Felhasználó profilja

MissL

A felhasználó nem töltötte ki az adatlapján a bemutatkozás mezőt.

MissL utolsó hozzászólásai:

  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-11-17 09:45:13 - Férfi előadóművészeket szapulnak a 444 Feminfójában »
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-11-15 17:02:34 - Férfi előadóművészeket szapulnak a 444 Feminfójában »
    Gondolkodtam h felszólaljak-e az újabban megjelenő írások kapcsán mert ahogy látom változik az oldal profilja.. Egyszerűen nem értem minek kell a feminista blogokat támadni itt a férfihangon. Feminfo a 444 női szekciója..olyan is ..a 444-et ha valaki olvasta sokszor szexista hímsoviniszta cikket közölt, a kommentelők is kritikán aluliak sokszor (ócsárolnak, szexisták,obszcének és asok a trollkodás arra felé), most meg kompenzálni kívánnak a feminfóval..Persze néha én is a 444-re tévedek, főként...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-11-05 01:54:01 - Mit jelent manapság az egyenlőség »
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-11-05 01:49:25 - Mit jelent manapság az egyenlőség »
    "A nemes jellemet jól leírtad mivel az egy kifejezetten férfias tulajdonság.." Én úgy hiszem h az igaz férfiasság nemes jellemmel párosul, de ezt kevés férfi és nő sajátja.Régen is az volt csak sokkal inkább felmagasztalt tulajdonság volt, mint manapság, mondjuk úgy avítté lett..Nemes férfi jellemhez tartozó: odaadó, szerény, okos, hűséges, elvont, támogató,védelmező,magabiztos..ezek csak példák..Nem sok férfiban vannak manapság ezek a tulajdonságok, mert sokan az agresszív pénzimádó szex...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-11-02 17:49:05 - Mit jelent manapság az egyenlőség »
    "Valahol kedvem lenne azt mondani, hogy szedjétek már össze magatokat, tanuljátok meg értelmezni és irányítani a nemi ösztöneiteket, mert addig ez úgyis így marad." Hát ezt épp a férfiaknak is elmondhatnák a nők..gondolom a férfiakat a párválasztásnál nem befolyásolják az ösztönök..azért van annyi sikeres csinos szép "aranyásó".. Én személy szerint undorodom az agresszív férfiaktól, vagy akik annak látszanak..számomra egy férfias férfi az a nemes jellemnél kezdődik, de sajnos ezt a szintet...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-11-02 14:41:35 - Mit jelent manapság az egyenlőség »
    15-20 éve sem mentek most miért tennék?
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-11-01 21:23:42 - Mit jelent manapság az egyenlőség »
    "Ha valóban a bántalmazott nőkön akarnának segíteni akkor párterápiákat tartanának és párkapcsolati magatartás formákat tanítanának. A nőknek megtanítanák miként kell beszélniük a férjükkel úgy, hogy annak ne nyíljon ki a zsebében a bicska. A férfiaknak meg az agresszió kezelését tanítanák, hogy ne a feleségét bántalmazza. Így lehetne elérni azt, hogy a félresikerült házasságok ne széthulljanak hanem a felek ismét megtalálják egymás mellett azt a boldogságot ami miatt egykor úgy döntöttek, hogy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-08-29 16:44:29 - Magán: Reményvesztetteknek »
    Azt hittem csak engem idegesítenek a pici gyermekek, főként a csecsemők..ez sajnos nálam zsigeri reakció mindig így éreztem, mert hangosak, nyáladzanak, büdik és állandóan az anyukon csüngnek, energiarablók, mondom ezt úgy  h én is ilyen voltam...bizonyos kor alatt nekem nyűg a gyerekkel foglalkozni, nem élvezem..nálam az "egyéves korban ovi" alap.. Jelen helyzetemben aktuális hisz a környezetemben született 3 pici és mindenki elvárja h oda meg vissza legyek és h babázzak velük (mert ők...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-08-29 15:08:46 - M, mint matriarcha »
    Érdekes de engem éppen h vonz egy kicsit a matriarchátus, mindamellett h nem tartom fejlődő képesnek ezt a társadalmi formát..érdekes és intenzív szexuális és érzelmi életet lehet ilyen közösségben élni, sosem unatkozik az ember lánya ;)..viszont a szerelem, erős kötődések bezavarhatnak egy ilyen közösség "jó" működésében..jelenleg monogám kapcsolatban élek és élni kívánok mert szeretem a kedvesem illetve ezt láttam és tartom jónak.. "Teljesen szembemegy a természettel, mindennel, ami...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-08-11 02:36:36 - A modern házasságról »
    Ők termelik ki a sok ingyenélő irodista – főként nők – fizetését. Lehet rosszul írtam, de akiket ismerek azok bár nem fizikai munkások (lehet nem is irodisták épp) mégis sokat tesznek a termelésért..az én párom felső vezető egy angol cégnél..rengeteget dolgozik de sokat keres..a bátyám egyetemi tanár..a sógornőm tesco igazgató..stb..és ezek is kőkemény és értékes munkák..mellesleg a tanultabb emberek mindig is többet kerestek mint a tanulatlan munkás réteg..ez így volt régen is..lehet az...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-08-10 22:50:50 - A modern házasságról »
    A régi időkben igen ez másképp volt, nem kell történelmi kis leckét lenyomni mert nem kell..ma más van ennyi..a férfiakat talán jobban megbecsülték, de most is megbecsülik ha az ember olyan párt választ magának.. Nem bölcs dolog beleharapni a kézbe amelyik etet, úgyhogy ha nem akar szudáni/kongói/északkoreai körülmények között élni, kicsit vegyen vissza az arcból, meg a hangnemből. Miért vennék vissza, semmi olyat nem írtam ami sértő lenne..és igen nem hinném h jó lenne 150 évvel azelőtti...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-08-10 18:58:12 - A modern házasságról »
    Ha megnézed a történelmet korszakok jönnek mennek..ez is egy közülük..h milyen lesz a következő??hmm lehet rosszabb a férfiak nézőpontjából..És a nők is köszönik szépen jól vannak..akkor nincs probléma?? nem kell a férfiaknak megoldani semmit sem, hanem közösen..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-08-10 18:44:27 - A modern házasságról »
