Felhasználó profilja

xyz

A felhasználó nem töltötte ki az adatlapján a bemutatkozás mezőt.

xyz utolsó hozzászólásai:

  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-04-01 00:07:13 - Az Iszlám a nők szemszögéből »
    Viszont társadalmi szegregáció van és nem jó, hogy van.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-03-31 23:59:34 - Az Iszlám a nők szemszögéből »
    Ezért hívják feministáknak őket, mivel a nők jogaiért, érdekeiért harcolnak, nem a férfi jogokért és ma már nem feltétlenül az egyenlőségért. Az alapelv ez lenne, nem? Nincs nemi szegregáció...most is a férfiak helyezkednek szívesebben jobban kereső munkakörökbe.  A nők pedig tanítói, óvónői, ápolónői, varrónői állásokba. Viszont közgazdasági szakközepekben jóval több lányt láttam, mint fiút, viszont esztergályos-hegesztő-szobafestő szakokon  pedig leginkább fiúk voltak.  Aki közgé-t végez...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-03-31 23:13:07 - Az Iszlám a nők szemszögéből »
    Mi történik ha szül egy gyereket? Felelősséggel tartozik tán érte? Gondolhatnánk igen, persze. Mi történik ha a gyerek rosszul teljesít, vagy semmirekellő lesz ha felnő, vagy zárkózott? Ki lesz akkor a hibás? Talán a nő? Tényleg? Őt bárki meg fogja vádolni azzal hogy rosszul csinált valamit? Ha a gyerek valami rosszat tesz(bár ha jót, akkor az van, hogy áldott tehetséges gyerek, jó géneket örökölt stb), akkor kit vesznek elő? Az anyját! "Ennek milyen anyja van, hogy így nevelte"...Nem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-03-31 22:58:28 - Az Iszlám a nők szemszögéből »
    Elnézést, de a feminizmus megjelenése előtt is szarul kerestek a fizikai munkát végzők, ami tényleg igazságtalan, de ezért ne a feminizmust okold... nem a földesúr éhezett soha, sem a földesúr felesége vagy gyermekei, hanem azok akik a földjüket művelték... A szocializmusban nem éhezett senki, a kulákoktól elszedték a javakat és betették a közösbe, igazságosabban oszlottak el a javak. Az jó volt? Igazad van teljes mértékben, hogy az irodai munkákat, amik kevesebb fizikai és szellemi...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-03-21 21:49:41 - Humorterror nemi erőszak fronton »
    Apa35ev, te mennyit is érsz? http://index.hu/belfold/2011/03/19/lazar_szerint_akinek_nincs_semmije_az_annyit_is_er/ Jó példaképeid vannak:) Aki sokat lopott az nyilván sokat is ér. Így működik ez, a hajléktalanok is akiket az asszony kisemmizett, hát annyit is érnek, ugye? Ilyen egy igazi férfi mint Lázár... https://www.youtube.com/watch?v=2xbdNFuzg_U Ez a videó és más Zewa férfiellenes videói is felháborodást keltettek itt férfihangon, az nem vicces, hanem férfigyűlölő, ugyebár?...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-03-15 22:45:21 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    "A nők, nagy átlagban, lényegesen kevesebbet tesznek le az asztalra, mint a férfiak. Ennek a társadalomnak, civilizációnak a létrehozásában jelentéktelen módon vettek részt." Csak megszülték és felnevelték az összes eddigi generációt. És többnyire ÉLETET adtak, ahelyett, hogy elvették volna. Tényleg csak annyi volt... Ez egészében elhanyagolható... a férfiak osztódással szaporodtak és magukat nevelték fel. Anyukád is kevesebbet tett le az (szülő)asztalra, mint az apukád? Vagy a családtagok...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-03-15 22:16:33 - Magyar hitvilág »
    Mert a korona nem latin eredetű? A magyarból került volna át a latinba? Valahol valaki azt kérdezte, hogy mindig a magyar vett-e át szavakat a többi nyelvből? A magyar is adott méghozzá a paprika és a biro, ami pár nyelvben előfordul(a biro a magyarban pl. nem, de ettől függetlenül átszivárgott az angolba és az olaszba is), most csak ennyit tudok hirtelen felsorolni. A datolya, mandula pl .az olasz nyelvből kerültek át a mi nyelvünkbe, amit igazából hihető is. Milyen eredetű nyelv a magyar...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-03-08 23:21:33 - Piros Pirula Férfiaknak »
    A kommentelők is csak kinyilvánítják a puszta véleményüket és nem presszionálnak senkit semmire. Miért probléma, ha vitatják az álláspontját és nem értenek vele egyet? Vagy amit Ákos mond az szent és igaz? Mert azért vannak vitatható pontjai is. Pillanatnyi sikerek, boldogtalanság, kudarc és magány lenne a meddő, férjezetlen, esetleg hivatásuknak élő nők élete? Minden nagycsaládos anyuka boldog? Ettől függ a boldogság?Az ókori filozófusok kicsit másként látták a dolgokat...szóval nem véletlenül...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-26 00:48:13 - Ki védi meg a férfiakat? – Feminizmusról és emancipációról Dr. Warren Farrell könyve nyomán »
    Igen válasznak:) Vagy kérdésnek ezt döntsd el te:) Ahogy itt olvasgatok férfihangon(az egyetlen ilyen típusú oldal amit olvasok neten+ huffnágel, nem olvasgatok feminista hülyeségeket(csak antifeminista és nőgyűlölő hülyeségeket mert nyilván mazochista vagyok) egyre jobban megutálom a férfiakat(pedig már volt egy pont, hogy jééé megpróbálok kiegyezni és nem uralkodni a páromon és nem cseszegetni állandóan, aminek a kivitelezése igen nehéz lenne):) Eddig eléggé bírtam a fejüket, de ahogy látom,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-25 22:54:37 - Ki védi meg a férfiakat? – Feminizmusról és emancipációról Dr. Warren Farrell könyve nyomán »
    Én nem takaróztam semmivel...de azért a nők óvatosabbak ezt se feledjük. Sőt több dologra is jobban tudnak egyszerre összpontosítani. Nem sokkal rosszabb sofőrök általánosságban. Leginkább a bátortalanság és a magabiztosság hiánya az, (nem az ő terepük, kevésbé érdekli őket, nem annyira szívesen vezetnek) ami miatt kevésbé jók az autóvezetésben. (Khm...egy férfi figyelmét elég hamar elvonja egy félmeztelen női test... a koncentrációról ennyit)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-25 22:18:34 - Ki védi meg a férfiakat? – Feminizmusról és emancipációról Dr. Warren Farrell könyve nyomán »
    Igen, elismerem, de a férfiak hmm fiúk szoktak általában vagánykodni a volánnál...ezzel nem a figyelmetlenségből adódó baleseteket kreálva, hanem idiotizmusból eredőeket. Az őrült gyorshajtás többnyire a férfiak privilégiuma... Láttam olyan férfit aki kb. a térdével vezette a kocsit kanyarokban is mert annyira gyakorlott volt és úgy csinálta mintha csak tésztát kavarna, nem is féltem mellette,de ha valami baleset van és nem fogja a kormányt akkor ez már felelőtlenségnek számít, nem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-25 22:11:29 - Ki védi meg a férfiakat? – Feminizmusról és emancipációról Dr. Warren Farrell könyve nyomán »
    tudom :$ azért jöttem:P
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-25 21:43:25 - Ki védi meg a férfiakat? – Feminizmusról és emancipációról Dr. Warren Farrell könyve nyomán »
