Felhasználó profilja

SIL

SIL
A felhasználó nem töltötte ki az adatlapján a bemutatkozás mezőt.

SIL utolsó hozzászólásai:

  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-30 08:21:12 - Mivel ne támadjuk az iszlámot? »
    Én sem azt írtam, hogy az én személyemnek szólt volna. :)  Azért összességében nem lehet okod panaszra, egész jó kis "reklám" kerekedett ki a cikkednek! :) Lehet elolvasom... :D
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-30 00:15:41 - Mivel ne támadjuk az iszlámot? »
    Jó'van, bocsi! :) Eskü, ezeket is elolvasom! :) Csak Reináé olyan tudományosnak tűnik... :D - de belátom, felszínes és igazságtalan voltam. :) A tieid is biztos tök jók és érdekesek! :) :D - Viccet félretéve, különben szerintem az a gond, hogy az összefoglalások, amiket belinkeltél, pont az ilyen átlag alatti ismeretekkel és az átlagot talán megközelítő iq-val rendelkező figuráknak szólnak mint én, és eddig rendben is lenne, de ha ilyen sokat zúdítasz pl. rám egyszerre, akkor a reakcióm kb. -...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-29 21:54:43 - Mivel ne támadjuk az iszlámot? »
    Reina, az ajánlott linkért már megérte összekapni veled! :) Végre lesz mit olvasgatnom, különben tényleg objektívnak tűnik. Ajánlok Neked én is egy részt, közvetlen az általad kiemelt után következőt.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-28 20:06:27 - Mivel ne támadjuk az iszlámot? »
    Ezt bóknak veszem. :) - Még ez is értelmesebb számomra, minthogy azért álljak el bármiben az álláspontomtól, mert valaki szerint marxista. Hidd el, engem biztosnem "fertőzött" meg a közoktatás marxista szelleme, ezt garantálom, de a felsőoktatás "objektivitása" sem, ez is biztos. A véleményem a sajátom, nem a számba adták, azaz értem ez alatt azt, hogy biztos sokkal kevésbé vagyok olvasott mint Te vagy Suum, viszont nekem soha nem mondta el senki, hogy amit olvasok az "valójában" mit jelent,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-28 19:13:17 - Mivel ne támadjuk az iszlámot? »
    "...lévén abszolút szubjektív eszmefuttatás, vélekedés volt." Aláírom, hiszen ha objektívan ítélném meg a kérdést, akkor ateista lennék.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-28 01:14:04 - Mivel ne támadjuk az iszlámot? »
    "Ne ragadj le a katharoknál. A kor szektáinak hittételei nem sokban különböztek. (...) Pl. az albigensek is katharok voltak, akik sokat átvettek a bogumiloktól." Nem szándékosan ragadtam le, ideragasztottak, :) úgy látszik ez volt a mondandóm "legérdekesebb" része. Ettől függetlenül - most hogy így "belemerültem" ezen múltbéli "szekták" alapelveibe - számomra nem tűnnek túlzottan "gáz társaságnak". Persze mai szemmel azért furcsák, de nem lehet tudni, mivé nőtte volna ki magát bármelyik, ha...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-27 15:47:20 - Mivel ne támadjuk az iszlámot? »
    "A pápa csak akkor tévedhetetlen (...)De ez az Egyház 2000 éves fennállásához képest igen ritkán történt meg." - Hmm?! Közel 150 évről beszélünk, előtte a zsinatokon az aktuális pápának vétójoga volt, tehát hogy hányszor élt ő ezzel, illetve hogy hányszor teljesült ő és a püspökök tévedhetetlensége az a határozataikból illetve a zsinatokról készült gondolom egy cseppet sem manipulált feljegyzésekből derül(ne) ki. Részemről ezt hagyjuk... :) inkább elfogadom amit gondolsz, Te is hagyj meg engem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-27 11:48:03 - Mivel ne támadjuk az iszlámot? »
    Suum cuique Nem sötét középkoroztam, hanem a katolikusok módszerit kritizálom és erre középkori példát hoztam. A "szakadárok" nem feltétlen "eretnekek" az én nézőpontom szerint, hiszen nem teljes egészében mentek ellen a keresztény egyháznak, csak az egységes katolikus állásfoglalást kritizálják helyenként, amit pedig 3-4. században a zsinatokon alakult ki, igen erős viták által. Hát könnyen lehet, hogy ezeken a vitákon volt olyan
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-27 03:10:12 - Mivel ne támadjuk az iszlámot? »
    Nem értem hogy jön ide a nagypolitika, abban igazad van, hogy nem sok beleszólása van ebbe manapság sem a katolikusoknak sem más egyházaknak. Viszont még ma is leginkább a katolikusokat használják fel nagyobb tömegek megmozgatására politikai célok eléréshez elsősorban a Pápán keresztül, hiszen a sok összevisszaság amit főleg manapság nyilatkozik, csak a katolikusokat hathatja meg. Én református vagyok, de az evangélikusokat pedig épp úgy nem igazán érdekli - kis túlzással. - Jössz itt a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-26 19:32:28 - Mivel ne támadjuk az iszlámot? »
    Szerintem Kori csak további kritikát fogalmazott meg, én mindkettőtöket felpontoztalak de lehet én vagyok a hülye... :D Egyetértek veled is a Pápa megítélésében, viszont tagadhatatlan hogy a katolikusok bibliaértelmezése jellemzően elvakult és saját egyházuk irányába túlontúl érdekközpontú. Sok keresztény gyülekezetben fontos még ma is, hogy hívei térítsenek, (látom ti nem jártok metróval :D) bár az újkori mondvacsinált egyházak többsége ezt csak egyfajta mlm hálózatépítésnek fogja fel és őket...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-26 15:10:46 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Az emlékchip Ajánlom figyelmetekbe  ezt a filmet kedves férfi(sors)társaim :) az mgtow melletti érvek további megerősítéseként. Érdemes inkább letölteni. 50 perc, de garantáltan végignézed, ha belekezdesz. Rendkívül tanulságos mindamellett, hogy abszolút hétköznapi történet egy scifibe ágyazva. "Kellemes" szombat délutáni időtöltésnek... :) A sorozat többi része is minőségi darab.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-25 17:48:11 - Mivel ne támadjuk az iszlámot? »
