Felhasználó profilja

brandon

A felhasználó nem töltötte ki az adatlapján a bemutatkozás mezőt.

brandon utolsó hozzászólásai:

  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2016-04-04 22:36:34 - Támadnak a gumibolondok! – Horn Mici feljelentéssel fenyegetődzik »
    Látom, azóta eltűntek a képek. :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2016-03-27 22:48:45 - Szex és erkölcs »
    "Érdemes tehát abból kiindulni, hogy életképes pasik vagyunk." Azt, hogy kit tartanak életképesnek, a nők határozzák meg az ez által aktuálisan elérhető társadalmi haszon függvényében.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2016-03-27 22:37:30 - Ezért nem szeretnek a férfiak fizetni a randin »
    Ezért kéne leépíteni azt a hülye felfogást is, miszerint egy nőnek jár az, hogy a pasi fizessen bármit helyette, vagy eltartsa. Ezt kéne inkább pellengérre állítani, és az ilyen nőket megbélyegezni.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2016-03-27 22:34:47 - Ezért nem szeretnek a férfiak fizetni a randin »
    Szerencsére, már nem fognak. Ma már sokkal öntudatosabbak a férfiak is annál. Arról meg szaporíthatod itt a szót, hogy így érzi magát jól a nő, meg te majd eldöntöd, hogy mi férfiak (= idióta marha, aki a nők helyett dolgozik és fizet, miközben cserébe a nő nem tud semmit nyújtani neki) milyen szerepeket akarunk, meg milyennek kellene lennünk. Hát nem. Képzeld, nem vagyunk marhák, és világosan látjuk, mennyire kurvulnak a nők, és mire jó a "férfi szerep". Arra, hogy a nők ezzel akarnak...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2016-03-25 23:43:33 - Mi a fene az a MGTOW? »
    "Kétszer pofán köpik a nők és kész." A férfiasság az nem egyenlő a lekezelő bunkó stílussal. Inkább egy fajta határozott fellépés, az "erő" mutatása megfigyeléseim szerint.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2016-03-25 23:42:27 - Mi a fene az a MGTOW? »
    "aztamindenit" -nek adok igazat, az én megfigyeléseim szerint is sokat számít a külső, és a megfelelő fellépés/viselkedés. "Hogy legyen igazi domináns férfi, aki érvényesíteni tudja az akaratát az asszonnyal szemben." Nem minden férfi "domináns". Igazából sokkal több az olyan, aki nem alfa kategóriás. Ez nem egy tanulható dolog, hanem adottság. Kábé mintha azt mondanád egy randa dagadt nőnek, hogyha azt látja, hogy a szép arcú vékony lányok tetszenek a férfiaknak, akkor legyen olyan. Nem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2016-02-13 10:00:34 - Nőnapkor ismét utcára vonul a Valódi Egyenlőséget csoport »
    Persze. Dehát tudjuk, hogy a nők lófüttyöt se csinálnak a társadalomban. Még az orgazmusukat is a férfitől várják. Ezért kell folyton hangoztatni, milyen durvafontos a nagy büdös semmi. :)  
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2016-01-12 00:28:41 - Matriarchátus és feminizmus »
    "A vagyon persze kötelezettségekkel is jár, a minangkabau nőnek kötelessége a családja vagyonából férjét és a gyerekeket eltartani." Ez nem is rossz. Itt is erre kéne áttérni, és megoldódnának a férfiak problémái. "Amely közösségbe kezd beszivárogni a jóval modernebb külvilág, ott a férfiak igyekeznek munkát vállalni és a saját keresettel önálló életet élni." Patriarchális társadalmakban ugyanez történt a nőkkel. Amint lehetőségük nyílt az önállóságra, egyre nagyobb arányban azt...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-25 10:57:12 - Tündérország »
    Jól gondolod. A nők "szerelme" mindig durvára racionális párválasztásnál.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-23 22:16:18 - Tündérország »
    Ez azért van, mert egy ronda, vagy öreg nő ugyanazt várja el a férfiaktól, mint egy szép. Így azok a férfiak, akik tudnak csajozni, vagy van mit bedobniuk a "közösbe", nyilván a szép nők megszerzésébe ölnek bele időt, pénzt, energiát, nem pedig a rondákra, öregekre pazarolják ugyanezt. Aki meg nem tud, vagy nincs semmije, ami a nőknek kell, az az öreg nőknek se kell, mert azok sem mozdítják a kisujjukat sem egy férfiért.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-19 22:24:44 - Tündérország »
    +10
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-13 09:40:54 - Az Ashley Madison-ügy egy egyéni példán. »
    A feminista propagandakampány az hasonló a szokványoshoz, viszont maga az alapötlet nem rossz. A férfiak nemi alapú hátrányai nagyrészt visszavezethetők a két nem között fennálló szexdrájv erősség közötti különbségekre. Ezért tudják a nők hatalomgyakorlásra használni a nemiségüket a férfiak felett, és egyre nagyobb "árat" (teljesítményt, hasznot) kérni, társadalmilag pedig egyre több előjogot kikövetelni maguknak. Tehát, egy ilyen kezdeményezés, ami növelné a női libidót, valójában rontaná a nők...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-12 12:26:48 - Az Ashley Madison-ügy egy egyéni példán. »
    "Kell neki a visszaigazolás, hogy még mindig vonzó, izgalmas és szexi." Igen. Egy férfinek viszont semmi lehetősége nincs rá, hogy ilyen jellegű visszaigazolásokat kapjon az életben. Így aztán mitől lenne magabiztos, domináns, ha egyszer semmi olyan jellegű visszacsatolás nem éri, jogosultság, erőfölény nincs számára az életben, amitől ez kialakulhatna benne? Ami állítólag annyira elengedhetetlen férfitulajdonság a nők szemében. Ez a társadalom mindent megtesz, hogy már gyerekkortól kezdve...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-08 11:02:29 - Népszavazás dönthet a férfiak nyugdíjazásáról? »
    Nem a poligámiával van baj, hanem a hipergámiával. Azt kéne inkább tiltani.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-05 11:35:44 - Feministák igyekeznek megtorpedózni a férfiak azonos nyugdíjazási feltételeiért indított népszavazást »
