Felhasználó profilja

Rokapapa

Rokapapa
Egy olyan férfi vagyok aki a női emancipáció nélkül még mindig a munkásosztály tagja lenne. Ennek ellenére elítélem a női emancipációt és a feminizmussal együtt csak az emberi faj elkorcsosodásának és a természet megcsúfolásának tekintem. Nem érdekel ha ezért bárki megvet vagy elítél de mielőtt bárki kővel dobálna előbb nézzen szét maga körül és döntse el jobb lett e a világ a nők "felemelkedésével". :(

Rokapapa 2 cikk szerzője:

Rokapapa utolsó hozzászólásai:

  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-11-07 11:28:42 - A bétásodási folyamat »
    Teljesen igazad van abban, hogy én itt nem segítek a férfiaknak abban miként váljanak dominálóvá. Félek ebben nincs is valódi segítség hisz nincs általánosan elfogadott használati utasítás a nőkhöz. Azonban itt ti képviselitek azt a réteget ami jó példaként bemutatja a férfiaknak miért kell törekedni a dominanciára és miért kell kilépni minden olyan kapcsolatból ahol a dominancia a nő kezébe került. Ebben a kis vitában mély sajnálatomra azt tapasztaltam, hogy minden nő számára a dominancia...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-11-07 11:09:50 - Pénzügyi bántalmazás? »
    Tehát a feminista álláspont szerint Minden férfi aki gyereket csinál a feleségének az bántalmazó hisz míg az asszony otthon van a gyerekkel függ a férfi jövedelmétől. Elég szánalmasnak tartom a feminista megközelítést de leginkább a nőgyűlölő jelzőt lehetne használni hisz a nők többsége nem is akar mást mint egy férfit aki képes őt (és gyermekeit) eltartani.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-10-01 13:09:26 - Modern falusi házasságok »
    A cikkben pont azt éreztettem, hogy a férjnek nem is volt lehetősége elkezdeni tanulni rögtön a feleség diplomaszerzése és munkába állása után mivel a feleség fizetése még nem elegendő a megélhetéshez sőt a további kiadások miatt még olyan mintha nem is lenne. Tehát egy olyan helyzet alakult ki ahol megmaradt a férj minden pluszterhe miközben a feleségnek nem lett több ideje de még a jövedelme sem jelentett segítséget a család számára.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-10-01 12:30:04 - Modern falusi házasságok »
    Így leírva egyértelmű, hogy a nő csak élősködött. Én nem, hogy nem végzek házimunkát de még "tilos" is. Az a feleségem dolga és nem is engedi, hogy részt vállaljak belőle, igaz kevés időm is lenne rá.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-10-01 11:53:02 - Modern falusi házasságok »
    mi lenne ha az emberek azért mozgatnának hegyeket hogy a gyereke jó szakmunkás legyen, nem valami kamudiplomás naplopó? Ez egy szép kérdés de addig válasz csak fáradtság és nyomorgás lehet amíg az irodisták zömét ki nem rúgják a munkahelyekről mind a magán mind a közszférában (ezzel az adók is csökkenthetők lennének) de ehhez előbb a teljes bürokráciát át kellene alakítani.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-10-01 11:48:13 - Modern falusi házasságok »
    Én is eltartom az asszonyt és az egész családot. Sok esetben az is gond, hogy sok férfi azt hiszi a házimunka és a női gondoskodás nem képvisel értéket. Én sosem szégyelltem azt mondani, hogy a jövedelmemnek legalább a feléért a feleségem dolgozik meg hisz az ő odaadó munkája nélkül én sem tudnám elvégezni azt amit végzek vagy legalább is nem olyan eredménnyel. Így aztán ez az eltartás dolog számomra sokkal inkább kiegészítést jelent, egy olyan kapcsolatot ahol a két fél ténylegesen egy egészet...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-10-01 11:34:40 - Modern falusi házasságok »
    A magam részéről az a tapasztalatom, hogy a diploma képes emelni egy férfi értékét míg gy nő esetében egyértelműen csak értékcsökkenést eredményez. Sajnos jól megfigyelhető, hogy a tanultabb emberek egyben a legbutábbak is, a nőkre pedig ez különösen igaz mivel ők ettől felsőbbrendűnek is képzelik magukat.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-10-01 11:29:36 - Modern falusi házasságok »
    A diplomamánia egy kialakult rossz helyzet amit a sok ingyenélő irodista teremtett meg. Jelenleg a melósok azért güriznek, hogy az irodában valójában csak adatrögzítést végző nőknek magas fizetésük legyen. A probléma már oly nagy, hogy sok sztárszakmában is lezuhantak a bérek. A festők, autószerelők vagy épp a villanyszerelők tíz éve még gennyesre keresték magukat ma viszont csak a főnök és az irodisták keresnek jól, a melósoknak fusizniuk is kell a puszta megélhetésért. Vagyis a melósok zöme...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-09-28 11:02:56 - A bétásodási folyamat »
    Deadpool: Helyes a megállapításod több szempontból is. Már számtalan ember számtalanszor elmagyarázott neked dolgokat de nem értetted sőt még értelmes hozzászólások helyett is csak személyeskedsz. Sajnálom, hogy a fogalmak közötti kapcsolatom leírását nem voltál képes felfogni. Javaslom olvass utána majd hasonlítsd össze a gyakorlati és elméleti jelentését, megfogsz lepődni mekkora különbségek vannak. "De semmit… Inkább örülj neki, hogy sikerült találni valakit, aki elnézi neked, hogy egy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-09-28 10:56:49 - A bétásodási folyamat »
    “…egy nőnek egyáltalán nincsenek jogai mivel önállóan életképtelen vagyis a természet még az élethez való jogot sem adta meg nekik.” Elhiszem, hogy ilyet olvasni nem épp felemelő de attól még tény aminek tagadása ostobaság.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-09-28 10:52:38 - A bétásodási folyamat »
    Delin: Teljesen jól látod és még is rosszul. Sosem tagadtam sőt hangoztattam is, hogy ellenzem a női egyenjogúságot sőt az emberi faj történelmének legnagyobb szégyenének tartom leginkább azért mert szembe megy a természet tőrvényeivel. Annak ellenére nincs itt semmiféle fogalmi zavar csak belemagyarázás. Ha lejjebb olvasol ott ki is fejtem - persze igen felületesen és tömören - miért nem lehet az egyenjogúságot, az egyenrangúságot és a dominanciát szétválasztani. De vajon az országunk első...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-09-28 10:44:42 - A bétásodási folyamat »
    SerialSlut: Tényleg vicces, hogy mennyire tudsz másokról személyeskedő véleményt alkotni miközben nem is ismered. Az ilyen megjegyzéseidet olvasva mindenkiből olyan érzést váltasz ki, hogy nálad mindenki különb akinek farka van. Az jól látod, hogy az irányítás feladatához is fel kell nőni az is igaz, hogy a férfiak zöme ehhez sosem nő fel de ennek is a feminizmus az okozója. Ameddig a mai modern világunkban az "életben maradáshoz" tisztességtelen női módszerekre és nőies viselkedésmintákra van...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-09-25 17:23:40 - A bétásodási folyamat »