    Tele van nyugodt férfiakkal a börtön is...hirtelen felindulás, szerelemféltés, bosszú stb, verekedések(De ők a nők miatt bűnöznek csak, ez nyilvánvaló...) A nők szoktak 300 km/h-val (higgadtan) vagánykodni az autópályákon a spéci autóikkal...ezzel baleseteket okozva. A férfiak általában leszarják a szabályokat és kezelhetetlenek...ennyi erővel ilyenek én is tudok mondani... A férfiak magabiztosabbak és jobban bíznak magukban mint a nők ez a helyzet szerintem. Nem vagyok férfiellenes, te...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-25 20:09:10 - Ki védi meg a férfiakat? – Feminizmusról és emancipációról Dr. Warren Farrell könyve nyomán »
    "Ma már nyugodtan kijelenthetjük, hogy a férfiak által elkövetett CSBE szinte teljes egészében a nők által felvett ostoba viselkedési formák következménye." Az is a nők (és a feministák) hibája ha bántalmazza őket egy agresszív férj. Régebben is volt rá példa, hogy verték a feleségüket a férfiak, ahogyan a nők is a férjüket., úgyhogy ezt az egyet nem kellene a feministák, pontosabban a nők nyakába varrni... Erre én meg mondhatnám, hogy a férfiak hibája, ha veri őket a feleségük, mert a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-25 12:51:15 - Definitív cikk a nemi erőszak megelőzéséről »
    Az idős néniket vagy az idősebb kevésbé bulizós korosztályt erőszakolókkal mi a helyzet? Mi értelmi volt a videónak? Olyan dolgokra felhívni a 16-20 éves lányok figyelmét, amit már az anyuktól 12 éves koruk óta hallanak?(Legalábbis nekem mindig mondta anyukám, hogy ne igyak stb.) A rendőrség nem az anyuka, a rendőrség nem tanácsadó, a rendőrségnek a védekezésre kellene felkészítenie, ha mégis előfordul ilyen helyzet. Hogyan lehet megvédeni magunkat ha olyan helyzetbe kerülünk? Térden rúgás stb,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-25 12:19:27 - Kettős mérce »
    Rokapapa Érdekes dolgok ezek, de akkor kérem ne menjen női orvoshoz, női ápolótól ne fogadjon el injekciót stb(mivel tanultak és lett is hivatásuk és ebből következik, hogy feministák, mert nem gyerekszülések akarták eltölteni az életüket). Idősek otthonában, a kórházakban is csak férfiak dolgozzanak, ugye? Takarítóférfit az iskolákba, óvodákba orvosi rendelőkbe! Óvodákba is férfiakat, hogy kikísérjék a gyerekeket kakilni, pisilni, kezet mosni.(Óvoda a szocializáció része, azért hogy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-03 22:22:09 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    Akkor jó keresete van Lászlónak ha több százezer forintos tartásdíjat fizet 4 gyerek után. De a maradékból meg tud élni, nem? ha 200ezret fizet akkor 400.000 a fizetése... Mennyi lenne az ideális gyerektartás összege? Vagy ne is fizessenek a gyerek(ek) után? Vagy legyen havi 2ezer forint? Vagy keres 400.000ret és fizessen havi 40-60ezret a gyerekeinek, mert akkor a férfi igencsak jól jár a válással... 15.000forintnál lehetne egyáltalán kevesebb? Aki közmunkán van az mennyi gyerektartást tud...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-03 21:59:34 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    Ti állították fentebb, hogy a közszférában jórészt nők dolgoznak(nem végeznek termelői munkát) akik a férfiak által végzett termelőmunkából dőzsölnek.Pedig ott dolgoznak a tűzoltók és a mentősök is egyébként, ahogy az ápolónők, orvosok is. Egyébként arra akartam rávilágítani, hogy nem csak a nők kapják a "pénzt a semmiért-vagy termelői munka nélkül" mert képviselők, polgármesterek nagy része is férfi. De ezzel nincs semmi bajom...csak azzal, hogy szapuljátok a nőket azzal a címszóval, hogy ők...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-03 21:06:18 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    Mire költi a nő a gyerektartást szerinted? Annyi magyar egyedülálló anyuka nyaral, wellnessezik, plasztikáztat... nyilván arra megy el a pénz... Kérlek Reszet Elek! Ne állítsd be úgy a nőket, hogy elszórják a gyerektartást...mert ez hazugság. De szerinted így van, ugye? Amúgy nem baszná a csőröd a 15.000ft havonta(átlag). Egyébként ha 5-6-7 gyerek van akkor is legfeljebb a fizetése 50%-a lehet a gyerektartás. És ha úgy keres 100.000ret? Anyuka szintén közmunkás. De a közmunkabérből nem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-03 20:58:40 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    Ti pedig minden nőről azt feltételezitek, hogy ki akar zsákmányolni titeket, ha kerestek havi 100,000ftot, akkor havi 15.000rel. Óriási mértékű kizsákmányolás... Egyébként nem tiltják le azonnal az APA/ANYA jövedelmét(ha van neki egyáltalán), kérlek ne hazudj! Tudok olyan esetet képzeld, ahol az apa kapta meg(legalábbis az egyik nagyobbikat egyelőre), és nagyon jó ismerősöm az apuka. Sőt tudok olyan esetet is, ahol ne váltak el a szülők, hanem együtt lettek alkoholisták és a gyerekeik...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-03 20:17:41 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    És a szexuális erőfölény mértékegysége mi? És az önuralommal mi a helyzet? Szexuális erőfölény, ez nevetséges. Nem ugyanolyan erőfölénnyel történő visszaélés(már ha egyáltalán létezik szexuális erőfölény) mert ezt a törvény valamiért nem bünteti. A teherbe esett nőket is be kellene börtönözni, hiszen ti nem akartok apává válni:) jó ötlet nem? Maszturbációról hallottál már? Szexuális erőfölényXD. Brandon te egy nagyon nagyon nagyon mókás gyerek vagy:) De a teherbeesést egyébként nem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-03 20:12:23 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    A gyermektartásdíj összege gyerekenként általában a tartásdíjra kötelezett szülő átlagos jövedelmének 15-25%-a – a bíróság megállapításától függően. http://valasinfo.hu/gyerektartas/a-gyerektartas-osszege-mennyi-az-annyi Ha 100.000forintot keres mint általában az átlag akkor kb 15ezer forint. Ami egyébként mire elég? Az iskolai étkeztetést kifutja és annyi. Nem abból megy nyaralni az ÁTLAG. Nem a milliomosfeleségekről beszélek... Miért az apa jövedelmét tiltják le? Az anya is fizethet...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-03 20:04:47 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    Brandon úgy gondolom, hogy te nem vagy antifeminista... Kizsákmányolás???Igen roppant nagy hasznot húznak a nők a havi kb 10.000ft-ból, amit a GYEREKRE költenek! Abból mennek drága éttermekbe, manikűr, pedikűr, wellness, Hawai-i nyaralások. Havi kb 10.000forint, ez bizony tényleg a kizsákmányolás netovábbja... az "utódod, a sarjad, a gyereked' után fizetsz, (felfogtad?)ha nem tévedek. Nem a nő nyaralását fizeted a Bahamákra, vagy nem a mellplasztikáját. Szerinted ez kizsákmányolás??? De...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-03 19:54:14 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    Nyilván irónia, hogy apaság áldozatává válás és áldozathibáztatás, érthető. Erre írtam, hogy apaság áldozatává vált egy férfi...De Brandon tényleg áldozatnak tekintené magát, szóval ő nem érti valójában az iróniát. A  második részét nem tudom, hogy ironikus- e vagy sem, mivel tényleg szükséges lenne a hatásos felvilágosításra mind a fiúk mind a lányok részéről. A fiúk felvilágosítását a nem kívánt apaságról akár tarthatná Brandon is, igazán hatásos lenne, ahogyan beparáztatná a 13 éves...