    - Mert a nők kettős szerepet vállalnak, azaz gyereket szülnek, és dolgoznak is. A szülés az egy félnapos tevékenység. Tényleg erre hivatkozva akarnak hamarabb nyugdíjba menni? A gyereknevelésre hivatkozás meg azért nem állja meg a helyét, mert egyrészt, mai européer gyakorlat alapján, a férfiak is ugyanúgy kiveszik a részüket belőle. Azokban a ritka esetekben, ahol esetleg mégis kizárólag a nőre van ez hagyva, ott is a férfi anyagi hozzájárulása (jövedelmének nagy részét a családjára költi)...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-05 10:43:57 - Feministák igyekeznek megtorpedózni a férfiak azonos nyugdíjazási feltételeiért indított népszavazást »
    Főként az a probléma, hogy az apa ugyan nem kell, de közben a férfi, illetve, a férfiak (az állami újraelosztó rendszeren keresztül) anyagi hozzájárulása  a gyerekneveléshez viszont kell nekik.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-05 09:50:02 - Az Ashley Madison botrány tanulságai »
    @vladimir "mivel azonban szamomra a feministak es a nok nem azonos halmazok" Ezt a szalmabábozást már párszor páran elsütötték itt. Nem írtam, hogy a két halmaz azonos lenne. Mindösszesen arról van szó, hogy a feminizmus nem más, mint a női önzés, és haszonlesés társadalmi/politikai szinten történő megjelenése. "hat ha abban hiszel, hogy ilyen jelentektelen vagy" Az, hogy miben hiszel, lényegtelen abból a szempontból, hogy mi a valóság. "marmint a feministak szerint?" Miért,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-05 09:06:40 - Feministák igyekeznek megtorpedózni a férfiak azonos nyugdíjazási feltételeiért indított népszavazást »
    Így van. Mert ezekben még megvan az a fajta önbizalom, tartás, amit az itteni férfiakból gyerekkortól fogva rendszeresen és módszeresen kiöl a feminista szocializáció, média. A grállovag szindróma kialakításával: nők önmagukért történő felmagasztalása, érinthetetlenségének, feltétlen tiszteletének hangsúlyozása, az (ma már egyre inkább esetleges) anyaságuk szentségére hivatkozva.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-03 23:46:36 - Feministák igyekeznek megtorpedózni a férfiak azonos nyugdíjazási feltételeiért indított népszavazást »
    Pont ez az. Igazából az lenne a helyes, ha a költségvetési terhekre való hivatkozással visszavonnák a nők40-et is. Képzelem, hogy háborognának érte a femipittsák.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-03 17:03:21 - Az Ashley Madison botrány tanulságai »
    Fordítva lesz az. Ha nem lenne tartásdíj, akkor sokkal kisebb arányban maradnának az anyánál a gyerekek, és sokkal gyakrabban passzolnák át a nők az apához.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-03 16:26:49 - Az Ashley Madison botrány tanulságai »
    @vladimir megis szamtalaszor a noket szapuljak az antifeminista oldalon; aminek ugye nem kene nogyulolonek lennie, hiszen nok is vannak szep szammal antifeministak. Azt is számtalanszor olvassuk, hogy férfiakat szapulnak feminista oldalakon, aminek nem kéne így lennie, hiszen a férfiak között is vannak feministák. magam sokkal inkabb hiszek a parbeszeden, es a kozos megegyezesen nyugva kolcsonos kompromisszu
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-02 14:16:38 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
    Mer a többi nő az nem ilyen, és véletlenül sem azért nem csinálják, legalábbis, ilyen látványosan, mert nincs rá reális lehetőségük, hanem azért, mert nekik eszük ágában sincs. És, ennek természetesen semmi köze ahhoz, hogy a feministák is ugyanezt csinálják, csak politikai szinten: a befolyásos, hatalommal bíró férfiakhoz dörgölőznek, és saját maguk, valamit, áttételesen a nőtársaik számára követelik a pluszdézést a nemileg nekik kedvező nyugdíjszabályok, nők számára egyre előnyösebb válási...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-02 11:55:36 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
    De még véletlenül sem házasodnak a nők vagyoni szempontok szerint, ha van erre lehetőségük. Értem.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-30 11:24:19 - Az Ashley Madison botrány tanulságai »
    Csak megint nem nézed a társadalmi vonatkozását. Egy férfi nagyon kis eséllyel fog lecserélni egy nőt, mert komoly anyagi vonzatai vannak a vagyonmegosztás, tartásdíj miatt. Ezt legfeljebb a leggazdagabb férfiak, sztárok, engedhetik meg maguknak. Egy nő viszont minden komolyabb hátrány nélkül lecserélheti a férjét, mert ő csak nyerhet, nem fog jelentősen csökkenni az életszínvonala a válás után. Ráadásul, könnyedén kaphat egy új eltartót, amíg a régit is kényszerítik, hogy tejeljen. Egy férfi...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-27 19:15:29 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
    "Több ezer esztendeje az erőszakos bűncselekményeket – gyilkosság, emberölés, ütlegek, kínzás, csonkítás, személyi szabadságtól való megfosztás – majdnem kizárólag férfiak követik el." Ja, csak azt elfelejti hozzátenni, hogy főleg férfiak ellen követik el, nem nők ellen. Így, ha mindenképp nemileg diszkriminatív törvényt akarnak, akkor a férfiaknak kell kiemelt védelmet nyújtani az erőszak ellen gyakorisági alapon. "A nemi erőszakot és a pedofil bűncselekményeket túlnyomórészt férfiak...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-27 17:19:34 - Nők a feminizmus ellen »
    "Ne a nemi kvótáról legyen szó, mert azt már mindenki belátta hogy téves és diszkriminatív!" A feministák még nem. "Ne egymás személyeskedésében merüljön ki a Nők A Feminizmus Ellen Project!" A feministák szokták kezdeni. " Hanem essen szó a férfiak korai halálozásáról, ennek okairól, és az ezt figyelembe nem vevő nyugdíjrendszerről." Ez jó ötlet. "A részrehajló CSBE definiálásról, az inkább férfiakat érintő munkahelyi balesetekről, halálesetekről." Ez is. "A heteró és...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-26 22:49:40 - Nők a feminizmus ellen »
    Mik lennének az ennél fontosabb kérdések, mint a férfiakra nemi alapon káros jogszabályok rendbetétele, vagy a nyugatról befolyó férfiellenes propaganda meggátolása?