    Azok a házasságok a tartósak ahol nincs hatalmi harc. Teljesen mindegy, hogy a férfi a papucs vagy a nő elfogadja az alárendelt szerepet. Ha megszűnik a hatalmi harc lankadnak a másik ellen táplált negatív érzelmek és kialakul a kötödés.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-09-25 17:19:21 - Nyílt levél Orbán Viktor miniszterelnöknek »
    Félek, hogy fennakad a levél a hierarchiai folyamaton. A miniszterelnök titkárságára kerül a levél, ahol is egy (99%-os valószínűséggel) nő fogja elolvasni a levelet, egy olyan nő aki alapból egy véresszájú feminista. Majd olvasás után megjelöli a levelet mint jelentéktelen, iktatja mint olvasottat és a levél elindul az irattárba öt éves megőrzésre.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-09-25 17:10:51 - A bétásodási folyamat »
    Látni már én is láttam még is annyira idegen tőlem, hogy képtelen vagyok megérteni. Ez gyakorlatilag az egyik legerősebb ösztönünk megtagadását jelenti.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-09-25 16:17:51 - A bétásodási folyamat »
    Kérdem én ki az a hülye férfi aki ne úgy nézne egy másik nőre - még a saját nője társaságában is - mintha az nem nő lenne. Nem kell nyálat csorgatni másokra de igen is megnézek más nőket is. A legrosszabb - vagy épp a legjobb - esetben beindul a fantáziám aminek az asszony lesz este a haszonélvezője. :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-09-25 16:15:10 - A bétásodási folyamat »
    A dominancia nem lehet változó csak eltérő a feladatkörök sajátossága szerint. Például a takarításhoz használt tisztítószerek fajtájáról és kiszereléséről egyértelműen nem én fogok dönteni akkor sem ha árban sokkal kedvezőbbet is látok a polcon egy bevásárlásnál. Ilyen esetekben a feleségem szava a döntő még akkor is ha a kasszánál úgy érzem mintha a fogamat húznák. :) Persze ez igen felületes és nyers példa de azt hiszem tükrözi a lényeget. Tehát ilyen ügyekben a feleségem szava és ezáltal a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-09-25 15:57:01 - A bétásodási folyamat »
    Nem igazán látom be az összemosást. Aki domináns annak a szava döntő tehát gátolja a másik döntéshozó jogait, aki pedig rangban a másik fölött van az nemcsak a döntéshozást korlátozza de irányítja is a másikat. Vagyis mindkét esetben kimutatható, hogy valamelyik félnek több joga van mint a másiknak. Nincs itt semmi összemosás csak felesleges minden hozzászólásban három mondatban leírni azt amit egy szóval is meglehet határozni. A hiba ott van, hogy külön akarjátok választatni azt amit nem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-09-25 11:42:14 - A bétásodási folyamat »
    Igen. Jelenleg társadalmi szinten akarják meghatározni a családok belső működését aminek eredménye a sok válás és a sok érzelmileg degenerált gyerek.Ebbe az is beletartozik, hogy bebeszélik a nőknek, hogy ráérnek a családdal bőven 30-40 éves koruk felé is ami azért káros mert az idő előrehaladtával a felek nem tudják elfogadni a másik "rigolyáit" így nem lesznek képesek összecsiszolódni.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-09-25 11:00:17 - A bétásodási folyamat »
    Sajnos ez is igaz. :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-09-25 10:56:16 - A bétásodási folyamat »
    Nincsenek itt fogalmi keveredések, egyszerűen csak nem térek ki az ilyen egyértelmű dolgokra csak és kizárólag a családfőségről szól a párbeszéd.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-09-25 09:50:39 - A bétásodási folyamat »
    Nem vettem elítélőnek a szavaidat. Sőt kifejezetten tisztelem azokat az embereket akik képesek változni valamint képesek beismerni és kijavítani a hibáikat. Ami a nyugati kondícionálást illeti azt hiszem igazad van. Engem nem sokat neveltek gyerekkoromban és ha még is akkor leginkább nagyanyáim tették így egészen más alapokat szedtem fel amit tovább fokozza, hogy szinte sosem nézek TV-t ami a modern fertő legnagyobb terjesztője. Tényleg másként látom a világot és leginkább ösztönösen...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-09-25 08:49:30 - A bétásodási folyamat »
    Kedves Tuzliliom és kedves Delin! Tuzliliom: Nem tudom mégis mivel árultam el magam és a cinkelt lapokat sem értem. Én minden párkapcsolatomat - attól a ponttól kezdve, hogy nem "lukat" hanem partnert kerestem - azzal kezdtem, hogy a női egyenjogúságot megtagadom és a párkapcsolatokban nem tűröm. Ezzel érdekes módon minden nő egyetértett sőt nem túlzás azt mondanom, hogy láthatóan szexuális izgalomba is hozta őket a kijelentésem. Aztán előbb vagy utóbb mind lázadni kezdett ami ellen eleinte...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-09-25 08:19:08 - A bétásodási folyamat »
    Kedves Delin! Köszönöm elismerő szavaidat a párkapcsolati monogámiával kapcsolatban. A hozzászólásod többi részével viszont azt fejezd ki, hogy nem érted magát a cikket sem. Itt minden arról szól, hogy a nők miként akarják magukhoz ragadni a hatalmat egy párkapcsolatban és a cikk írója rá is mutat arra mi lesz ennek a folyamatnak a végén. Ha nem is akarunk messzemenő következtetéseket levonni akkor is nyilvánvaló, hogy egy nő sosem tudja mit is akar de ha eléri a képzelt céljait azért is a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-09-24 12:42:56 - Antifeminizmus és gendertagadás vádja miatt kirúghatnak egy idős svéd professzort »
    A középkorban az a vallás tanításaitól eltérő emberekkel szemben az inkvizíció és a világi hatalmak együtt léptek fel, büntették és akár ki is végezték őket, esetenként máglyahalállal. Erre csak akkor került sor, ha az illetőt semmilyen módon nem tudták rávenni álláspontja visszavonására. A középkor évszázadai folyamán egész Európában néhány ezer ilyen esetre került sor. Talán már nem is túlzás azt mondani, hogy a feminizmusnak már több üldözöttje van mint amennyi az egész középkorban volt. ...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-09-24 10:51:28 - A bétásodási folyamat »
    Nem mindenben értek egyet a cikkben leírtakkal. Az elején olyan mintha természetes sőt kötelező és szükségszerű lenne a hűtlenség a férfiak részéről minden kapcsolat elején. Ezt erősen kifogásolom. A közzétett ábrát ugyan értem de megérteni nem tudom. Lehet én csinálok valamit túl jól tudat alatt de több mint tizenöt év házasság alatt még "sosem fájt" a feleségem feje sőt a mai napig megesik, hogy már a gatyámat rángatja lefelé amint este belépek a hálószobába. Én úgy vélem maga a bétásodási...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-09-24 10:38:10 - Antifeminizmus és gendertagadás vádja miatt kirúghatnak egy idős svéd professzort »
    Ehhez nem lehet sokat hozzászólni. Mindenkit köszöntök a sötét középkorban!