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-03 19:32:30 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    De azért ne feltételezzük már mindenkiről, hogy azt hazudja, hogy tablettát szed. Én még sosem hazudtam azt és senkitől sem hallottam, hogy azt hazudta volna. Bizony olyat tudok, hogy 16 éves lányok teherbe estek de a szintén 16 éves barátjuk velük maradt, de olyanról is tudok aki 16-17 évesen apa nélkül nevelgeti a gyereket(nagyszülők segítségével)mert későn jött rá, hogy terhes(fogamzásgátló mellett esett teherbe, és nem direkt, mert nagyon nem hiányzott neki a gyerek). Ha a férfi nem bízik a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-03 18:53:02 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    Áldozathibázatás:) Apaság áldozatává vált egy férfi a Szolnok megyei....milyen jó híradó-s cikk lenne belőle... A Ratkó-korszakban a nők anyaság áldozataivá váltak... Viszont a férfiak is TEHETNEK a nem kívánt apaság ELLEN, többet mint a nők akiket megerőszakolnak... Ezt valahogy nem érti meg a társadalom:) Ha a férfi nem szexel nem lehet apa..de ha egy nyugdíjas néni otthon ül és a betörő megerőszakolja az tényleg nem sokat tehet ellene...hát mondjuk persze miért nem volt az...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-03 18:45:05 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    Igen igazságos, de mindez biológia. Ti szoktátok általában mondani, hogy a Teremtőhöz forduljunk panasszal...most ebben a helyzetben ti forduljatok hozzá panasszal. Tehát az 10szer annyi dolog, hogy a nő szülhet(18évnyi felelősségvállalás)/abortálhat( lelkiismeretfurdalás)(örökbeadás ami szerintem a legkegyetlenebb). Hát a felelősség is így valahogyan oszlik meg...mert a gyerektartás nem egyenlő a gyerek napi 24órás felügyeletével, felelősséggel(ha történik vele valami baleset), orvoshoz...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-03 18:37:27 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    Fölösleges úgy csinálni, mintha a férfiak a nőkkel egyenlő választási, döntési helyzetben lennének ezen a téren. A férfiaknál is ott a döntés joga, hányszor mondjam el? A nőknek sincs túl sok döntési joguk... vagy megszülik vagy elvetetik(ha tudják). Legyél kérlek egy terhes nő helyzetében aki nem engedheti meg magának, hogy gyereke legyen...még mindig könnyebb a férfiak helyzete. Kedves BRANDON! Tegyél ellene, hogy ne válj apukává! Köttesd el magad! De ha a nő egyedül akar gyereket...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-03 02:05:23 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    Még annyit, hogy a 10-15ezer forintodból meg 11ezer családi pótlékból havi 30ezer forintból úgy önmegvalósítja magát a nő, hogy csak na... Nem tudtad, hogy  a millárdos nők a havi 10ezer ft gyerektartásból lettek millárdosak...? Hiszen a te szaros 10ezer forintodért szülik a gyereket meg azért, hogy veled jól kibasszanak...ezt pedig mindenki tudja...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-03 02:01:25 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    Brandon erre mit mondjak? Nem tudod felfogni, hogy szex nélkül nem születik gyerek? A férfi lefekszik a nővel minden kényszer nélkül, saját akaratából(ösztönök a fajfenntartásra). Azután azt mondja, hogy ja nem kell neki a gyerek. Ha nem kell neki a gyerek akkor miért dugta meg a nőt? Tudatában kell lennetek, hogy a nő bizonyos ideig jog szerint eldöntheti, hogy megszüli-e vagy sem. Ti pedig eldönthetitek, hogy megdugjátok e a hölgyet. Kedves antifeministák TEHETTEK ELLENE! ELŐVIGYÁZATOSSÁG:)...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-02 21:57:23 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    Ott a pont Nao-nál! Megtaláltad a megoldást a problémára:)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-02 21:45:04 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    Megbeszéli a férfi és a nő, hogy gyereket vállalnak, aztán a férfi meg kihátrál, hogy na mégse kell, foglalkozzál vele te én egy fityinget sem fizetek...(hiába hordozza a génjei 50%-át) Ez az igazán igazságos rendszer nem? Így a férfinek nem kell még óvszert sem húznia hiszen minek? Szabadon kefélgethet bárkit...hiszen neki JOGÁBAN ÁLL GYEREKET CSINÁLNI ÉS NEM VÁLLALNI A KÖVETKEZMÉNYEIT   De Brandon!!!Ha nem dugsz nem fenyeget az apaság kockázata, hányszor mondjam el? Nem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-02 19:34:09 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
     "Ez a másik oldalon úgy néz ki, hogy ha megdugtad, akkor hallgatólagosan belegyeztél, hogy esetleg apává tegyenek." A Teremtőhöz fordulj panasszal, hogy potenciálisan apukává válhatsz dugás után...(De TEHETSZ ELLENE, fő az elővigyázatosság) Egyébként azért igazságos, hogy ne a férfi döntse el, hogy a nő szüljön vagy abortuszra menjen...mert ha a férfi eldöntheti és a nő belehal a szülésbe/abortuszba(valami baja lesz utána)akkor a férfi visszaadja a nő életét vagy egészségét?Mivel erre...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-01 23:21:32 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    Jajj Brandon, GYEREKET CSINÁLNI(=dugni óvszer nélkül nem kötelező, ez egyfajta felelősség a férfi részéről is, elővigyázatosság) nem kötelező, senki sem kényszerít rá, de illendő dolog az 50%ban a te génjeidet hordozó gyerek után valamit fizetni, nem? Vagy elég azt megcsinálni. Megelőzhető, hiszen TEHETSZ ELLENE(vagy legalábbis a kockázatát csökkentheted, hogy ne legyél akaratod ellenére apuka!!!(Nem dugsz pl. MGTOW is ebben segíthet) Egyébként a gyermekvállalás egy olyan női "hóbort" ami...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-01 22:07:21 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    És az a nő, aki nem lehet anya vagy nem akar az lenni? Nem él a gyermekáldásra való képességével? Róla mit gondolsz?Feminista szemét önző karrierista aki nem akar egy életre való felelősséget vállalni, mert úgy érzi, hogy ő nem erre született, vagy nem lenne türelme hozzá, vagy csak szimplán nem szereti a gyerekeket. A gyerekhez csak anya kell szerintetek...mindig a nők... halogatják a gyerekvállalást(pedig általában a férfiak sem akarnak gyereket) Aztán ha a nő hazudik a férfinek a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-01-01 21:35:55 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    "Ez önmagában ellentmond a történelemnek. A nők életképtelenek voltak és ezért kénytelenek voltak a férfira támaszkodni." Ennek ellenére mégis voltak nők, akik 3-5 gyereket is felneveltek egyedül, mert a férjük ott maradt a háborúban. (Ennyi az önellátóságról, szerintem aki akar az  tud is) "ma ők kapják a félmunkájukért a  magas fizetéseket míg a társadalmat fenntartó férfi tömegek éhbérért dolgozzák magukat halálra" láttál már mezőgazdaságban dolgozó nőket és férfiakat? 30 nő palántál...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-30 00:08:19 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    Tehát a nők rosszabbak mint a férfiak? Ezt akarod kihozni belőle? Minden egykori társadalom matriarchális volt? Vagy csak néhány?