    :D
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-25 15:03:23 - Mivel ne támadjuk az iszlámot? »
    No, csak nem a kedves Anyuka?! Big G. volt oly kedves, és átadta a szíves meghívást, de sajnos én vasárnaponként... hmmm... lomtanítok! - most legalábbis mindenképp. :D - vagy misére járok... az ember csak nem lehet csak úgy meztelen seggel keresztszülő... :) :D
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-24 21:29:11 - Budoka: egy férfiasan családias közösség »
    13 évesen másfél évig Wing Tsun Kung Fu-ra jártam. Azóta is sajnálom, hogy elsősorban anyagi okból abba kellett hagynom - azt pedig még inkább, hogy olyan lusta vagyok, hogy nem kezdtem újra és eltunyultam. Biztos vagyok benne, annak ellenére, hogy apácáktól ered a Kung Fu ezen ága, ennek az időszaknak (is) köszönhető, hogy a naturál-alfa génem :D előretört és hátraszorította a feminin génjeimet, amikkel például Adolf büszkélkedhet... :) Bár nekem nem is kell gyakran takaróznom azzal, hogy ha...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-23 20:02:13 - Mi vagyunk az Apák az Igazságért »
    aha
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-23 10:03:08 - Mi vagyunk az Apák az Igazságért »
    Ezzel pont bemutattad a nők tipikus érvelési technikáját. Abban igazad van, hogy sok férfinak pl. sokkal többet kéne olvasni, nem feltétlen a szókincs bővítése (bár az sem elhanyagolható), hanem inkább a verbális szituációk változatosabb kezelése céljából, nők ezen a téren elég egysíkúak, gyakran elég csak meglepni őket egy újszerűnek tűnő gondolattal, és már ki is zökkentek. Ebben a pillanatnyi felülkerekedésben következik pedig be Reszet igazsága, tehát a nő elekezd a szavadba vágni,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-22 19:32:24 - Tündérország »
    Hoppá, veletlen lepontoztalak, de legalább nem esett ki a kezemből mobil... egyenlítek. +1 :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-22 00:27:45 - Tündérország »
    Egyszerűen a férfiak választékosabban fogalmaznak. Nők egymásra is simán mondják, hogy "lúzer". A férfiak viszont sokkal régebb óta olvasnak, :) tehát csak kifinomultabb szövegkörnyezetet engedhetnek meg maguknak, minimum pl.: szerencsétlen hülye picsa. :) Ponttal a végén, és nem felkiáltójellel, mint a nőknél, hiszen mi nem sérteni akarunk, vagy nem rácsodálkozunk, csak megállapítjuk, miközben már tovább is lépünk; míg a nő veszteségérzetéből adódóan elkeseredik, és mindig némi dühvel...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-21 19:46:04 - Gondolatok férfiakról, nőkről, kapcsolatokról – Madách Imre »
    Nagyjából zöld ágra vergődtünk a kérdésben, és egyelőre amúgy is befogom a számat, mert az új cikk reménykeltő, a szomszédos tapasztalatok alapján van esély olyan megoldásra, ami közelít az egyenlőséghez és egyben visszaszorítja a válások számát. Részemről ez a kardinális kérdés, a többit már simán megoldom. (Nem a saját bizonyítványom szeretném magyarázni haha... :D, de csökkenteni fogja a nők mozgásterét azaz részben megvalósul amit szeretnék: "a nők szinte minden esetben jöjjenek ki...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-20 22:23:00 - Gondolatok férfiakról, nőkről, kapcsolatokról – Madách Imre »
    Pont arra szerettem volna rámutatni, hogy legyenek megtartva ezek a technikák kizárólag a csajozás tekintetében, de részetekről legyen elismerve, hogy a hosszútávú párkapcsolatok fenntartásában sajnos kevesek, minimum ha nem társulnak mögéjük valós tapasztalatok, tettek. Abban igazad van, hogy bárki magáévá teheti ezeket a technikákat annyira, hogy zsigerből menjenek, de mindemellett én úgy gondolom, csak addig tudja fenntartani ezt a tökéletes látszatot, amíg a nő meg nem ismeri őt komolyabban....
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-18 08:49:52 - Gondolatok férfiakról, nőkről, kapcsolatokról – Madách Imre »
    "Mert szerinted bölcsebb volna minden felelősséget a nőkre kenni?" Nem arról van itt szó hogy ki a felelős, ezen lépjél túl mert akkor mindig úgy fogod felfogni, hogy a megoldás egy büntetés amit közösen kell viselni, de ez nem jogi kérdés - ellenben ott kéne hogy lecsapódjon. Az egyik alkatrész a rossz, ami annyira korrodált hogy már elkezdte rohasztani a másikat is. Újra kell csiszolni, akinek cserére nincs lehetősége. :) Nem számit ki a felelős, ebből kiindulva nem lehet hatékonyan...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-18 08:34:15 - Tündérország »
    Zseniális. :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-18 01:40:08 - Gondolatok férfiakról, nőkről, kapcsolatokról – Madách Imre »
    Komolyan van ilyen kifejezés, hogy naturál alfa? :D Eddig azt hittem csak Kálmán poénkodik... :) 1. Nem az zavar, hanem az hogy mindenféle hülyeséget is mellé társítotok... pl. legutóbb; nem érzed egy kicsit sem félrevezetőnek, hogy azon morfondíroztok, hogy kit lehet ribancnak, szajhának, vagy kurvának nevezni - szándékosan nem a szánalmas szót használtam... csak hogy szalonképes legyek a kedvedért. :D Olvassa pl. ezt egy tizenpáréves, vagy akár huszonpáréves srác és még a végén komolyan...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-17 22:37:13 - Gondolatok férfiakról, nőkről, kapcsolatokról – Madách Imre »
    Kalman '"A tudományosnak szánt érvelés nem annyi, hogy állításokat hozunk a Wikipédiáról, hanem meg kell próbálni azokat kontextusba, összefüggésbe is helyezni.' - Pont fordítva történt, de nincs harag. "1. Ilyen rövid idő alatt az evolúciós változás nem túlzottan nagy, kivéve ha tömeges kihalás vagy keveredés van... Nem az szelekció kikapcsolása miatt van ennyi beteg ember, hanem a környezet megváltozása miatt."