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 09:35:32 - Ki hozza a pénzügyi döntéseket a párkapcsolatban? »
    Ha nincs egy jól működő családmodell még mindig ott az élet csak tököt és gerincet kell növeszteni az asszony rendreutasításához. Ha ez megvan akkor szép lassan minden jobb lesz és még a feleség is sokkal ragaszkodóbb lesz.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 08:41:28 - Progresszívék megunhatatlanja: az alapjövedelem (3.) »
    "Azaz, a tárgyra visszatérve, a technikai fejlődés nem az emberi munkát fogja kiküszöbölni, hanem egyes, alacsony intelligenciájú, csak lapát-, seprő-, vagy fejszemozgató biorobotként alkalmazható embereket tesz feleslegessé, mert a XXI. század mechatronikai és információs technológiai színvonala a lapát-, seprű-, és fejszemozgatást olcsóbban meg tudja csinálni. Nem mindenkit: hanem az ostobákat." Szép magyarra lefordítva jelen társadalmunkban ez azt jelenti, hogy a gépesítés feleslegessé...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 06:40:08 - Ki hozza a pénzügyi döntéseket a párkapcsolatban? »
    Nincs túl sok tapasztalatom ebben a témában de ami van az csak rossz. Olyan családban nőttem fel ahol természetes volt, hogy a feleség csak a kosztpénz fölött rendelkezett és minden egyéb kiadást a férj ellenőrzött. A házasságom után sok férfitársamhoz hasonlóan én is elkövettem azt a hibát, hogy a feleségemre bíztam a pénzügyeket. Ennek nem annyira kényelmi mint ésszerű okai voltak. Akkoriban még tanultam plusz napi 12-15 órában nehéz fizikai munkát végeztem. Ebben a helyzetben sem energiám...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-08-05 06:12:06 - Ki hozza a pénzügyi döntéseket a párkapcsolatban? »
    Azért van ám itt férfigyűlölő mellébeszélés rendesen. Elsőként a nők tanulása és karrierépítése egy teljesen felesleges dolog. Ha a kapcsolat tönkre is megy - nem a férfi un a nőre hanem pont fordítva szokott lenni - akkor a képzetlen és évekig nem dolgozó nőnek alapból jár az asszonytartás. Azon nők akik a tanulásra és a karrierépítésre szánják az idejüket csak a saját biztonságuk ellenségei mivel szülés, x év munkakiesés után sem fogtak tudni annyit keresni - pláne ha a munkákat valódi...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-15 08:58:53 - Teszt férfiaknak: mennyire vonzó ön a nők számára? »
    Az átlagon felüli IQ szint nem feltétlenül befolyásol negatív irányba. Már számtalanszor bizonyítást nyert, hogy a legmagasabb IQ-val rendelkező emberek többsége nem tartozik az értelmiségi réteghez így annak nincs köze ahhoz a műveltséghez ami szakadékot képezhetne férfi és nő között. Az életkor sem teljesen reális hisz a nők igen magas százaléka előnyben részesíti a nála jóval idősebb férfiakat. Az egzisztenciai felmérésnél pedig az egy pontos pluszt vagy mínuszt simán átlehetne írni tíz...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-15 08:47:08 - Nocsak! A nők odavannak a „szexista” férfiakért »
    "Egy friss tanulmány szerint a gyengébbik nem tagjai inkább azokhoz a férfiakhoz vonzódnak, akikre manapság ráaggatják a „szexista” jelzőt," Hát nem semmi, hogy ehhez egy tanulmányra volt szükségük. Ha így haladunk lassan lesz erről is egy tanulmány hátha nem teljesen egyértelmű a dolog.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-05 16:48:55 - Tud-e rendesen gyermeket nevelni egy dolgozó nő? »
    "Hogyan készíthette fel a gyereket a külvilágra, az élettel való szembenézésre az az anya, aki 2-3 évente szült és ki sem mozdult a háztartásból??? Sehogy! Nem ő készítette fel. Hanem az apa és a többi férfi." A nő is felkészíti a gyermeket a külvilágra csak más a szerepkőr amire egy nő felkészít és más amire egy férfi. Megtudják tenni mivel sosem volt olyan, hogy ne mozdultak volna ki a háztartásból sőt napi szinten elhagyták a háztartási szférát és kiléptek a "világba" Kezdve a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-05 15:59:18 - A fiatal nők többsége nem élvezi a szexet »
    "És ugye a férfiak 4/5e csak egy ócska papucs. Csoda, ha a nők többségének alig van orgazmusa? Majd ha a férfiak nem nőseggnyaló szerencsétlenként viselkednek, és nem a nőknek akarnak megfelelni, hanem tököt növesztenek, akkor majd több orgazmusa lesz a nőknek is. Addig hiába várják." Teljes mértékben egyetértek veled. A tapasztalataim is azt mutatják, hogy a házas éveim előtti fiatal nőkkel való szexuális együttlétek esetében szinte minden nő azt élvezte a legjobban ha durvultam illetve...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-07-01 08:50:10 - Kurzuson tanítják a kínai nőket viselkedni – itthon sem ártana »
    Meglep, hogy a kínai bölcsesség még ma is tud tanítani valamit a nyugatnak. Számtalan haszontalan büfészak létezik ahol a nők diplomát szereznek teljesen értelmetlenül és feleslegesen. Itt egy újabb lehetőség a női - értéktelen - diploma megszerzéséhez de ennek legalább értelme is van. Tényleg nagy szükség lenne erre és kereslet is lenne rá ha a többi értelmetlen női szakot ez váltaná fel.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-06-22 19:50:31 - Már az iráni feministáknak is elegük van nyugati elvtársaikból »
    Ez csak egy a média figyelmét felkeltő mellébeszélés. Ha valóban így is éreznének az iráni feministák akkor egyszerűen elhatárolódnának a nyugati férfigyűlölő feminizmustól. De erről nincs szó, pusztán csak lényegtelen dolgokról annak érdekében, hogy több média figyelmet kapjanak a feminizmus gyorsabb terjedéséhez.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-06-22 19:44:38 - Tud-e rendesen gyermeket nevelni egy dolgozó nő? »