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-29 23:47:39 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    A még létező elenyésző számú matriarchális társadalomban is csapatban dolgoznak, szóval ez nem patriarchális-matriarchális kérdés.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-29 20:31:15 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    A férfiak számára a nem önfenntartó hölgyek a vonzók? Aki nem önfenntartó (önellátó) az általában lusta vagy gyerek...vagy ezt csak én látom így? Én nem szeretném(ha férfi lennék sem), hogy valaki élősködjön rajtam, de ha a férfiaknak ez kell én nem bánom. Baj az, ha a nő képes önállóan is elboldogulni? Ez annyira nem tetszik a férfiaknak? Valahogy nekem ez a talpraesettséggel van párhuzamban, de a talpraesett nő(vagy önfenntartó) annyira visszataszító egy férfi számára? Valószínűleg nem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-29 19:16:10 - The day when men left II. – avagy mi a helyzet a gyalogosokkal »
    Arról persze most ne nyissunk külön vitát, hogy matriarchális alapon még soha egyetlen törzs vagy falucsoport sem jutott túl a kőkorszaki életszínvonalon és műveltségen, már feltéve persze, hogy egy eldugott völgyben vagy a dzsungel közepén érintetlenül megmaradt. -  De azért megemlíteném, hogy számos társadalom patriarchális alapon sem jutott tovább... A cikk gerincét alkotó részekhez csak annyit szólnék, hogy nincs könnyű dolga annak aki ilyen dolgokra reagál mint a férfiak eltávolítása...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-09 22:54:03 - Definitív cikk a nemi erőszak megelőzéséről »
    Köszönöm Hgyi és Reszet Elek! Megpróbálom megfogadni a tanácsaitokat:)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-09 14:50:16 - Definitív cikk a nemi erőszak megelőzéséről »
    Hgyi, annyira jó valaki személyét támadni amikor már érvelni nem tudsz, igen képzeld tényleg alighogy megalakult az olasz egység és igen nem véletlenül nem tudtak írni még utána jó pár évtizedig, mert nem volt fejlett iskolarendszer. Ti hülyének néztek engem hiszem én a hülye 90%-ba tartozom míg ti okosok a vékony 10%-os rétegébe. Hgyi ez csak téged minősít, hogy valaki személyét és értelmi képességeit támadod. Nem vagyok okos, de ha jól tudom nemcsak az okosoknak lehet véleményük(mondjuk...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-09 00:21:00 - Definitív cikk a nemi erőszak megelőzéséről »
    Szoffy:LOL. Azt írtad, hogy nincsenek járványok…osztán mégis kiderül, hogy tudsz róluk, akkor hogy is van ez???  Te komolyan minek nézel engem??? A H5N1 is járvány volt meg sok más...de még sem pusztult ki benne a fél ország... keress utána a pestisnek vagy csak olvasd el Boccaccio Dekameronját és érteni fogod, hogy mi a különbség járvány és járvány között... mert egy influenza járvány és egy pestisjárvány(a 14.században)között is van azért különbség... Járványok mindig voltak, úgy ahogy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-09 00:14:11 - Definitív cikk a nemi erőszak megelőzéséről »
    Mert a túlnépesedés a szar életkörülményeket jelenti szerinted? Akkor nyilvánvalóan nagyon tájékozott vagy...Afganisztánan kb 50év az átlagéletkor, akkor kérlek költözz oda, ha ott csak úgy zakatol a jóvilág és a fejlődés... Egyébként az ősemberek nem valószínű, hogy 80-90 éves korukig éltek...a mai nő azért teheti meg, hogy 30-35 éves korában szülje első gyermekét mert azt még valószínűleg képes lesz felnevelni...(és ki tudja tolni a szülése idejét különféle fogamzásgátló eszközökkel)...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-08 23:55:22 - Definitív cikk a nemi erőszak megelőzéséről »
    De csak az átlagéletkort tudjuk "semlegesen" megítélni, nem a boldogságot, meg a kengyelt, meg a betegségeket. A z ókorban egy 60éves már csoda volt és nagyon bölcs a 80 évet megért ember pedig igazi csoda...most az átlagéletkort ami talán a JÓLÉT bizonyítéka lenne azt KÖNYÖRGÖM ne tagadjátok már le!!! Igen most is vannak betegségek de ennek ellenére 7MILIÁRDAN vagyunk a Földön... A történelemben a dolgok viszonylagosak, de azért nem tudom, hogy melyikőtök kérte, hogy ne relativizáljunk...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-08 23:40:38 - Definitív cikk a nemi erőszak megelőzéséről »
    Öööö az eboláról hallottál? Az AIDS-ről? Mi a helyzet a bubópestissel, ami újra felütötte a fejét bizonyos országokban? Ja, ezek még nem világméretű járványok…adj nekik egy kis időt.--> Hallottam róluk képzeld(az ebola a pestihez képest kismiska:) mivel kb 600körülménynek kell fennállnia, hogy elkapd és min 75%eséllyel belehalj, a pestist meg kb mindenki elkapta anno Európában és szépen meg is ritkította a népességet), csak már ígyis 7 miliárd ember él a Földön, ami még eddig sosem fordult...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-08 22:59:38 - Definitív cikk a nemi erőszak megelőzéséről »
    Elkezdtem egy kommentet, de beszürkült az oldal, akkor újrakezdem, elnézést. Az általad picsázott ősember természetes ritmusban és harmóniában élte az életét egyensúlyban a környezetével. Olyan ismeretei voltak az őt körülvevő világról, amiről mi manapság csak álmodhatunk. Szóval nem kell annyira sajnálni.-->Én nem sajnálom csak nem tudott írni és olvasni és nem volt internettye:) meg persze kb 30 éves korában agyonszúrta egy mamut. Szerinted manapság kevesebb ember hal meg betegségben,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-08 22:21:41 - Definitív cikk a nemi erőszak megelőzéséről »
    Mert az újítások nem fejlődés? Még sosem fejlődött vissza az emberiség... sosem volt olyan, hogy visszatértek az ősemberséghez, vagy igen? Most a legalacsonyabb az írástudatlanság tudomásom szerint... ez biztos visszafejlődés...Sőt az átlagéletkor is elég magas... Ha valaki nem tud felülemelkedni azon a szinten, hogy a lányokat megerőszakolják, a srácokat meg általában nem és ezt még szinte sértőnek is találja… Iróniából írtam, hogy érdekes módon a félmeztelen pasikat nem túl gyakran...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-08 22:05:34 - Definitív cikk a nemi erőszak megelőzéséről »
    Ti annyira központi szerepbe helyezitek az öltözéket, hogy már-már arra lehet következtetni nálatok, hogy akin térnél fentebb érő szoknya van az direkt megerőszakoltatta magát, csak a pereskedés élvezete miatt... vagy fogalmam sincs, hogy ti hogyan gondolkodtok (szerencsére). Nem mondtam, hogy nem nagyobb a valószínűsége, hogy az elázott félpucér nőket hamarabb megerőszakolják mint az apácákat!!! De ettől függetlenül lehet olyan aberrált aki az apácákra gerjed mert a félpucér részeg nőt bárki...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-08 21:54:10 - Definitív cikk a nemi erőszak megelőzéséről »