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-25 14:52:28 - Szolgálati közlemény »
    "A férfiaknak az az érdeke, hogy találjanak az igényeiket kielégítő párt – amiben egyáltalán nem akadályozza őket, hogy a nőknek ugyanez az érdeke." Pont itt a gond. Mivel a nő van választó/feltételszabó helyzetben, ezért ő valóban fog találni egy minden igényét kielégítő férfit. Egy férfi viszont soha nem talál olyant, mert aki a legjobban tetszik neki, annak ő kevés lesz. Így két lehetősége van: vagy nagyon kell a pina, meg nagyon fontos a társadalmi megfelelés, így aztán kompromisszumot...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-25 14:31:08 - Szolgálati közlemény »
    Jó, hát nyilván egy 10/10-es férfi esetében másként néz ki a helyzet. Ott valóban borul a szerep, és inkább a nők azok, akik próbálnak versengeni érte. Dehát nem is a natural alfáknak rossz a gynocentrikus társadalom, nekik valójában kifejezetten jól jött a feminizmus, mert így nagyobb a merítés, több muffot kaphatnak. A "megoldást" meg már a másik alatt kifejtettem, miért nem gondolom járható útnak. Ez olyan, mintha egy nőnek azt mondanád, ha nem sikerül összejönnöd álmaid férfiével, akkor...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-25 13:50:58 - Szolgálati közlemény »
    Az elköteleződés nem célja a nőknek, mert akkor nem kezdeményeznék a válások 80-90%-át nők. Valójában a férfi akarja mindig az elköteleződést is, mert neki kell folyamatosan küzdenie a pináért. Ezért sokan őrizgettek még egy aranykeretes képet a házasságról, ahol le lehet tenni a lantot, és mégis holtomiglan-holtodiglan kéznél lesz egy nő. Pedig ez ma már nem így van. Itt gyakran olvasni olyan jellegű cikkeket, megnyilvánulásokat, hogy ragaszkodtok a házassághoz, konzervatív nemi szerepekhez....
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-25 13:29:59 - Szolgálati közlemény »
    Ott megy félre a gondolatmeneted, hogy a nők nem küzdenek a férfiakért, hanem kizárólag csak mindig a férfiak küzdenek a nőkét. Ezért aztán a nők szabják a feltételeket, mert ők vannak olyan helyzetben, hogy ezt megtehessék. Érdekellentét pedig igen is van, gondoljuk csak arra, hogy egy férfinek az az érdeke, hogy minél kisebb ráfordítással kaphasson nőt, egy nőnek pedig mindig az az érdeke, hogy minél nagyobb árat harcolhasson ki a testéért, szexualitásáért, társaságáért. Ez nem a feminizmus...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-25 12:44:36 - Szolgálati közlemény »
    Nagyon jól látod. A nemek közötti béke semmi mást nem jelent, minthogy a férfi beletörődik, hogy mivel neki nem sikerült körbenőnie egy pinát, így az egész élete semmi másról nem szól, mint a munkáról, kiszolgáltatottságról, és a szex után futkosásról, aminek az útjába a nők az eltartás mellett pluszban, ma még újabb és újabb akadályokat gördítenek (feminizmus, macsóskodás-PUA elvárása, gyereknevelés, házimunka elvárása a férfitől).
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-18 15:04:24 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    Ezt a "nemtudatos" döntést nagyban befolyásolják a rendelkezésre álló lehetőségek. Amíg a társadalom női alapjognak tekinti a hipergamiát, és mindent megtesz annak érdekében, hogy a nők felelőtlenül alkalmazhassák bármiféle kockázatvállalás nélkül, addig persze, hogy a nőknek semmi sem elég jó, mert minden férfinél lehet jobbat találni. Akár a fajfenntartási, akár a létfenntartási részt nézzük. Ráadásul, tévhitekkel ellentétben, ha nincs társadalmi korlátja, a nő is poligám, evolúciósan...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-18 13:53:48 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    Ezt éppen lehet vitatni, hogy a szex alapvető fiziológiai szükséglet-e, vagy pedig inkább a szeretet összetartozás szintjéhez tartozik. Mindenesetre, vitán felül áll, hogy amíg az alsó 3 szint nem teljesül, addig nem lehet önbecsülést, önfejlesztést, kreativitást, céltudatosságot várni az embertől. Nyilvánvalóan el lehet vegetálni a legalsóbb szinten, amíg van kaja, víz, levegő, megfelelő hőmérséklet, addig a szervezet biológiai rendszere nem omlik össze. De kérdés, hogy ez mennyire tekinthető...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-18 11:59:27 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    "A piramisból jól kiolvasható a férfiak csapdája is: ahhoz, hogy egy alsóbb szinten fekvő szükségletüket ki tudják elégíteni, szükségük lenne a magasabb szinten elérhető magabiztosságra, pozitív önértékelésre, és így pozitív kisugárzásra." Tökéletes megfogalmazás. Ráadásul, férfiként a felette lévő két szint, a biztonság, és a szeretet is hiányzik, mert a társadalmi elvárások alapján ezt meg kéne hogy előzze az önbecsülés, önmegvalósítás, azaz, karrierépítés, önfejlesztés, céltudatosság azaz...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-13 10:31:40 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    Hát jó, de ezt úgy kell ám megkérdezni tőle: Gizike! Igaz, hogy te egy ribancc vagy? :) Ha felháborodottan tiltakozik, és kikéri magának, akkor az. Ha csodálkozva néz, és nem tudja eldönteni, miért is kérdezted tőle, akkor nem annyira. :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-13 08:41:52 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    "Persze ha egy nő ki tud lépni a társadalom által elvárt hörcsög és áldozat szerepből, akkor ő is élhet a férfi oldal előnyeivel, viszont fordítva már nem működik a dolog." Ez a lényeg. Ma már egy nő választhatja a nehezebb utat, élhet "férfi" életet, nem kötelező a könnyebb utakat, neméből származó előnyeit használnia, és nincs semmi olyan hagyományos "női kötelesség", amit ráerőltetne ez a társadalom. Egy férfi viszont ma sem választhat, számára csak a nehezebb út van, amin ha elbukik, a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-12 18:42:34 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    Az a lényeg, hogyha a nők szellemi képességei közel azonosak, sőt, a férfiak között még több a szellemileg alulbútorozott, akkor semmi nem indokolja, hogy kevesebbet várjon el tőlük ez a társadalom, mint a férfiaktól. "A feministák akarják állandóan, hogy egyformák legyünk és törekedjünk arra, hogy a nők minél férfiasabban viselkedjenek, működjenek, a férfiak pedig minél nőiesebben." “A nő a férfinak minden tulajdonságát, amely neki hasznos, férfiasnak, s mindazokat, amelyek sem neki, sem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-12 18:26:01 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    Nekem is pont ez jutott eszembe. Vajon mi lesz a következő cikk? Miért van szükség napjainkban a feminizmusra? :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-12 18:15:12 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    "A férfiak átlag IQ-ja pont akkora, mint a nőké." Visszatérve a fentebbire, akkor miben is különbözőek olyan nagyon?