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-17 22:06:16 - Gondolatok férfiakról, nőkről, kapcsolatokról – Madách Imre »
    Egyértelmű voltál, csak az egész nézőpontoddal nem értek egyet, de így hogy még egyszer leírtad... hát így sem. :) - A nők bizony szexuálisan vonzódnak ahhoz akibe szerelmesek, sőt, akkor is szexelnek amikor különben nem kívánják, mert szerelmük felé odaadóak is. (Persze ebben csak a saját tapasztalatomra támaszkodhatok - de teljesen kizárt, biztosítalak róla, hogy velem szemben a komolyabb nőim, akikkel komolyan szerettük is egymást, a hipergám ösztönüket a legkisebb mértékben is kiélhették...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-17 21:00:32 - Gondolatok férfiakról, nőkről, kapcsolatokról – Madách Imre »
    :) Már olyan is van? Tieteket nem könnyű követni... Aztán milyen mesterséges? Az csak olyan összerakott, toldozott-foltozott? Akkor azok az alfák alfaja... :D Azt már nem ússzátok meg olyan olcsón, tudod, hogy 'kis csoportokban', 'személyre szabottan' mindent aranyárban mérnek - bár mostanság ugyebár nem minden arany ami... réz. :D
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-17 16:26:09 - Gondolatok férfiakról, nőkről, kapcsolatokról – Madách Imre »
    "Egy nő hipergám ösztöne egyáltalán nem a pénzre hajt, még véletlenül sem. Ja és a hipergámia eredménye meg ugye a szerelem lesz," :D Hát ez tényleg rendkívül logikus. :) Feladom. :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-17 01:24:45 - Gondolatok férfiakról, nőkről, kapcsolatokról – Madách Imre »
    Szerintem pedig kevés vagy te ahhoz, hogy engem rendreutasíts, a vitakultúrám pedig jottányit sem javul az ilyen műveltnek látszó de minden tapasztalatot nélkülöző okoskodás hatására, amit felmutatsz. Egy percig sem állítanám, hogy félművelt vagyok, félig sem vagyok az, de nem tudom feltűnt-e, kénytelen voltam a kedvedért tudományos alapoknak utánanézni arra vonatkozóan, amit érdemben állítottam. Ez szerintem sikerült, ettől még részedről lehet agymenés, nekem bőven elég, hogy ezek után nem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-17 01:10:34 - Gondolatok férfiakról, nőkről, kapcsolatokról – Madách Imre »
    Tényleg, értsek hozzá? Kisbarátom, én nem tankönyvekből tanultam csajozni. Én nem 40-es kiélt, megkeseredetteket boldogítok ma sem, és a múltban sem volt rám jellemző, hogy hosszabb kapcsolatom lett volna akár egy plázacicával, akit te a silány értékrendednek köszönhetően 10-esnek kategorizálnál, vagy éppen bárpultos-csajokkal. Az igazán komoly barátnőim már a megismerkedésünk pillanatában a sokszorosát tudták felmutatni egzisztenciálisan, jövedelemben, és diplomák számában, mint én, mind velem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-16 23:59:13 - Gondolatok férfiakról, nőkről, kapcsolatokról – Madách Imre »
    Annyira szánalmas a vergődésed, hogy bízom benne rajtunk kívül más is olvass ezt a hsz-folyamot, különben teljesen feleslegesen reagálom le ezeket a balgaságokat. Először is; attól hogy valami elmélet, még lehet tény, ha már a legalapvetőbb szövegértelmezésnél tartunk. Evolúciós elméletnek hívják és ez is egy tény, én ezt nem kérdőjeleztem meg. "Evolúciós fejlődés"-ről beszéltem végig, amire rányomtál egy szakkönyvi mantrát aminek semmi köze ahhoz, amiről én beszélek, tehát voltál szíves...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-16 16:33:42 - Gondolatok férfiakról, nőkről, kapcsolatokról – Madách Imre »
    Nem ez a merész kijelentés, bár én ilyet nem is állítottam, a merész inkább az hogy szerinted a tininunikat az ösztöneik hajtják ilyenkor... :D No de én kiszállok,engedelmetekkel, parttalan ez a vita...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-16 15:18:13 - Gondolatok férfiakról, nőkről, kapcsolatokról – Madách Imre »
    Ebben valószínűleg igazad van, kár volt ezt a példát felhoznom, az agyunk nem fejlődik olyan ütemben hogy ez megállja a helyét, bár ha nem 150 év távlatában nézzük, hanem mondjuk kb. 150.000 évben, akkor még igaz is lehet... Megkockáztatom, akkoriban könnyebben létesítettek egymással kapcsolatot, mint ma az emosok... :D
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-16 11:04:19 - Gondolatok férfiakról, nőkről, kapcsolatokról – Madách Imre »
    Kálmán, én nem azt állítottam, hogy az asztma genetikai mutációk eredménye, hanem azt, hogy genetikai mutációk által, generációkon át, vélhetően vedettebek leszünk azon külső okokkal szemben, amik az asztmát mint tünet okozzák. Ez persze nem zárja ki amit te állítasz, az említett külső okokat is kizárhatja valaki az életéből, más lehetősége a ma emberének nincs is, hogy javuljon az életminősége. Mi viszont továbbra sem ugyanarról közelítünk az adott kérdéshez... :D - de attól még örülök hogy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-16 09:59:39 - Gondolatok férfiakról, nőkről, kapcsolatokról – Madách Imre »
    Egyrészt, csak szerintetek ösztön a hipergámia, hiszen más mentséget nem tudtok találni a nő "hidegvérűségére". Másrészt, a gitároshoz valóban az ösztön hajtja a nőt, de a gitároshoz hülye lenne hozámenni, vagy te láttál már ilyet? Miről beszéltem én eddig Kálmi? ;) A házasságról, és közel sem a gitáros srácok nem létező problémáiról... :) Tehát, csak hogy számodra is egyértelmű legyen, a baj az, hogy pont a férj kiválasztásánál nem tulajdonítanak a nők semmilyen szerepet az ösztöneiknek,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-16 00:55:20 - Gondolatok férfiakról, nőkről, kapcsolatokról – Madách Imre »
    A tanyai lány, arról szól hogy miként gazdagodhat két ember ha nem egymással verseng - legalábbis ebben a kontextusban, mert persze nem ez a mondanivalója. Nem személyeskedtem, visszautaltam arra, hogy a mai házasságok jellemzően gazdasági tárulások, és nem valós szövetségek... ...és nem tudom miből szűrted le, hogy én hiszek az igaziban, vagy arra várnék, mert valójában egy kritikát fogalmaztam meg mindkét hozzászólásomban, hogy a nők egyáltalán nem veszik figyelembe férjuruk...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-16 00:28:44 - Gondolatok férfiakról, nőkről, kapcsolatokról – Madách Imre »