    Be kéne látni, hogy nem csak az adott társadalmi helyzet  tehet a párkapcsolatok minőségéről, hanem férfinak és nőnek egyaránt végig kell haladni és felnőni és tenni a saját boldogságáért. Igen..ezért írtam h jó lenne a férfiak részéről is valamiféle önvizsgálat, mert nem feltétlen az a baj h a nők dolgoznak, szavaznak stb..hanem mindkét oldalon vannak hibák és problémák amiket meg kellene oldani..Nem mondom h a nőknek hasonlóan keményen kellene dolgozni (persze h valaki akar áldásom rá) mint...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-08-10 14:45:44 - A modern házasságról »
    Mindig elképedek h a mai világban még vannak olyanok akik egy 150 évvel ezelőtti állapotot sírnak vissza..hozzáteszem inkább az 50+ kategória. Rendben van h enyhítsünk a férfiakra rót elvárásokon (és a nőkén is) de ne úgy h a nőkre teszünk -még- többet..nem hiszem h épp eszű nő vissza akarna menni az időben..ha az antifeminizmus ilyen gondolatokhoz adja a nevét akkor nem lesz hosszú életű..kicsit radikális és hím-soviniszta elképzelés.. Ráadásul észrevettem h kicsit szemellenző itt a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-07-31 01:08:05 - Magán: Kié az antifeminizmus? »
    Igen rossz az infó, mert kb. 2.5 millió évre datálják a matriarchátust, az ősember és a homo sapiens sapiens is ilyen közösségben élt egészen a földművelés kifejlődéséig, ill. a letelepedett életmód megjelenéséig..Hogy  az előember milyen életet (12 millióévtől) kérdés. Ez amit tanítanak..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-07-31 00:48:33 - Magán: Kié az antifeminizmus? »
    Igazad van mindannyiunkban van egy kis gőg, próbálom összefüggéseiben nézni a dolgokat, nem megy mindig, de már eljutottam ahhoz az igazsághoz, jelesint h ami nekem már nem kéne attól az még a korabeli embereknek lehetett jó. Ezért nem "lázadoztak"  ellene. Mindig nagypapám jut eszembe akinek egész életében egy fekete-fehér tv-je volt  és mikor elromlott vittünk neki egy színeset és nem kellett neki mert "nem olyan mint a régi". Megoldottuk, levettük a színt levenni a tv-ről:). De én azt sem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-07-31 00:18:24 - Magán: Kié az antifeminizmus? »
    onzes, es az onzes alapvetoen jellemzo a feminizmusra, akkor a feminizmus kozvetlenul felelos a csaladok szetvereseert. Rendben, de bizonyítékot kérek mondhatnák a nők..Jó lenne valami ideológiától mentes kutatást vagy elemzést végezni a feminizmus "káros" társadalom romboló hatásairól és így talán ellene lehetne menni, de míg az emberek nem látják az ok-okozati összefüggést nem lesz belőle társadalmi változás. Egyébként én elismerem h köze van a mostani helyzethez, de nem fogok mindent rá....
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-07-30 23:55:58 - Magán: Kié az antifeminizmus? »
    Semmi felsőbbrendű gőg nincs bennem, de a busmanok mai emberek ami intelligenciával, nem elő vagy ős emberek..Ez egy elvi vita mert én nem a homo sapiensről beszéltem hanem arról a feltételezhetően 2 millió évről ami a matriarchátusról szólt, és igen egy átlagos homo habilisnek nem volt olyan értelmi képessége mint a ma földön élő átlag busman embernek, gondolatai sem lehettek olyan összetettek..Ez  genetikai különbség nem társadalmi.. Persze elismerem lehet h nem csak a túlélésről szólt az...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-07-30 21:12:06 - Magán: Kié az antifeminizmus? »
    Értem amit mondasz, de a matriarchátus időszakát a fáról való lemászás és az "értelmes" ember megjelenése közé teszik..vagyis hamarabb mint a teremtésmítoszok megjelenése mert az már homo sapiens időszakába esik. A  mai anya uralmú törzsek emberei már homo sapiens sapiensek  a törzsfejlődés szerint így ők már nem azzal a fajta matriarchátussal bírnak mint elődeink..nem csoda h nincs sok a világban, hisz túlhaladtunk rajta..Éppen ezért idegesítő ha pár feminista bizonygatja h milyen jó is volt a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-07-30 19:59:25 - Magán: Kié az antifeminizmus? »
    :D nem vagyok a téma avatott szakértője, mert igazán nem érdekel..ezt tanultuk történelem órán, ennyi..és igen h mi volt kitudja, nem voltunk ott, a mi életünk szempontjából mindegy is..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-07-30 19:30:20 - Magán: Kié az antifeminizmus? »
    Igen manapság nincs sok népnél jelen,nem is hiányzik..életképessége igazolt hisz ha hihetünk a történészeknek mintegy 2 millió évig a homo sapiens megjelenéséig tartott..életképes a matriarchális modell, de nem fejlődő képes..ez a lényeg és aki nem tud fejlődni az bizony kihal előbb utóbb, szerintem...az ember fejlődéséhez tartozott h apaági öröklés felváltotta az anyaágit, és sok jót hozott magával..de, és félve kérdezem..nem lehet h az ún. női egyenjogúság is egyfajta fejlődés része??gyors...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-07-30 15:30:11 - Magán: Kié az antifeminizmus? »
    Ez pedig úgy nem tud végbemenni, ha a család feje a férfi,  ő az egyedüli kenyérkereső, a vagyon feletti döntéshozó. Első körben a nőknek önálló keresetet kell adni, mert hogy néz az ki, hogy nem dolgozhatnak, el vannak nyomva. Saját jövedelmet már lehet költeni mindenféle nyugati árucikkre. Az érvelésed alapvetően logikus de hibás, mert nem ismered a női természetet. Naiv vagy ha azt hiszed h a nők nem költekezhettek kedvükre a legnagyobb patriarchátusban is..A nők képviselték a "fogyasztók"...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-07-30 13:31:00 - Magán: Kié az antifeminizmus? »
    És ezért nem is lehet hibáztatni őket, a történelem már számtalanszor bebizonyította, hogy a nők hatalomvágya határtalan (tisztelet a kivételeknek) ezért is tartotta a nőket a társadalom ellenőrzés alatt az idők kezdete óta. Na azért ne essünk túlzásba a régi társadalmak nem voltak "nőellenesek" vagy "elnyomók" bármennyire is skandálják..Éppen ezért logikusabb azt feltételezni h a nőket a társadalom nem azért tartotta ellenőrzés alatt mert "hatalomvágyók", hanem mert a nagyobb erőt igénylő...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-07-30 12:47:48 - Növekvő nyomás a nőkön »
