Szujó Flórián
81 megosztás

Bebetonozódik az apák másodrangú szülői szerepe?

Orbán Viktor miniszterelnök ma Facebook bejegyzést tett közzé a magyar családpolitika öt pilléről, melynek harmadik pontja szerint "a családpolitikát az édesanyákra kell alapozni".

A magyar családpolitika szégyene az apák alacsonyrendű szülőként kezelése. Szégyen az is, hogy a miniszterelnök nem az apák jogai és egyenlősége mellett áll ki, hanem még inkább alárendelt helyzetbe taszítja az apákat ilyen családpolitikával. A családpolitikát az édesanyákra és az édesapákra kell alapozni! A családpolitikát a férfi – és apajogi szempontok figyelembevételével meg kell reformálni és épp az ellenkező irányba kell haladni: a nemek megkülönböztetése helyett a nemek közötti egyenlőség felé.

Meg kell szüntetni minden olyan jogi diszkriminációt, ami az apák számára hátrányos, kezdve a szülői szabadságok eltérő hosszától egészen a diákhitel kedvezményekig. Elő kell segítenie az apák és anyák társadalmi szintű egyenlőségét is: aktívan fel kell lépnie azokkal az ideológiákkal és gyakorlatokkal szemben, ami a gyermeknevelésben és a gyermekgondozásban az apákat alárendeltté teszi. Kifejezetten jutalmaznia kell azokat a családi és szülői döntéseket, amik az egyenlőségen alapszanak (tehát például, ahol azonos arányban van a gyermekkel az anya – és az apa is otthon).

Továbbra is kérjük a miniszterelnököt, hogy az alábbi petíciónkban megfogalmazottak szerint a családpolitika kezelje egyenlően az anyákat és az apákat!

https://www.peticiok.com/a_csaladpolitika_kezelje_egyenl…

Post Author: Szujó Flórián

Szujó Flórián
Fontosnak tartom, hogy a nemi alapú igazságtalanságok megváltozzanak, és hogy legyenek erre adott válaszok a férfiak esetében, valamint létrejöjjenek olyan civil kezdeményezések, amelyek ezeket az ügyeket képviselik. Szeretném, hogy a nemekkel és a nemek közötti egyenlőséggel foglalkozó a nők és a férfiak létező problémáira adjon megoldást, a férfiak és a nők egységét teremtse meg és igazságosabbá tegye a társadalmunkat. Ehhez azt gondolom, hogy feltétlenül szükséges az, hogy ennek kialakításában a nők és a férfiak is részt vegyenek és a gátlástalan érdekérvényesítés helyett legyen törekvés a másik megértésére is.
f Facebook
81 megosztás


104
olvasói vélemény eddig. - Szólj hozzá te is! Minden hang számít!

Bejelentkezés szükséges a hozzászóláshoz!
11 Egyéni hozzászólás
93 Válasz hozzászólás
1 Követők
 
Legtöbbször megválaszolt hozzászólások
Jelenleg legvitatottabb hozzászólások
19 Hozzászólások szerzői
DeadpoolModerator-04IncelvagyokModerator-05Halász Géza Legújabb hozzászólók
  Feliratkozás  
legújabb legrégebbi legnépszerűbb
Visszajelzés
Reszet Elek
Újságíró

Szerintem meg éppenséggel az apákra kellene alapozni és nem az anyákra! Egy nő az első gyerekét akár a körülményektől függetlenül is, leginkább önmagának szüli. A további gyerekek felvállalásában viszont döntően a férfi, az apa szerepe érvényesül. Jó példa erre például azoknak a nőknek a gyerekvállalási kedve, akik nem európai és fehér férfihoz mennek hozzá, hanem muzulmánhoz. Ugyanabból a kultúrából jövő nőként érdekesmód jóval több gyereket vállalnak.

Szóval népeségpolitikai szempontból éppenséggel az egyenlőtlenséget kellene szorgalmaznunk, de fordított relációval!

Horvath Anton
Olvasó

Jó hát csak itt matriarchátus nőközpontú társadalom van, ami egyébként nem csak a családpolitikában jelenik meg, de igazán látványosan leginkább abban.

magor
Olvasó
magor

Tévedés, a muzulmán nők nem vállalják, önkéntes alapon, hanem nincs választási lehetőségük és kénytelenek szülni.
Amelyik európai nőként muzulmánhoz megy feleségül az szépen belesimul, vagy elvágják a torkát, ha emanci-punciskodni akar.
Annyit fognak szülni, amennyit a férjük akar.

Európai, nyugati családokat figyelembe véve pedig az első gyerek megszületése után a további gyerek szülése meg épphogy nem a már meglévő gyerek apjától függ, mivel a nő már az elsővel biztosította fölötte való hatalmát, már meg van fogva, és ha nem szociopata, akkor mindig és minden körülmények közt, bármit megtesz az utódjáért, még akkor is, ha ez az az út a gyerek anyján keresztül vezet és teljesen kizsigereli.

Nem lehet kívülről, akár pénzzel rávenni a nőt, hogy szüljön, mindegy, hogy mennyit ígér vagy ad nekik bármelyik kormány. A nők saját maguknak szülnek elsősorban, vagy arra érdemesnek talált férfira.
Ezért is elvetélt minden olyan támogatás, amit azért adnának nekik, hogy e miatt nem hogy több gyereket, de egyáltalán szüljenek.
Kényszeríteni lehet rá, de arra a jelenlegi társadalmi berendezkedésünk alkalmatlan.

A nyugati nőnek megvan az a választási lehetősége, hogy ha mindenképpen akar, akkor is csak egyet szüljön, és gyakorlatilag a saját megélhetését is ezzel bebiztosítja, főleg akkor szignifikánsan igaz ez, ha az az egy fiú.

Mivel “új műsorhoz, új férfi kell, ezt ők sosem felejtik el”, és meg is van rá a lehetősége, így nem habozik, ha választhatja, az újtól, másnak való második gyerekvállalást.
Így kimaxolva a lehetőségeit.

A több gyerek sem garancia egy férfi számára, mert ha a nőnek van lehetősége arra, hogy ugyanazt az életszínvonalat, vagy kicsivel alattit, a férfi, apa nélkül is képes megvalósítani, akkor biztos, hogy hogy el fog válni, mert a gyerekek bizonyos kora után tényleg nincs rá szüksége, lásd hal, bicikli esete.

Reszet Elek
Újságíró

Ez is egy vélemény, de a honi statisztikák és tapasztalatok nem ezt mutatják.
A legtöbb nő fiatalon több gyermeket tervez és igazolhatóan komoly szerepe van a később vállalt gyermekek számában a család anyagi állapota (most a cigányoktól tekintsünk el). A válással a legtöbb nőnek itthon romlanak az anyagi kondíciói, gyermekét nevelő egyedülálló szülőként pedig erősen visszaesik a húspiaci értéke is.

A több gyerekkel a jelenlegi családtámogatási rendszernek köszönhetően csak akkor jár anyagi “haszon”, ha a férfi is a család része marad. Lásd adójóváírások (ha a férfi a fő kereső), közvetlen megelőlegező támogatások.