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-12 15:52:33 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    "Azokkal értek egyet, akik ezt a “kinek könnyebb” témát az almát a körtével összehasonlításnak érzik." De ezt tudjuk, hogy semmi más, mint a nők gondtalan királykisasszony életvitelhez való jogosultságának elfogadtatására irányuló törekvés a férfiak számára. Miért ne lehetne összehasonlítani? Ember-ember, nem? Ráadásul, ugyanazok a jogok is illetik meg, mint a férfiakat. Csak a kötelezettségek, elvárások alól kapnak felmentést.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-11 21:03:02 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    "Ha nem születtél szerencsés adottságokkal, akkor még mindig lehetsz humoros, okos, gazdag, sikeres, ami mind-mind kompenzálja a az átlagos külsőt." Igaz. Csak mi van, ha nem vagy humoros sem, okos sem, gazdag sem. Érted. Ezek többnyire egyénen kívül álló dolgok. Nem olyan egyszerű, ahogy BG elképzeli, hogy ha akarom latin bikává gyúrom magam, fapofából humorossá válok, szerzek pár diplomát, havi többmillás fizetéssel járó állást, sőt, még a miniszterelnökséget is megpályázom. Ez ilyen...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-11 18:44:59 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    Ez az egész poszt azon a téves axiómán alapszik, hogy aki farokkal született, az mind szuper ambiciózus, kreatív, kitartó, akaratos, domináns, strapabíró alfa-hím, tulajdonságokkal/egyéniséggel rendelkezik, akinek nem jelent gondot a testének kidolgozása, személyiségének férfiassá formálása. Holott, ezeknek a belső képességeknek a megléte éppúgy esetleges, és elsősorban genetikailag determinált, mint a bomba nőnél a jó alkat. Tehát, a posztod éppen a "legjobb" férfiak lehetőségeit veti...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-11 11:44:24 - Népszavazás dönthet a férfiak nyugdíjazásáról? »
    "sajnos az a helyzet, hogy ezt mindenki valami nővédő, családpolitikai intézkedésnek tudja be, ami mutatja, mennyire bejött a kormány parasztvakítása." Az a gonosz, megcsontosodott patriarchális közvélekedés, meg azok a láthatatlan férfiprivilégiumok, ugye. "Ha a Jobbiknak, vagy bárki másnak kis esze lenne, akkor a program megszüntetéséről beszélne" Igazad van. Csakhát, akkor pont ti pampognátok a leghangosabban, hogy milyen gonosz macsókormány, több nőt a parlamentbe, mert a férfiak...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-11 11:23:07 - Népszavazás dönthet a férfiak nyugdíjazásáról? »
    Több társadalmi elvárást kéne támasztani a nőkkel szemben, kevesebbet a férfiakkal szemben, és akkor csökkenne a nemek átlagéletkora közötti különbség, valamint a társadalomból kiszorultak nemének aránya közötti különbség.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-11 11:20:11 - Népszavazás dönthet a férfiak nyugdíjazásáról? »
    De ha a férfiakat kihagyják belőle, akkor nem ér lófüttyöt se, mert a 40-60 as korosztály férfiai közül kerül ki a hajléktalanok többsége. Egy nőnek meg némi túlzással mondható, fölösleges is nyugdíjat adni, mert így is úgy is kvázi megél a férfiakból/családjából. Az eltérő megítélése a nemek munkavállalási kötelezettségének éppen hogy a férfiak kiemelt segítését indokolná. Ki fog befogadni mondjuk egy 40-60-es munkanélküli férfit? Miből éljen meg, ha nem veszik fel sehová?
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-02 22:00:47 - A „kisfiús” férfiakról »
    A nők többsége azt nevezi "karriernek", hogy fog magának egy erős, független, jól kereső férfit, akire büszke, mert eltartja őt.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-01 21:48:10 - A „kisfiús” férfiakról »
    Tudod, az ember egy darabig osztogatja, aztán látja, hogy pöcsösként önmagában édeskevés, értéktelen dolog. A nők is többnyire csak azért akarják, hogy egy férfi beléjük szeressen, mert akkor a rózsaszín köd miatt nem látja át a helyzetet, kiszolgáltatottá válik, és könnyen le lehet húzni. Az egy dolog, hogy te a magad nevében beszélsz, és azt állítod, te nem ilyen vagy, de: 1. Mások, akik ismernek, vajon mit állítanak? 2. Nem reprezentatív, hogy te nem ilyen vagy. A nők többsége vagy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-01 19:54:23 - A „kisfiús” férfiakról »
    Az a baj, hogy nőként neked fogalmad sincs a nők férfiakhoz való hozzáállásáról, sőt, ami valószínűleg még rosszabb, te is aktívan alkalmazod, csak észre sem veszed, mert annyira természetesnek veszed ezeket az előjogaidat. Nőknél nincs feltétel nélküli szeretet. Legfeljebb, az anya-gyerek kapcsolat ilyen. A nők mindig nekik való hasznosságuk alapján rangsorolják a férfiakat, azt nézik, kitől kaphatnak többet. Erre pedig sokmindent lehet mondani, de a "szeretet" szót mi férfiak másra szoktuk...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-31 19:28:55 - A „kisfiús” férfiakról »
    Nem ez a kérdés. Miért kell hagyni, hogy egyesek a férfiak ócsárolásával mérgezzék a közbeszédet? Ez ellen kéne valami törvény, hogy nagy nyilvánosság előtt ne lehessen nemi alapú gyűlöletkeltő propaganda hadjáratot folytatni. Ha bármilyen más társadalmi csoport ellen csinálná ezt valaki, akkor annak meg lenne a felelősségre vonása.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-31 19:25:23 - A „kisfiús” férfiakról »
    Nem kell terelni. Itt arról van szó, hogy egy nő miért teheti ezt meg egyáltalán? A férfiaknak nincsenek jogai, az ő érdekeiket nem képviseli, önrendelkezésüket nem biztosítja a törvény. Erről szól a sztori. Te belenyugodnál abba, ha tegyük fel, olyan jogkörnyezet lenne, hogy a férfiaknak szabad nőt verni/erőszakolni? Hiszen a normális férfiak úgysem szokták egyiket sem csinálni ezek közül. Tehát, akkor nem is lenne baj, ha ennek nem lenne törvényi korlátja, igaz? Csak arra jó, hogy a nőknek...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-31 16:28:50 - A „kisfiús” férfiakról »