    Ez így van. Egy házasságban nincs olyan, hogy független mivel kiegészítik egymást, támaszkodnak egymásra sőt függnek egymástól. Azok akik ezt nem értik vagy nem akarják érteni azok számára a házasság nem több mint anyagi alapokon lévő üzleti döntés.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-06-22 19:22:44 - Tud-e rendesen gyermeket nevelni egy dolgozó nő? »
    Elsőként mindenkinek megköszönném, hogy olvasta a cikkemet és reagált is rá hozzászólásokkal. Nem igazán szeretnék komoly kiegészítéseket írni de pár hozzászólásra azért reagálnék. 'ggwp  Sajnos a ami világban majd mindenhol rá vannak kényszerülve a nők, hogy ők is dolgozzanak család mellett, mert különben becsődölnek." Miként azt már más is leírta nem a rákényszerülés a gond hanem a rákényszerítés. Szó sincs anyagi okokró
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-06-09 12:11:45 - Csúfos vereséget szenvedett a metoo Oroszországban »
    Az "áldozatok" folyamatosan azzal védekeztek, hogy szégyenükben nem csináltak ügyet az őket ért zaklatásokból. Ezek persze szintén pont akkora hazugságok mint a nyilvánosságra hozott történetek. Aki akkor szégyellte az ma is szégyenli és sosem fordulna esetével a nyilvánossághoz. Maga az egész csak szimpla hazugság áradat nem 99 hanem 100%-ban. Egyet értek László Gyulaffyval ami az alapigazságokat illeti. Minden ember szokott hazudni ám a nőkhöz képest mi férfiak csak tehetségtelen kezdők...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-06-09 11:25:55 - Férfigyűlölet »
    "Tudod, Hunnika, én meg azt kívánom a feminista nőktől, hogy ugassanak és hívják fel az ilyen drogos szarcsimbókokra  a figyelmét a lányoknak: üvöltsék csak teli torokkal, hogy: Hunn-féléket kerülni kell nagy ívben, mert emberként megbukott szardarabbal van dolguk! Verd csak továbbra is a szennyedet a kurvákba, ne tisztességes szűzlányokba… Sorry! :(" Ezt írta Hunn is férfi szemszögből. A különbség csak annyi, hogy neked is inkább valamelyik feminista oldalon kellene "ordítanod" mert...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-06-09 11:21:37 - Férfigyűlölet »
    "Kijavtanálak, em vagyok itt mindig, csak ha szabin vagyok, olyankor gátlástalanul garázdálkodom a neten :) Ha nincs szabim, hónapokig nem járok erre, férfitársaim nagy bánatára :)" Elég sok szabid lehet figyelembe véve a hozzászólásaid gyakoriságát. Szinte egyértelművé teszi számunkra, hogy te csak egy ingyenélő parazita vagy akinek a pénzéért férfiaknak kell megdolgozni. Ebből az oldalból megközelítve érdekes, hogy még is mindenért a férfiakat hibáztatod miközben nélkülük simán éhen is...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-06-09 11:12:19 - Férfigyűlölet »
    Ismét egy gyűlölködésről szóló cikk ami a témáját tekintve több mint aktuális de a tartalmát illetően ismét vannak kifogásaim. Elsőként az tűnt fel, hogy a nőgyűlöletnél tömören és egyértelműen kifejezted mely férfi viselkedési formák tartoznak oda. Másként leírva a nevén nevezted a dolgokat míg itt a férfigyűlöletet csak finoman körbeírtad. Ezt általános problémának tartom itt az oldalon, nyílt számonkérés és felelősségre vonás helyett csak amolyan egymást utánzó módon rinyálunk. A...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-06-01 11:48:37 - És mi is van a poligámiával? (1.) »
    Drága Vivien! Ez a megállapításod csillagos ötös volt. Ezzel csak egyetérteni lehet.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-06-01 11:44:11 - A posztmodern férfi szerep »
    "Azt írtam, a férfiak jelentős része nem képes 20 évig hűséges maradni. Igaz vagy nem igaz? Én itt max. abban hibáztattam a férfiakat, hogy azt írtam, a hűtlenségük miatt a nő nem engedheti meg magának a htb-luxusát. Vagy szerinted megengedhetik?" Beszélsz a vakvilágba. A férfiak sokkal hűségesebbek mint a nők főleg fiatalon. A nők fiatalon sok mindent fontosnak tartanak beleértve a férfiak hűségét is de a sajátjukat semmiképp. Később "20 év múlva" már más a helyzet mivel a szépség megfakul...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-06-01 09:59:34 - Nőgyűlölet »
    Sem a politikai életben sem más döntéshozó szerepben nincs helye a nőknek és senki másnak sem aki az érzelmei alapján ítél és hoz döntéseket.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-06-01 09:52:51 - Nőgyűlölet »
    "Nőgyűlölő az én értelmezésemben az, aki nem tiszteli emberi méltóságukban a nőket, rendszeresen lenézően nyilatkozik róluk, fizikailag vagy pszichésen bántalmazza őket, emberi szükségleteiket szándékosan nem veszi figyelembe." Ebből a részből nem igazán derül ki, hogy most nő vagy éppen férfi gyűlöletről van e szó. :) Emberi méltóságában pont a nők nem tisztelik a férfiakat a feminizmusnak hála míg a férfiak részéről ez sosem volt igaz akkor sem ha a nők évezredes "védelmezését" ma...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-05-23 13:02:37 - “Pontosítás”: Krista Glover véresre marcangolta áldozatait, őrjöngött és szökni próbált »
    Eddig is kedveltem a hozzászólásaidat bár sokszor elragadtak az indulataid. Azonban ilyen szépen és kulturáltan én sem tudtam volna megfogalmazni a valódi problémák gyökerét. Minden elismerésem a tiéd!!!
