Korábban már hírt adtunk arról, hogy a Férfiak40 program, melyet régóta szorgalmazunk, támogatót kapott a politikai színtéren is a Mi Hazánk Mozgalom révén. Az egyenlő férfi-női jogok kapcsán az együttműködés tovább erősödött a párt és a Férfihang Civil Társaság között, ennek egyik állomásáról írt a Magyar Jelen, melyet alább közlünk.
A férfiak 40 év utáni korkedvezményes nyugdíjba vonulásával már korábban is foglalkoztunk, a pártok közül ezt egyedül a Mi Hazánk Mozgalom képviseli. A témáról telefonon kérdeztük Halász Gézát, aki a Férfihang Civil Társaság alelnöke és a Mi Hazánk családjogi szakpolitikusa.
A korkedvezményes nyugdíj kifejezés már eleve félrevezető, hiszen Magyarországon 65 év a nyugdíjkorhatár, ami nemzetközi összehasonlításban kiemelkedően magas. A KSH adatai alapján Magyarországon a népesség 26%-a részesül valamilyen nyugdíjban, átlagosan havi 125 ezer forint értékben. A férfiak több, mint egyharmada ráadásul meg sem éri a nyugdíjas évei kezdetét, a fizikai munkát végzők esetében ez az arány csak 50%. Nem csoda tehát, hogy Magyarországon a 2 millió nyugdíjasnak csak alig több, mint egyharmada férfi.
2011 óta mintegy 300.000 nő ment korai nyugdíjba a Nők40 programnak köszönhetően. A férfiak korkedvezménye Magyarországon sem volt mindig ismeretlen, de Franciaországban, Horvátországban és Portugáliában napjainkban is a nyugdíjrendszer része.
Kijelenthető tehát, hogy a legmegterhelőbb fizikai munkát végzők fele egyszerűen nem élvezheti a nyugdíjas éveit. Tovább fokozza a problémát, hogy a nyugdíjak összegénél és a nyugdíjkorhatár megállapításánál csak azok az évek számítanak, amelyek bejelentett munkahelyen kerültek teljesítésre. Köztudott, hogy a fizikai munkát igénylő szakmákban szinte minden esetben kevesebb a bejelentett, mint a ledolgozott idő, pláne akkor, ha a gyakorlati, “inasi” éveket is ideértjük.
Milyen „kedvezmény” lenne tehát az, hogy 40 év kemény munka után az ember elmehet nyugdíjba megalázóan alacsony összeggel, a folyamatosan emelkedő árak mellett? -teszi fel a kérdést Halász Géza.
Az átfogó megoldás érdekében strukturális változtatásokra van szükség. Kezdő lépésként legalább azt vissza kellene állítani, ami már egyszer rendelkezésre állt, ez pedig nem más, mint a korkedvezményes nyugdíjba vonulás a különösen megterhelő, veszélyes foglalkozást űzőknek.
Az Orbán- kormány ugyanis 2012-ben ezt a lehetőséget elvette, többek között a bányászoktól, tűzoltóktól és a fegyveres testületek tagjaitól – mely munkakörökben nagyobbrészt férfiak állnak helyt – és noha ezzel párhuzamosan elindította a Nők40 programot, a férfi dolgozók semmit sem kaptak cserébe.
Az igazságtalan és aránytalan jogmegvonás már abban az időben is széleskörű ellenállást fejtett ki. A vasutasok szakszervezetének egy tagja egyenesen népszavazást kezdeményezett a “jóléti” intézkedés visszaállításáról. A beadványt az Alkotmánybíróság elkaszálta, de nemcsak a gyalázatos végeredmény, hanem az indoklás is emlékezetes.
Az Alkotmánybíróság ugyanis a témát költségvetési kérdésnek ítélte, amelyről nem kezdeményezhető népszavazás. Ráadásul nem zárták le ennyivel, hanem azt is hozzátették, hogy a férfiak korkedvezményes nyugdíjba vonulásának lehetősége kiüresítené a nőknek az Alkotmány által biztosított kedvezőbb, tehát nem azonos jogait.
Az Alkotmánybíróság megkísérelte a kérdést úgy beállítani, mintha az bármilyen formában is szemben állna a nők megbecsülésével.
A Férfiak 40 program nem ellenfele, hanem kiegészítése a nők korkedvezményes nyugdíjba vonulásának pontosan úgy, ahogyan a nők és férfiak sem ellenfelei, hanem kiegészítései egymásnak
– fogalmazott Halász Géza szakpolitikus.
Az Alkotmánybíróság érvrendszerében jelen van az az ellentmondás is, hogy elutasításában arra hivatkozik, hogy a “Férfiak40” költségvetési kérdés (nem társadalmi), ugyanakkor később ő maga (az Alkotmánybíróság) érvelt a nők kiemelt társadalmi megbecsülésével a férfiak kedvezményes nyugdíja ellen!
Általánosságban meg kell említeni, hogy a népszavazásokat illető Alkotmánybírósági gyakorlat meglehetősen nagy szabadságot ad arra, hogy valamit költségvetési, vagy társadalmi kérdésként értékel a testület. Nehéz elképzelni, hogy a bevándorlásról, a 2008-as szociális népszavazásról, vagy korábban a kettős állampolgárságról szóló referendumok ne érintettek volna költségvetési fejezeteket, vagy azok eredményei ne lettek volna hatással a magyar állam kiadásaira.
Halász azt is hozzátette, hogy az a férfi, aki hamarabb (értsd: négy ledolgozott évtized után) élvezheti a munkája gyümölcsét, az nagy valószínűséggel a társadalomnak és a gazdaságnak is még hosszú évekig a hasznos tagja lehet. Példák ezrei bizonyítják, hogy a jó fizikai és jó szellemi állapotban nyugdíjba menők vállalkozásba, vagy más olyan tevékenységbe kezdenek, melyek össztársadalmi értelemben éppoly hasznosak lehetnek, mint korábbi munkájuk. Ez természetesen a nőkre és a férfiakra is egyaránt igaz, ráadásul a férfiak kedvezményes nyugdíjba vonulása a nőket is érintené. Becslések szerint 150- 180 ezer férfi lenne jogosult a korai nyugdíjra, akik az így felszabadult időt feleségeikkel, unokáikkal tölthetnék.
Könnyen belátható, hogy a Férfiak40 program megvalósítása egyúttal a nők, és általában véve minden dolgozó ember nagyobb megbecsülését is jelenti.
Ez elviekben tökéletesen beleillik a Fidesz által képviselt(?) konzervatív családmodellbe, ezért is érthetetlen, hogy ehelyett miért a dolgozók jogainak megnyirbálását, a férfiak „munkából temetőbe” kényszerítését választották.
“Meggyőződésem, hogy a következő választások után a Mi Hazánk teljes frakcióval fog tudni kiállni az ügy mellett, mert a nemzeti érdekek képviselete és a szociális, társadalmi kérdések felvállalása nem kizárja, hanem erősíti egymás. Ezért kezdtünk el együtt dolgozni ennek érdekében”
-zárta gondolatait Halász Géza, aki egyben a Mi Hazánk országgyűlési képviselőjelöltje is.
Forrás: a Magyar Jelen cikke
Az “Anyák40” tetszene nekem – a nő három saját gyermeke után.
Azzal nekem sem lenne gondom, sőt a főállású anyasággal sem, SAJÁT NÁCIÓMBAN.
Bizony, óriási hiba volt egyrészt hogy nem anyákra volt megállapítva, másrészt hogy nem “sávosan”: 2 után 40, 3 után 35, 4 után 28 stb.
Jaja. Akkor a kisebbségi anyák nem nyolc gyereket pottyantanának hanem huszat.
Maga az elképzelés nem lenne rossz de akkor komoly különmbséget kell tenni magyarok és magyarországon élők között.
Ja, és a kisebbségi anyák 0 munkaviszonnyal és 0 forint befizetett járulékkal épp 0 forint nyugdíjat kapnának. Azt hiszem ez elég komoly “különbségtétel”….
De az öregségi nyugdíjminimumot megkapják, te ” szakértő” te…
A cigányok 5%-a sem éri meg a 60. életévet, a nyugdíjminimum pedig 28.500 Ft.
Tehát csakszi, megint hazudtál/hülyeséget beszéltél!
Ez alapján így folytatódik:5 után 19, 6 után 8, hét után -5
Nyugi, jelenleg a 2 is kurva nagy kihívás, a 3 még remény, annál több pedig az álom kategória…, ha az abszolút számokat nézzük.
Miért nem apák40? Ezt a gyerek után osztogatott díjakat teljesen el kell felejteni. Cigányok kihalnának. Zsidók se akasztanának le 30 milliós csokokat.
Mondjuk a négerek Afrikában is azóta kezdtek mértéktelenül szaporodni mióta megy nekik az élelmiszersegély.A gazdagokat kell támogatni.Gazdag szülőnek gazdag gyereke lesz.A szegénynek, ha nem kap segélyt semmilyen. Előbb-útóbb az egész emberiség gazdag (és boldog) lenne.