    - a férfi nem ambiciózus, nem foglalkozik a karrierjével - a férfi nem hoz döntéseket, hanem hagyja, hogy más, vagy a körülmények döntsenek helyette - a férfi „tutyimutyi”, ötlettelen, általában túlzottan visszahúzódó - a férfi olyan sportot, elfoglaltságot, hobbit űz, ami nem méltó egy felnőtt emberhez - a férfi lusta, nem veszi ki a részét a házimunkából és a gyereknevelésből Azaz, "női", sőt, az utolsó mondatot is belevéve, feminista női tulajdonságokkal rendelkezik.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-28 23:35:10 - A hímsovén férfi »
    Mindkettő tanult szerep. Csak a lányokat kezdettől fogva  az emberek idomításának alaptörvényeire tanítják: miniatűr babák, amiket személyiséggel ruháznak fel, és ugyanúgy dicsérnek/korholnak, mint ahogyan őt is dicsérik és korholják. A fiúkat pedig személytelen, nonfiguratív, kreativitást, munkát igénylő játékokra (építőkockák, versenyautó, villanyvasút) vagy az egymással való versengésre (pl foci) kondicionálják, hogy majd felnőttkorukban a nők számára hasznos eltartóként funkcionáljanak.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-27 09:30:36 - A hímsovén férfi »
    Az önsajnáltató "nőies" áldozatszerepének eljátszása közben világosan bemutatta, hogy a nő számára a férfi csak egy használati tárgy, aminek csak akkor van valamilyen szerepe a nő életében, ha segítségre szorul, mert egyedül nem megy, vagy túl nehéz valami. Ennyit a nők krvabonyolult, férfiak által felfoghatatlan érzésvilágáról, és férfiképéről.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-24 23:41:18 - A pénz beszél? »
    Mondjuk 1:5 höz. Könnyen össze lehet mérni: A férfiak szoktak a nők után futni, vagy a nők a férfiak után? "Erősebbek vagyunk, általánosságban okosabbak, motiváltabbak az érvényesülésre, logikusabbak és sorolhatnám." Húha. Akkor mégis csak kell több feminizmus, mert ezek az erősebb, okosabb, motiváltabb férfiak (a híd alatt élők is nyilván) lenyomják szegény, gyenge, buta, motiválatlan nőket. Ezért teljesen igazságos a nőkkel való mégnagyobb kivételezés követelése.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-24 23:37:45 - A pénz beszél? »
    "Szerinted hány pasas akar nálánál gazdgabb, okosabb, ügyesebb nőt?" Én például biztos nem sértődtem volna meg, ha egy ilyennek tetszem meg. Akkor talán nem választottam volna az MGTOW életformát, ha láttam volna valami rációt a nőkkel való kapcsolatban. De így minek vegyek pinát extra áron? Ilyen feltételek esetén nyilván azt nézi az ember, hogy lehet minél olcsóbban (minél kevesebb munka, megfelelés, kötelezettség) nélkül hozzájutni. "A pina önmagában nem elég, legfeljebb egy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-24 23:08:54 - A pénz beszél? »
    A nők valóban kevésbé vonzódnak a férfiakhoz, mint a férfiak a nőkhöz. Ez a magyarázata, miért a férfiakkal szemben magasabbak a követelmények.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-24 23:06:36 - A pénz beszél? »
    "A nők többsége nagyon szép a szülés után" Meg hatvanévesen is. Önálltatás rulez. Főleg az a "szép", hogy szülés után a férfi helyét átveszi a gyerek a nő érzelemvilágában, így az pénzkereső automatává redukálódik.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-24 23:03:21 - A pénz beszél? »
    "Tehát párt választunk, mindenki igénye szerint, szegényet,gazdagot.okosat,csúnyát, diplomásat vagy nem diplomásat." Szerinted egy férfinek milyen esélye van arra, hogy gazdagabb, vagy ügyesebb nőt válasszon magának? Ócska demagógia, pedig ilyenkor kéne nemi alapon nézni a két nem lehetőségei közötti különbségeket. "Aztán együtt jön a nagybetűs élet és ezt ki ki a maga szintjén teljesíti." Aha. A nő adja a pináját, a férfi meg minden mást. Teljesen igazságos, igaz?
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-09 22:47:40 - A testbeszédről »
    Szerintem nem pont a babázásról volt szó, hanem arról, hogy érdemes-e a fiúkat a lányok kiszolgálására nevelni, a lányokat pedig a férfiakon való élősködésre (htb) vagy jobb lenne, ha mindenkit arra nevelnének, hogy hozza ki magából a maximumot, és ne nemi alapon várja a sültgalambot a másiktól.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-09 19:21:57 - Gondolatok a leánynevelésről »
    "Én is rühellem a portörlést." Kinyitod az ablakot, amikor olyan jóó nagy a vihar, mint tegnap vót, azt lefújja az összeset.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-09 19:18:34 - Gondolatok a leánynevelésről »
    Nemnem. Majd ha te is cserélsz. :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-09 19:17:37 - Gondolatok a leánynevelésről »
    "A feminizmus elsősorban nem elvárásokat tett a nők nyakába, hanem elérte azt, hogy a nőkben tudatosuljon, ugyanolyan emberi jogokkal, lehetőségekkel rendelkeznek, mint a férfiak." Pont ez a baj. A kötelezettségek maradtak a férfinél, a jogokat meg megkapták a nők, és megtarthatták a régi világból származó előjogaikat is. Így a férfinek nem maradt semmi, csak a hátrányok. "a mai idők nőinek pedig egyszerűen nem megy, hogy a lehetőségek tengerében is úszkáljanak és egyúttal ellássák a régi...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-08 10:22:03 - Gondolatok a leánynevelésről »
    Szegény, elnyomott, hátrányos megkülönböztetésben részesülő nők, meg a hegemón maszkulin előjogaikban tobzódó férfiak. :))
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-07 23:41:38 - Gondolatok a leánynevelésről »
    Én is HTB akarok lenni. Nem tudsz egy nőt, aki el akar tartani cserébe?