    Tény, mint ahogy az is hogy a mutációk nem jelennek meg mindenkiben, és közel sem ugyanolyan hatásfokkal. Nagyobb részük különben kóros, és az elméleted pusztán mennyiséget favorizálja, mellőzi a minőséget. - Persze nyugtathatjuk magunkat, hogy unokáink között már bizonyára kevesebb lesz az asztmás, mert a génjeinknek köszönhetően a testünk a generációkon át egyre védettebb lesz, viszont tény, hogy nagyapáink még alig ismerték ezt a betegséget. Nézőpont kérdése, hogy ezt lehet-e fejlődésnek...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-15 22:44:19 - Gondolatok férfiakról, nőkről, kapcsolatokról – Madách Imre »
    "Az evolúciós részre: ha most azt mondjuk, hogy nem akarunk családot, mert nagy eséllyel belebukunk, akkor a jövőt nem a mi utódaink fogják benépesíteni..." - Ez igaz, azt leszámítva, hogy ehhez nincs szükség családra, sőt, ha ez a célod akkor pont a család akadályoz meg ebben, hiszen gyakorlatiasabb volna bétabuxok feleségeiben elszórnod a magod, és így sokkal nagyobb számban hagyhatnál magad mögött utódokat. - Nem véletlen hegyeztem ki a dolgot a szerelemre. Én elvárom a gyermekeim leendő...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-15 02:14:39 - Gondolatok férfiakról, nőkről, kapcsolatokról – Madách Imre »
    Az a félelmet a probléma léte szüli, nem pedig annak esetleges megoldhatatlansága. Persze ha ésszel él az ember, a problémát megelőzheti, vagy technikával folyton egy olyan szinten tarthatja, ami a veszély fokát tekintve elfogadható. Ez viszont csak azoknak elég, akik olyan silány szellemek, hogy ne akarnák a házasságot egy egyszerű gazdasági társulás erkölcsi síkja fölé emelni, tehát azon balga lélek nélkülieknek, akiknek elég, ha házastársuk csupán üzlettársuk. Az intézmény célját tekintve...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-13 00:43:09 - Az Ashley Madison-ügy egy egyéni példán. »
    Én a magam példáján úgy látom, kár hogy nem ugrottam bele a dologba korábban. Ez nálam kb. 22 évesen volt, legalábbis nekem akkoriban volt egy olyan nő az életemben, akivel ezt el tudtam volna képzelni, de az élettapasztalatom és a világlátásom még kevés volt ahhoz, hogy a csalfaságokat az első jelek alapján felismerjem. Ahhoz viszont már eleget tudtam, hogy meg tudjam tartani - csak külső okok miatt nem akartam. Ezeket az okokat persze az ezt követő komoly kapcsolataimban hátrasoroltam és...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-13 00:13:27 - Az Ashley Madison-ügy egy egyéni példán. »
    Szegénykém... és különben én vagy az első akiről a nejed ezt mondta? :D Eddig hány keresztapajelölt tett nálatok látogatást vasárnaponként? :) "Engem még – tudtommal – sosem csaltak meg." :) Persze én bízok az emberismeretedben, a nőket is olyan rafináltul tudod felszedni... és a megalapozott választásodban, hiszen ha jól emlékszem, a nejed volt kb. a 151. nő az életedben... (Már csak a valószínűségszámítás alapvető szabályai szerint sem lehet százötvenegyből
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-12 22:50:18 - Az Ashley Madison-ügy egy egyéni példán. »
    Egy ilyen korlátolt embertől bárminemű bók vagy sértés számomra indifferens. A véleményalkotás szabadságáról beszélsz, de a véleményemet nem tudod elfogadni - majdnem ezt írtam, de számomra ez annyira alja érvelés, hogy olyan mintha te írnád.  Végigolvastam a Reszettel folytatott eszmecseréd, tehát a szokásos manipulatív libsi mantrádat a "szabadságról" ami szintén csak korlátoltságról árulkodik, semmi másról, hiszen szerinted a társadalmunk olyan magas fokon áll, hogy már csak visszafelé...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-12 21:53:02 - Az Ashley Madison-ügy egy egyéni példán. »
    Ide szúrom be, ha már szóba került, mert már szúrta a szemem :), de nem a témába vág, elnézést! "- Egyetértek pár dologgal, de nem mindennel. A feleségem sokkal inkább keresett figyelmet, mintsem konkrétan szexet. - Teljesen igazad van. Figyelmet keresett. Különösképpen izgató és érdekes férfiak figyelmét, bármilyen őszinte és megbízható is legyél. Abban is biztos vagyok, hogy tökéletes apa voltál mindvégig. És mi az, amit a figyelemért cserébe adni tudott? A teste. Tizenkilenc év után a te...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-12 10:11:42 - Az Ashley Madison-ügy egy egyéni példán. »
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-12 08:58:15 - Az Ashley Madison-ügy egy egyéni példán. »
    Igen, be, és különben ezt nagyon jól látod!
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-12 08:34:27 - Az Ashley Madison-ügy egy egyéni példán. »
    Amit írtam, az. Tehát a nőt nem az zavarta, hogy megcsalták, hanem az hogy nem kapott elég kompenzálást ezért, valószínűleg felmérte a férfi helyzetét és megállapította, hogy az ő kis ... többet ér. 10 év múlva már elnézi majd. Persze, vannak önérzetes nők, legalábbis ők ezt mondják... :D Például a mai világban, amikor jellemző, hogy a férfi olyan nőt választ (olyan jut neki :)) aki ugyanannyi erőforrást tud felmutatni, na az a férfi nem léphet félre egyszer sem - pontosabban ez nem derülhet...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-11 23:37:29 - Az Ashley Madison-ügy egy egyéni példán. »
    No persze... :D A nőket közel sem hatja meg annyira a férjük hűtlensége, mint azt Te hiszed. A sértődöttség pusztán eszköz és nem valós érzelem, sőt, pont hogy vonzóvá válik a férj a felesége szemében ha kiderül róla hogy hűtlen - csak hülye lenne ezt kimutatni ha hasznot is húzhat belőle. (Hosszútávon, rendszeresen is csak az a nő nem tűri, aki úgy gondolja, a férje ezért nem kompenzálja annyira, mint a barátnőjét az ő férje... annyira szégyenlik ezt a nők, hogy általában első dolguk az összes...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-11 23:01:49 - Az Ashley Madison-ügy egy egyéni példán. »