Élelmiszersegély most is mehetne, csak jól meg legyen mérgezve. Gazdag szülőknél csak a zsidók szaporodnak, mint a patkányok, a fehér diplomás nők inkább kurvák lesznek.
Mindig a nők járnak jól.
– Hamarabb mehetnek nyugdíjba
– Tovább élnek
– Nincs feleségük, aki kisemmizi őket
– Alaptörvény szerint pozitív megkülönböztetésben részesülnek
– Akkor fognak puncit, amikor akarnak
Sőt még cicit is akkor fognak mikor akarnak de a munkahelyeken se kell ketté szakitaniuk magukat.
Én halálomig dolgozni fogok.
common man
Én ezügyben azzal biztatom magam hogy az elvégzett munkám után a munkabéremre jogosult leszek 89 éves koromban is, a nyugdíjalamizsna meg egy sssimán megvonható kegydíj.
Amúgy én is dolgozni szeretnék amíg az egészségem engedi. Akár a végsőkig is.
:-)))
Szervusz Géza! Erről a fejleményről, mármint hogy átmentél hivatásosba, valahogy lemaradtam.
A felvetett téma nyilván összetettebb mintsem egy kommentben érdemben tárgyalni lehetne. Nyilván problémás az alkotmányos kitétel a nők többletjogairól (tiszta Állatfarm) illetve hogy a nemek között szükségtelen és igazságtalan különbségtétel történik.
A fő gondot mégis abban látom, és ez a cikkben nem került elő, hogy a Fidesz teljesen ellehetetlenítette a kötelező magánnyugdíjpénztárak megszüntetésével az átmenet lehetőségét egy valóban öngondoskodó nyugdíjrendszerbe való átnövésre.
A cikkbeli problémák egyáltalán nem állnának fenn, ha mindenki a maga számára gondoskodna az öregkoráról.
Azt az “átmenetet” kb 30-40 év alatt sikerült volna elérni? És addig miből fizették volna az aktuális nyugdíjasokat?
Geci Fidesz betiltotta volna az önkéntes nyugdíjpénztárakat?
Lemaradtam valamiről?
Én speciel örültem, amikor kiderült, hogy mégis inkább az állam fogja garantálni a nyugdíjamat, már ha megérem, és már ha lesz pénze az államnak akkor, nem pedig valamiféle magánnyugdíjpénztár. Kötelezően fizetni egy profit alapú piaci pénzügyi cégnek, ami a franc se tudja mit csinál a pénzemmel az alatt az ötven év alatt, amikorra fizetniük kellene, abba még belegondolni is rossz volt, mert ötven évük lett volna rá kitalálni, hogy hogyan sikkasszák el. Az állami nyugdíj legalább biztos, már amennyire az ilyesmi biztos lehet az életben.
Üdvözlet, Reszet Elek! A hivatásosba való átmenésem :) teljesen friss fejlemény, ez a cikk tulajdonképpen ennek a nemhivatalos bejelentése.
A magánnyugdíjpénztárak kérdésében egyetértünk, és meg is lehet fordítani: ha a Fidesz nem lehetetlenítené el a férfiak számára az időbeni nyugdíjba vonulást, akkor a férfiak is legalább 5-10 évig élvezhetnék a nyugdíjas éveiket. Mindezt ráadásul amellett, hogy pluszban a munkás évek alatt természetesen még saját nyugdíj kiegészítést is rakhatnak félre és élvezhetik is annak hasznát.
“A hivatásosba való átmenésem :) teljesen friss fejlemény, ez a cikk tulajdonképpen ennek a nemhivatalos bejelentése.”
Sok erőt kívánok!
Köszönöm! :)
“Testvérek, most egy útravalót adok nektek azzal, hogy abban a munkában, abban a felelősségteljes munkában, amit vállalunk, meghalni lehet, de elfáradni soha!”
Egy nagy lófaszt, EU-n belül egyedül Franciaországban 60, illetve Csehországban jelenleg 63,5 mindenhol máshol 65, vagy annál több, minek kell hazudozni?
Ki kéne nyírni arányosan (random módon:) annyi nőt, hogy “egyenlőség legyen”?
Amit viszont elhallgattok, hogy ehhez min 32 évet kell ténylegesen keresőtevékenységgel igazolnia, dolgoznia, és 8 évet “gyerekezhet”, ami minimum 3 gyereket jelent.
Ja, geci nők, hogy ők miért nem patkolnak el hamarabb…
Bizony, a “proli irigysége” hegyeket mozgathat, meg rendszereket dönthet meg
Milyen jó lenne, ha “bemondásra” is lehetne, de még szebb, ha minimálbéres befizetés után is minimum átlagnyugdíjat kapna az illető……
Szar ügy, de aki csak fizikai munkára képes, az így járt (béna gyereknek az apja veri ki a faszát”), de megint megy a csúsztatás, ugyanis a nők40-be sem számolják bele az “inaséveket”.
Hát, pedig ezért megy itten a vinnyogás ezerrel, hogy “hadd döntse már el, hogy megalázóan alacsony (sic!?) nyugdíjjal is elmehessen a férfi, ha akar.
Ezzel több bibi is van:
– kurvára irritáló a “különösen megterhelő, veszélyes foglalkozást űző” -valójába irodában dolgozó emberek tömege
– nagy része ezeknek megszűnt (pl bányászok), pár kivételtől eltekintve pedig van “védőfelszerelés”
– hány éves “szolgálati idő” után illetné meg?
– hány “melósnál” verné ki a biztositékot?
stb.
Talán még a 100. 000 főt sem éri el az összlétszámuk, és még így is felül vannak becsülve!
A vasutasok közül meg “különösen megterhelő, veszélyes foglalkozást űző”-k talán ha meghaladja a 20.000-ret?
Szar ügy, de még mindig értékesebbek.
Mi Hazánk-os képviselőként szégyellje el magát a politikus úr, amikor a kettős állampolgárságról szóló referendumot “költségvetési ” példaként felhozza, úgy, hogy épp ezzel a retorikával kampányolt gyurcsibohoc!
(Az meg talán soha meg nem bocsátható, hogy több mint 1,4 M a nem mellett szavazott és az igen mellett csak alig több mint 1,5 M volt képes elmenni, na ez a kurva nagy szégyen!)
Ez azt jelenti, hogy maximum 7 évről van szó. (25-18=7)
Felsőfokú tanulmányok elvégzése esetén ez lecsökken 4-re ha főiskolát, esetleg egyetemet végez a delikvens, akkor 2-re, ráadásul ha 7 évesen megy az illető iskolába, akkor ezek is csökkennek 1-el, nem beszélve a “0. évfolyamos” kezdetű gimnáziumokat-szakközepeket , ami megint egy -egy év mínusz.
Vagyis egy 7 évesen iskolába menő, 0. évfolyamos, egyetemet végzett pont 65 évesen megy nyugdíjba.
Bravó, ezért kell küzdeni, meg hőbörögni?Áldozatszerepben tetszelegve rinyálni?
Tulajdonképpen akkor hány évről menne is itt a vita? Átlagosan 2-3-ról?
Pont annyiról, amit amúgy is táppénzen/állásnélkül tölt egy átlagos júzer?
Túdom, túdom, itt a azokról a “fizikai melósokról” van szó, akik mind külföldre szöktek a kibaszottnagy diktatúra elől (mert őket a patás elüldözte, nem itt fizetnek adót, de azért hazajárnak ezért a szar TB-ért:), helyettük meg maradtak azok a jómunkásemberek, akik max félévre hajlandóak, kurva sok pénzért, ráadásul szar munkát elvégezni?
Végiggondoltátok ezt a “nesze semmi, fogd meg jól, hergeljünk, de lényeges haszon akkor sincs , ha elértük, de lehet tépni a szánkat és faszságokkal dobálózni”?
Bizony, ez irritálta az átlagjúzert, a 40 évesen nyugdíjba menő “veszélyeztetett”, aki ereje teljében, tőkeerősen(!) még tovább tudta növelni a vagyonát, általában saját vállalkozást indítva és mellette húzva a (nem kevés) nyugdíjat……
Ezen az életképen beszartam, de komolyan:) a felszabadult idejében vállalkoznak és közben az “felszabadult idejüket” a feleségeikkel, meg a (nem létező?) “unokáikkal” töltenék:)
Jobbak vagytok, mint Andersen:) a vállalkozó felszabadult ideje nagyon odavágott:)
Ennyi baromság után én már belátom:)
Me gecik és nem gondolják át, így kibaszva saját magukkal, és nem látják a mocskok, hogy ez a sok “40 nyugdíjas” hogy el fogja őket küldeni a picsába….
Ha egyáltalán eléritek a parlamenti bejutási küszöböt és esetleg bejut 5 képviselőtök, akkor ezt a kérdést majd napirendre tűzhetitek, de az objektív valóság akkor is szembe fog jönni.
“Szar ügy, de még mindig értékesebbek.”
Az összes kilóméterhosszú kommented lényege mindössze ennyi. Egyúttal pontosan ez az a vélemény amivel errefelé egyedül maradsz, ha még nem tűnt volna fel.
Kevered az objektív tény fogalmát a “véleménnyel”. Én objektív tényeket írtam, te véleményt, és míg az első “véleményfüggetlen”, addig a második olyan, mint a “segglyuk: mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a máséra”.