Ráadásul több gyerekkel több olyan lekötöttség is jár, ami egy nőt ellehetetleníthet a munkaerőpiacon. Nem véletlenül szól úgy a népi bölcsesség, hogy egy nőt úgy lehet megfogni, ha gyereket teszel a hasába. Aztán újra és újra. Három gyerekkel simán kilőhetőek a legkapósabb évek. Negyvenesként három gyerekkel pedig nem is fog ugrálni. Ha meg ötvenesként akarna elválni, mert a gyerekek már elég nagyok, hogy ne kelljen olyan szinten gondoskodni róluk, nos tegye bátran. Jön majd helyette egy jóval fiatalabb.

magor
Olvasó
magor

Nem kétlem, hogy a nők fiatalon több gyereket terveznek, addig, amíg nem találkoznak a valósággal, amíg rá nem jönnek, hogy van választási lehetőségük és amíg nem szülik meg az elsőt, ami nem kis trauma, mindenféle értelemben.

Ha a válással romlanak is a nőnek itthon az anyagi kondíciói, még dehonesztálóbb az exférjére nézve, hogy még így is megéri neki.

Gyermekét egyedül nevelő, elvált, egyedülálló nők általában kivirágoznak, és így nő a MILF értékük, az exnél jobb minőségű kúrópajtásokra tehetnek szert.

Egyetértek a gyerek hasba rakásával, csakhogy ez a mi kultúrkörünkben nemi erőszaknak számít, ha akarata ellenére akarja a férfi, így meg a két gyerek már kihívás, a harmadik vagy több már inkább az álom kategória, vagy tényleg nagyon ramaty az a nő.

Ritka az a háromgyerekes nő, amelyik alapból nem alsó kategóriás.

Reszet Elek
Újságíró

Azoknak a bizonyos MILF-eknek nem könnyen kapható dugibarátok kellenének elsősorban. A legtöbb nőnek a szex olcsó mert könnyen elérhető, megszerezhető.
Éppen mivel romlanak a válással az anyagi körülmények, elgondolkodtató, hogy mégis miért lépi meg sok nő. Megjegyzem a legtöbbnél csak egy gyerek van, kettő gyereknél ritkább, háromnál meg kifejezetten az.
comment image

magor
Olvasó
magor

Azok a MILF-ek koppannak, aztán vagy megalkusznak, vagy macskáznak a gyerekek kirepülése után, de az már az ő dolguk.

Szerintem két dolog miatt lépik meg:
– a villanykapcsoló hatás miatt úgy érzi, hogy kijózanodott, és teherként éli meg, amire már nincs energiája, kinyílik a csipája,
– tévhitben él, mert túlértékeli a látszólagos, de valójában hamis lehetőségeit, sok a felhőztetett szárazbarát és ebből kiindulva újra keresné az igazit.

A romló anyagi körülmények csak az igények visszább-vételét jelenti, de nem fog egy sem nyomorogni, és mindig megmeneti valaki az éhenhalástól, csak épp puncit kell adnia érte.

hunbagira
Újságíró

Tudomásom szerint a mi “kultúr”körünkben is a konzervatívabbnak számító lengyeleknél/íreknél van a legnagyobb nép”szaporulat” (azaz ők fogynak legkevésbé) . Nem a legvadabb nőseggnyaló skandinávoknál stb Szóval ez is mellé.
És, ha latin-amerikát is ideszámítom…

hunbagira
Újságíró

Kis patkányunk, ezzel most nem cáfoltad Eleket, csak jöttél vajdád mundérját/csillingelővajdabotját védeni, mint szarra döglégy.
Tehát, hogy a matriarcha alapon, bizony gyerek sem lesz, ahogy nagyjából semmi…csak a lerohadás/lepusztulás.

common man
Olvasó
common man

Tévedés, a muzulmán nők nem vállalják, önkéntes alapon, hanem nincs választási lehetőségük és kénytelenek szülni.

Hányat ismersz?

hunbagira
Újságíró

Csaxiomákra, forrást?! :D

Blackur
Olvasó
Blackur

Másik cikk alatt írta ő nem véleményt hanem tényeket ír, ergo forrás sem kell :)

Hunn
Újságíró

A fiatal muzulmán nők hozzáállása az anyasághoz és a gyermekvállaláshoz az csillagos ötös kategória, magor…

Legalábbis a muzulmán vallású, illetve muzulmán kultúrkörből származó kolléganőimmel folytatott eddigi beszélgetéseim alapján. (Ráadásul én nem is valamiféle hardcore iszlámistákkal, hanem már kifejezetten a nyugaton – mármint itt, nálunk – világi életet élő, fiatal, hajadon muszlim lányokkal beszélgettem a témáról.)

Isten áldásának tekintik, és pont.

Sok rosszat el lehet mondani a muszlimokról, de a családalapításról, házasságról, gyermekvállalásról alkotott elképzeléseikbe nem lehet belekötni… Sokkal inkább követendő példát jelenthetnének számunkra is.

Ők ugyanis még abban a gondolkodásmódban vannak, aszerint gondolkodnak erről a kérdéskörről, ahogy anno a mi vallásos, keresztény őseink is tették, talán még a mi nagyszüleink idejében is.

Taiko
Olvasó
Taiko

Hunn, annyira hihető, hogy a fejkendős (vagy anélküli) muszlim nők, dolgozva a te multinacionális cégednél, itt Budapesten arról beszélgetnek veled, hogy egy focicsapatnyi lurkót akarnak szülni a férjüknek.
Szerintem meg ha tényleg ezt akarnák, akkor nem veled dolgoznának együtt, hanem otthon ringatnák a harmadik vagy negyedik gyereket.
Beszoptad, komám.
Sohase azt nézd, hogy mit mond, hanem azt, hogy mit cselekszik.
És főleg: ne hazuidj magadnak sok gyereket akaró muszlim nőket a munkahelyeden…

Hunn
Újságíró

Kedves Taiko, bazmeg, talán ne tudd már jobban, hogy kik dolgoznak az én munkahelyemen, és hogy mit csinálnak, jó?

Taiko
Olvasó
Taiko

Hunn, dolgoztam már és dolgozok elég multinacionális cégnél, hogy el tudjam mondani, hogy az általad felvázolt muszlim női dolgozói magatartás nem létezik.
Én nem bazdmegoltalak téged, de ha te így kívánsz kezet fogni, akkor “bazdmeg” pajtás….én csak viszonzom. Érted?

Taiko
Olvasó
Taiko

Egyébként meg, a legutóbbi Mi Hazánkos tüntetésen ott voltál a Várban? Vagy csak a bokáig érő, patriarchális afgán pendelyedben cidiriztél otthon?

Hunn
Újságíró

Mi közöm van nekem a Mi Hazánk párt tüntetéseihez? Én 2006-ban tüntettem az utcán, nem 2021-ben…

Hunn
Újságíró

Csak ismételni tudom magamat, kedves Taiko: ne akard már jobban tudni bazmeg hogy kik dolgoznak az én munkahelyemen, és ne akard már nekem te megmondani hogy ők hogyan állnak hozzá a dolgokhoz… Amikor nekem nekiállnak emberek megmagyarázni, hogy amit látok az nincs is itt, és ami itt van az nem az amit látok, na attól tényleg hülyét kapok…

common man
Olvasó
common man

De ebben van már ilyen választásokra felkészülés is..

hunbagira
Újságíró

Ok, common (csak ismételve magam) ez az elbaszott csüngőhasú-döbrögi, balliberok legfanatikusabb rétegét próbálja megvásárolni. A főtrampli is innen jön.

magor
Olvasó
magor

Nem fog sikerülni neki.