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-07 21:53:15 - Gondolatok a leánynevelésről »
    Régen sem kellett férjet "szerezni" a férfinek kellett feleséget szerezni, ha dugni akart. Ma már egy kis puáskodással, vagy lóvéval ki lehet váltani az élethosszig tartó eltartási kötelezettséget. Azaz, jóárasították a pinát. :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-07 18:21:18 - Gondolatok a leánynevelésről »
    1. Arra, hogy nyilván nem csak a nőkre igaz, hanem a férfiak között is valószínűbb, hogy csAlfahím, aki sok nővel volt, hiába tetszik nektek ösztönösen. 2. A tapasztalatok megszerzése nem baj, a tudatos döntés, felelősségvállalás hiánya már inkább. Ha nem olyanok "a férfiak" amilyennek képzelitek, akkor azért nem "a férfiak" a hibásak, hanem ti magatok, hogy jogot formáltok magatoknak a sodródásra, az ösztönszintű választásra a tudatos mérlegelés helyett.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-07 17:02:07 - Gondolatok a leánynevelésről »
    1. Szerintem ez nem csak a nőkre, hanem a férfiakra is érvényes logikai alapon. Ideje csekkolni az alfahímkereső ösztönötöket, és tudatosan választani, ha hűségre vágytok. 2. Egy nő, bizonyos tapasztalattal, biztosan el tudja dönteni, melyik férfi melyik kategória. Tehát, nem kell a felelősséget a férfire hárítani, hanem el kell dönteni, az illető viselkedése, személye alapján, mit akarhat, ill. te mit akarsz, és ennek megfelelően, tudatban dönteni, nem pedig kizárólag az ösztönökre...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-07 16:40:27 - Palotaforradalom törölve »
    Jóvanna. Csak hülyülök, nem kell annyira komolyan venni. :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-07 16:35:23 - Palotaforradalom törölve »
    "“Az etikus hackelés mára a világ egyik legnépszerűbb és legjobban megfizetett szakmája." De ez etikátlan hackelés volt.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-07 16:30:36 - Gondolatok a leánynevelésről »
    "Írd le, hogy te vagy a legnormálisabb pasi a világon." Minek hazuggyak fölöslegesen? "így hazudd magad menőnek, lebegtess be bármit." Majd odaállok egy bömös mellé pózolni. Csak a gazdája meg ne lássa. "Gyártsál szuper sablon levelet" Lusta vagyok rá "azok a csajok, akiket így sikerül ágyba vinned mind önző, álomvilágban élő férfi utáló nőszemélyek" Minek fekszenek le férfiakkal, ha utálják őket? "minden pasas egy szemétláda…(csak nehogy azzá válj" Már az vagyok. ...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-06 21:13:34 - Gondolatok a leánynevelésről »
    Mind. :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-06 21:13:10 - Gondolatok a leánynevelésről »
    „Ma este Magyarországon legalább százezer olyan pasi fog egy jót kufircolni, aki nem keres jól, nem jóképű, nem macsó és nem jó apa.” Aki a családja mellett csinálja, az valóban nem jó apa, a többi meg csak tud valamit, ha valaki akar vele jót kufircolni. :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-06 18:54:04 - Gondolatok a leánynevelésről »
    @ Reszet "Mindkettővel egyszerre szolgálni egyetlen nő sem képes, bárhogyan nevelték is." De egy férfinek persze mindkettővel kell szolgálnia: egyrészt legyen önálló, jól kereső, jó problémamegoldó, másrészt meg tökéletes apa, aki legalább annyi időt tölt a gyerekével, mint az anya, és a házimunka felét, de legjobb ha az egészet is elvégzi. Persze, legyen jóképű, macsó is, híres, de ugyanakkor, hűséges, kedves, őszinte, érzelmes, stb.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-06 15:49:11 - Gondolatok a leánynevelésről »
    "Hol talál férfit, akinek lehet egyenlő partnere, mikor a fiúkat még mindig arra neveljük, hogy Gézuka, te vagy az erős, keress egy Mancikát, aki majd gyenge lesz melletted és kiszolgál?" Ennek épp a fordítottja igaz. A mai nők is felfelé házasodnak, egy "erős" maguknál jobban kereső férfi tud megtetszeni nekik, a többi számukra láthatatlan. Így aztán akármire szocializálhatjátok a fiúkat, ha egyszer mindig a nők vannak választó/feltételszabó helyzetben, és ők mind a mai napig a férfi hátán...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-06 15:42:41 - Gondolatok a leánynevelésről »
    "Magyarul az a vagyon a nőé is volt, csak amíg élt a férje, addig ő volt a vagyonkezelő." Mára viszont ez eléggé fordult, viszont még ma is a pár férfitagja az, akinek többet kell keresnie. "Már Hamurabi tábláin is rendelkezik a törvény arról, hogy mi van válás után…" Igen, akkor is volt tartásdíj, ami arra utal, hogy felbomlottak a családok, nem is húzta sokáig az ókori babilónia ezután. "Isten összezavarta a nyelvüket" :) "Nem kell a vagyonnal szórakozni ahhoz, hogy a monogámia...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-06 14:26:52 - Gondolatok a leánynevelésről »
    Igen, ez tipikus. :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-06 14:05:49 - Gondolatok a leánynevelésről »
    Azok nem voltak egyik sem törvénybe iktatva, azok az okozatok voltak. :) Törvénybe iktatva a házastársi hűség, a férjnek való engedelmesség, illetve, a szex, mint házastársi kötelezettség. Válni pedig csak súlyos indokkal lehetett, egyházi szinten pedig csak a halál választhatott el. Örökölni férfi ágon lehetett, a nő ha keresett is pénzt, az a férjét illette, a házasodásnál pedig hozományt is illett adni a menyasszonyhoz. Én így tudom, ezek voltak, és ebből vezethetők le azok az...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-06 13:26:46 - Gondolatok a leánynevelésről »