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-05-23 12:42:47 - “Pontosítás”: Krista Glover véresre marcangolta áldozatait, őrjöngött és szökni próbált »
    Megpróbálok visszafelé haladva válaszolni kettőtök felvetéseire. Sajnos statisztikát nem tudok mutatni az autoimmun betegségekről, nem is lehetne mivel ellentétes a feminista nézetekkel. Valamelyik egyetemen végeztek ilyen jellegű felmérést (hazánkban) és ott állapították meg a női hallgatóknál az egyharmados arányt. Ezzel ellentétben viszont a gyógyszergyárak internetes termékleírásainál már több helyen is fellelhető, hogy a női nadrágviselésből adódó egészségügyi problémák a nők kétharmadát...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-05-23 09:00:30 - “Pontosítás”: Krista Glover véresre marcangolta áldozatait, őrjöngött és szökni próbált »
    Kedves VivienLeigh! A múltat nézve sok mindenben voltunk közös nevezőn amit mindig nagyra értékeltem benned de ebben a kérdésben alapjaiban hibás a megközelítésed. A természet vagy az isten (ez a rész szabadon választott) nem véletlenül teremtette a nőket gyengébbnek. Nincs ez másként az állatvilágban sem, a gyengébbik nem alkalmazkodik az erősebbikhez ez nem elnyomás hanem a természet rendje. Az alapként felhozott egyenlőség - maga a női egyenjogúság - nem más mint a természet...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-05-22 12:30:00 - A feminizmus felszámolja a képregényipart »
    A magam részéről nem sok sorozatot nézek de a "The Walkink Dead" amit jónak tartottam volna de teljesen irreális karakterekkel van tele. Egy ott felvázolt globális helyzetben a nők a férfiak háta mögé bújva reszketnének és sem a harcból sem a a döntéshozatalból nem vennék ki a részüket. Durván sértő a női karakterek helytállása és rátermettsége a teljes férfitársadalomra nézve.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-05-22 12:16:35 - “Pontosítás”: Krista Glover véresre marcangolta áldozatait, őrjöngött és szökni próbált »
    “a másik kettő magán kívül van” Ebben a kis részletben minden benne van. Hűen mutatja miért szükséges a nők jogainak korlátozása önmaguk és embertársaik érdekében. A többi már csak hab a tortán ami tovább bizonyítja hová vezet ez a nagy egyenlősdi.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-05-18 12:32:03 - A posztmodern férfi szerep »
    Minél több család állna vissza az egykeresős családmodellre annál inkább megszűnne a nyugati országokra jellemző határtalan túltermelés is. Ma ha elvegyek venni egy új TV-t három árát kell kifizetnem mivel háromból maximum egyet adnak el a többit vagy megsemmisítik vagy alkatrészeit újrahasznosítják (ami a következő termékeket még inkább drágítja). Nincs szükség a családok igényeinek csökkentésére mivel nem lesz senki aki kitudná termelni ezt a mai környezetszennyező és árdrágító túltermelést.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-05-18 12:25:44 - A posztmodern férfi szerep »
    Valahol középen lehet az igazság. "a dugáson kívül családban és klasszik párkapcsolaton nem is érdemes gondolkodni korunk férfijának, nem igaz?" Ez nem is kérdés hanem férfiak tömegét érintő tény, csak a dugás marad a férfinak ma egy párkapcsolatban kivéve ha a nőt a hagyományos szerepkörébe kényszeríti.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-05-18 12:06:01 - A posztmodern férfi szerep »
    Az nem kutatás hanem szimpla paraszt vakítás. Egy jól ismert feminista dogma annak érdekében, hogy még több pénzt vegyenek ki a férfiak zsebéből és a nők zsebébe tömjék. Nem véletlen, hogy a feminizmus munkára kényszeríti a nőket, ők maguk is beismerték ha nem lenne kényszer túl sok nő maradna otthon. Ezzel gyakorlatilag el is árulták magukat. Egy nő leginkább anya és feleségként tud kiteljesedni és megvalósítani önmagát de a feministák azt akarják, hogy minden pénz és hatalom nők kezébe...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-05-18 11:52:50 - A posztmodern férfi szerep »
    Béla bőven eleget keresne ha minden nő otthon maradna. Akkor felszámolásra kerülhetnének azon teljesen felesleges szellemi(nek sem nevezhető) munkák melyeket szinte kizárólag nők végeznek. Nem is az a gond, hogy vannak irodisták és van bürokrácia. Az irodai munkák számával van a gond és a felesleges bürokráciával amik ugyan sok nőnek adnak munkát de a pénzükért a Béláknak kell megdolgozniuk. Egyébként én tanulókat is foglalkoztatok és az egyik 17 éves lánnyal elbeszélgettem egy kicsit...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-05-18 11:34:07 - A posztmodern férfi szerep »
    Teljesen igazad van. A médiában hangoztatottakkal ellentétben én még - élőben - egy olyan harminc feletti nővel sem találkoztam aki dolgozni akarna. Folyamatosan azon siránkoznak, hogy nekik azért kell dolgozniuk mert az a semmire kellő férjük nem keres eleget egy olyan munkakörben ahol ingyenélő irodisták pénzéért is meg kell dolgoznia.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-05-18 09:26:36 - A posztmodern férfi szerep »
    A háztartási munka a nők dolga több okból is. Ha a férfi házimunkát végez - bármennyire is értékeli azt a nő - elférfiatlanodik a nő szemében továbbá a nők által végzett munkák még a házimunka teljes elvégzésével sem veheti fel a versenyt a férfiak produktumával. Nem Amúgy szó sincs itt problémáról, a nők akartak dolgozni hát viseljék a kettős terhet a saját hülyeségük miatt. A gyereknevelés kapcsán teljesen rendben van a cikk. sőt ki is egészíteném egy sajátos női szemlélettel. "Iskolai...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-05-18 09:13:41 - A pogány férfi »
    Érdekes cikk. Mi férfiak teremtsünk harmóniát a keresztény és a pogány énünk között. Majd ezt a harmóniát építsük be a családi közegbe. Ezt eddig értem de azt nem értem, hogy ha alkalmazkodnunk kell a feminizmus által kiharcolt társadalmi és család formához miként tudnánk ebből bármit is a családba építeni hisz mindkettőt elutasítja a feminizmus. A téma mindig ugyanaz csak a magyarázat más. Nincs jó tanács sem a családi sem a társadalmi helytállások terén. Vissza kell kanyarodnunk a múltba mert...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-05-18 09:02:20 - A feminizmus felszámolja a képregényipart »
    Teljesen mindegy, hogy filmről, könyvről vagy épp képregényről van szó. Ameddig vannak olyan önérték zavaros férfiak akik "fogyasztják" ezen szellemi szemeteket addig pusztán gazdasági okokból is terjedni sőt növekedni fog ez a jelenség.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-05-18 08:58:29 - Anyasebek »
    "Meleg étel az asztalon, tiszta ruhák, illatos otthon, hazaváró édesanya, érdeklődés a napi iskolai élmények után… – ilyen az ideális anya. Kijut mindenkinek? Nem." A lényeg már benne van. Sajnos tény, hogy a nőket elsősorban az érzelmeik vezérlik míg a józan ész a háttérbe szorul. Persze ezzel sincs gond egészen addig amíg tudja kontrollálni ezeket az érzelmeket. Az érzelmi vámpír pont az aki minden elakar érni a gyerekével amire ő maga képtelen volt vagy épp a széltől is óvná a gyermekét....