Adam Bogomolov
Újságíró

Szerintem azért lehet ilyen fogalmazással találkozni, mert akik a szöveget megírták, eleve önmagukból indultak ki. Számukra nyilván az a család, hogy anyu, meg a gyerekek, ők meg közben mennek erre-arra (csak otthon ne legyenek), nekik nyűg, ezért aztán nem is gondolnak magukra, amikor alapozni kell a családra, így csak anyu marad megint…

Nem kenyerem OV-t védelmezni, de azért ezt most ne csak az ő nyakába varrjuk, vannak mögötte még bőven elegen, akik az ilyen szövegeket kitalálják!

És még annyit hozzátennék, hogy mivel több női szavazó van (korábbi cikkekben is olvasuk, miért), nyilván a politika ezeket akarja majd inkább kiszolgálni. A férfi MO-n lassan megöregszik és meghal és szerintük ez így van rendjén. Véleményem szerint azonban ezzel el fogják számolni magukat, mert bizton állíthatom, hogy léteznek még olyan nők, akik igazán szeretik a férjüket és ki fognak állni értük, amikor majd eljön az a bizonyos pillanat. Kell, hogy ők is hallassák a hangjukat, mert mi férfiak sajnos sokkal kevesebben vagyunk (a manginákat is nőnek tekintem :D).

Szerintem a férifközösségnek teljesen önálló és saját politikai közösséget kéne alkotni. Első lépésnek megteszi, hogy már létező párttal is kapcsolatba került, de hosszútávon csak a saját platform lesz a kifizetődő.

:-]

hunbagira
Újságíró

Az utánfutó is “társadalomfilozólfálgat” olyan fideszesen.
https://444.hu/2021/09/23/schmidt-maria-nagyuzemi-modon-kasztraljak-a-ferfiakat

Adam Bogomolov
Újságíró

Általában igyekszem józanul figyelni a kormány és az ellenzék megnyilvánulásait is, de ezzel most nem tudok mit kezdeni, ezt nem tudom hova tenni…
:-]

hunbagira
Újságíró

Hát szokásos “úrijobbos” kállaykettős. Kicsit beszól a “wokeprogreeszívoknak” (de azért a vizükön maradva) illetve pofozózsákuknak a muszlimoknak. De ugyanakkor semmilyen irányt nem mutatva, magukon kívül.
Szóval, olyan tipisch fideszes.
Nekem az volt egyik “kedvencem”, amikor jeszy (már az apját is rühelltem) kifejtette, hogy a halal vágás mocskos, de a kóser fájdalommentes annak a szerencsétlen állatnak. A heti fejtágitós félórában a kisfidesznyikeknek a prostitévén.:D

Horvath Anton
Olvasó

Ebbe bmeg minden benne van

Hunn
Újságíró

Gyerekek, néha nem értelek titeket.

De most komolyan: hát Orbánék nem kitűnően hozzák a feminizmus első hullámának eredményeit elfogadó, annak következményeit figyelembe vevő reálpolitikát, ragaszkodva a nemi egyenlőség eszméjéhez, de elutasítva a jelenlegi “woke”, interszekcionális feminizmus hagymázas őrületét?

Hát nem azt mondjátok nekem mindig, hogy a feminizmus első hullámának eredményeit megtartva akartok a nőkkel és a feminizmussal kiegyezni a valódi nemi egyenlőség alapján, szigorúan elvetve minden túlzást és radikalizmust?

Vagy azért talán valahol a lelketek legmélyén ti is igazat adtok a jó öreg Hunnak abban, hogy mégiscsak patriarchátus kellene ide, a feminizmus összes hullámának és úgynevezett “eredményének” az elvetésével, csak éppen valamiért ezt a csajok előtt szégyellitek bevallani?

hunbagira
Újságíró

Az első hullámnak része volt az abortusz és prostitúció tilalma (ratkó korszak), orbanék olyan messzire állnak ettől, mint makó jeruzsálemtől.
Orbánodék bőven a 3.hullámon lovagolnak (az isztambulit is ők írták alá, amiből aztán kilépni máig nem mertek/akartak). Szóval a orbánodék max a “woke” örület vadhajtásait utasítják el, de azt is csak szavakban többnyire (ahogy a “szabadságharcuk” során általában szoktak eljárni)
A “mítú” örületet is a revolversajtójuk hozta be…(igaz, leginkább politikai levadászásra).
Időnként neked is bele kell verni az orrodat a tényekbe, mint csaxi “komádnak”.

Hunn
Újságíró

Ezt most úgy mondod, hunbagira, mintha nekem olyan kényszerképzeteim lennének, hogy ha a Fideszre szavazok, akkor patriarchátus lesz…

hunbagira
Újságíró

Már abban is, hogy bármilyen jogszabályban is megnyilvánuló változás. A woke kánontól…

georg1945
Olvasó
georg1945

A klasszikus családmodell halott.
A világ 70%-ában.

Bármit teszünk, az új világkép győzni fog.
Bármennyire is rossz, ferde, erkölcstelen, de a mai fiatalok ezt tanulták, – ha tanulták egyáltalán – a szüleiktől, azok meg az ő szüleiktől.

1960-ban rontotta el az emberiség a klasszikus családmodellt.

Ideig-óráig talán visszaállhat, mutatóban, demonstratíve, de a főáram a liberális férfi-nő kötelékek felé sodródik.
A nő sorsa már már nem a férfi, hanem önállósult és egyre szabadabb.

Talán hozzá kell szoknunk az új társadalmi rendszerhez.

Egyre több férfi inkább választja a nőtlenséget, minthogy rabszolga legyen. Aztán ki tudja, hogyan fogja megszervezni az öregkorát.

Egyre több ember lesz magányos, ugyanúgy a nők is.
Megdöbbentően sok férfi biszexuális és megdöbbentően sok nő lezbikus.

A férfi és a nő, mint megjelenési formák változnak.
Már a szülők és a gyermekeik közötti kapcsolatok is megváltoztak.

Horvath Anton
Olvasó

“Egyre több férfi inkább választja a nőtlenséget, minthogy rabszolga legyen.”
Mert mi logikusan gondolkodunk, azért.
“Aztán ki tudja, hogyan fogja megszervezni az öregkorát.”
Ezért nem érdekel különösebben mit ugatnak a faszkörhintáról lepördült, alfaözvegy vénasszonyok se. Majd ha egy emancipált nő megöregszik úgy hogy senkitől sem kap segítséget, egyetlen felhőztetett Jóska sem segít neki egész életében semmit, na majd annak a vénasszonynak a véleményét meghallgatom. Férfiak nagy része pedig így fogja leélni az életét, ezzel szemben még a femcsi rendszer fénykorában sem hallani ilyen “emancipált” nőkről, akik így öregedtek volna meg.

Blackur
Olvasó
Blackur

Jogos, egy szingli nő előbb talál segítséget, alkalmi dugást mint egy szingli pasi, ráadásul amelyik pasi 40 körül egyedül van az úgy is marad.

Se - se
Újságíró
Se - se

georg1945
Amit itt írtál, az végre megint egy filozófiai alappont.
Végre megint érdemes valamin jól elgondolkodni, mert évekre elegendő muníciót jelent annak aki képes elfogadni – vagy harcba szállni ellene.