Hát akkor a “kendőzetlen igazság” után már van “objektív tény” is. Van még valamilyen kötelezően elfogadni való kategória?
Neked nincs. Rád ezek nem vonatkoznak.
“Szar ügy, de még mindig értékesebbek.” A kik is?
Sok mindenen már nem de ezen mindig megakadok. Finoman szólva. A harci némberek ilyenkor rántják elő a szülünk kártyát… Megérkeztünk. Egyik nemet sem illet semmiféle tisztelet sem megbecsülés alanyi jogon. Azt ki kell(ene) érdemelni. Igen szülnek, sokan 5-10 utódot is, akik aztán a mi adónkból élősködnek az állam nyakán míg el nem dobják a kanalat. Ez aztán tényleg nagy érdem! A világ legtermészetesebb dolga, hogy a nőstény emlős világra hozza az utódját. Ha ezek után még “emberisztánhoz” méltón bír viselkedni és élni, akkor jár a +pont. Egyébként nem. Az alkalmazkodni képtelen, a házasságába csupasz seggel érkező, követelőző, gyermekét már óvodás korban a családjából kiszakító, újra f@szkörhintázni óhajtó rémeket szívem szerint úgy vágnám a jogfosztottak táborába, mint muzsik a taknyot. Term. ez csak fikció sajnos. A mai átlagnő bántóan sötét. Végzettségtől függetlenül. Persze pista automatice megy az “értékes vok” mantra, csak a teljesítmény marad el az út elején. Irodalomtanárnők és művészkék, a jó isten mentsen meg tőlük! EÜ-s koszlott cemendék detto. Érdemi diskurzus ezekkel max az aldi vs lidl vonalon történhet. Egy mérnök, kutató stb reál érdeklődésű az életképes alternatíva, egy bizonyos korig, aztán kisiklanak ők is ebben a telepakolt multikulti világban. Sakk-matt… Ennyit az értékességről.
Ugyanígy gondolom, igaz, hogy hosszabban kifejteni, de lényeget tekintve egyetértek. Ritka az, amelyik ne venné természetesnek azt, ami neki adatik.
“A mai átlagnő bántóan sötét. Végzettségtől függetlenül.” Érdekes módon, de tényleg nem sokat számít a végzettség, megmarad átlagnő szintjén, az viszont már annál inkább, hogy tudja magáról, hogy “okos”. Ez pedig veszélyes. De senki sem lehet veszélyesebb annál a nőnél, amelyik ismeri a jogait.
Jelenleg a lányok és a szülőképes korú nők, régebben az idősebbek is, mert bizonyos feladatokat ők végeztek.
Akkor ideje megint a segget a fődhöz verni és hisztizni Istennél/Természetnél, kinek hite szerint.
Újabb funkcionális analfabéta: mi köze az (objektív, biológiai, fajfenntartás szerinti nemi ) értéknek a tisztelethez?
Keveritek, összemossátok aztán meg elkezditek püfölni és gyártjátok egyik baromságot a másik után , aztán meg ezeket a baromságokat veszitek alapnak és tenyésztitek őket a végtelenségig.
Hogy jönnek ehhez a cigók?
Az hát, csak amióta van választási lehetősége, azóta egyrészt megválogatja erősen, hogy egyáltalán szül-e, aztán meg ha igen, akkor kinek és azt is, hogy hányat.
No, ebbe nincs beleszólása a 70-80%-nyi hímnek, ezért megy is a vinnyogás.
Csakhogy ő kurvára leszarja a te “elvárásaidat”, tudomása sincs róla, ha lenne se érdekelné, mert megteheti.
Persze, persze, kemény vagy te is mint a “vídia”, akárcsak Hunn, csakhogy ez megmarad álmodozás szintjén.
De olyan jó e köré egy fikciós álomvilágot költeni, nem?, aztán meg püfölni ezt a bábot?
Szörnyű, de tényleg:)
(BTW- mikiegérnek újabb “követője” akadt:)
Nálad sokkal jobban be van akadva a lemez mama, persze te is “értékesebb” vagy. Legalább elismered azt is egyúttal, hogy itt nem egyenlő jogokról van szó, hanem többletjogokról, mivel hát az egyik “értékesebb”,így annak több jár. A femin tábor már tapsikolhat neked. Bár mondjuk igazad van, az egyenlőség az meg kommunizmushoz vezethet, így hát valakiket mindenképpen egyenlőbbé kell tenni.
Hozzál már egyszer forrásokat az állításaidra, te szőröstalpú köcsög…
Bagira, Csakszi èrvelèse a következőkre èpül:
1. Csak a nő kèpes szülni biològiailag.
2. A nő dönt, hogy szül-e, vagy sem, övè az utolsò szò. (Bàrmilyen kènyszerìtes ma büncselekmènynek szàmìt, ő dönti el kivel fekszik le, szed-e fogamzàsgàtlòt, ha megfogan a gyerek megtartja-e.)
3. A fèrfiak 70%-nak nincs gyereke. (Erre màr linkeltek statot többen is, bàr nem emlèkszem a mennyire hiyeles a forràs.)
4. Csakszi feltètelezi, hogy 30%-nàl több fèrfi szeretne gyereket. (Ez nem jön össze elsősorban a 2. pont ès a nők hipergàmiàja miatt).
5. A nők hipergàmiàja abszolut èrtelemben jelent felső 30%-t.
6. Csakszi a gyerekeket az egyik legfontosabb èrtèknek tekinti. (Nőiesen megfogalmazva èlet èrtelmènek tekinti, de mindenkèppen az egyik legfontosabb dolog egy ember èletènek.)
Az első 3 tèny, a többin màr lehet vitatkozni mennyire tènyszerű. Ezek az axiòmài, minden kommentje erre èpül, mindig ide utal vissza.
Gyerek èrtèk -> nő a szűkkeresztmetszet, hogy lesz-e gyerek, vagy sem -> a szülőkèpes nő èrtèk (a gyerek lètènek szempontjàbòl èrtèkesebb a fèrfinèl)
Ha jòl èrtem ennyit àllìt Csakszi, nem többet. (Majd megcàfol, ha nem ìgy van.)
Egészen pontosan ezek a csaxiómák, amiket persze el kéne fogadnunk bizonyítás nélkül is.
Nem értem, hogy pl ezt miért kéne bizonyítani ( sajnos ) nem így van ? Ezek tények :
“A nő dönt, hogy szül-e, vagy sem, övè az utolsò szò. (Bàrmilyen kènyszerìtes ma büncselekmènynek szàmìt, ő dönti el kivel fekszik le, szed-e fogamzàsgàtlòt, ha megfogan a gyerek megtartja-e.)“
A 40 év alatti férfiak gyermektelensége lásd a link bizonyított.
Úgy tűnik sokan nem szeretnek szembenézni a tényekkel. ( ami tény belőle)
Elég gyorsan megbocsájtottad neki, hogy egy ideig te voltál a bullyngja célpontja…egy bebuktatással.
Most, hogy közös az “ellenség”.
Meglepődtél? Ezért lett tiltva, vissza lehet olvasni az indokot anno.
Csakszi a férfimozgalom folyamatos lejáratásáért és aláásásáért lett tiltva ( többször is), én Vivienként pedig egy személyes ellentét miatt ( ami a százalékok terén-családon belüli erőszak témájában- különbözőképp került értelmezésre és ebből adódóan kialakult-így utólag valóban felesleges vita miatt jött létre).
Delin lett tiltva azért ( nekem ez rémlik), mert valamiben mellé állt, egyetértett ilyesmi.
Eszem ágában nincs megbocsájtani neki :),szó sincs róla, csak sajnos vannak vitathatatlan tények a mondandójában. No nem minden és valóban teljesen meddő módon, megoldásra, fejlődésre nem törekedve dörgöli ezeket a tényeket az emberek orra alá , ez is tény. Nekem nem ellenségem Hunn, meg Miklós, mivel nem tartom őket alkalmasnak arra hogy akárcsak vitázzak velük , pláne nem ellenségként kezelni őket. Ráadásul mindkettejüknél gyakorta tapasztalni pszichés dolgokat, amihez szakirányú segítség kellene. Teljesen felesleges dühösnek lenni rájuk, rájöttem.