    Igen, pont ezt mondom és azzal is egyet értek, hogy a nők ezt szeretnék és ezt is jelzik, bár ezt is mondtam, de most konkrét leszek: - A nők az ambivalens viselkedésükkel azt mutatják, törje be őket valaki, az a valaki, akinek ez éppen szól. Ez a viselkedés társadalmilag támogatott, tehát különben túlzásba is viszik. - Az a férfi, akinek ez valójában szól, ezt nem értetlenségből nem teszi meg az adott nővel, de nem is lustaságból. Azért nem, mert a nő az ilyetén - szerintem túlzásba vitt...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-11 10:00:42 - Az Ashley Madison-ügy egy egyéni példán. »
    Valóban kissé kontrasztos... :D - véletlenül sikerült így... :) Köszönöm az összefoglalást! Tökéletes, pont így értettem. Gondolj bele! Ezeket a puhapöcsöket úgy is el fogja hagyni az asszony, de csak akkor amikor már teljesen ki lesznek csinálva... Ellenben ha kezükbe vennék a sorsukat, azzal a jelenlegi rendszer társadalmi szinten nem borulna fel, csak a férfiak átvennék az irányítást. Egyénileg meg akkor válnának, amikor még nagyjából toppon vannak, tehát az életminőségük nagyobb eséllyel...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-11 09:38:09 - Az Ashley Madison-ügy egy egyéni példán. »
    Húzd már ki united colors of benetton műbrokit a seggedből... :D
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-11 08:25:43 - Az Ashley Madison-ügy egy egyéni példán. »
    Szerintem simán összejöhetsz nálad 2-3-al lejjebb lévő nővel... Viszont főleg ilyenkor semmikképpen sem diktálhat semmiben! Neki csönd a neve! Mindig ki akar majd törni, de azt kb. ennyivel kell lekezelni: Tudd hogy hol a helyed! Ne fárasszál! Majd én megmondom hogy mi lesz, szólok ha tanácsra van szükségem, főleg tőled! És hasonlók... Attól nem leszel leértékelve, mert a nőd nem 10-es, csak attól hogy ha hagyod, hogy úgy viselkedjen, mintha az lenne. Pont úgy kell vele bánni, ahova...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-10 20:58:45 - Az Ashley Madison-ügy egy egyéni példán. »
    Egy kicsit más megközelítésből; ez a férfi nem büszkeségből hagyja el a feleségét. Azért teszi mert megteheti. Gondolom a gyerekei már nagyok, ő pedig nem szeretne - számomra teljesen érthető okból - egy olyan nővel együtt élni, aki lealacsonyítja őt, mint férfit. Ez most lett tudott. Most kell lépnie és meg is teszi. A nő akit feleségének nevezett, valójában semmi egyéb, csak egy használt ribanc - innentől, számára. Ő ezt most tudta meg, de eddig nem így tekintett rá, hanem mint a legfőbb...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-10 18:20:29 - Az Ashley Madison-ügy egy egyéni példán. »
    A tapasztalat fogalmazza meg az igényt! Miből indult volna ki, az onlinepornóból vagy a Született feleségekből?! - és különben családja is volt. - és különben lehet hogy kéthetente kurvázott, csak éppen ez nem tartozik a tárgyhoz, tehát nem beszél róla... mivel ez kicsit sem menti vagy mentené fel a nőt, sőt még a férfinak tartozna ezért elismeréssel, hiszen a férfi így tudott ki(el)tartani mellette aki végig csak egy "döglött" hal volt. Remélem azt mondja hogy igen, és az összeset felszámítják...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-03 00:28:29 - Az Ashley Madison botrány tanulságai »
    Éppen most töröltem ki a magyarázatomat amit eredetileg Reszet alá szúrtam be, mivel elkezdtem rákeresni egy régi hivatkozásra hogy beszúrjam Reszet által régebben oly gyakran használt képet az 'űrhajós csávóról', de rájöttem a 2014-es hszeim újraolvasása által, hogy azóta amin átestem az minden csak nem jellemfejlődés - különben... bár ez így elég buzisan hangzik... :D - de a kedvedért újra megfogalmazom: Egyoldalúnak titulálod egy férfi véleményét mert férfiközpontú, ezzel azt éreztetve,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-02 21:20:01 - Az Ashley Madison botrány tanulságai »
    Tehát akkor szerinted hgyi-nek szüksége van a te megerősítésedre illetve a nőknek a te védelmedre... - különben minek is akarsz te látszani? - ja, hát akkor elég szarul csinálod.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-02 21:06:37 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    Kevés vagyok ahhoz, hogy ezt az írást megfelelő jelzővel illessem, de szerintem mindenki többnek fogja magát érezni, ha a végére ér. Én holnap újrakezdem, munkába menet és jövet pont el tudtam olvasni, de persze a teljes értelmezéséhez ez egyszer nem volt elég. - Kedvcsinálónak háromszor idézek belőle, akit az első önmagában nem sarkall a végigolvasásra :) "Szeretnénk leszögezni, hogy jelen írás nem a dilettáns csőcseléknek és azok felbujtóinak szól, akik nemiségük helyes megélése és...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-02 02:50:56 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
    Nem szándékosan fojtottam beléd a szót, és különben én sem igazán tudok hozzátenni többet a témához. Mivel az értékrended már megismertem, így elárulhatom, aljas és manipulatív volt a "lekezelő" dumám, ez így utólag tagadhatatlan, viszont úgy látszik téged nem lehet kizökkenteni :D, ezt viszont respektálom. Valószínűleg abban igazad van, hogy a többségnek alkalmazkodni kell a jelenlegi helyzethez, különben elég nagy szarban lesz az élete során, ebben pedig a te módszered egyéni szinten megoldás....
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-01 22:05:35 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
    Pillanatragasztó - igen, ez is elég nagy probléma. Dennis - egyrészt, a mondanivalóm veleje az volt, hogy semmi gond a hipergámiával, de ha a nők vállaltan erősebb partnert választanak maguknak, mert csak ott érzik magukat biztonságban, akkor bizony az egyenjogúság nevében nem többletjogaiknak kellene hogy legyen hanem több kötelességüknek. Ki látott már olyat, hogy amikor az erősebb és a gyengébb társul, a gyengébb szabja meg a társulás feltételeit? Az erősebb, az a képességeinek...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-01 19:50:45 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    Ez a link hatalmas! Nincs mit hozzátenni, szerintem mindenki olvassa el! Lehet hogy nincs benne új, de csupa olyan amit nem lehet elégszer ismételni!