“..Talán hozzá kell szoknunk az új társadalmi rendszerhez..”

Ha ezt elfogadom, akkor a női szabályok szerint játszom a hátralévő életemet – ha vitatom, akkor a női szabályok ellenében.
A kinyilvánított hatalom átváltoztatja az egyenlőket : alattvalókká, és lázadókká.
A nőhatalom is.

Az biztos hogy közerkölcsre szükség van – mert nem harcolható végig egy hosszú élet. Az egyéni erkölcsökön viszont lehet módosítani. Aztán ami hosszú távon működni látszik, azt továbbadni
Igen, a régi férfiak nőként bántak az ismeretlen nőneműekkel is, mert fordított esetben tiszteletet kaptak a nőneműektől. Most szűnőben a nőiesség.
Talán még nem kell bevezetni a nyelvtani semlegesnemet.. DE..
De attól hogy egy embernek olyan a megjelenése mint egy nőnek, még nem kötelező hogy a másik ember megkívánja. Márpedig szimplán az a tény hogy képessége van szülni – ettől még a ma embere semleges nemű.
És egy semlegesnemű a neme alapján nem kap segítséget.
Csak ennyi az egyéni erkölcs változása – de a dominók már dőlnek.

Én harcolok a nőhatalom ellen.

georg1945
Olvasó
georg1945

Elnézést a nyíltságomért, de nekem már – esetleg – megbocsátható, de azt vettem észre, hogy a mai nők igen sokat basznak, szinte lépten-nyomon. Meg még isznak is. No, nem vizet vagy teát.
Ilyen promiszkuitást még nem tapasztaltam hosszú életem alatt, mint amilyen manapság folyik.
Igen csak élnek a nők az “élet örömeivel”, de gyerek nem lesz belőle. Esetleg ritkán. Vagy csak véletlenül.

Történik ez pedig munkahelyen, nyilvános rejtekekben, a nőnél, esetleg, de ritkábban otthon-

Még a kor sem akadály. “Tisztességben” megőszült urak vannak ostromolva, de, ha nem sikerül velük, hát 20-30 évvel fiatalabb legényeket tanítanak arra, ami majd a “legfontosabb tudomány” lesz az életükben.
Egyre több “szegény”, “megerőszakolt” fiatal srác sírva panaszkodik otthon, hogy bántotta a néni.
(Hogy ez velem fiatalkoromban miért nem fordult elő, csak töprengek efölött.)

Blackur
Olvasó
Blackur

Tényleg? Ahová tarokkozni járok , mellettünk /igaz trágár mocskos szájú/ egyetemista lányok szoktak összeülni de még egy sem ostromolta a kártyaasztalt hogy idősebb többdiplomás, lakással nyaralóval, kocsival, stb stb pasikkal dugnának.

Horvath Anton
Olvasó

A férfiak dolga a kezdeményezés, nem tudtad? Tehát az árlistát neked kell lekérni. Igaz annyit már az utcán ránézésre is körülberül megmondok , hogy melyik kerülhet sokba :D Gyakorlatilag minél fiatalabb meg szebb, annál többe. A “rosszlányok” esetén ugyanakkor legalább garancia is van, aztán problem solved.

Blackur
Olvasó
Blackur

Georg írta a női ostromot, arra reagáltam:)

hunbagira
Újságíró

Legalább van valamilyen hobbiuk. Ezzel már messze többek, mint az átlag. :)))

Horvath Anton
Olvasó

Ez aztán fasza egy hobbi. Amúgy háziorvost le lehet még cserélni férfira? A körzetben már csak nők vannak, annak minden előnyével de leginkább hátrányával együtt. Biztosan azért, mert még mindig”kevesebbet keresnek mint a férfiak”.

Blackur
Olvasó
Blackur

Ez egy művház fröccsterasza, mi 9n pasik tarokkozunk a lányok inni járnak oda, igaz hobbiszerüen:)

Rokapapa
Újságíró

Én tökéletessen értem a kormány családpolitikáját. Értelem szerűen mindent a családos – egyszerübben leírva gyereket szülő nőknek – anyáknak akar adni hisz mást már nem tudnak kitalálni a szülési kedv növelésére. A nők tömegével elválnak és ezzel vége a szüléseknek is így célszerűen az állam az anyákat és a gyerekeket tekinti családnak hátha egyedülállóként is megmarad a szülési kedvük legalább a sok juttatásért cserébe.
Az sem utolsó szempont, hogy az előre látás és gondolkodás sem a nők erőssége így őket lehet leginkább befolyásolni az egyszeri juttatásokkal is. Ebből adódóan az is teljesen logokus, hogy az állam kiveszi a családból a férfiakat hisz az ők megfontolt döntései nélkül könnyebb a nők befolyásolása.
A cél egyszerű, minnél több potenciális adófizető világrajővetele a férfiak – mint gyakorlatilag egyedüli hasznot termelők – teljes kizsákmányolásával. Még az adókat se kell emelni, elég az apák kizsigerelése a semmiért cserébe és pörgetik a gazdaságot a gyerekei álltal pénzhez jutó nők.
Hiába itt minden petíció, naximum szép szavakat és igéreteket adnak de a folyamat nem fog megállni.

Érthető elgondolás hisz másként nem lehet fenntartani a szülési kedvet csak a nők jogainak megnyírbálásával, hogy a férfiakra legyenek utalva de akkor a femináci szervezetek keresztre feszítenék őket.

magor
Olvasó
magor

Tévúton járnak, mármint a kormány a családpolitikájával, pontosan úgy, ahogy a BluePill-es, magukat jó fiuknak gondolók.
Ezerszer le volt már írva, hogy nem ösztönöz, csak jutalmaz.
Adna bárkinek, aki garantálni tudná, hogy a nők többet fognak szülni, csakhogy ilyen ember, réteg, vagy nem nincs. Nincsenek tisztába a Red Pill valóságával a döntéshozók, de ha ismernék, akkor sem hinném, hogy mernének mást csinálni.

A jó nők nagy hányada nem akar szülni, még bredpittnek sem, ha igen, akkor is általában maximum egyet, egy alfától.
A kevésbé jók inkább szülnek, a ramatyak meg még adott esetben többet is.
Az, hogy egy daradóra a sokgyerekes közt , attól még a 99%-a 4-es, vagy az alatti, akit hajlandó egy 6-os eltartani.

Bármennyit adhat egy férfinek, egyrészt ők nem tudnak szülni, másrészt egy balfasznak hiába van sok pénze, azon is csak pinát, vagy kurvát vehet magának, de neki szülő anyát nemigen.

Az is baromság, hogy az “állam” célja, hogy az amúgy sem szülő nők által meg sem szült adófizető droidokat keltessen ki, hiszen épp az államot alkotó aktuális pártokat elküldhetik a picsába négyévente, és ezzel bukik minden korábbi családtámogatás.

A jelenlegi palettán a regnáló hatalmon kívül a többi formáció alapvető célja a legelmaradottabbak, értsd cigányok, ész nélküli pénzelése.