De ne aggódj, nem felejtek én el semmit, de tény az is, hogy általam kiemelt rész igaz.( te is leírtad, hogy “ ebben egyetértünk kis gnóm köcsög “ egyszer-kétszer :))
Vannak vitathatatlan tények, de a következtetések, amiket levon belőle, abból, illetve sokszor kizárólag csak abból, minden egyéb érdemi tényezőt figyelmen kívül hagyva tévesek. tomgal, az, hogy kit mire tartasz alkalmasnak, az szíved joga. De! Ahogy ezeket magyarázod, kinyilvánítod, az saját vélemény marad, de átléped a hatáskörödet, és a saját megállapításodat általános, és megkérdőjelezhetetlen tényként véglegesíted. Olvasd már vissza, légy szíves, hogy ki kezdte a személyeskedést? Mentális problemákra, szivegértési gondokra, álomvilágra, szűklátókörűségre hivatkozva? Értelmesen nem tudtad elmagyarazni azt, amit gondolsz, én meg csak abból tudtam következtetni, amiket írtál. Most ha szerinted nem fedi az én értelmezésem azt, amit valóban gondoltál, írni akartál, arról nem tehetek. Amikor ezeket, szerintem, a képességeimhez mérten a lehető legjobban próbáltam eléd rakni, jött a többi vádaskodás, mocskolódás, nem válaszoltál meg kritikus részeket, elsunnyogtál többet, és máshogy megfogalmazva adtad vissza azt, amit korabban írtál, hogy jobb színbe tűnhess fel. Ha ezt te érdemi vita kiépülési alapjának nevezed, ami csak akkor lehet érdemi, és vita is, ha az eredmény téged igazol, akkor akkor még relatíve értelmes, férfias nőként (messze a többi, nagy átlag felett) is több a hasonlóság köztetek, mint neked a férfiakkal.
Az, hogy fogadalmat teszel, hogy nem írsz, és ezt rendszeresen, sértő, primitív módon megszegted, ismét csak téged minősít. Mint ha válnánk eppen, és te lennél a bosszúálló nő, aki a szép arcát mutatja, de ömlik a mocsok a szájából és a tetteiből. Én azért reagálok, mert ilyen fogadalmt nem tettem, tehát minden tovabbi nélkül megtehetem, te viszont nem, hisz nyíltan megszeged a saját fogadalmadat. Hisztérikusan vergődsz, bömbölsz, és projektálsz, szemrebbenés nélkül hazudsz (vagy legalábbis nem mondasz igazat, attól függően, hogy képes vagy-e felfogni a tetteidnek a súlyát, vagy nem). Az állandó beszólogatásod pedig tipikus, aljas női, hátmögötti kibeszélésnek minősülnek így, de mégis akként megrendezve, hogy azért “hallótávolsagon belül” legyek. Ezek idegesítő és alattomos női taktikák, mintegy “golyófricskázgatások”. Nem az erény, hanem a szánalmasság jelei.
Kedves tomgal, semmi olyan problémám nem volt soha ebben a kurva életben, ami ne a születésem óta a nőközpontú, feminista világtól kapott Blue Pill-es hülyítés következménye lett volna…
Érdekes módon, amint sikerül az életem bármely problémás részét Red Pill alapokra áthelyeznem, azon a területen a problémáim varázslatos módon szinte azonnal megszűntek…
Ami problémám mégis megmaradt, az pedig mind abból következik, hogy ha nem koncentrálok eléggé, olyankor visszasüllyedek a korábbi, Blue Pill-es beidegződéseimhez…
Semmi velem született pszichés problémám nincsen, teljesen normális vagyok.
Ha ennek ellenére mégis kialakult volna bennem bármi ilyesmi, akkor abból viszont az következik, hogy a normális emberekre bizony ilyen hatással van a nőközpontú, feminista világ őrülete… Ami pedig szándékosan ilyen. Tehát ezek szerint szándékosan őrjítik meg a normális embereket.
Nem tagadom: minél inkább átlátok a szitán, annál agresszívebben reagálok a feminista nők megnyilvánulásaira, annál jobban idegesítenek a hivatalos Blue Pill hülyeségek, a feminista propaganda. Ez is teljesen normális dolog.
Ami pedig az általad ajánlott “szakirányú segítséget” illeti, mind olyat… Nos, ha jól emlékszem (ez csak költői szófordulat, természetesen jól emlékszünk erre mindannyian), a “szakma” legbefolyásosabb, legkomolyabb szervezete, az Amerikai Pszichológiai Társaság hirdette meg, hogy a tradicionális férfiszerep nem más, mint maga a “toxikus maszkulinitás”… Mit mondjak, férfiként biztosan akkora kurva nagy “szakirányú segítséget” tudnának ezek az emberek nyújtani nekem, hogy attól koldulnék…
Mit mondhatnék még? Nem értem, hogy férfiként milyen alapon kell egyáltalán elviseljem azt, hogy 30+os nők egyáltalán beszélhetnek hozzám? Ezt a jelenséget törvény kéne tiltsa. Alig várom már a patriarchátus bevezetését.
Szóval minden bajodról a nők tehetnek? Azért hadd beszéljenek ha akarnak. Elég fura lenne megvonni a nőktől a szólásszabadságot.
Ráadásul már egy jó ideje nem is beszélek Hunnhoz ,( kb a tálibos agymenése óta) mint fentebb válaszoltam Bagirának a “ közös ellenség” felvetésére , hogy teljesen értelmetlennek tartom velük a kommunikációt , de úgy látszik ebbe nem igazán bírnak belenyugodni :)
Nem, Reszet Elek.
A bajaimról közvetlenül az a bétáskodó viselkedésem tehet, amit az engem ért folyamatos, téves feminista/Blue Pill inputra alapozva előadtam, hosszú évtizedeken át…
Azt viszont míg élek nem fogom megérteni, hogy az, hogyha az ember rámutat erre a téves imputra és következményeire, az miért jelentené egyből azt, hogy az ember úgymond “nem vállalja felelősséget”?
Mert leírhatom én azt akár százszor is egy A/4-es papírra, hogy hülye voltam, de nem látom át, hogy ebből hogyan profitálna egy szélesebb közösség… De ha leírom azt, hogy engem mi vezetett tévútra, abból mások is levonhatják a maguk részére a megfelelő következtetéseket.
Ami a szólásszabadságot illeti, nem akarom én azt feltétlenül megvonni a nőktől. Inkább azt mondanám, hogy a férfiaknak nincsen meghallgatási kötelezettségük a nők irányába.
Mára már valahogy úgy vagyok a női szólásszabadsággal is, mint a női egyenjogúsággal: minden férfi dönthesse el saját maga, hogy megadja-e a nőknek vagy sem, de ezt a döntéstét ne kényszeríthesse rá más férfiakra…
50+-os korosztály Hunn, ők még egy másik világban nőttek fel, a mostani rendszer problémáit aligha fogják átlátni, átérezni pedig (révén hogy nők) meg főleg nem. A női nem istenítése elég sok fronton zajlik, ha itt most éppen nem hát istenem. Bár ő megvan győzödve arról hogy ő más, ő a superwoman, mindeközben ugyanazt az utat járta be mint az összes emancipált nő. A gyerek megvolt az alfától, hosszútávú partnerként pedig megvan az ideális két lábon járó ATM béta-balfasz is már a hátralévő időre. Semmi új nincs a nap alatt.
Anton, úgy tűnik te nem pszichésen érintett, hanem szimplán megkeseredett és rosszindulatú vagy! ATM vazze ? A külön kassza legeltökéltebb gyakorlója és támogatója vagyok. Az , hogy egy jó erős stroke utàn a párom meg nem MERT több gyereket vállalni ( nem én-és amúgy is már akkor felnőtt gyermekei voltak, mivel korán nősült-tehát ugye akkor mégiscsak alfa volt :))tán érthető. De te már csak tudod. Te nem az alacsony termeted, hanem a megkeseredett, rosszindulatú személyiséged miatt vagy a nők által ignorálva ,( de persze te MGTOW vagy) most már egyértelmű .Ha meg általánosságban nézzük, az a béta, akit jónak találnak együttélésre , még mindig magasabb kategória, mint akit arra sem. Szóval ki a balfasz ? Az, akinek vannak gyerekei és választották férjnek, apának és sikerült a rossz első házasság után egy harmonikus második kapcsolatot felépíteni ( anélkül, hogy bármilyen téren kihasználnák -sőt) , vagy az , aki magát MGTOW-nak állítja be kényszerből és senki nem választja semmire…? ( és megint te kezdted a rosszindulatú személyeskedèst, mint mindig )
Horváth Anton csak az igazságot írta le , a nők a férfiakat két lábon járó ATM-nek nézik és ahhoz is mennének hozzá legszívesebben feleségül egy ATM-hez. MGTOW nem kényszerből lesz valaki , hanem úgy dönt saját maga ,hogy nem kér a nőkből , legfeljebb a nőkön található három testnyílásra van szüksége belőlük aztán annyi. Nők egyáltalán minek írhatnak egy férfiaknak szóló honlapra ? ( Nem akartam írni csak zavar ,hogy próbálod lejáratni az egyik legértelmesebb kommentelő embert akinek mindig elolvasom a hozzászólásait ) . Nők hozzászólásait else olvasom mert csak a bluepill hazugságaikat nyomatják folyton.
Olyan átlátszó ez a reg (emlékszem amit próbáltál művelni vele a gyakorikérdéses esetnél , a tények nem nagyon zavarnak meg ám). Ez a ” Nők egyáltalán minek írhatnak egy férfiaknak szóló honlapra ? Nem ismerős ez valahonnan ?
” MGTOW nem kényszerből lesz valaki , hanem úgy dönt saját maga ,hogy nem kér a nőkből .” Persze-persze. (amúgy biztosan létezik olyan is és látott már valaki ilyet). Erről ez a mondás jut eszembe:
“Könnyű annak erkölcsösnek maradni, akit senki sem akar megdugni “.