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-01 13:40:45 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
    Értem én, de pont ez a bajom, különválasszuk, elaprózzuk a lényeget. Lassan oda jutunk, hogy törvényes lesz és jogos, hogy a nő az alfától vár gyereket de egy bétával nevelteti fel. Ja, már ott tartunk. Lassan akkor szervezetten fog ez működni. Ja, már szervezett, hiszen az apák 30%-át érinti. Nektek semmit nem számítanak  apai jogok? Ne gyere már az evolúcióval a mai modernizált világban, elmegy az iqszegény vízvezetékszerelővel épp úgy mint a kopaszodó görbehátú gitárossal, bármelyik...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-09-01 10:01:14 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
    Mint írtam, szándékosan kihagytam a feminista vagy antifeminista értelmezést, de régebben persze olvastam, azóta sem értek egyet azzal hogy ösztönszinten legyen kezelve a hipergámia. Teljesen mindegy, mivel magyarázod, nők meg gondolom a cikk is a gyerekkel jön, más kapaszkodó nem nagyon van... :) Szokás szerint a gyerekkel van megzsarolva a férfitásadalom... A gyerek biztonsága nem egyenlő a gyerek jólétével. A putris gyerekek is biztonságban vannak, ha belegondolsz, hiszen semmilyen...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-31 20:53:48 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
    Hát én beszarok rajtatok! :D Amióta elindultam a melóból ezen röhögök! Ti már azt sem tudjátok eldönteni, hogy ha felbasz titeket egy nő agyilag, akkor lekurvázzátok, leszajházzátok, vagy leribancozzátok?! :D :))) Na mielőtt agyrákot kapsz a dilemmától, segítek, hidd el öcsém, tökmindegy... :) Lassan már ott tartunk ha lekurvázok egy nőt kikéri magának No-no! Én csak egy ribanc vagyok! :D))) Vagy még is mi a szentszart akartok ebből kihozni?! :D Amúgy meg nem éreztek némi ambivalenciát a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-31 09:38:04 - Az Ashley Madison botrány tanulságai »
    Töketlen bagázs...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-31 08:32:56 - Az Ashley Madison botrány tanulságai »
    Szerintem Dennis állítása logikus. Manapság pedig szerintem az a baj, hogy jellemzően csak a férfiak házasodnak szerelemből, a nők pedig persze érdekből... ha még nem mondtam volna. :) A szerelem ami felnagyítja a másik erényeit és kicsinyíti a hibáit a kapcsolat elején. Ez segít a hosszútávú elfogadásba mert mire odajut a szerelmes fél hogy toleranciát kéne mutatnia a másik hibáival szemben, azok nagyrészét pont a kezdeti szerelmes időszaknak köszönhetően már megszokta. A tisztelet...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-30 13:52:48 - Az Ashley Madison botrány tanulságai »
    Pontosan. Nem a tartásdíjjal van a baj, hanem hogy mindig a férfi fizeti, tehát eltart egy gyereket akivel nincs lehetősége együtt élni. - de ha már anyagi oldalról közelítjük meg, én arra lennék kíváncsi, hogy ha a lakás közös tulajdon, 50-50, és egyik fél sem tudja kivásárolni a másikat, akkor a jog szerint, ha a férfi elköltözik, kell-e tartásdíjat fizetnie? Tehát mi lesz azzal a 6-8 millióval, beleszámítják a jövőbeni tartásdíjba? Pl. 10 évig nem kell fizetnie, de a láthatása megmarad,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-30 09:14:35 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
    A "többség" pusztán az eszköz, mivel demokrácia van. Elsősorban nem rájuk van szükség. Kell egy valós érdekcsoport, ami mondjuk egy alapítványon át összekalapoz annyi pénzt amivel már döntéshozóknál el lehet kezdeni kilincselni - tehát meg lehet őket venni. Nem idealistán értettem, hogy a többség érdekét kell, hogy szolgálja, hanem ezzel kell eladni és ennek ez lenne a módszertana, a sarkos példámmal pusztán azt vezettem le. Nem tudom mennyit jelent a többség? 100.000 aláírást, vagy elég 10.000...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-30 08:38:50 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
    Én úgy értettem, túl könnyű erre reagálnom csípőből, és nem úgy hogy a középutas megoldásokat könnyű véghezvinni, vagy könnyebb mint a sarkosakat. Kellett volna utána egy új bekezdés talán. Viszont a középutas megoldások hasznosságuk tekintetében jellemzően hangyafaszok, a mai világban viszont szerintem kényelmes és jellemzően nem deficites. A sarkos megoldás mindig kockázattal jár, de a várható profit is nagyobb, a kockázat pedig csak odafigyeléssel csökkenthető. Pl. a cikkednek éppen úgy nem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-30 08:20:59 - Az Ashley Madison botrány tanulságai »
    "A “tervezett tudatos döntés a nők részéről” pedig a MÁSODIK eset." Igazad van, kicsit felkaptam a vizet... :) Bár a megfogalmazás, "Beta bux" degradálja a férfit - legyen ez a mentségem, :D - mivel nem a férfi választ magához képest túl jó nőt, hanem teljesen átlagosat, magához képest pont megfelelőt - anyagilag is, sőt. Ezek a nők - ahogy kinéznek, pontosabban ahogy tudatosan aszexuálissá változtatják a kinézetüket és a modorukat az esküvő és gyerek után - ezek a csávóhoz képest nemhogy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-30 00:51:22 - Az Ashley Madison botrány tanulságai »
    Matekkal. - Köztudott hogy manapság a nők 30 fölött kezdenek el férjet vadászni. Az elsődleges szempont az anyagiak, legalábbis az első férjnél. - Egy átlagos férfi szerintem már 25 éves korától igyekszik úgy választani barátnőt hogy abból lehessen feleség is. Neki elsődleges szempont a külső és a belső. Mivel a 25 éves lányok még nem férjet keresnek, így az átlagos férfi 30 éves koráig ha akarja sem tudja megtalálni a feleségét, ha elég értelmes és jól szituált is, a nők akikkel összejön...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-30 00:29:29 - Az Ashley Madison botrány tanulságai »
    Te pedig azt fogadd el, hogy az én szerény tapasztalatom szerint ez egy tervezett tudatos döntés a nők jelentős részénél. Azok a férjek és apák akikkel szemben én egyáltalán nem vagyok elfogult, de ugyanebben a cipőben járnak, ők nem bénabélák és még idejük sem volt a nősülés óta eltunyulni. Ha majd te is belekerülsz ebbe a helyzetbe - nem mintha kívánnám - te is csak pislogni fogsz, hogy mégis mi történt?! Akkor majd keress meg, hogy ismét elmondjam neked: Dennis, szerettél valakit aki...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-30 00:03:54 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
    Egyetértek. :D
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-29 23:56:06 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
