7043 km-re fekvő Budapesten. Apám tervezőként szennyvíztisztítókon dolgozott, míg Anyám Apámon, így 7 hónappal később egy februári napon egy szülészorvosnak sürgős esethez kellett sietnie. Kapcsolataim a nőkkel már ekkor megkezdődtek. Először Anyámmal érintkeztem, majd a nővéremet is megismertem aminek gyermekkoromra jelentős hatása volt. Felnövekedvén iskolákba és lányok után jártam. Később megtettem az első lépést a válás felé: megnősültem, ami után 5 évvel szabad lettem. Jelenleg a világegyetem két nagy kérdésével, az őskáosszal és a női lélek működésével foglalkozom.

85
olvasói vélemény eddig. - Szólj hozzá te is! Minden hang számít!

Bejelentkezés szükséges a hozzászóláshoz!
13 Egyéni hozzászólás
72 Válasz hozzászólás
0 Követők
 
Legtöbbször megválaszolt hozzászólások
Jelenleg legvitatottabb hozzászólások
23 Hozzászólások szerzői
Running ManBeta Imretomgalcommon manX Y Legújabb hozzászólók
  Feliratkozás  
legújabb legrégebbi legnépszerűbb
Visszajelzés
TiborM
Olvasó
TiborM

.

ulomenen
Újságíró

Érteni vélem a cikk szándékát, de a terminológiája alapvetően elhibázott. Ez a rosszfiúzás kifejezetten gyerekesnek hat, gyakorlatilag a női gondolkodás mintáját követi.
“Férfiként a kérdés az, hogyan legyünk rosszfiúk úgy, hogy ne legyünk bűnözők, pszichopaták, és el tudjuk saját magunkat is viselni?” Szerintem nem ez a kérdés férfiként. Ne legyünk “rosszfiúk”. Férfiak akarjunk lenni.
Jópár cikk, és alattuk könyveket megtöltő kommentfolyam nőtt ki a milyen az igazi férfi/ki az alfa kérdéskörből itt a Férfihangon, amik ennél jóval pontosabb meghatározást igyekeztek- és sokszor tudtak is- adni.
Például ezt itt: https://www.ferfihang.hu/2016/03/07/az-alfasag-egy-masik-megkozelitesben/

Se - se
Újságíró
Se - se

ulomenen
2016 -ban még AZ volt a kitárgyalni való téma. Most ennek a cikkenk az alapvető kérdését te két rövid mondatban megválaszolod.
Előbb férfinak kell lenni. Nem kell egyből a végén kezdeni a saját történetünket sem.

Visszaolvasni azért volt jó a linkedet, mert eszembe jutott két fogalom amit összemosunk itt a nagy alfázásban.
A különleges és a kiemelkedő.
Az átlagos élet sem kis feladat, de a normális pont AZ amit mindenki ÚGY szokott csinálni. Nem a nulla a normális, a nulla fölé kell jutnia az átlagosnak.
Aki már képes a normalitásra de unja, az megváltoztathatja saját magát különlegesebbre. És akkor már nem átlagos. Ettől már a saját normális énje fölé emelkedik. Különleges lett. Ezt lehet összehasonlítgatni, meg méricskélni mindenféle etalonhoz..
Kiemelkedőnek lenni nem ilyen.

Én még mindíg a 2016 -os véleményemen vagyok : egy közösségben egy alfa van. Egy az első.
Időközben a sikerférfi szót használom arra, aki elég sok nőnek kell hogy irigyeljem tőle. Sikerférfi sok van, de ezek a sikerférfiak kiemelkedőek. Lényegesen többek mint ami én lehetnék a saját extra különlegességemig eljutva is..

Zoom
Olvasó
Zoom

A nők a környezetükben lèvő alfàkra buknak, nem a rosszfiùkra. A kèt csoportnàl lehet közös keresztmetszet, de nem ugyanaz a kettő. Habàr a cikk nem mondja ki konkrètan, de mintha azt sugallnà, hogy az alfàk pszichopatàk. Tènyleg azok lennènek?

Azt pedig csak halkan jegyzem meg, hogy a nők nem vàlasztanak önkènt bètàkat hosszù tàvra, csak nem elèg jòk egy alfànak, nem elèg “jò nők”. Èrvènyesül a maradèkelv, egy nő is csak abbòl tud vàlasztani, ami elèrhető szàmàra. Ìgy köt ki “önkènt” egy bètànàl, vagy marad egyedül. A dolgot nehezìti, hogy az alfasàg nem àllandò ès mindig viszonylagos a többi fèrfihoz kèpest. Aki ma alfa egy adott nő szemèben, nem biztos, hogy holnap is az marad.

A bèta = “jòfiù” feltètelezès is erősen sàntìt, közel sem minden bèta “jòfiù”.