Hiába nyírbálnád a női jogokat, ha nem szüntetnéd meg teljesen, vagyis a léte, élete nem egy férfitól függene, addig ebben változás nem lesz.

hunbagira
Újságíró

Csaxi, nem kell redpill alapokkal tisztában lenniük, elég megnézni, hogy a top feminista/nőseggnyaló országokban szülnek-e a kurvák. A válasz nem. Szóval nem kell redpill dolgokra oktatnod a főnökséget a következő hajdúsági kihelyezett frakcióülésen. Elég, ha szólsz nekik, hogy skubizzák már meg a skandináv bennszülött nőstények gyerekszámát…ugyanúgy negatív.
Bár, hallom belső berkekből, hogy a vajda már teljesen elszakadt a valóságtól…egyesek már palotaforradalmat rebesgetnek a választások után.

magor
Olvasó
magor

nem kell redpill alapokkal tisztában lenniük, elég megnézni, hogy a top feminista/nőseggnyaló országokban szülnek-e a kurvák.

A Mihazánkos Toroczkai (eredetileg Tóth) László – Daradórával az oldalán- sincs vele tisztában.

(Az azért nem kicsit gáz, hogy Nagymagyar Megmentő:
– azért változtatott nevet, mert azt túl gyakorinak találta és ne tévesszék össze mással?!
– vérbíró dédapával- lassan Dobrev még hozzá képest etalon lesz
– román picsát vett feleségül, másodjára, akitől szintén elvált, mert az asszonynak mehetnékje volt, és a nagy antifeminista ebben támogatja, sőt, teljesen BluePill-es:)

skubizzák már meg a skandináv bennszülött nőstények gyerekszámát…ugyanúgy negatív.

Nézegethetik az országokat, de a jóra mintát nem nagyon találnak, csak arra, hogy hogyan lehetne (még jobban) elbaszni.

És, ennek mi a relevanciája?
Mit fog csinálni, bármelyik “nemfidesz” , (mondjuk a feminista Toroczkai), amivel több gyerek fog születni, mivel veszed rá a nőt?
Mit adsz a férfiak kezébe, mit veszel el a nőtől, kit és mire kényszerítesz, és hogyan, hogy az jófiú-incelek kelljenek a nőknek, hogy (örömmel) szüljenek nekik gyereket?

Bár, hallom belső berkekből, hogy a vajda már teljesen elszakadt a valóságtól…egyesek már palotaforradalmat rebesgetnek a választások után.

Akkor nagy lesz majd az örömöd , (mint Nero-nak, aki boldog volt, hogy égett Róma….)

hunbagira
Újságíró

Figyelj csaxika.
Azzal, hogy politikusok felmenőit kezdjük vizslatni, abból a te bandád jön ki rosszabbul (kezdjük mondjuk hankiss/erdős/vásárhelyi ágnessel :D) A moslék még rosszabbul.
2. A lényeg tudod az, hogy eme utód profitált,
illetve leszámolt eme örökséggel.
Ez toroczkaira igaz (eleve nem is tudott rokonságról felnőttkorában mesélte el neki nagyanyja és ő maga osztotta meg a nyilvánossággal) viszont a vajdád családja a megyei pártitkársági/pártbizottsági tagság segítségével kezdett rablóprivatizálni. A többiről nem is beszélve.
Román feleség, nah ezzel aztán neked mi fsz bajod van, hogy a fajtádból választott?! :)))

Dehogy beszéljünk a konkrét példáról, egyedül a mi hazánk programjában szerepel az abortusz szigorítás, ezzel az egyetlen ponttal már messze a leg”antifeministább” a párt.

hunbagira
Újságíró

Aztán folytathatjuk a sort schmitt/ungár klánnal, majd pokornival….
És azt se felejtsük el a zsideszkéd hányszor szavazta le az aktanyilvánosságot…a végén már trollkodásból gyurcsányék is megszavazták (tudva, hogy a rohadtnarancs úgy is leszavazza) Szóval kiknek is van takargatnivalója, te szerencsétlen patkány, primitív, ork..?! :D

hunbagira
Újságíró

Aztán folytathatjuk a sort, a nők40 mellett a (másik kedvencemmel)komcsi luxusnyugdíjak “megvédésével”. :D kis gyáva, patkánygecim…:D

magor
Olvasó
magor

egyedül a mi hazánk programjában szerepel az abortusz szigorítás, ezzel az egyetlen ponttal már messze a leg”antifeministább” a párt.

Hajrá.

hunbagira
Újságíró

— MODERÁLVA— Már, hogyne találnának, itt vannak nem tudom hanyadjára említett ír/lengyel csapat. Azonkívül meg ott van az egész posztfehér/posztkeresztényen kívüli világ, te hazug ***

Moderator-05
Szerkesztő
Moderator-05

SZEMÉLYES VÉLEMÉNYÜNKTŐL FÜGGETLENÜL A “PRIMITÍV PATKÁNYGECI” KIFEJEZÉS MÉG CSAKSZIVAL SZEMBEN IS TÚLZÁS- FŐLEG A KORÁBBI KÉRÉS FÉNYÉBEN(EGYMÁS SÉRTEGETÉSÉNEK MELLŐZÉSE). SZÓVAL MODERÁLVA.

Hunn
Újságíró

Anélkül, hogy bele akarnék kötni a moderátori tevékenységbe, mégsem állhatom meg, hogy ne mondjam ki: szerintem a *** MODERÁLVA *** kifejezéssel hunbagira kolléga egyáltalán nem esett túlzásokba az xcsakx nick-nevű kommentelő jellemzésével kapcsolatban. A használt kifejezés, szókapcsolat kifejezetten találó, objektív és leíró jellegű, és mind tényítéletként, mind értékítéletként tökéletesen helytálló.

Moderator-04
Szerkesztő
Moderator-04

Sosem fűzünk kommentárt moderációhoz, pláne nem a moderált szövegrész megismétlésével.

Reszet Elek
Újságíró

Tudomásom szerint akkor változtatott nevet, amikor publicista lett, a volt felesége meg moldován.

hunbagira
Újságíró

???

Reszet Elek
Újságíró

Toroczkai

magor
Olvasó
magor

a volt felesége meg moldován.

A 2014-es népszámlálási adatok a szerint 2 998 235 fő élt a Moldovai Köztársaságban (Transznisztriát nem számítva), etnikailag a következőképpen oszlott meg:

moldovánok (románok): 82,0%
ukránok: 6,5%
gagauzok: 4,5%
oroszok: 4,0%
bolgárok: 1,8%
Egyéb: 1,3%

Vagyis román, vagy oláh, kinek hogy tetszik.

Reszet Elek
Újságíró

Kulturálisan elkülönültnek, eltérőnek tartják magukat a románoktól.
De nézheted más szemszögből is. Azzal hogy neki csinált gyereket lett három magyar és nem három román. Szóval valahol román nőknek magyar gyereket csinálni hazafias cselekedet mert egy népet, te is tudod jól, a nőin keresztül lehet a leghatékonyabban kiirtani.

magor
Olvasó
magor

Kulturálisan elkülönültnek, eltérőnek tartják magukat a románoktól.

Hm.

hunbagira
Újságíró

Továbbra sem értem, hogy ezzel pont neked, mi bajod van?! :D
Ha még oláh is, mégsem cigány/arab/zsidó, mint a fidesz képviselőinek nem kis része. Tényleg, hogy is hívják azt az edelényi arabot?! :D

hunbagira
Újságíró

Megvan daher pierre.

Halász Géza
Szerkesztő

(Az azért nem kicsit gáz, hogy Nagymagyar Megmentő:
– azért változtatott nevet, mert azt túl gyakorinak találta és ne tévesszék össze mással?!

