Szerzőinkről

Rokapapa

Rokapapa
Egy olyan férfi vagyok aki a női emancipáció nélkül még mindig a munkásosztály tagja lenne. Ennek ellenére elítélem a női emancipációt és a feminizmussal együtt csak az emberi faj elkorcsosodásának és a természet megcsúfolásának tekintem. Nem érdekel ha ezért bárki megvet vagy elítél de mielőtt bárki kővel dobálna előbb nézzen szét maga körül és döntse el jobb lett e a világ a nők "felemelkedésével". :(

Rokapapa 2 cikk szerzője:

Rokapapa összes megjelent cikke »

Rokapapa friss hozzászólásai:

  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Apa lássa el a háztartást, míg anya pénzt keres? »
    Már többször linkeltem , nem fogom x.- szerre , az iparban dolgozó , termelő munkát végző nők száma millió feletti. Akár tetszik , akár nem ez egy tény. Félek valahol hibásak a számok. Ma Magyarországon kb. 1 350 000 nő dolgozik összesen és ebben benne vannak a gyeden, gyesen és szülési szabadságon lévők is. Ennek a számnak pedig több mint 70%-ka szellemi dolgozó. Nézz utána nyugodtan, ezek 2020 és 2019-es adatok. A több mint 4 milla dolgozó embernek 33,1%-ka nő. A termelő munkát végző...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Apa lássa el a háztartást, míg anya pénzt keres? »
    Minden ember olyan munkát végezzen, amire alkalmas. Végre van köztünk némi egyetértés. Tehát akkor te is elismered, hogy a házimunka 100%-ban a nők dolga. Amúgy ismerek pár doktornőt de csak rossz tapasztalataim vannak az ügyvédnőket pedig egyszerűen gyűlölöm. Hiába lehetnek jó orvosok vagy ügyvédek ha nem lesznek azok soha. Elismerem, hogy jó a memóriájuk, sokat tanultak (magoltak) csak azt nem tudják mit is tanultak és a legfontosabbat nem tudták megtanulni... ...ember módjára...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - A szoknya napja – A szoknya múltja? – Párizsban agyonverik a miniszoknyás nőket »
    Nagyon jó! Csak hátra kell dőlnünk és végignézni miként számolják fel a migráns tömegek a feminizmust és magát a női eggyenjogúságot és az ezekkel együtt járó nemek harcát. Csak azt kell kitalálni, hogy ezt a sok élősködőt, hogyan pateroljuk vissza ha már a nőket betörték.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Modern Férfipolitikáért Mozgalom – új irány a magyar férfimozgalomban »
    Itt a válasz arra a sok propaganda baromságra, hogy az iskolától leszel intelligens. https://mindenkimaskeppegyforma.reblog.hu/a-8-intelligenciatipusbol-hanyat-ker-szamon-az-iskola Az eddig felhozottak csak egy oldalról nézik az intelligenciát nem egészében. Plusz probléma, hogy az iskolai rendszer nem fejleszti hanem kiöli az intelligenciát mivel magolásra kényszerít gondolkodás helyett. (Ha nem így lenne a lányok igen rossz tanúlmányi eredményekkel hamar kibuknának az iskolából.) Mind...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Egymillió forintot csalt ki egy nő a társkeresőn naiv férfi áldozatától »
    Honnan veszem, hogy a csalást a férfiak a nőktől tanulták? A csalás egyidős a kurválkodással amikor is a férfibecsület még létező és merev keretek között tartott dolog volt.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Egymillió forintot csalt ki egy nő a társkeresőn naiv férfi áldozatától »
    Naooo ritkán szokotál így visszaszólni de ez most telitalálat volt. Majd ha lesznek olyan megnyílvánulások ami tartalmaz bármi megvitathatót majd hozok érveket de eddig csak hisztit és a mások mondandójának félremagyarázását és pocskonfiázását láttam.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Apa lássa el a háztartást, míg anya pénzt keres? »
    Támogatom a szerepcserét de akkor 100%-ban. Mi dolgozunk otthon de akkor a munkahelyeken is miénk a könnyű munka ha dolgoznunk is kell. A nőknek meg sipirc a bányába. Ha jól válogatják oda a dolgozokat akkor azt is megtudhatjuk igaz e a mondás, hogy magától feljön a szén. Komolyan mondva elfelejtik, hogy nem az a munka ha ülnek egy légkondizott irodában hanem az a termelő tevékenység amire a nők biológiailag alkalmatlanok.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Modern Férfipolitikáért Mozgalom – új irány a magyar férfimozgalomban »
    Mert a férfiak nem olyan énközpontúak mint a nők, a családosok meg pláne nem. Érdekes, hogy diplomával akarod magyarázni az intelligenciát mikor már harminc éve bebizonyítottak, hogy a leg intelligebsebb emberek a lagalacsonyabban iskolázottak között vannak. Ami meg a diplomások szavazatát illeti teljesen reális, hogy ne szavazhassanak figyelembe véve az ott tanúlt társadalomromboló hükyeségeket.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - 10 mondat, amit a macskádnak mondhatsz, a párodnak nem »
    A férfiak már az óvodában megtanúlják de azok akik jártak bölcsödébe már ott. A férfiak tanulásával kapcsolatos észrevételedért ezer köszönet kedves Anna hisz ép te emeled ki azt az ősidők óta ismert tényt, hogy a nők mennyivel ostobábbak a férfiaknál.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - 10 mondat, amit a macskádnak mondhatsz, a párodnak nem »
    Kedves lady! Teljesen igazad van. Feleslegesenn zaklatja férfi olvasók tömegét a sok hülyeségével miközben azt mondja csak azt szeretné ha békén hagynák. Ez így akkora ellentmondás, hogy elfogott az az érzés miszerint senki nem foglalkozik vele és ezt nehezményezi.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - EMI – Kásler Miklós: Ősztől a hetedikes fiúk is megkaphatják a HPV-elleni oltást »
    Vegyük alapul a nemek kapcsolatát. Minden nőnek tapasztalt férfi kell míg a férfiaknak még formálható zsenge pipihusi. Persze ez számodra már is visszataszító hisz mit is képzelek én, hogy bárminemű igényt támasztok hisz azt csak nektek nőknek szabad. Ha egy nőnek több szexuális kapcsolata volt elértéktelenedik míg egy férfinak pont ez növeli az értékét. Egszerű kölcsönös elvárásokról beszélünk hiába akarsz belemagyarázni erkölcsi kettős mércét. A betegségek kordában tartásához elég volt a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Egymillió forintot csalt ki egy nő a társkeresőn naiv férfi áldozatától »
    Szánalmas mennyire erőszakossan próbálsz itt trollkodni. Látványos a felháborodásod amiatt, hogy a férfiaknak is van véleményük sőt még igényik is. Hiába osztod itt meg a sok beképzelt hükyeségedet csak magadról állítasz ki szegénységi bizonyítványt.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Egymillió forintot csalt ki egy nő a társkeresőn naiv férfi áldozatától »
    Kedves Anna! Nem igazán értem a férfiak könnyű penzszerzésével kapcsolatos megjegyzésedet. Tulajdonképpen azt nehezményezed, hogy a férfiak is képessek tanúlni a nőktől?!