csakszex
Olvasó
csakszex

Kezdjük azzal, hogy a “rosszfiú” az úgymond “erkölcsi/morális” piedesztálról van “megítélve”. a rosszfiúk felette állnak a társadalmi elvárásoknak, a lehető legnagyobb mértékben különböznek az u.n. „átlag embertől”. Majdnem, nem “felette állnak” , hanem leszarják konkrétan, a populáció 20%-a “deviáns”. Ezért például a nők egy része kifejezett vonzalmat érez a nehézsúlyú bűnözők iránt. Ez sem pontosan igaz, inkább az, hogy akikhez vonzódnak a nők, azok közt vannak nehézsúlyú bűnözők, a kettő nem felcserélendő! A rossz-fiúság alapmotívuma az egoizmus. Az, hogy az egyén nem veszi figyelembe a környezete szükségleteit, csak a sajátját. A saját érdekeit nézi és nem képes a nagylelkűségre és az önfeláldozásra. . Gyakorlatilag leírtad a “NŐT”:) A különbség az, hogy a nő megracionalizálja, a férfi meg leszarja:) Röviden szóval a rosszfiú pszichopata, vagy szociopata. Tudom, így könnyebb egy “bétának/vesztesnek” feldolgozni és oldani a kognitív disszonanciáit, de ez sem igaz. A pszichopatákra viselkedés ugyanis olyan tulajdonságokat fejez ki, ami minden nő számára vonzó. Majdnem, azok a férfiak akik (kifejezetten) vonzóak azok közt elég sok pszichopata van, de nem jelenti azt, hogy ha valaki pszichopata, akkor vonzódnak hozzá a nők. Magyarul együtt járhat, de nem kötelező feltétel. Ráadásul a nők pontosan tisztában vannak azzal, hogy az “imádott” az bizony pszichopata, sokszor épp “ez ad egy plusz bizsergést”, más esetben pedig simán hajlandóak “elviselni/együttélni” ezzel a “tulajdonsággal”, mert még így is bőven megéri nekik. Ráadásul a populáció 1%-ról beszélsz, és azért köztük nők is vannak, de ha mind férfi lenne, akkor sem “adnák ki a rosszfiúk összességét” Vivi-re utalva: “Sármos”….(és innen kezdve, ha a bugyi már benedvesedett, akkor magasról leszarja a többit……….) Az ilyen ember a társaság központja, minden helyzetben keresztülviszi az akaratát, a jég hátán is megél, ledominálja a körülötte lévőket. Ja, a natural alfa az már csak ilyen, csakhogy ebből kurva kevés van. Az ilyen férfiak hazudnak, megbízhatatlanok, csalfák. Ez is bullshit. Főleg a nőkre vonatkozó “villanykapcsoló hatás” ismeretében jó nagy kamu ez, arról nem is beszélve, hogy az egész metoo mizéria van ezzel “visszaböfögve”. Akkor mégis miért vannak behozhatatlan előnyben a nőknél a jófiúkkal szemben? – teszik fel a kérdést sokan. A válasz egyszerű, többek közt azért mert ugyanilyen bullshit a “jófiú” címke is. Jegyezzük azonban meg, hogy a női elvárások annyira komplexek és sokrétűek a férfiakkal szemben, hogy simán egymást teljesen kizáró személyiségjegyek meglétét keresik egyetlen egy emberben. Ez igaz, viszont a prioritások azért “konvergenciát mutatnak”: ugyanaz a 1-20% tetszik MINDEN nőnek. 1%-2% az aki annyira “jóképű”/”férfias” stb, hogy kurvára nem érdekli a nőt, hogy “azonkívül még milyen”, ha ránéz akkor a nedvesedés azonnal beindul. Kurvára leszarja ebben az esetben az elvárásainak a “komplexitását” és “sokrétűségét” . Aztán ahogy “lejjebb” megyünk, annál komplexebbek és sokrétűbbek lesznek az elvárások, persze, itt is csak azok felé, akik számára “láthatóak”, a többi, az úgynevezett (kamu) “jófiúk” meg örüljenek, ha egyáltalán a felhőjükbe bekerülhetnek….. Ez a felismerés sem új, hiszen minden nő olyan alfát (rosszfiút) keres, aki csak az ő kedvéért úgy lesz családfenntartó, monogám béta (jófiú), hogy az alfa viselkedés egyes jegyeit megőrzi. Ez persze már így leírva is képtelenség. Viszont mindig hajlandó feláldozni az össze “béta” elvárásait, ha az illető tényleg alfa, fordított esetben pedig egy béta soha nem lesz képes kompenzálni/kielégíteni az alfa “hiányát”. A pszichopata összebékíthetetlen a fedhetetlen mintapolgárral. Ezt a kamut:) Ki nem szarja le a “feddhetetlenségét”, ha idézve téged: “Az ilyen ember a társaság központja, minden helyzetben keresztülviszi az akaratát, a jég hátán is megél, ledominálja a körülötte lévőket.”?????(!) Persze aztán a többség mégis kiköt egy jófiú mellett, mert az „unalmas” kiszámíthatóság mégis fontosabb, ha gyereket kell szülni és nevelni, mint az izgalmas érzelmi hullámvasút. Most akkor az összes(önmagát “jófiúnak” gondoló:) “incel” felsóhajtott a megkönnyebbüléstől, hogy “csak ki kell várnia, és ha elég türelmes, akkor (abból a “többségből”:) neki is “jut”……..Miközben a valóság az, hogy se nem “jófiú” és se nem jut neki…… Kérdés persze, hogy a megalkuvás okozta frusztráció milyen mennyiségben gyűlik fel a nőkben az évek folyamán és nem-e járt rosszabbul a végül révbe ért jófiú az adott párkapcsolattal. Felejtsük már el ezt a (langyos fos) “jófiú” kamu megnevezést, amúgy meg amint csökken (a nő javára ) a szintkülönbség, annyival több “frusztrációt” fog leverni az aktuálison, ha jófiú, ha nem …… Férfiként a kérdés az, hogyan legyünk rosszfiúk úgy, hogy ne legyünk bűnözők, pszichopaták, és el tudjuk saját magunkat is viselni? Ha az eddigiekből ez még nem derült volna ki, akkor ez bizony egy hamis dilemma. Ugyanis a pszichopata az genetikailag determinált 1% összpopuláció szinten érintett, amiben ha nem is sok, de nők is vannak. ” A pszichopátiáért a gének a felelősek Becslések szerint a népesség 1%-a, azaz minden 100. ember szenved antiszociális személyiségzavarban. A kóros állapot kialakulásáért elsősorban örökletes tényezők tehetők felelőssé, csak kisebb szerep jut a környezeti hatásoknak. Kutatások azt mutatják, hogy az agyi központok közül az érzelmek kialakításáért felelős amigdala és a döntéshozatalban, illetve a viselkedés szabályozásában szerepet játszó prefrontális kortex… Tovább olvasás »

Horvath Anton
Olvasó

Az a baj a te megközelítéseddel mama, hogy minden ilyen beszólásba úgy írod le a helyzetet mintha minden nő valami szexszimbólum lenne. A nők nagy része ugyanis átlagos, pont úgy mint a férfiak nagy része. Fiatalon persze a többségük vonzó, de legkésőbb 35 éves korukra beáll az összes nőnél az “eredeti” szintre a szépségük. 40-es nők között már jóval kevesebb bombázót fogsz találni, nem véletlenül, de ez a téma itt már vagy 100-szor ki lett vesézve. Az hogy a média agymosásának köszönhetően az átlagnő is a szuperemberről álmodozik az inkább egy kóros elmebaj. A legtöbbnek soha nem fog szembejönni vagy udvarolgatni a kívánt 6 méter magas adonisz, ezért maradnak egyedül, és emiatt növekszik az általad állandóan fetisizált incelek száma is. 30 éve se jött volna vele szembe az a figura, de akkor élte az életet az átlagjóskával is, mert az agya nem volt átmosva. Másfelől viszont a férfiaknak is vannak elvárásai, nem sok, de vannak amit te szeretsz folyamatosan elbagatelizálni. A legnagyobb probléma a modern nőknél a kooperáció, együttműködés teljes hiánya, ami már az ismerkedésnél leszűrődik a férfiak számára. Kutyával, macskával könnyebb nekik, azokhoz nem kell alkalmazkodni, azok alkalmazkodnak hozzájuk inkább. Minden nő komoly kapcsolatot keres, de 0 befektetéssel, tehát a mostani szingli nők többsége eleve egy ilyen kapcsolatra alkalmatlan. Legjobb példa az ilyen úgynevezett “erős nő”, ezeknek a személyisége gyárilag elviselhetetlen. Egy incel számára is csak pofára esés lenne legfeljebb ha egy ilyen nő kezdene vele. Pedig ahogy nyomatják a nőket mindenhol előre az egyetemeken, a céges vezetőségekben ezekből egyre több lesz. A feminista rendszer maga termeli ki a szingli és megkeseredett, elférfiasodott, boldogtalan nőket gyakorlatilag futószalagon. Ezért maradnak a férfiak önként inkább egyedül.

csakszex
Olvasó
csakszex

….. minden ilyen beszólásba úgy írod le a helyzetet mintha minden nő valami szexszimbólum lenne.

Én soha nem állítottam ilyet. Az, hogy te ezt “olvasod ki belőle”, arról én nem tehetek.

A nők nagy része ugyanis átlagos, pont úgy mint a férfiak nagy része.

Ez igaz, abban az értelemben, hogy “haranggörbét” írnak le. Viszont “nem korelál” a férfiak ugyanilyen “görbéjével”, hanem (nagyon) eltolódik(SMV görbék: kor szerint, kinézet szerint, vagyon/hatalom/státusz szerint) és a “két nem görbéinek” a metszete finoman fogalmazva is, nagyon csekély, egyenként is összehasonlítva, de minél több tényezőt veszünk figyelembe, annál kisebb lesz ez a “metszet”.

Ráadásul ebbe (még jobban) “belerondít” a nőknek a férfiak kinézetén alapuló preferenciái:

https://cutt.ly/7jnAeXO

Én még nagyon is “finom” vagyok pl, ehhez a “blackpilles” fickóhoz képest:
https://www.youtube.com/watch?v=EFnJMPQow7A
Ha veszi valaki a fáradságot és végignézi a videóit akkor kiderül, hogy én “még a felszínt sem kapargatom……”

Fiatalon persze a többségük vonzó, de legkésőbb 35 éves korukra beáll az összes nőnél az “eredeti” szintre a szépségük.