    Volt partnerem, akinek kerek-perec meg is mondtam, hogy a háta mögött sosem fogok lefeküdni másik nővel, legfeljebb előtte, hogy ne hazudozzak meg persze hogy ő is lássa milyen gyönyöröket élek meg és örüljön velem együtt… ;-) A swinger "együttlétek" vajon megcsalás kategória??hmm..szerintem nem, de kérdés h egy válópernél mit tudna ezzel kizsarolni egy nő, jobb esetben egy férfi..ráadásul itt is fennáll a gyereknemzés esélye(még óvszerrel is).. Kodo: A hűség kötelezettsége sose a nőket...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-07-29 23:35:15 - Növekvő nyomás a nőkön »
    Hogy a férfi “kalandozásai” mit okoznak, az legfeljebb homályos és távoli erkölcsi aggályokat okozhat a feleségének, ellentétben azzal, ha a pasi gyerekeiről kiderül, hogy máséi. Egyszerűen nem ugyanaz a kategória. Persze, erkölcsileg egyik sem “helyes”, de az egyik mindenképp súlyosabb mint a másik.   Na ezt azért ne! Miért hiszik azt a férfiak h a nőknek nincsenek erkölcsi aggályai egy megcsaló férfival (+esetleges becsúszott aprósággal) szemben??gondolom mert másnak gyereket...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-07-22 01:58:45 - Nők a feminizmus ellen »
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-07-22 01:35:37 - Nők a feminizmus ellen »
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-07-22 00:41:49 - Nők a feminizmus ellen »
    Én csak a 196 bejelentett esetre reflektáltam..semmi logikát nem akartam belevinni, csak én személy szerint többnek saccolom a valós esetek számát..Gondolom tudod h a mély szegénységben élők, vagy a falusiak ritkán fordulnak rendőrséghez, sőt a rendőrök sem szívesen foglalkoznak az ügyeikkel..Ebben a kis elkülönült társadalomban igenis sok az erőszak, mind a férfiak és nők részéről de senki nem megy panaszkodni (pedig ha nem megy hogyan lesz KSH adat belőle?)..Két ismerősömtől hallottam aki...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-07-22 00:07:57 - Nők a feminizmus ellen »
    Teljesen egyetértek veled Högyi..Szerintem sem kötelesség semmilyen mozgalmat sem kiemelten támogatni senkinek, hisz elég támogatás az is ha az ember a maga mikronnyi szintjén szeretettel és békességgel viszonyul a többi emberhez....én -naivan- hiszem h a jó példa ragadós..Szerintem kis hazánkban még nem olyan rossz a helyzet a férfiak "elnyomása"- és a nők elférfiasodása szempontjából, mint nyugaton.. Kis közvélemény kutatást tartottam családi, kis- és nagy baráti körben, ismerősöket is...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-07-21 23:08:17 - Nők a feminizmus ellen »
    "Sajnálatos módon a nemi erőszak mindmáig széles körben elterjedt, hétköznapi jelenség Kizárólag a feminista propagandában. A valóságban olyan ritka, ami semmiképpen sem indokolja a figyelem ilyen mértékű ráfordítását. (Magyarul pánikkeltés zajlik.) A KSH adatai szerint 2011-ben a rendőrség 196 esetet regisztrált." Azért én hiszem h ennél jóval több eset van, persze nem állítom h gyakori és persze pánikkeltés is...de! sajnos én gyerekkoromban láttam h bánnak a rendőrök azzal aki hozzájuk...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-07-17 16:14:23 - Bagdy Emőke a férfiakról és nőkről »
    Persze biztos vannak olyan tudományos területek, ahol nagyon sok pénz forog és komoly érdekek, politikaiak is beleszólnak a dologba, de talán a pszichológia nem ilyen, vagy nem feltétlen. No igen a klasszikus versenyszektor..sajnos sokan a sikert csak másokon való átgázolással tudják elképzelni (ez nagyon férfias szemlélet) a régimódi "jólcsinálomamunkámés majd előléptetnek" dolog nem hoz eredményt..Jó lenne egy kis szemléletváltás, egy kicsit nőiesebb ha merészelhetem így mondani... ...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-07-17 15:36:34 - A patriarchális társadalmi rendszer kialakulása »
    Sok igazság van abban amit ír..Nők egy részének  a pénz a legimponálóbb, férfiak egy részének meg a szépség..És tapasztalatból mondom mindkettőért tenni kell (igen a szépségért is)..Tehát ha jó partit akarsz tegyél érte, de ha nem akkor is kapsz olyat aki hozzád való (kérdés h elégnek érzed-e majd őt)..Szerintem csak ennyit akart mondani kovács úr.. El kell ismernem tényleg sztereotípia a rossz fiúk imádat, én még soha az életben nem éltem meg..Igaz vannak baráti körben tapasztalatok, de a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-07-17 15:17:32 - A Főállású Anya »
    Kedves Vladimir! Bárcsak több lenne belőled :)..Végre nem egy degradáló hozzászólás a témához..Gratulálok a picihez, a feleségedhez és becsüljétek meg egymást..:)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-06-27 00:11:42 - A nők sokkal inkább bántalmazzák partnereiket, mint a férfiak »
    Jómagam nem jártam Angliában, de a családom egy része kint él és a kis meséikből tudom h a az angol középosztály ifjai milyen erőszakos és neveletlen módon tudnak megnyilvánulni... a fiatal nők a legrosszabbak állítólag..isznak mint a gödény és káromkodnak, promiszkuus viselkedéssel bírók, ordenárék egyszerűen..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-06-26 23:43:14 - A nők sokkal inkább bántalmazzák partnereiket, mint a férfiak »
    "Ha meglátnak egy kidobott koszos kismacskát, akkor rögtön: jaj, szegény, keressünk neki gazdit, indítsunk kampányt a neten, hogy fogadja már valaki örökbe, ha más nem, akkor majd én. Ha meglátnak egy kidobott, hajléktalan férfit, akkor fujj, rohadt alkoholista, tüntesse már el valaki innen, mert zavarja a látképet..." Na azért ne essünk túlzásba kérem szépen..nem értem honnan ez a düh..én a saját környezetemben nem látom h a férfiakban bármennyi empátia is lenne a hajléktalanokkal szemben...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-06-26 23:22:56 - A nők sokkal inkább bántalmazzák partnereiket, mint a férfiak »
    A neves lapban hivatkozott friss brit kutatás során több mint ezer 18 és 22 év közötti férfit és nőt kérdeztek meg szokásaikról, majd válaszaikat egy verbális és fizikai erőszakot mérő skála szerint értékelték. " Azért jobb lett volna nem csak a 18-22 év közötti réteget vizsgálni..köztudomású sajnos h a mai fiatalság elfajzott (nem kissé)..vagy csak a hormonok kínos játéka? rossz családmodell?