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Egymillió forintot csalt ki egy nő a társkeresőn naiv férfi áldozatától »
    Nem is való pénz és vagyon olyan embernek aki nem tud rá vigyázni. A női viselkedési formák fokozodó aljassága se meglepő. Olyan erővel akarja az állam a nők 100%-át munkára fogni, hogy a jelenség elkerülhetetlen. A nők többsége sosem akart dolgozni és most is csak kényszerre teszik így nem csoda ha nő a könnyű pénzszerzésre utazó nők száma és a módszereik is bővűlnek. Bár érdemes megfigyelni, hogy akár csalókról akár prostikról van szó mindig azok a legjobbak akik képessek eljátszani a mára...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - EMI – Kásler Miklós: Ősztől a hetedikes fiúk is megkaphatják a HPV-elleni oltást »
    Erkölcsök helyett védőoltás. Miféle katasztrófának kell bekövetkeznie ahhoz, hogy észrevegyük végre a tudásunk sem ment meg minket az önpusztítástól?!
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - „A fehér férfiak nem velünk egyenlőek, hanem a rabszolgáink lesznek. Az idők változnak.” »
    Mi ez, ha nem csodálat :D Feminizmus
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - „A fehér férfiak nem velünk egyenlőek, hanem a rabszolgáink lesznek. Az idők változnak.” »
    Lényegtelen, hogy játszák e a katonásdit vagy sem. Három dolog már is világos. 1. A demokrácia védelme alatt azt csinálnak amit akarnak, hogy több pénzt és hatalmat szerezzenek. 2. Ha megszerezték a pénzt és hatalmat már nem is kell játszaniuk, tömegével fognak mögé fegyveres férfiak állni teljesen becsicskulva. 3. Egyértelműen feminista hátszelű és jól értelmezhető, hogy a feministák sosem akartak semmiféle egyenlősdit csak totális uralmat.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Közlegény, vigyázz! »
    Ilyenkor felmerűl a kérdés ki lesz a biró aki erőszak esetén eldönti ki az erőszakos és ki az áldozat. Kevesebb mint 3 éve költöztem pestről vidékre. Pesten a gyerekek iskolájában minden verekedést elleneztek de lányok vs. fiú vagy lány vs. lány bunyó esetében a lányok nem kaptak büntetést valamint ha fiú is belekeveredett automatikusan ő az erőszakos és kapta az intőt a szülő pedig a beidézést. Ezzel szemben itt vidéken a fiúk verekedésébe nem szólnak bele míg lányok rögtön kapják a büntetést....
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Modern Férfipolitikáért Mozgalom – új irány a magyar férfimozgalomban »
    A fidesz és a többi párt is segélyezi ezeket az élősködöket de a problémáikat nem oldják meg. Nem is lehet hisz alúlképzettek és lusták. Tanúlni nem hajlandóak és dolgozni sem helyette segélyeztetik magukat és kivonulnak a társadalom tagjai közé, hogy lopjanak, csaljanak, raboljanak, kolduljanak és öljenek. Akkor se fog változni semmi ha nem kapnak segélyt hisz akkor is csak azt tennék amit így is tesznek.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Közlegény, vigyázz! »
    Hétköznapi sztori, ha csak a saját gyerekkoromból indulok ki 1000 fiúból 999 rendszeresen átéli ezt. Én is kaptam szülői értekezleten bőven mivel a fiamat arra tanítottam mindig, hogyha vakaki megüt üss vissza de kétszerakkora erővel mivel az ilyenek másból nem tanúlnak.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Modern Férfipolitikáért Mozgalom – új irány a magyar férfimozgalomban »
    Komoly gondnak látom, hogy nem tudtok elrugaszkodni a jelenlegi "ember csoportokon" alapuló politikától. Ma mi van a politikában?! Minden párt kizárólag a nőknek, a határon túl élőknek vagy a nyúgdíjasoknak kedvez néha megemlitve az ifjúságot még ritkábban a családot miközben nagy ívben tesznek azon emberekre akik eltartják az országot. A családos dolgozó (adófizető) férfiak minden csoportot lefednek mert nem az állapot a lényeg hanem az ember. Így a családosok nézik minden korosztály érdekeit...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Modern Férfipolitikáért Mozgalom – új irány a magyar férfimozgalomban »
    Bevallom ezt azért nem írtam bele mert én is úgy gondoltam, hogy a nyolc általános és az erkölcsi feddhetetlenség alap már csak azért is mert a jogosítvány megszerzését is most rendelték minimum 10 osztály elvégzéséhez.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Mégsem járnak jól a “Nők 40” kedvezménnyel az asszonyok? »
    Én azt nem értem kik és honnan vették, hogy ezzel jól fognak járni a nők. Ha valaki a ledolgozott éveket és a béreket nem is veszi figyelembe akkor is tudhatná, hogy az állam sose ad csak elvesz. Vagyis amit az egyik kezével ad annak a dupláját visszaveszi a másikkal. Komoly gondok vannak a fejekben ha csak a szép szavakra figyelünk a tények helyett.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Modern Férfipolitikáért Mozgalom – új irány a magyar férfimozgalomban »
    A választójog megvonása alap dolog. Eleve nem jó ha mindenki szavazhat hisz az vezet oda, hogy nem az emberekért alakítják a politikát hanem csak egyes csoportokért. Valójában az lenne a helyes ha csak azon adófizető férfiak szavazhatnának akiknek családjuk van mivel így minden korosztálynak szólnának a politikai programok. A hogyanra pedig lehetne ezer forgatókönyvet írni akkor is az ezeregyedik jönne be. Valójában két irány lehetséges. 1. A jelenlegi vezetőink észhez térnek és elindítják...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - 10 mondat, amit a macskádnak mondhatsz, a párodnak nem »
    Nekem is első gondolatom a kutyás folytatás volt. Ám mondat helyett én inkább szót használnék. Mondjuk 10 szó amit egy kutya pár hét iskolával megtanul de egy nő még két évtized iskolába járással sem. Pl.: ül, fekszik, marad, lábhoz stb.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Modern Férfipolitikáért Mozgalom – új irány a magyar férfimozgalomban »
    Pont úgy mint 200-300 éve. Imádom az ilyen provokatív és értelmetlen kérdéseket. Nincs új a nap alatt csak azt a jól működő társadalmi berendezkedést kell visszaállítani ami volt és amit fejlődés címszó alatt lecseréltünk erre a használhatatlanra.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - „A fehér férfiak nem velünk egyenlőek, hanem a rabszolgáink lesznek. Az idők változnak.” »
    Az a gond, hogy elbeszéltetek egymás mellett. Hunn a szép nőkről beszélt akiknek semmit nem kell tenniük a sikerért te pedig azokról akiknek kell érte tenni valamit. Valójában nincs különbség hisz amit a kevésbé szép nőknek megkel tenniük a sikerért azt a szép nők is megteszik amint megérzik a sikert. Az pedig általános tény, hogy a sikeres nő elhülyül. Egyedül a férfiak képesek józanul kezelni a siker adta népszerűséget de ők sem egyformán és nem azonos mértékű sikert. Valójában az lehet a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - „A fehér férfiak nem velünk egyenlőek, hanem a rabszolgáink lesznek. Az idők változnak.” »