    Egyszerűbben. Törvényt törvényesen lehet módosítani, vagy törölni vagy újat alkotni. Mondhatnám, ez az alaptörvény. - A legalapabb. :D Tehát ha valami nincs rendben, elég nagy balgaság csak azért elfogadni, mert törvényes. Sok olyasmiről van szó ezen az oldalon, amiről nem tudjuk, mivel nem mérték fel napjainkban, hogy a többség szerint jól van-e úgy ahogy van. A törvénynek a többséget kell szolgálni, a sokak érdekét. Nem vagyok a kérdés szakértője, így lehet a példám nem lesz reális, de...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-29 23:27:21 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
    Hisz tudod milyen rosszul viselem a mellébeszélést... :D Naooo véleménye, már amire te reagáltál a struccpolitikával, semmilyen módon nem tükrözte világlátását, érdemi reakció volt, jól látja, senkit nem szabad hogy megtévesszen, hogy egy bolond éppen milyen köntösbe bújik. A fanatizmus mindig nézőpont kérdése, a nézőpontod pedig a kor jellegzetessége. Nem várható el mindenkitől, hogy csak arra emlékezzen, amire a többség. - de ezen a TGM-en még veled sem fogok vitázni, eddig sikerült...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-29 23:14:39 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
    Ez túl könnyű... Vagy csinálj magadból viccet látványosan, vagy nevess magadon magadban, de akkor ne tudja senki. Az öndiszlájk az pont az a köztes megoldás, amit később ha akarsz bevallasz, ha akarsz másra fogsz és megvádolod hogy férfiatlan - mint ahogy a mellékelt ábra mutatja... :) Ahogy Naooo mondaná, nem kóser... :) Az a baj a köztes megoldásokkal, hogy köztes emberre vallanak, róluk pedig sose tudni, éppen melyik csapatban játszanak. Ha nem is vonatkoztatunk el ennyire, akkor pedig...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-29 18:00:30 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
    "Részemről semmiképp sem sértésnek szántam a “szofista” jelzőt, inkább némi ugratásnak, szelíd kritikának." Illendő lett volna a részéről, hogy bóknak vegye a jelzőt, mivel közel sem felel meg neki. Mellébeszélni bárki tud, aki olvasott. Ő viszont még senkit nem győzött meg semmiről, legfeljebb egyeseket elgondolkodtatott... kicsit.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-29 17:56:13 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-29 17:51:58 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
    "- vagy pedig utólag relativizálja korábbi rossz döntéseit, megnyugtatván magát; ez volt a jó döntés." - Pontosan. Kénytelen volt megalkudni önmagával hiszen arra nem lett volna lehetősége hogy a nőt kényszerítse megalkuvásra. Persze, ez is egy döntés... :) Köszönöm a két példát - megerősítésként. :D
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-29 17:47:12 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-29 17:38:23 - Az Ashley Madison botrány tanulságai »
    Véletlen elhamarkodottan felpontoztalak, mert majdnem sikerült leírnod ami nekem is egyből eszembe jutott. Aztán persze okként a férfit hibáztatod mint egy tipikus béta, tökéletes pc hozzáállással... Abban egyetértek, hogy ez kitűnő üzenet minden hozzám hasonló agglegénynek, mire számíthat a a férfi a házasságban: - a számok kitűnően megmutatják mennyire elterjedt és bevett szokás a nők körében, hogy a férjüket anyagi haszonszerzés céljából a végletekig zsarolhatják szexmegvonással, hiszen a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-29 01:46:35 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
    Azt nem tudom Shaw mennyire tudott férfi maradni, de számomra a zsenialitása abban rejlik, hogy olyan egyszerűen, érthetően és burkoltan tudja bemutatni, többek között a nők végtelenül szisztematikus és öncélú világlátását, hogy mindeközben vélhetően több női olvasója van mint férfi - tekintetbe véve, hogy a nők rosszabbul viselik a kritikát, persze csak ha értik.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-29 01:12:14 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
    Ha egy férfi csak egyetérteni tud, bőven elég ha csöndben marad. Egy férfinak legyen saját látásmódja - ne a hátlap alapján nyilatkozzon egy könyvről... ;)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-29 00:58:51 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
    Az író nem azért könnyed és szórakoztató, mert úgy véli, ők a követendő példa, hanem mert így fogyaszthatóbb a kritika. Nevet magán, mert intelligens, de valójában figyelmeztetésnek szánja sorsát, hogy mindenki lássa (- aki érti :), nem azért bízott a nőkben mert hitt bennük, hanem mert nem maradt más választása.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-29 00:47:10 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
    "Egy igazi férfi nem diszlájkol*, mert az voltaképp nőcikés dolog - csak szólok a nagyon férfias szekciónak. *esetleg néha önmagát" Egy igazi férfinál ez szóra sem érdemes. Egy férfi sosem kritizálja, hanem kineveti önmagát.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-29 00:46:13 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
    Tehát akkor az dugja homokba a fejét aki a játékot nézi, de te, aki színtér alapján ítélsz, te bizony igen éles szemű vagy... :)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-29 00:39:25 - Kalózok, szajhák, maffiózók »
    A törvény alapja az idea. A törvény nem funkcionál, hanem funkció. A végrehajtás funkcionál, tehát az ember, belátása szerint alkotja meg a törvényt, neked, mert a birkák csak bégetni tudnak. A birkáknak nem kell idea, nekik elég a keret, hogy merre bégethetnek. Ha birka vagy, nem látod azt amit a pásztor lát, de azt teszed amit ő látni akar, csak nem veszed észre. "Te" mindig úgy fogsz bégetni ahogy a pásztor akarja, "én" mindig meg fogom határozni, mikor bégethetsz és hol.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-20 12:34:22 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-20 02:59:50 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-20 00:36:51 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    Rendben, ezt így elfogadom, ebben a formában én is megértem az aggályaidat. Az pedig valóban tiszteletre méltó, hogy a mai világban ezt karitatíve csináljátok, bár had tegyem hozzá, ez oly mértékben növeli a hitelességetek, hogy vélhetően nektek is megéri. (Nem bírom kihagyni... :D nyugtass meg, hogy ezekért az elb@szott kamureklámokért legalább sokat fizetnek... :)) - A többit privátban, mert a Bel-el kapcsolatos konkrét álláspontom alapvetően nem a saját véleményem.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-19 21:45:17 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    A koncepció? Az már smafu? :) Ha állami lenne, akkor pont megérteném ezt a hozzáállást, de eddig azt hittem itt értékteremtés a cél... Igen, elmehetek máshová is, vagy leírhatom itt is, hogy szerintem mit hogy kéne. "és nem is fizetős szolgáltatás, vagyis semmiféle elvárásnak nincs semmilyen erkölcsi alapja."  - ez viszont gyönyörű volt barátom... tudod mit, küldj át privátba egy bakszámlaszámot, de remélem azt azért rám bízod, hogy az erkölcsömet magam forintosítsam...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-19 21:05:56 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    Egyrészt, bármilyen stílust megengedhetek magamnak, mert vállalom a következményeket, ha nem tenném akkor is rám kényszerítenék azokat, de ezt is vállaltam. Persze odafigyeléssel fogalmazok, hiszen át is látom a várható következményeket. (Pont ezt próbálom itt a lehető legtöbb emberbe belesulykolni, hogy ne abból induljanak ki, mi a megengedett, hanem abból, mik a lehetőségeik. A hsz-eim szövegkörnyezete és mondanivalója is minden esetben igyekeznek kihasználni a lehetőségeket.) Belvederét...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-19 19:55:38 - Szolgálati közlemény »
    Alapvetően nem tartom hibának, hogy az elvált nőket egy kalap alá vegyük, mert ezt a tükröt legalább mi tartsuk eléjük, mi, az egy kb. maroknyi közösség, hogy érezzék milyen az amikor így, felszínesen ítéltetnek meg pusztán azért, mert egynémelyük (pontosabban a többségük) valóban csak önzőségből semmizte ki férjét. A férfiaknak nem csak a rossz megítélést kell elszenvedni, hanem a jogfosztottságot is a nők ugyanilyen felszínes megítélése miatt számtalan területen. Tekintetbe véve, hogy ilyen...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-19 18:36:36 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    Egyetértek veled, de én ezzel had ne foglalkozzam, a kritikám pedig nem Bel védelme érdekében szólt, nem tudom feltűnt-e. Jómagam, mint egy mezei kommentelő, bármely srílust alkalmazhatok, hiszen csak magamat minősítem. Egy moderátor nincs ebben szerencsés helyzetben, illik neki félretenni a személyes ellentéteket és mindenkit szofisztikált hangnemben megszólítani, amennyiben pedig erre nincs energiája, akkor szóljon saját nick alatt. Egy jóbarátom akinek ajánlottam az oldalt ha meglátja ezt a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-19 08:36:13 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    Kritikán aluli ez a stílus egy moderátortól ezen az oldalon. A férfi szerkesztőtársaid helyében - akikre oly bőszen hivatkozol, ha érdeked megkívánja - már rég elhatárolódtam volna tőled.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-19 08:32:41 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    Egyetértek. Ez egy gyakorlatias hozzáállás. Nem szabad ennyire elkeseredni, főleg ha az ember tisztában van vele, a génjeiben a múlt generációinak köszönhetően mindig ott lesz a megoldás a vészes helyzetekre. Dennis itt fáradhatatlanul küzd, hogy lerombolja az udvarlással, csajozással kapcsolatos beültetett téves és hasztalan társadalmi konvenciókat. Ugyanez az élet többi területére is igaz. Át kell látni a manipulatív - persze hogy nőpárti - kereteken, elszakadni tőlük teljes mértékben, és...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-19 08:15:05 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    Neked meg jogod védeni az oldalt és a szerkesztőket és a pénzüket... a csicskák jogairól nem szeretnél egy cikket írni?
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-18 21:26:02 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    A kifejtés pragmatikus volt. A többivel egyetértek, de van akinek ez már sovány vigasz. Próbáltam az általánostól elvonatkoztatni, azaz attól hogy a nő vitte a gyereket, házat, kocsit, még nem feltétlen kell hónapról hónapra egy garzonban sínylődve a gyerektartást és a bérleti díjat nyögni. Én pl. a tanyás megoldást választanám, oda is költöznék, a nő meg találjon meg ha tud... pénzt utalni vagy küldeni is lehet, a telefont akkor veszed fel amikor akarod. A gyerekednek így is úgy is teletömi az...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-18 21:15:15 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    Hát beléd aztán nem könnyű lelket önteni... :D Remélem legalább a terjedelem igazolja, hogy megpróbáltam. :) "meg nem értett művészek, alulfinanszírozott természettudósok", vagy éppen puhapöcs informatikusok?! - Hát ne is haragudj, de nem hozzájuk lesz igazítva egy társadalom. Ők alkalmazkodjanak, abban jók, esetleges lázadásaikat egy női pofon is elfojtja. "hátba szúrt hadvezérek, elárult politikusok" ?! - állítottam én hogy ez az örök és boldog élet kulcsa?! Különben kurvára kevered a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-18 01:16:21 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    Na örülök, hogy visszatértél Bel. :) Csak azért feküdtem neki ennek a kivesézésnek, mert rávilágítottál, hogy nem voltam egyértelmű. :) A mondanivalómban fentebb számomra viszont ez volt a lényeg: "a nőknek szerintem nehezebb" - a kisregényemben pedig szándékosan nem tértem ki rá, de most megteszem. - Ha más nem is, jóindulattal a poszt akár jó szándékból is születhetett volna, azaz megmutatni a férfiaknak hogy azért nincs itt minden veszve, ha nincsenek is nyílt előnyeink, vannak rejtett...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-17 00:46:15 - Merre lejt a pálya? – Nők vs. férfiak »
    "Fizikai megjelenés, testalkat - Egy szerencsétlen testi adottságokkal bíró nő nincs éppen irigylésre méltó helyzetben. A fenyőfa-alkat, a rossz formájú mellek, a lapos fenék, a vastag boka, a narancsbőr, a ritka haj mind-mind olyan átok, amit egy nő sem sporttal, sem diétával nem tud orvosolni. stb..." Ezt a szempontot párválasztásnál tilos figyelembe venni, hacsak nem szeretne valaki szerelem helyett szánalomból nőt választani, hogy egyből halálra is ítélje a kapcsolatát, de tény, hogy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-16 21:41:14 - Fogamzásgátlás – Új horizontok? »
    "...10-15 év többé-kevésbé aktív nemi élet után, amikor a nagy többségnek előre betervezett gyermekáldás van, éppen akkor történnek a tömeges balesetek is…"  Pontosan erről van itt szó, ezért is lehet csak vészmegoldás bármilyen kezelés a férfinak ennek elkerülésére. Azt azért észre kell venni, hogy a nők nem azért védekeznek, mert a férfiak jellemzően orvul teherbe akarják őket ejteni. Ellenben a férfiaknak védekezni kell, pontosan azért mert a nők jellemzően orvul apát akarnak belőlük...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2015-08-16 21:03:30 - Fogamzásgátlás – Új horizontok? »
    "...a férfi fogamzásgátlás a második legjobb dolog, aminek segítségével a férfiak végre saját maguk rendelkezhetnek..." Igen, ezzel így egyetértek.