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-23 01:05:35 - A Szépségek »
    Manapság aki ad magára (hatékony módszerek vannak hozzá és még mennyi lesz) és odafigyel szépen tudja tartani - ha mondhatom - fiatalon a testét..De ez a hétköznapokban ritka, mert nincs pénz és nincs odafigyelés(vagy inkább kitartás)..érdekes tegnap olvastam egy cikket a cukor öregítő hatásáról..most őszintén a mi kultúránkban ki az aki teljesen vagy részlegesen leáll a cukorról..idevehetjük a gyümölcscukrot és minden olyan ételt ami megemeli a vércukorszintet ( körülbelül erről szól a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-23 00:52:24 - A Szépségek »
    Ha egy férfit szépnek tartanak, azt többnyire feminin alkatnak is. Igaz..a "szépfiú" kifejezés általában a szimmetrikus arcú és feminin arcvonású férfiak sajátja, mondjuk én idesorolom az örök fiatal "babapofi" arcokat is..Én a hétköznapokban igazán szépfiúkkal nem találkozom, nagyon ritka sajnos..mozisztárok , modellek általában szépfiúk...az én párom csak jóvágású, de nekem a legszebb..:)amúgy nem lenne igaz a szépséget mint fizikai tényezőt venni csak, annyi minden lehet szép, még az élet...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-23 00:46:26 - A Szépségek »
    Szia ..egyetértek a "tágabb" értelmezésben..és én hiszem h a szépség nem tűnik el (legalábbis láttam már rá példát)..persze ez is annyira megfoghatatlan mint mondjuk milyen a "jó" zene..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-09 17:35:45 - Magán: A klasszikus családmodell védelmében »
    Szeretem a gyerekeket és majd valamikor két babust szeretnék..De ebben semmi ösztönösség sincsen, pusztán tudatos elképzelés..megkérdeztem tegnap nagymamámat meg a drága barátnőjét este, h ők mennyire ösztönösen akartak gyereket..hát nevettek ..azt mondták h semennyire sem..régen csak megestek az asszonyok mert nem védekeztek és nem gondolkodtak azon h ez most kell e vagy nem..nem volt divat.. később vált ez divattá..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-09 17:24:55 - Magán: A klasszikus családmodell védelmében »
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-09 16:27:20 - Magán: A klasszikus családmodell védelmében »
    Te nagyon idealizálod az amerikai ötvenes éveket..Tényleg azt hiszed h akkor a nők nem dolgoztak(?)..Például Marilyn Monore-ról kevesen tudják, de hadianyag gyárban dolgozott betanított munkásként mielőtt színésznő lett, igaz h az 1945 körül volt és csak 16 éves volt, de beláthatód h nem voltak a szegény lányok akkor sem  kedvezményezett helyzetben..Ugyan úgy dolgoztak a gyárakban mint a férfiak (most is látni).. És akkor tájt kevesebb volt a nők aránya a felsőoktatásban, nyilván csak ilyesmi -...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-09 16:08:38 - Magán: A klasszikus családmodell védelmében »
    Én úgy értelmeztem, hogy ha kevesebb nő dolgozna, akkor meglenne a választás lehetősége.Mivel most nemigen van meg, mert a legtöbb nő akkor sem tud otthon maradni és nem dolgozni, ha a család ezt az opciót választaná szívesebben. Igen, a választási lehetőséget kell hagyni és nem elvetni..amúgy még az ötvenes években is voltak dolgozó  nők, szóval ezen opció mindig megvolt..nem dean gondolata a rossz, sok nő inkább otthon babázna mint a munkahelyen nyűglődne..hozzáteszem ilyen értelemben a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-09 14:16:18 - Magán: A klasszikus családmodell védelmében »
    Ez engem is mindig zavart, ez a halmaz gondolkodás...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-09 14:03:35 - Magán: A klasszikus családmodell védelmében »
    "Számomra a “felvilágosult liberális eszmék” nem érnek annyit, hogy az unokámat kivégezzék a muzulmán többségű Európai Kalifátusban ha vét a vallási törvények ellen." Ez egyrészt túlzás, ráadásul csak a tendenciák mutatnak arrafelé h muzulmán többség lesz (magyarán nem biztos semmi sem)..amúgy meg honnan tudod h a külföldi muzulmánok 50 év múlva hasonlóan vélekednek majd a világról mint a maiak, illetve honnan tudod h ma h vélekednek?.. Gondolom itt arra utaltál h nem születik elég gyerek...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-08 17:42:45 - Magán: A klasszikus családmodell védelmében »
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-08 17:19:28 - Magán: A klasszikus családmodell védelmében »
    “önmegvalósításról” csak a nők 4-5%-ánál beszélhetünk, akiknek megvan az álom karrier. Na itt azért baj van az arányokkal, nem mindenki csillogó karrierről ábrándozik..akad aki tanítani szeretne, van aki kozmetikus vagy műkörmös akar lenni, barátnőm lovász.,másik matematikus, én meg kézműves boltos kislány..hol itt a csillogó karrier..??ez inkább az épphogy megélek karrier (ez szerintem nem is a karrierről szól)de boldoggá tesz..ennyi..nem állítom h a gyereknevelés nem boldogság, de sokan...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-08 16:15:01 - Magán: A klasszikus családmodell védelmében »
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-08 16:11:09 - Magán: A klasszikus családmodell védelmében »
    "Elhiszem, hogy van néhány nő, akitől ez abszolút távol áll. De hogy lettek ilyen sokan? Azt hiszem, ez nevelés kérdése is lehet, gondolkodásmódé, értékrendé." Húú de jó kérdés...Szerintem a társadalmi nyomás és nyilván nevelés ....Régen (mondjuk 100 éve) nem nagyon volt választási lehetőség, aki a társadalom megbecsült tagja akart leni egy dolga volt: szülni, szülni, minél többet..Nem hiszem h a jobb sorsra ítélt nők maguk közt elbeszélgettek volna,  h nem akarnak szülni- inkább tanulnának-...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-08 15:41:54 - Magán: A klasszikus családmodell védelmében »
    "mióta fontosabb egy kétséges ideológiai cél, mint az, hogy az emberek – illetve a lehető legtöbbjük – boldoguljanak, élhessenek, gyarapodhassanak? Jelenleg úgy tűnik az van, hogy a világban egyenlőség lesz akkor is, ha ebbe az emberek 90%-a belegebed, és a háta közepére se kívánja." Nem értem miért kell végletesen látni a dolgokat, aranyközépút, már Buddha is megmondta..Nem értem továbbá azt sem miért kéne a nőknek dolgozni, aki megteheti  mert eltartja a férje, vagy épp valami családi...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-08 15:27:23 - Magán: A klasszikus családmodell védelmében »