    Az a szép az egészben, hogy a kijelentései nem rasszisták hisz a fehérek és főként a fehér férfiak szapulása nem minösül annak. Bezzeg ha zsidozott volna!!! Valamint még a feminizmus is tudja rejtve pénzelni és támogatni mivel pusztán a fehér férfiak gyalázása egy fekete nő szájából még feminizmusnak sem mondható csak puszta szabadság mozgalomnak. Amúgy jó példája ez annak, hogy a nőket vallási és etnikai hovatartozásuktól függetlenül elkel tiltani a politikától és kikel zárni őket a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - „A fehér férfiak nem velünk egyenlőek, hanem a rabszolgáink lesznek. Az idők változnak.” »
    Alapjaiban igazat kell adnom mindkettőtöknek. A szép nők alapjaiban sikeresek kisebb nagyobb közösségben míg a kevésbé szépeknek többet kell tenniük a sikerért. Általában ez kimerül a kurválkodásban és magamutogatásban így valójában nekik sem kell tenniük semmit hisz a siker beálltával ezt amúgy is megtennék. Természetesen közös az is, hogy életük derekán mikor rájönnek mit tettek a sikerért vagy annak hatására egyformán a férfiakat hibáztatják. Az is tény, hogy a siker annak mértékével...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Modern Férfipolitikáért Mozgalom – új irány a magyar férfimozgalomban »
    Alapjaiban szépek az elképzelések de 100%-ban kivitelezhetetlenek és helyenként öngól gyanúsak. Elsőként a nemekre vonatkozó munkahelyekre és oktatásra reagálnék. Semmi szükségét nem látom a férfiak szerepének az óvodában miként a nők jelenléte is (mára már bizonyítottan) káros az iskolákban. A foglalkoztatások kapcsán csak akkor tudok egyetérteni a nemi alapú munkák felszámolásával ha majd a nők is kézben fogva a 40 kilós légkalapácsot teljesítik a férfiakra (irodában ücsörgő nők által)...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Girl power »
    Amagam részéről világ életemben visszataszítónak tartottam a női akcióhősöket. Én még a az erős és határozott férfiakat magasztaló filmipari remekműveken nevelkedtem. Nem is tudok már filmet nézni mert műfajtól függetlenűl mást már nem mutatnak mint okos és határozott férfiakat verő vagy nekik parancsolgató nőket és meghunyászkodó, nőknek engedelneskedő, ostoba és gyáva férfiakat. Én is azt látom, hogy ezek a hányadék filmipari termékek férfiak tömegeinek tetszik. A probléma győkere inkább...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Ne legyen Apák Napja! – az utca embere 2020 Apák Napján »
    Mert dugni jó. Amúgy elszomiritó, hogy a mai "modern" nő össz értéke a két lába között van.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Ne legyen Apák Napja! – az utca embere 2020 Apák Napján »
    Hát ez elég gyatra hozzászolás volt és magától értetődően személyeskedő ha már érveid nincsennek. Ha a nők valaha is elnyomásban éltek volna már nem lenne emberiség. A nők jogainak korlátozása pedig szükséges és pont a nők védelmét szolgálja. Jelen társadalmunkban a nők legnagyobb eklensége a nők és szükséges a nők jogfosztása, hogy a férfi megtudja őket óvni saját maguktól. Erre élő példa a hozzászólásod szinvonala és stilusa. Sosem voltak elnyomva a nők csak mindazért amit a férfiak tettek...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - A felvilágosult férfiak leteszik a fegyvert! – Élettársi vagyonjogi megállapodás »
    Én is ezt látom. Nagyon sajnálom a gyerekeimet és apa ként kétségbe ejt mit hagyunk itt nekik. A jelenlegi jogi, társadalmi helyzetben egyik nem sem lehet boldog és az irány ami állítólag előre a jövőbe mutat még inkább elvesz tőlük mindent.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Ne legyen Apák Napja! – az utca embere 2020 Apák Napján »
    Még hozzá kő keményen mivel a nők az elmúlt évtizedekben eljátszották a kapott lehetőségeiket bizonyítva, hogy jogokkal felruházni őket kifejezetten társadalom romboló.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Ne legyen Apák Napja! – az utca embere 2020 Apák Napján »
    A terhesség nem munka és nem is teljesítmény. Pont a nők hangoztatják folyton, hogy a terhesség milyen szép, jó és csodálatos dolog. Tehát megtiszteltetés amit ismételten csak nekünk köszönhetnek.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Ne legyen Apák Napja! – az utca embere 2020 Apák Napján »
    Már számtalan esetben felemlitettem, hogy az anyává válás nem a szülésről szól. Az apaság gyakorlatilag már a szülés elött elkezdődik hisz a férfi feladata szülés elött a nő eltartása majd a szülés után pedig még a gyermek eltartása is. Persze nem minden a pénzről szól de ha nincs pénz az apaság sem valósulhat meg. Ezzel szemben a gyermekről való gondoskodás jelenti az anyaságot amit egyre rövidebb idő ellteltével semmibe vesznek a nők. Sajnos az apákat elüldőzik ezzel gátolva őket az...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - A felvilágosult férfiak leteszik a fegyvert! – Élettársi vagyonjogi megállapodás »
    Szép Magyarra lefordítva éljünk külön egy fedél akatt. Mindenki döntse el maga, hogy ez neki megfelel vagy sem. A magam részéről ebben a felállasban értelmetlennek tartom az együttélést. Ha ilyen lehetőségeim lennének inkább választanám a magányt, az se nagyobb önsanyargatás.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - A megveszekedett radikális feminista Mérő Vera kicsinálta a Nők Lapja egyik újságírónőjét »
    Nekem erről eszembe jut több cikk is ami itt jelent meg a férfihangon. Évente 4-5 jólsikerült cikk jekenik meg ezen az oldalon az antifeminista szervezetek sikereiről és arról miként hiteltelenedik el a feminizmus. Ez lenne az a siker vagy hiteltelenség?! A feminizmus terjed és sose volt még annyira erős és lendülezes mint manapság. Félek ez a rohamos erősődés csak fokozódni fog.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Hölgyem, ön is úgy érzi, hogy a törvények felett áll? »
    Kétségtelen, hogy nem annak van igaza aki nagyobbat tud ütni mivel a társadalmunkban annak van igaza aki hangosabban visit. Üditő érzés olyat látni ha valakinek annak ellenére sincs igaza, nagyhangon visit. Ezt leszámítva nem tudom mire válaszoltál mivel a férfi bűnözésnek és erőnek semmi köze ahhoz, hogy a hatóságok milyen fellépést alkalmaznak. Továbbra is kiemelem, hogy több hasonló magabiztos, határozott és ellenszegülést nem tűrő fellépésre van szükség a női szabály/törvény sértök ellen. A...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Hölgyem, ön is úgy érzi, hogy a törvények felett áll? »