Csakhogy ez neki lesz probléma, amiből egy olyan férfinak – akin eddig átnézett, és ez után is át fog nézni- annak semmit nem jelent.

40-es nők között már jóval kevesebb bombázót fogsz találni, nem véletlenül, de ez a téma itt már vagy 100-szor ki lett vesézve.

Irreleváns, hacsak a “káröröm” nem kompenzál……..,

(A 40 alatti nők, ha jól rémlik, 46%-nak van gyereke, a 40 alatti férfiaknak meg a 30%-nak, így 50%-nyi nő “más utat választott”, nekik “nem pálya” az “átlagjózsi”/ (béta férfi?)

Az hogy a média agymosásának köszönhetően az átlagnő is a szuperemberről álmodozik az inkább egy kóros elmebaj.

Ennek semmi köze se a médiához sem a másik nyomorult által mantrázott “feminista kondicionáláshoz”, mivel a nők alapból hipergámok, mindig is arról álmodoztak, csak most egy kósza dugás erejéig, akár egy (fél)részeg alfával meg is tehetik, következmények nélkül, aztán meg az lesz az “etalon”, -lásd alfaözvegyek….

Így működnek, semmi “elmebaj” nincs ebben….Tudod, “a SZÍV-nek parancsolni nem lehet”….

A legtöbbnek soha nem fog szembejönni vagy udvarolgatni a kívánt 6 méter magas adonisz, ezért maradnak egyedül, és emiatt növekszik az általad állandóan fetisizált incelek száma is.

És ettől jobb lesz a( balfas)z “inceleknek”?
Az “incelek” száma meg azért növekszik, mert nem kellenek senkinek….., nincsenek “rájuk kényszerülve”…….

30 éve se jött volna vele szembe az a figura, de akkor élte az életet az átlagjóskával is, mert az agya nem volt átmosva.

Ez sem igaz.
30 éve még annyi különbség volt, hogy másként(“konzervatívabban?”) volt szocializálva, de a “nagyváros” akkor is “kihozta belőle a kurvát”, ha megtehette, akkor is megtette, viszont most már szinte bármelyikm bármikor megteheti……

Másfelől viszont a férfiaknak is vannak elvárásai, nem sok, de vannak amit te szeretsz folyamatosan elbagatelizálni.

Irrelevánsak, bármilyen “elvárása” lehet, ha “rá, (mármint a fickóra) nincs kereslet”, feldughatja magának az elvárásait, ugyanis azok akkor “kerülnek (már) csak képbe”, ha van olyan, “aki hajlandó neki megállni”, amíg ezek száma konvergál a 0-hoz, addig verheti az “elvárásaira” és hülyítheti magát…….

A legnagyobb probléma a modern nőknél a kooperáció, együttműködés teljes hiánya, ami már az ismerkedésnél leszűrődik a férfiak számára.

Mivel nincs rákényszerülve, nem szükséges “beadni a derekát”, tágas a választási lehetősége, logikusan, az ő szemszögéből nézve, hülye lenne “kooperálni”, mikor a kereslet iránta (nagyságrendileg) nagyobb, nem szükséges neki kooperálni, hiszen ingyen és bérmentve állnak sorba a manginák , és még csak “ígéretet” vagy annak reményét sem kell neki “meg sem csillantania”!

Minden nő komoly kapcsolatot keres, de 0 befektetéssel, tehát a mostani szingli nők többsége eleve egy ilyen kapcsolatra alkalmatlan.

Ez is irreleváns “átlagjózsi”(értsd, nem a vágyott célcsoport)szempontjából, ha nem vele szeretné ezt a kapcsolatot.

Legjobb példa az ilyen úgynevezett “erős nő”, ezeknek a személyisége gyárilag elviselhetetlen.

De mivel ő úgy néz át átlagjózsin, mint az üvegen, ezért nem számít, hogy ő milyen, mert még a közelébe sem fog érni józsink, csak messziről “ugathatja/kritizálhatja”.

Egy incel számára is csak pofára esés lenne legfeljebb ha egy ilyen nő kezdene vele.

De mivel ez ebbe az univerzumban ez nem nagyon fog bekövetkezni, így marad a szidás, kesergés, nyígás….

A feminista rendszer maga termeli ki a szingli és megkeseredett, elférfiasodott, boldogtalan nőket gyakorlatilag futószalagon. Ezért maradnak a férfiak önként inkább egyedül.

Nem, nem ezért maradnak egyedül, hanem azért mert szó szerint nincs rájuk szükségük, nem kellenek nekik.
Fájdalmas meg szörnyű, meg visszataszító, sőt itt még “blaszfémia” is, de ez az igazság……

Az incelek “sírámai” semmiben nem különböznek ennek a libának a “keserveitől”, csak az incelek a “jófiúságukat” hangoztatják, ez a liba meg az (irreleváns) végzettségét/tanulmányait stb… :

https://www.youtube.com/watch?v=dE8UHCDVYB8

Horvath Anton
Olvasó

Akkor minek vannak a társkeresőn halomszám a 40,50,60+–os nők, akik után már megcsappant a kereslet, ha amúgy annyira nem érdekli őket az egész? Vagy minek drámázik ez a Mérő Vera? Neki kéne az univerzum legboldogabb és legelégedettebb nőjének lenni.

csakszex
Olvasó
csakszex

Akkor minek vannak a társkeresőn halomszám a 40,50,60+–os nők, akik után már megcsappant a kereslet, ha amúgy annyira nem érdekli őket az egész?

Kit érdekel?
Miért esik az eső?
Ki a bánatot érdekel, ha ez az egyszerű júzer számára irreleváns?!!!

Vagy minek drámázik ez a Mérő Vera? Neki kéne az univerzum legboldogabb és legelégedettebb nőjének lenni.

És? Ez téged hol érint, hogy boldog-e vagy sem, ha nem veled teszi ezt, és biztosan nem veled teszi?
És egyetlen más “incel”-el- sem teszi.

Kb annyira releváns átlagjózsi szempontjából, mint az, hogy a pápua nők mivel sminkelnek.

Horvath Anton
Olvasó

Ez aztán a logikus magyarázat bmeg.

csakszex
Olvasó
csakszex

Bmeg vagy sem, de ez a valóság, amire nincs ráhatásod.

Amire meg van, az pedig épp annyira “elég”……

Horvath Anton
Olvasó

Amire nekem személy szerint ráhatásom van az nekem elég is. Nekem az lényegesebb, hogy másnak sincsen ráhatása énrám.

Taiko
Olvasó
Taiko
Horvath Anton
Olvasó

Hát hallod, én nem tudhatom milyen szarokat olvasgatsz össze, de ha már erről van szó, ez inkább rólam szól:

https://youtu.be/qrjk9edYu9c

Alter Ego
Szerkesztő

Horvath Anton, a “papírforma” szerinti történet, amelyre a népi bölcsesség azt mondja, hogy “Soha ne vitatkozz hülyékkel, mert lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal.”

Hét mérföld mély szakadék, maga a Mariana-árok húzódik közted és Mami között…

Ha bárki venné a fáradságot, hogy az idióta, nőmagasztaló, férfileértékelő újabb agymenését komolyabban megvitassa, akkor ízekre lehetne szedni minden sorát… Ez látszik már könnyed beleolvasás után is… De kinek van kedve-ideje egy beteg femináci agymenéseit elemezni?

hunbagira
Újságíró

Onnan érint, te gnómorkköcsög. Hogy eme rejtett okból, akarja random férfiaknak tönkre tenni az életét. Ez az “aprócska” különbség.
Az incellek, nem követelnek kvótát, isztambulit stb-t.
Ui: miért idős szerencsétlen nevére jegyzel be telefonszámot?