    Ki ezt, ki azt. De az ugye világos, hogy az ún. hagyományos családmodell az nem arról szólt, hogy a nők nem dolgoznak, hanem arról, hogy házasságon belül nem birtokolhatnak anyagi javakat, és nem válhatnak. Ezért működött, mert: 1. Így korlátot szabott a nők vezérhím kereső ösztönének, a legjobb pasik hamar elkeltek, a rondább nők kénytelenek voltak beérni átlagbélákkal. 2. Mivel a férfi pusztán a neménél fogva több hatalmat birtokolt a nőnél, ő volt a ház ura, így minden nőnek lehetett...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-05 11:39:05 - A testbeszédről »
    " De felőlem mondhatjátok azt, hogy a fiúkkal is tudatosítani kell, rá kell nevelni őket, hogy majd egyszer ők fognak főzni a családjukra." De miért kéne tudatosan, nemi szerv alapján erre nevelni bárkit? Tűzoltónak se nevelünk mindenkit, mert van, aki nem szeretne az lenni, nem érdekli, stb. Éppúgy szakácsnak sem. Amelyik fiút érdekel a főzés, az megtanulja és az valószínűleg a családjára is fog főzni. És, akkor annak nem gond, ha a nője nem tud. És, a lányok között sem mind olyan, hogy pont...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-05 00:27:24 - Palotaforradalom törölve »
    Nincsenek monogám ösztönök. A monogámia egy kompromisszumos társadalmi intézmény a közös utódok létrehozása és felnevelése érdekében.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-05 00:26:07 - Palotaforradalom törölve »
    "Evolúciós szempontól fontosabb az, hogy az adott nő, csak az adott férfi génjeit vigye tovább" Egyébként nem. A nők is poligámok, csak mivel a szexuális késztetésük töredéke a férfiakénak, ezért kevésbé feltűnő ez. "a férfi több nőt termékenyítsen meg, de ne gondoskodjon egyikről sem." Természetes körülmények között nem gondoskodott, ez csak a civilizációban alakult ki.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-04 22:26:10 - A testbeszédről »
    "És mikor akarsz férfit nevelni egy hímnemű gyerekből? És mikor egy nőt egy nőnemű gyerekből?" Ezek maguktól kialakulnak annyira, amennyire valóban köthetőek a nemhez. Amiket ezen kívül a neveléssel hozzá akarnak társítani, az nem más, mint a nemi alapú hátrányos megkülönböztetése a férfiaknak. Ha a nemre nevelni kell, az már régen rossz. A lányokat sem nevelik nőnek, maguktól azzá válnak.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-04 21:22:58 - A testbeszédről »
    "Ha esetleg tovább látnál a pénznél, felfedeznéd, meg is látnád, hogy nem minden a pénz." De nekünk, férfiaknak minden, mert ennek hiányában semmihez nem férünk hozzá a társadalomban. Ennek megszerzése pedig férfiként igen nehézkes. Így, ha egy férfi ezt adja hozzá a gyerekneveléshez, az ugyanolyan áldozat, mint amikor az anya tevőlegesen fekteti az energiáit bele. "Hol a picsában látod, hogy “hallgatólagosan” a feminista kórusban állunk?" Ne kombináld túl. Nem látom úgy, mindössze...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-04 20:37:20 - A testbeszédről »
    "Ha meg ugyanúgy neveljük a fiúkat, mint a lányokat és ugyanazt várjuk el mindkét nemű gyerektől, akkor baszhatjuk a férfiasságot és a nőiességet felnőtt korukban!" Aha. És, akkor nem lehetne kivételezni a társadalomban sem a pinásokkal, és többletterheket rátukmálni a himbilimbisekre, mert akkor lenne annyi egészséges önérzetük, önbecsülésük, hogy ez ellen tiltakoznának. Ezek szerint te is úgy látod, hogy inkább szocializációs folyamatokra vezethetők vissza ezek a nemi különbségek. "De...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-04 20:20:25 - Palotaforradalom törölve »
    "aztán azzal szembesültek, hogy azok is uo. felszínes, mohó fajták, mint az általuk szídott plazapicsák." Pontosan. A ronda nő is ugyanarra vágyik, mint a szép nő. Aki tud csajozni, az nyilván a szépeket hajtja elsősorban, a rondákat meg ritkán. Aki meg nem tud, az hiába érné be a rondával.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-04 19:44:48 - A testbeszédről »
    "Nem épp arról beszéltünk, hogy azért lenne jobb, ha a fiúkkal másképp foglalkoznának már az óvodában is és az iskolában is, hogy a saját ütemükben fejlődve tudjanak szocializálódni" De akkor még mindig nem érted, hogy pont a másképp hozzájuk állás okozza ezt, hogy kevésbé tudnak szocializálódni. Ha ugyanazt a figyelmet, törődést kapnák, mint a lányok, akkor valószínűleg ez a hátrányuk megszűnne. De mivel úgy állnak hozzájuk, főleg közösségben, hogy ők csak fiúk, így nem kell őket annyira...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-04 17:58:51 - A testbeszédről »
    @Reszet "Te pénzben, juttatásokban, adókban gondolkozol anyaság címén." Szerinted hogyan máshogy lehet társadalmilag megbecsülni az anyaságot? Amikor erről vakerálnak, hogy az anyaság, háztartási munka nincs megbecsülve, akkor tulajdonképpen mégtöbb manit, mégtöbb előjogot követlenek a nőknek. Kevésbé lenne népszerű, ha azt mondanák: nekünk pinánk van, ide a lóvét. De erről van szó burkoltan fogalmazva. "Amire én utaltam az az anyaság fogalmának a megjelenése." Igen. Gyakorlatilag...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-04 13:58:05 - A testbeszédről »
    @Reszet "Éppen ezért az anyakultusz érve sem indokolt. Éppenséggel pont anyaság-ellenesség tapasztalható." Még mindig? Szörnyű. Akkor még magasabb tartásdíjakat, még több feminizmust, még magasabb adókat a férfiakra, még több kedvezményt, állami juttatást az anyáknak? Mikor számít már nem anyaság-ellenesnek ez a fránya társadalom?