    Nagyon tetszett a videó. Sok hasonló rendőri intézkedésre lenne szükség a sok agyament picsával szemben. Legalább egy részük megtanulná tisztelni a férfiak erejét. Remélem nem hurcolják meg az intézkedő rendőröket a feminista nyomás hatására és a jövőben a kollégáik szereplésével és az önkéntes operatörők lelkes közreműködésével sok hasonló jelenetet láthatunk majd. Hiszem, hogy a hasonlóan határozott nőkkel szembeni fellépés jó hatással van a férfiak (tökeinek) fejlődésére és a nők "nekem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Az antifeminista paradigmaváltás »
    Felesleges statisztikai adatokkal dobálóznod mivel egyik üti a másikat. Az uniós statisztikák szerint Magyarországon évente több mint 400 szándékos emberölés történik ami a lakosság számára vetítve a második legmagasabb arány az unióban, ezzel szemben a rendőrségi statisztika összesen 96 emberölést tartalmaz. Melyik hazudik? Mindkettő! Azt viszont bárki láthatja aki foglalkozik a híradásokkal, hogy az évi 96 emberölésnél 2-3 szór többről számol be évente a média. Milyen pisztollyal ?...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Az antifeminista paradigmaváltás »
    A kedvencem a KSH statisztika. Pont ők ismerték el, hogy a statisztikákat rendelésre készitik. Több mint 2000 esetben állapitott meg a rendőrség súlyos törvénysértést nálluk és jelenleg is mintegy ezer eeetben folyik a nyomozás. Keress rá bátran, néhány hónapja még a híradóban is benne volt. Nagyából ennyit a statisztikai tényekről. Pont úgy működnek mint a kérdőívek, ha a válasz nem megfelelő - a megrendelő számára - akkor a válaszadó nem tartozik bele abba a csoportba akinek a véleménye...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Az antifeminista paradigmaváltás »
    Olyan statisztikával érvelsz amelyet feminista szervezetek kényszeritettek ki és ellenőrizhetetlen a valóság tartalma. Külön érdekesség, hogy az adatokat az ügyészség nem is támasztotta alá. Tipikus rendfenntartó stratégia a hangoskodó tömegek megnyugtatására. Sehol a világon nem fog a rendőrség olyan statisztikai adatokat kiadni amely alátámasztaná a nők elleni erőszak terjedését. Egy ilyen kérdés a hatóságok felé eleve olyan mindha fegyverrel a kézben kérdeznénk valakitől, ha a válasz nem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Az antifeminista paradigmaváltás »
    Sajnálatos módon mire az emberiség feleszmél már annyira elterjedt lesz a feminizmus, hogy a kihalás nem csak a fehér embert fogja érinteni. Az erőszakos hatalomátvétel nem álmodozás hanem egy kialakulóban lévő folyamat. Feltehetőleg még évtizedek fognak eltelni bármiféle érdemi változás elött de már most sem azok verik a nőket akiknen nincs nőjük hanem azok akiknek van. Már látható, hogy van egy pont ahol a férfiak becsicskulása visszafordúl. Egyanlőre a rendfenntartás egyre keményebben...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Az antifeminista paradigmaváltás »
    a jelen körülmények között már csak két lehetséges lépés maradt a férfiaknak a sakktáblán: vagy az erőszakos “patriarhális reakció” vagy a valódi egyenlőség megkövetelése. Épp ésszel mindenki tudja, hogy kettő helyett valójában csak egy megoldás van. Ez a meglátásod jó de végkövetkeztetés szempontjából nem értek egyet veled. Valódi egyenlőség/egyenjogúság nem volt és nem is lehet. A két nem alapjaiban eltérő, más a gondolkozás és mások az érdekek is így a két nem igényei mentén lavírozni...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Nőpolitika és férfipolitika együtt? Lehetséges és szükséges. »
    Bazinga! Köszönöm, hogy felhomályositottál arról, hogy már a középkorban sőt az ókorban is urnákhoz járultak az emberek. Eddig úgy tudtam, hogy a bemesség veleszületett dolog volt de bizonyára tévedtem és váladztással érdemelték ki a kékvérűek a származásukat. Nemlehet, hogy a dibókat nem meteorít pusztitotta ki hanem kuzavazták őket? Ha fogalmad sincs miről írsz legalább ne akard megtévesztéssel igazolni önmagad. Deadpool! Benned nem csalódtam. Pont olyan értelmetlen vaskalapos vagy mint...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Nőpolitika és férfipolitika együtt? Lehetséges és szükséges. »
    Egyik sem cáfolata az általam leírtaknak pusztán csak megerősítenek abban, hogy jók a meglátásaim. A házasság alapjainak legfőbb értéke a tisztelet. De soha egy nő sem fogja tisztelni a párját ha nincs miért. Beszélhetnénk itt arról, hogy a férfiaknak elkel sajátítani viselkedésmintákat meg legyünk határozottak és magabiztos legyen a megjelenésünk de az utolsó mondatoddal rá is cáfoltál ezekre. Teljesen mindegy ki keres többet egy házasságban, ha egy nő is pénzkereső akkor onnantól kezdve...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Nőpolitika és férfipolitika együtt? Lehetséges és szükséges. »
    Külön nő és férfi politika!? Már maga az elnevezés is bizarr. Arról nem is beszélve, hogy ha a kettő párhuzamossan működik csak új kvótákat fog szűlni. A politikából kikellene zárni minden nemi csoportot, hogy az ne nőkkel vagy férfiakkal hanem az emberekkel foglalkozzon. Régen volt egy jól funkcionáló (bár korántsem fedte le az emberiséget) pilitika a " családpolitika" amit a nők szavazati jogával gyakorlatilag felszámoltak. A nemileg külömböző pilitika csak tovább nővelné a két nem közötti...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Miért ábrándultak ki a férfiak a nőkből? »
    Szerintem inkább arról van szó, hogy a férfiak szocializációja még mindig megrekedt a 20. század elejének értékrendszerében, ahol való igaz a nő nem volt egyenrangú a férfival, ugyanakkor egy idealizált nebáncsvirágként lettek bemutatva a kor férfijainak számára, akiket védeni, vezetni és babusgatni kell. Ez az a pont ahol is számomra megbukott ez a cikk. Ritkán mondok ilyet de ez most egy olyan "hová tűntek az igazi férfiak" egy újabb írása lett csak a férfiak más hibáit kiemelve. A...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Itt a világvége, legsúlyosabban érintettek a nők – ezerkétszázadik iteráció »
    Szépen összefoglaltad. Ha egy férfi arról beszél, hogy ő nem részesült a vele együtt tanuló nők kurva magatartásából az azt jelenti, hogy őt levegőnek nézték. Mikor pedig egy nő beszél a szük bulizós rétegről az azt jelenti, hogy egy szűk réteg tisztességes. Adatokkal tudok szolgálni. 180 +/- 5 nő volt csak a kollégiumban, nem ismertem mindet csak kb. A felét de abból csak 1 volt amelyik nem érdemelte ki a ribanc jelzőt. Azok akiknek pedig a szülők béreltek kecót gyakorlatilag mind ribanc...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Itt a világvége, legsúlyosabban érintettek a nők – ezerkétszázadik iteráció »
    Jogos az észrevétel. köszönöm! Javítottam /bár talán a hvg ellen se ártana védőoltás :) /
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Itt a világvége, legsúlyosabban érintettek a nők – ezerkétszázadik iteráció »