    Igen a kézimunka nem divat, sosem volt az szerintem..de nem volt ciki... És azért ne menjünk el a amellett h technikailag fejlődik a világ, egyre kevesebb szakmunkás kell, tudósok, mérnökök kellenek és akik a dolgozó népet kiszolgálják (azért ne féljünk lányok műkörmös, kozmetikus mindig lesz:D)...Szegény kevéssé tanult (érettségi) emberekkel mi lesz ha minden iparosított, gépiesített?? Azt hiszem ez is nagy problémát fog generálni, már most is látni..Ezért írom h tanulni! tanulni!...A párom...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-08 15:15:03 - Magán: A klasszikus családmodell védelmében »
    Kisbabád lesz??gratulálok..kívánom h egészséges legyen..:)...én megértem ezt is amúgy, nem az de ismerek olyat akiben tényleg semmi anyaiság sincs, ő is tudja magáról, mégis van gyereke mert azt ugye kell csinálni..na ő pont nem jó példa, de sok nő vallotta azért már b,  h nem az anyaság az igazi életcélja.. Egyébként mindig Lux Elvira van az eszemben ilyenkor, aki kamerák előtt vallott arról h őt nem nagyon érdekelte a gyermeke nevelése, csak azért lett gyermeke mert nem védekeztek, meg hát...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-08 14:36:47 - Magán: A klasszikus családmodell védelmében »
    A végén csak egyetértünk úgy látom..:) Magam részéről annyit, h bennem nem sok anyai ösztön van, hiába vagyok nagyon nőies és minden  téren szetterem a nőiességet..nem tudok elalélni egy gyermek látványától, nem fantáziálgatok h de jó lesz ha gyermekem lesz...Apa mondogatja, h a külsőm kompenzálja a belsőm, mert a én személyiségemben sok a férfi vonás, kétpólusú a szemléletem mert a nagy érzelmesség mellet ott  a kőkemény logika, mely nálam sokszor átírja a "női" álláspontot (barátnői...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-08 13:58:03 - Magán: A klasszikus családmodell védelmében »
    Én nem a cikkre reflektáltam, hanem Dean kommentjére, h a nők ne dolgozzanak (és persze tanuljanak), mert az milyen jó lenne nekik (ami igaz ha úrinőről van szó)... "Szerintem a cikkből elég jól átjön, hogy nem mondok ilyet. Hogy is mondhatnám azt, hogy minden nőnek anyának kell lennie, amikor egy csomóaknak nincs rá lehetősége különböző okokból, még ha akarnak se" Igaz, de azért te is írtad ha már így felvetődött, h "a legtöbb nő arra született h család anya legyen" és h "vétek a nők...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-08 13:05:27 - Magán: A klasszikus családmodell védelmében »
    A “gyárimunkás életpályamodell” apa, anya (és annak idején a gyerek) számára egy kapitalista elkorcsosulás. Mindig kizsákmányolás volt be kell látni..Igen a kapitalizmus előtt meg ment a jobbágy rendszer, a kizsákmányoló földesúrral..nehéz volt, most is az...és 10 gyerekkel azért nehezebb, bár akkor nem volt sok védekezési forma, meg a gyermek halál is jóval általánosabb volt... Nem az otthon maradó nőkkel van gondom, sőt jobb lenne ezt egyéni és társadalmi szinten jobban megbecsülni,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-08 12:35:31 - Magán: A klasszikus családmodell védelmében »
    Azért ez nagyon elméleti fejtegetés volt..Ne feledjük h a kizárólagosság nem lenne jó társadalmi szinten semmiképp sem, mert nem lehetne azt mondani h a nők ne dolgozzanak , csak amolyan munka jellegű valamit..azért vannak orvosnők, jogásznők, sőt a szépségszakma tele van nőkkel (meg melegekkel)..És régen sem volt könnyebb otthon maradva 10 gyerekkel meg egy szegényebb férjjel, mert akkor a -tanulatlan- nők a gyereknevelés mellett elmentek gyárakba dolgozni vagy mostak-varrtak- takarítottak...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-07 01:55:37 - Csendes Don-kanyar? »
    Te is másképp viszonyulsz, ha egy jóképű,kellemes megjelenésű férfi lép oda hozzád, mintha egy előnytelen külsejű alkesz.. Igen, de mi most egészséges emberekről beszélünk, nem testi-lelki betegekről..Nem tudnék egy alkoholistát partiképes férfinek tekinteni, "csak" embernek.. Azért az alkoholizmus sajnálatos helyzet mindenképp, az én családomban is előfordult, szóval én óvom magam ettől..ez amúgy rossz példa volt..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-07 01:49:21 - Csendes Don-kanyar? »
    Először is tudni kellene a kísértésnek ellenállni mindenkinek, főként ha szeretne egy hosszú és boldog  kapcsolatot..ezt mindenki tudja.. Azért látni olyat h férfi hagyja el a nőt, akár egy fiatal pipiért ..tehát ez a "klisé" a valóságból eredeztethető..nem fogható minden a nőkre..igaz h a nők ha megtudják h van valaki más a színen szinte azonnal válással fenyegetőznek (plusz viszik a kasszát)..hozzáteszem én magam sem viselném el a házasságtörést, azt hiszem válás lenne belőle (gyerek ide...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-06 00:17:34 - Csendes Don-kanyar? »
    Szerintem a külső alapján ítélni, igenis felszínesség..mert mindannyian lélekkel rendelkező lények vagyunk s az alapján ítélni akár elsőre is rossz..odamegyek hozzá mert ő "jó" nő, de ha nem jut csak csúf, akkor csak száj húzogatva lépdelek elibe.. és sokszor nem is tisztelem (igaz, tán nem is ember)..az én álláspontom az h senki sem több senkinél, éppen ebből kiindulva párválasztásnál már sokkal rugalmasabb vagyok, magamhoz hasonlót válogatok (nálam mondjuk a szellemi és testi betegségek az...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-05 22:20:10 - Csendes Don-kanyar? »
    óó de még mennyi.. attól még legyünk hűek önmagunkhoz, magam is vallom..nem szabad pusztán a negatív tapasztalat hatására megváltozni..tudom ez így naiv, mert mind változunk minden egyes kis hatásra, de ha valaki rendes, szerető "jófiú" és kap egy sallert, azért ne legyen cinikus macsó később..a jófiúkat - is- megbecsülik, sőt őket - kellene - leginkább ;)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-05 20:30:49 - Csendes Don-kanyar? »
    Nem, nálam nem:)..Én hiszek abban h mindenki magához valót talál, minek mutassam akkor magam másnak, hisz akkor a hozzám való elkerül..ennyi..és az öntörvényűség szeexiii, hidd el, ne gondold túl..:) ...és persze nem lehet mindenki ilyen, mert vannak alapból papucsok, félénkek stb..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-05 18:34:08 - Csendes Don-kanyar? »