    Még egy gondolat a kereszténységről. Az, hogy itt okoskodunk, amíg sokan az utcán szegénységben nyomorban élnek és inkább az egyháznak adjuk a pénzünket(egyházadó), aki nem az anyagi segítségnyújtásáról híres... Minthogy a vöröskeresztet támogatnánk az egyházadó helyett. Nálam a keresztény ember Giuseppe Moscati-nál és Teréz anyánál kezdődik. Nem a konzervatív melegeket cigányokat elítélő és megoldást nem kínáló 1-2 férfihangos kommentelőnél...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-08 21:38:35 - Definitív cikk a nemi erőszak megelőzéséről »
    Ha jól értem, akkor te most éppen azt a jogot akarod elvitatni bárkitől is, hogy önálló véleménye lehessen a helyes öltözködésről és viselkedésről?  Nem, elég szarul érted...véleménye bárkinek lehet, csak nehogy már a bíró az áldozat szoknyájának a hosszúságáról ítéljen, hogy történt-e erőszak vagy sem... Pedig Afrikában is és elég sok helyen ahol nem "hódítottak" a feministák ott ugyanúgy megerőszakolják az "erkölcsös" nőket is, de ezt ti természetesen figyelmen kívül hagyjátok... És...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-08 21:21:19 - Definitív cikk a nemi erőszak megelőzéséről »
    "A változás miért is hozna feltétlenül fejlődést?" Mert általában a világ előre halad és feltalálják az új dolgokat és nem elfelejtenek mindent...legalábbis eddig így volt... "Egyrészt vannak akik nem engedelmeskednek  a Koránnak." Ezért írtam idézőjelben, hogy például az erőszaktevők sem engedelmeskedne a Koránnak... Másrészt őrültek mindenütt vannak. Harmadrészt nincs olyan ami 100%-os védelmet nyújt minden ellen. Az esélyt csökkenteni lehet. Aki nem akarja, annak nem kell. Ez kb. a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-08 21:20:59 - Definitív cikk a nemi erőszak megelőzéséről »
    Kedves Reszet Elek! Szerinted szar és erkölcstelen a világ a "természetesen az" irónia volt. Ja, hogy a többire nem tudsz válaszolni és ezért engem támadsz. Ahogy úgy ti férfihangosok kb. mindenkit támadtok aki nem úgy gondolkodik mint ti...lehetőleg a személyét vagy az értelmi képességeit, hiszen mindannyian pszichológusok orvosok tanárok vagytok...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-08 20:52:46 - Definitív cikk a nemi erőszak megelőzéséről »
    Önmagában nem is lenne baj az egésszel ha nem emberekre méreteznék, de mivel az emberek 90%-a idióta, értékzavart és úgy általánosságban is problémás, sajna nem lehet külső presszió nélkül szabadjára engedni. 90% hülye és 10% férfihangos kommentelők (engem kivéve)az okos kisebbség, de ugyebár ti nem igazán szeretitek ha a kisebbségek diktálnak(melegek, cigányok) sőt számotokra talán jobb lenne ha szavuk sem lenne. Sajna nem vagy képes felfogni, ez a történet arról szól, valamilyen...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-08 19:33:07 - Definitív cikk a nemi erőszak megelőzéséről »
    A középkori boszorkányégetős világ sokkal jobb volt, nem?
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-08 11:33:06 - RibiSéta – SlutWalk Budapest 2014 »
    Felhívni olyan dolgokra a figyelmet amit mindenki tud...sok értelme van tényleg, lehet, hogy kedves hgyi, neked új információval szolgált a videó, ha igen akkor támogatom én is ezeket a videókat.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-07 23:37:31 - RibiSéta – SlutWalk Budapest 2014 »
    Nem problematikus, csak felesleges pénzkidobás... szerintem elég sok idős embernek elmondják, hogy a teleshopban"szart" árulnak vagy szeretik őket átbaszni, de nem sok foganatja van mert ettől függetlenül ugyanúgy átbasszák őket és rendelgetik a teleshopos hülyeségeket. Ennek  a videónak rohadtul nem volt értelme...Olyan dolgokat elmondani amit mindenki tud...erre pénzt kiadni...inkább fordították volna a gyermekétkeztetésre a barmok...de mindegy ez a szerény véleményem, Ez a videó szar és...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-07 22:42:00 - RibiSéta – SlutWalk Budapest 2014 »
    Igen értettem de csak egyik részére és nem a lényegre reagáltam:) De olvastam olyan cikket, hogy hogyan lehet kiszabadulni ezekből megtaláltam a linket is. http://index.hu/tudomany/egeszseg/2012/08/02/ezert_ne_furodjon_banyatoban/ És természetesen nem baj, hogy felhívják a veszélyekre a figyelmet, hogy a "lényegre" válaszoljak, de ha mindenki tudja, akkor van egyáltalán valami értelme? Ennyi erővel lehetne hirdetni, hogy az autó elüt és ne ugorj ki elé, mert az is ugyanannyira tudják a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-07 21:20:52 - RibiSéta – SlutWalk Budapest 2014 »
    Pedig én találtam róla cikket, hogy hogyan lehet túlélni ha beránt az örvény, nem most hanem kb 3-4 hónapja. De a figyelmeztetések ellenére is fürdenek bányatavakban szóval szerintem nem sokat ér a figyelmeztetés mert nyaranta kb 5-10 ember köztünk gyerekek is belefulladnak.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-07 19:00:31 - RibiSéta – SlutWalk Budapest 2014 »
    Ez mind-mind igaz de a tiltás mellett párhuzamosan tanácsokkal lehetne és szerintem kellene is ellátni az embereket(ha már közeleg a baj), de ez csak az én véleményem. Pl. bányatóban tilos fürödni, ezt mindenki tudja, mégis megfulladnak az örvény miatt. Pedig ha tudod mit kell tenni, ha örvénybe kerülsz túl lehet élni, de ettől függetlenül még tilos bányatóban fürdőzni.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-07 18:37:49 - RibiSéta – SlutWalk Budapest 2014 »
    De természetesen a veszélyre való figyelmeztetés, de ha csak úgy hirtelen 3man megtámadnak az utcán és megkéselnek akkor mit kell tenni? Azt, hogy lehet megelőzni? Nem azt kellene megtanítani az embereknek, hogy bizonyos veszélyhelyzetekben hogyan viselkedjenek? Pl, a kirándulóknak nem azt mondod, hogy van medve az erdőbe ezért ne menj az erdőbe, hanem azt, hogy hogyan élj túl egy medvetámadást vagy mi a teendő olyankor. Vagy a biztonsági öv és a légzsák is akkor szükséges, amikor már a baj...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-07 18:13:23 - RibiSéta – SlutWalk Budapest 2014 »
    Akkor ezt meg pánikkeltésnek szánták:) Akkor így tökéletes a videó:)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-07 17:30:51 - RibiSéta – SlutWalk Budapest 2014 »
    Feltételezem, hogy ezt minden nő feléri ésszel, hogyha kihívóan öltözködik, akkor tapadnak rá a pasik, ha meg apácának van öltözve nem is szólnak hozzá. Még mindig nem értem, hogy ezen mire kell felhívni a figyelmet? A nők annyira hülyék, hogy nem tudják ezeket a dolgokat? Ennek a videónak(rendőrséges) semmi értelme nem volt. Nem áldozathibáztatás csak a nők teljes idiótának nézése...mit kell ezen magyarázni, hogy részegen valaki sebezhetőbb és kiszolgáltatottabb?  Egy 20 éves nő feléri...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-12-07 14:53:55 - RibiSéta – SlutWalk Budapest 2014 »
    "alapvető joga a nőknek, hogy bárhol, bármilyen ruhában, bármilyen részegen, bárkivel flörtöljenek, következmény nélkül" Mert büntetni kellene a miniszoknyás részeg nőket akik flörtölnek egy pasival? Egyébként ez a férfiaknak nem alapvető joga?