    Középiskolában nem ribackodhatott? csak az egyetemen? Köszönöm, hogy rátapintottál erre és világossá tetted mennyire hiányos volt a megfogalmazásom. Akkor javítanák is: Az én időmben már szinte minden felsőoktatásban tanuló nő ribanc volt, viszont akkor a középiskolások nagyobbik fele majdnem az érettségéig szűz volt. Ma már persze jól tudom, hogy más a helyzet és így jogos az észrevételed. Sajnos ma már sokan a középiskola előtt kiérdemlik a ribanc jelzőt. El sem képzelhetem ma mekkora...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Itt a világvége, legsúlyosabban érintettek a nők – ezerkétszázadik iteráció »
    Hát ha igazán szigorúan akarjuk venni akkor soha senkinek nem volt szabad párválasztási joga. A mai napig akad valaki a családból vagy ismeretségből aki megpróbálja egy fiatal nő párválasztását befolyásolni akár érvekkel, akár rábeszéléssel/lebeszéléssel akár érzelmi vagy anyagi zsarolással. A férfiaknak viszont ma is csak annyi beleszólásuk van ebbe, hogy esetleg nem él a lehetőséggel de még ezt is megpróbálják befolyásolni a nőkkel megegyező módon.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Itt a világvége, legsúlyosabban érintettek a nők – ezerkétszázadik iteráció »
    Mondjuk ki nyíltan, Rokapapa: férfiszempontból egy nő szakmája, és az, hogy az illető nő jól dolgozik-e a munkahelyén és sikeres-e a karrierjében vagy sem, az semmit, de tényleg az égegyadta világon semmit sem számít. Szépen összefoglaltad, köszönöm! Azért kiegészíteném néhány számomra fontos gondolattal. Külön kiemelném, hogy egy nő értékét férfiszemmel nézve alapjaiban a teste és életkora függvénye adja amin lehet még javítani és rontani is. Javítás a háziasság, kedvesség, szerénység,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Itt a világvége, legsúlyosabban érintettek a nők – ezerkétszázadik iteráció »
    Növekszik folyamatosan de a legtöbb szakmunkás bére még mindig a minimálbér alatt van. Persze látszólag jól keresnek de ha megnézzük a havi munkaórák számát, hozzá adnánk a pótlékokat meg a hétvégi munkákat bizony a szakmunkások bére messze az irodista aktatologatók bére alatt marad. Kifejezetten a "pék" szakma megemlítése fogott meg. Magam is 15 éven át voltam pék, a barátaim zöme ma is pék de egyik keresete sem haladja meg a minimálbér 60%-át. Havi 300-350 óra munkáért visznek haza nettó...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Itt a világvége, legsúlyosabban érintettek a nők – ezerkétszázadik iteráció »
    Nem személyeskedésnek szántam Nem is vettem annak. Viszont attól elborul az agyam mikor a nők otthoni munkáját leakarják bagatelizálni. Egy nő pont azzal teheti a legtöbbet a kapcsolatért, gyerekeiért, családjáért míg a munkába járással - bármennyire is szükséges - leginkább árt a családjának de elsősorban a gyerekeinek. Magyarországon is a nők 99%alapvetően feminista. Ragaszkodunk a 4 alapvető joghoz : tanulás ,munka, szabad párválasztás, szavazati jog.Ennyi. Ez már egy feminista...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Itt a világvége, legsúlyosabban érintettek a nők – ezerkétszázadik iteráció »
    Az én feleségem minden csak nem ingyenélő. A feministák nézték le mindig htb nőket nem a férfiak. Én mindig - mások elött is - azt vallottam, hogy a keresetemnek legalább a feléért a feleségem dolgozik meg. Az ő otthoni munkája nélkül én nem tudnám a munkámat elvégezni vagy nem olyan eredménnyel mint így. De világ életemben azt hangoztattam, hogy ha két ember egy kapcsolatban ugyanazon tevékenységeket végzi képtelenek kiegésziteni egymást. Az évek múlásával és a feminizmus terjedésével szinte...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Itt a világvége, legsúlyosabban érintettek a nők – ezerkétszázadik iteráció »
    És mind fizetése csökkeni fog, hogy a munkahelyük irodájában ücsőrgő nők magas fizetést kapjanak.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Itt a világvége, legsúlyosabban érintettek a nők – ezerkétszázadik iteráció »
    Kevés olyan irány van ami kedvezne a férfi munkavállalóknak. Ha sokan meghalnak és nagyban lecsökken a férfi munkaerő akkor az felfogja értékelni a tényleges ternelőmunka értékét de ez tiszavirág életű lesz. Amint ismét feltöltik nőkkel az irodákat ( akár otthonról dolgozva is) a valódi munka ismét elértéktelenedik. Na nem azért mert nincs rá szükség hanem ismét a férfiak fizetéséből fogják levonni a semmittevő nők eleve irreálissan magas bérét. A férfiaknak, családoknak és a valódi munkáknak...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Itt a világvége, legsúlyosabban érintettek a nők – ezerkétszázadik iteráció »
    “A leginkább érintettek a nők, akik 13 százalékban vesztették az állásukat…….” Lesz az még ennek a többszöröse is, a vírus lecsengése után pedig még több hirtelen. Ez még jó is sőt társadalmilag csak hasznos ha a nők nem hátráltatják a valódi munkát végzőket a saját felesleges álmunkájukkal. A kérdés csak az, hogy az országok vezetői képesek lesznek e váltani és a feminista nyomás ellenére is kivonni a nőket a munkaerőpiacról vagy legalább erősen korlátozni a jelenlétüket. Ha megteszik...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Itt a világvége, legsúlyosabban érintettek a nők – ezerkétszázadik iteráció »
    Bárcsak vége lenne a feminizmusnak. Sajnos a válság miatt felesleges munkát végző nők magas számban fogják elveszteni a munkájukat ami csak új lendületet, célt fog adni a feminizmusnak.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Itt a világvége, legsúlyosabban érintettek a nők – ezerkétszázadik iteráció »
    Ezt azért több ponton is vitatnám. Elsőként ha egy denevér lenne a lúdas akkor ezzel nem most szembesültünk volna hanem párszáz évvel ezelőtt ma pedig már immunissak lennénk. A tény, hogy a vírus felbukkanása megegyezik amerika kereskedelmi háborújának kényszerű lazítádával számonra egyértelmúvé teszi, hogy ez a vírus egy labortermék. Igen a mi időnkben már felügyelet nélkül voltak a fiatalok otthon. Sajnos apáink már akkor papucsok voltak és eltűrték anyáink munkábajárását ahelyett, hogy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Perek sorozatát nyerte Gréczy Zsolt a zaklatási vádakkal összefüggésben »
    Egyrészt dicséretesnek tartom, hogy valaki szembeszált a hisztéria hazai aktivistáival. Másrészt a valótlan állitásokért, lejáratásért túl enyhe a biróság itélete. Ha egy férfi hasonló vádjainak adna hangot a sajtó akkor a vádló, a cikk írója, a főszekesztő mehetnének a börtönbe és még sok érintett személy és maga a sajtó mögött álló cég kapna komoly pénzbüntetést a helyreigazitás terhe mellett. Az én véleményem szerint az ügyben eljáró bíró is megérett a kirugásra, ez az enyhe itélet is olyan...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Nemspecifikus kilengések »