No mindegy, az a legnagyobb balfasz aki engedi magát ATM-ként kezelni, pláne úgy, hogy nem kap vissza cserébe semmit. Az, hogy konkrétan én meglehetősen aljas dolognak tartom, ha bárki kihasznál anyagilag (akárhogy) bárkit és kifejezetten támogatom a külön kasszát, meg mitől bluepill-es dolog? Tele vagytok ellentmondással és a tények nem igazán zavarnak meg titeket. De ugye veled nem kommunikálok, ha jól rémlik.
Pontosan erre céloztam, hogy gyárilag akkora nézetkülönbségek vannak ami miatt felesleges lényegében bármilyen vita. Igazából azt hogy szerinted kinek van pszichés problémája meg kinek nincsen, azt pont leszarom. Csak azt sajnálom hogy neked ennyi jön át az egészből, de ezen meg úgy se tudunk változtatni.
Vannak még értékes nők, akiknél nem csak ez számít, élvezik a párjuk társaságát, olcsón is. Nyilván szerencse kell az ilyen megtalálásához, mert ritkák, illetve az élet is rövid, az se mindegy, ha egyáltalán, hogy mikor találjuk meg. Az atm-es példa jó, annyira magába foglalja a női távolbalátást. Ugyanis ahhoz, hogy egy atm hasznos lehessen, (mivel a pénzt nem nagyon hasznos dolog meglenni) kell is kiépült rendszer, ami azt hasznosan képes befogadni. Azt vélem felfedezni, hogy a női alkalmazkodás nagyon gyors, de épp ezért rövid távolságot fed csak le. Az árucsere sok problémát vetett fel, az árupénznek pedig már sokkal stabilabb értéke volt. Itt már fel kellett ismerni a nőnek azt, hogy x bronzöntvény, só, fűszer képes akár egy hatalmas, cselédekkel teli palota ellenértékét is kifejezni. Az, hogy manapság is rengeteg a panasz, hogy az asszony dobbant, amint egy kis pénzügyi probléma alakul ki, jól mutatja, hogy mennyire gyorsan tudták (kellett is) meghatározni az árupénz értékét, ami nagyon hirtelen változhatott. Ha a nők nem tudnák ezt követni, akkor hamar felsültek volna, mert sokáig pl. a só értéke súlyarányosan az aranyéval volt egyenlő, és ma már nehéz kiváltani a nőből a szaporodási hajlandósságot azzal, hogy van az asztalunk szélén egy 2 kilós Himalája sólámpa. A mai értelemben vett pénz pedig szintén nem okoz gondot a nőnek, azon agyalva, hogy hogy lesz ebből kocsi, ház, szép ruhák, internet a “tehetségkutatók” nézéséhez. Hisz a rendszer amögött, ami befogadhatja a pénzt, van, működik, és őt ezek amúgy sem érdeklik. Tehát a gyors értékfelmérés indokolt a részükről, hogy tudják, mennyire árazhatják be saját magukat, s portékáikat.
Az egészben az a leghumorosabb, hogy a női önállóság, ennek tudata mind közvetve a férfiba vetett bizalmat mutatja, közvetlenül pedig a férfi haszontalanságát hirdetik. Ezekből gondolom, hogy mennyire nem tudatosak, nem képesek a férfié és a sajátjuk megkülönböztetésére, illetve tovább rontja az illúziót, hogy a férfi adaptálja a nőt a környezethez, úgy, hogy épp a környezetet alakítja a nőhöz. Ezért is tökéletes túlélő a nő, mert nincs az a környezet, amit ne idomítanának hozzá, és neki ez még energiába se telik, tehát a hatékonysága messze felülmúlja a férfiét. De ezek számbavételével, ha értelmezzük, hogy miért hiszik, hogy okosabbak, erősebbek, ügyesebbek, vagy mennyire önállóak, ha annak elsődleges indokát nem a férfival fejezik ki, az azt mutatja továbbra is, hogy semmiféle tudatosságuk nincs, mert az ki lett szervezve a férfiba. Aki meg, mint a metronóm ütemmutatója, ide-oda mozdul, hogy fenntartsa a női kényelmet, “stabilitást”.
Érdemes elolvasni, akár itt, akár máshol a női hozzászólásokat, megmutatják, hogy mennyire hasznos a beiskolaztatásuk, taníttatásuk.
Az oldal esze meg a mindenek felett álló nem szorul rá arra,hogy forrásokkal igazoljon bármit, lassan eljutunk oda ahol mi leszünk tiltva mert kételkedünk kettőjük tényeiben. Azért azt megnézném mire mennek egymással ketten.
Off, de éppen sikerült legalább kettő királykisasszonyt kinevelni ismét, akik megtapasztalhatták a femcsi rendszer működését:
https://24.hu/belfold/2021/09/16/vajai-fiu-ongyikossag-iskolai-zaklatas/
Mint megszoktuk, felelősség=0. (Persze az “oldal eszétől” már tudjuk rég, azért mert “értékesebbek”.)
Úgynézki hogy még csak eljárás sem fog indulni ebben a korrupt feminista görényrendszerben a bántalmazó hölgyikék ellen, egyeseknek ezis belefér, öngyilkosságig szekálni másokat. Érdekes hogy a nők fegyvere, a verbális bántalmazás, a lelki terror egyáltalán nincs szankcionálva ebben a feminista görényrendszerben, míg ha fizikai bántalmazást alkalmazol, akárcsak önvédelemből is, akkor állami erővel tesznek tönkre, de akár teljesen vétlenül, bemondásra is.
Azért az érdekekne, ha fiúk a zaklatók s lány az öngyilkos mi lenne? Ez egy tragédia de nem 2 nap alatt alakult így. Sem a tanárok sem a szúlei nem vették észre h gond van, nem beszélgetnek otthon?
Az ilyen esetekben valóban meg kellene vizsgálni a környezetét. A kommunikáció, a segítségkérés hiánya árulkodó, ahogy az is hogy semmi rendellenesség nem tűnt fel senkinek vagy ha igen, akkor meg hogy nem tettek semmit.
Ugyan már, Reszet Elek… Szerinted például zavart az valakit az elmúlt 30 évben, hogy nekem speciel nagyon komoly problémáim vannak a nők terén? Pedig biztosan látták. Ha mást nem is, de azt, hogy sosincs barátnőm, sosem vagyok női társaságban, azt biztosan.
(Persze jobban belegondolva lehet, hogy emiatt szimplán csak buzinak néztek. De akkor viszont azt kell mondjam, hogy nagyon toleráns a magyar társadalom, nem is értem az LMBTQ panaszokat….)
A jelek szerint ez – rajtam kívül – tökéletesen megfelelt mindenkinek ezen a kurva bolygón. És a mai napig kiválóan megfelelne mindenkinek, ha nem találtam volna rá a Red Pill-re. Nincs segítség. Nincsen.
És most komolyan: hát kinek mond el ilyesmit őszintén az ember? Aki szerencsés, az le tud ülni az édesapjával erről a témáról őszintén beszélgetni. Ahogy olvasom, ennek a szegény srácnak sem volt jelen az életében az édesapja. Sajnos ő a Red Pill-re sem talált rá időben…
Aki kicsit kevésbé szerencsés, de még mindig valamennyire szerencsés, az rátalál a Red Pill-re, ahogy én is. Persze a Red Pill megismerése óta sem sikerült még békét kössek saját magammal, pedig sok év eltelt már azóta is, de azóta legalább van remény, hogy nem agyonlőve végzem egy ámokfutás végén, hanem esetleg boldog családapaként és nagyapaként, ágyban párnák közt…
Akinek pedig még ennyi szerencse sem jutott az életben, annak marad az önpusztítás, az autoagresszió… Például a kábítószerezés, mint nálam a Red Pill megismerése előtt. És én is sokszor gondoltam anno öngyilkosságra. Ez a szegény srác pedig meg is tette. Nyugodjék békében.
Szerintem az ő példája is bizonyíték arra, hogy nem lenne szabad az oktatásnak koedukáltnak lennie. Akárki akármit mond, a tálibok azért tudnak valamit…
Abban az életkorban a fiúk és a lányok teljesen máshol helyezkednek el az SMV-görbén. A nők akkor vannak a topon, a fiúk pedig nincsenek még sehol. Miért kell hát hivatalból összekényszeríteni őket?
Az embernek a saját testéhez, a saját szexualitásához való viszonyát teljesen tönkre tudják tenni a fiatal nők…Ezt nagyon nehéz később helyrehozni, pláne úgy, hogy egész iparágak élősködnek pontosan ezen. Pornó, prostitúció, az összes élősködő pina ebből él….
Nem mindennel értek egyet de azt én is látom , a fiatal lánykák milyen ocsmány stílusban beszélnek a fiúk zömével (nesze neked önbizalom). Az az 1- 2 pedig akivel nem mernek így beszélni nem a fiút védi meg ha szólni merne magáért hanem a lányt…
Én megvilágosodtam ma reggel mikor éhgyomorra elolvastam ezt a cikket: https://divany.hu/eletem/szingli-nok-elvarasok/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Itt a magyarázat minden bajra. Hú bmeg, te kurva élet.