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-04 13:19:09 - A testbeszédről »
    @Deansdale Megint: olimpiai bajnokok. Átlagmarcsikról, meg átlagbélákról írtam végig, nem ultrákról. Illetve, hogy az állítólagos 20-30%-os izomtöbblet, az ennek esetlegesen birtokában lévő férfiak számára milyen előnyöket biztosít a mai társadalmi viszonyok között, ami a női oldal kompenzációját igazolja. Semmilyent. Elmehet vele ládákat pakolni, vagy téglákat hordani minimálbérért.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-04 12:48:47 - A testbeszédről »
    @Reszet Szerintem nem lehet mindent a hormonokra, meg arra az 1db eltérő kromoszómapárra fogni, ami a nemi jellegek kialakításáért felelős. Főként, hogy fiúknál a tesztoszteron többlet termelődés pubertáskorban ugrik meg lényegesen. Az érzelmi részben sem értünk egyet, akár saját példámon, akár sok más férfi példáján kijelenthető, hogy éppen annyi érzelmi beállítottságú, érzékeny, és ebből következően kevésbé sikerorientált férfi van, mint nő. A különbség inkább a látenciában van: egy nőnek...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-04 12:23:15 - A testbeszédről »
    @Kalman Ez rendben van. De ha nem a magazinok, meg a média férfiideáljaiból indulunk ki, hanem az átlag, utcán kolbászoló városiakból, akkor ott már nem a tökéletesen kidolgozott izomzatú, testépítő férfiak a többség. Egy átlag 30-40 korosztályú, szellemi tevékenységből élő férfi, meg egy hasonló korosztályú, mondjuk már 1-2 gyereket is szült nő között nincs jelentős izomzatbeli eltérés. Egy tenyeres-talpas nő, meg egy vékony férfi esetében még simán elképzelhető, hogy ha ölre mennének, a nő...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-04 11:36:43 - A testbeszédről »
    @Deansdale "Szerintem ha cserélhetnél, nem tennéd meg, mert valószínűleg nem akarsz menstruálni, nem akarnál 10-20%-al gyengébb lenni fizikailag" Ennél nem lennék gyengébb nőként sem. Ne kövessük el azt a hibát, hogy kizárólag a húszéves bodybilder fiúkat hasonlítjuk össze a 40 kilósra aszalt hasonló korú modell lányokkal. "nem akarnál egy olyan életet amiben az állam vagy a környezeted férfijai nélkül képtelen lennél boldogulni." Ez a mai európéer társadalmakban nem igaz, de ha így...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-04 11:01:17 - A testbeszédről »
    @Reszet Eltérő izomzat: ha a lányoktól elvárnák, hogy sportoljanak, akkor nem lenne eltérő izomzat. A fiúknál/férfiaknál sincs, aki nem sportol. Az agyi dolgok: Nem akarok neurológuskodni laikusként, de az agyszerkezet, idegpályák kialakulását nagyban befolyásolják a gyereket ért ingerek. Nos, ha a gyerek csak azért, mert fütyivel született, azt tapasztalja, hogy a csoporttársai állandóan csak verik, őt senki nem védi meg, mert a fiúk verhetik egymást, ha valami problémája van, senki nem veszi...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-04 09:33:41 - A testbeszédről »
    Szerintem azért sem érdemes külön kezelni, mert nézzük, mi is az a hatalmas nemi dimorfizmus, ami alapján teljesen mást várnátok el egy fiútól, mint egy lánytól. A fiúknak pöppölője van. Tényleg, az életben/társadalomban való boldogulás során micsoda előnyt jelent, majd ráakasztunk egy viharlámpát. A felnőtt férfiak, (magyar átlagot nézve) 10 cm magasabbak a nőknél. Ez is mekkora előny, mondjuk meggyszedésnél. Ezen kívül más lényegeset hirtelen nem is tudnék felhozni, ami kézzelfogható...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-03 22:23:40 - A testbeszédről »
    Vagy egyszerűen arról van szó, hogy egy mikroközösségben kisebb a választék, így ott kevesebbet kell letenni az asztalra az alfasághoz. Én is emlékszem, hogy fiatalkoromban, amikor még nem volt netes ismerkedés, meg mobil, olyan munkahelyen, ahol sok nő volt, és kevés férfi, elég jó nők is férfinek néztek bétaként, pua tudás nélkül is.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-03 22:19:51 - A testbeszédről »
    "Ha egy ember (bizonyíthatóan) nem tett megbocsáthatatlan bűnt “csak” úgymond “unalmas lett” (?) akkor minden marad a hoppon maradt félnél…" Én benne lennék.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-03 19:22:28 - A testbeszédről »
    Igaz, csak ez egy férfihátrány, ami nincsen kompenzálva, mert a férfiakkal senki nem törődik. Ha viszont nézünk valamilyen női hátrányt, pl. gyerekszülés, na, arra hivatkozva már mindjárt van nemi alapú kompenzáció. Az eltartás biztosítása cserébe, tartásdíjak, a házban maradáshoz való jog, az állami támogatások, adókedvezmények, juttatások, csökkent nyugdíjkorhatár, kiemelt védelem stb. lehetne még többet is találni. Nőkkel szemben már nem a "kapitalista" amennyit teljesítesz, annyit érsz...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-03 17:10:19 - A testbeszédről »
    “a fiúk gyakrabban küzdenek beilleszkedési zavarokkal és agresszívitással” Ilyenkor az ember önkéntelenül is fölteszi a kérdést: Miért? Milyen okok húzódhatnak meg ez mögött  a jelenség mögött? Vajon ha a férfiakkal szemben pusztán annyi elvárást támasztana ez a társadalom, hogy legyantáztassák a jeti-pozitív lábaikat, :) és a nők feladata lenne minden más: a férfiak után koslatás egy kis szex reményében, az igényeinek, elvárásaiknak való megfelelés, a férfiak eltartása házasságon belül,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-07-03 14:24:28 - A testbeszédről »
    "A másik dolog pedig, hogy nem általánosíthatsz a fiúkkal kapcsolatban, nem mondhatod azt, hogy minden fiú ilyen, vagy olyan, mert akkor meg azokat hozod hátrányos helyzetbe, akikre nem igazak az adott tulajdonságok" Pontosan erről van szó. A férfiakhoz/fiúkhoz való sztereotip hozzáállás, a rájuk nyomott megcsontosodott társadalmi szerepek, (amelyek törvényesen is kikényszeríthetők, pl. gyereknemzés, vagy válás esetén) okozzák a férfiak nemi alapú hátrányait a nőkhöz képest. A férfiak...