    Ezzel egyetértek és mégsem! A gerincműtétem után egy évig gyógyszereztek keményen. Rá is szoktam anélkül, hogy észrevettem volna. Csak akkor szembesültem azzal, hogy függő lettem miután már abbahagytam a gyógyszerek szedését. Persze mindenki azt mondta, hogy fokozatosan szokjak le de én befejeztem és kész. Három hétig gyakorlatilag olyan voltam mint egy zombi, aludni sem tudtam de utána napról napra javult az állapotom.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - „A gyermek legjobb érdeke és az osztott nevelés tapasztalatai” – Családjogi konferencia, 2019, Málaga, Spanyolország »
    Az a gondom az egésszel, hogy ez csak szócséplés addig amíg a jelenlegi jogi formákat akarjuk megváltoztatni. Sajnos a jog már egy hamis áltudomány aminek semmi köze az igazsághoz vagy az emberséghez. A jog csak a pénz kiszolgálója és folyamatossan azért lobbiznak a jogalkotásnál, hogy ez ne is változzon. Ész érvekkel, tényekkel vagy épp társadalmi érdekekkel ezzel szembe menni nem lehet. Ahol műköfik a közös nevelés elve ott is a szülők megegyezése is szükséges, ha az nincs meg az apai jogok a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Evuka és Veruka, a feminista provokátorok adnak programot a miniszternőnek? »
    Sajnos az emberi természet szerves része a hatalmi harc ezért a valódi egyelőség vagy egyenjogúság eleve kizárt. A jelenlegi nemi harci helytet felszámolásához épp egyoldalú irányítás szükséges ahol világosan levannak fektetve a szerepkörök.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Evuka és Veruka, a feminista provokátorok adnak programot a miniszternőnek? »
    Párszázezernél sokkal több munkahely számolható fel hisz minden ösdzefügg mindennel. Csak egy apró példa ha a nők otthon vannak és főznek a családnak akkor a közétkeztetésben dolgozók zöme már is új munkát kereshet és bármennyire is konyhai munkáról van szó ezen munkahelyeken zömében férfiak dolgoznak mivel nehèz munka. Egyszerűen már itt felszabadúlhatna rengeteg férfi munkaerő akik mádhol más területen is képesek lennének helytállni. De akár tovább is lehet fokozni hisz az ilyen intézmények...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Evuka és Veruka, a feminista provokátorok adnak programot a miniszternőnek? »
    Úgy látom, hogy a hozzászólásom pár nap alatt egy lavinát indított el. :) Nem is próbálok mindenre válaszolni mert nem is lehet. Hogy miként gondolom felszámolni a női munkavállalást az egy igen egyszerű dolog. Első lépés az utánpótlás megszüntetése, a felsőoktatásból és számos szakképzésből a nők kizárása plusz a visszahozni a kilencvenes évek közepén feminista nyomásra bezárt háziasszonyképző szakközépiskolákat (A dolog érdekessége, hogy az akkori fiatal lányok már akkor tudták nem...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Evuka és Veruka, a feminista provokátorok adnak programot a miniszternőnek? »
    Elsőként megemliteném, hogy azon férfiak bántalmazzák a gyerekeiket akinek az élete vagy kisiklott vagy egyszerűen nem volt anyjuk a már korábban leírtak végett. A női munkavállalás egy orbitális történelmi és politikai hazugság amelyet a feministák találtak ki és terjesztenek. Az tény, hogy a háborúk miatt kényszerűvé vàlt a női munkavállalás kb. 20 évig. Ezt kövezően még a sokat szidott kommunista rwndszer sem tudta munkára kényszeríteni még a nők felét sem, persze ez annak volt köszönhető,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Evuka és Veruka, a feminista provokátorok adnak programot a miniszternőnek? »
    Az isztambuli egyezmény nem buli ez világos, erre több szót nem is vesztegetnék. Ami pedig ugy álltalában a családon belüli erőszakról az eszembe jut az nem más mint a feminizmus. Ha a mai fiatal vagy középkorú embereknek lett volna anyjuk aki otthon nevelte volna és gondoskodott volna rólluk ahelyett, hogy munkahelyen robotól plusz a mai anyák is othon lennének munka és karrier helyett akkor nem lenne ennyi erőszak. Nem kell ide semmiféle egyezmény vagy jogi mellébeszéles csak visszakell adni...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Mit mér a Global Gender Gap Index? »
    A történelem során folyamatossan tettenérhető, hogy mibden értelmetlen harcnak a nők az okozói. Ők azok akik a férfiak fülébe sugdostak az ágyban ezzel manioulálva őkrt. Ma sincs ez másként csak a módszerek változnak, sugdosás helyett ordítanak De ha egészen komolyan megakarnánk vizsgálni a dilgokat akkor jó eséllyel több halálért (öngyilkosságok, abortuszok, srb.) Felelős a feminizmus mint a két világháború együttesen.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Mit mér a Global Gender Gap Index? »
    A Gyulai Erkel Ferenc múzeum és könyvtár kiállításában láttam pár darabot kb. 2 éve, még leírás is volt hogyan készítették el a Magyar parasztok a birkabélből az óvszert. Bár elképzelhető, hogy ez is régiókra bontható hagyománynak tekinthető.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Mit mér a Global Gender Gap Index? »
    Ez kamu duma. Már az 1500-as évektől létezik fogamzásgátlás, tény hogy nem olyan kényelmes mint bevenni egy tablettát de a felelős gondolkodásúak már akkor is használták, ahogy az óvszert is ami birkabélből készült. Ma is számos nemkívánatos terhesség van aminek oka, hogy ma is mint régen vannak felelőtlen emberek. A nők lehetőségeit nem a fogamzásgátlás hanem a nagyvárosi környezet és a házasság előtti szűzhártya ellenőrzés eltörlése hozta meg. Vagyis a városi úri rétegek olcsó kurvákra...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Mit mér a Global Gender Gap Index? »
    Igen, abban teljesen igazad van, hogy a probléma összetettebb annál mintsem egy sikon keressünk rá mindenki számára jó megoldást. Az is igaz, hogy a férfiak is változtak hátrányukra. Viszont a nők jogai annyi társadalmi, családi, gazdasági és politikai kárt okozott és okoz ma is amit ha leírnánk több kötetet meglehetne tölteni, ezzel szemben az előnyökhöz egy papírfecni is elég lenne. A férfiak változása pedig a saját ösztönszerű "szabályok szerinti" életéből fakad. Az országok vezetői azt a...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - “Vírusként terjed az interneten egy új feminista himnusz” – Hazudta híranyagában az Euronews »
    Én még be is perelném a klubbot az alkotmányos jogaim korlátozása, megsértése miatt.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - “Vírusként terjed az interneten egy új feminista himnusz” – Hazudta híranyagában az Euronews »
    Nállam ebben a cikkben nem a feministák hanem a focicsapat verte ki a biztosítékot. Mire fel a vizsgálat és miféle büntetés?! Már a kijelentésük miatt is elpártolnák ettől a csapattól szúrkoló ként.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - “Vírusként terjed az interneten egy új feminista himnusz” – Hazudta híranyagában az Euronews »
    Tiéd a pont!