“Szeretné, ha a lányok átmennének hozzá az apartmanjába egy medencés bulira”
“„Nem hiszem, hogy nagyon mellélőnék – vonja le a következtetését Vanessa –, ha azt mondom, egy hazug, alkoholista férfi, aki a lányoknak akár az apjuk is lehetne, de még rendes otthona sincs, nem igazán a 28 éves lányok álma.”
“Amint eltűnt, a lányokhoz fordultam, és elmondtam nekik, hogy nagyjából annyi éves vagyok, mint az a férfi. Ilyen férfiak tartoznak a választékomba. Na, EZÉRT vagyok én szingli. És ők is ezért szinglik.”
Igen azt a férfit biztosan pont a puma néni “választéka” érdekelte ott, édes istenem bmeg, van ám egó, még akkor is ha csak kitalált sztori. Rendes otthona sincs, csak medencés apartman :D, :D, :D. Nem, nem az irreális elvárásaink miatt vagyunk szinglik, de ha képbe jön egy férfi akkor lehetőleg csak a negatívumokra kell koncentrálnunk. Gondolom ők aznap este nem basztak be mint az albán szamár, elvégre nem azért voltak ott, hanem csak a próbálkozó férfiakat szapulni. Ezután kurvára nem kell csodálkozni ha egyre több férfi lesz inkább MGTOW.
Nem veszed a cikk lényegi elemét.
A hivatkozott, már bőven falon túli nő, a saját magányát racionalizálja úgy, hogy egy hamis alternatívát vázol fel. Van a magány, meg az igénytelen semmit sem elért alkesz magakorabeli.
Valójában az istenített szingliség éppen az incel női megfelelője! A szingli kapcsolathoz nem jut, míg az incel meg szexhez.
RedPill axióma: A nők a szex, a férfiak a kapcsolat őrei. Szóval tökéletes a párosítás.
Jelen példában a leírt férfi senki épelméjű nőnek nem kellene. A hazugság az, hogy csak ilyen férfiak vannak elérhetően.
Mindettől függetlenül persze a nők evolúciósan “el vannak szállva”, amire a fogyasztói társadalom rátett még egy lapáttal illetve a családok szétesésével a megfelelő minták is egyre inkább eltűnőben vannak.
Hol lehet elvárni egy nőtől, akinek nincsen meg a megfelelő pozitív apaképe, hogy a valóban fontos tulajdonságokat keresse egy férfiben?
A te életed a te választásod. Ha egy irigy, buta ,kivénhedt picsa siránkozása elbátortalanít a normális emberi kapcsolattól akkor te talán nem is arra teremtettél. Vannak ilyenek is. Női oldalról párod lehetne a cikk” igényes ötvenes hősnője”.(még ha a történet kitalált is simán lehetne igazi)
Azért gondolkodhatnátok ti is néha. Hót részegen nyilván nem azért ment oda, mert jövő hétre esküvőt tervezett, hanem mert meg akarta volna baszni, a fiatalabbakat legalábbis mindenképpen. A fiatalabbikak közül szólította le az egyiket, így kezdődött a sztori, nem a pumára volt ráindulva, de részegen már azt is vitte volna. De van egy olyan szabály hogy hótrészegen már nem állunk neki csajozni, mert egyrészt fel se áll már olyankor, másrészt meg másnap reggel érhet meglepetés. Részegen minden nő megszépül, de tételezzük fel hogy ezek jól néztek ki. Épeszű nő ezt levágja hogy ez csak részeg és meg akarna csak baszni, ezért nem megy el vele, de nem egy egész társadalmi problémát köti egy egyetlen sztorihoz, olyan következtetést levonva hogy nincs is ilyen probléma, csak (szokás szerint) a férfiak szarok, így az ő hibájuk, ez is. Miközben az ő macskásodásuk okozza azt a demográfiai problémát amire a magyar kormány forintmilliárdokat költ, nyugaton meg a bevándorlási hullámokat köszönhetik nekik. A pumának az ésszerű választéka nem a vele egykorú férfi, hanem 50-60-as korosztály kezdjük azzal. Az a nő pedig amelyik az első öt percben azt próbálja kideríteni már, hogy van-e saját ingatlanod, az amúgy sem az akit haza kéne vinni. És az is jellemző hogy pont ez az a nő, akinek a korán, az igényein, és a picsáján kívül semmije sincsen. Tökmindegy hogy ma szinglinek hívják a macskás vénlányt, a kurvát meg szexmunkásnak, a lényeg ugyanaz maradt. Ez az ember inkább szerencsés volt, hogy elzavarták haza a picsába, mert ezekkel a nyestekkel aztán csak rábaszott volna szépen, mint sokan mások is már.
https://www.youtube.com/watch?v=I00VDhXqryQ
Most kezdek szerelembe esni egy 17 éves lánnyal.Ha csúnyán fog beszélni velem(mint szerintetek várható) előtte sírjam el magam vagy szaladjak egészen anyuig?
Szerintem, common man, ha nem 13 éves fiú vagy, akkor fogod tudni kezelni ezt a helyzetet…
Megmondom én neked mi lesz, pár év aztán majd felváltva szopják valamelyik nagytőkés faszát, aztán mehetnek a modelliskolába meg a bulvármagazinnak nevezett luxuskurva nyilvántartásba. Ott majd elmondják az olvasó Átlagjulcsinak a tutit, mit, kit és hogyan kell “meglovagolni” a siker érdekében. A végére akár guminéni kitüntetést is kaphatnak.
De akarják ők a verbális “bántalmazást” szankcionálni, amikor -szerintük- ők a sértettek. Erről szól szeretett isztambuliuk is.
Ezért kell nagyon átgondolni, hogy mekkora az a szabadság, ami még megengedett, és nem tesznek vele túl nagy kárt a társadalomban. Mert ennyit bőven nem ér meg. A korlátlan információcsere “pletyiparty” nem, neten csak bizonyos oldalak. Ezek azért kellenek, hogy ne tudják egymásban az amúgy is meghatározó kisebbségi komplexusukat emelni. Ne húzzák le egymást azzal, hogy dicsekednek a másiknak, hogy hova mentek nyaralni, milyen ruhát engedhetnek meg maguknak, milyen ékszereik vannak, és minden egyéb. Ezzel magunkkal tolunk ki, ha engedjük, ugyanis önerőből nem tudják felhozni magukat, de a kapott sebeiket nekünk kell gyógyítani, és bizony kevés lesz az, amire eddig futotta. Az a karkötő már nem lesz olyan drága, az a test már nem lesz olyan csinos, az a nyaralás már nem lesz olyan luxus. Magunkkal tolunk ki, magunknak nyomjuk felfelé a saját mércénket, a női elváráshoz igazítva, ami folyamatosan emelkedik. Muszlimoknák vajon minek van teljes testet eltakaró ruházat? Miért nem mehet a nő egyedül utcára? Ott miért nincsenek csicserepartyk? Pont, hogy ne tudják egymás igényét felemelni, aktív vagy passzív módon. Ott nem is tanulhatnak, de épp ezért nem is tudják fontos pozíciókba bekvótáztatni magukat, ahol mocskolni tudják a férfiakat, meg az önállóságukat hirdethetik. Elpazarolt ülőhely, adófizetők milliárdjai forintjai. Az tanulhasson, aki tényleg alkalmas rá, nem csak divatolni, messengerezni, tiktokozni jár be órára, ha kérdést kap, ami minimális gondolkodást igényelne csak, ne bambán nézzen, mert attól, hogy szép a sminkjétől, még buta marad. És egyetemen nem a szépség a lényeg (legalábbis amikor még minősége volt az oktatásnak, és nem a női, 90+%ban felesleges részvétel értelmetlen feltornázása volt a lényeg). Ha nem csak egy hóbort lenne ez részükről, ami sminkként emeli a szexuális értéküket, akkor kíváncsi lennék, hány maradna a tőle teljesen idegen környezetben, amire korábban semmiféle késztést, kinyilvánítást nem mutattak (elenyésző ellenpéldát tekintve) hogy lenne érdeklődésük, vagy tehetségük hozzá. A hiszti az nem számít, attól, hogy a férfi csinálja, nem jelenti azt (messze nem, nyilván) hogy a nő is tudja. De ha már felépült, kiegészítve az általunķ megengedett korlátlan női kommunikációval, magamutogatással és konstans gyűlölködéssel, természetesen oda akarnak pofatlankodni, lelakni, mert nekik megy, mert nekik jár. Ez is csak azt mutatja, hogy túl sok joguk van.
Mondjuk a dunakeszi kattant “attrakciója” zárójelbe tette az ügyet. Illetve azért bennem munkál a kisördög, hogy olyan akar rendőr lenni, aki magát sem tudja megvédeni….bár ismerem kiválasztási folyamatot. Máig nem felejtem el, amikor a sorozáson voltam a pszichológus csaj előre figyelmeztetett, hogy aki “továbbszolgáló” hivatásos akar lenni, be ne írja, hogy szereti a fegyvereket és verekedett, mert biztos nem veszik fel..
Ezen kínunkban hangosan felröhögtünk.