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-11-26 19:38:38 - Definitív cikk a nemi erőszak megelőzéséről »
    "Soha, soha de soha ne kérjétek ki másik nő véleményét a párkapcsolatotokat illetően, kivéve ha legalább harminc évvel idősebb és felnevelt néhány gyereket is! " Miért kellene egy legalább 30 évvel idősebb pár gyermeket felnevelt nőtől tanácsot kérni mondjuk egy 25 évesnek? Nekem egy nagyon kedves idős néni tanácsolta, aki már sajnos nem él, hogy ne menjek férjhez vagy csak 30 éves korom után miután mindent elértem az életben, tanulás, munka ilyenek. Sőt sok idősebb nő tanácsolja ugyanezt az...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-20 18:20:31 - Juszt is a dagadt nők! »
    Neeem "Kohelló"... filozófia kurzuson tanultuk..és ott tudtommal Coelho-t nem tanítanak. Addig fogadja el a másik embert, amíg nem sérti őt vagy a személyes terét...aki valakit megver, az sérti a megvert ember jogait. De aki zsidónak születik vagy elhízik hát bassza meg senkinek se árt, úgy ahogy a homoszexuálisok sem:) Vagy igen?:D Úgy fogalmazok, hogy a kövérek, zsidók, romák, homoszexuálisok a puszta létezésükket Naooo-n kívül senkinek sem ártanak:)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-20 18:17:03 - Juszt is a dagadt nők! »
    Elnézést, bunkót akartam írni, mivel én paraszt vagyok:)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-20 17:21:49 - Juszt is a dagadt nők! »
    Akkor elnézést kérek, nem akartalak megsérteni, csak ha valaki azért cseszeget valakit csak mert kövér(ezt ellehet játszani, a zsidó, cigány homo vonalon is..) az egy paraszt, nekem ennyi a véleményem. "Arra pedig változatlanul jogot formálok, hogy eldöntsem, ki az aki nekem vonzó."-->Nem is mondtam, hogy vedd feleségül vagy férjül a kövéret, csak annyit, hogy nem szép dolog valakit azért cseszegetni mert kövér. Megállapíthatod a tényt természetesen, csak a csúfolódás  és a lenézés más...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-20 15:05:00 - Juszt is a dagadt nők! »
    " Mi vagyok én, a szolgája, hogy az ő speciális igényei szerint járuljak elé és próbáljak segíteni rajta?"-->nem kötelező témázni a kövérekkel a súlyukról, de ha teszed és hatékony szeretnél lenni, akkor jobb ha megértő és figyelmes vagy minden embertársaddal Én tipikusan az a típus vagyok, ha mondják, hogy tegyem ezt vagy azt már csak azért sem...a makacsságom hülyeséggel párosul(és sokan vannak ilyenek). Nem tudom, hogy te milyen tévét vagy újságot nézel, de nálam hamarabb ugrik be...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-20 14:15:02 - Juszt is a dagadt nők! »
    Természetesen nem, a tolerancia a bűnözőkre nem vonatkozik... mert az más más szabadságát és jogait érinti... Jobbító szándékkal kritizálhatod természetesen, ha nem lehet érezni a gyűlölködést, hanem inkább a kedvesség és a jószándék sugárzik a hangodból, akkor valószínűleg el is gondolkodik rajta az illető, de ha úgy rontasz neki, hogy te lusta kövér dög, na irány futni...akkor az érzelmeire hatottál és csakazért sem csinálja. Ha az értelmére és érzelmére(pozitívan)hatsz, okos tanácsokkal,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-20 14:00:11 - Juszt is a dagadt nők! »
    hgyi, attól, hogy lehet rajtad 1-2kg felesleg attól még nem kellene szarul érezned magad, mert nem a háj az ami számít, hanem a báj:P Jó én is érzem, azért a média nyomását, hogy milyen jó lenne 5-6kg-t leadni vagy akár 10-et, de nincs meg bennem a kitartás, de ezért még nincsenek lelki problémáim. A média nem egy valóságos életszerű képet fest és ez a gond... minden idealizálva van és ezért képtelen az is elfogadni magát, akin csak 3 kg felesleg van(az mindjárt 8kg-t akar fogyni. Ugyanúgy a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-20 13:48:23 - Juszt is a dagadt nők! »
    Semmi baj a cikkel, amíg, nem azt kezdi el mondani, hogy a kövér nők többsége lusta disznó és azt tagadja, hogy ők jól érzik magukat a bőrükben (ezt ők mondják és ezzel ártanak mindenkinek). Honnan tudjátok, hogy ők, hogy érzik magukat a bőrükben? Akkor ennyi erővel nekiállok kritizálni a kismamákat, hogy miért hazudják, azt hogy akkora boldogság szülni és minden csupa rózsaszín...miközben orvosilag bizonyított tény...bla.bla.bla sorolhatnám... és egyszer mindenki meghal vagy szív-és érrendszeri...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-20 13:31:24 - Juszt is a dagadt nők! »
    Nagyon alacsony intelligenciával kell rendelkezni azoknak, hogy ezt bevegyék mármint a nép(ezt a patriarchális szépségideálos hülyeséget). De nem a kövérekkel és az egészségtelen életmódot folytatókkal kellene foglalkozni, mert az ő dolguk, és az ha valaki kövér az normális, neki lehet, hogy normális és tök jól elvan +20kg-val és leszarná, hogy kövér, ha nem lenne a cseszegetés állandóan. De ez is gyerekes mentalitás, ha le kövér disznózunk valakit, vagy lezsidózunk stb... mert kinek mi köze...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-20 13:18:52 - Juszt is a dagadt nők! »
    Olyan, hogy hülye kérdés számomra nem létezik, legfeljebb helytelen vagy nemtetsző válasz. De akkor ennyi erővel én simán leparasztozhatom azokat, akik a kövéreket a kövérségük, a zsidókat a zsidóságuk, a cigányokat a cigányságuk, a homoszexuálisokat a homoszexualitásuk miatt támadják, nem?(De akkor már nem leszek PC)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-20 13:02:43 - Juszt is a dagadt nők! »