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-04-23 10:30:39 - Warren Farrell: A férfihatalom mítosza 1. »
    "Miféle tények???? Hogy az egyik nem már az idők kezdete óta élősködik a másikon?!? Ez tény??? Hát akinek ez tény, az bazmeg lője főbe magát és akkor nem fognak rajta élősködni. Abban legalább van valami férfias." Javaslom nyisd ki a szemed és nézd meg milyen korban élsz és milyen volt a történelmünk. Ha ezt megteszed magad is megláthatod a tényeket. Az öngyilkosságban nincs semmi férfias nem is értem miért akarod azt annak beállítani. Az öngyilkosság feladás a férfi viszont nem adja fel. ...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-04-23 10:06:39 - Morvai Krisztina a nőjogi migrációs kiskapuról »
    A nőt uralni kell ez tény, ha nem teszed már nem is vagy férfi a szemében. Azonban komoly gond, a női munkák túlfizetettsége is hisz feminista hatásra a nők a pénzt és a hatalmat egyesítik így ha egy párkapcsolatban a nő keres többet azonnal követelni kezdi a hatalmat. Ha megkapja az a baj azért rúgja ki a férfit ha meg nem kapja meg akkor azért. A jelenlegi rendszer nem támogatja hanem lehetetlenné akarja tenni a párkapcsolatokat.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-04-23 09:18:46 - Morvai Krisztina a nőjogi migrációs kiskapuról »
    Sok igazságod van. Semmi nem védi a férfiakat sőt folyamatosan hoznak újabb és újabb törvénymódosításokat annak érdekében, hogy a nőknek egyre jobb üzlet legyen a válás. A bíróságoknak sosem volt igazságérzete, ilyen ügyekben kizárólag a nők jogaival és anyagi érdekeivel foglalkoznak. Emiatt nincs is értelme a férfiak jogainak hisz úgysem kerülnének be a joggyakorlatba, a nők jogait kell megvonni és akkor két ember úgy élhet együtt, hogy tudják a másiknak szüksége van rá.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-04-23 09:11:26 - Morvai Krisztina a nőjogi migrációs kiskapuról »
    Én csak azt nem értem nekünk mi közünk van más országok nőjogaihoz. Durván képmutató viselkedésnek tartom, hogy az európai női jogokat más országokra is ráakarjuk erőltetni és ha ez nem megy akkor hozzuk ide a nőket, hogy jól éljenek és jogaik legyenek. Nem gond hisz van itt elég férfi aki majd őket is eltartja a hozzájuk csatlakozó családtagjaikkal együtt. Szégyen!!! Külön kiemelném, hogy más országok nőjogaival kapcsolatban kedvenc kifejezés a diszkrimináció. Valójában nincs ilyen csak...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-04-23 08:56:10 - Warren Farrell: A férfihatalom mítosza 1. »
    "De miért nekem böfögöd ezt ide?" Mert te vagy az aki játssza az értetlent miközben tagadja azt a nyilvánvaló tényt is, hogy részese vagy a női élősködés támogatásának. Minden ember részese ennek aki a jelen társadalomba beilleszkedik, dolgozik és adózik. Ezt bővebben nem fejtem ki hisz már többen is megtették. Sosem azzal volt a gond, hogy a nők a férfiakon élősködtek hisz amíg a társadalom nem garantált a nőknek önálló életet nem volt választásuk mint ellenszolgáltatást nyújtani a férfi...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-04-22 12:26:09 - Warren Farrell: A férfihatalom mítosza 1. »
    Akkor gondolom neked nincs is mondjuk munkahelyed ahol irodista túlfizetett nők béréért is meg kell dolgoznod. Gondolom te nem is ebben az országban élsz ahol a befizetett adódból a feminista szervezeteket támogatják és a végtelenségig sorolhatnám tovább. Nincs is baj azzal ha valakinek van egészséges önkritikája az élősködéssel kapcsolatban de most még is te akarod ezt másokra kivetíteni holott te is részese vagy.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-04-22 12:09:13 - Warren Farrell: A férfihatalom mítosza 1. »
    Kétlem, hogy a férfiakon való közvetlen élősködés vagy a családjogi törvényekbe foglalt ilyen jellegű lehetőségek egyéni problémákra utalnának. Nem olyan bonyolult ez, nem kell hozzá csak alapszintű szövegértés.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-04-22 11:54:06 - Nocsak! Most már mégis jól esne az ajtónyitogatás és a kézcsók? »
    Sajnos egy anya munkavállalásának mindig a gyermek a vesztese, mint írtad is ez szimpla matek. A nők ma beleszülettek a munkába és emiatt igényt is formálnak a munkavállalásra. Ezt sokat hallani és elég nagy butaság hisz a női munkavállalók majdnem száz százaléka folyamatosan hisztizik, hogy nem akarnak dolgozni csak kötelező nekik, természetesen a munkáért kapott pénzről otthon maradás esetén sem akarnak lemondani. Gyakorlatilag a nők megteremtették maguknak a 22-es csapdáját, nem munkát...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-04-22 11:44:58 - Kiterjedt női bűnszervezetet számoltak fel Németországban »
    Nincs itt semmi érdekesség. Már régóta tudjuk, hogy a nők semmivel sem jobbak mint a férfiak sőt... Ez a bűnszövetkezet ékesen ábrázolja a feminizmus működését is. Azon nők akik pénzhez és hatalomhoz jutnak a női nem legnagyobb ellenségeivé válnak. Feministákról, politikus nőkről vagy épp bűnszövetkezet női vezetőiről van e szó az lényegtelen, a közös nevező a többi (elsősorban) nő életének tönkretétele.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-04-22 11:31:36 - Warren Farrell: A férfihatalom mítosza 1. »
    A könyvet nem olvastam de a kiemelt részek is elég jól ábrázolják a problémákat ám kissé finoman fogalmazva, körbeírva próbálja megértetni a gondokat.. "Ma viszont kétségbeesetten kutatnak új ideálok után a férfiak." Ez a mondat viszont egy olyan csúsztatás amiről szinte süt, hogy a feminista hiszti elkerülése végett íródott. Szó sincs új ideák kereséséről. Arról szól minden, hogy a férfiak pont mint régen ma is a nők érdekeit tartják szemelőt (értük élünk, dolgozunk sőt értük halunk)  ám...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-04-16 11:15:52 - A nemek egyenlősége, vagy a nők státuszának bármiféle javítása a prioritás? »
    Mint minden nyugati illetve feminizálódótt országban az az alapvető felfogás alakult ki, hogy annak van igaza akinek nagyobb a hangja.. Ez eleve hátrányba helyezi a férfiakat hisz ők azok akik a munkák zömét végzik így nincs idejük a hangjuk hallatására, felvonulásokra, tüntetésekre (kivéve a radikális bajkeverő elemeket). Azt is figyelembe kell venni, hogy a média is teljesen részrehajlóan sőt - a sajtószabadság eszméjével ellentétesen - határozott állásfoglalással kezeli az ilyen társadalmi...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-04-15 11:01:59 - Nocsak! Most már mégis jól esne az ajtónyitogatás és a kézcsók? »
    Szó sincs a cikk író begerjedéséről. Egyszerűen csak igyekszik tudatosítani a nőkben is, hogy magával a feminizmussal gyakorlatilag semmit sem nyertek de annál többet vesztettek és vesztenek ma is folyamatosan.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-04-15 08:38:01 - Nocsak! Most már mégis jól esne az ajtónyitogatás és a kézcsók? »