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Feminista utópia (szatírikus sci-fi novella) »
    Sajnálom, hogy a cikk írásakor nem voltam az oldalón és csak egy év után olvastam el. Szenzációs írás!!! Csak a végét hiányolom: 2090 - Megalakúlnak az első feminista szervezetek. Ahol az egyik nemet nem helyezzük egyértelműen a másik fölé addig az emberi természet kikényszeríti a hatalmi harcot.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Mit mér a Global Gender Gap Index? »
    Nincs olyan év, hogy ne készűlne felmérés a nők boldogságáról és minden évben egyre boldogtalanabbnak vallják magukat. Nem nehéz párhúzamot húzni, minnél több joga és lehetősége van a nőknek annál boldogtalanabbak.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Barack Obama: A nőknek kellene irányítaniuk az egész világot »
    Erről egy korábbi cikk jutott eszembe. Már több mint két éve megírták ezt a forgatókönyvet itt az oldalon. https://www.ferfihang.hu/2017/01/06/feminista-utopia/ Persze az a cikk befejezetlen hisz az emberi természet része a dominancia harc így a valódi egyenlőség puszta gondolata is csak annyira értelmes mint a gender ideólógiák. Az nem kérdés, hogy sosem volt és sosem lesz nemi egyenlősség. A kérdés csak az melyik nem alkalmassabb az egyoldalú totális irányításra. A nők térhódítása,...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Az MTA friss kutatása is alátámasztja, hogy a klímamozgalmak főleg nőket mozgósítanak »
    Nem értem ezt az egészet. Maga a cikk és az MTA kutatása hűen ábrázolja, hogy az MTA egy dilettánsok gyülekezete. Egy olyan dolog kutatására pénzt költeni ami egyértelmű felesleges. Természetes, hogy a nők és a fiatalok azok akiket ezek az új zöld mozgalmak megfognak hisz egyedűl nekik van idejük ilyesmire míg a férjeik, apáik gürcölnek az ő kényelmükért. Az is egyértelmű, hogy politikai vonatkozása van ezen mozgalmaknak és figyelembe véve azt a tényt, hogy világszerte a jobboldalé az irányító...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Hogyan NE legyél sikeres a nőknél? »
    Csak a pénzre kívánok most reagálni. A pénz egy olyan dolog, hogy szinte minden emberre úgy hat, hogy minnél több van annál több kell. A nők esetében ez halmozottan igaz. Ezért aztán minnél többet keresnek a nők annál pénzesebb férfit akarnak. Eddig ebben nincs is semmi meglepő. Viszont a pénzes férfiak száma erősen korlátozott, a jól kinéző, kedves, udvarias és fiatalok száma méginkább. A hiány pedig a női oldalon is megteremti a megalkuvást. Jó lessz az öregebb, csúnyább vagy még a kövér is...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Hogyan NE legyél sikeres a nőknél? »
    Tényleg jó cikk lett. Végig olvasva határozottan olyan csajózos tanácsok szatíra érzésem volt. Ám egy két dologban azért átlépi a szatíra határait és ha nem is konkrétan de ad tanácsokat csajozásra. Pénz Kereshet egy nő bármennyit bármilyen kényelmes (ál)munkakörben százból kilencvenkilenc biztos, hogy nem akar pénzt keresni csak kitartottként élni. Vagyis az, hogy a pénz a legfontosabb a nők egy jelentős részénél a legjobb esélyeket garantálja. Kurváknál pedig a puncit is azonnal garantálja. ...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - A nő helye – Bill Gates felesége szerint »
    “Ha egy lány gyermeket oktatsz, egy egész nemzetet oktatsz.” Ez a mondás már ősrégi és nagyon is igaz volt és lenne. Igaz volt amíg a nők kizárólag anyák és feleségek voltak és ha ez most is így lenne ez a mondás igaz is lenne. Csak egy háztartásbeli nő képes annyi időt a gyermekeire szánni, hogy a megszerzett tudásával támogatni tudja gyermekeit a tanulásban. Ilyen formán igaz is lenne a mondás. Magáról a könyvről nem tudok semmit de nem is értem miért kell erről könyvet írni, pláne...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Gyereklányok ezrei tesznek esküt, hogy nem szülnek a klímaváltozás miatt – Ide vezet a gőzerővel terjedő ökofeminizmus »
    A problémakeltés tipikus esete ez is. Annó a feministák erőszakolták ki, hogy szegény afrikai éhezőket támogatni kell amivel az ottani öslakosok számát többszörösére emelték. Mivel a térség erőforrásai korlátozottak maradtak feszültségek és háborúk alakúltak ki. A 20-30 éve megtámogatott és ezálltal életben maradt népesség most a mi kapuinkat döngeti. Egy gondból többet csináltak amolyan női módon. Most hiába nem szülnek attól még a klímaváltozás nem fog megállni, csak a népesség fog még jobban...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Az erények és gyarlóságok komplementaritása »
    A női erények? Béke, gondoskodás, elfogadás. Hát a feminizmus pont ezt ölte ki a nőkből elsőként. Ezen tulajdonságok még megálltak a helyüket száz éve is de manapság már nem így a megállapítások is téves alapokból indulnak ki.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Szabadságot a mellbimbóknak! – A jövőben a nők több amerikai államban nyilvánosan is félmeztelenkedhetnek »
    Bámulatosak a feminizmus kicsapongásai. 15 éve azért hisztiztek, hogy a női bokszolóknak is fedetlen felsőtesttel kellett ringbe szálniuk. Aķkor azzal érveltek, hogy a mellük is a nemiséget hangsúlyozó testrészük, tehát intim testfelület így annak megmutatása nem egyeztethető össze a sporttal. Akkor pont az egyenjogú szabályozások ellen érveltek. A jelenlegi hisztijük is azt példázza, hogy a nők alkalmatlanok az egyenjogúságra és a túlzott taníttatásuk káros a társadalomra így csak ablakon...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Nem jobbak a nők a figyelemmegosztásban – Állapította meg egy német kutatás »
    Személy szerint én nem kivánom megnevelni. Szórakoztat a szűk látása és az a tény, hogy bármit ír nem tudja alátámasztani semmivel ezért aztán mindig egy biztos ponthoz ragaszkodik ami jelenleg a házimunka.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Nem jobbak a nők a figyelemmegosztásban – Állapította meg egy német kutatás »