Alter Ego
Szerkesztő

Meg lennék lepve, ha a sok más megválaszolatlan kérdés mellett majd pont erre adna választ. :D Csak nem egy reszketeg hangú öregasszony… (vagy a férje) válaszolt a hívásodra? :D
Az online kamuszemélyiségét leplező kitalált személyiségének, szakszóval “alterének” biztosan egyáltalán nincs is semmilyen telefonszáma. – Nem kicsit kuszálta ő itt össze a szálakat…

hunbagira
Újságíró

Akkor itt az ideje, hogy eme regjét is bannold, a hszeit töröld.
De, egy reszketeg hangú, öregember.

csakszex
Olvasó
csakszex

Bizony, ugat a kutya, parancsot teljesíteni…

hunbagira
Újságíró

Megint projektálsz, gnómork…

csakszex
Olvasó
csakszex

Mellette.

<

:)D

“Soha nem értettem egyet a kitiltásoddal, ahogy senkijével (még az alkalomszerűen megjelenő femcsi provokátorokéval sem, bocs, hogy hozzájuk hasonlítottalak ).”

https://www.ferfihang.hu/2016/04/22/a-csaladfosegrol/#comment-105166

hunbagira
Újságíró

Azért az “eredmény” , hogy még a szólásszabadság “abszolútumában” hívőt is sikerült, megváltoztatnod.
“Gratulálj” magadnak. :D

csakszex
Olvasó
csakszex

a szólásszabadság “abszolútumában” hívőt is sikerült, megváltoztatnod.

Kutyából nem lesz szalonna, ugass csak tovább….

hunbagira
Újságíró

Láthatod, hogy -néha- de.

Alter Ego
Szerkesztő

Holnap letelik a közösségi szavazás egy hetes határideje:

https://www.ferfihang.hu/2020/12/26/a-ket-nem-parafrazis-weores-sandor-azonos-cimu-versere/#comment-134706

Nagyon úgy néz ki, hogy akiknek számít, tehát szavaztak, azok szinte egyöntetűen a távozását szeretnék. Tehát közkívánatra száműzzük őt…

Taiko
Olvasó
Taiko

Alter, szerintem ne tiltsuk ki. Igaz, hogy halálra idegesít, hogy mindent szétcincál és nem képes összefüggően írni, de nem lehet letagadni, hogy a valóságot írja, mégpedig azt, hogy szél ellenében nem lehet pisálni.
Fáj, nem fáj, ez az igazság.

rcsaba
Olvasó
rcsaba

Szerintem meg igen.

Taiko
Olvasó
Taiko

rcsaba, mi igen? Az, hogy tiltsák ki, vagy az hogy hogy széllel szemben lehet pisálni?

rcsaba
Olvasó
rcsaba

Tiltsák ki, idegesítő.

Taiko
Olvasó
Taiko

rcsaba, csak az tud idegesíteni, ami bennünk is bennünk van, ha nem így lenne, akkor észre sem vennénk.
Engem nem az idegesít amit mond, hanem ahogyan mondja, a széttöredezés és az állandó indokolatlan idézőjelezés.
De az utóbbi kettő csak felvett, átvett stílus, emiatt pedig nem tiltanék senkit.

csakszex
Olvasó
csakszex

Tehát közkívánatra száműzzük őt…

:)

common man
Olvasó
common man
Running Man
Olvasó
Running Man

Nem mintha sokat számítana, számomra veszteség lesz, ha nem lesz itt, de nyilván máshol is tudok találni olyan tartalmakat, nézőpontokat, amelyeket ő megoszt. Pl. a legutóbb linkelt videója is elég hiánypótló volt.

tomgal
Olvasó
tomgal

A nők javarésze ( állítólag) , bár el is tudom hinni, egotunning miatt van társkeresőn. Aki igazán szeretne párt, női oldalról nézve , társkereső nélkül is talál társat a való életben, ha a minimum átlagos külseje némi kedvességgel, törődéssel, háziassággal párosul, kapkodnak utána még 40,50 fölött is. A társkeresőkön soha megfelelő párt nem találó nőknek irreálisak az elvárásaik és igazából normális , szintjüknek megfelelő társat nem is akarnak.

( barátnőm 5 éve, már 40 felett, valóban társat keresett egy fizetős oldalon, dec 31-én regisztrált, jan elején volt 3 találkozója, az egyikük még azon a nyáron elvette, azóta is együtt vannak, de ő valóban akart társat)

Zoom
Olvasó
Zoom

Vivi, az online tàrskeresőkön a nők nem csak tartòs kapcsolatot keresnek. ;)

tomgal
Olvasó
tomgal

Nyilván vannak mások is -írtam is , hogy “javarészt “( de most kifejezetten a 40,50,60+ -os tipikus “senki nem elég jó nekem” nőkre értettem, mert belőlük szerintem több van, mint szexpartner kereső a társkereső oldalakon, mert ők -legalábbis nekem logikus-kifejezetten szexpartner kereső oldalakra regisztrálnak ,nem ? (ha én szexpartnert keresnék, akkor olyan oldalon lennék, ha társat, akkor társkeresőn-de lehet túl szimplán gondolkodom :) )

Zoom
Olvasó
Zoom

Vivi, egyesek szerint minden tàrskereső szexpartnerkereső is egyben. :) Az egotuning (önbizalomhiàny) ès az unalom is tuti közrejàtszik regisztràlàsnàl. Vannak, azok a kategòriàk, akiket ìrtàl, azonban egyre több 40+ nő van, aki anyagilag màr nem szorul rà egy fèrfira ès esze àgàban sincs összebùtorozni senkivel sem (àtlag jòzsival semmikèpp). Inkàbb szabadidő/szexpartnert keresnek àllandòra, nem a klasszikus èrtelembe vett összeköltözős “tartós kapcsolatot”.

Alter Ego
Szerkesztő

Nagyon szépen, eufemizálva körülírtad, hogy vannak kurvák is a társkeresőkön. Ebben a kontextusban az, hogy “nincs rászorulva”, csak egy szépségtapasz azon, hogy “a kurva is hipergám”, sőt fordítva is igaz a kijelentés: a hipergám maga a kurva.

Tudom, most jön az a fajta ellentmondás, hogy ne kurvázzam le oktalanul a szexualitásukban önmegvalósító nőket… – Pedig eszemben sem lenne a szexuálisan motivált női társkeresést ekézni… ha lenne olyan… Sőt például nálam is lehetne jelentkezni az önmegvalósítás véget… Csak valahogy azt látom – kismillió férfitársammal egyetemben -, hogy nem igazán sok a jelentkező erre… Olyan nő nem nagyon van a társkeresőkön, aki “anyagilag nem szorul rá” ezért keres egy neki megfelelő pasit a szexre! “Minden nő” akar valamit. És a “legügyesebbek”, legönteltebbek a végtelenségig akarnák srófolni az árakat. Mondjuk akik “nem szorulnak rá”, azok is egy komplett gondtalan életet akarnának árként kifacsarni a férfiakból… Aztán amikor nem megy, mert a férfiak sem ettek meszet, akkor beállnak ők is a nyavajgókórusba: “jaaaj, jaaaaj, nincs egy rendes pasi, mind szarok” :)

Szóval ebben az estben “Tomgal” meglátásával egyet tudok érteni: azok a nők, akiknek elfogadható elvárásaik vannak egy férfival szemben, többnyire be sem kerülnek a társkereső oldalak zegzugos világába, helyette pár hét, max pár hónap leforgása alatt találnak megfelelő partnert “reallife” is, akár “komoly kapcsolatot” keresnek, akár rekreációs szexpatnert. Aki társkeresőzik, az vagy az extra árat akarja kifacsarni valahogy magának, vagy azt sem tudja, hogy hol van, a Holdon vagy a Marson e… – “Tisztelet a kivételnek”.

tobbneju
Olvasó
tobbneju

Az efféle női igények régen is megvoltak, de az épeszű emberek ezt régen is pontosan megfogalmazták: suba a subához, guba a gubához. Amennyit a férfi/a férfi családja bele tudott tenni ugyanazt elvárták a nőtől/a nő családjától. Aki nem így járt el, az nem csinált túl jó vásárt és enyhén hülyének is nézték. Ma is működik ez azért, de szirupos mázat azért ráöntöttek a hülyéknek: az igaz szerelemben nem számít a pénz. Persze ez az ökörség csak férfiakra vonatkozó szabály a mi kultúránkban, az anyagias nőt nehezebb erkölcsileg elítélni nyilvánosan. A nő “ügyes” ha pénzes balekot fog a semmire, a férfi meg “élősködő” fordított esetben. De az idézett mondás azért a red pill része ma is, aki nem tartja be az önmaga érdekei ellen cselekszik.