    Egyetértek..a legjobb módszer a természetesség..szerintem nagyon vonzó ha egy férfi önmagát adja és nem próbál meg műmájer lenni..nekem mindig is azok a férfiak tetszettek akik nagy ívben tettek arra h ki mit gondol róluk és így váltak szexissé..a párom is ilyen, nem próbál megfelelni semmi női elvárásnak, olyan amilyen(egyébként nagyon jó ember:))..volt egy tanárom aki nagyon tetszett, na ő csúnya volt ( barátnői vélekedés szerint)..most már tudom h a megtörhetetlensége, az h tudta ki ő és...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-05 18:02:53 - Csendes Don-kanyar? »
    Már bocs, de csak a buta libák szeretik ha hazudoznak nekik..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-05 17:58:43 - Csendes Don-kanyar? »
    :D:D:D..fiatalabb lányok próbálkoznak sokszor ezzel, meg ugye jön a kitömött melltartó..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-05 17:57:16 - Csendes Don-kanyar? »
    "A mai világban már nem így van, a mai lányok már egyre inkább nézik a külsőt: jóképűséget, testalkatot, jólöltözöttséget, igényességet." Igen, de ez a lányok megítélésénél is igaz...felszínesebbek vagyunk..és nehezebb is "jó" párt találni..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-05 17:42:01 - Az X százalék: Miről is szól valójában a feminizmus, és miért kötelessége minden szabadságszerető embernek harcolni ellene? »
    Szia Tibi! Én speciel örülnék ha az a sok szexis divatplakát (férfi és nő) és az a sok pornó megszűnne..Egyszerűen eláraszt minket a testiség és így válunk szex centrikussá..Jobb lenne "romantikusabb"  szemlélettel állni az élethez, de belátom ez nem fog menni és nem a férfiak hibája.. "Ugyanis ezeken a plakátokon rendszerint kiskorúakat tárgyiasítanak,rendkívül szexista módon, félig le-lehúzott melltartópánttal, sokszor huncutul az alsó ajak megharapásával fűszerezve… utalván arra, hogy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-03 00:02:10 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Aztamindenit ejj-ejj neked is..:D Nem korrekt???  :O   Engem alapvetően a MGTOW férfiak érdekeltek volna (esetleg az WGTOW) mivel ugye ez lett volna a téma, csak annyira elment a külsősége meg hasonlók irányába, feleslegesen belátom.. Tényleg semmi értelme ezen a  rágódni, mert a magányosodásnak sok oka van és azokról kellene inkább "vitázni", hátha valakinek valami konstruktív jut eszébe.. Amúgy úgy pörögtek itt a kommentek h nehéz volt követni..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-02 22:49:09 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Ne viccelj már engem egyáltalán nem érdekel senki külseje sem, csak senki se sírjon h csak a jóképű, meg milliomos, trendi pasikat favorizálják a lányok és azért koccolják  a "nem jóképű" pasikat ( jah és ezért szar az élet)..meg jön még a szemét nők frázis.. De tudod mit tényleg fejezzük be...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-02 22:08:01 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Igen, az a felmérés téged igazol, mondjuk kíváncs lennék egy magyar verzióra, mert azért a honi átlag férfiak szépek, szebbek -szerintem- mint sok nép férfiai: német, szláv, angol, amerikai elhízott átlag ..és szerintem zárójelben de ide tartoznak még a keleti pasik is, hisz azért ha az ember koreai, japán blogokat böngész láthatja milyen az átlag ott(akár a lányok is), és azért nem véletlen h a "válogatott" lányokat-fiúkat komoly plasztikázással engedik csak kamera elé.. És igen,én csak a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-02 21:21:35 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Azért itt Mo.-on jobb a helyzet, főként h például az Usa-ban mennyi az elhízott ember (ami nem szép, önámítás mást hinni)
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-02 21:06:34 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Na azért ezt öröm hallani, de biztosíthatlak fordítva sem igaz..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-02 21:03:14 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    bevetted a feminista propagandát az önálló nőről… dehogy vagy meg, kb. annyira vagy önálló, mint „egy trópusi növény az izlandi melegházban”. ha egy szobában egyedül vagy és lekapcsolódik a villany, már rettegni kezdesz. : ) Szia..ez jó vicc, remélem az:D..ezt te sem gondolod komolyan..sok nő él függetlenül, önháló, saját keresettel rendelkezik..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-02 00:12:26 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Ok jogos.nem magadról írtál..: Itt is írtad a nem jóképű kifejezést: "akkor miért vagyunk tele olyan nem jóképű srácokkal, akik 25 évesen szüzek"...itt azt kellett volna írni h átlagos, mert tényleg a csúnyára lehet asszociálni, vagy legalábbis kevésbé vonzóra (magamba kell néznem,lehet rosszindulatú vagyok:S)..de a csúnyával sincs gond, főként h minden relatív, lehet nekem épp az a csúnya tetszene.. "nőknél nem jóképű = csúnya" ez az egyenlet így nagyon sarkos..kérdés h mi a csúnya és...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-01 23:44:06 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Szia én kimondottan a divat jelenségekről beszéltem ,mert hogy az ami igazán jellemző a nőknél..mindig a magasabb státuszú nőket majmolták mint most is, és a szépeket mint most..természetesen aki gazdag az többmindent megengedhet magának, akár trendet teremt épp..elég megnézni h hány szépség trükk vagy stílus "recep" t található a neten az éppen aktuális kedvenctől (Rihanna, Katalin hercegnő stb..)és régen is így volt, nézd meg a régi újságokat, akár századfordulós lapokat, mindig híres...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-01 23:13:14 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Nem, ezt nem hiszem:(..semmi rosszindulat nem volt részemből ebbe a kijelentésben..nehéz mert láttam h van olyan férfi akit gyakran koccolnak a lányok, és sokszor hiába tudtam h ő jobb, mint az épp aktuális a barátnőmnek, mégsem tehettem ellen semmit csak max. elmondtam h hülye vagy lányom..mondhatom igen a szépség túlértékelt, és így gondolom ha másról van szó (férfiak főként), de ilyenkor arra gondolok h én magam felé meg elvárom a szépséget, és teszek érte..kicsit visszás h a szépség nem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-01 22:57:37 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    "nőknél nem jóképű = csúnya, erről beszélek" Ne haragudj, de ha valaki azt mondja magáról h nem jóképű,akkor ki mire gondoljon?..mert ha valaki azt mondja h átlagos vagyok, azt lehet értelmezni...például ha egy lány azt írná neked h nem vagyok szép, mire gondolnál??