    Ez sajnos nagyon igaz. Ki is egészíteném azzal, hogy a mai nők a viselkedésükkel egy cseppet sem érdemlik ki az udvariasságot de a kapott udvariasságot is inkább bunkó módon kezelik egy egyszerű köszönöm vagy egy hálás pillantás és mosoly helyett.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-04-13 08:24:37 - Barátzóna, a férfiak kihasználásának magasiskolája »
    "Aki kutyákkal alszik bolhákkal ébred!" Egyszerűen arról van szó, hogy mindennek van jó és rossz oldala is de akinek kell valami ne sipákoljon annak rossz oldala miatt. Aki antifeminista az utasítsa el a feminizmus számára előnyős hatásait is ha nem így teszi akkor a feminizmust támogatja, tehát feminista. "Lehet, hogy neked 20 randi kellett, míg másnak hagyta 3 után is." Akkoriban ezeket nemes egyszerűséggel kurvának nevezték. "Szerintem meg az elfogadhatatlan, hogy a nő elvárja,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-04-08 09:03:32 - Barátzóna, a férfiak kihasználásának magasiskolája »
    Lehet, hogy én már túl öreg vagyok ezekhez de harminc évvel ezelőtt még azért is udvarolni kellett a nőnek, hogy hazakísérjem az első randi után. Az első csók volt kb. az ötödik randinál míg a szexig legalább 20 randi kellett. Akkoriban azért a nők értékesebbek is voltak a férfiak szemében mint a mai "magukat könnyen adó" nők. Az pedig, hogy mindenki fizesse a magáét számomra még ma is elfogadhatatlan. A nőiesség egyik alapja, hogy a nő teljes mértékben a férfira bízza magát és a férfin kívül...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-04-08 08:45:10 - Barátzóna, a férfiak kihasználásának magasiskolája »
    Szerintem minden férfi kapott már "csak legyünk barátok" felajánlást. Egyeseknek ki sem mondják ezeket a szavakat csak szimplán kihasználják őket ha lehet. Nő és férfi között nincs barátság. Akár nőről akár férfiról beszélünk ha valakit megkedvelünk akkor óhatatlanul kialakul a testi vonzalom is amit ugyan lehet kezelni de előbb vagy utóbb jöhet egy gyenge pillanat. Ahol ez nincs jelen ott kimutatható a kihasználás. A helyes válasz a "legyünk barátok" kijelentésre az, hogy "köszi de már...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-04-05 08:11:29 - Szerelem és hatalom »
    "Régen a nők ezt a dominanciát úgy tudták csomagolni, hogy a látszólag a férfi volt a döntéshozó, de a háttérben a nő sugalmazta azokat." Nem tudom eleget hangoztatni, hogy mindig is ez a normális. Egy nőnek kedvességen, figyelmességen, szereteten, gondoskodáson és szexen alapuló fegyver arzenálja van a férfi akaratának befolyásolására. Egy férfi már neveltetéséből adódóan is alkalmatlan ilyen befolyásolásra. Az a normális ha a döntéseket a férfi hozza e azokat a nő tudja befolyásolni. Ebben...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-03-27 10:38:13 - Nemek szerinti bérkimutatásokat akar az LMP »
    Azért látni őt mindenhol mert nekik van a legtöbb pénzük a választások előtti kampányra. A szokásos "állam által biztosított" pénzeken kívül a feminista szervezetek által - állambácsitól - felvett pénzek egy részéből is gazdálkodhatnak, ez utóbbi pedig feltehetőleg többszöröse egy politikai párt állami juttatásainál..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-03-27 10:26:55 - Nemek szerinti bérkimutatásokat akar az LMP »
    "Szél Bernadett, a párt miniszterelnök-jelöltje tatabányai sajtótájékoztatóján úgy fogalmazott: “az LMP kormányra kerülése esetén visszahozná az alaptörvénybe, hogy egyenlő munkáért egyenlő bér jár, mert a párt számára fontos a nők és férfiak társadalmi egyenlősége”." Szeretnék már látni egy olyan kezdeményezést, hogy egyenlő minőségű, mennyiségű és értékű munkáért egyenlő béreket. Akkor, de legalább megva a férfiak többsége sokkal jobban keresne míg a nők többsége sokkal rosszabbul de...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-03-25 09:55:01 - Önbizalomhiányban szenvednek-e a nők? »
    A fiatalok elhízása a hobbi sportolásokban van. Míg a fiúk a bőrt rúgják lelkesen addig a lányok a padra leülve kizárólag a szájukat edzik.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-03-25 09:49:25 - Még a Balkánon is megelőznek minket: ezrek tüntettek az Isztambuli Egyezmény ellen »
    Állambácsi jól taktikázik. Tudják, hogy a ratifikálás nem csak a nemeket de még azon belül is megosztaná az embereket ezért mindenkit bizonytalanságban tartanak. Majd eldöntik mi legyen és akkor olyan gyorsan fognak cselekedni, hogy egyik oldalnak sem lesz ideje reagálni rá Ez az "eszik nem eszik nem kapnak mást" politika már máskor is jól bevált hisz egy döntés végrehajtása után már elég erőtlenek a tiltakozások.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-03-25 09:33:24 - Önbizalomhiányban szenvednek-e a nők? »
    A női önbizalom egy felesleges dolog, ha nem az lenne a természet adott volna belőle a nőknek is. Gondoljunk csak bele hol lenne ma az emberiség ha a nőknek is lett volna önbizalmuk pár ezer évvel ezelőtt kiállni a vadállatokkal szemben. Aki végiggondolta már tudja is a választ, kihaltunk volna. Egy nőnek ma sincs szüksége önbizalomra csak egy olyan férfira akinek van önbizalma. Ma még is azt látjuk, hogy túlteng a nőkben a hamis önbizalom ami másokra nézve is de leginkább saját magukra nézve...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-03-25 08:58:03 - Segítség! Támadnak a pasizóművészek! »
    Az hogy az általam leírtakat te jolly jokernek tekinted pusztán azért mert neked az nem tetszik - vagy épp kényelmetlen - még tényekkel alátámasztott érvelések. Jó lenne ha személyemmel és vitakultúrámmal szemben támasztott kifogásaid mellett elsősorban azzal foglalkoznál, hogy ellenérveket támasz ha tudsz mivel a vitakultúra azzal kezdődik. "Nekem mar a nagymamam is dolgozott, fogalmam sincs hogyan eltek azok az emberek, akiknel ez nem igy volt. Ugyanugy nem tudom osszehasonlitani...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-03-25 08:44:21 - Segítség! Támadnak a pasizóművészek! »
    (Itt valamiért megismételte az előző hozzászólásomat)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-03-25 08:43:50 - Segítség! Támadnak a pasizóművészek! »
    Elsőként köszönöm az egyetértésedet! Kifejezetten jól esik, hogy van olyan nő aki ezt így gondolja. Azonban jól láthatóan még itt a férfihangon is baj van a nők többségének a fejében. A nők annyira énközpontúak lettek, hogy semmit és senkit nem tisztelve csak magukkal törődve élik az életüket. Egy olyan életet ami még fiatalon sem ad nekik boldogságot - legfeljebb pillanatnyi örömöket - míg kissé korosodva nem marad nekik más mint a keserű magány. Sajnos még azon nők sem számíthatnak jóra...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-03-23 10:53:38 - Vésey Kovács László és Papp Réka Kinga vitája az Isztambuli Egyezményről »