    "Hagyd már ezt a PC szarságot, a többségnek itt kurvára elege van belőle." "Van amit tudok tolerálni, van amit nem akarok és/vagy nem tudok." És mit teszel, ha nem tolerálod? Nekiállsz cseszegetni valakit, mert kövér? A tolerancia azt jelenti, hogy leszarom, hogy kövér, de attól még ugyanolyan ember. Akkor szerintetek, aki kövér az nyilván szar ember, meg aki dohányzik meg stb... Le kell szarni, hogy más mit akar az életével szerintem,nem kell beleugatni, hogy jó lenne ha lefogynál, vagy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-19 23:22:02 - Juszt is a dagadt nők! »
    Nagyon csúnyán beszéltek, a nektek pl. külsőre nem tetsző emberekről, ehhez jogotok van természetesen, de ez meg nekem nem tetszik. Nem azzal van a gond, ha az egészséges életre buzdítotok másokat, de például akit gyerekkorában csúfolnak, mert kövér vagy mert szemüveges, vagy fogszabályzós(nyilván ez is valami ösztön, a csúfolódás ösztöne...) az elég bezárkózott és szomorú felnőtt lesz. Meg kellene érteni, hogy az embert ne a külső burok alapján ítéljük meg, hanem a tettei és a szavai miatt. Nem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-19 22:41:39 - Juszt is a dagadt nők! »
    Suum cuique, ne haragudj, de ahogy olvasgattam az oldalon a kommentjeidet, azt vettem észre, hogy egy cseppnyi empátia sem szorult beléd keresztény létedre(ha jól vettem ki az egyik pápás kommentedből, már oda is akartam írni de nem vagyok nagy egyháztudós). Tudod, előfordul, hogy meghízik a nő és a férfi is, de ettől még nem szép dolog cseszegetni, elég baj neki, ha van rajta 20 kg túlsúly... ja a szenvedőbe a legkönnyebb belerúgni természetesen. Egyébként meg mindenkinek szíve joga van annyit...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-18 22:12:43 - Bándy Kata – egy újabb tragédia kapcsán »
    Nem csak Budapesten vannak "rossz környékek", de igazad van a többiben, csak akkor sem jogos, hogy a normális embereknek kell a saját akaratukat korlátozni a saját biztonságukba vetett hitük miatt.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-18 21:42:21 - Bándy Kata – egy újabb tragédia kapcsán »
    Ez ellen nincs ellenvetésem, nem szeretem az arany ékszereket, az ezüst szebb. (És még engem vádolnak trollsággal...)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-18 21:27:09 - Bándy Kata – egy újabb tragédia kapcsán »
    Egyetértek, de az már paranoia, ha azért nem veszem fel az aranynyakláncom pl. mert úgyis ellopják mert villamossal megyek munkába. De akkor sem hibáztatható egy szemet sem az, akin nyaklánc volt és ellopták, nem valószínű, hogy azzal a céllal vette fel, hogy hátha ellopják aztán sírhasson a szája...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-18 21:17:09 - Bándy Kata – egy újabb tragédia kapcsán »
    Az én hibám volt, hogy elájultam, és örülök képzeld, hogy nem basztak meg fényes nappal. Az a baj, hogy normális dologgá vált, hogy valaki féljen sötétben sétálni az utcán... én nem félek este sétálni (csak a kutyáktól)biztos velem van a baj...nem paranoiás az, aki azért nem sétál haza mondjuk a 700méterre lévő lakásába, hanem inkább taxit hív vagy elkísérteti magát, mert fél? Jó én megértem, hogy félnek sokan, de ezek a dolgok nem mindennaposak... Naooo, szerintem azért jobb, hogy nem te...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-18 20:41:16 - Bándy Kata – egy újabb tragédia kapcsán »
    Nem okos dolog senkinek, nem csak a nőknek egyedül sétálni az utcán éjszaka. Történt velem egyszer fényes nappal kb. délelőtt 11óra, hogy elájultam az utcán és a telefonomat már nem találtam a mentőben...(ellopták)szóval én voltam a hibás, hogy véradásról egyedül sétáltam haza. Véradásra ne menjek, vagy egyedül ne sétáljak nappal, hátha elájulok és megint "kirabolnak"? Vagy ne vigyek magammal telefont? Természetesen elfogadom, hogy senkinek sem érdemes egyedül bóklásznia az utcán sötétben, de ha...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-18 20:33:29 - Elmélkedés elnyomásról és szabadságról »
    Nekem nagyon tetszett a cikk, szerintem ez az egyik legjobban sikerült cikk ezen az oldalon.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-18 12:51:19 - Bérkülönbség – A kiirthatatlan feminista hazugság »
    Ezt a munkamegosztás, gyerekfelügyelet dolgot minden háztartásban maguknak kell eldönteni, de teszem fel, a férjem és én ugyanott dolgoznánk, ugyanolyan munkakörben és amikor hazaérünk ő nézi a tévét én meg főzök mosogatok elpakolok, az már egy kicsit igazságtalan számomra, de lehet, hogy valakinek ez  tetszik. Ösztönösen nyilván irányításmániás vagyok és szeretem ha mindenki azt teszi, amit mondok,(elég sokan szeretik a világban, ha a dolgok úgy alakulnak ahogyan szeretnék) sajnos ilyen...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-18 00:02:12 - Bérkülönbség – A kiirthatatlan feminista hazugság »
    Én troll?:D Ugyan már kérem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-17 23:21:07 - Bérkülönbség – A kiirthatatlan feminista hazugság »
    Akkor csak kilyukadtunk oda ahova kellett. Nincs bérkülönbség(azonos munka, azonos feltételek), tehát a női munkás ugyanolyan hatékonyan dolgozik mint a férfi. De régen volt bérkülönbség, de ebbe ne menjünk bele...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-17 23:00:06 - Bérkülönbség – A kiirthatatlan feminista hazugság »
    "Az rá a bizonyíték, hogy Nagy Bélát nem rúgják ki. Ha Kiss Éva tényleg ugyanazt a munkát végezné el alacsonyabb bérért, akkor a tulaj csupa nőt venne fel. De nem ezt teszi…" De most elméletileg egy azonos beosztásban lévő férfi és nő(gyári munkás) ugyanazt a bért kapja, nem? Akkor a vállalkozó miért alkalmaz nőket, ha kevésbé hatékonyan dolgoznak ugyanazért a bérért?