Joga van hozzá. Rengeteg ismert és elismert ember változtatott nevet, ilyen alapon gúnyolhatnánk Petőfit is.

– vérbíró dédapával- lassan Dobrev még hozzá képest etalon lesz

És?
A másik nagyapja pedig, Tóth László “a harmincas években csendőr és labdarúgó volt, a második világháború alatt tüzérzászlósként részt vett a Délvidék és Észak-Erdély visszafoglalásában, később a 2. magyar hadsereg Don-kanyarban vívott harcaiban.”
Toroczkai pedig eldöntötte, hogy melyik nagyapja nyomdokaiba kíván lépni- ez sokkal többet elmond róla, mint önmagában a felmenői.

– román picsát vett feleségül, másodjára, akitől szintén elvált, mert az asszonynak mehetnékje volt, és a nagy antifeminista ebben támogatja, sőt, teljesen BluePill-es:)

Elvett feleségül egy romániai moldván nőt, aki ide telepedett le vele és szült neki három gyereket- három magyart. Mikhaéla megtanulta a magyar nyelvet, magáénak érzi a kultúránkat, szereti Magyarországot és itt él továbbra is- nekünk nyereség.
Noha elváltak, továbbra is együtt nevelik a három gyereket- sem ez nem Bluepill, sem az, amiket Toroczkai az interjúban elmondott.

Mit fog csinálni, bármelyik “nemfidesz” , (mondjuk a feminista Toroczkai), amivel több gyerek fog születni, mivel veszed rá a nőt?

Toroczkai és a Mi Hazánk felvállalta a szövetséget egy férfijogi mozgalommal, felvállalta a nemi egyenlőség képviseletét a nőpárti törvényekkel szemben és felvállalta az abortusz szigorítását.A magyar politikai pártok közül először. Kezdésnek ez is bőven megteszi, 30 évnyi semmi után.

hunbagira
Újságíró

Mi hazánknak, mióta célja ez, te szerencsétlen, hazudós, ork?!

hunbagira
Újságíró

Te ork, ha betiltom az abortuszt, mint a lengyeleknék/íreknél van(érdekes az íreket, nem baszogatja emiatt az eju, hogy-hogynem :D) akkor, hogyne emelkedne a születésszám.

Reszet Elek
Újságíró

Az íreknél nem most volt éppen abortusz liberalizáció?

hunbagira
Újságíró

Dekriminalizálás volt, nem a liberalizálás.
Azaz, már nem vagjak sittre az “anyát” és a végrehajtó eüsöket.
https://index.hu/kulfold/2019/10/23/legalissa_valt_a_terhessegmegszakitas_eszak-irorszagban/

Reszet Elek
Újságíró

Írországról beszéltünk, nem a megszállt északi részéről.

hunbagira
Újságíró

Ott meg racionalizálás történt. A totális tilás után, engedi nemierőszak és egészségügyi okból, 2018tól.
https://infostart.hu/kulfold/2018/12/14/legalizaltak-az-abortuszt-irorszagban-a-nep-dontott-igy

hunbagira
Újságíró

Bocs erőszak esetében továbbra sem engedik. Fordítva (logikusabban) közelitik a kérdést, mint a lengyel tesók.

tomgal
Olvasó
tomgal

Én úgy tudom Írországban 12 . hétig “on request” már sajnos. Málta az, akiknél teljesen tiltott erőszak esetén is.

https://maps.reproductiverights.org/worldabortionlaws

hunbagira
Újságíró

12.hét a betegre vonatkozik. Egészségest meg kell szülnie.

tomgal
Olvasó
tomgal

Akkor a worldmapen miért ugyanolyan kék , “on request” , mint USA , vagy mint Magyarország , Franciaország, Európa zöme….szerintem most ebben tévedsz (sorry). Málta és Lengyelország a legszigorúbb.

https://en.wikipedia.org/wiki/Abortion_in_the_Republic_of_Ireland

Egyértelműen szabad az abortusz az első 12 hétben utána egészségügyi esetekben csak.

” The achievements of the new Irish law are clear: it offers a free, safe and legal abortion for most people who require it. The new law allows abortion on request to 12 weeks and beyond 12 weeks in a few, very limited circumstances. It is a GP-led service, with additional services available at sexual and reproductive health clinics. Abortion is now provided by more than 300 GPs and ten out of 19 maternity hospitals in the country. ”

https://theconversation.com/one-year-on-its-clear-that-the-new-irish-abortion-services-have-serious-limitations-129491

És a röhej az, hogy egyesek még ezt is “serious limitations” -nek tartják. Eképesztő, a 40 . héten akarják megölni a babájukat, vagy mi ?!

hunbagira
Újságíró

Ok, valóban. Akkor az írekre 2019ig volt jellemző. Amíg az idióták megválsztottak egy buzi cigányt prime ministernek.

tomgal
Olvasó
tomgal

Pontosan, szerintem te végig Máltáról beszéltél most-az volt az eszedben (egyszer már beszéltünk erről, hogy hol a legszigorúbb) mert náluk van az, hogy még erőszak esetén sem lehet….

tomgal
Olvasó
tomgal

” A jogszabály szerint a magzat 12 hetes koráig legális a művi terhességmegszakítás, és később is, ha az anya élete veszélyben van, illetve ha súlyos veszélybe kerül az egészsége.”

Azaz 12. hétig bárki kérheti, idősebb magzatnál csak egészség veszélyeztetés esetén .

Halász Géza
Szerkesztő

De. Már csak Lengyelország maradt állva, ők viszont nemrég szigorítottak, volt is templomrongálás meg hiszti, míg a fociultrák meg nem jelentek és mindenkit ki nem zavartak az erdőből.

Rokapapa
Újságíró

Hiába nyírbálnád a női jogokat, ha nem szüntetnéd meg teljesen, vagyis a léte, élete nem egy férfitól függene, addig ebben változás nem lesz.

Ez az egy mondat a lényeg. Mióta ember él a földön a nők élete a férfiaktól függ(ött), így teremtődött az ember. Mérhetetlen önteltségünk és ostobaságunk eredményeként tértünk el ettől és az emberiség fennmaradása érdekében szükséges visszakényszeríteni mindkét nemet a természet álltal kijelőlt útjára.

tomgal
Olvasó
tomgal

Igen, ez a mondat ” Hiába….” valóban igaz, de ez a megoldás lehetetlen :

” az emberiség fennmaradása érdekében szükséges visszakényszeríteni mindkét nemet a természet álltal kijelőlt útjára.”.

Nem lehet visszaforgatni az idő kerekét, annyi történelmi, társadalmi, technikai változás ment végbe , hogy ezt lehetetlen egy “újraindítással”, vagy gyári beállítással “resetelni”. (a már unalomig emlegetett világégéses esetet leszámítva).

És még egy nagyon fontos dolog, a mostani fiatal generáció , pláne a jövő generációja , a férfiak is nyilván, már ebben nőnek fel, nekik ez a természetes (amit elkezdtek a nagytőkések a nagyobb profit érdekében anno és az olcsó munkaerő miatt, azaz a nőket befogták az ipari termelésbe-mosodák, textilüzemek, dologházak,amit a keleti blokkban szovjet hatásra kötelezően bevezettek- két keresős családmodell, ezt már senki nem csinálja vissza, azt sem, hogy a munkáért cserébe jogokat kaptak a nők, mint ahogy azt sem, hogy aki hatalmat, politikai vezető hatalmat akar, annak bizony jelenleg-sajnálom, de így van-nyalni kell a nők seggét.)