Egy kis pontosítás, a 40 év alatti férfiak 70 %-nak nincs gyereke , amúgy 40 fölött azért a százalék ugrik:
http://valasz.hu/itthon/elkepeszto-adat-a-40-ev-alatti-ferfiak-70-szazalekanak-nincs-gyermeke-128373
Zoom
Jók ezek a megfejtések, de nem muszáj az ő pályáján játszani.
A szemfényvesztése főként abból áll, hogy egészpályás küldetéstudata és kötetlen ráérő ideje van.
Első osztályú edzőpartner, fantasztikusan karatézik..
….a szájával..
Igazából nekünk kell eldöntenünk, hogy a volt nőnk miatt érzett csalódottságunk miatt mindenképpen egy ismeretlen férfival akarjuk-e tönkreharcolni/tönkreharcoltatni az önbecsülésünket.
Ha igen, és mindenképpen – akkor első osztályú választás ez a mi kedves ellenségünk.
Fejlődni nem így kell.
1. Csakszika szerint lényegileg a klimax utáni nő is tud szülni…legalábbis vitában. Pláne, ha vajdája hülyeséget kell védenie.
3. Ez most van így, ö viszont azt hazudja, hogy mindig így volt.
Nem, csakszika féregként kárörvendeni a pusztuláson és bullyngozni jár ide. Ahhoz viszont egy gyáva szar, hogy pofával is vállalja. (Akárcsak hunn, amikor gyilkosságoknak csápol)
Az ilyen féregnek a pokol legmélyebb bugyra van fenntartva. Ha előtte meg nem találom a kis véglényt..:P
Ezért kell azonnal kibaszni a kis véglényt, ahogy megjelenik…
Bagira, azt a kommentjèt nem làttam,
vagy erre gondolsz?
“régebben az idősebbek is, mert bizonyos feladatokat ők végeztek.”
Èn ilyen nènikre gondoltam az idèzett rèsz kapcsàn, mint aki a videòban van. (Jò ez lehet csak èn.) Persze hìvhatod őket klimaxos vènlànyoknak, de ha ismertèl ilyen nagyit, akkor tudod milyen èrtèkeket adtak ők idős korukban a csalàdjuknak.
https://youtu.be/fkduhpsVSlE
Hát hadtörténeti emlékeim szerint őket pusztította el közvetlen vagy inkább közvetett módszerekkel (mocsarakba űzés, tempomokba terelés és rajuk gyújtás, táborokban – a story szerint -őket küldték elsőnek a kamrába, mint gazdasági ballasztot, hiszen konkrét lemészárlásukat is a haderő felesleges lekötésének tekintették)
Tehát történelmi tényeket, ne negligálva érveljen. Ráadásul tényeknek hazudva.
Tudod bárki, akinek valasztania kell, hogy kit lök ki a csónakból egy 50+os férfi hajómérnököt vagy egy pedagógusból lett szarevő taksinénit…az egyértelműen az előbbit fogja választani. Te is…
Egyébként csaxika itt az ő által említett trp alapokat vitatja, ha a vajdájáról van szó…tehát 50+san bizony a valamihez értő férfi ér többet.
Bagira, szerencsère gyerekkormban mèg sok ilyen nènivel talàlkoztam, pàrat mèg ma is lehet talàlni kisebb falvakban. Mi a trp alap?
Az, hogy egy nő “biológiai” értéke rohamosabban csökken, mint egy férfié, klimax után abszolút.
Nézd, hunbagira, ami engem illet, én nem “csápolok” gyilkosságoknak, pusztán levezetem, hogy miért teljesen érthető, elkerülhetetlen és logikus következménye a nőközpontú, feminista, Blue Pill-es világrendnek egyrészt az egyéni terror, másrészt hosszabb távon az erőszak eszkalálódása.
Azonkívül szilárd meggyőződésem: minden férfi igenis harcosnak, vadásznak, gyilkosnak született. Az árnyék igenis ott van mindannyiunk lelke mélyén (az a bizonyos “Shadow”, amiről beszélni szokott maga Jordan Peterson mester is, hogy a férfinak integrálnia kell). És ezzel, mint tényezővel, bizony számolni kell, ha érteni akarjuk magunk körül az embereket és a világot.
Anonim módon, kommentben, meg tudom szólaltatni ezt a bennem élő árnyékot is… És ezt bizony meg is teszem, nagyon is gyakran megszólaltatom. Az, hogy ezt arc nélkül teszem, nem pedig a személyi igazolványom számát és anyám nevét három példányban mellékelve – és pláne az, hogy nem feltétlen élem is ki impulzív módon a leírt dolgokat – az nem feltétlen azt bizonyítja, hogy egy gyáva kis köcsög lennék, aki ráadásul még elmebeteg is… Hanem éppen hogy ennek homlokegyenesen az ellenkezőjét. Nem igaz?
Ezen kívül pedig arra kívánom rávezetni a tisztelt nagyérdeműt, hogy – helyzetértékelésem szerint – a nők biztonsága az a terület, ahol a feminizmust igenis meg tudnánk fogni, és visszavonulásra tudnánk kényszeríteni! A fix pont, ahonnét a sarkaiból kifordíthatnánk ezt a szép új nőközpontú, feminista világot!
Úgy tűnik, nem csak én szúrtam ki, hogy a nők biztonságának kérdése lehetne a nőközpontú, feminista világ sarkalatos pontja, amivel valamit kezdeni tudnánk, hanem az Európai Parlament is…
https://telex.hu/kulfold/2021/09/16/minosuljon-europa-szerte-buncselekmenynek-a-nemi-alapon-elkovetett-eroszak
“A nemi alapon elkövetett erőszak legyen különösen súlyos bűncselekmény az egész Európai Unióban – egy erről szóló kezdeményezést szavazott meg az Európai Parlament csütörtökön.”
Akkor azokat a bizonyos feladatokat szépen és maradéktalanul el is kell látni! Tetszik érteni? Nem ribanckodni 15-35 között, hanem értelmes életet élni. Sajnos a véleményemmel nem vagyok egyedül, bántó ez vagy sem, a tények makacs dolgok…
Szőrőstalpú, kis primitív majomgeci! A klimax utáni nőben, milyen érték van?! Megint a primitívseged bizonyítod illetve hazudsz pofátlanul.
A törzsi háborúkban is tőlük szabadulnak meg először.
Az egész nők 40, a vajda szavazatvásárlásáról szól(t), viszont az idióta cigányvajda…szintén a hitének rendelte alá a tényeket, hiszen a balliberok legelkötelezettebb szavazórétegét próbálja prostituálni…csak a vén férfigyűlölő prostik magasabbra strófolják az árukat..Legesélyesebb miniszterelnökük is ebből a rétegből jön, akárcsak guminéni.
Tehát az isztambuli lincs és kifosztás értékesebb számukra, mint ez a szar..
Ez olyan ötlete volt, mint a párválasztó buli , bergendiékkel..:D
Jézusom jobbágyhobbit. Te és az “objektív valóság”.amikor az esztenákról az alföldi pusztára szakadt kecskebaszó elmélkedik…hortobágy poétája, hozzádképest nobel díjas..
A korkedvezményes nyugdíj kifejezés már eleve félrevezető, hiszen Magyarországon 65 év a nyugdíjkorhatár, ami nemzetközi összehasonlításban kiemelkedően magas.
Liechtenstein 64 64 Dec/21
Lithuania 64 63.83 Dec/20
Czech Republic 63.83 63.67 Dec/21
Estonia 63.75 63.5 Dec/20
Finland 63.75 63.5 Dec/20
Latvia 63.75 63.5 Dec/20
Armenia 63 63 Dec/20
Kazakhstan 63 63 Dec/20
Malta 63 63 Dec/20
Moldova 63 63 Dec/21
Tajikistan 63 63 Dec/21
Slovakia 62.67 62.5 Dec/20
Belarus 62.5 62 Dec/21
France 62 62 Dec/21
Norway 62 62 Dec/21
Singapore 62 62 Dec/21
South Korea 62 60 Dec/20
Sweden 62 62 Dec/21
Turkmenistan 62 62 Dec/21
Russia 60.5 60 Dec/19
Algeria 60 60 Dec/20
China 60 60 Dec/20
India 60 60 Dec/20
Malaysia 60 60 Dec/20
Micronesia 60 60 Dec/21
Mongolia 60 60 Dec/20
Saudi Arabia 60 60 Dec/20
Slovenia 60 60 Dec/20
South Africa 60 60 Dec/20
Turkey 60 60 Dec/21
Ukraine 60 60 Dec/21
Uzbekistan 60 60 Dec/21
Vietnam 60 60 Dec/20
Bangladesh 59 59 Dec/20
Indonesia 57 57 Dec/20
.
A férfiak több, mint egyharmada ráadásul meg sem éri a nyugdíjas évei kezdetét, a fizikai munkát végzők esetében ez az arány csak 50%. Nem csoda tehát, hogy Magyarországon a 2 millió nyugdíjasnak csak alig több, mint egyharmada férfi.
Inkább megadni a férfiaknak is a lehetőséget, hogy legalább esélyük legyen 5-10 nyugdíjas évre.