Alter Ego
Szerkesztő

Ez így igaz… de ettől függetlenül megéri a szavakat, hogy helyére tegyük, hogy micsoda kuplerájt csináltak az online társkeresés intézményéből a nők. Persze az ő olvasatukban nem is velük van a baj, hanem a férfiakkal, mert “minden szemét pasi csak AZT akarja”, miközben ők, az őzikeszemű ártatlanságok, csakis a “komoly kapcsolatra” hajtanak… Úgy megy ez, hogy amikor mindenféle hiperextra elvárást ragasztanak a szimpla partnerkereséshez, akkor azt kinevezik “komoly” dolognak… “a férfiállat meg mindig csak baszni akar”. Tehát a “suba-guba, gyerünk párosodjunk” maga a morális fertő, amíg “a ránézésre sem tudod megfizetni” pedig az erény csúcsa…

Nem csodálkozom, hogy nem emlékszem olyan esetre sem, hogy valaha egyetlen férfi is írt volna pozitív hangvételű cikket az online társkeresésről a Férfihangra… Ami azért sokkal drámaibb dolog, mint elsőre tűnik, mert ha megkérdez bárki egy nőt, akkor azt fogja mondani, hogy a társkeresés ma lényegében egyenlő az online társkereséssel… Hmmm.. Milyen érdekes dolog ez is: miért is pont ők gondolják így, akik real life is sokkal könnyebb helyzetben vannak? Mert ugye azt tudjuk, hogy elég előhúzni a “nincs egy rongyom sem” feliratú szekrényből egy tetszetős ruhadarabot és párszor kimozdulni egy kicsit, és máris rövidtávon megoldható a társkeresésük problémája. Közben meg még eljárhatnának szórakozni is… Persze leginkább suba-guba alapon… a saját szociális hálójukból… De az úgy ugye nem jó mert… ööö… “hipergámia”. Mára már ott tartunk, hogy tulajdonképpen kimozdulni, ismerkedni, szórakozni is derogál nekik… helyette érkezzen meg egy számítógépes üzenet formájában a legjobb ajánlat és ők majd eldöntik, hogy ezen az árfolyamon kereskednek e….

No és ekkor hozta az életükben a nagy fordulatot a technikai fejlődés, amely megvalósította női igényeket: megszületett az online kurvaárverés lehetősége… :)

Horvath Anton
Olvasó

Ma már nem teljesen igaz hogy minden nő kurva, vannak köztük ugyanis “szexmunkások” is :D

Alter Ego
Szerkesztő

Na ja, és nekik legalább van egy – tulajdonképpen manapság már-már tiszteletre méltó – rendes hivatásuk is. :D

hunbagira
Újságíró

Igen, “djénekestáncos”, “hostessmodell” fitness”edző”.Ki hagytam valamit? Jah sminkeskozmetikus, recepcióhrs. Csomó értéket előállító, nélkülözhetetlen “szakma”.:D

Zoom
Olvasó
Zoom

Alter, nem vagyok nagy tàrskereső szaki, èn mèg leragadtam 18 èves korom körül a randivonalnàl, ill. a chat.hu volt akkoriban a slàger. Kivülről nekem is egy nagy kupinak tűnik az egèsz, azt azonban nem hiszem, hogy csak a nők teszik azzà. Tudod, kereslet-kìnàlat együtt jàr. Ettől függetlenül van az a szűk rèteg, aki tènyleg klasszikus èrtelemben pàrt keres ezeken az oldalakon ès ha nincsennek elszàllva az igènyeik, akkor talàlnak is. Nőkènt kellemetlen olykor egyedül ùj helyekre menni, ùj tàrsasàghoz csatlakozni, vagy csak random emberekkel ismerkedni. Erre jò az online tèr, van lehetősèg megismerni kicsit a màsikat. Te se tűnsz baltàs gyilkosnak a kommentjeid alapjàn, ez kezdetnek jò pont.

Abba a vègtelen vitàba inkàbb nem mennèk bele, hogy hàny %-a a női nemnek frigid. Szerintem kb 10%, korosztàlyonkènt egy kis szòràssal, tudom nàlad ez bőven 50+%.

Tobbnejunek igaza van, suba a subàhoz… az èlet ùgyis visszaigozalja mindenki sajàt valòs szintjèt, ez minden tèren igaz.

Naooo
Olvasó
Naooo

Dehogy igazolja vissza.

Balton
Olvasó
Balton

@NAooo: 99%ban van igazad, de ott az 1% úgy hívják hogy: Fal. Majd ott jön a visszaigazolás macsk(ák)a kiséretében…

hunbagira
Újságíró

Egotunningnak élik meg, hogy a szétplasztikázott/sminkelt/filterezett-photoshoppolt vagy épp “fullkamu” képeikre, ír a sok szolgalelkű, barom?
Ha én így hirdettem volna meg az eladott autóimat, már csalás miatt rám rohadt volna a műanyaglakat. Polgári eljárasokról, nem is beszélve.
Bár a nők 99%-a kemény pszichiátriai eset, szóval az ember nem lepődik meg semmin. Ha pszichiátereknek jobb reklámja lenne, simán átvehetnék a plasztikai sebészek helyét.

Zoom
Olvasó
Zoom

Bagira, ha egy nő figyelmet kap az màr önmagàban egotunning. Bàr tapasztalatom szerint ebben a fèrfiak se különbek, mindenkinek jòl esik a màsik nem figyelme, főleg, ha màsik megüti a szintet.

Alter Ego
Szerkesztő

“Megüti a szintet”. Melyik szintet? Azt a szintet, amit a nő saját kvalitásai és saját szociális hálója megenged, vagy inkább azt, amit merészen álmodott magának, amúgy “nekem ez jár” alapon?

Zoom
Olvasó
Zoom

Lènyeget tekintve mindegy. Azt a szintet, ami az adott nő butuska kis fejèben èl.