A mai fiatal férfiak túlnyomó többsége (de a 40-es, sőt 50-es generáció is ide tartozik már -legalábbis sokan közülük), már nem akarja eltartani a nőt, (vagy ha akarná is, nem tudja többségében), nem akar hagyományos családot, ez is egy tény. Én ezt most nem minősítem, csak leírom, hogy mi a helyzet.

Horvath Anton
Olvasó

Már csak a nőknek kéne szólni hogy 2021 van, ezért nincsen már nagy udvarolgatás, ahogy ők is a tengerparton töltik a szabadidejüket, nem a konyhában. Mindenesetre az is látható hogy a mostani rendszer sem örök, fenntarthatónak pedig végképp nem nevezném. A robotizáció és a digitalizáció már most elég sokmindent átírt. Annyiban különbözik ez a helyzet, hogy nagyhatalamak ide vagy oda, ezek a dolgok egyúttal a mi kényelmünket is szolgálják, csak hogy ebben benne vannak azok a dolgok is, amik nem biztos hogy jót jelentenek. Szívhatjuk a fogunkat, de nem igazán van kit szidni emiatt már, a mi fogyasztási szokásaink, világszemléletünk amin esetleg változtatni tudunk. Jó példa erre a digitális kurválkodás elterjedése mint mondjuk OnlyFans, amely ellen nemigen látok senkit sem tiltakozni, férfiakat se, de nőket meg aztán pláne nem is fogok. Az egyetlen balhé ami kibukott az a fizetési rendszer volt, tehát a bankok kötöttek mindössze bele, de társadalmi, erkölcsi kérdések aztán nem igazán merültek fel.Hasonlóképpen lesz majd mondjuk a kézpénz kivezetése is a forgalomból, meg egyéb dolgok, aztán csak utólag szívja majd a fogát mindenki hogy rábaszott valamiért. Igen, csak a kellő időben senki nem emelte meg a hangját, a seggét meg főleg nem hogy megkérdőjelezze a dolgokat. A mostani femcsi rendszerben a nőknek olyan fényesre van nyalva, hogy ők aztán ha tüntetni is fognak, akkor egyedül majd csak a többletjogokért(ahogy tették eddig is), tehát a társadalom fele már biztosan nem jelent veszélyt az ilyen intézkedésekre. Aztán majd szívják ők is a fogukat, amikor a kényelem áráról szóló számlát kézhez kapják. Ez van sajna, az emberiség egyre hülyébb, és a logikus gondolkodásra teljesen képtelen már.

tomgal
Olvasó
tomgal

Na ezzel Anton, teljesen egyetértek.

Deadpool
Újságíró

“ezt már senki nem csinálja vissza, azt sem, hogy a munkáért cserébe jogokat kaptak a nők, mint ahogy azt sem, hogy aki hatalmat, politikai vezető hatalmat akar, annak bizony jelenleg-sajnálom, de így van-nyalni kell a nők seggét.”

Mintha csaxit olvasnám, nőstény változatban… Abban viszont igaza van Hunnak, vagy másoknak, hogy ez a nőseggnyalás nem fog örökké tartani, mivelhogy hosszútávon fenntarthatatlan és minél mélyebbre süllyedünk, annál kellemetlenebb lesz majd neked vagy inkább a gyerekeidnek, lány unokáidnak, amikor az inga visszaleng. Mert a természet (ebben is) egyensúlyra törekszik… Úgyhogy akár vissza is vehetsz a nagy mellényből.

tomgal
Olvasó
tomgal

Nem minösítettem az eseményeket és tényeket, ezt külön kiemeltem. Jelenleg ez egy tény, hogy az a párt , aki hatalomra akar kerülni bizony benyal a nöknek , igen be kell, mert több a nöi szavazó. Egy szóval sem említettem azt, hogy én ezzel egyetértek, pláne nem hogy helyesnek, jónak tartom, de a tény attól még tény marad, vagy tudod ezt az állítást cáfolni bármivel ? Az mitöl nagy mellény, hogy leírom az igazságot ? Egy pillanatig nem gondolom , hogy a nök seggnyalása helyes, vagy hosszú távon jó.

( ez megint tipikus, ha öszintén kertelés nélkül leírom a tényeket beképzelt vagyok , ha mismásolok, tündibündiskedek , elhallgatom az igazságot, akkor meg hazug , no akkor inkább az elsö )

Ervinrommel
Olvasó
Ervinrommel

Nincs mese, el kell zavarni a férfigyülőlő femináçi fideszt a hatalomból.

tomgal
Olvasó
tomgal

No persze és kiket válasszunk a helyükre ? (van rossz , rosszabb, még rosszabb). Ha a Fidesz férfigyülölő, akkor majd pont a Dobrev Klára féle (2. legtámogatottabb párt 12-13 %) Dk, meg az LMP-Momentum-Jobbik összeházasodás lesz a patriarchális kormányzás alapja…. , nem tudom, de ha már a politikus mindig lop, legalább ne kelljen szivárvány iskolákat, kötelező gender baromságokat néznem, mindenféle transzizékkel megosztani a női wc-ét, meg levetetni a keresztet bizonyos termékekről, mert sérti a muszlimokat….(persze vannak ettől fontosabb pontok is)
Szar, ami most van ? Igen. Lehet még szarabb ? Hogyne ! (pl jó eséllyel jönne a női kvóta, még több női támogatás, még több egyenlőtlen intézkedés ala Brüsszel) A Mi Hazánk nagyon remélem bejut a parlamentbe , de kb. jelenleg ennyi a max ,amire futhatja. (amúgy ugye ott is nő az elnökhelyettes).
Szóval kit is gondolnál pontosan a Fidesz helyére, akik nem férfigyülőlők és feminizmus ellen tesznek lépéseket? Tán Dobrev Klára, Schmuck Erzsébet, Cseh Katalin féle összeborulást, vagy a most már független Szél Bernikét ? (egyébként Rommel w-el írta az Erwin-t) .

Horvath Anton
Olvasó

Németben a mostani választások során készült egy felmérés, miszerint 14 millió biztos és igazolt nem szavazó polgárt sikerült összeszedniük. Közöttük volt olyan aki évtizedeken át aktív szavazónak számított, de persze a legtöbb a fiatalabb korosztályból való. Megkérdezésükre a válasz egyszerű volt: nem látnak egy olyan pártot sem, amelyik ténylegesen az ő érdekeiket képviselné (amire egyébként a politika hivatott). Az egyedüli érdek amit képviselnek az a lobbistáké. Ebből kifolyólag bármiféle szavazat leadása érdemben a mindennapi életemen nem változtat semmit, jóirányban pedig főleg nem. Na ezzel ugyanígy vagyok én is ami magyar helyzetet illeti, de nem csak most, már tíz éve is így voltam vele. Annak örültem egyedül én is mikor elzavarták végre az exkomcsi szocikat anno, de a mostani ellenzék 90%-a ugyanúgy Gyurcsány és társai Kft, szóval nem sikerült az az elzavarás sem úgy teljes egészében ahogy kellett volna.