.
2011 óta mintegy 300.000 nő ment korai nyugdíjba a Nők40 programnak köszönhetően.
Igen. Ez a cikkben, mint kevésbé releváns, nem került kifejtésre, ám ez nem “elhallgatás”, hanem kevésbé releváns információ annak tükrében, hogy a férfiaknak gyerekkel vagy anélkül sincsen biztosítva semmiféle lehetőség a korai nyugdíjba vonulásra.
.
Kijelenthető tehát, hogy a legmegterhelőbb fizikai munkát végzők fele egyszerűen nem élvezheti a nyugdíjas éveit.
Nem “proli irigység” az, ha nem tetszik, hogy attól veszik el az éveket, akinek amúgy sincsen sok. A Férfiak40 programnak nem része, hogy a Nők40 program helyett legyen, éppen hogy azzal párhuzamosan. Ezt kiforgatni viszont proli rosszindulat.
.
Tovább fokozza a problémát, hogy a nyugdíjak összegénél és a nyugdíjkorhatár megállapításánál csak azok az évek számítanak, amelyek bejelentett munkahelyen kerültek teljesítésre.
Létező probléma, ami megoldást vár. Ez a megoldás nyilvánvalóan nem a “bemondás”.
.
Köztudott, hogy a fizikai munkát igénylő szakmákban szinte minden esetben kevesebb a bejelentett, mint a ledolgozott idő, pláne akkor, ha a gyakorlati, “inasi” éveket is ideértjük.
A fizikai munka fontosságáról nem kezdenék most értekezést, elég könnyen belátható- főleg a munkaerőpiac jelenleg helyzetét figyelembe véve- hogy a fizikai munkának komoly helye van egy ország gazdaságában. A fizikai munkát elvégzők helyzete se legyen rosszabb másokénál. Az “inasévek” valamilyen módon való elismerése értelemszerűen minden dolgozó – beleértve a nőket- figyelembe vételével valósulhatna meg (bár nem ez az elsődlegesen megoldandó feladat ebben a kérdésben).
.
Milyen „kedvezmény” lenne tehát az, hogy 40 év kemény munka után az ember elmehet nyugdíjba megalázóan alacsony összeggel, a folyamatosan emelkedő árak mellett? -teszi fel a kérdést Halász Géza.
A kérdés értelemszerűen arra vonatkozott, hogy ezeket a körülményeket “kedvezmény”- nek veszi a kormány (és az AB), noha valójában minimumnak kellene lennie.
.
Kezdő lépésként legalább azt vissza kellene állítani, ami már egyszer rendelkezésre állt, ez pedig nem más, mint a korkedvezményes nyugdíjba vonulás a különösen megterhelő, veszélyes foglalkozást űzőknek.
Referenciának ott van a 2012 előtti szabályozás, hozzáigazítandóan a mai és a jövőbeni társadalmi helyzethez.
.
Az Orbán- kormány ugyanis 2012-ben ezt a lehetőséget elvette, többek között a bányászoktól, tűzoltóktól és a fegyveres testületek tagjaitól –
100.000 ember számít. Kevesebb is. Ráadásul a rendőrség és katonaság fejlesztése fontos feladat a jövőre nézve, így ez a szám remélhetően nagymértékben emelkedni fog.
.
Szintén számít.
.
azt is hozzátették, hogy a férfiak korkedvezményes nyugdíjba vonulásának lehetősége kiüresítené a nőknek az Alkotmány által biztosított kedvezőbb, tehát nem azonos jogait.
Egy 20 éves és egy 60 éves nő “értékessége” egy ponton mindenképpen megegyezik: ugyanannyit ér a szavazata… A többi körülményre viszont éppen nem igaz a fenti állítás, noha látszik az igyekezet, összemosni a dolgokat.
.
Nehéz elképzelni, hogy a bevándorlásról, a 2008-as szociális népszavazásról, vagy korábban a kettős állampolgárságról szóló referendumok ne érintettek volna költségvetési fejezeteket, vagy azok eredményei ne lettek volna hatással a magyar állam kiadásaira.
A cikk példaként hozza a témát arra, hogy az AB más, költségvetést is érintő kérdésekben nem találta aggályosnak a népszavazásra bocsátást. Igen kár ebbe (is) erőszakkal belemagyarázni bármit.
.
Halász azt is hozzátette, hogy az a férfi, aki hamarabb (értsd: négy ledolgozott évtized után) élvezheti a munkája gyümölcsét, az nagy valószínűséggel a társadalomnak és a gazdaságnak is még hosszú évekig a hasznos tagja lehet.
A példabeli illető akkor fog, valóban. És? Nem kívánjuk az éveket “megerőszakolni”, hanem a lehetőséget biztosítani mindenkinek.
.
Lásd fentebb. Aki már 18 éves korától dolgozik, annak ez – könnyű matek- 58 éves korában jelent nyugdíjba vonulást. A számokból fakadóan ez elsősorban a fizikai dolgozókat fogja érinteni- láss csodát, a cikkben is ők vannak kiemelve, többszörösen is.
.
Mint fentebb láttuk, van lényeges haszon. Valójában a Fidesz- kormány nem gondolta végig 2012- ben- illetve nagyon is végiggondolták, csak éppen a nem megfelelő irányból.
.
Példák ezrei bizonyítják, hogy a jó fizikai és jó szellemi állapotban nyugdíjba menők vállalkozásba, vagy más olyan tevékenységbe kezdenek, melyek össztársadalmi értelemben éppoly hasznosak lehetnek, mint korábbi munkájuk.
Könnyen belátható, hogy aki korábban megy nyugdíjba, az bizony várhatóan jobb állapotban lesz, mint aki 60 éves korában még lehúz 5 évet egy munkahelyen. A nyugdíjaskori vállalkozás nem kötelező, de egy lehetőség, amivel lehet élni- él is, aki akarja és teheti.
.
Becslések szerint 150- 180 ezer férfi lenne jogosult a korai nyugdíjra, akik az így felszabadult időt feleségeikkel, unokáikkal tölthetnék.
Nem hiszem, hogy nehéz lenne megérteni: a cikk lehetséges hasznait sorolja fel a korai nyugdíjba vonulásnak, ezen hasznok közül nem kell, hogy mindegyik egyszerre valósuljon meg.
.
Könnyen belátható, hogy a Férfiak40 program megvalósítása egyúttal a nők, és általában véve minden dolgozó ember nagyobb megbecsülését is jelenti.
Nem tűnik úgy, hogy bármit is sikerülne- nem belátni, hanem megérteni- a leírtakból.
.
Ez elviekben tökéletesen beleillik a Fidesz által képviselt(?) konzervatív családmodellbe, ezért is érthetetlen, hogy ehelyett miért a dolgozók jogainak megnyirbálását, a férfiak „munkából temetőbe” kényszerítését választották.
A Fidesz igencsak közel áll ahhoz, hogy elveszítse a ’22- es választásokat, ennek megakadályozására valóban többet kellene tenni, mint aláírásokat gyűjteni Gyurcsány ellen.
.
“Meggyőződésem, hogy a következő választások után a Mi Hazánk teljes frakcióval fog tudni kiállni az ügy mellett, mert a nemzeti érdekek képviselete és a szociális, társadalmi kérdések felvállalása nem kizárja, hanem erősíti egymás.”
Ezt csak azok gondolják, akiknek annyira telik, hogy az ún. “közvéleménykutató cégek” sosem tévedő előrejelzései alapján alkossanak véleményt. Nemigen kell ezen izgulni, a Mi Hazánk ott lesz a parlamentben és nem 5%- kal. Az objektív valóság pedig mindig az, amivé tesszük. A férfijogi mozgalmak számára egy hatalmas előrelépés, hogy egy parlamenti párt támogatását és képviseletét bírhatják majd- a gúnyolódók, károgók korábban erre sem láttak semmi esélyt. Persze nemigen számít, hogy az ilyenfélék mit mondnak, tesszük, ami a dolgunk és amiben hiszünk.
Amúgy az a baj, hogy nem értitek vajda gondolkodásmódját. Szerinte (vagy, csak ezt hazudja, hisz ezen szektorban lehet a legtöbbet lopni) az epítőipar lesz az ország “komparatív előnye” (igaz, ilyet nem látott még a gazdaság történelem). Így neki melósokra van szüksége, aki szarrá robotolja magát napi 12 óraban és, ha nem bírja már, akkor megdöglik minél gyorsabban.
Letiltottuk XcsakX felhasználó **** nicknevét, hogy érvényt szerezzünk a korábbi férfimozgalom ellenes, férfigyűlölő, közösségromboló magatartás miatti kitiltásnak.
Nagyon helyes!
Istenem, add, hogy ne is lássuk soha többé itt kommentelni azt a feminista, NGO-s férget!
Hunn, nem akarok ünneprontó lenni, de szerintem este valamikor már válaszolni fog erre. Olyan, mint a Rakéta Csapat, mindig felsül, de örökké visszatér :D
Amint a stílusáról és az úgynevezett “mondanivalójáról” ráismerünk, hogy ő jött vissza, az új nick-jeit is azonnal tiltani kellene.