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-01 22:51:08 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Szia..nyilván a MGTOW nem megoldás, és ha elburjánzik meglesz a "haszna"..csak ezeknek a férfiaknak a nagy többsége valószínű kiábrándult, és semmi kedvük küzdeni már, főként h nem is bíznak a sikerben..erre írtam h nem gyávák csak kiábrándultak..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-01 22:46:32 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    A magasság témához szólnék hozzá..szóval én soha nem olvastam női magazint, még tini koromban sem, de azt látom h mindenkinek nálánál magasabb kell..anyumnak is, nagymamám is mindig ezzel jött, h papa milyen fess magas férfi volt..szóval ez jóval túlmutat a magazinok elvárásain(már ha vannak egyáltalán olyanok)..az én párom is magas(2 m) mint egy kosaras és bevallom engem ez megfogott és az alacsonyakat soha észre sem vettem..de ahogy most aztamindenit olvasom, hát elszégyellem magam, komoly...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-01 22:22:46 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Alapvetően úgy látom h kiábrándult emberkék is írogatnak ide, akiknek az önértékelése alacsony..Egyébként olyan érdekes h a csúnya(átlagos inkább) pasik sírnak h nem kelnek el..hát a csúnya lányok sem:(...ez sajnos így van, de akkor a társadalomnak kellene igazságosabbnak lenni és valahogy propagálni a nem olyan kellemes külsejű embereket, vagy kevésbé a nagyon szépeket, de kérdés h ez mennyire oldaná meg a problémát..tényleg rossz csúnyának, vagy semmitmondónak lenni..de hát nekem is az tetszik...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-01 19:24:22 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Szia..én nem értek egyet azzal az elvvel, h a férfiak vegyék fel a kesztyűt, meg h gyávák..már ne haragudj, de te tényleg azt szeretnéd h valami francos harc alakuljon ki..igen természetesen a férfiak hozzáállásán is van mit csiszolni itt-ott, de h gyávák, mert elegük van abból amit látnak..hát azért azt kétlem..szegények így még csak jobban perifériára szorulnak, pedig most még a társadalomban "megbecsült" helyük van, vagy mondjuk így vannak még normális szeretett teljes kapcsolatok.. Ez nem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-01 19:06:21 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Jaj Kedves, azért ne legyél már ennyire negatív..magyar férfiak is szépek, nekem a legszebbek, ne viccelj már.. A magyar lányok szépek, igazolandó, nem véletlenül megy a Dubai és társai szexturizmus..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-01 19:03:23 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Számomra fontos, mert 1,70 vagyok..plusz még jön a magassarkú..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-01 15:33:51 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Igen, amúgy a nők sem kimondottan szépek, de ízig- vérig nők..ez inkább az olasz stílussal, életstílussal függhet össze..egyébként én kint sok helyes fiút láttam, de mind alacsony volt és túl barna(nekem), nagy orrú,  jah meg kicsit zsíros bőrű fajta ahogy elnéztem..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-01 15:19:27 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Az olasz pasik mindig etalonok voltak( külföldön is), az szinte egy külön férfi típus az olasz "csődör"..nem csodálom h sok magyar lány fejét elcsavarják..most is..kicsit olyan ez mint a félvér/karamell lányok, vagy manapság a koreai csajok imádata..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-01 14:56:00 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Nagypapám mondta mindig a szép lányokat viszik a külföldiek..Mondjuk én egyáltalán nem nézem le, sőt még hülyeségnek sem tartom..a szépség tőke, melyet mindenki úgy hasznosít ahogy tud, főként ha nincs más amiből előnyt lehet kovácsolni..és igenis presztízs egy külföldivel járni(nem menekült), még ha nem is gazdag, mert érdekesebb(fekete férfiak)..sajnos így sok magyar férfi maradhat nő nélkül, ami nem tesz jót a társadalomnak, de sokan tesznek erre, és inkább a jobb, izgalmasabb (=trendibb)...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-04-01 14:35:23 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Már a nők is egymáshoz képest határozzák meg a nőiességüket. Aztán itt jönnek az elborult műmellek, műkörmök, műhajak… A nők mindig is versengtek egymással, illetve majmolták a gazdagabbat,szebbet....nem a férfiak határozták meg mi a nőies, a nők szabták a tendenciákat, azzal h másolták egymást (épp aktuális királyi szeretőt, politikus feleséget vagy akár a falu legszebb lányát) vagy épp jobbak akartak lenni a sok versenytársnál, kitűnni vágytak és így teremtve divatot... rossz úton jár az...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-03-31 22:51:47 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-03-31 22:52:17 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Szia Sil..tényleg bukó a játék, nem dacból írtam,  én olyan fura lény vagyok aki szeret egyedül lenni...sokszor a párom is haragszik ezért, de már az elején mondtam h nekem kell a magány (legalább nem csimpaszkodom)..de én azért ezt a magányt valakivel szeretném megélni és ha nem akkor felelősséggel választom az egyedüllétet, ahogy írtad, csak így lehet..sajnos sokszor látom h a kapcsolatból ki-be lépkednek a nők, sokszor azért a férfiak is, főként ha fiatalok..őszintén kinek kell az a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-03-31 22:07:16 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Köszönöm az infót..megpróbálom megtalálni ezt a könyvet..most is kutatgatok a neten ezzel kapcsolatban, csak sok az infó és sokféle, ezért lenne jó egy összefoglalást találni..az elcigányosodás( utálom ezt így írni,mint valami betegség) tényleg probléma lesz, de ha az ember politikailag korrekt akar lenni erről nem beszél, mert valaki magára veszi..nekem van 2 cigány értelmiségi barátom, szóval őket nem akarom bántani, de néha ők is beszélnek ilyenekről, szóval akinek van némi sütnivalója az...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-03-31 21:58:41 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Múltkor olvastam egy amerikai cikket, melyben a magyar lányokat ajnározták , h milyen jók feleségnek..hozzájuk képest ezek szerint tényleg..:O