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-17 22:41:01 - Bérkülönbség – A kiirthatatlan feminista hazugság »
    Ott a pont Naooo-nál... Egyénként az a probléma a bérekkel, hogy valaki 50ezret keres valaki pedig 1 milliót(férfi vagy nő mindegy), nagyon aránytalan. A gusztustalan parlamenti politikusok, képviselők, akik semmit sem csinálnak(legalábbis semmi értelmeset és jót) jóval többet keresnek, mint egy bányász vagy ápolónő vagy gyári munkás, itt van a valódi igazságtalanság. Nem 1-2ezer forint a különbség, hanem sokkal sokkal több, nincs értelme lenézni senki munkáját, mert minden munka fontos és...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-17 22:16:44 - Bérkülönbség – A kiirthatatlan feminista hazugság »
    De Maestro, nincs rá bizonyíték, hogy Kiss Éva kevésbé hatékonyan dolgozik, mint Nagy Béla. A teljesítménybér az más... na az a munkavállaló kizsigerelése, a munkáltatónak a legjobb megoldás. Azzal viszont nem értek egyet, hogy a nők hamarabb elmehetnek nyugdíjba. Legyenek a bérek(órabér) ugyanolyanok (ugyanolyan munkakörben), de ne legyen a nőknek hamarabbi nyugdíjba menetel. Csak azoknak a férfiaknak és nőknek, akik fizikailag és pszichológiailag extréma módon megerőltető munkahelyen...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-17 21:42:03 - Bérkülönbség – A kiirthatatlan feminista hazugság »
    Maestro, ahogy a nicked is mutatja, nagyon okos vagy és nem érdemes veled vitatkozni, meghajlok a véleményed előtt, igazad van. Taníts és okíts még kérlek, mert nem tudtam, hogy a nőknek a menstruáció alatt lassabban jár a kezük, de most már, hogy tudom képes vagyok elfogadni az alsóbbrendűségemet és azt, hogy biológiailag anyának teremtettem, aki a család melegét őrzi és a férjurának kedveskedik.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-17 21:26:28 - Bérkülönbség – A kiirthatatlan feminista hazugság »
    Maestro, a szellemi vagy a fizikai munkára gondolsz? A varrodában dolgozó férfiak is nyilván 15%-kal gyorsabban és hatékonyabban dolgoznak. De ha ti ilyen hatékonyak vagytok, akkor 15%-kal gyorsabban porszívóztok, mosogattok, főztök, nem? Vagy arra már nem érvényes? :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-17 20:55:20 - Bérkülönbség – A kiirthatatlan feminista hazugság »
    Rendben, de bármi lehet alternatíva(amennyiben szabad vagy), és, hogy ki mit érez nyomornak az szubjektív... (Lehet, hogy valaki a havi 150ezret nyomornak gondolja, valaki meg 80.000ből is eléldegél) A Kádár rendszerben nem volt alternatíva, mert közveszélyes munkakerülő volt, aki lustállott elmenni dolgozni, most már eldöntheted(elméletben), hogy akarsz-e dolgozni vagy sem.  Így van vagy nem így van?
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-17 20:51:04 - Bérkülönbség – A kiirthatatlan feminista hazugság »
    Oké Maestro, megértettem, a nők rossz munkaerők... akkor nem is fogok dolgozni, majd csak lébecolok, hisz úgyis rossz munkaerő vagyok... de akkor miért alkalmaznak nőket napjainkban és régebben is? A munkáltató profitorientált, minél gyorsabban minél több terméket tudjon előállítani... ha a nők annyival szarabbul és lassabban dolgoztak, akkor kérem szépen, miért alkalmazták őket?
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-17 20:34:38 - Bérkülönbség – A kiirthatatlan feminista hazugság »
    Lehetősége van, csak akkor nyomorban nevelik a gyereküket.(Semmi sem lehetetlen) Basszus, nem bünteti a törvény a munkanélkülieket...magyarul jogában áll az erdőben lakni és gombászni és úgy élni, ahogy akar, állatot nevelni stb, JOGában áll. Szerinted a harmadik világbeli országokban, ne lenne példa arra, hogy a nőknek kevesebbet fizetnek, illetve örüljön, hogy dolgozhat? Úgyhogy nem szívatok senkit...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-17 20:05:12 - Bérkülönbség – A kiirthatatlan feminista hazugság »
    Ha általánosságban többet keresnek az nem baj, de vannak olyan helyek, ahol ugyanazért a munkáért kevesebb pénzt kapnak, és ez azért baj,mert ha a nő nem akar családot, hanem magányban akar élni(amihez szíve joga megvan) akkor önmagát kell ellátnia, szemben a férfivel, aki ha önmagát látja is el, de többet keres.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-17 18:57:59 - Bérkülönbség – A kiirthatatlan feminista hazugság »
    Most is lehetőségünk van otthon maradni, ha a férj úgy keres, hogy képes egyedül eltartani a családot, de ez nagyon ritka. Nagyon szép karrieri az anyaság, egyetértek csak napjainkban luxusnak minősül. Én, mint aki nem szeretnék gyereket(nem érzem szükségét és úgy gondolom nem is fogom), támogatom az anyaság gondolatát, aki akar gyermeket az otthon maradhasson vele pár évig vagy az apa vagy az anya(megegyezésük szerint)  Napjainkban sem a nőnek sem a férfinek nem kötelező dolgoznia, de...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-17 18:39:21 - Bérkülönbség – A kiirthatatlan feminista hazugság »
    Az anyaság igenis karrier. Lehet sikereket elérni édesanyaként is, főállású anyaként is, csak a sikerekkel nem lakik jól a család, itt az a probléma. A nő az esetek elég nagy százalékában kénytelen elmenni dolgozni, ha akar, ha nem, mert másképp éhen halnak. Szép ábránd lenne otthon lenni nyugodtan a gyerekekkel, főzni, takarítani, gyermeket gondozni, ez hivatás, de ebből a hivatásból nem lesz kenyér az asztalra...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-17 18:33:31 - Bérkülönbség – A kiirthatatlan feminista hazugság »
    Igazad van kekasszony! Nyilván a szeretet alapvető dolog és szép dolog, de igen nehéz a mai világban megvalósítani az önzetlen keresztényi szeretetet, szinte lehetetlen. Nem méregetek, mit méregetnék? És ösztönösen mit nem tartok fontosnak, mire gondolsz?
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-17 15:37:56 - Bérkülönbség – A kiirthatatlan feminista hazugság »
    Ki akadályozza meg a férfiakat, hogy ápolónak menjenek? Egyébként az ápolónők emelgetik is a betegeket, szóval nem könnyű munka...és nem törik le az ápolónők műkörme...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-10-17 15:15:34 - Bérkülönbség – A kiirthatatlan feminista hazugság »
    Természetesen az eltévelyedett juhokat oktatjuk juhászként:D (mostittvagyoknak azért igaza is van egyébként) De most, nem ez van? Mindegy mit csinál a nő, valaki mindig lenézi. Egy férfit, aki eljár dolgozni hazaviszi a pénzt, azonkívül nem csinál semmi mást, az tökéletes, az jó, de a nőkkel mindig baj van, vagy nem így van? Ezt hívják kettős mércének...