Reszet Elek
Újságíró

Szerencsés esetben lehetnének a mérleg nyelve, mint anno a szadesz volt. Erős zsarolási potenciállal külső támogatóként sok dolgot elérhetnének vagy jól elkülönített kommunikációval belsősként is, a megfelelő miniszteri tárcák birtokában (pl. belügy, agrár, oktatás). Ez utóbbi lehetővé tenné, hogy a programjaik bizonyos elemeit meg tudják valósítani.

tomgal
Olvasó
tomgal

Igen, ez valóban így van. Szóval részemről listán rájuk, az tuti.

Se - se
Újságíró
Se - se

Ervinrommel
Járj elöl, és zavarjuk.
Szavazzuk a Mi Hazánk mozgalmat a helyükre.

magor
Olvasó
magor

Daradóra antifemninistával az élvonalban:)

Az is csak egy kirakatpicsa ott is, akit lehet mutogatni.

hunbagira
Újságíró

A “kirakatpicsa” vállaltan abortuszellenes egyetlen politikusnőként.

magor
Olvasó
magor

Érteném ezt az abortuszra való rákattantságot, ha nem lenne más, legális lehetőség a védekezésre, bármelyik nem részéről, sőt, még esemény utáni tabletták, abortusz előtti magzatelhajtási lehetőségek vannak.

Nagytudású hülyék szavajárásával élve: “ergo”, aki még ezek után is abortuszra “szorul” az már tényleg a legalja kategória, annak nemhogy a gyerekét, hanem őt is abortálni kellett volna időben.

A jelen valóságában az külön pikáns, hogy a “megesetteket” mindenáron meg szeretnétek “szüleszteni”, de nagy részeteknek nincs és nem is lesz gyereke nagy valószínűséggel, de azért jó proli módjára vernétek ti más faszával a csalánt:)

hunbagira
Újságíró

Általuk már megfázás esetén is tonnaszámra szedett antibiotikum már erősen csökkenti a tibi-tabi hatását. Szóval fehér középosztálybelinél is az esetek 25-30%ban be-becsúszik egy “abortuszka”.
Amúgy tudomásom szerint ezt is szigoritaná a mi hazánk. Pl az “eseményutánihoz” való hozzájutást.
Az meg, kis nyomorék, szőrőstalpú patkánygeci az, hogy kinek a micsodájával van verve a csalán? Közlöm, hogy az én tb-ből állják 50%ban a kis ringyók kapartatását/botmixerezését. Amúgy mit véded a dolgot ennyire?! Felcsináltál bukarest alsón valami cigánykurvát, amelyik egyáltalán szóba állt veled pénzért és elküldted a darálóba, te szardarab?! :D

tomgal
Olvasó
tomgal

Ha sikerülne végre csak a Szívhang törvényt bevezetni, már az 30%-ot “hozna” , ami nagyon szép eredmény lenne… (Bulgáriában ennyivel csökkent az abortuszok száma) .És itt főleg a családba, többedik gyermeknek születőket lehetne megmenteni szerintem.

magor
Olvasó
magor

Általuk már megfázás esetén is tonnaszámra szedett antibiotikum már erősen csökkenti a tibi-tabi hatását.

Miért bízod rájuk?
De még mindig ott van az esemény utáni, nem is egyfajta.

Szóval fehér középosztálybelinél is az esetek 25-30%ban be-becsúszik egy “abortuszka”.

A jelen védekezési lehetőségek mellett meg is érdemlik, és még örülni kéne, hogy Darwin díjasok.

Amúgy tudomásom szerint ezt is szigoritaná a mi hazánk. Pl az “eseményutánihoz” való hozzájutást.

Spoiler
Tudomásod szerint?:) Há nem te lógsz állandóanTóth meg Daradóra seggében?:)

Gondolom a határokat is lezárná, így nem lehetne hozzájutni.
Arról nem is beszélve, hogy baszhatják a szigorítást, amíg el lehet olyan országba utazni, ahol ezt csont nélkül megcsinálják.

Spoiler

(Bazmeg, ti tényleg ennyire naivak/hülyék vagytok)

hogy kinek a micsodájával van verve a csalán?

A tieddel biztos nem, mert még addig sem jutottál el, hogy kapartatni lehetne a tiedet…..

Közlöm, hogy az én tb-ből állják 50%ban a kis ringyók kapartatását/botmixerezését.

Persze, persze.
Meg a te adód, ja, bölcsész, a tied és ellopják ezek a gecik tőled,

Spoiler
bár az ebül szerzett jószága a patkánynak nem érne ekkora sírást, még ha lenne bármilyen valóságtartalma, akkor sem.

hunbagira
Újságíró

Határokon túl egészet fizetnük kellene, magasabb árakon. Mert nem valószínű, hogy őshazádba oláhiába menne kapartatni…hanem valszeg az osztrákokhoz, ami eléggé zsebbenyúlós történet.
Figyelj kis patkánygeci…ez a keménykedés egy olyantól, aki tor alól mer egyáltalán bullyngozni egy szánalmas vicc…te utolsó kis oláh, szőröstalpú fos…

magor
Olvasó
magor

Határokon túl egészet fizetnük kellene, magasabb árakon.

Egy nő két dologért hajlandó bármit megtenni:

a) hogy legyen gyereke
b) hogy ne legyen gyereke

Akinek meg nincs rá pénze, vagy nincs kivel megfinanszíroztatnia, az meg megint a legalja kategória.

hunbagira
Újságíró

Az eseményutanit max félevente lehet beszedni…durvább hatása van, mint a kapartatásnak. Emiatt kizárólag szakorvosi kiírásra adják ki. Ti oláh biológiai zseni, te..:D ez az oláh oktatási rendszer. :D

magor
Olvasó
magor

Az eseményutanit max félevente lehet beszedni…durvább hatása van, mint a kapartatásnak. Emiatt kizárólag szakorvosi kiírásra adják ki.

Ez főleg az alja kategóriát hagyná hidegen, de az épp annyira degenerált, hogy fogalma sincs ezekről a lehetőségekről , és ami még szörnyűbb, hogy a körülötte lévők is ugyanilyen sötétek.

Moderator-05
Szerkesztő
Moderator-05

MAGOR (XCSAKX) FELHASZNÁLÓ PROFILJA KITILTÁSRA KERÜLT A FELHASZNÁLÓI FELTÉTELEK MEGSÉRTÉSE ÉS A KORÁBBI SZANKCIÓK FIGYELMEN KÍVÜL HAGYÁSA MIATT.

Incelvagyok
Olvasó
Incelvagyok

xcsakx biztosan 35+ év feletti ronda kövér nő lehet , aki itt akarja kiélni a férfigyűlöletét , és az hogy mindig újra regisztrál az szánalmas.

Blackur
Olvasó
Blackur

Tiltás után újra beírni ez már imponáló, ennyire hiányzik az oldal? At 50 dik nicknél jutalom jár:)

hunbagira
Újságíró

És még az ironizáláshoz is bumfordi..

tomgal
Olvasó
tomgal

Azért ez így elég vicces :

” Remek hír: jövőre minden gyermekes csalás visszakapja az idén befizetett SZJA-t”

https://indirekt.hu/belfold/gazdasag/remek-hir-jovore-minden-gyermekes-csalas-visszakapja-az-iden-befizetett-szja-t/

(gondolom javítják majd :))