Horvath Anton
Olvasó

Íme a professzionális egotunning:

https://index.hu/belfold/2021/01/14/bitcoincsalas_50_arnyalata_token_tinder_randi_tarskereso_kriptovaluta_szexi_botcoin/

Azért adják ki magukat ázsiaiknak, mert a tinderen magyar nőkkel köztudottan nem lehet semmit se kezdeni. Pedig egy válással a magyar nő is le tud húzni akár ilyen összegekkel is :D

Taiko
Olvasó
Taiko

Vivi, ki a fene kapkod 40-50 éves ráncos vénasszony után? A 60-70 éves papikák?
Tán csak nem neked, a szentnek, magad felé nyúlik egy kissé a fehér, főzésre, takarításra és mosogatásra teremtett kacsód?
Nem értem, hogy a tag miért vette el pár hónap ismeretség után a barátnődet, bővel elég lett volna vele összeköltözni, így is kapott volna tiszta zoknit meg finom linzert, nameg puncit.
Negyvenes nőtől már nem akarunk családot, gyereket, csak kiszolgálást meg lusta szórakozást.

tomgal
Olvasó
tomgal

Persze , hogy nem érted Taiko, mert egy részeges ribanc vagy , aki játssza itt a hímneműt , de kár a gőzért mindenki tudja mi a szitu veled . ( az meg egy pillanatig se zavarjon , hogy a 40-60 -as nőket Anton kezdte példának hozni a társkeresőkről, de a szövegértés sosem volt az erősséged)

csakszex
Olvasó
csakszex

Honnan indult ez a “szerelem” kettőtök közt?

Update:

..mindenki tudja mi a szitu veled

Miről maradtam le, hogy “mindenki tudja”?

tomgal
Olvasó
tomgal

Tudjuk, hogy ő “Lenke “, egy részeges ribanc , aki kb mindenkibe beleköt, mikor minek adja ki magát, ő valóban nő , azóta pikkel rám, amióta SS-t anno bevédtem ellenében. Igaz Seri ? ( ellentétben vele , én szimplán az inkognitóm miatt , konfliktus kerülés végett voltam más név alatt, de ezt te tudod nagyon jól )

Horvath Anton
Olvasó

Azért van egy olyan tippem, hogy az a 40-es viszonylag jól karban tartotta magát, plussz az ágyban is tudott valamit teljesíteni. Tapasztalat addigra már kell legyen bőven, főleg úgy a fél város után. Vagy ne adj isten tud főzni például. A mai huszonéveseket a főzés se érdekli, mondván ő nem fog “főzni, mosni egy férfira se”. Aztán mikor kegyeg már az óra, meg meglesz a gyerek akkor esik le neki a kétfillér, hogy nem a férfi miatt kellene a főzés se, hanem mondjuk a saját gyereke felneveléséhez leginkább.

tomgal
Olvasó
tomgal

A tipped kb helyes ( kinézet, hàziasság) , azért nem minden nőn ment át a fél város ( amúgy is az én korosztályom kb , 2 évvel fiatalabb) , ő is “ egykezes” .
A mi korosztályunk még megtanult főzni és alapvetően szerintem szeretünk is , ha épp nem vagyunk túlhajszoltak , amúgy valóban nagyon nem mindegy a gyerekeknek sem , hogy mit esznek. Szóval egyetértek.

Horvath Anton
Olvasó

A fél várost iróniának szántam inkább. Az a helyzet amelyiknek megvolt a fél város az már 30+-osan is alkalmatlan hosszú távú elköteleződésre, nemhogy 40 felett.

tomgal
Olvasó
tomgal

Ez pontosan így van.

Zoom
Olvasó
Zoom

Vivi & HA, a nők közt is van az a rèteg, akit nem èr utol a fal. Nevezhetjük őket a nők alfàjànak, minden korosztàlyban jelen vannak, csak eltèrő arànyban. Egy idősebb nő is, aki figyel magàra, jò termèszete van àltalàban rövid időn belül kèpes pàrt talàlni.

csakszex
Olvasó
csakszex

Egy idősebb nő is, aki figyel magàra, jò termèszete van àltalàban rövid időn belül kèpes pàrt talàlni.

Úgy érted, hogy lenne olyan, aki megdugná?
Ez még a csúnya nőknek sem kunszt.

Biztos, hogy te tisztában vagy a “fal” fogalmával?

tomgal
Olvasó
tomgal

” Egy idősebb nő is, aki figyel magàra, jò termèszete van àltalàban rövid időn belül kèpes pàrt talàlni.”

Én is így látom , környezetemben-rokonságban nem egy példa van rá 50 felett házasodtak (újra), 20 évet leéltek együtt, most halt meg a feleség :(

csakszex
Olvasó
csakszex

Tudjuk, hogy ő “Lenke “, egy részeges ribanc

Én azt hittem, férfi.

tomgal
Olvasó
tomgal

Seri tudna róla mesélni …

Horvath Anton
Olvasó

“Sok férfi méri az élete sikerét a nők között aratott sikerekben” Már eleve ezzel a megközelítéssel igencsak nagy gondok vannak összességében is, pláne még ha valaki így indulna neki a “rosszfiúképzőnek”.

Deadpool
Olvasó
Deadpool

Egy másik vélemény a témában: a nők a hatalomhoz vonzódnak…

https://www.youtube.com/watch?v=eFfPzeQywz8

caudino
Olvasó
caudino

Puzsérék végighallgatása nélkül, szerintem (is), ha egy szóban kéne leirni a dolgot, hogy mi kell a nőknek a jó külsőn kivül, akkor az a hatalom.
Van az a mondás is, hogy a nők a törzsfőnököt akarják, evolúciósan.
Nekem ez eléggé beleillik a képbe. Amennyiben régebben úgy mondták, hogy “pénz” kell a nőnek. Alapvetően pipa – de a sok pénztől mije is lesz a férfinak? Nagyobb hatalma.
Ha a cégnél vezető beosztású, netán főnök? Vagy nem műtős segéd fiú, hanem orvos, főorvos. Mije lesz? Hatalma.
Furcsa lehet, de ha pszichopata, netán bűnöző – hatalma lesz; olyan értelemben, hogy esetleg meg is teszi azt, amire a másik csak gondol, vagy gondolni sem mer.

A cikkhez még annyit, hogy a személyiség megváltoztatása, szerintem alapból hülyeség, nem ér annyit, de ha valaki belevág, nem hiszem, hogy működne, főleg hosszabb távon nem, ahogy jelzi a cikk is.

Alter Ego
Szerkesztő

Az ember személyiségét csak nagyon mély, kényszerítő pszichológiai válságok változtathatják meg. Lehet ennyire mély, személyiségformáló válsághelyzet, ha valakinek tökéletesen nélkülöznie kell az intimitást? Minden bizonnyal…

Elhatározásból, hobbiból újraformálni egy személyiséget? Az valóban aligha lehetséges. De akkor még mindig marad a a képmutatás, a színjáték lehetősége… Az vajon megéri? Általában is úgy tűnik, hogy sokaknak igen… De ha valakinek problémái vannak a nőkkel való kapcsolatteremtésben, akkor azt hiszem, szerintem is érdemes megpróbálni adaptálódni az “elvárásokhoz” és több sikerrel kecsegtető kommunikációt, imidzst kialakítani…

gpetersz
Olvasó
gpetersz

Ez kicsit törökháborelemez.

Néhány evidencia és.kis egyrészt-másrészt (nem más rést!)

Általában kedvelem a szerző írásait, de ez nem tartozik közéjük.

Szivlapat
Olvasó
Szivlapat

Ez brutális:

Az izraeli rabbi szerint a vakcina homoszexualitást okoz

“A rabbi szerint mindez egy globális háttérhatalom érdekeit szolgálja, ami mögött mások mellett a szabadkőműveseket, az illuminátusokat és Bill Gatest sejti. Ez az igen illusztris társaság pedig állítólag egy új világrendet akar a társadalomra erőltetni.”(!!!!!!!!!)

https://index.hu/mindekozben/poszt/2021/01/12/izraeli_rabbi_a_koronavirus-vakcina_homoszexualitast_okoz/

Eralman
Olvasó
Eralman

Nem teljesen témába vág, de van egy rövid történetem azt elmondom.
Ez még 2019-ben volt, buli után mentem haza én az út egyik oldalán, egy veszekedő fiatal pár meg az út másik oldalán.
Hallottam, hogy mit beszélnek, íme a párbeszéd:

– férfi: Engem még így nem aláztak meg! A kidobóval elmentek baszni és utána megjelensz fehérfolyásosan!
– nő: Aha, és az milyen amikor te meg írod az munkatársadnak, hogy küldjön képet!
– férfi: De nem meztelen képet kértem! Te nem vagy normális, tudod kik ezek? Ezek a kidobók minden héten más nővel dugnak!