    Jó esetben a feleséged barátod, lelki társad s lakótársad is Na itt már komoly gondok vannak. Ha egy ember társa a barátja lenne vagy épp a lakótársa akkor abban a kapcsolatban érzelmi sivatagról lehet beszélni. Mit kezdjen veled, ha te annyit látsz benne, hogy az a dolga, hogy örömet szerezzen neked, de te nem figyelsz az ő örömére? Miért akarjon veled egy nő párkapcsolatot, házasságot? Tegye össze érted egy nő a két kezét, mert nagy kegyesen megengeded neki, hogy kiszolgáljon téged? Hogy...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Nem jobbak a nők a figyelemmegosztásban – Állapította meg egy német kutatás »
    Te magad írtad, hogy minden ember elvárásai különbözőek. Akkor, hogy tudná leírni mit tudna tenni azért a nőért egy kapcsolatban akit még nem is ismer? Önmagadnak mondasz ellent ismét! Tökéletesen beillesztetted, Hunn azon elmélkedését, hogy miért is kellene olyan nővel foglalkoznia aki magasról tesz az ő elvárásaira. Nem az elvárásait fogalmazta meg hanem arra célzott, hogy a kapcsolatok lényege adok-kapok de a feminizmusban női oldalról jelenleg úgy működik, hogy csak a férfinak kell...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Nem jobbak a nők a figyelemmegosztásban – Állapította meg egy német kutatás »
    Ez nagyon tetszik. Ha a feleséged egészséges, nem fog asszonytartást kapni Nem egészségi állapotra adják hanem munkatapasztalatra és képzettségre. Lehet a nőnek három diplomája is ha tíz év kimaradt a munkából sehová nem vennék fel emiatt utómatikussan jár neki az asszonytartás ami nem csak jövedelem alapú. Az asszonytartás amint megítélték alanyi jogon jár amit állambácsi garantál. Állam utalja a pénzt a nőnek és a férfi jövedelméből leemeli, ha a férfi jövedelme kiesik az asszon akkor is...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Nem jobbak a nők a figyelemmegosztásban – Állapította meg egy német kutatás »
    Ebből a hozzászólásodból az derül ki, hogy nem tudod sőt nem is érdekel téged milyen elvárásai vannak egy férfinak. Pusztán azon lovagolsz, hogy a házimunka a nő rabszolgatevékenysége. Mivel is tehetne egy férfi a nő kedvére?! 1. Legyünk magabiztos határozott macsók akik lesik minden kivánságotokat és naphosszat kényeztessünk titeket. 2. Keressünk sokat sok munkával miközben sok időt töltsünk otthon veletek és a házimunkával is törödve. 3. Hozzuk meg a család írányításahoz szükséges...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Nem jobbak a nők a figyelemmegosztásban – Állapította meg egy német kutatás »
    Hunn egyáltalán nem a saját elvárásairól írt hanem arról, hogy miért kellene megfelelnie egy olyan nő elvárásainak aki nem akar megfelelni az ő elvárásainak. Ezzel még is hívnálak egy egyszerű tesztre. Nekünk férfiaknak gyakorlatilag kevés elvárásunk van és ezek szinte minden férfinál azonossak. Te vajon tudod e mik a férfiak álltalános elvárásai egy nővel szemben párkapcsolati szempontból?
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Nem jobbak a nők a figyelemmegosztásban – Állapította meg egy német kutatás »
    Bocsi de megkérdezték a nők egyáltalán a férfiakat mikor a munkahelyeket követeltek maguknak, hogy átvállaljuk e a házimunka felét?! Ne a férfi viselje a nők saját ostobaságából eredő túlhajszoltságából adódó terheket.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Nem jobbak a nők a figyelemmegosztásban – Állapította meg egy német kutatás »
    Végig olvastam ezt a párbeszédsort. Eleinte nem akartam belefolyni de azért még is muszáj véleményt alkotnom. Elsőként megjegyezném, hogy érzelmileg és anyagilag kiszolgáltatott nő régen a férfiakat is érintő társadalmi nyomás miatt nem létezett ma pedig a családjogi törvények miatt nem létezik. Ha otthagynám a feleségemet aminek gyakorlatilag semmiféle jövedelme nem volt az elmúlt tizenöt évben simán rámvernék az asszonytartást. Gyakorlatilag csak a férfi lehet a mai világban...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Nem jobbak a nők a figyelemmegosztásban – Állapította meg egy német kutatás »
    Lehet, hogy a két nem között nincs eltérés. Ami még is azt érzékelteti, hogy a férfiak jobbak lennének (Azt sose tapasztaltam, hogy a nők több dologra tudnának figyelni) talán a nők százfelé figyelésének köszönhető aminek eredményeképp soha semmire nem tudnak kellőképpen odafigyelni. A férfiak mintha tudnák hol vannak a határaik és emiatt nem akarják a figyelmüket sok felé megosztani.
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Apa, a távoli ismerős »
    Sok mindennel nem értek egyet. Elsőként a jelenlegi jogrendszer nem a kommunizmus hagyatéka hanem kizárólag a feminizálódott kapitalista jogrendszer amin tovább ront az örökölt joggyakorlat. Kedvencem az, hogy tőllünk nyugatabbra és északabbra mennyivel jobb a helyzet. Ott ahol a feminizmus jobban tomból, ahol a férfi keresőképességét is meghaladhatja a gyerektartás mértéke, ott ahol a válások utáni asszonytartás is szinte a napi joggyakorlat része. Az elmúlt időszak cikkjei az apaságról jól...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Légy hidegvérű! »
    Bocsi de ezt nem tudom elképzelni. Sőt te most azt példázod, hogy a gyengéb nyugodtan inzultálhatja az erőset mert a kamerák miatt biztonságban van. Én még abban a világban nőttem fel amikor atrocitások esetén kiderítették az előzményeket és ha a gyengébb provokált akkor azzal elintézték, hogy megérdenekted ha egy erősebbel kötözködsz. Ma olyan világban élünk ahol a negatív megítélés az alap. A te példádban az van, hogy ha leüvöltöm valaki fejét akkor jól megmondtam neki (kivívtam a pozitív...
  • Ugrás a hozzászóláshoz - - Légy hidegvérű! »
    Szép bölcselkedő idézeteket olvashattam amik tökéletesen helytállóak voltak kb. az 1970-es évekig. Ma a hidegvérű, nyugodt embereken egyszerűen átgázolnak. Ha nem mutatsz idegességet és verbális agressziót még emberszámba se vesznek. Régen alapból voltam hidegvérű és folyamatosan félresöpörtek. Az hozott pozitív változást az életemben amikor a sok felgyülemlett keserűség áttört bennem egy lélektani határt. Úgyhogy ezek az idézetek kellemesen hangzatosak és a megfogadásuk még a feminizmusnál...