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-03-31 16:04:46 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Ne haragudjatok de én nem hiszem h alig van olyan lány aki képes egy kapcsolatban működni és nem mellesleg sok olyan nő is van aki jól keres és mellette jó házassága van..példa a bátyám ahol a párja amellett h jól főz, még jobban is keres bátyámnál és már 14 éve együtt vannak és imádják egymást..tesóm amúgy igazi értelmiségi csak a könyveket bújja meg sportol, egy villanykörtét sem tud becsavarni..ellenben a párja... kérdem én akkor mit tud bátyám adni a párjának és...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-03-31 15:37:23 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Na az lenne még szép, egy új Ratkó-korszak..de félek h a gyermektelen nőkre is ez vár, jah meg az abortusz betiltása ha kevesebb a gyerek..gondolom..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-03-31 15:25:50 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Igen, mert tudod itt néha úgy utalnak a szekálásra mintha az kimondottan csak nő tulajdonság lenne, holott ez nem igaz...engem sokszor szekál a párom én őt nem, mert valahogy nem vagyok olyan, sosem voltam..és nem minden nő viszi a kasszát, ráadásul még csak férfias sem vagyok, de nem sok tökös nőt ismerek, szóval még nem kell aggódni szerintem..én  sem szeretnék egyedül élni, viszont ha a férfiak egyre inkább félnek a házasságtól akkor elfogadom és megvagyok én egyedül is..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-03-31 15:17:06 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Szia! Lehet még összejön a boldogság, sosem késő..erről a muszlim többségről valami infót adnál, mert érdekel(és persze nem akarok olyan világban élni)..jómagam mindig azt hittem h a romák lesznek többségben hazánkban, ugye ők magyarok de kisebbség is egyben...ha linket adsz meg vagy könyv címet az is ok, szeretek olvasni..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-03-31 15:10:50 - Férfiak, akik a maguk útját járják »
    Egy csupán egyénekből álló(család nincs), még lehet h boldog társadalomhoz..ilyen még nem volt, próbáljuk ki..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-03-31 11:51:39 - Mi a fene az a MGTOW? »
    "Aztán egyszer csak jön valaki, felrúgja az egész életedet meg elképzelésedet és olyan mocskosul szerelmes leszel, hogy elfelejted ezt az egész túlmisztifikált elvárás-elképzelés-mátrix baromságot" Pontosan..
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-03-31 11:46:08 - Mi a fene az a MGTOW? »
    Igen az idő az ismerkedésre fontos..de én inkább a fiatalok bulis találkozgatási módszeréről és annak kudarcáról írtam..teljesen más a szerelem és tényleg szubjektív a szépség..És tényleg felületesebb a világ mint 50 éve, de szerintem mindig is a szépek voltak előnyben..sajnos.. A barátnőm nagy szerelme olyan rusnya volt h ritkán látni olyat..és mégis nők csüngtek rajta(barátnőm is csak egy volt)..miért? mert volt stílusa, humora(na az nagyon) és jó eladta magát..de szerintem ez is adottság...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-03-31 00:29:24 - Mi a fene az a MGTOW? »
    Sajnos tény h ha valaki párt szeretne találni megalkuvónak kell lenni..mert aki szép legyen az férfi vagy nő tudja magáról sőt tesz is érte(kondi, plasztika), számára az érték így elvárja a párjától vagy párjelöltjétől is..vagyis a szépnek több kell az átlagosnál, mivel ő maga is több mint az átlagos (pusztán fizikai síkon mérlegelve, de mi tudjuk h nem csak az létezik)..miért érje be egy szép az átlagossal amikor sokszor az átlagos sem éri be vele??Megint egy alapprobléma, jelesint : (ez a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-03-31 00:03:00 - Mi a fene az a MGTOW? »
    Szia Inaara..!Én sem használok sok sminket, régebben kimondottan elleneztem..Mindig úgy vagyok vele ha valakinek szép a bőre minek dugdosni, de sok fiatalnál látom h próbálja..jó múltkorában egy üzletben láttam egy szép 16 év körüli lányt aki az anyukájával cipőt próbált..elsőre feltűnt nekem a lányon h szinte filmes smink van..nekem visszás volt h szép bőrű, fiatal üde és vastagon sminkel..de ha csak ő lenne, nem szólnék..józan ész kell hozzá h belássuk h nem tesz jót a smink és h a címlapok...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - 2014-03-30 23:20:24 - Mi a fene az a MGTOW? »
    Ez is nagy probléma, nem állítom h én nem tapasztalom, de nem sírdogálok..Mindenesetre be kell látni h a nők helyzete sem rózsás ebben a  szép magyar válsággal-teljes kapitalizmusban..de ehhez tényleg kell az empátia h belássuk h a nőknek is nehéz..És persze ezek  közös érdekek mind a férfi elnyomás megszüntetése, mind a női munka esélyegyenlőség létrejötte..Nem hiszem h pár év alatt ez megoldódik, kétlem inkább, hacsak nem lesz egy lázadás vagy forradalom...úgyhogy ezt a békát én is lenyelem...