Eddig hallottam, ennyi a történet.

hunbagira
Újságíró

Bár így történt volna…:D

Alter Ego
Szerkesztő

Miért? Létezhet ennél rosszabb verzió is? :)

Eralman
Olvasó
Eralman

Szerintem hunbagira arra gondolt, hogy mikor ő volt benne ebben a szakmában akkor jól jött volna, hogyha minden héten más nő van.
Nyilván ez a minden héten más nő ez túlzás, ezt csak az ideg hozta ki a pasiból.

hunbagira
Újságíró

Igen, erre gondoltam. :)

rcsaba
Olvasó
rcsaba

Miért vonzzák a nőket a rossz fiúk?

“A rossz fiúk különleges vonzerővel bírnak. Ha belemész egy ilyen kapcsolatba, vagy viszonyba, lehet, hogy sokat fogsz szenvedni, de csak akkor, ha nagyon komolyan veszed. Ha hagyod alakulni a dolgokat és nem fűzöl hozzá túlságosan sok reményt, nem úgy indítasz, hogy vele akarod leélni az életed, akkor sok csodás pillanat várhat rád. Lehet, hogy nem tart örökké és barátunk tovább áll, ha felbukkan az új “áldozat” de biztosan felejthetetlen emlék marad. Egy jó fiútól, egy férjnek való pasitól soha nem kaphatod meg (tisztelet a kivételnek) azt az érzelmi intenzitást, tüzet és tökéletes erotikát, mint egy ilyen pasitól. ”

https://szeretok-kapcsolatok.blog.hu/2013/11/06/miert_vonzzak_a_noket_a_rossz_fiuk?full_commentlist=1#comments

caudino
Olvasó
caudino

“Egy jó fiútól, egy férjnek való pasitól soha nem kaphatod meg (tisztelet a kivételnek) azt az érzelmi intenzitást, tüzet és tökéletes erotikát, mint egy ilyen pasitól. ” – ezt terjeszteni kellene, nősülni vágyó férfiak között.
Zseniális. :)

Edit: amúgy milyen érdekes ez a tökéletes erotika. Azt szokták mondani, a férfi legyen tapasztalt a szex-ben, meg legyen nagy himbi-limbije, azt gondolnám, ez férjnek való pasikkal is előfordulhat? Ha csak rosszfiúkra jellemző ez, akkor mégsem tapasztalat meg nagy f*** kell? Nyilván egyszerűsitek, de az van, hogy a nő úgy be-zsong a “rosszfiútól”, hogy kb. mindegy is a többi dolog. Sokatmondó…

X Y
Olvasó
X Y

Milyenek az ügynevezett rosszfiú tulajdonságok? Olyanok, amik veszélyesek másokra és egyúttal izgatóak a nők számára. A veszélyes, erőszakos, kiszámíthatatlan viselkedés az, ami beindítja a női fantáziát és a pina nedvesedését, ami nem foglalkozik erkölcsi kérdésekkel, csak a testi élvezetekkel.

Miből adódhat ez? Szerintem abból, hogy minden ember túlélésre törekszik, és vannak a túlélést veszélyeztető erőszakos tényezők (a természetben a ragadozók, aminek megfelelői a bűnözők), melyekre a két ellentétes nem alapvetően másként reagál.

Az erőszakos támadások ellen a férfi túlélési programja az ellenállást, a harcot, az ellenség legyőzését jelenti. A nőnél pedig a behódolás és alávetettség jelenti a túlélés módszerét, ösztönös programját. Míg a férfi megküzd az ellenséggel, a nő leszopja azt és gyereket szül a hódítónak.
Ezért a női fantáziák mélyén ott lapul az erőszakos férfi, aminek egyik megnyilvánulási formája az úgynevezett “rosszfiú”.

A “rosszfiú” nem kedves a nőkkel, inkább erőszakos, nem emeli fel maga fölé, inkább megalázza, nem csókol neki kezet, inkább pofánvágja. Pontosan emiatt vonzódnak hozzá a nők, mivel vele kapcsolatban átélhetik – legalább nyomokban – a titkos fantáziát, ahol a férfi irányít és parancsol, a nő pedig engedelmeskedik és szolgál.

A probléma ezzel, hogy igazán rosszak csak az igazán jók tudnak lenni a nőkkel, éppen azért, hogy beteljesítsék ezt a fantáziát a “rosszfiú” szerepében. De kevés jófiú képes erre, mivel nem jutnak el eddig a gondolatig.
A valódi rosszfiúk, az elrontott-elromlott fiúk (a bűnözők) rosszul bánnak a nőkkel és mindenki mással is, (ebből adódóan sokszor erőszakkal szerzett pénzük is sok van), és így tapadnak rájuk a nők, viszont megváltozásukra kevés az esély, tehát kezdetben lángolhat a “szerelem” egy ilyennel, viszont később a viselkedésük logikája szerint mindent romba döntenek. Ekkor jön a sírás-rívás a nők részéről, de azért nem bánják meg a “kalandot”, mert legalább egy kicsit átélhették az izgalmat és megalázottságot, amire titokban vágynak.

A túlélés izgalma (adrenalin) és a szexuális izgalom közös tőről fakad.

Tehát szerintem vannak:
– a jófiúk, akik nem tudnak rosszak lenni a nőkkel, ezért szexre nem is kellenek nekik (legfeljebb kihasználják őket), mivel a nők számára rohadt unalmasak, mert tulajdonképpen nem ismerik a nőket
– a jófiúk, akik miközben erkölcsileg jók tudnak maradni, tudnak rosszak lenni a nőkkel, ezért van esélyük a nőknél – de ezek kevesen vannak, a legkevesebben az összes csoport közül
– a rosszfiúk, akik mindenkivel rosszak, és nem is akarnak jók vagy erkölcsösek lenni – ezeket nevezik a nők alfa hímnek (ahol a legerőszakosabb “domináns” hím a legalfább a szemükben) és ezekkel basznak mindenáron, ezekbe lesznek szerelmesek és ezekre fognak később könnyes szemmel emlékezni.

A nők pinájának nedvesedése tehát programozott, és ez a program kihasználható, amit ki is használnak azok, akik értik a működését. Erre több lehetőség is van, ezek közül lehet választani, erkölcsi szinttől függően.

csakszex
Olvasó
csakszex

Egyetértek, viszont kihagytad azt a vékony szegmensét a férfiaknak, akik bármit is tesznek, kellenek a nőknek, akiktől már akkor nedvesednek, ha meglátják őket, akik bármit tehetnek lehetnek “jófiuk”, rosszak, nem érdekes, mert , akkor is nagy irántuk a kereslet, ami atavisztikus.

Ez egy “abszolut” képesség/tulajdonság/születési szerencse stb.

A többi kategória mind ezek után következik.

Ja és azt ne felejtsük el, hogy ez mindazon férfiak “szük” körére vonatkozik, akiken nem néznek át a nők, mint az üvegen.

Ebbe a halmazba bejutni kívülállóként talán a legnehezebb, főleg ha ennek “fizikai korlátai ” vannak.

Beta Imre
Olvasó
Beta Imre

Van bajom a cikk tartalmával, nem is kevés…
Ez a “nők a rosszfiúkra buknak” közhely szerintem igencsak leegyszerűsítő és primitív megközelítés, ami a való életben ráadásul nem is állja meg a helyét közel sem. A nők NEM a rosszfiúkhoz vonzódnak.