    Alapjaiban a cikk jól rámutat a kifogásolható csúsztatásokra.. Számomra kedvenc és tanulságos része a videónak az volt mikor Vésey Kovács László megemlíti az isztambuli egyezmény nemi diszkriminációját  amire Papp Réka Kinga idegesen sőt felháborodva azt feleli, hogy nincs olyan ez hazugság. Azt, hogy egy férfigyűlölő feminista ezt mondja megértem viszont ezt Vésey Kovács László nem cáfolta meg. Számomra ez azt jelenti, hogy valaki csak összefoglalta neki a dolgok lényegét míg ő maga soha nem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-03-23 10:43:58 - Vésey Kovács László és Papp Réka Kinga vitája az Isztambuli Egyezményről »
    “maga tehet mindenről, minek szült három gyereket egy ilyen embernek” Amúgy ez kurvára igaz! :-) (attól függetlenül, hogy egy bírónak nem illene mondania) És nem is mond ilyet egyetlen bíró sem. Azt viszont mondják, hogy minek csinált ennek a nőnek három gyereket ha nem is szereti csak veri.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-03-23 10:34:50 - A nemileg egyenlőbb országokban kevesebb nő szerez diplomát STEM szakokon »
    Nem értem ezt az egészet. Egyáltalán miért kéne akárcsak egyetlen nőt is ösztönözni a tudományos tárgyak irányába, sőt miért kell ezzel egyáltalán foglalkozni? Az ilyen felmérések is inkább arról szólnak, hogy egyesek nem tudják mit csináljanak jó dolgukban.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-03-23 10:24:29 - Segítség! Támadnak a pasizóművészek! »
    Soha senki nem mondta - csak ti nők szeretitek kiforgatni az ember szavait -, hogy minden irodai munka felesleges. Kizárólag azon munkát végzők számát kifogásoltam. Érdekes, hogy te vetetted fel az egykeresős családmodell elavultságát - vagyis új elemet hoztál be - majd erre egy érveket felvonultató választ mint új joker elemet kifogásolsz. Gratulálok! Ezzel a kettős mércére alapuló vitamagatartásoddal előléptél vérbeli feministává. Jól megfigyelhető már nálad is az a híresen fejletlen női...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-03-23 09:43:16 - Segítség! Támadnak a pasizóművészek! »
    "Nem, teljesen mas a szemleletunk. En azt mondtam ezeket a munkakat a PIAC hozta letre, amit a termekek, tranzakciok volumene, ill. a globalis mukodes indokol, igy szerintem ezek nem kamu munkakorok, hanem szuksegesek a biztonsagos mukodeshez." A biztonságos működéshez szinte minden középvállalatnál elég lenne 1-2 irodista. Valójában arról van szó, hogy a cégek igyekeznek a saját dolgozóik előtt is rejteni a pénzügyi helyzetüket valamint a működésüket. ezért aztán inkább tízszer annyi...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-03-22 11:07:05 - Segítség! Támadnak a pasizóművészek! »
    Most elgondolkoztam azon, hogy nem érted amit leírtam vagy nem akarod érteni. A rászorultsági párválasztáson fölösleges lovagolnod hisz épp azt ecseteltem, hogy a férfiakkal ellentétben az állam - mint minden más területen - biztosít(ana) mozgásteret. A háztartási munkáról alkotott véleményed abban hibás, hogy nincs benne semmi törődés a másik felé.Nem azért voltak régebben együtt a párok - a legtöbb idős házaspárok életük végéig tisztelték és szerették egymást sőt gyakori volt halálozás...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-03-21 13:06:10 - Segítség! Támadnak a pasizóművészek! »
    Ha tényleg eltudnád dönteni mit akarsz és mi a jó neked akkor boldog lennél és nem hisztiznél itt végtelen keserűségedben. Ezt nevezik hamis önbizalomnak amit a társadalom ad a nőknek feminista nyomásra és ami mindennél károsabb a nők életminőségére.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-03-21 12:47:42 - Segítség! Támadnak a pasizóművészek! »
    Igazad van, jobb lenne ha inkább nem is írna semmit. Azonban az írásaival egy oly mértékben irracionális társadalmi képet próbál "normálisnak" beállítani, hogy az már szégyen minden nőre és feministára nézve is. Tudom néha megugrik tőle az ember vérnyomása de minél több agyament hülyeséget ír annál több embert - főként nőt - tud visszatéríteni a helyes útra.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-03-21 12:07:15 - Segítség! Támadnak a pasizóművészek! »
    "A raszorultsagot a parvalasztasnal emlitettem, hogy part nem raszorultsagi alapon kell valasztani." A rászorultságon alapuló párválasztás csak akkor jelentene veszélyt ha a nőnek nem lenne támogató rokonsága. Ha a nők a munka helyett a családra szánnák az idejüket sokkal szorosabb, harmonikusabb és támogatóbb családi/rokonsági környezetet tudna teremteni. Azt se felejtsük el, hogy a társadalom mindig cserben hagyta a férfiak de a nőket soha. Ha a nők nem dolgoznának ugyanúgy lenne szociális...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-03-21 11:23:50 - Segítség! Támadnak a pasizóművészek! »
    Azt tudom, hogy te miként vélekedsz. Megvetsz minden olyan emberi kapcsolatot amelyben jelen van a szeretet és a másikkal szembeni tisztelet, megbecsülés, elismerés azért amit tesz a kapcsolatért és a partnerért.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-03-20 12:26:58 - Segítség! Támadnak a pasizóművészek! »
    Alapvetően az a hiba, hogy a rászorultságot negatívumként értelmezed. Egy gyermek is rá van szorulva a szüleire mégsem érzi azt, hogy ez rossz lenne. A probléma ott van ha nem kapjuk meg a másiktól azt amire vágyunk. A gyermek is csak törődést, gondoskodást és szeretetet akar. Mi felnőttek is csak ezt akarjuk és ha ezt megkapjuk a másiktól magát a rászorultságot pozitívumként éljük meg. A szeretet és törődés igénye gyakorlatilag adott mindkét nem esetében viszont a gondoskodás igénye teljesen...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-03-19 16:47:53 - Halálos katasztrófa: Embereket temetett maga alá az összeomló feminista híd »
    "Ugyanígy vagyok a “behódoló feleségekkel” is. Érteni nem értem, de ha ők akarják, ahhoz joguk van és fontos, hogy meg is tehessék." Határozottan megvető szavakkal fogadtad el és támogattad a "behódoló feleségeket". Ennél jobban már nem is tudtad volna kifejezni a megvetésedet amit most elfogadásnak és támogatásnak akarsz beállítani. Hát ennyit a te nőgyűlöletedről és a dedós dolgokról. Képes vagy egyetlen hozzászólásban is meghazudtolni önmagadat.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-03-19 16:37:20 - Halálos katasztrófa: Embereket temetett maga alá az összeomló feminista híd »
    "Ha ő voltaképpen egy férjet akart volna körülugrálni egész életében, mégsem azt választotta, a saját hülyesége." Már ezzel az egy mondattal elárulod, hogy te egy nőgyűlölő feminista vagy. Ebben az egy mondatban benne van, hogy mennyire megveted azon nőket akik férjre gyerekekre vagyis családra vágynak. Eléggé képmutató dolognak tarom ha valaki másokat vádol valamivel - jelen esetben nőgyűlölettel - miközben minden mondatából csak úgy fröcsög az a valami. A magam részéről itt be is fejezem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2018-03-19 16:22:41 - Halálos katasztrófa: Embereket temetett maga alá az összeomló feminista híd »
    Teljesen igazad van. A végeredmény pedig a sok macskás öreglány akik telesírják az internetet a magányosságuk miatt. Na látod pont az általad leírtak az igazi nőgyűlölet.