A nők a vonzó férfiakhoz vonzódnak.
A vonzalmat pedig elsősorban a fizikai jellemvonások, másodsorban a hatalom adja.

Egy jóképű, egzisztenciálisan magas értékkel rendelkező férfi lehet akármilyen jófiú, vagy rosszfiú, vonzó lesz a nők szemében. Képzeljünk el egy ilyen tulajdonságokkal bíró orvost, aki rendszeresen önkénteskedik a helyi gyermekotthonban, mellette pedig havonta adományoz a menhelynek.
Ne mondja már nekem senki, hogy ez az orvos nem fog bejönni a csajoknak, csak azért mert ő nem “rosszfiús” magatartású!

De ennek az állításnak az ellenkezője is igaz. Az átlagos külsejű Albérlet Albert, a pizzafutár a hatodikról viselkedhet akármilyen pszichopatásan, szociopatásan, menőn, bunkón, akárhogy, baromira nem lesz attól vonzóbb a nők szemében!

A Férfihang oldal már vagy 10 éve működik, de úgy látom, még mindig ugyanazokat a köröket futja. Pedig az alapvető igazság annyira egyszerű, hogy szinte kiszúrja mindenkinek a szemét:

Legyél vonzó! A többit majd a hörcsög elintézi.

hunbagira
Újságíró

És/vagy gazdag…amúgy pontos.

csakszex
Olvasó
csakszex

A vonzalmat pedig elsősorban a fizikai jellemvonások, másodsorban a hatalom adja.

Akkor a férfiak 80%-a kiesett, de ezt eddig is visszaigazolták az ez irányú felmérések, csak próbálja az egyszerű júzer mindig meghekkelni ezeket az evidenciákat, hátha egyszer sikerül:)

Beta Imre
Olvasó
Beta Imre

csakszex:
Ez nem újkeletű jelenség, hogy sokan addig fésülgetik a fogalmakat és az élet játékszabályait, hogy valami számukra szimpatikus eredményt kapjanak. Férfihangon is találkoztam már nem egy ilyen esettel. Például évekkel ezelőtt találkoztam az alfaságnak valami ilyesmi meghatározásával, hogy “alfa az, aki nő nélkül is képes beteljesíteni a misszióját”. Ez annyira gáz, annyira erőltetett, izzadtságszagú írás volt, hogy a szekunder-szégyentől, amit olvasás közben éreztem, még a mai napig fogom a fejemet.
És hát ha a valóság nem találkozik az elméletekkel, akkor az embernek nem lesz másban osztályrésze, kizárólag pofáraesésben. Szerintem sokkal célszerűbb inkább nyíltan kimondani a dolgokat, aztán abból építkezni, amilyen alapanyagok ténylegesen a rendelkezésre állnak.

hunbagira:
Megmondom őszintén én ebben a pénz=vonzalom témában sem hiszek. Legalábbis nem úgy, ahogy a legtöbben.
Mert míg az ember valódi adottságai iránt érzett vonzalom az egy valódi, fizikai, őszinte és érzelmi alapokon nyugvó vonzalom; addig a pénz keltette vonzalom kizárólag racionalitáson alapul. Magyarul a nő nem a lábai között érzi a vonzalmat, hanem a számtani gondolkodásában.
Mert hát ugye ha már saját lakása van a férfinak, akkor abba be tud költözni, megoldódik a lakhatási probléma. A magas jövedelem magasabb minőségű életszínvonalat jelenthet. A hitelmentesség szintén problémamentes életet jelenthet. Ezt bőven lehet részletezni – de szerintem mindenki érti a lényeget.

X Y
Olvasó
X Y

Régebben én sem értettem ezt a “rosszfiú” témát, mert azt hittem hogy a nők olyanok mint a férfiak, de rá kellett jönnöm, hogy ennek valóban van alapja, mégpedig az, hogy a “rossz” a nők szótárában azt jelenti hogy “jó”, ami nekik az izgalmast jelenti, az pedig a nemi izgalmat kiváltó. Ami a férfiak szótárában “jó”, az pedig a nőknél “rossz”, vagyis szexuálisan unalmas, nemi izgalmat nem kiváltó.

Hogy kivel baszatják magukat a nők, vagyis a kurvák, az két dologtól is függ:
– egyrészt hogy ki váltja ki belőlük a nemi izgalmat, a pina bizsergését és nedvesedését. Ezekkel ingyen is megbaszatják magukat, és itt nem számítanak az erkölcsi dilemmák, csakis a nemi izgalom kielégítése. Mondjuk ilyen a kurváknak egy úgynevezett “rosszfiú” vagy egy agresszív bűnöző, aki megalázza őket testileg és más módonkon is, és ők ezt élvezik
– vannak akikkel csak a vonzó külsejük miatt baszatják meg magukat, mint ahogy minden férfi megbaszna egy bombázó nőt, akkor is ha az IQ-ja nem éri el az 50 pontot
– aztán gazdag, befolyásos, sok pénzzel vagy hatalommal bíró vagy más hasonló tulajdonságokkal bíró férfiakkal is bármikor megbaszatják magukat, mint pl. egy sármos orvos, üzletember, híresség, politikus, stb stb. – de ez “szenvedély” szempontjából nem ugyanaz, mint az előző kategória, itt már üzleti érdekekről van szó, ami felkelti az érdeklődésüket
– további kategóriába tartoznak azok a férfiak, akik fizetnek a kurváknak (nőknek) a szexért, ezek is megbaszhatják őket, de csak pénzért vagy ha azoknak ebből valamilyen érdekük vagy hasznuk van, esetleg a nők egy rövidebb időre elszórakoznak velük, majd dobják őket, vagy tartósabban használják őket némi szexért cserébe
– és még másokkal is megbaszatják magukat, szórakozásból vagy érdekből vagy bosszúból vagy féltékenységből vagy más ezerféle okokból

Tehát a nőket sokféle férfi megbassza, illetve sokféle férfival megbaszatják magukat, különböző okokból. Külső szemlélő számára ez azt jelentheti, hogy a nők többféle férfihez vonzódnak, de vajon mennyire vonzódik egy kurva az ügyfeleihez? Maximum a stricijéhez vonzódik, amíg az jól ellátja a baját.

A cikk a sokféle férfi közül itt most arról a típusról szólt, amelyikre a nők pinája akaratuk ellenére is a legjobban nedvesedik, amelyikkel bármikor ingyen is megbaszatják magukat, sőt akár még fizetnének is érte, és mely típusú viselkedés kapcsolatban áll az úgynevezett “izgalmas rosszfiú” sémával, amit a cikk pedzegetett.( A másik típus akivel ingyen baszatják magukat, a vonzó külsejű férfiak, akiknek nem kell rosszfiúknak lenniük, de éppen ezért ez a vonzódás nem is olyan tartós, mert hamar elmúlhat az izgalom, és utána jöhet a következő).
Lehet ezt tagadni, de nem érdemes, mert a pina így működik, a “rossz” kell neki és nem a “jó”, mert attól jön izgalomba. Bármelyik nő megmondhassa eztet, még a she.hu-s nők is folyton erről írnak.

Running Man
Olvasó
Running Man

Két videót ajánlok figyelembe a témával kapcsolatban (egy magyar, egy angol).

https://www.youtube.com/watch?v=MJW-tzCmrn4

Ennek a csávónak a csatornáját érdemes nézegetni, tucatnyi videót tölt fel elméleti és gyakorlati tanácsokkal egyaránt.
https://www.youtube.com/watch?v=mVO2Verzpwo